Techninė profilaktika (Uždarbis.lt neveiks): 23-07 val.

Uždarbis.lt: Gearbest negražiana pinigų - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



Tai vieta tik diskusijoms apie el. prekybą. Jei norite pirkti, parduoti arba mainyti, apie tai rašykite skiltyje Forumo skelbimai
  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs Karol 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 282
  • Kartu nuo: 2019-02-24

2020-05-21 11:35 (#21)

Rodyti pranešimąKarlosas, 2020-05-20 21:06, pasakė:

Na, čia šiuo atveju "lietuvių buying behaviour" tai "be penkių minučių pencininko behaviour". Žmogus angliškai nei bum bum, tad ir užsitęsė viskas. Būtų mažesnė suma, nieko net nebūtų užsiminęs. Asmeniškai kiek pats perku internetu, nei su amazon, nei su ebay ar aliexpress, tuo labiau su lietuviškomis parduotuvėmis, nebuvo jokių problemų.

Šiuo atveju viskas puikiai išsisprendė. Dabar laukiam refund'ų.



Tai esme kaip ir ta pati. Nieko pries laukt pusantro menesio prekes issiuntimui, kai tai nera kazkoks pagal uzsakyma gamintas dalykas ir nelabai zino ka daryt kai issikalineja del refund.

O problemos perkant online - visiska norma. Daug perku - tikrai pasitaiko. Cia kad atsitiks problemu su eshopu neisiunte/pradingo siunta/veluoja/sulauzyta atkeliavo/neskaite aprasymo/tikejosi kazko kito/e market lukesciai kitokie ir t.t yra visiskai tiketina, nes didziulis chain i tai ieina. Esme kaip eshopas sprendzia tokias problemas, o ne ar turi/neturi. Jeigu eshop sako, kad jie problemu niekada neturejo tai: 1. Meluoja visiskai 2. Yra labai nauji 3. Beveik nieko nera pardave del to ir problemu netureje.
0


Narys yra atsijungęs Avanhel 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +23 -0
  • Pranešimai: 229
  • Kartu nuo: 2011-05-14
  • Vardas:Artur
  • Miestas:Vilnius

2020-05-22 19:37 (#22)

O mėginai rašyti Lietuvos vartotojų teisių apsaugos komisijai ? NEs jeigu tu gali nusipirkti prekę būdamas Lietuvoje, teisių apsauga privalo ginti tave. Todėl duok jiem užduotį apginti tave. Jie sakys, kad mes su užsienio firmomis neužsiimame, bet jie turi atsakyti pagal kurį straipsnį jie taip sako. Jeigu nepasakys, galima gauti kompensaciją iš tam tikros institucijos. Jei ką rašyk AŽ
1


Narys yra atsijungęs Karlosas 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 47
  • Kartu nuo: 2011-11-25

2020-05-22 20:06 (#23)

Rodyti pranešimąAvanhel, 2020-05-22 19:37, pasakė:

O mėginai rašyti Lietuvos vartotojų teisių apsaugos komisijai ? NEs jeigu tu gali nusipirkti prekę būdamas Lietuvoje, teisių apsauga privalo ginti tave. Todėl duok jiem užduotį apginti tave. Jie sakys, kad mes su užsienio firmomis neužsiimame, bet jie turi atsakyti pagal kurį straipsnį jie taip sako. Jeigu nepasakys, galima gauti kompensaciją iš tam tikros institucijos. Jei ką rašyk AŽ



Ar čia apie mano situaciją eina kalba? Jau minėjau, kad viskas kaip ir ok, refund'ą jau gavome. Tačiau nežinai kas gali būti ateityje. Tamstos post'as suintrigavo.
1


Narys yra atsijungęs Avanhel 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +23 -0
  • Pranešimai: 229
  • Kartu nuo: 2011-05-14
  • Vardas:Artur
  • Miestas:Vilnius

2020-05-23 19:19 (#24)

Rodyti pranešimąKarlosas, 2020-05-22 20:06, pasakė:

Ar čia apie mano situaciją eina kalba? Jau minėjau, kad viskas kaip ir ok, refund'ą jau gavome. Tačiau nežinai kas gali būti ateityje. Tamstos post'as suintrigavo.



Kitą kartą pamėgint per vartotojų teisių komisiją padaryt refundą ir pamatysi ant kiek triukšmo pasauly pakelsi :)))
0


Pasidalinti šia tema:


  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)

Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2020-05-28 15:04

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai