Techninė profilaktika (Uždarbis.lt neveiks): 23-07 val.

Uždarbis.lt: Gearbest negražiana pinigų - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



Tai vieta tik diskusijoms apie el. prekybą. Jei norite pirkti, parduoti arba mainyti, apie tai rašykite skiltyje Forumo skelbimai
  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs Furista5 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 445
  • Kartu nuo: 2014-08-22

2018-03-27 13:36 (#1)

Gearbest negražiana pinigų


Gearbest negrąžina pinigų už nepristatytą prekę
Tai va sausio 4 užsisakiau 300$ pekę. Kovo vidurį susirūpinau jog vis dar nėra.
Iškėliau case ir po dviejų savaičių susirašinėjimo suportas nusprendė kad arba man gražina 200$ arba aš sumoku dar papildomai 200$ ir jie pabandys dar kartą išsiųsti.
gearbest pats prisipažino kad prekė niekur nedingo tebėra pas juos bet jei noriu gauti turiu dar papildomai 200$ susimokėti.
Mokėti tikrai nežadu bet kaip atgauti prarastus 300$ o ne siūlomus 200$?
0


Narys yra atsijungęs Blofeld 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +68 -0
  • Pranešimai: 4.980
  • Kartu nuo: 2012-12-23
  • Vardas:Lukas

2018-03-27 13:46 (#2)

Rodyti pranešimąFurista5, 2018-03-27 13:36, pasakė:

Tai va sausio 4 užsisakiau 300$ pekę. Kovo vidurį susirūpinau jog vis dar nėra.
Iškėliau case ir po dviejų savaičių susirašinėjimo suportas nusprendė kad arba man gražina 200$ arba aš sumoku dar papildomai 200$ ir jie pabandys dar kartą išsiųsti.
gearbest pats prisipažino kad prekė niekur nedingo tebėra pas juos bet jei noriu gauti turiu dar papildomai 200$ susimokėti.
Mokėti tikrai nežadu bet kaip atgauti prarastus 300$ o ne siūlomus 200$?


Citata

gearbest pats prisipažino kad prekė niekur nedingo tebėra pas juos bet jei noriu gauti turiu dar papildomai 200$ susimokėti.

Wtf... :D
0


Narys yra atsijungęs Furista5 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 445
  • Kartu nuo: 2014-08-22

2018-03-27 13:59 (#3)

pasidalinsiu citata. Prieštai dar yra visa paklodė susirašinėjimo iš "friendly Customer Support"


Gearbest Customer Support At 03/20/2018 04:45:34 CST

Dear ,


Thank you for your quick reply.


We have confirmed your delivery address and strated process of the new delivery


We will send you the new tracking number once your package is shipped.


Thank you for your understanding.



Best regards,

Ghazi

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/




At 03/26/2018 01:47:58 CST
have you shipped new package?
Gearbest Customer Support At 03/26/2018 05:25:21 CST



Dear ,


We are extremely sorry to inform you that the delivery of your package was unsuccessful and your item was sent back to us.


Your goods are back in our warehouse. This is a delivery error that is unfortunately beyond our control.

Please understand that in such case we can only compensate you partially as shipping fees are charged by the shipping agents.

Kindly note Gearbest does not make any profit on shipping.

As a gesture of good will we can offer you the following 3 solutions to resolve this issue:



1) Resend your order.

In that case we need your help to cover a handling fee to resend you the parcel. The cost is 199.50 USD. If you choose this option we will send you an invoice via Paypal in the next email.


Would you please confirm again your shipping address in this format for this option:

Consignee Name:

Detailed Address:

City:

State (Province):

Postal Code:

Country:

Phone Number:


2) Partial refund to your Gearbest Wallet as store credit

If you choose to be refunded to your Wallet, we will refund you the product cost minus any insurance and shipping fees and a handling fee. We will refund you 199.50 USD and additionally offer you extra points on your Gearbest account for discounts on your future purchases.

(You will receive 1 points for every 1 USD. e.g. 1 USD=1 points, 3 USD=3 points etc.). This refund will be processed within 24 hours.


Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest..../gb-wallet.html

Learn more about points benefits : http://www.gearbest....out-points.html


3) Partial refund to your original payment account

We can refund you 199.50 USD to your original payment account.

For PayPal refunds, please allow 48 hours for the refund to appear in your account.

For credit card refunds, please allow between 7-14 business days for the transaction to be completed.



Again we apologize for any inconvenience caused.

Please inform us of your decision, we look forward to hearing from you soon.


Best Regards

Ghazi

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

0


Narys yra atsijungęs Mikaz 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +96 -0
  • Pranešimai: 5.893
  • Kartu nuo: 2006-11-10
  • Vardas:Mikas
  • Miestas:Vilnius

2018-03-27 14:04 (#4)

Per paypala kelk case kad negavai prekes ir viskas.
4


Narys yra atsijungęs gkanapinis 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +56 -0
  • Pranešimai: 1.840
  • Kartu nuo: 2007-02-17

2018-03-27 14:17 (#5)

Buvau iš jų užsisakęs vaizdo registratorių. Gavau, viskas kaip ir tvarkoje, bet įdėjus didesnės atminties kortelę išmesdavo klaidą. Nusiunčiau jiems jų prašytą video, kaip atrodo klaida, tai jie taip pat pasiūlė grąžinti mažesnę kainą. Pasiklausus kodėl siūlo mažesnę kainą, jeigu mokėjau daugiau, jie pasitaisė ir tuomet grąžino visą sumokėtą sumą. Aišku, registratorius liko pas mane ir toliau juo sėkmingai naudojuosi su mažesnės talpos kortele :D
Gal ir čia iš lempos kainą surašė? Nes analogiško turinio laišką buvau gavęs :) Bandei „derėtis“ dėl kainos? :)
Kaišiadorys - visos miesto naujienos vienoje vietoje.
0


Narys yra atsijungęs Furista5 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 445
  • Kartu nuo: 2014-08-22

2018-03-27 14:21 (#6)

Rodyti pranešimągkanapinis, 2018-03-27 14:17, pasakė:

Buvau iš jų užsisakęs vaizdo registratorių. Gavau, viskas kaip ir tvarkoje, bet įdėjus didesnės atminties kortelę išmesdavo klaidą. Nusiunčiau jiems jų prašytą video, kaip atrodo klaida, tai jie taip pat pasiūlė grąžinti mažesnę kainą. Pasiklausus kodėl siūlo mažesnę kainą, jeigu mokėjau daugiau, jie pasitaisė ir tuomet grąžino visą sumokėtą sumą. Aišku, registratorius liko pas mane ir toliau juo sėkmingai naudojuosi su mažesnės talpos kortele :D
Gal ir čia iš lempos kainą surašė? Nes analogiško turinio laišką buvau gavęs :) Bandei „derėtis“ dėl kainos? :)


parašiau jiems option 4. Full refund.
Tuoj paypal dispute kelsiu gerai jog ne tiesiai is korteles pirkau.
0


Narys yra atsijungęs Tmaster 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +248 -1
  • Pranešimai: 11.136
  • Kartu nuo: 2009-09-29
  • Buvęs:bugatis

2018-03-27 14:38 (#7)

Rodyti pranešimąFurista5, 2018-03-27 14:21, pasakė:

parašiau jiems option 4. Full refund.
Tuoj paypal dispute kelsiu gerai jog ne tiesiai is korteles pirkau.

čia truputi ankščiau esu skaitęs, kad jei nesitari su Gearbest, bet darai refund per paypal, tai jie padaro tą refund, bet taip pat visam laikui banina tavo shipping adresą, bei tavo paypal acc, iš kurio buvo darytas mokėjimas.
Tad jei nebeplanuoji nieko pirkt iš jų, tada paypal refund turėtų tam kartui padėti. Nes jie tikriausiai neklastos shipping trackingo į Lietuvą, vien tam, kad įrodytų savo tiesą
0


Narys yra atsijungęs ReborN 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +55 -0
  • Pranešimai: 1.076
  • Kartu nuo: 2011-06-28
  • Miestas:United Kingdom

2018-03-27 15:15 (#8)

Aišku daryk full refund, ne tavo problemos čia - PayPal 100% pripažins tave nakaltu :)
Actiones secundum fidei
0


Narys yra atsijungęs Linkinas 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 78
  • Kartu nuo: 2009-09-22
  • Vardas:Lukas
  • Miestas:Utena/Vilnius

2018-03-27 16:11 (#9)

Kaip tik siuo metu keliu case PayPale pries GearBesta. Gruodi pirkau 2 skirtingus telefonus, viena gavau kito ne. Suma 145 eur. Rasiau keleta kartu i supporta, tai is pradziu dar palaukit, paskui siulo tik 50% sumos grazint tipo, nes nepirkau prekes draudimo. Kai parasiau PayPalui tai iskart GearBestas atrase, kad nusiusciau jiems ranka parases varda pavarde parasa data, kad noriu full refund ir grazins pinigus, greit pakeite nuomone... Bet po sito issue nelabai noresiu pirkti is sios parduotuves.
1


Narys yra atsijungęs Blofeld 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +68 -0
  • Pranešimai: 4.980
  • Kartu nuo: 2012-12-23
  • Vardas:Lukas

2018-03-27 17:16 (#10)

O jei ne paslaptis, kas čia per prekė, kad siuntimas 100 ar 200 $ ? :D
0


Narys yra atsijungęs nerazz 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +5 -0
  • Pranešimai: 214
  • Kartu nuo: 2010-05-05
  • Miestas:Kaunas

2018-03-28 01:09 (#11)

na as is gearbest visalaik perku prekes brangesnes su tuo ju draudimu, kolkas dar niekas nedinge, viskas kaip ir ok, labai tuo draudimu naudotis neteko, kelis kart buvo, kad nezymus defektai pasitaike, del kuriu, bendru sutarimu, gearbest dalinai pinigus pagrazino. Idomu, gal kam is uzdarbieciu buvo, kad pirko su draudimu ka nors ir butu dinge, pasidalinkit patirtimi, buvo problemu su gearbest ar ne?
0


Narys yra atsijungęs Furista5 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 445
  • Kartu nuo: 2014-08-22

2018-03-28 06:36 (#12)

Man tas draudimas atrodo pieva. Pirk draudima jog jei negausi prekių mes tau grąžinsim pinigus. Jei nepirksi draudimo pinigų negražinsim. Kiek teko pirktį iš visokių parduotuvių pirmą kart matau tokį dalyką. Su brangiais daiktais ten rizikinga jei suges per pora savaičių tai nė paypal nepadės, nors kokiam aliexpress tas pats užsidarė orderis ir ate.
Šiaip ebay amazon ten jau rimta bet už ta rimtumą tenka atitinkamai susimokėti.
1


Narys yra atsijungęs Setonas 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 26
  • Kartu nuo: 2007-08-16
  • Miestas:Kaunas

2018-11-10 13:58 (#13)

Pribrendo ir man reikalas pirkti iš Gearbest. Niekada nesu pirkęs, tai biškį baisu. Kaip suprantu, svarbiausia pirkti per paypal, o ne tiesiai iš kortelės. Kas dar? Kažkokius cashback galima susigrąžint ar ne? Kiek žiūrėjau, tai maksimum grįžta (jei grįžta) 2,5%. Kas dar? Norisi gauti maksimaliai mažą kainą.
0


Narys yra atsijungęs WinSim 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +34 -0
  • Pranešimai: 3.929
  • Kartu nuo: 2008-09-18

2018-11-10 16:30 (#14)

Rodyti pranešimąSetonas, 2018-11-10 13:58, pasakė:

Pribrendo ir man reikalas pirkti iš Gearbest. Niekada nesu pirkęs, tai biškį baisu. Kaip suprantu, svarbiausia pirkti per paypal, o ne tiesiai iš kortelės. Kas dar? Kažkokius cashback galima susigrąžint ar ne? Kiek žiūrėjau, tai maksimum grįžta (jei grįžta) 2,5%. Kas dar? Norisi gauti maksimaliai mažą kainą.


Geriausia nepirkti is gearbest :) alliexprese tikrai rasi ta pacia preke

Šį pranešimą redagavo WinSim: 2018-11-10 16:31

0


Narys yra atsijungęs Karlosas 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 48
  • Kartu nuo: 2011-11-25

2020-05-19 20:42 (#15)

Prikelsiu temą.
Uošviui iškilo bėdų su Gearbest. Tiksliau dvi bėdos.
Nuo balandžio 8 d. Gearbest neišsiunčia prekių, nes tipo neturi. Siūlo keisti, tačiau prašau kad refundintu. Suma apie 100, tad manau, kad reikia kreiptis per Paypal. Kokie šansai atgauti pinigus?

Kitas klausimas: kaip iš jų Gwallet pervesti pinigus į banko sąskaitą? Pats nesinaudoju šiuo puslapiu ir niekur nerandu tutorial'o kaip tai padaryti.
0


Narys yra atsijungęs Tmaster 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +248 -1
  • Pranešimai: 11.136
  • Kartu nuo: 2009-09-29
  • Buvęs:bugatis

2020-05-20 06:24 (#16)

Rodyti pranešimąKarlosas, 2020-05-19 20:42, pasakė:

Prikelsiu temą.
Uošviui iškilo bėdų su Gearbest. Tiksliau dvi bėdos.
Nuo balandžio 8 d. Gearbest neišsiunčia prekių, nes tipo neturi. Siūlo keisti, tačiau prašau kad refundintu. Suma apie 100, tad manau, kad reikia kreiptis per Paypal. Kokie šansai atgauti pinigus?

Kitas klausimas: kaip iš jų Gwallet pervesti pinigus į banko sąskaitą? Pats nesinaudoju šiuo puslapiu ir niekur nerandu tutorial'o kaip tai padaryti.

kreipkis per paypal, pinigų grąžinimas 100%.
Ar tu tikras, kad iš gwallet gali išgryninti pinigus? Ypač kad dažnai jie tą gwalletą papildo 2x, jei sutinki gauti refund nę pinigais o gwalletu
0


Narys yra atsijungęs Karlosas 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 48
  • Kartu nuo: 2011-11-25

2020-05-20 08:30 (#17)

Rodyti pranešimąTmaster, 2020-05-20 06:24, pasakė:

kreipkis per paypal, pinigų grąžinimas 100%.
Ar tu tikras, kad iš gwallet gali išgryninti pinigus? Ypač kad dažnai jie tą gwalletą papildo 2x, jei sutinki gauti refund nę pinigais o gwalletu


Na, palauksiu dėl pirmos situacijos dar ką atrašys support'as. Gal perves ir be paypal "pagalbos" :) Dėl gwallet parašė, kad jie perves į paypal tuos pinigus. Jau matau, kad nuliai gwallet'e.
1


Narys yra atsijungęs guminis 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +9 -0
  • Pranešimai: 46
  • Kartu nuo: 2018-07-05

2020-05-20 16:50 (#18)

man mėnesį "siuntė", parašiau paypal, ta pacią dieną išsisprendė ;)

Šį pranešimą redagavo guminis: 2020-05-20 16:51

0


Narys yra atsijungęs Karol 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 284
  • Kartu nuo: 2019-02-24

2020-05-20 16:57 (#19)

Man kaip daug metu gyvenanciam Uk ir turinciam paciam ecommerce kur pagrindiniai klientai yra Vakaru Europa yra ziauriai idomu skaityti sia tema.
Vien del lietuviu buying behaviour. Wow. Pirma karta matau, kad eshopas taip issikalinetu is klientu ir klientai taip su tuo taikstytusi.
Uk jei per +- diena neparasai del prekes negavimo logisko pasiteisinio (pasto delay ar pan) ir nepaaiskini ka darysi toliau - klientai 99% per pora minuciu ikala dispute arba chargeback. Turbut islepinti Amazon prime.
0


Narys yra atsijungęs Karlosas 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 48
  • Kartu nuo: 2011-11-25

2020-05-20 21:06 (#20)

Rodyti pranešimąKarol, 2020-05-20 16:57, pasakė:

Man kaip daug metu gyvenanciam Uk ir turinciam paciam ecommerce kur pagrindiniai klientai yra Vakaru Europa yra ziauriai idomu skaityti sia tema.
Vien del lietuviu buying behaviour. Wow. Pirma karta matau, kad eshopas taip issikalinetu is klientu ir klientai taip su tuo taikstytusi.
Uk jei per +- diena neparasai del prekes negavimo logisko pasiteisinio (pasto delay ar pan) ir nepaaiskini ka darysi toliau - klientai 99% per pora minuciu ikala dispute arba chargeback. Turbut islepinti Amazon prime.



Na, čia šiuo atveju "lietuvių buying behaviour" tai "be penkių minučių pencininko behaviour". Žmogus angliškai nei bum bum, tad ir užsitęsė viskas. Būtų mažesnė suma, nieko net nebūtų užsiminęs. Asmeniškai kiek pats perku internetu, nei su amazon, nei su ebay ar aliexpress, tuo labiau su lietuviškomis parduotuvėmis, nebuvo jokių problemų.

Šiuo atveju viskas puikiai išsisprendė. Dabar laukiam refund'ų.
0


Pasidalinti šia tema:


  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)

Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2020-06-04 23:41

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai