Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki turiu galimybe nupirkti auto trala is technine pagalba teikiancios imones tai ka geriau su juo daryt uzsiimti technine pagalba kelyje? ar vezti auto is uzsienio ir cia parduot?

 

kaip manai, jei ta įmonė kuri jau dabar užsiima technine pagalba (ir galima spėti kad daro tai jau daug metų ir yra savo srities profesionalai), tačiau pati parduoda tralą - kodėl jie parduoda tralą? ar tu suigdebėsi daryti techninę pagalbą geriau nei jie?

 

P.S. Neatkalbinėju tiesiog bandau užvesti ant kelio. Tralas yra tik 0,01% dalis verslo ir pati paprasčiausia dalis. Po to kai turėsi tralą bus klausimas - kaip prirtraukti klientų kai koknkurencija tokia žiauri? Ar pačiam pakaks žinių techninei pagalbai? Ar kažką samdysi kad važinėtų su tavo tralu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu baiges automechanika bet senai jau nedirbes pagal specialybe bet jej pradeciau krapstytis automobiliuose manau prisiminciau

 

Šiaip mano supratimu sunkiausia ir brangiausiai atsieinanti dalis bus pritraukti klientų - puslapis, fb reklama, google adwords. konkurencija didelė. Google Adwords click'ina konkureentai - pinigus moki, naujų klientų nėra...susidaryk gerą manrketingo planą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei gyventum didmiestyje, turetum drauga autoinspektoriu bei suzinotum apie ivykusius autoivykius pirmas, tada taip.

Vezti automobilius is uzsienio vel gi - jei traliukas vienvietis, parsigabenti automobili is uzsienio kainuos, ko gero, brangiau, nei gryzti paciu auto. Jei vezti dauzta, tada turi remontuoti pats, kad gautum didziausia pelna. O tam reikalingas servisas.

 

Isvada: jei pigiai pirksi trala — parduok brangiau ir bus gerai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiuo atveju man kur kas geriau atrodo automobilių gabebinimas iš užsienio, ir nebūtinai pardavinėjimo idėja. Yra žmonės, kurie ieško kas nupirktų ir parvežtų, toks darbas lengvesnis ir ne toks nervingas kaip automobilio pardavinėjimas ;)

 

O techninė pagalba kelyje jau atgyvena, čia gali būti nebent kaip priedas prie algos, laiko praleidimas (net nežinau kaip pavadinti). Tie kas iš to gyvena tai jau sėdi rinkoje ne pirmus ir ne antrus metus, turi pažinčių, rekomendacijų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei jau galvoji dirbti su traliuku, tai tik vežti iš užsienio. Tik yra toks niuansas, kad jei veši daugiau nei 1, galbūt norėsi dvivietes priekabos turi žiūrėti labai svorius, taigi tie technines pagalbos su nuvažiuojančia platforma ir kitais navarotais nelabai gerai, kadangi eis svoris iškart ir šiaip nereikalinga toks dalykas. Vežimui iš užsienio geriausia koks Sprinteris su paprasčiausia platforma ir atkreipk dėmesį, kad būtų dviguba kabina, nes nesulakstysi per 1 dieną, reikės miegot, tai čia jau tik dviguba kabina tiktai ir visi kas rimtai veža būtent tokiais važinėja, paprasta platforma ir dviguba kabina. Gal nelabai aiškiai parašiau, bet eis suprast gal ;)

Bet iškarto siūlau dvigubą preikabą tokiu atveju imti, ant sanaudų tiek nesijaus, kiek pliuso bus. Antras dalykas, jei nori iš to gyventi normaliai, reikėtų bent 2 reisus per savaitę bandyti daryt.

O kas dėl techninės pagalbos, tai čia rinka jau perpildyta mano manymu, naujam įsitvirtinti be galo bus sunku. Gali bandyti, bet daug investuoti į reklamą turėsi, taip pat siūlyti konkurencingas sąlygas klientams. smile.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip manai, jei ta įmonė kuri jau dabar užsiima technine pagalba (ir galima spėti kad daro tai jau daug metų ir yra savo srities profesionalai), tačiau pati parduoda tralą - kodėl jie parduoda tralą? ar tu suigdebėsi daryti techninę pagalbą geriau nei jie?

 

Visų sričių įmonės tam tikru laiku parduoda įvairią techniką - transportą, statybinę techniką. Ir visi jie suranda savo pirkėją (paprastai mažesnų pajėgumų atitinkamos srties įmones). Nieko grėsmingo vien pardavimo fakte čia nereiktų įžvelgti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manęs dažnai klausia kodėl neperku tralo ir pats sau nevežioju mašinų. Paskaičiuoju kiek kainuoja pats tralas, jo eksploatacija, draudimas, krovinių draudimas, kelių mokesčiai, kuras, nenumatyti remontai, vairuotojo alga, mokesčiai valstybei už darbuotoją, mokesčiai valstybei nuo pelno. Dar papildomai sugaištas laikas ir administracinė našta. Pats tralams moku po 350-400€ už pavienę mašiną ir man galai nesueina iš ko jie gyvena. 9-viečiams gal dar kažkas lieka, bet daugiausia man mašinas veža 3-viečiai. Apie 1-viečius net nešneku, nes tada vien kuras kainuos panašiai kaip mašinos parvežimas.

Visai kitas reikalas yra pirkti didelį tralą ir važiuoti į vakarus kadencijoms, vežioti mašinas po Europą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau perkant tralą kuris veža tik vieną mašina + dvivietę priekabą nėra tokia bloga mintis, bet manau tik tuo atveju jeigu važiuoji pats. Gal kas nors daugiau žinot būtent apie šį variantą ir galėtų maždaug pasakyti kiek tokiam transportui kainuoja kelių mokesčiai nuvažiuoti pvz. Į Olandiją ar Angliją? Ir kokios kategorijos tam reikia? Kiek supratau vienos vietos traliukui užtenka ir B kategorijos, bet priekabai jau reikia E?

Redagavo doined
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paskaitai - ir ziauru darosi: jei mokescius slepsi, dokumentu klastosi, gal ir isgyvensi. Kazkas pas mus ne taip - ar su verslininkais, ar su mokesciu sistema.

Tokia realybe. Atrodo lyg tycia uzblokuoti visi keliai kurti ir pletoti smulkuji versla musu salyje. Kam kyla noras, pasidaro verslo plana, pasiskaiciuoja kad pirmiausia i riebu minusa nueis, ir pabandyt net dingsta noras

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Manęs dažnai klausia kodėl neperku tralo ir pats sau nevežioju mašinų. Paskaičiuoju kiek kainuoja pats tralas, jo eksploatacija, draudimas, krovinių draudimas, kelių mokesčiai, kuras, nenumatyti remontai, vairuotojo alga, mokesčiai valstybei už darbuotoją, mokesčiai valstybei nuo pelno. Dar papildomai sugaištas laikas ir administracinė našta. Pats tralams moku po 350-400€ už pavienę mašiną ir man galai nesueina iš ko jie gyvena. 9-viečiams gal dar kažkas lieka, bet daugiausia man mašinas veža 3-viečiai. Apie 1-viečius net nešneku, nes tada vien kuras kainuos panašiai kaip mašinos parvežimas.

Visai kitas reikalas yra pirkti didelį tralą ir važiuoti į vakarus kadencijoms, vežioti mašinas po Europą.

 

Kodėl sakai, nesueina galai? ;) Žinau kas dirba su sprinteriu traliuku 1+1 arba 1+2, jei normaliai sukiasi, t.y. važiuoji beveik be poilsio kai jau važiuoji, o kaip privatas jei tai tacho nereikia, realiai per 2 dienas įmanoma vieną reisą padaryt :) Viską atmetus kiek girdėjau gaunasi apie 1500eur per mėnesį, kas mano nuomone pakankamai normaliai yra žinant tą faktą, kad priešingai nei su fūra į europą varyt, gryžti vis namo kas 2-3 dienas. Na jei varant taip tikrai "sąžiningai" be jokių pertraukų ir daugiau galima, bet optimalus varianats bent 2 dienos poilsio tada vėl leki i vokiečius.

Kalbant apie devynviečius kaip sakai ir kitus didžiuosius yra toks dalykas, kad neapsimoka jei vežioji klientams atskiriems automobilius sukinėtis su tuo didžiuoju, kol surinksi visas LT ką nuvežti (taip, veža ir iš LT į DE wink.gif), tada iškrovimai ten, važinėsi, vėl rinksi DE ką vežti į Lietuvą, jei atskiriem klientam reikia paimt, gali skaičiuot kaip nori, neapsimoka su didžiuoju tralu, čia gali vežti kurie visą tralą surenka per 1-2 vietas.

Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...