Pereiti prie turinio

idedi X istrauki X+30-40% per pora menesiu


Rekomenduojami pranešimai

Kadangi adminai susirupino, kad neuzspaminciau forumo sitom temom, tai editinu sia :)

Pasiulymas auto entuziastui:

Mercedes CL63 2008 metu, nardo grey spalvyte 123000km rida ir vos barkstelta vaziuokle. Perkam beplaukianti uz 14k, kai parplaukia dadedam mokesciu apie 2k, ir dar uz 2k prikeliam ji iki ledo. Tada saunam i skelbima uz 25k, kad noretu jo ne tik lietuvos, bet ir vokieciu lakunai ir laukiam pirmo testdraivininko, kuriam be 1000 ant kapoto i auto tik paziuret kaip per discovery leidziam.

Grizta uz poros sav.

 

Konkreciai sitas: https://www.youtube.com/watch?v=U76pEQ5SQrQ&feature=youtu.be

 

Taip pat gera matematika gaunasi su:

2008 S63 AMG juodas su kiek pamustu desiniu kampu ir nikeliuotais batukais, vienas deja linkes, tai teks pavargti ji sutaisant. Tikrai reiks keist sparna ir viena ar kelias sakes. Kitos detales tiketina pasigimdys is senu. Perkam plaukianti uz 14000, ismuitinsim uz kokius 2000, suremontuosim tiketina uz 1000. Na ir skelbime manau prasysim 25-26k, kad butu pigiausias tiek LT tiek DE.

 

Biudzetinis variantas:

M3 cabrio 2004 - stoteliu siaubas pametes galini bamperi ir kotais nesikuriantis. tai sansu yra kad arba akumas nusedes arba amerikos imigrantai kokius laidus nukirpe paliko. Perkam beplaukianti uz 6, muitas 1,5, paieskom pas vania srote uzsilikusio bamperio uz 200 finigu ir pakrove akuma bandom parduot uz 11 pinigu.

 

Pasiulymas tiems kas sako, kad is usa tik skende, is lektuvo krite ir kitos panasios nelaimes - Sveikas ir net nedauztas Porsche Cayenne 2016 metu tik su isardytu mataru. Cebuvei sake, kad pries tai kai jiem kilo geniali mintis pazerti vokieciu stebukla sis viliukas buvo uzsigaves vaziuokle, manyciau, kad realiai pramuse karteri, tada indenai nusprende, kad tuoj nuimsim galva ir paziuresim kas cia gavos ir pamate gyvenime neregeta tiksluma suprato, kad nebepavyks jo surinkt atgal. Matematika tokia - perki viliuka pakeliui uz 25, grizus teks pakloti apie 3 muito ir dar 3-4 uz varikli, rezultata dedam i mobile.de su uzrasu unfalfrei ir prasom uz viliuka 40-45k ka visai realu gauti, ne tik DE bet ir LT

 

Visi auto nupirkti, plaukiantys i LT ir cia ne vieta jusu siulymams man paciam uzdirbt tuos pinigus :D nes jei niekas dauztu nepirks, tai as butinai taip ir padarysiu - suremontuosiu ir uzdirbsiu pats.

Redagavo 24bazar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ilgai stovės toks skelbime. Pelningiausia iš mersu dabar imti cla kelių metų senumo. Realiai jie yra prasčiau nei C klasė, bet lietuviai juos labai perka. O kaina pigesnė nei C KLASĖS.(čia aš žinoma apie muštą amerikona.

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ilgai stovės toks skelbime. Pelningiausia iš mersu dabar imti cla kelių metų senumo. Realiai jie yra prasčiau nei C klasė, bet lietuviai juos labai perka. O kaina pigesnė nei C KLASĖS.(čia aš žinoma apie muštą amerikona.

No shit, A klasės mersas prastesnis ir pigesnis už C klasės mersą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aj nežinau, graudu darosi kai nėra net 20k apyvartinių pinigų. Taigi porą tokių ledų prastumi ir trečias dykai gaunasi

tipinė diletanto nuomonė..

kad ir kiek pinigų turėtum..

anksčiau ar vėliau tu grynų pritrūksi..

pasiūlymas iš tiesu, gal ir būtu geras, jei būtu siūloma viskas pagal mano senas geras, SĄŽININGAS schemas: 50/50%.

Dalinama viskas.

investicijos, išlaidos, pelnas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ilgai stovės toks skelbime. Pelningiausia iš mersu dabar imti cla kelių metų senumo. Realiai jie yra prasčiau nei C klasė, bet lietuviai juos labai perka. O kaina pigesnė nei C KLASĖS.(čia aš žinoma apie muštą amerikona.

jei tau nuo cla sekas uzdirbti 30-40% ROI tai sveikinu :) na, o jei net ir sekas, tai kiek tu cla vienu metu lipdyt, kad bent vidutine alga uzdirbt kas men :)

 

tai vadinama diversifikacija..

 

O tai nuotraukos realios yra?

ne tik nuotraukos yra :) bus ir masina greitu metu. Jei realiai domina, tai prasyk PM

 

iš kitos tavo "idedi-ištrauki" temos supratau kad tu čia "gerą varkę turtingiems bedarbiams" siūlai :D na liux jei kažkas vyksta ir dar taukuotos rankos lieka

sita tema tikrai nereiskia, kad kazkas perka, o as apsikraunu remontu. Cia butent del to ir siulau kazkam investuoti ir uzsiimti, nes pats tiesiog tingiu remontuot as tas masinas. Galiu rekomenduot pas ka tvarkyt, kur dalis pirkt, kur dazyt, bet mane tas remonto procesas jau apkrauna, nors ir skaiciai teisingi lieka ;)

 

O tai nenori pats iš to ledo tiek pakelt ponaiti?

jei niekas dauzto nenupirks tai teks paciam :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sorry draugeli gerai tave zinau, zinau centre turi serviziuka. Sukiesi viskas ok. Bet nesuprantu kas LT tokias masinas perka, cia 2.0TDI sunku parduoti yra, o cia siulai su dideliais litrazais ir nemazais prabegais kur vokieciams netinka. P.S. Lozungas kaip AUrimo buikio ;)

 

Tai kad ta rida atsuks iki 30 000km, ir buvo rasyta kad dar idedi kelis tukstantukusi r padarai leda.. Tai as taip ir supratau rolleyes.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sorry draugeli gerai tave zinau, zinau centre turi serviziuka. Sukiesi viskas ok. Bet nesuprantu kas LT tokias masinas perka, cia 2.0TDI sunku parduoti yra, o cia siulai su dideliais litrazais ir nemazais prabegais kur vokieciams netinka. P.S. Lozungas kaip AUrimo buikio ;)

Dauguma masinu atvaziuoja vokieciai, graikai, belgai ar dar kazkas ir nusiperka is LT jei kaina teisinga ir skelbimas idetas i mobile. Bet buna, kad ir lietuvis nusiperka ypac visokius M3, M4 ir c63

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

hmm.

1. Pirmiausia klaipėdoje gauni vietiniu uosto mokesciu ~200.

Sekantis importo deklaracija ~75 EUR

Ir kas svarbiausia nepraeisi muitines deklaruodamas 1/2 ar 2/3 automobilio rinkos vertes. Kas didziausia problema su gedimu turinciais auto. Gausi samdyti turto vertintojus. Kainu dabar nezinau, bet sakykim 200 EUR (yra kas klaipedoje nuperka uz tave, sutvarko muitineir paskui tau parduoda su savo interesu).

Tai grubiai jau papildomai prie automobilio vertes turi dar 500 EUR mokesciu.

 

2. Nesuprantu kaip tu mokescius skaiciuoji. Bet pradekim nuo pradziu. Jei tu tiesiog nori issimuitinti ir tai darai kaip fizinis - nepamirsk jog turesi realiai sumoketi 21 % PVM. Jei pirksi kaip imone, per VMI eis ir gale menesio atsirinkinesi kas kam skoloj.

Dabar del paciu mokesciu (muito mokestis 10% nuo prekes kainos + visi islaidu iki lietuvos, sakykim jau i prekes kaina iskaiciuoja pristatymas iki lietuvos).

Skaiciuojam ant fizinio zmogaus:

Mercedes CL63, perkam 14000, nuo ju 10% - 1400. + 500 vietiniai mokesciai. Gaunasi 15900 ir nuos itos sumos PVM 3339. Tai tuo momentu kai galesi pasiimti automobili is uosto jau busi isleides 19239, tai be automobilio kainos jau turi 5239 EUR islaidu.

Pridedam tavo 2000 remontui. Gaunasi 21239. O parduoti bandom uz 25000. Pelno sakykim 4000, dar isivertinam jog VMI reik GPM susimoketi, tai optimistinis variantas uzdirbti 3500, jei visur su minimaliom rizikom praeini (jei investuoji savo daug laiko tiek ismuitinimo metu, tiek remonto ir taisomi gedimai tik tie i kuriuos galvojai su 2k tilpsi).

 

Skaiciuojam ant imones su pardavimu fiziniui asmeniui lietuvoje

Mercedes CL63, perkam 14000, nuo ju 10% - 1400. + 500 vietiniai mokesciai. Gaunasi 15900 ir nuo sitos sumos PVM 3339. Sios sumos realiai (jei PVM moketojas esi) nemoki, o eina per VMI. apkalbesim ja kai pardavima darysim). Tai tuo momentu kai galesi pasiimti automobili is uosto jau busi isleides 19239 (15900 realiu pinigu ir 3339 virtuali skola VMI kabo)

Pridedam tavo 2000 remontui. Gaunasi 17900 realiu + 3339 skola VMI. O parduoti bandom uz 25000. Greiciausia skaiciuojam jog cia sedi ir pvm. Tai realiai tu parduodi 20700+PVM (~4300). Pelnas gaunasi 20700-17900= 2800 EUR. Atsirenkam su VMI 4300-3339= ~1000 jus skolingi VMI. Na gal remonta/detales pirko su PMV, tai dar bishkia tsiskaiciuos. Sakykim VMI jus skoloj 500. Atimam is 2800-500= 2300 pelno. O dar pelno mokestis, tai pelno 2000EUR lika, nepamirskit kad turit gauti atlga, islaikyti buhaltere, tai sakykim is sitos varkes ~1000 EUR lieka.

Jei neislenda kazkokios papildomos islaidos.

 

 

Paziurejus atrodo , jog fiziniu daugiau biznio lieka, bet cia grynai tas atvejis su visais tais perpardavinetojais (kai popieriuje supaiso jog tiesiai is vokieciu pirkai), tik kadangi tu savo vardu importavai, tai po keliu masinu ateis pas tave VMI ir sakys Gerbiamasis, j8s darote versla, reikia moketi mokescius visus, ir dabar dar baudos duosime.

 

 

Kitu masinu neskaiciuosiu.

 

P.S. as daviau daugiau maziau oficialia kainodaros matematika. Gali siulyti pigiau, bet pagalvokit, kad realiai kazkas jums pigiau dar turi pats uzdirbti, tai ten grynai gaunasi pilkos/juodos schemos. Ir dazniausiai atsakomybe at jusu. Gal net temos autorius turi veikiancia tamsia schema pagal jo pelninga matematika, bet pats nenori saves oficialiai niekur ikisti, todel siulo cia. Temos autoriau - neisizeisk. Tikrai netaikau tau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

hmm.

1. Pirmiausia klaipėdoje gauni vietiniu uosto mokesciu ~200.

Sekantis importo deklaracija ~75 EUR

Ir kas svarbiausia nepraeisi muitines deklaruodamas 1/2 ar 2/3 automobilio rinkos vertes. Kas didziausia problema su gedimu turinciais auto. Gausi samdyti turto vertintojus. Kainu dabar nezinau, bet sakykim 200 EUR (yra kas klaipedoje nuperka uz tave, sutvarko muitineir paskui tau parduoda su savo interesu).

Tai grubiai jau papildomai prie automobilio vertes turi dar 500 EUR mokesciu.

 

2. Nesuprantu kaip tu mokescius skaiciuoji. Bet pradekim nuo pradziu. Jei tu tiesiog nori issimuitinti ir tai darai kaip fizinis - nepamirsk jog turesi realiai sumoketi 21 % PVM. Jei pirksi kaip imone, per VMI eis ir gale menesio atsirinkinesi kas kam skoloj.

Dabar del paciu mokesciu (muito mokestis 10% nuo prekes kainos + visi islaidu iki lietuvos, sakykim jau i prekes kaina iskaiciuoja pristatymas iki lietuvos).

Skaiciuojam ant fizinio zmogaus:

Mercedes CL63, perkam 14000, nuo ju 10% - 1400. + 500 vietiniai mokesciai. Gaunasi 15900 ir nuos itos sumos PVM 3339. Tai tuo momentu kai galesi pasiimti automobili is uosto jau busi isleides 19239, tai be automobilio kainos jau turi 5239 EUR islaidu.

Pridedam tavo 2000 remontui. Gaunasi 21239. O parduoti bandom uz 25000. Pelno sakykim 4000, dar isivertinam jog VMI reik GPM susimoketi, tai optimistinis variantas uzdirbti 3500, jei visur su minimaliom rizikom praeini (jei investuoji savo daug laiko tiek ismuitinimo metu, tiek remonto ir taisomi gedimai tik tie i kuriuos galvojai su 2k tilpsi).

 

Skaiciuojam ant imones su pardavimu fiziniui asmeniui lietuvoje

Mercedes CL63, perkam 14000, nuo ju 10% - 1400. + 500 vietiniai mokesciai. Gaunasi 15900 ir nuo sitos sumos PVM 3339. Sios sumos realiai (jei PVM moketojas esi) nemoki, o eina per VMI. apkalbesim ja kai pardavima darysim). Tai tuo momentu kai galesi pasiimti automobili is uosto jau busi isleides 19239 (15900 realiu pinigu ir 3339 virtuali skola VMI kabo)

Pridedam tavo 2000 remontui. Gaunasi 17900 realiu + 3339 skola VMI. O parduoti bandom uz 25000. Greiciausia skaiciuojam jog cia sedi ir pvm. Tai realiai tu parduodi 20700+PVM (~4300). Pelnas gaunasi 20700-17900= 2800 EUR. Atsirenkam su VMI 4300-3339= ~1000 jus skolingi VMI. Na gal remonta/detales pirko su PMV, tai dar bishkia tsiskaiciuos. Sakykim VMI jus skoloj 500. Atimam is 2800-500= 2300 pelno. O dar pelno mokestis, tai pelno 2000EUR lika, nepamirskit kad turit gauti atlga, islaikyti buhaltere, tai sakykim is sitos varkes ~1000 EUR lieka.

Jei neislenda kazkokios papildomos islaidos.

 

 

Paziurejus atrodo , jog fiziniu daugiau biznio lieka, bet cia grynai tas atvejis su visais tais perpardavinetojais (kai popieriuje supaiso jog tiesiai is vokieciu pirkai), tik kadangi tu savo vardu importavai, tai po keliu masinu ateis pas tave VMI ir sakys Gerbiamasis, j8s darote versla, reikia moketi mokescius visus, ir dabar dar baudos duosime.

 

 

Kitu masinu neskaiciuosiu.

 

P.S. as daviau daugiau maziau oficialia kainodaros matematika. Gali siulyti pigiau, bet pagalvokit, kad realiai kazkas jums pigiau dar turi pats uzdirbti, tai ten grynai gaunasi pilkos/juodos schemos. Ir dazniausiai atsakomybe at jusu. Gal net temos autorius turi veikiancia tamsia schema pagal jo pelninga matematika, bet pats nenori saves oficialiai niekur ikisti, todel siulo cia. Temos autoriau - neisizeisk. Tikrai netaikau tau.

viskas butu kaip ir teisingai, tik kad lietuvoje nera tokio dalyko kaip apmokestinimas nuo faktinio isigyjimo kainos, ties sita vieta ir baigiasi tavo oficialioji dalis :)

realiai Lietuvoje yra turto kaina nustatyta emprekis sistemos, nuo tos sumos daroma defektacija, na ir tada skaiciuojasi tavo matematika nuo tos likutines vertes. to pasekoje nuo tokios auto mokesciu susidaro apie 2k

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ka as rasiau pirmose eilutese, jog reiks daryti turto vertinima nes uz 1/2 ar 2/3 rinkos kainos neimportuosi vien del to kad tiek mokejai.ir tai papildomai tau kainuos ~ 200.

Emprekyje pateikiama kaina su mokesciais jau. Tai nuo ten matomos kainos atmeti mokescius ir matai muitines naudojama auto rinkos kaina. Aisku taikoma tolerancija kazkokia tavo naudai.

 

Kaina be PVM:

19967 EUR (68942.06 LTL)

PVM:

4193 EUR (21 %) (14477.59 LTL)

Kaina su PVM:

24160 EUR (83419.65 LTL)

 

paziurejau ne pati galingiausia modeli. Tai 19967 EUR yra kaina su muitu, atmesk muita 10%. Gausi kaina nuo kurios daryti importa - 18000 EUR. O as tau viska skaiciavau pagal pacio pasakyta 14 000. Kas tuo atzvilgiu gavosi maziau mokesciu. Tai grubiai tau reik turto vertinimo (tavo vadinamos defektacjos) kuriame verte nutrauktu iki 14 000. Dabar klausimas jei tu oficialia daraisi ir kaip planuoji uz 2000 EUR iki ledo privesti, kaip manai kas supaisys zalos uz 4000 EUR.

Tai ir gaunasi ar cia prasideda visokie niuansai, kad turi tureti pazinciu ir ne bet kas gali toki bizni sukti. O gal tos zalos pasleptos realiai daugiau yra.

 

Tavo vardinami 2 k yra tik muitas, o yra ir kitu islaidu vietoje. O ir galu gale PVM isipaiso.

Redagavo TEGAS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ka as rasiau pirmose eilutese, jog reiks daryti turto vertinima nes uz 1/2 ar 2/3 rinkos kainos neimportuosi vien del to kad tiek mokejai.ir tai papildomai tau kainuos ~ 200.

Emprekyje pateikiama kaina su mokesciais jau. Tai nuo ten matomos kainos atmeti mokescius ir matai muitines naudojama auto rinkos kaina. Aisku taikoma tolerancija kazkokia tavo naudai.

 

Kaina be PVM:

19967 EUR (68942.06 LTL)

PVM:

4193 EUR (21 %) (14477.59 LTL)

Kaina su PVM:

24160 EUR (83419.65 LTL)

 

paziurejau ne pati galingiausia modeli. Tai 19967 EUR yra kaina su muitu, atmesk muita 10%. Gausi kaina nuo kurios daryti importa - 18000 EUR. O as tau viska skaiciavau pagal pacio pasakyta 14 000. Kas tuo atzvilgiu gavosi maziau mokesciu. Tai grubiai tau reik turto vertinimo (tavo vadinamos defektacjos) kuriame verte nutrauktu iki 14 000. Dabar klausimas jei tu oficialia daraisi ir kaip planuoji uz 2000 EUR iki ledo privesti, kaip manai kas supaisys zalos uz 4000 EUR.

Tai ir gaunasi ar cia prasideda visokie niuansai, kad turi tureti pazinciu ir ne bet kas gali toki bizni sukti. O gal tos zalos pasleptos realiai daugiau yra.

 

Tavo vardinami 2 k yra tik muitas, o yra ir kitu islaidu vietoje. O ir galu gale PVM isipaiso.

tu niekaip nesupranti, kad defektuojant auto jos verte smarkiai sumazeja :) ir mokesciai sumokami nuo tos mazesnes vertes, nematau prasmes gincytis, penktadieni tavo pavyzdinis auto bus ismuitintas ir gal net parduotas :)

kol tu darai teorinius samprotavimus, kaip tai neimanoma, kazkas atvaziuoja ir nuperka beja jau su sumoketais mokesciais, tai zmonem kurie perka is manes sios rizikos betkokiu atveju nera..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Muitines tarpininku dirbu 10 metu - puikiai zinau kaip viskas vyksta. Tai as tau ir skaiciavau mokescius nuo mazesnes nei rinkos verte.(nuo 14). Ar tu tikiesi kad ja dar maziau ivertins?

Ir gali ivertinti maziau, nes ji gal verta tik 8-10 (kas butu logiska, nes kas pardave uz 14, turejo bent 2 islaidu ir dar norejo uzdirbti)

Grubiai vertes nustatymas vyksta kaip ir su draudimu, kada apziurint auto nustatomi pazeidimai ir kiek kainuos juos sutvarkyti. Tai jei verte nuo kurios skaiciuos mokesciu bus labai maza - atitinkamai tikrai daugiau ikisi i remonta, nes sudinesnes bukles auto gavai.

 

Nesigincykim. Imesi importo deklaracija kartu su turto vertinimu (defektacija).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

........nematau prasmes gincytis, penktadieni tavo pavyzdinis auto bus ismuitintas ir gal net parduotas :)

kol tu darai teorinius samprotavimus, kaip tai neimanoma, kazkas atvaziuoja ir nuperka beja jau su sumoketais mokesciais, tai zmonem kurie perka is manes sios rizikos betkokiu atveju nera..

 

Kam čia ginčytis. Išmuitins ir įmes ss kokia suma gavosi, nes manau, kad ten išrašo kažkokį lapą. Neįsivaizduoju kaip viskas ten veikia, tiesiog jeigu 24bazar nori parodyti, kad yra teisus, tai įmes kažkokį įrodymą.

 

 

Aišku, nieko jis įrodinėti neprivalo. Čia jau jo pačio valia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galu gale sveikintina jei 24bazar pelningai prasisuks. Visko gali buti.

Tiesiog mano mintis jei i auto reikia nedaug investuoti, tai jos ir rinkos verte pakankamai didele. Jei tu gauni maza rinkos verte, arba masina turi tikrai brangiai kainuojanciu defektu arba pilkai prasisukai defektacijoje. Arba tiesiog tu rimtus defektus uzmaskavai parduodant, arba remontuoji pats ir tik detales kainuoja.

Esmine mintis jog taip paprastai su auto biznio didelio nera. Arba turi issimuitinti pakankamai pigiai, arba pats remontuoti. Paprastam zmogui tik su kapitalu ilindus bet neismanant nei vienos srities - visiems kitiems mokesi ir gausis dar kad pats vazinesi su ta auto.

 

Kaip supratau 24bazar su remontu kazkaip susijes, tai konkreciai jis gali sitoje vietoje gerai sutaupyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galu gale sveikintina jei 24bazar pelningai prasisuks. Visko gali buti.

Tiesiog mano mintis jei i auto reikia nedaug investuoti, tai jos ir rinkos verte pakankamai didele. Jei tu gauni maza rinkos verte, arba masina turi tikrai brangiai kainuojanciu defektu arba pilkai prasisukai defektacijoje. Arba tiesiog tu rimtus defektus uzmaskavai parduodant, arba remontuoji pats ir tik detales kainuoja.

Esmine mintis jog taip paprastai su auto biznio didelio nera. Arba turi issimuitinti pakankamai pigiai, arba pats remontuoti. Paprastam zmogui tik su kapitalu ilindus bet neismanant nei vienos srities - visiems kitiems mokesi ir gausis dar kad pats vazinesi su ta auto.

 

Kaip supratau 24bazar su remontu kazkaip susijes, tai konkreciai jis gali sitoje vietoje gerai sutaupyti.

sita matematika yra parasyta paprastam zmogui susitvarkant pas paprastus meistrus ir taip reikia susimoket mokescius nuo pelno :) bet kai zmones neciupineja tokiu auto pradeda skaiciuot neiginius, tai man baisiai patinka :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 mėnesių...

Kaip suprasti, kad investuoji iki 100k temoje https://uzdarbis.lt/t374125/investuotoju-5-100k/ , o čia ieškai palyginos mažos sumos. Tai iš to 100k pasiimti ne paprasčiau? :)

Tai reiskia, kad jei atsirastu koks nors nerealus verslo pasiulymas (nu tipo visai ar beveik ner rizikos ir galima pasidaryt +500% ar dar belekiek daugiau), tai ta 100k butu galima kaip nors surinkti sukrapscius viska is saves, is giminiu ar draugu. Cia gal labiau 'galiu gaut' :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...