Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, turiu šiokią tokią kaip ir problemą, bei nežinau ką daryti.

Siunčiuosi iš gearbest siuntinį ~350€ vertės, pasirinkęs registruotą siuntimą per postNL iš kinijos, be papildomo jų draudimo.

Užsakyta buvo vasario gale, buvo užsilaikęs ir užtrukęs išsiuntimas. Gearbest išsiuntė (kaip jie patys sako) kovo 15d. o jų nurodytas trackingas pradėjo rodyti nuo kovo 27d.

Kaip ir viskas ok, bet trackingas jau mėnesi sustojęs POSTNL rūšiavimo centre, ta prasme mano siuntą ten kažkas nuskanavo, padėjo į kampą, ir viskas, daugiau arba ji nebejuda, arba jau ji pavogta. Trackingas stovi.

Šiai dienai aš jau laukiu 38 dienas, kol tas siuntinys bent krustels iš postNL sandelio, tos 38 laukimo dienos yra visiškai neįprasta, nes postNL ankščiau apdorodavo siuntą na per max 3-5 dienas.

 

Rašiau gearbest, bet jie standartiškai atrašė, kad muitinės užimtos, paštai perkrauti ir panašiai. Standartinės kiniečio dainelė.

 

Gal kas nesenai siuntėtės kažką per POSTNL, galite parodyti trackingą, kaip jums suvaikščiojo siuntinys? Tikrinti čia https://postnl.post/

 

ef77b67c95.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na kągi,

jei kam įdomu, sekančiuose postuose bandysiu aprašyti savo esamą ir būsimą istoriją su gearbest.

 

Paskutiniai įvykiai tokie, kad aš parašiau gan ilgą laišką gearbest, jog netikiu kad dar gausiu siuntą, bei paklausiau ką jie gali pasiūlyti, nes laukiu jau per du mėnesius nuo siuntos pastrigimo postNL.

 

Šiandien ryte atrašė, kad siūlo 50% refund, bei kitą standartinę rašlevą. Žinoma, kad tai man netinka :)

 

Šiandien vakare, kątik, padariau dispute paypal'e. Prisegiau visą susirašinėjimą. Kas įdomiausia, pakėlus dispute, visą mano paypalui rašytą raštą persiuntė gearbestui, ir tipo pats paypalas įsikiš, tik jeigu iki birželio 10 mums nieko nepavyks susitarti. Sistema primena ebay konfliktų sprendimą.

 

Laukiam GB atsako, galbūt pasiūlys dar kažką...?

Labai jau gearbest meta kozerius ant išgalvotos savo sistemos apie pirkinio draudimą, tipo apsidrausk siuntinį ir tada tikrai jau viską būtų grąžinę, kas man atrodo nelogiška. Tai jei aš kažkam siųsčiau siuntinį, tai tas siuntinys būtų mano problema nuo išsiuntimo iki pristatymo, nekiltų nei mintis ginčytis su pirkėju dėl pašto pradanginto siuntinio, pats imčiau ir aiškinčiaus su paštu kur tas siuntinys kurį jiems patikėjau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei gearbeste pirkta ne per paypal tai ate ate pinigeliams. Pats turiu su geekbuy disputa paypale tai jau kokias 2savaites tyla. Is geekbuy standartine zinute dear friend please close dispute.

pirkta per paypal, visada iš kinų shopų perku per paypal. Vienintelė išimtis aliexpress, bet ten pakankamai geranoriška aplinka pirkėjui ir taip.

Paypalas šeip nurodo deadline, ir likus iki jo keliom dienom, geriausia perduoti viską spręsti paypalui (escalate to paypal). Būtent taip ir planuoju daryti, nes dar šiandien gearbest vėl dainuoja tą pačią dainelę, kad dar palauk, užimti pašto skyriai, muitinės perpildytos ir panašiai. Nei vieno atsakymo iš jų negavau, kuris nebūtų šabloniškas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien buvau pašte, aišku buvo nejauku, bet apsimečiau šlanga, ir sakau kinietis liepė, kad ateičiau pas jus ir paklausčiau gal netyčia turit siuntinį iš kinojos parduotuvės mano vardu. Na nuėjo pažiūrėjo, sako tikrai nėra, parodžiau tracking numerį, sako, na jis yra olandijos terminale ir mes nieko su tuo padaryti negalime. Sako tikriausiai būsi apgautas, atsakau - greičiau kad olandas bus pavogęs. Nes GB parduotuvė tokiom nesamonėm neužsiims tikrai.

 

Dabar svarstau, ar palaukti dar kelias dienas (laiko turiu iki birželio 10d, kai paypal dispute užsidarys negrįžtamai) ar bandyti dar kažką derėtis, ar iškart spausti mygtuką, kad įsikištų paypalas ir išspręstų problemą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na mano atveju buvo sako jo matom siuntinys pas mus sandelį sumokėk 200$ arba atiduosim tik pusę sumos, nes nepirkai draudimo.

paypal aišku buvo mano naudai.

Na gearbest panašu patampa į platformą kur pardavinėja įvairūs pardavėjai ir priklauso ant kokio užtaikysi.

 

geekbuy tai dar naglesni išvis sako dear friend uzdaryk paypal case. Nor pagal tracking matosi jog neissiusta tik registruota label DHL ir viskas.

 

Šiandien buvau pašte, aišku buvo nejauku, bet apsimečiau šlanga, ir sakau kinietis liepė, kad ateičiau pas jus ir paklausčiau gal netyčia turit siuntinį iš kinojos parduotuvės mano vardu. Na nuėjo pažiūrėjo, sako tikrai nėra, parodžiau tracking numerį, sako, na jis yra olandijos terminale ir mes nieko su tuo padaryti negalime. Sako tikriausiai būsi apgautas, atsakau - greičiau kad olandas bus pavogęs. Nes GB parduotuvė tokiom nesamonėm neužsiims tikrai.

 

Dabar svarstau, ar palaukti dar kelias dienas (laiko turiu iki birželio 10d, kai paypal dispute užsidarys negrįžtamai) ar bandyti dar kažką derėtis, ar iškart spausti mygtuką, kad įsikištų paypalas ir išspręstų problemą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na mano atveju buvo sako jo matom siuntinys pas mus sandelį sumokėk 200$ arba atiduosim tik pusę sumos, nes nepirkai draudimo.

paypal aišku buvo mano naudai.

Na gearbest panašu patampa į platformą kur pardavinėja įvairūs pardavėjai ir priklauso ant kokio užtaikysi.

 

geekbuy tai dar naglesni išvis sako dear friend uzdaryk paypal case. Nor pagal tracking matosi jog neissiusta tik registruota label DHL ir viskas.

vakar vėlai vakare dar jiems (į paypal dispute sistemą) dar atrašiau, tą patį, jog buvau pašte ir nieko ten nėra, dar parašiau apie paypal buyer protection, kad kaip ir turėtumėt gražiuoju atiduot visus pinigus, nes gb tas shipping draudimas kaip ir nesąmonė... na ir t.t. pribūriau kažką... Šiam momentui dar nieko neatrašė, bet manau jau savaitgalį spausiu mygtuką, kad paypalas pagaliau įsikištų ir grąžintų pinigus, nes jie tikrai nepasirašys gražiuoju.

tuos pačius telefonus jau užsisakiau dar kartą, iš aliexpress oficialaus to modelio atstovo, buvo akcija, bet vistiek gavosi 15€ brangiau nei buvo gearbest

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šiandien gearbest atrašė, kad jie kreipsis į shipping company ir patys paklaus apie siuntinį, bei prašo palaukti dar 5 dienas.

 

Atrašiau, kad palauksiu iki 31 dienos (niekur neskubu) ir tada be išankstinio įspėjimo spausiu mygtuką, jog įsikištų paypal supportas, ir padarytų galutinį sprendimą.

 

Įdomu, ką dabar atrašys, ar jie kartu su manim lauks tos 31 dienos. Nes daugiau laukti tikrai nežadu, ypač, kad bus likę vos savaitė iki paypal bylos automatinio uždarymo (be galimybės atidaryti vėl), kas ir yra jų tikslas tikriausiai

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien atrašė, kad "susisieks" su shipping kompanija. Bei paragino su jais susisiekti po 5-7 dienų :D

ok, jei niekas nepasikeis, 31 dieną spaudžiu escalate to paypal, ir tiek žinių. Nebematau prasmės su gearbest bendrauti, matyt savanoriškai jie tikrai nepadengs 100% nuostolio

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visgi nesusilaikiau, ir escalate to paypal paspaudžiau dar 30 dieną, šiandien 31 dienos vakaras, ir gearbest dar niekaip nieko neatrašė į oficialų dispute pranešimą, nors paprastai atrašydavo per 12-24h :D

 

111ccf4324.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikia atsiliepimus pirma skaityt, bet aišku, visi gudrūs po laiko... dabar atsidariau: https://www.trustpilot.com/review/gearbest.com - tai jau jo... galutinai prapuolė noras iš gearbest ką nors užsisakyt.

esu ir ankščiau užsakinėjęs telefonų, drabužių, viskas ateidavo, pirmą kartą gearbest (arba nl paštas) taip pasišiko.

 

Beje dar ir šiam momentui, gearbest nieko neatrašė, rekordiškai ilgą laiką tyli, tikriausiai laukia paskutinės minutės, galbūt bando kažkaip įtakoti trackingo pajudėjimą :D

 

9e59feca86.png

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šiandien gearbest sureagavo, ir viskas ką jie padarė, tai turbūt parašė kažkokį laišką paypalui (kurio aš nematau) bei prie paypal transakcijos pridėjo tracking numerį, tą patį kuris man visdar rodo, jog ~2mėn siunta nejuda nuo postNL sandėlio.

 

Dabar beliko sulaukti paypal sprendimo.

 

c6de435abc.png

 

c8f804f4cd.png

 

f30b250bf4.png

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šiandien gearbest sureagavo, ir viskas ką jie padarė, tai turbūt parašė kažkokį laišką paypalui (kurio aš nematau) bei prie paypal transakcijos pridėjo tracking numerį, tą patį kuris man visdar rodo, jog ~2mėn siunta nejuda nuo postNL sandėlio.

 

Dabar beliko sulaukti paypal sprendimo.

 

c6de435abc.png

 

c8f804f4cd.png

 

f30b250bf4.png

Pagal Lietuvišką tracking, tai lietuviai pasiliko siuntą :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Visai pamiršau atnaujinti temą :)

 

Taigi, paskutiniai įvykiai tokie:

 

06-11 - paypal paprašo "papildomų įrodymų", kad siunta nebuvo pristatyta, paskambinau į paštą ir ten klausiu, ar gali vietinis mano paštas išrašyti kažkokią tai oficialią pažymą, jog konkrečiai ši siunta nėra Lietuvoje, atsako kad negali, ir kad vienintelis siuntos įrodymas yra tas sekimo kodas, apie kurį rašiau ankščiau. OK. Padarau post lt ir nlpost screenshotus, jog siunta pastrigusi NL ir išsiunčiu paypalui. Paypalo statusas vėl apsimainė į tai, kad paypal vėl darys peržiūrą, ir jei reikės kreipsis į mane iki mėnesio galo.

 

06-13 - gaunu naują žinutę gearbest sistemoje, klausia ar dar negavau siuntinio, atrašiau, kad visdar laukiu, buvau pašte, skambinau į paštą ir panašiai.

Taip pat jiems parašau, kad netikėdamas, jog dar gausiu iš GB tuos telefonus, tuos pačius telefonus užsakiau birželio 1d. už aliexpress. Taip pat padarau keletą screenshotų, ir prisegu jiems prie laiško. Kad atrodytu dar įtikimiau, jog nieko aš apgauti nenoriu, padariau screenshotus net tiem patiem telefonam kovo mėn nupirktus dėklus bei ekrano apsaugas, kurie visdar supakuoti.

 

Pagal Lietuvišką tracking, tai lietuviai pasiliko siuntą :D

Pagal trackingą, Lietuvos siuntinys net nepasiekė, taip man pasakė ir pačiam pašte.

Aišku neoficialiai gali būti, jog Lietuvą pasiekė, bet nenuskanuotas dingo kažkieno kišenėje. Bet tikimybė labai maža

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

06-14 - GB siūlo:

1) Partial refund to your Wallet as store credit.

 

We can refund 104 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points(You will receive 1 points for every 1 USD. e.g. 1 USD=1 points, 3 USD=3 points etc.).

 

2) Partial refund to your original payment account.

 

In this case, we can refund 104 USD to your original payment account.

 

Atrašau, kad netinka, kad shipingas tai jų verslo dalis, jie neturėtų prašyti draudimo šalia to, ką jie daro kiekvieną dieną ir panašiai...

 

06-15 - GB atrašo:

......Please kindly understand that 130 USD is the maximun compensation in this case for you haven't purchased shipping insurance on your order.....

 

Leidžia suprast, kad jis tik vadybininkas, ir jei turėčiau shipping draudimą, jau senai būtų grąžinęs visus pinigus.

 

Po šio laiško galvoju, kar išvis verta dar kažką atrašyti, manau reikia laukti paypal sprendimo, kuris turėtų ivykti iki liepos 1d.

Paypal taip pat tempia laiką, nes nenori pyktis su pardavėju, bet taip pat nenori laužyti savo taisyklių, kur yra parašyta, kad pinigai visada grąžinami, jei shippingas yra neivykdomas iki galo. Tad turbūt ragina GB tartis su manim dėl abiem pusėm palankaus kompromiso.

 

Visą šitą istoriją seku ir užrašinėju naujiems žmonėm, kurie susidurs su panašia situacija. Taip pat tai ir man gera patirtis bandant suprasti kinijos parduotuvės politiką, bei paypal sistemą, kai akivaizdžiai kaltas shipingas. Galbūt kitą kartą pirksim už xxxx ar didesnę sumą, ir reikėtų žinoti kaip elgtis, bei kaip apskritai reaguoti į panašias situacijas. :)

 

Kolkas mane glumina paypalo prašymas pateikti papildomus nepristatytos siuntos įrodymus, maždaug kaip tu gali irodyti, kad siunta tikrai nėra pristatyta? Trackingas kodas tą rodo, o kaip dar kitaip?

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko daug siustis is GB vienu momentu. Saraskino kontora ten, galeciau ne viena kinietiska bairi papasakot. Lengvinanti aplinkybe kad per PP moketa, kitaip jie net nesisneketu.

 

Esu siuntes is kitaicu ir telefonus, ir siuntiniu keliolika net buvo. Idomu tai kad kai tik pakuotej telefonas taip vidutiniskai kas 4-5 siuntinys iki manes net ir nedaeidavo. Su trakingais irgi neblogai budavo suzaidziama, speju juos isvokdavo lietuvos pasto kirmeles, nes trakingas daeidavo iki LT pasto, o i pasta nuejes gauni atsakyma kad ne va tai zinai pas tave tik tuscios dezes atejo, pas mus tyrimas dabar kaip cia taip buvo. Vat idomu kaip sup*sta pastininke zino kas siuntos viduj. Rasyti zajavai policijai, rysiu reguliavimo tarnybai, niekas nepadejo. Po 3 dingusiu telefonu daugiau per LP vagis nieko vertingo niekada nesiunciu.

 

PP ten irgi kiauri kaip ir GB. GB siaip jau gali siuntinio adresa uzupdeitint kol jis dar pakeliui ir siunta susigrazint atgal jei tik nori- patikrintas dealas. Paaiskink tai PP suportui, gal pagelbes atsiimant bapkes.

 

Sekmes kariaujant.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...