Pereiti prie turinio

Keli klausimai apie auto


Rekomenduojami pranešimai

Kad ir ką dėtum - kokybė bus š dėl mago. Pirmoj eilėj pasikeiti magą į paprastą, geriausia Alpine. Priekinius garsiakalbius užmatini stiprintuvu, galinius gali palikt ant mago dėl fono. Garsiakalbius pradžiai gali palikt standartinius, jei neužteks kokybės pasikeisi į HK. Ir kokį subą į bagažinę, jei universalas, tai užteks labai mažo uždaro tipo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad ir ką dėtum - kokybė bus š dėl mago. Pirmoj eilėj pasikeiti magą į paprastą, geriausia Alpine. Priekinius garsiakalbius užmatini stiprintuvu, galinius gali palikt ant mago dėl fono. Garsiakalbius pradžiai gali palikt standartinius, jei neužteks kokybės pasikeisi į HK. Ir kokį subą į bagažinę, jei universalas, tai užteks labai mažo uždaro tipo.

Nelabai noriu det aftermarket mago nes nepatinka vaizdas jo :D o siaip pries tai masinoj buvo JVC idetas, tai garsiai paleidus muzika traskedavo koloneles. Tai nezinau kaip cia daryt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai noriu det aftermarket mago nes nepatinka vaizdas jo :D o siaip pries tai masinoj buvo JVC idetas, tai garsiai paleidus muzika traskedavo koloneles. Tai nezinau kaip cia daryt.

:D :D Toks jausmas tarsi tas e46 būtų kažkokia nauja verslo klasės mašina iš salono :D Su rėmeliu normaliai atrodo tas magas. Palikus standartinį magą gali nors ir geriausias pasaulyje kolonėles ir stiprintuvus sudėt - kokybė vistiek liks š. Čia jau teks rinktis, ar kažkoks vaizdas ar muzika.

 

Subas į mašiną? Kurie metai dabar? 2005? :D

Tai apskambink visus automobilių koncernus paaiškink jiems kam jie tuos originalius subus i naujas mašinas deda, juk šiais laikais muzikos jau niekas nebeklauso.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:D :D Toks jausmas tarsi tas e46 būtų kažkokia nauja verslo klasės mašina iš salono :D Su rėmeliu normaliai atrodo tas magas. Palikus standartinį magą gali nors ir geriausias pasaulyje kolonėles ir stiprintuvus sudėt - kokybė vistiek liks š. Čia jau teks rinktis, ar kažkoks vaizdas ar muzika.

 

 

Tai apskambink visus automobilių koncernus paaiškink jiems kam jie tuos originalius subus i naujas mašinas deda, juk šiais laikais muzikos jau niekas nebeklauso.

Paskambinau, sako nenusisnekek nededam tu subu kurie visa bagazine uzima ir nuo kuriu blekos barska

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:D :D Toks jausmas tarsi tas e46 būtų kažkokia nauja verslo klasės mašina iš salono :D Su rėmeliu normaliai atrodo tas magas. Palikus standartinį magą gali nors ir geriausias pasaulyje kolonėles ir stiprintuvus sudėt - kokybė vistiek liks š. Čia jau teks rinktis, ar kažkoks vaizdas ar muzika.

 

 

Tai apskambink visus automobilių koncernus paaiškink jiems kam jie tuos originalius subus i naujas mašinas deda, juk šiais laikais muzikos jau niekas nebeklauso.

Aaa. Tai va, kad deda ne subus, o normalias audio sistemas. Marozai subus dedasi, nes "norisi daugiau bumsėjimo".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai prie ko cia magas? garsiakalbiam buvo ragas..

Tai va kad su org magu kuo puikiausiai groja :)

 

Subas į mašiną? Kurie metai dabar? 2005? :D

Juk paminejau klausdamas MAŽAS SUBAS... nenoriu kad klausant muzikos viskas baršketų tiesiog noriu svaraus grazaus boso.

 

Nemaisom muzikos klausymo su skardu barskinimu. Praktiskai visos brabangesnes gamykines aparaturos su subais.

Butent. Vis del to manau kad desiuosi orginalia HK aparatura ir isimesiu BMW proffesional maga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ramūnas matosi dar 2005 užstrigęs. Net nežino kas kas yra subas ir kam jis dedamas ;)

Aš tai matau kelis butthurted iš kitų temų :D Ar kas jum yra? :D

 

Gerai, susimoviau, noriu sensėjaus pagalbos ir išminties. Kuo skiriasi subas ir jo paskirtis šiandien nuo subo 2005-ais? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra kas dedasi aparatura del triuksmo, tiem pirmoj vietoj subas, o dar geresnis derinys su elipsem palangej :D

 

Kiti nori muzikos, kokybes garso. Tada pirmoj vietoj kokybiski komponentai i prieki, geras stiprintuvas priekiui, nes tiesiai nuo grotuvo kokybisko garso nebus ir grotuvas. Tada garso/vibro izoliacija. Ir galiausiai subas zemiausiu dazniu atkurimui, nes komponentai gal tik nuo 80Hz groja. Subas tam, kad butu atkuriama visa dazniu juosta ir nesvarbu garsiai ar tyliai klausoma muzika. Galima ir komponentus padaryt, kad nuo zemiau grotu, bet reiks rimtesnio duru perdarymo ir vistiek nuo taip zemai kaip subas negros.

O siaip automobilis nedekinga vieta kokybiskam garsui. As renkuosi muzika klausyti per buitine aparatura, o automobilyje uztenka to kas originaliai yra, dabar ir originali aparatura dazniausiai gana nebloga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nekursiu naujos temos noriu paklausti gal kas zinos:

 

Kokios masinos greiciau isyldo salona: mazos su mazu varikliu ar didesnis su didesniu varikliu.

 

I kokius modeliu galima montuoti nuotolini uzvedima

Jei imant dyzelius tai labai įvairiai, nuo techninių sprendimų viskas priklauso, teko vairuot ir su mažu varikliu, kuris ilgai šyla ir su didesniu. Anksčiau turėtas volvo v70 turi net papildomą elektrinį antifryzo pašildymą, jei jis veikia šyla greitai, jei ne tada žiemą iki darbo ir atgal šaltam auto važiuoji. Opelis irgi turėjo papildomą šildymą tik jau dyzelį degino, kažkas panašaus į webastą, automatiškai įsijungia kai šalta laukia, o kai sugedo visas auto paskendo dūmuose, net gesintuvo ieškojau, galvojau kažkas po kapotu dega :D O šiaip greičiausiai šyla benzinas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra kas dedasi aparatura del triuksmo, tiem pirmoj vietoj subas, o dar geresnis derinys su elipsem palangej :D

 

Kiti nori muzikos, kokybes garso. Tada pirmoj vietoj kokybiski komponentai i prieki, geras stiprintuvas priekiui, nes tiesiai nuo grotuvo kokybisko garso nebus ir grotuvas. Tada garso/vibro izoliacija. Ir galiausiai subas zemiausiu dazniu atkurimui, nes komponentai gal tik nuo 80Hz groja. Subas tam, kad butu atkuriama visa dazniu juosta ir nesvarbu garsiai ar tyliai klausoma muzika. Galima ir komponentus padaryt, kad nuo zemiau grotu, bet reiks rimtesnio duru perdarymo ir vistiek nuo taip zemai kaip subas negros.

O siaip automobilis nedekinga vieta kokybiskam garsui. As renkuosi muzika klausyti per buitine aparatura, o automobilyje uztenka to kas originaliai yra, dabar ir originali aparatura dazniausiai gana nebloga.

Viskas tiesa, dar papildysiu, kad subas dedamas tam, kad galima būtų nuo priekinių kolonėlių nupjauti žemus dažnius, tada jos gros garsiau ir kokybiškiau.

 

 

Nekursiu naujos temos noriu paklausti gal kas zinos:

 

Kokios masinos greiciau isyldo salona: mazos su mazu varikliu ar didesnis su didesniu varikliu.

 

I kokius modeliu galima montuoti nuotolini uzvedima

Lyginant benzą ir dyzelį - benzas šyla žymiai greičiau. Su dyzeliu žiemą važinėjant neilgus atstumus net nespėsi prišildyt salono.

Benzininių mašinų turėjau labai daug, nuo 1.4l iki 4.0l, nepastebėjau skirtumo tarp variklio tūrio. Čia jau labiau priklauso nuo pačio variklio konstrukcijos. Naujesni varikliai padaryti su didesniu naudingumo koeficientu, todėl atiduoda mažiau šilumos. Būna netgi tokių dyzelių, kurie niekada neužšils juos birbinant laisvom apsukom. Mažalitražiai benzininiai japonai šyla šiek tiek greičiau, nes daugumoje apsukos sukyla iki kokių 1700 ir šylant pamažu leidžiasi. BMW 6cil irgi greitai šyla, nes varikliai išskiria daug šilumos.

Aišku svarbiausias dalykas, kad būtų geras termostatas. Ir nejungti pečiuko kol nepašils variklis.

 

Dėl kėbulo tipo jeigu lyginti sedaną ir universalą skirtumas jausis tik galiniams keleiviams, eis šaltis iš bagažinės, priekyje skirtumo nėra. O jeigu tai koks minivenas su aukštom lubom jau skirtumas jaučiasi.

 

Nuotolinį užvedimą galima dėti į bet kurį auto, aišku kaina skirsis priklausomai kiek bus elektronikos kurią reikės apeiti. Su mechanine dėže turėsi palikinėti visada ant neutralios pavaros. Ir tokį auto lengviau pavogti. Geriau dėti Webasto, tik kainuoja nemažai ir žmonės skundžiasi didesnėm kuro sąnaudom, bet už komfortą reik mokėt. Aišku webastai reikės mažiau kuro nei tą patį laiką birbinant variklį ir pačiam varikliui sveikiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...
  • po 2 savaičių...

Ką galėtumėt man patarti, susigalvojau padidinti galią (liaudiškai tariant "chipuoti") savo E46 320d. Visų pirma tai klausimas ar verta? Nesinori kad užlinktų variklis, nes visgi mašina ne pirmos jaunystės. Chipuoti galvoju tik pas Diesel Animals arba Startline, garažiukuose to daryti nesiruošiu. Saugu ir efektyvu išnaudoti variklio resursus taip ar geriau neinvestuoti pinigų?

Redagavo GoodOne
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką galėtumėt man patarti, susigalvojau padidinti galią (liaudiškai tariant "chipuoti") savo E46 320d. Visų pirma tai klausimas ar verta? Nesinori kad užlinktų variklis, nes visgi mašina ne pirmos jaunystės. Chipuoti galvoju tik pas Diesel Animals arba Startline, garažiukuose to daryti nesiruošiu. Saugu ir efektyvu išnaudoti variklio resursus taip ar geriau neinvestuoti pinigų?

Nezinau man tie visi chipavimai totalus gaidingas... Paskiau vazineja uzjuodusiom siknom ir tik spustelejus juodu sleifu. Principe jei mechanika tai kencia sankaba, jei automatas tai jam papildoma apkrova. Jei truksta galios negeriau pirkt iskart didesnes kubaturos auto? Nes eGZpertai sakys tai tik programa pakeista, daug zvitresne auto ir sanaudos mazesnes, bet realiai jei ne balvonai bet rimti inzinieriai paskaiciavo taip ant turimos kubaturos, tai nafik zagint ta masina ir spaust is sudo vaska? Bet jei nera bablo rimtesniam agregatui, gal tada tokia alternatyva jusu supratimui ir gerai. As uz viska stock gamykliskai ir bet koks tiurlingas man minusas. Bet cia tik mano nuomone :)

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tas teiginys kad kencia sankaba ir greiciu deses nelabai teisingas. Jei protingai padaro tai sukimo momentas buna biski aukstesnese apsukose tada ne taip skauda sankabai. Apibendrinant, per daug prievartaut neapsimoka nes prades viskas byret, jei proto ribose tai reik pagalvot ar apsimoka leist pinigus del 5kw.

Redagavo Smart24
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau man tie visi chipavimai totalus gaidingas... Paskiau vazineja uzjuodusiom siknom ir tik spustelejus juodu sleifu. Principe jei mechanika tai kencia sankaba, jei automatas tai jam papildoma apkrova. Jei truksta galios negeriau pirkt iskart didesnes kubaturos auto? Nes eGZpertai sakys tai tik programa pakeista, daug zvitresne auto ir sanaudos mazesnes, bet realiai jei ne balvonai bet rimti inzinieriai paskaiciavo taip ant turimos kubaturos, tai nafik zagint ta masina ir spaust is sudo vaska? Bet jei nera bablo rimtesniam agregatui, gal tada tokia alternatyva jusu supratimui ir gerai. As uz viska stock gamykliskai ir bet koks tiurlingas man minusas. Bet cia tik mano nuomone :)

Nu čia tai visiškas balvonas. Tu visiškai nesigaudai, kaip vyksta variklių, procesorių, bet ko gamyba. Yra kur kas pigiau kepti vieną modelį ir paskui apkarpyti, detuninti, what######ingever.

 

:D :D :D

 

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N20 oba, tas pats variklis, bet ant šitos "kubaturos" protingi inžinieriai paskaičiavo 115 kw, tai tik eGZPertai tunina iki 180 kw /sarcasm :D :D :D :D

 

top ######ing kek 💯/💯👌👌👌

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu čia tai visiškas balvonas. Tu visiškai nesigaudai, kaip vyksta variklių, procesorių, bet ko gamyba. Yra kur kas pigiau kepti vieną modelį ir paskui apkarpyti, detuninti, what######ingever.

 

:D :D :D

 

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N20 oba, tas pats variklis, bet ant šitos "kubaturos" protingi inžinieriai paskaičiavo 115 kw, tai tik eGZPertai tunina iki 180 kw /sarcasm :D :D :D :D

 

top ######ing kek 💯/💯👌👌👌

Su balvonais nesisvaidyk snargliau, ir drozk i garaza tiuninguot savo kregzdes ir chipsais serk. Ir ne man, o savo draugeliam su lamos sukuosenom aiskink koks tu rimtas specas.

 

Man asmeniskai chipuota masina yra minusas, perkant iskart atkristu, nes iskart toks vaizdas kad pacuko drakoninta. Nors jei pas tave kalba sukasi apie golfus kregzdes ir betmenus, tai senoms masinoms tas chipas px, svarbu jum geriau eina. As iskart geriau su atitinkamu varikliu pirkciau be aftermarketo tiurlingu. Kiekvienam savo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su balvonais nesisvaidyk snargliau, ir drozk i garaza tiuninguot savo kregzdes ir chipsais serk. Ir ne man, o savo draugeliam su lamos sukuosenom aiskink koks tu rimtas specas.

 

Man asmeniskai chipuota masina yra minusas, perkant iskart atkristu, nes iskart toks vaizdas kad pacuko drakoninta. Nors jei pas tave kalba sukasi apie golfus kregzdes ir betmenus, tai senoms masinoms tas chipas px, svarbu jum geriau eina. As iskart geriau su atitinkamu varikliu pirkciau be aftermarketo tiurlingu. Kiekvienam savo.

 

Tai del to ir ruosiuosi vezt pas specus kelt galią, ne šiaip kokiam garažiuke kompą pasijungus įrašinėt programą. Man atrodo pats gamintojas kurdamas variklius palieka kažkokį rezervą, kurį ir išnaudoja vadinami chipuotojai. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...