Uždarbis.lt: Dropshipping.lt - dropship paslaugos Lietuvoje - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



Dėmesio! Temas šioje skiltyje kurti gali tik savo tapatybę patvirtinę nariai.
  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą
  • Išryškinti

Narys yra atsijungęs nikoo 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 668
  • Kartu nuo: 2014-01-06

2018-01-12 10:53 (#21)

Rodyti pranešimąVilaspo, 2018-01-10 10:53, pasakė:

Registracija yra nemokama. Po paskyros aktyvavimo jūs galėsite prisijungti ir matyti prekių kainas.


Suteikiama 14d grąžinimo garantija pažeistoms, brokuotoms, nepilnos komplektacijos prekėms. Nepažeistų, aprašymą atitinkančių prekių grąžinti nėra galimybės, kadangi daugelis didmenininkų to atsisako. Laikrodžiams galioja 1 - 2 metų (priklausomai nuo gamintojo) gamintojo garantija.


Vienos is prasciausiu salygu. Realiai nuotraukose tos prekes atrodo super, o realybeje ju kokybe itin prasta. Gali buti ir dydis netikslus ir spalva. Realiai as parduodu ir pagal istatymu 14 d grazinimo garantija. Jum sumoku pinigus-parduodu. Pirkejas tarkim nori grazinti, nes netiko, nepatiko. Grazini is savo kisenes, nes jus netaikot grazinimo.



Narys yra atsijungęs Vilaspo 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 27
  • Kartu nuo: 2014-03-11

2018-01-12 13:49 (#22)

Rodyti pranešimąAndrejus, 2018-01-12 08:49, pasakė:

Realiai, tai į nieką neatsakėte. Lyginate nelabai lyginamus dalykus, jei lygintumėte pvz.: būtent rūbus, tada būtų paprasčiau suprasti tai, nes:
  • Dideli tiekėjai (Samsung, Apple ir pan) suteikia garantiją kai žmogus nusiperka prekę iš mažmenos ir tai garantijai skiria autorizuotus servisus (buitinė technika, kompiuteriai ir pan.)


Šiuo atvėju, Jūsų sutartys su tiekėjais kitais (nes nesate patys tiekėjai, o tik perpardavinėtojai) nėra tokios, kad mažmenai dabar apsimokėtų pirkti prekes ir nebijoti gražinimų (čia viskas ok, aš pilnai suprantu, pirkti tiesiai iš lenkų gaunasi tas pats).

Bet jei perki tiesiai iš lenkų, gauni tą garantiją grynai tokį patį laiką, ir jei prekės neparduodi per jį garantiją tiesiog dingsta ir jau pačiam po pardavimo reikia tikėtis, kad per 14 dienų negražins, nes nepatiko spalva.

Įstatimiškai žiūrint, jei prekę pirksiu iš Jūsų tai įstatimiškai kaip pardavėjas Jūs suteikiate man 14 dienų gražinimo garantiją jei man nepatiks dydis ar spalva, ir čia labai nepašokinėsit su savo sutartimi, nes vietinės reikšmės sutartys nėra svaresnės, nei įstatymai (visgi ne vien Lietuvos, bet ir ES).

Tai turim tokias dvi puses:
  • Perkasi žmonės iš lenkijos, turi 14 dienų gražinimo garantija, kol prekę parduos - ji jau nebegalios ir gražintos prekės liks tau.
  • Perkasi prekes iš Jūsų (Lietuvos ribose), ir gauna tą patį, ką perkant iš lenkų gražinimo prasme


Nesupraskite manęs klaidingai, smagu matyti, kad daromi reseller centrai ir Lietuvoje, bet susižiūrėkit su gražinimais kaip darysite iki galo, nes manau tai pagrindinė priežastis kodėl tiek mažai resellerių ir yra dėl šios priežasties.

Jūsų konkurentų DUK puslapio ištrauka:

http://dropship.lt/duk/


Sveiki,

noriu patikslinti, jog buvo lyginami (kalbama) būtent aprangos, avalynės ir aksesuarų stambūs tiekėjai ar didmeninkai (veikiantys Europoje), apie elektronikos prekes ir jų tiekėjus kalbėta nebuvo, tai atskira tema. Būtent taip dirba absoliuti dauguma stambių tiekėjų.
Tikrai taip, jog įstatymiškai galioja ši garantija, minėjau ir aš ir su tuo pilnai sutinku. Esmė tame, jog mes patys dirbdami su tiekėjais ir didmenininkais laikomės sutartų sąlygų, jeigu tiekėjas nepriima grąžinimų, mes šias sąlygas žinodami, tikrai nepulsime grąžinti prekių ar grąsinti vartotojų teisėmis, kadangi šias sąlygas žinome ir dirbame su jais laikydamiesi jų. Jeigu nesilaikome, tiekėjas paprasčiau nedirbs su mumis.
Toks pat atvejis gali būti pritaikomas ir kalbant apie mus bei mūsų klientus. Šiuo metu gavę grąžinimo užklausą, kuri neatitinka nurodytų ir iš anksto žinomų sąlygų, mes ją atmestume. Jeigu klientas vistiek primygtinai reikalautį patenkinti šią užklausą, mes ją patenkintume, tačiau tuo pačiu nutrauktume ir bendradarbiavimą.

Supraskite mane teisingai, taip dirba B2B verslas. Tai yra pirminė dropshipping.lt versija. Ją mes nuolatos tobuliname ir laukiame pasiūlymų, kaip šį prekybos modelį padaryti dar patrauklesnį jums. Kol kas žiūrint iš atsiliepimų, pagrindinis kabliukas - grąžinimai. Tuomet norėčiau, jog pasidalintumėt savo nuomone, kuris sprendimo būdas jums atrodo geriausias:


1. Didesnės prekių kainos + 14d. grąžinimo garantija
2. Tokios pat kainos + restock mokestis už grąžinamą prekę (20% - 25%) + 14d. grąžinimo garantija
3. Šiek tiek didesnės kainos + 7d. grąžinimo garantija

Iš patirties žinome, jog grąžinimai sudaro 10% - 15%, kadangi anksčiau patys vykdėme ir mažmeninę internetinę prekybą, kurios atsisakėme, nenorėdami sukelti nelygios konkurencijos. Tiek dropship [taškas] lt, tiek dauguma kitų tiekėjų turi savo b2c internetines parduotuves, kuriose realizuoja didžiąją dalį grąžintinų prekių (ir ne tik), tačiau tai nėra labai sąžininga dropshipping paslaugomis besinaudojančių klientų atžvilgiu. Mes siekiame išlaikyti grynai tik B2B modelį ir neturėti jokių papildomų B2C parduotuvių ar paslaugų.

Nustatydami dropshipping paslaugų įkainius mes darėme didelės apimties analizę, sukurtos skaičiuoklės, kurios modeliuoja įvairius atvejus ir pateikia rezultatus, kurie parodo ar mūsų paslaugos naudingos klientui. Dauguma žmonių, kurie reiškia nepasitenkinimą, tai daro neatlikę jokių skaičiavimų ir neįsitikinę, jog taip iš tiesų ir yra. Keli punktai su paaiškinimais, kodėl mes nesiūlome 14d. grąžinimo garantijos. Taigi punktai:

1. Daugelis LT internetinių parduotuvių dirbančių panašiu principu ir parduodančių panašias prekes, 14d. grąžinimo garantijos taip pat neturi. Žinome absoliučią daugumą Lietuvos el.parduotuvių, prekiaujančių apranga, avalyne, aksesuarais tiekėjus, žinome ir sąlygas, kurias jie siūlo. Taigi mes nesiūlome blogesnių sąlygų, mes siūlome tokias pat sąlygas grąžinimams.
2. Siekiame išlaikyti konkurencingas kainas. Vidutinis rekomenduojamas antkainis nuo pardavimo kainos yra 34% (rekomenduojama kaina nurodoma kiekvienai prekei). Rekomenduojamos kainos nėra laužtos iš piršto, o nustatytos atsižvelgiant į bendrą kainų lygį atitinkamų prekių esančių kitose el.parduotuvėse.
3. Grąžinimai sudaro 10% - 15%. Tarkime, jūsų apyvarta mėnesiui yra €6000, tuomet jūs uždirbate apie €2040 bei turite apie €750 grąžintų prekių (jeigų nei vienos iš jų neparduodate tą patį mėnesį, kas nelabai realu). Jūsų pelnas 2040 - 750 = €1290/mėn. Dar yra išlaidos reklamai - €300 bei išlaidos dropshipping paslaugų prenumeravimui - apie €85, tuomet galutiniame variante turime:

> €905/mėn jums liekantis pelnas (atskaičiavus reklamą, pinigų grąžinimus klientams už grąžintas prekes bei dropshipping prenumeratos mokestį)
> €750/mėn prekių jūs atgaunate atgal kaip grąžintinas ir jas vėliau už savikainą parduodate kitiems klientams (tarkime parduodate prekes be jokio antkainio, t.y. 34% mažesne kaina). Tokiu atveju reali prekių vertė - €750 x 0.66 = €495. 60% prekių parduodate be antkainio, o likusias į minusą (50% pigiau), tada turėsime - €495 x 0.6 + €750 x 0.5 x 0.4 = €447 pelno už parduotas grąžintas prekes.
> €905 + €447 = €1352/mėn (tai yra realus pelnas turint €6000/mėn apyvartą, atmetus reklamos išlaidas, dropshipping išlaidas bei išpardavus 60% grąžintinų prekių be jokio antkainio bei 40% į minusą taikant 50% mažesnes kainas).

Naudojantis jūsų minėtų konkurentų paslaugomis, visų pirma, pasiekti €6000/mėn gali būti sudėtinga dėl skurdaus asortimento (pas mus galite turėti ir 16 000 prekių, konkurentai siūlo apie 3 000 - 4 000) bei ilgesnio pristatymo laiko (mes per 6 - 9d.d., jie iki 14d.d.). Na bet tarkim, jums kažkaip pavyko pasiekti tokią ribą ir suprekiavote €6000/mėn. Jog išlaikyti panašias kainas, turėjote prekiauti su 15% - 21% antkainiu, vidurkis - 18%. Reklamos išlaidos tos pačios - €300, grąžinimai taip pat sudaro 12.5% apyvartos. Pelnas tokiu atveju būtų €6000 x 0.18 = €1080/mėn., grąžinimų išlaidos (skirtumas tarp grąžintų pinigų klientams bei gautų iš mūsų konkurento) sudarytų €750 x 0.18 = €135. Galutiniame variante turime:

> €780/mėn jums liekantis pelnas (atskaičiavus reklamą)
> -€135 išlaidos dėl grąžinimų prekių (grąžintų pinigų savo klientams ir atgautų už grąžintas prekes skirtumas)
> €780 - €135 = €645/mėn (tai yra realus pelnas naudojantis konkurentų paslaugomis turint €6000/mėn apyvartą, atmetus reklamos išlaidas bei išlaidas dėl grąžintų prekių).


Dabar palyginkime, mes - €1352/mėn ar konkurentai - €645/mėn?


Tai yra tik vienas pavyzdinis skaičiavimas, paremtas realia praktika ir skaičiais, o ne spėjimais. Didžioji dalis žmonių nesigilina ir tokių skaičiavimų neatlieka. Skeptikams, lyginantiems mūsų sąlygas su dropship [taškas] lt rekomenduojame įdėmiai perskaityti šią žinutę bei peržiūrėti keletą kartų skaičiavimus. :)

Šį pranešimą redagavo Vilaspo: 2018-01-12 13:52



Narys yra atsijungęs Andrejus 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +46 -0
  • Pranešimai: 3815
  • Kartu nuo: 2009-03-08
  • Miestas:Klaipėda

2018-01-12 13:58 (#23)

Rodyti pranešimąVilaspo, 2018-01-12 13:49, pasakė:

< ... >


Nemeluosiu, nesitikėjau atsakymo su analize dar. Ir dar kartą paminėsiu, pats svarstau apie Jūsų paslaugų naudojimasi, ir užkliuvo ta viena vieta, bet kaip minėjau, galima žaistis su lenkais sutaupyti 5€ ir prarasti papildomai laiko (kas šiais laikais yra brangiau už viską.

Dėkoju už atsakymą, ir manau ateinantį mėnesį išmėginsiu pats Jūsų paslaugas.



Narys yra atsijungęs Vilaspo 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 27
  • Kartu nuo: 2014-03-11

2018-01-12 14:29 (#24)

Rodyti pranešimąAndrejus, 2018-01-12 13:58, pasakė:

Nemeluosiu, nesitikėjau atsakymo su analize dar. Ir dar kartą paminėsiu, pats svarstau apie Jūsų paslaugų naudojimasi, ir užkliuvo ta viena vieta, bet kaip minėjau, galima žaistis su lenkais sutaupyti 5€ ir prarasti papildomai laiko (kas šiais laikais yra brangiau už viską.

Dėkoju už atsakymą, ir manau ateinantį mėnesį išmėginsiu pats Jūsų paslaugas.

Tikrai taip, galima bandyti viską daryti patiems, tačiau matematiškai, net neskaičiuojant laiko išlaidų bei dar daug niuansų, tai nėra naudinga, kol apyvartos nepasiekia tikrai didelių skaičių.
Ačiū jums, lauksime jūsų :)


Narys yra atsijungęs Karolis B. 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +38 -0
  • Pranešimai: 630
  • Kartu nuo: 2009-09-08
  • Vardas:Karolis

2018-01-12 19:57 (#25)

Tik vienas klausimas: kaip galite pasiimti tarpininkavimo mokestį, neprisiimdami jokios rizikos ir nesilaikydami Lietuvos įstatymų?
Patys kalti, kad perkate iš tiekėjų, kurie jums nepasiūlo teisingų sąlygų.

Šį pranešimą redagavo Karolis B.: 2018-01-12 19:58

Paveiksliukas


Narys yra atsijungęs Vilaspo 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 27
  • Kartu nuo: 2014-03-11

2018-01-12 23:51 (#26)

Rodyti pranešimąKarolis B., 2018-01-12 19:57, pasakė:

Tik vienas klausimas: kaip galite pasiimti tarpininkavimo mokestį, neprisiimdami jokios rizikos ir nesilaikydami Lietuvos įstatymų?
Patys kalti, kad perkate iš tiekėjų, kurie jums nepasiūlo teisingų sąlygų.


Sveiki,

perskaitykite visas mūsų rašytas žinutes (ar bent jau keletą paskutinių, jų nėra daug) šioje temoje ir rasite atsakymą paminėtą ne vieną kartą. Pasikartosiu eilinį kartą, mes laikomės visų įstatymų. Gal turite duomenų, jog būtų kitaip? Mes esame paslaugos teikėjai, su mumis dirba klientai, kuriems mūsų sąlygos yra tinkamos. Mes taip pat dirbame su tiekėjais bei didmeninkais, kurių paslaugos mus tenkina. Mūsų paslaugos nėra tarpininkavimo mokesčio pasiėmimas, kas įeina į mūsų paslaugas taip pat buvo atsakyta ir aprašyta praeitose žinutėse.

Prašau neteršti temos nereikšmingais pasisakymais, kurie kartojasi ir į juos buvo atsakyta. Jeigu neturite supratimo apie B2B prekybą, jos principus, negalite išanalizuoti ankstesnėje žinutėje ant lėkštutės pateiktų skaičių, pagrįstų argumentų ir neturite rimtesnės prekybos patirties - pirmiau geriau klauskite mūsų, paaiškinsime vieną ar kitą niuansą, o ne kritikuokite dalykus, kuriuos pilnai suvokti jums dar trūksta žinių ar analitinių gebėjimų.

Jums niekas netrukdo naudotis konkurentų paslaugomis, kurie suteikia 14d. grąžinimo garantiją ir nepaisant to turėti 2 kartus mažesnį pelną, jūsų niekas neverčia naudotis mūsų ar kieno kito paslaugomis. Mūsų sąlygos jums leidžia uždirbti dvigubai daugiau nei konkurentų, kurie siūlo 14d. grąžinimo garantiją. Supraskite ir tai, jog mes nesame labdaros organizacija ir prisiimti visiškai visos atsakomybės, išlaidų sau negalime, mes nesame ūkininkai ir mūsų nuostolių ES nefinansuoja ir subsidijų nedalina. Projektas kurtas tam, jog uždirbtų pinigus mums ir mūsų klientams. Kaip jau buvo minėta, mes leidžiame uždirbti dvigubai daugiau nei esami konkurentai (peržiūrėkite anksčiau pateiktus skaičiavimus), jeigu jums ir to negana, tuomet mūsų paslaugos nėra skirtos jums. Savo pliusus mes jau minėjome, kiekvienas gali įvertinti ir rinktis, ko jam reikia, kas jam naudinga, kas nenaudinga.

Pabaigai, tai nėra projektas kurtas iš idėjos, be rimtos analizės. Dėl to mes galime garantuoti, jog geresnių salygų visumos norint prekiauti el.parduotuvėje LT, LV ar EE rinkose aprangos, avalynės, aksesuarų prekėmis dropshipping būdu jūs šiuo metu nerasite (nebent jau dabar turite pakankamai dideles apyvartas, kurios siekia bent €12000-€15000/mėn, turite bent keletą patikimų tiekėjų ir samdote papildomą darbuotoją prekių tiekimui, logistikai, sandėliavimui, pakavimui ir išsiuntimui atlikti). Mes savo žodžius patvirtiname atliktais skaičiavimais ir analizėmis, o ne subjektyvia nuomone, kaip tai daro dalis komentatorių, iš kurių didesnė dalis neturi nei realios patirties, nei atitinkamų žinių pagrįsti savo žodžius.
Suprantame ir tai, jog dalis komentarų gali būti iš el.parduotuvių savininkų, kurie bijo išaugusios konkurencijos atsiradusios dėl mažesnių el.parduotuvių "pasistiprinimo" naudojantis mūsų paslaugomis.

Laukiame konstruktyvios kritikos, pasiūlymų ar betkokios kitos informacijos iš žmonių, kurie sugeba analizuoti pateiktą informaciją, bent kiek nusimano el.prekyboje ir į šią veiklą žiūri rimtai. Jeigu svarstote apie galimybę naudotis mūsų paslaugomis, pradėti internetinę prekybą, papildyti esamą el.parduotuvę mūsų prekėmis ar turite kitų klausimų - klauskite čia arba asmenine žinute, mielai suteiksime jums konsultaciją.

Šį pranešimą redagavo Vilaspo: 2018-01-12 23:52



Pasidalinti šia tema:


  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2018-01-22 02:07

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai