Pereiti prie turinio

Ar verta rinktis hybridini automobili?


Rekomenduojami pranešimai

O is kur tas saugumas skarbonkeje? Gal skarbonke ir geriau absorbuoja smugi, bet kai po stipresnio smugio isorines kebulo dalys atsiranda salono vietoje, tai pasekmes aiskios. Kas ir buvo siuo atveju.

Paziurek testus 2018 metu “skarbonkiu” ir savo gimimo metu ne skarbonkiu. Atkreipk demesi kaip ivertinamas keleiviu saugumas po ivairiu smugiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasistengsiu trumpai paaiškint skarbonkių ir senų mašinų "tankų" saugumo skirtumus:

1. Smūgis kaktomuša 30km/h. Iš abiejų mašinų visi išlipa sveiki. Į seną tarybinį tanką sėdi ir važiuoji toliau, naują skarbonkę reik rimtai remontuot.

2. Smūgis kaktomuša 60km/h. Iš tanko jau reikia išnešt į ligonine su vidutinio lygio sužėidimais, mašina dar atrodo pakankamai gerai, reikia tik nedidelio remonto. Iš skarbonkės visi išlipa sveiki, mašina tinkama tik savartynui.

3. Smūgis kaktomuša 100km/h. Iš skarbonkės visus išneša su įvairiais sužeidimais, iš mašinos likęs tiketalo laužaus. Tanke visi žuvo, bet mašiną dar galima sutaisyt.

 

Jeigu kas nesupratot esmės: naujesnėse saugiose mašinose po avarijos išlipsi šveikas, nors mašina jau bus visiškai sukalta, kadangi minkštas kėbulas suveikė kaip pagalvė, kad sušvelnint smūgį. Senose tvirtose mašinose atvirkščiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paziurek testus 2018 metu “skarbonkiu” ir savo gimimo metu ne skarbonkiu. Atkreipk demesi kaip ivertinamas keleiviu saugumas po ivairiu smugiu.

Jei trumpai paaiskint mano minti praeitam poste - jei ten butu buves koks vokietis ar amerikonas (tu paciu gamybos metu tarkim), o ne japonas, zmogus butu likes gyvas. Crash testai buna labai graziai padaryti, bet realybe daznai parodo ka kita. Gal del to, kad smugiai labai "izoliuoti" ir statiski. Cia ypac kalbant apie japonus.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip, forumų ekspertai juk geriau žino už tūkstančius automobilius kuriančių inžinierių ir juos tikrinančių specialistų :D

Tokie tie japonu ir inzinieriai, taupo saugumo saskaita ir tiek. Gerai, paimkime ir paanalizuokime ta Citybee avarija, kurios metu zuvo keleivis sedejas Toyotos gale. Po smugio Golfo lanzeronai beveik vietoj, aisku tampyt reikes, bet virint (lanzeronu) is pirmo zvilgsnio - galbut ir nereiks. Tiketina, kad viskas turetu atsitempti. Arba tik lanzeronu galiukai virinami. Ziurim ka turim pas japona - kaip matom gavo i galini kaires puses ketvirti ir masina jau tik nurasymui. Sustume beveik iki vidurines stoikes. Nors smugis buvo i kaire puse, o desine puse, t. y. kartu su visu uzpakaliu, irgi pasisuko link kaires. Na, ar nori pasakyti kad cia masina? Cia skarbonke, kuria vaziuodamas kiekviena diena rizikuoji savo smegenis ant asfalto gaisrininkam nusluoti palikti kartu su stiklais ir kitom detalem kurios issibarsto po avarijos.

 

Ir nereikia cia sakyti lialialia, kad neva ta Toyota suvirinta buvo ar dar kazkas. Kai virina masinas, kaip donora koki ketvirti (blogiausiu atveju) ima is kito sveiko kebulo, ir blogiausia kas avarijos atveju atsitiktu tai kebulas atsidalintu (mano pasvarstymu). Nuo suvirinimo pats metalas nesusilpneja ir taip nesusistumia smugio metu kaip pas ta Toyota. :) Nors is tiesu kiek teko kalbeti su kebulininkais, tai ju nuomone suvirinimo siules itin nesusilpnina kebulo, anaiptol, ta vieta laiko itin stipriai, kadangi virinant kazkur 3 cm metalo imaunama vientas i kita (lanzeronu virinimo atveju).

 

Be kita ko, nepamirskime, kad is gamyklos automobilio kebulas isrieda taipogi neisvien islietas is metalo, o turi savo sujungimus, kurie greiciausiai irgi kazkokia technologija yra virinami, kniedijami ir pan.

post-7669-0-72986900-1527513558_thumb.jpg

post-7669-0-95754400-1527513563_thumb.jpg

post-7669-0-95831600-1527513568_thumb.jpg

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokie tie japonu ir inzinieriai, taupo saugumo saskaita ir tiek. Gerai, paimkime ir paanalizuokime ta Citybee avarija, kurios metu zuvo keleivis sedejas Toyotos gale. Po smugio Golfo lanzeronai beveik vietoj, aisku tampyt reikes, bet virint (lanzeronu) is pirmo zvilgsnio - galbut ir nereiks. Tiketina, kad viskas turetu atsitempti. Arba tik lanzeronu galiukai virinami. Ziurim ka turim pas japona - kaip matom gavo i galini kaires puses ketvirti ir masina jau tik nurasymui. Sustume beveik iki vidurines stoikes. Nors smugis buvo i kaire puse, o desine puse, t. y. kartu su visu uzpakaliu, irgi pasisuko link kaires. Na, ar nori pasakyti kad cia masina? Cia skarbonke, kuria vaziuodamas kiekviena diena rizikuoji savo smegenis ant asfalto gaisrininkam nusluoti palikti kartu su stiklais ir kitom detalem kurios issibarsto po avarijos.

 

Ir nereikia cia sakyti lialialia, kad neva ta Toyota suvirinta buvo ar dar kazkas. Kai virina masinas, kaip donora koki ketvirti (blogiausiu atveju) ima is kito sveiko kebulo, ir blogiausia kas avarijos atveju atsitiktu tai kebulas atsidalintu (mano pasvarstymu). Nuo suvirinimo pats metalas nesusilpneja ir taip nesusistumia smugio metu kaip pas ta Toyota. :) Nors is tiesu kiek teko kalbeti su kebulininkais, tai ju nuomone suvirinimo siules itin nesusilpnina kebulo, anaiptol, ta vieta laiko itin stipriai, kadangi virinant kazkur 3 cm metalo imaunama vientas i kita (lanzeronu virinimo atveju).

Atsizvelkime i prius ir golfo gamybos metus. 10 metu skirtumas. Tada atsizvelikme, kad nezinom kas buvo su priusu daryta, gal jau pervirintas visas galas buvo seniau, golf naujas taigi zinom kad to neturejo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsizvelkime i prius ir golfo gamybos metus. 10 metu skirtumas. Tada atsizvelikme, kad nezinom kas buvo su priusu daryta, gal jau pervirintas visas galas buvo seniau, golf naujas taigi zinom kad to neturejo.

Japonu ir naujesniu skardos popierines, nenoriu tiket kad jie kazka kitaip padare ir su kebulo konstrukcija. Be to, kaip matau Toyotas airbag'ai suveike, tai principe mazina tikimybe kad kazkas buvo daryta. :D O jei ir buvo daryta, tai padaryta iki galo, kaip priklauso. Na bet tavo nuomone yra tavo, o mano yra mano. Tai tiek ir viskas :)

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Japonu ir naujesniu skardos popierines, nenoriu tiket kad jie kazka kitaip padare ir su kebulo konstrukcija. Be to, kaip matau Toyotas airbag'ai suveike, tai principe mazina tikimybe kad kazkas buvo daryta. :D O jei ir buvo daryta, tai padaryta iki galo, kaip priklauso. Na bet tavo nuomone yra tavo, o mano yra mano. Tai tiek ir viskas :)

Airbagus sudėt atgal galima ir jie veiks kaip veikė, tačiau privirinus mašinos galą per naują tai nėra tokia pat dalis kaip airbagas. Airbagus galima keist kaip keiti lempute, jie išsiima ir nėra struktūriniai, tuo tarpu automobilio galas nėra keičiamas, jis yra mašinos struktūros dalis.

 

 

kažkokio ypatingo skirtumo nematau, abi dūžta panašiai. Žinoma, jei lygintume su 2005 metų priusu tai faktas, kad skirtusi stipriai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Airbagus sudėt atgal galima ir jie veiks kaip veikė, tačiau privirinus mašinos galą per naują tai nėra tokia pat dalis kaip airbagas. Airbagus galima keist kaip keiti lempute, jie išsiima ir nėra struktūriniai, tuo tarpu automobilio galas nėra keičiamas, jis yra mašinos struktūros dalis.

 

 

kažkokio ypatingo skirtumo nematau, abi dūžta panašiai. Žinoma, jei lygintume su 2005 metų priusu tai faktas, kad skirtusi stipriai.

Aiskinti, kaip keiciami Airbag'ai man nereikia, ta pats puikiai zinau. O tu praleidai esmini dalyka, kadangi Airbag'us deployina rcm modulis, kuris pagal parametus, t. y. greiti, suveikusius daviklius nusprendzia kuriuos airbag'us isskleisti. Po ju isskleidimo i moduli isiraso crash data, kuria reikia isvalyti norint kad nauji airbag'ai vel veiktu... Vien pakeitus airbag'us (po avarijos), jie neveiks...

 

Jus esat labai naivus, jei manot kad tai Toyotai buvo galas privirintas... :))) Metalas susistume kaip armonika, prie ko cia virinimas... Jei ir butu virinta, tai gal ne is skrudintuvo skardas virino, o ta pati kebula is kito priuso :D Virinimo siule eina viena, o cia visas galas kaip is po preso atrodo :D

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Akivaizdu, kad popierinė mašina, ką čia dar daugiau gali diskutuoti. Visi turbūt skaitome naujienas ir nežinau kaip gali sakyti, kad kaktomūšoje važiuojant 100km/h geriau bus skarbonkė. Su kokia slyva susidurtų, tai slyvoj aišku klausimas ar priekyje sėdėję išgyventų, o skarbonkėj abejoju ar ir gale sėdintys išgyventų, nes sustumtų tą visą popierinį kėbulą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aiskinti, kaip keiciami Airbag'ai man nereikia, ta pats puikiai zinau. O tu praleidai esmini dalyka, kadangi Airbag'us deployina rcm modulis, kuris pagal parametus, t. y. greiti, suveikusius daviklius nusprendzia kuriuos airbag'us isskleisti. Po ju isskleidimo i moduli isiraso crash data, kuria reikia isvalyti norint kad nauji airbag'ai vel veiktu... Vien pakeitus airbag'us (po avarijos), jie neveiks...

 

Jus esat labai naivus, jei manot kad tai Toyotai buvo galas privirintas... :))) Metalas susistume kaip armonika, prie ko cia virinimas... Jei ir butu virinta, tai gal ne is skrudintuvo skardas virino, o ta pati kebula is kito priuso :D Virinimo siule eina viena, o cia visas galas kaip is po preso atrodo :D

Tai jeigu jau airbagus dedi per naują tai modulio nenuresetinsi?

 

Akivaizdu, kad popierinė mašina, ką čia dar daugiau gali diskutuoti. Visi turbūt skaitome naujienas ir nežinau kaip gali sakyti, kad kaktomūšoje važiuojant 100km/h geriau bus skarbonkė. Su kokia slyva susidurtų, tai slyvoj aišku klausimas ar priekyje sėdėję išgyventų, o skarbonkėj abejoju ar ir gale sėdintys išgyventų, nes sustumtų tą visą popierinį kėbulą.

Va slyva ir naujiena viename

 

100km/h kaktomuša nepadės nei slyvos nei kiaulės, išlyskit iš 2001 metų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nes priekiu i stulpa kalesi. Jeigu butu toyota tai magiskai galas butu duzes?

Pažiūrėjus į priuso avariją man atrodo, kad tokiu atveju kaip bemso, prisuso variklis būtų suvarytas iki bagažinės. Aš tai bandau pasakyti, daugiau nieko :) O kas čia žino kaip būtų, jeigu būtų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toyotų elektronika ant tiek paprasta, kad ten nesaugomi jokie crash data.

Pervirinus lonžeronus (rėmą) jie nesusilpnėja, bet avarijos atveju nesusilankstys taip kaip numatė gamintojas. Dėl galinių ketvirčių yra kitas niuansas - dažnai taupymo sumetimais suvirinamas tik išorinis skardos sluoksnis, o pagrindinė laikančioji konstrukcija lieka nesuvirinta. Čia video apie tai:

Kaip matau daugelis čia esančių nesupranta, kodėl kuo naujesnė mašina - tuo minkštesnis jos kėbulas. Tai ir padaryta saugumui, tam, kad minkštas kėbulas sugertų smūgį, suveiktų kaip pagalvė. Priuso atveju smūgis buvo tiesiog per stiprus ir susilanksčiusios skardos pasiekė galinius keleivius. Jeigu Golfo greitis būtų bent šiek tiek mažesnis ir skardos nepasiektų galinių keleivių - jie būtų išlipę be įbrėžimo. Skirtingai nei tuo atveju jeigu kėbulas būtų tvirtas ir nesilankstytų.

Taip pat reikia paminėti, kad panašaus amžiaus mašinų kėbulai yra beveik vienodos skarbonkės. Tik vokiškos auto dėl storesnių salono medžiagų, daugiau įrangos ir laidų yra sunkesni nei japoniškos, todėl kai kam susidaro įspūdis, kad tai dėl tvirtesnio kėbulo. Jeigu Priusas būtų taip pat atsitrenkęs į Golfo galą - manau Golfas atrodytų panašiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jeigu jau airbagus dedi per naują tai modulio nenuresetinsi?

 

 

Va slyva ir naujiena viename

 

100km/h kaktomuša nepadės nei slyvos nei kiaulės, išlyskit iš 2001 metų.

Nelabai supratau klausimo. Dedi naujus airbag'us, modulio informacija perrasai (isvalai). Su tinkama iranga tai galima lengvai padaryti realiai net paciam. Siais laikais kinieciai automobiliu diagnostikai, tvarkymui yra prigamine net oficialiu dealeriu tool'su klonu. Bet as cia labiau kita minti akcentavau. Dazniausiai po avariju automobiliams niekas nesivargina sudeti visu pagalviu, ypac soniniu ar paneles (tik vairo ideda). Paneles pagalves nededa del saugumo, kadangi panele pervilkinejant naudojamas spaklius, tad idejus airbag'a ir jam suveikus kitos avarijos metu zmogu gali net labiau suzaloti. Nors teko girdeti, kad dabar kiek kitaip pervilkineja. Bet daznai ir del taupumo palieka tik pagalviu korpusai, paciu pagalviu nera, sudetos varzos. Todel ir parasiau, kadangi airbag'ai sove tai salyginai yra kiek didesne tikimybe, kad Toyota praeityje nebuvo stipriai dauzta. O jei ir buvo, tai jei nepataupe airbag'am tai ir kebula turejo atitinkamai padaryti..

 

O kalbant apie bemwo avarija, tai labai kietas stulpas pasitaike. Yra skirtumas, kai automobiliai susidauzia ir atsoka vienas nuo kito, ir kai trenkiesi i statiska, kieta ir SIAURA daikta, kurio smugio jega net nepajudina is vietos. Jei cia butu buves tas Priusas, manau tas stulpas butu prie galines sedynes. :) beje, sitoj avarijoj is galo zuvo moteris, kuri per viduri sedejo be dirzo kiek pamenu. kiti 2 isgyveno gale.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va jums ir skarbonkė prieš tanką. Kodėl tada žiguliais nevažinėjat? Ten metalas dar storesnis. Daugelis tiesiog pasenusio siauro mąstymo ir net nesistengia suvokti naujos informacijos, tik kartoja ką bobutės turguj šneka. Saugumas priklauso tik nuo metalo tvirtumo, komfortas priklauso tik nuo spyruoklių minkštumo, M+S padangos yra demisezoninės ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va jums ir skarbonkė prieš tanką. Kodėl tada žiguliais nevažinėjat? Ten metalas dar storesnis. Daugelis tiesiog pasenusio siauro mąstymo ir net nesistengia suvokti naujos informacijos, tik kartoja ką bobutės turguj šneka. Saugumas priklauso tik nuo metalo tvirtumo, komfortas priklauso tik nuo spyruoklių minkštumo, M+S padangos yra demisezoninės ir t.t.

Va va, užknisa - oj anksčiau tai pasaka mašinos būdavo, nerūdydavo ir t.t.. Asmeniškai bijočiau su žiguliu virš 50 km/h važiuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sian kaip tik Priusa taksa maciau 1424, visas tos pacios spalvos bet margas :D Slenksciuose skyles...As nesuprantu kaip tokie techa praeina ir isvis dirba taksais...

pazie ir i mersus.. na nezinau kaip nauji. bet mikrai mersu nauji irgi rudija tragedija ten..

Redagavo Taadas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...