Pereiti prie turinio

Prisistatymas: kam aktuali Kickstarter/Indiegogo tema?


Rekomenduojami pranešimai

Kokiais metodais patartum pratestuot rinka pries kuriant kickstarter kampanija?

 

Tarkim turi keleta ideju fiziniams produktams, kaip issirinktum, kuri leisti i kickstarter?

 

As galvociau apie tarkim dar neturimos prekes idejima i koki ebay ir ziureti ar kazkas domisi ir kaip domisi.

 

Kaip tu darytum?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokiais metodais patartum pratestuot rinka pries kuriant kickstarter kampanija?

 

Tarkim turi keleta ideju fiziniams produktams, kaip issirinktum, kuri leisti i kickstarter?

 

As galvociau apie tarkim dar neturimos prekes idejima i koki ebay ir ziureti ar kazkas domisi ir kaip domisi.

 

Kaip tu darytum?

 

 

„Lean startup“ metodikoje yra testavimo metodas, kuris vadinasi smoke testing. Šio proceso esmė ta, kad parduoti bandote neturėdami galutinio produkto. Tam užtenka surinkti bent šimtą potencialių vartotojų kontaktų (kuo didesnė auditorija, tuo tikslesni rezultatai) ir sukurti vieno puslapio svetainę, kurioje apibūdinamas projektas ir pridėta galimybė jį iš anksto užsisakyti, įvedus kreditinės kortelės ar PayPal paskyros duomenis.

 

Šis testavimas padės įvertinti, ar kas nors išvis perka siūlomą produktą, o jei taip, kokia pardavimo konversija. Jei vis dėlto užsakymų nesulauksite, galite apklausti lankytojus ir pasiteirauti, ką reikėtų keisti ar tobulinti, kad ateityje norėtų užsisakyti tokį produktą.

 

Jei produktas dar neparuoštas ir yra tik idėjos ar prototipo lygmenyje, nemanau, ar Ebay taisyklės leis jį publikuoti (reiktų klausti tų, kurie prekiauja per Ebay).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

„Lean startup“ metodikoje yra testavimo metodas, kuris vadinasi smoke testing. Šio proceso esmė ta, kad parduoti bandote neturėdami galutinio produkto. Tam užtenka surinkti bent šimtą potencialių vartotojų kontaktų (kuo didesnė auditorija, tuo tikslesni rezultatai) ir sukurti vieno puslapio svetainę, kurioje apibūdinamas projektas ir pridėta galimybė jį iš anksto užsisakyti, įvedus kreditinės kortelės ar PayPal paskyros duomenis.

 

Šis testavimas padės įvertinti, ar kas nors išvis perka siūlomą produktą, o jei taip, kokia pardavimo konversija. Jei vis dėlto užsakymų nesulauksite, galite apklausti lankytojus ir pasiteirauti, ką reikėtų keisti ar tobulinti, kad ateityje norėtų užsisakyti tokį produktą.

 

Jei produktas dar neparuoštas ir yra tik idėjos ar prototipo lygmenyje, nemanau, ar Ebay taisyklės leis jį publikuoti (reiktų klausti tų, kurie prekiauja per Ebay).

 

Konversiją įtakoja ir koks tas "vieno puslapio" puslapis.

Ar gali pasidalinti naudingais patarimais kaip išlaikyti maksimalų testo tikslumą? Įrankiai, platformos, patirtis ir pan.

 

Iš anksto dėkavoju!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

„Lean startup“ metodikoje yra testavimo metodas, kuris vadinasi smoke testing. Šio proceso esmė ta, kad parduoti bandote neturėdami galutinio produkto. Tam užtenka surinkti bent šimtą potencialių vartotojų kontaktų (kuo didesnė auditorija, tuo tikslesni rezultatai) ir sukurti vieno puslapio svetainę, kurioje apibūdinamas projektas ir pridėta galimybė jį iš anksto užsisakyti, įvedus kreditinės kortelės ar PayPal paskyros duomenis.

 

Šis testavimas padės įvertinti, ar kas nors išvis perka siūlomą produktą, o jei taip, kokia pardavimo konversija. Jei vis dėlto užsakymų nesulauksite, galite apklausti lankytojus ir pasiteirauti, ką reikėtų keisti ar tobulinti, kad ateityje norėtų užsisakyti tokį produktą.

 

Jei produktas dar neparuoštas ir yra tik idėjos ar prototipo lygmenyje, nemanau, ar Ebay taisyklės leis jį publikuoti (reiktų klausti tų, kurie prekiauja per Ebay).

 

 

Kokiu būdu rinktum tuos šimtą kontaktų?

 

Skleistum žinią "registruokis į mano naujienlaiškį jei nori sužinoti kokį produktą tuoj tau pasiūlysiu" ? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Konversiją įtakoja ir koks tas "vieno puslapio" puslapis.

Ar gali pasidalinti naudingais patarimais kaip išlaikyti maksimalų testo tikslumą? Įrankiai, platformos, patirtis ir pan.

 

Iš anksto dėkavoju!

 

Siūlau įvesti į google "one page layout template", yra daug vieno puslpaio svetainių pavyzdžių.

 

Asmeniškai naudoju sukurtus WordPress šablonus iš https://themeforest.net, bet galima imti ir jau paruoštas svetaines iš LeadPages ar pan platformų, ten dar paprasčiau, tik mažiau lankstumo, jei norėsi papildomų modifikacijų padaryti.

 

Testavimas supaprastintai atrodo taip:

1. Surenki susidomėjusius potencialius klientus (lead'us)

2. Siunti jiems emailą su nuoroda į tinklapį, kur galima pirkti (turi būti ribotas pasiūlymo laikas)

3. Stebi, kiek nuperka ir paskaičiuoji konversiją

 

Jei nori detalesnės analitikos, gali Google Analytics naudoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokiu būdu rinktum tuos šimtą kontaktų?

 

Skleistum žinią "registruokis į mano naujienlaiškį jei nori sužinoti kokį produktą tuoj tau pasiūlysiu" ? :)

 

Keletas paprasčiausių būdų:

* Susiję forumai, socialinių tinklų grupės ir pan. Atrinktose tikslinėse grupėse paskelbi įrašą, trumpai apibūdindamas produkto esmę ir pasiūlydamas kažką įdomaus (išbandyti produktą, patestuoti, ar registruotis ir būti pirmam, kuris gaus geriausią kainą) Pvz., lietuvių projektas "#keiksmažodis#und" https://www.indiegogo.com/projects/#keiksmažodis#und-audio-midi-interface-for-raspberry-pi rinko leadus tokiu būdu (Reddit, Facebook tikslinėse grupės) prieš paleidžiant projektą. Jie surinko apie tūkstantį kontaktų vos per parą.

* Facebook reklama. Mokamas būdas, bet lengva atrinkti ir auginti auditoriją. Susidomėjusius galima nukreipti į svetainę arba rinkti lead'us (Lead Ads). Didžiausią finansavimą surinkę projektai (pvz., Filippo Loreti, kurie surinko €926k pirmą kartą, o paskui beveik €5 mln ir virš €3 mln) renka lead'us būtent tokiu būdu.

* Paprasčiausias būdas, jei produktas yra masinio vartojimo - pradėti ir nuo draugų, pažįstamų ar verslo/darbo kontaktų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siūlau įvesti į google "one page layout template", yra daug vieno puslpaio svetainių pavyzdžių.

 

Asmeniškai naudoju sukurtus WordPress šablonus iš https://themeforest.net, bet galima imti ir jau paruoštas svetaines iš LeadPages ar pan platformų, ten dar paprasčiau, tik mažiau lankstumo, jei norėsi papildomų modifikacijų padaryti.

 

Testavimas supaprastintai atrodo taip:

1. Surenki susidomėjusius potencialius klientus (lead'us)

2. Siunti jiems emailą su nuoroda į tinklapį, kur galima pirkti (turi būti ribotas pasiūlymo laikas)

3. Stebi, kiek nuperka ir paskaičiuoji konversiją

 

Jei nori detalesnės analitikos, gali Google Analytics naudoti.

 

Labiau būtent ir norėjau, kad atskirtum šiaip "one page layout template" nuo testuotų ir konversijoms išdirbtų, nes tai vienas esminių ir didelių skirtumų.

Jo leadpages kuuul, kad gali puslapius rūšiuoti pagal konversijas. Pridėkim dar ir Clickfunnels. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labiau būtent ir norėjau, kad atskirtum šiaip "one page layout template" nuo testuotų ir konversijoms išdirbtų, nes tai vienas esminių ir didelių skirtumų.

Jo leadpages kuuul, kad gali puslapius rūšiuoti pagal konversijas. Pridėkim dar ir Clickfunnels. :)

 

Taip, dar galima pridėti Clickfunnels, Instapage, LaunchRock, Unbounce. Siūlau tiesiog bandyti ir žiūrėti, kas labiau tinka.

 

Nesu "išdirbęs" kažkokios sėkmės formulės ar itin gerai konvertuojančio puslapio, bet kadangi domiuosi būtent sutelktinio finansavimo kampanijų (Kickstarter, Indiegogo) temomis, tai galiu pasakyti, kad vidutinė konversija iš kokybiško, apšildyto lead'o į rėmėją (klientą) yra apie 2-3%. T.y. iš 100 surinktų leadų 2-3 taps klientais. Tai galioja tuo atveju jei viskas (produkto USP, vizualizacijos, aprašymas, video, atlygiai) yra gerai paruošta, produktas konkurencingas ir t.t.

 

Darydamas interviu su lietuvių kūrėjais gana dažnai klausiau apie konversijas ir patirtis buvo įvairi. Kalbant apie blogiausią scenarijų, vienas kūrėjas išleido 2000 EUR Google Adwords ir Facebook reklamai ir surinko 400 lead'ų, tačiau paleidus kampanija nė vienas leadas nekonvertavo. Būna ir taip. "SGS Watches" komandai pavyko pasiekti labai gerą rezultatą - net 5% leadų konvertavo, kas yra dvigubai daugiau nei vidurkis. Reiškia jie puikiai atrinko auditoriją per Facebook, rašė įtraukiančius laiškus ir atliko kitus reikiamus veiksmus gerai. "#keiksmažodis#und" pavyko gauti apie 10% konversiją be biudžeto dalinantis įrašu tikslinėse grupėse ir siunčiant žmones registruotis į jų svetainę. Man pavyko pasiekti 20% konversiją be jokio web, tačiau mano leadai buvo asmeniniai ir verslo kontaktai, su kuriais jau buvau užmezgęs ryšį, todėl natūralu, kad rezultatas buvo geresnis nei renkant "šaltus" leadus per reklamą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...