Pereiti prie turinio

Elektrinis dviratis


Rekomenduojami pranešimai

Dar nepradėjau domėtis, tad tema čia bus gera pradžia.

Pirksiu važinėjimui į darbą, tad aišku, turi būt patvarus, atsparus lietui.

Kalnų, 29 er.

 

Gal kas patartų į ką atkreipt dėmesį reikia?

 

Ar smarkiai skirasi kainos jei pirkčiau žiemą (prašau atsakyt tų kas tikrai žino - lygina kainas)?

 

Jei dėvėtą tai kaip tikrint baterijos stovį (neperkant kokios spec ir brangios įrangos)? Kaip išvis žiūrėt į bateriją (klasifikacijos?)

 

Ką šiaip patartumėt? Pvz. pažystamas turėjo kažkokį grabą (nu ok atrodė, bet išsikrovus baterijai reikia arklio ieškot, kad temptų...).

 

Žinant, kad baterijos tobulinamos labai greit + dėvisi greit, manau gamintojo patirtis turėtų būt svarbi, kad pvz. galėčiau vėliau naujo modelio permontuot.

 

Planuoju ne daugiau 1k mokėt, tad turbūt reiktų į dėvėtus labiau žiūrėt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmas kilęs klausimas, kam tau elektrinis 29er MTB dviratis, jei jo reikia važinėti į darbą? Privažiavimas iki darbo miškais, šaknim, akmenais ir tešlynais ar kaip? Siūlyčiau šioje vietoje pasilikti daugiau pasirinkimo laisvės, kadangi 1k yra nedidelė suma už e-bike, net paprasto gero nenupirksi už tiek, taigi...

O šiaip, rekomenduočiau žiūrėti su Bosch varikliu ir baterija. Konkrčiai Performance Line būtų super pasirinkimas, nežinau kas iš naudotų būtų pagal tavo kaina, bet gal ir galima rasti net nežinau.

Kas dėl nuvažiuojamo atstumo, norint turėti galimybę kuo toliau nuvažiuoti iki sekančio pakrovimo, reikėtų rinktis lengvesnį dviratį, padangas su mažesniu riedėjimo pasipriešinimu ir panašūs dalykai. Taip pat kuo greičiau tokiu dviračiu važiuosi, tuo mažesnis atstumas bus.

 

Kaip klausei dėl kainos, tai nieko taip nepritaupysi. Jei žiūri naudotus, tai turi pirkti tada, kai užmatai gerą variantą, o ne tada kada pigiau ar brangiau. Nebus taip, kad sutaupysi reikšmingą sumą, o dėl kokio 20-50eur nemanau ar verta laukti dar metus. Apie e-bike neseku kainų, bet žiūrint paprastus dviračius tikrai nėra kad reikšmingai kristų kainos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui, rodos geri patarimai. Kalnų labiau dėl komforto + Vilniaus dviračių takai kartais ant ekstrymo - plytelės vaikščioja r pan. Antras dalykas - žiemą irgi norėtūsi pavažiuot kartais. Su paprastu ant sniego / ledo dar netekožiuot, bet įsivaizduoju, kad ne kažką būtų. O šiaip už 1000e rodos yra variantų ir su Bosch Performance Line:

 

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/corratec-x-vert-e-power-29er-l-34258807.html

https://www.skelbiu.lt/skelbimai/morrison-cree-2-34199359.html

 

Tik neaišku ar kas neužmušė žmogaus už tą dviratį...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip pagrinde vazinejimui i darba - kuriu galu tas MTB ir dar elektrinis. Kaip EddieWal minejo - ne po kalnus lakstysi. Uz tuos pinigus nusipirk tikrai gera nauja taip vadinama hibrida ir uzsidek "nepersaunamas" padangas - Schwalbe Marathon Plus. Viskas ko reikia lakstymui i darba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Elektrinio nes atstumas didelis + Vilniaus kalnai = visas ofisas prasmirdęs :) Dėl hbrido tai jo, gal ir pagalvot reiks, tik, kad aš šiaip tik kalnų važinėjęs, kažkaip nesmagu tokį pirkt. Nors kažkada turėjau Aveniu gerulį, galima sakyt plentinį tai miškuose vis tiek daugiau važiavau, ko pasekoje apsilanksto visas. Su elektriniu aišku atsargiau reiks, nu bet patirtis sako, kad reikia kuo tvirtesnio ir pritaikyto ekstremalesniam važiavimui...Padangas būtinai čekinsiu nes, o ypač dėl kameros įdomu nes užknisdavo keitinėt (va dar vienas kalninio privalumas, nuimi ratą ir greit pasikeiti. Kiek mačiau hibriduose rečiau taip galima)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Elektrinio nes atstumas didelis + Vilniaus kalnai = visas ofisas prasmirdęs :) Dėl hbrido tai jo, gal ir pagalvot reiks, tik, kad aš šiaip tik kalnų važinėjęs, kažkaip nesmagu tokį pirkt. Nors kažkada turėjau Aveniu gerulį, galima sakyt plentinį tai miškuose vis tiek daugiau važiavau, ko pasekoje apsilanksto visas. Su elektriniu aišku atsargiau reiks, nu bet patirtis sako, kad reikia kuo tvirtesnio ir pritaikyto ekstremalesniam važiavimui...Padangas būtinai čekinsiu nes, o ypač dėl kameros įdomu nes užknisdavo keitinėt (va dar vienas kalninio privalumas, nuimi ratą ir greit pasikeiti. Kiek mačiau hibriduose rečiau taip galima)

Hibridinio irgi nusiimi ir pasikeiti. Kuo gali būt kitoks hibridinis? Ketvirtus metus važinėju hibridu Vilniuje (4000+ km 2017-ais). Darbe yra viduramžių išradimas - dušas. Elektrinis? Galbūt, bet kad už 700-1000€ naujas dviratis prasideda, ne elektrinis.

 

+tips: MTB padangos yra triukšmingos ir sunkiau rieda, t.y. ės bateriją/kojas. Per sniegą/leda tik dygliuotos padangos. Per buzą/supuvusius lapus - užteks MTB padangų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siek tiek ne i tema, bet kaip susireguliuti sedesena ? Vaziuojant daznai skauda nugaros apacia, peciu juosta isitemptus.

Sedyne ivairiasi auksciai bandziau nustatyti, balneli atitraukiau iki pat galo, palikau horizontalu, vairas irgi panasiai sedynes aukscio ir vistiek neisitaisau, remo dydis kaip ir atitinka, bet kartais vaziavimas buna nemalonus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siek tiek ne i tema, bet kaip susireguliuti sedesena ? Vaziuojant daznai skauda nugaros apacia, peciu juosta isitemptus.

Sedyne ivairiasi auksciai bandziau nustatyti, balneli atitraukiau iki pat galo, palikau horizontalu, vairas irgi panasiai sedynes aukscio ir vistiek neisitaisau, remo dydis kaip ir atitinka, bet kartais vaziavimas buna nemalonus :)

Greiciausiai ne viska teisingai atsireguliaves. Plius gal varai "aero" pozicijoje nes vairas per zemai? Prie visu mechaniniu bedu greiciausiai prisideda ir silpni raumenys. Ypac jei ilgiau pasivazineji.

Jei jau sedyne atitraukei - vadinasi noredamas komfortabiliai sedeti turi gana neblogai persitempti ir susilenkti. Cia tik speju is to ka parases esi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hibridinio irgi nusiimi ir pasikeiti. Kuo gali būt kitoks hibridinis? Ketvirtus metus važinėju hibridu Vilniuje (4000+ km 2017-ais). Darbe yra viduramžių išradimas - dušas. Elektrinis? Galbūt, bet kad už 700-1000€ naujas dviratis prasideda, ne elektrinis.

 

+tips: MTB padangos yra triukšmingos ir sunkiau rieda, t.y. ės bateriją/kojas. Per sniegą/leda tik dygliuotos padangos. Per buzą/supuvusius lapus - užteks MTB padangų.

 

 

Ok, dėkui. Bet duše maudytis gaila laiko, o sveikatos atžvilgiu kaip ir tas pats - prasijudėčiau (daug geriau nei su auto). Dėl kainos jo, matyt teks kažkiek kilstelt...

 

Siek tiek ne i tema, bet kaip susireguliuti sedesena ? Vaziuojant daznai skauda nugaros apacia, peciu juosta isitemptus.

Sedyne ivairiasi auksciai bandziau nustatyti, balneli atitraukiau iki pat galo, palikau horizontalu, vairas irgi panasiai sedynes aukscio ir vistiek neisitaisau, remo dydis kaip ir atitinka, bet kartais vaziavimas buna nemalonus :)

 

Jo, turbūt nugaros raumenys silpni. Labai nefaini pratimai tai daliai, pvz. gulėt ant pilvo ir kilnot rankas / kojas. Nors šiaip, čia spėjimas, reiktų pas kinizeterapeutą apsilankyt

Redagavo Interesantas02
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ok, dėkui. Bet duše maudytis gaila laiko, o sveikatos atžvilgiu kaip ir tas pats - prasijudėčiau (daug geriau nei su auto). Dėl kainos jo, matyt teks kažkiek kilstelt...

 

 

 

Jo, turbūt nugaros raumenys silpni. Labai nefaini pratimai tai daliai, pvz. gulėt ant pilvo ir kilnot rankas / kojas. Nors šiaip, čia spėjimas, reiktų pas kinizeterapeutą apsilankyt

 

Reiktu reiktu :( Pastoviai nugara skauda tai ten tai sen :) Busiu turbut pagadines stubura su bloga sedesena ir svorio kilnojimais. Na dbr balneli pritraukiau iki priekio, tai daugiau kruvio tenka kojom kazkaip, pabandysiu taip pavazineti. Dar reikia rast vairo potimalu auksti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiktu reiktu :( Pastoviai nugara skauda tai ten tai sen :) Busiu turbut pagadines stubura su bloga sedesena ir svorio kilnojimais. Na dbr balneli pritraukiau iki priekio, tai daugiau kruvio tenka kojom kazkaip, pabandysiu taip pavazineti. Dar reikia rast vairo potimalu auksti.

 

Oj, svorių kilnojimas belenkaip tai labai blogai. Plius, balansas kūne turi būt. Nuvaryk kur patikrina tą balansą - reikia į tokį aparatą įvairiais raumenim stumt kiek gali ir paskui gauni rezultatą, tarkim kairė ranka daug stipresnė už dešinę ar pilvo presas už nugarą. Tai žinai ką reikia treniruot labiausiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koks tokiu max speed buna neminant tik su el varikliu? Kazkodel specifikacijose to neraso, nors manau vienas is svarbesniu rodikliu.

 

Nes pagal ES teisės aktus, elektriniai dviračiai turi nutraukti elektros variklio veikimą kai nustoji minti pedalus ar kai pasieki 25 km/h.

Redagavo wi_lius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nes pagal ES teisės aktus, elektriniai dviračiai turi nutraukti elektros variklio veikimą kai nustoji minti pedalus ar kai pasieki 25 km/h.

 

Geras, pirmą kart girdžiu tai. Bet tam linke rašo, kad čia "de fakto" ne "de jure". Tad taip išeina, kad Lt gali ir pati tuos apribojimus koreguot. Kažin ar tai daro. bet čia tik smalsumas. Dviratis lekiantis daugiau nei 40km. jau nesąmonė - turi su apsaugom jau varyt kai koks klounas (ar pusprotis jei be apsaugų)...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras, pirmą kart girdžiu tai. Bet tam linke rašo, kad čia "de fakto" ne "de jure".

Kai ieškojau informacijos apie el. dviračių apribojimus, tai tarp pirmųjų rezultatų nemačiau jokių oficialių šaltinių. Tai labai tikėtina, kad visa tai – nerašytos taisyklės.

 

Iš kitos pusės, ar transporto priemonę, kuri važiuoja kur kas greičiau nei 25 km/h ir važiavimui nereikia fizinės jėgos (nereikia minti pedalų), galime vadinti dviračiu? Nes dviračiams galioja kitokios taisyklės, nei kokiems motoroleriams. O kas norės pirkti elektrinį dviratį, jei juo važiuojant reikės ddėvėti motorolerio šalmą ir laikytis kitų motoroleriams skirtų taisyklių?

Redagavo wi_lius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras, pirmą kart girdžiu tai. Bet tam linke rašo, kad čia "de fakto" ne "de jure". Tad taip išeina, kad Lt gali ir pati tuos apribojimus koreguot. Kažin ar tai daro. bet čia tik smalsumas. Dviratis lekiantis daugiau nei 40km. jau nesąmonė - turi su apsaugom jau varyt kai koks klounas (ar pusprotis jei be apsaugų)...

Su plentiniu nevažiavęs, įtariu? :D

 

40km/h plentiniam yra normalus 'kruizinis' greitis. Sportininkai važiuoja ~60km/h.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš kitos pusės, ar transporto priemonę, kuri važiuoja kur kas greičiau nei 25 km/h ir važiavimui nereikia fizinės jėgos (nereikia minti pedalų), galime vadinti dviračiu? taisyklių?

 

Jo, čia labai kompleksinis klausimas. Tik ekspertai gali atsakyt. Dabar ir paspirtukai sako kelia grėsmę... :)

 

 

Su plentiniu nevažiavęs, įtariu? :D

 

40km/h plentiniam yra normalus 'kruizinis' greitis. Sportininkai važiuoja ~60km/h.

 

Ai, čia iš lepmpos tuos 40 km parašiau. Su spidiku nevažiavęs tai nžn :) Visgi, manau 40 km. didžiąjai masei būtų saugaus kruizo riba :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...