Pereiti prie turinio

Mokestis taršiems automobiliams?


Rekomenduojami pranešimai

Nereik cia verkt del tu mokesciu, noresit vazinet ir mokesit visi.

Kaip ir su draudimo kaina, duonos kaina, sviesto ar dar kazko.

Nereik pradet pasakot, kad cia mano tarsus automobilis o va elektrinis netarsus, visi vidaus degimo varikliai tersia aplinka.

Tie patys seni dyzeliai nera tokie tarsus, kaip cia sakot, mano senas kopustas 2.0 160g/km tik meta, duminingumas 0.05, kai riba 3 technikinėj. O jam 13metu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei būtų normalus viešasis transportas, tuomet sutikčiau persėsti iš automobilio į viešąjį. Bet dabar važiuoti viešuoju yra tikra kankynė ir laiko atžvilgiu užtrunka tikrai ilgiau. O su lietuvišku atlyginimų įpirkti naują automobilį tikrai ne kiekvienas gali, turim seną automobilių parką tikrai ne be priežasties. Todėl tokiam mokesčiui nepritariu. Bet ir šiaip, man labai įdomu kuri vyriausybė ryšis priimti tokį mokestį, nes Lietuvoje tai yra labai skaudi tema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nereik cia verkt del tu mokesciu, noresit vazinet ir mokesit visi.

Kaip ir su draudimo kaina, duonos kaina, sviesto ar dar kazko.

Nereik pradet pasakot, kad cia mano tarsus automobilis o va elektrinis netarsus, visi vidaus degimo varikliai tersia aplinka.

Tie patys seni dyzeliai nera tokie tarsus, kaip cia sakot, mano senas kopustas 2.0 160g/km tik meta, duminingumas 0.05, kai riba 3 technikinėj. O jam 13metu.

Pasikartosiu, CO2 tai nėra reali tarša ir TA aparatai nemato pačių blogiausių toksinų kurie kenkia sveikatai. Kad išmatuoti dyzelio taršą reikia sudėtingų laboratorijų. Patys TA tikrintojai sako, kad mašina dūmina kaip garvežys, o aparatai nieko blogo nemato ir tenka įteikti žalią lapą. Todėl nuo gegužės pakeitė TA taisyklės - jeigu mašina vizualiai dūmija, tai TA nepraeina, nesvarbu ką rodo aparatai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai as ir nesakau, kad tie garveziai yra gerai.

As sakau kad net tie seni dyzeliai kurie turi dpf filtrus, vizualiai nieko i aplinka jei tvarkingi neismeta.

Kitas dalykas, jei jau pradet ivedineti mokescius, tai pirma reikia sutvarkyt miestu vezejus, tuomet sunkuji transporta ir tada ziuret i paprastas masineles :)

O tuomet dar perziuret visus individualius namus kurie kurena nezinia kuo.

 

 

Pasikartosiu, CO2 tai nėra reali tarša ir TA aparatai nemato pačių blogiausių toksinų kurie kenkia sveikatai. Kad išmatuoti dyzelio taršą reikia sudėtingų laboratorijų. Patys TA tikrintojai sako, kad mašina dūmina kaip garvežys, o aparatai nieko blogo nemato ir tenka įteikti žalią lapą. Todėl nuo gegužės pakeitė TA taisyklės - jeigu mašina vizualiai dūmija, tai TA nepraeina, nesvarbu ką rodo aparatai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai as ir nesakau, kad tie garveziai yra gerai.

As sakau kad net tie seni dyzeliai kurie turi dpf filtrus, vizualiai nieko i aplinka jei tvarkingi neismeta.

Kitas dalykas, jei jau pradet ivedineti mokescius, tai pirma reikia sutvarkyt miestu vezejus, tuomet sunkuji transporta ir tada ziuret i paprastas masineles :)

O tuomet dar perziuret visus individualius namus kurie kurena nezinia kuo.

Paprastu masineliu zenkliai daugiau nei sunkaus transporto, bet reik ir ji patrumpint biski.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visuomoje man uz viso to yra komercija, apie dyzelius sneketa dar pries ju istobulinimo buma dar pries kokius 20+ metu, bet jokiai saliai, saliu grupei tai nebuvo idomu. Gamintojai uzsidirbo per ta perioda, dabar sukuriama nauja paskata kitoki kura vystyti.

 

Kai Lietuvoje, tai jau sveiku protu nesuvoksi, akcizai skatina rinktis dyzeli, LPG akcizas vos ne x3 didesnis nei ES numatytas minimumas ir dabar planuose naujas mokestis skatinti vazineti benzininiais auto, rinktis naujesnius dyzelius? kur ant popieriais sutelpa i normas, o realiai eko sprendimai sukurti, kad tik problemu kiltu is niekur ilgiau eksplotuojant masinas..

 

 

Italijoje labai geri istatymai su automobiliais. Jei turi didesnes kubaturos nei 2000cm3 tai toi saly skaitaisi, kad gyveni geriau nei vidutinis salies gyventojas ir mokesciu inspektoriai kviecia pasiaiskinti apie savo pajamas. Jei pas mus tai padarytu tai su automobiliais butu labai didele tvarka, visi pacukai nuliptu nuo kiauliu, betmenu ir kitu senu didzalitraziu automobiliu, nes turetum irodineti savo pajamas. Taip pat labai dideli mokesciai uz tokias masinas. As tai esu kaip tik, kad ivestu mokescius didzialitraziams automobiliams. Jei turi kiaule ar betmena tai ir susimokek uz savo sena automobili valstybei! (O kaip mokesciu surinkimas ir ju skaidrumas bus vykdomas tai cia kitas klausimas)

na, BMW daro automobilius vairavimui, persesk i koki islipes is kibiro ir susigaudysi, kad ir koks treciukas padarytas normaliai ziurit i zmogu, o ne kai isedi i skardine is vidaus isklota plastmases bletomis

Redagavo zirnis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visuomoje man uz viso to yra komercija, apie dyzelius sneketa dar pries ju istobulinimo buma dar pries kokius 20+ metu, bet jokiai saliai, saliu grupei tai nebuvo idomu. Gamintojai uzsidirbo per ta perioda, dabar sukuriama nauja paskata kitoki kura vystyti.

 

Kai Lietuvoje, tai jau sveiku protu nesuvoksi, akcizai skatina rinktis dyzeli, LPG akcizas vos ne x3 didesnis nei ES numatytas minimumas ir dabar planuose naujas mokestis skatinti vazineti benzininiais auto, rinktis naujesnius dyzelius? kur ant popieriais sutelpa i normas, o realiai eko sprendimai sukurti, kad tik problemu kiltu is niekur ilgiau eksplotuojant masinas..

 

 

 

na, BMW daro automobilius vairavimui, persesk i koki islipes is kibiro ir susigaudysi, kad ir koks treciukas padarytas normaliai ziurit i zmogu, o ne kai isedi i skardine is vidaus isklota plastmases bletomis

 

Na prie ko cia BMW. Nesu nusistates pries jokia marke. Cia tik pasakiau tos salies praktika, nes su ja dirbu. Ir ten 3.0 TDI yra labai sunku parduoti, kaip 1.6 - 2.0 TDI parduosi greitai. Perka del tarsos mokescio kuris nustatomas pagal CO2/km ir del to, kad Italai atsisako galingesniu automobiliu nei 2.0, nes pas juos ivesti istatymai, jei turi galingesni nei 2.0 litru tai skaitosi prabangos preke ir turi irodyti savo pajamas, tiesiog ten labai daug juodu pinigu buvo, western union pavedimai apriboti ir t.t.. Na as asmeniskai esu uz automobilio apmokestinima vien del to, kad pagaliau atsirastu keliuose tvarka. Vien sis mokesti gerai butu vien del to, kad nagli pacukai nuliptu nuo savo 730d, X5 ar esu mersu. O kad musu salis tvarkosi tai faktas, atvaziuokit i Kauna pasiziurekit koks grazus, Jonava susitvarkius, Vilnius ir grazus. Tai manau tie zemiausias pajamas gaunantys zmones noretu ir nusipirktu ta masina uz 2000 euru (manau tikrai nebloga ir ekonomiska automobiliuka galima nusipirkti). Na, o jei tam nera pinigeliu tai viesaji transporta rinktis reikia (neblogai Lietuvoje jo isvystyta infrastruktura).. Bet paskutiniuose viesuose straipsniuose buvo teigiama, kad norima Lietuvius nuimti nuo senu tarsiu automobiliu ir, kad ju neapsimoketu importuoti is Europos. Tai gali buti, kad turintiems 2.0TDI passata ar kokia skoda tas mokestis bus labai minimalus arba is viso nebus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paprastu masineliu zenkliai daugiau nei sunkaus transporto, bet reik ir ji patrumpint biski.

Prie ko čia sunkus transportas? Skirtingai nuo lengvųjų auto jis neturi pasirinkimo, sunkvežimių nebūna benzininių. Na, Tesla sugalvojo elektrinius, bet tai kol kas tik konceptas. Vilniaus autobusai važinėja CNG dujom, gal ir sunkvežimiai ant jų pereitų, jei būtų daugiau nei viena degalinė. Taip pat nepamiršk, kad lengvoji auto važiuoja dėl vieno žmogaus, o vienas sunkusis transportas važiuoja dėl šimto žmonių.

 

Na prie ko cia BMW. Nesu nusistates pries jokia marke. Cia tik pasakiau tos salies praktika, nes su ja dirbu. Ir ten 3.0 TDI yra labai sunku parduoti, kaip 1.6 - 2.0 TDI parduosi greitai. Perka del tarsos mokescio kuris nustatomas pagal CO2/km ir del to, kad Italai atsisako galingesniu automobiliu nei 2.0, nes pas juos ivesti istatymai, jei turi galingesni nei 2.0 litru tai skaitosi prabangos preke ir turi irodyti savo pajamas, tiesiog ten labai daug juodu pinigu buvo, western union pavedimai apriboti ir t.t.. Na as asmeniskai esu uz automobilio apmokestinima vien del to, kad pagaliau atsirastu keliuose tvarka. Vien sis mokesti gerai butu vien del to, kad nagli pacukai nuliptu nuo savo 730d, X5 ar esu mersu. O kad musu salis tvarkosi tai faktas, atvaziuokit i Kauna pasiziurekit koks grazus, Jonava susitvarkius, Vilnius ir grazus. Tai manau tie zemiausias pajamas gaunantys zmones noretu ir nusipirktu ta masina uz 2000 euru (manau tikrai nebloga ir ekonomiska automobiliuka galima nusipirkti). Na, o jei tam nera pinigeliu tai viesaji transporta rinktis reikia (neblogai Lietuvoje jo isvystyta infrastruktura).. Bet paskutiniuose viesuose straipsniuose buvo teigiama, kad norima Lietuvius nuimti nuo senu tarsiu automobiliu ir, kad ju neapsimoketu importuoti is Europos. Tai gali buti, kad turintiems 2.0TDI passata ar kokia skoda tas mokestis bus labai minimalus arba is viso nebus.

Gal nusiimk rožinius akinius? Vilnius gražus? Centras ir senamiestis taip, bet ne kiti rajonai kuriuose Černobylis filmuojamas ir kiti baisūs filmai.

Patikėk, žemiausias pajamas gaunantys žmonės norėtų nusipirkti ir už 2k€ ir už 5k€ mašiną, bet negali, nes gavę algą ar pašalpą galvoja kaip čia išgyvent iki sekančios. Aišku gali pradėt filosofuot apie asmeninį tobulėjimą ir t.t., bet ne čia rašyk, o nueik ir papasakok kiekvienam tokiam.

Viešasis transportas neblogai išvystytas? Gal tu bent kartą kur nors nukeliauk, tada šnekėk. Netgi Gruzijoje viešasis transportas geresnis, ką jau kalbėti apie vakarų Europą į kurią visi taip lygiuojasi. Pabandyk autobusu nuvažiuoti iš Vilniaus į Avižienius, kurie randasi ant Vilniaus ribos, papasakosi kaip sekėsi. Maža to, kad kažkur važiuot viešuoju labai ilgai ir nepatogu, tai dar ir kainos kosminės, su mašina pigiau gaunasi. Tegu pradžiai padaro viešąjį transportą tinkamą normaliam naudojimui, o tada apie automobilių mokesčius galvoja.

O dėl Italijos ir 2l - nereikia piršti vienos valstybės praktikos, ypač tokios, kurios viduje tikrai ne viskas gerai. Kodėl man kažkas turi nurodinėti kokios kubatūros variklis turi būti mano mašinoje? Tada reiktų ir pagal komplektaciją apmokestinti: yra kondicionierius - mokėk, yra xenon - mokėk, yra el. sėdynės - mokėk, juk reikia mokėti už prabangą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 metų...

https://www.delfi.lt/verslas/verslas/apmokestins-beveik-visus-automobilius-pradinis-mokestis-siektu-20-euru-per-metus.d?id=81787983

 

Kaip supratau skaiciuos durnai per CO2 reiskias ir visi benzus paciups :). Benzai daugiau ismeta co2 nei dyzeliai.

 

Klausimelis tai sitas mokestis galios visiem naujiem registruotiem automobiliams nuo 2020 ar abosiuliciai visam auto parkui?

 

Galvoju iki 2020m spet uzregistruot koki 3l dyzeliuka ,kad nereiketu auto tarsos mokesciu moket :)

Redagavo NedasL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Valdzia giedoja, kad dyzeliai tersia, o mokescius didesnius mokes benzininiu auto savininkai. :) na maladec, jeigu paliks iki 130 co2, mokesiu apvalu nuli :D

 

Manau pradzioje padarys naujiem iregistruojamiem "tarsiem" auto kazkoki vienkartini mokesti, po keliu metu bus visiems mokestis pagal co2, kas virsys 130 g. - mokes.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nori sumažinti dyzelių skaičių - daro mokestį pagal CO2 - dėl ko benzinai mokės didesnius mokesčius.

Nori atnaujinti Lietuvos autoparką - padaro mokesčius naujai įvežamiems auto - žmonės vietoj naujesnių, geresnės būklės atvežtų auto bus priversti pirkti Lietuvoje nuvažinėtus supuvusius laužus.

 

Dar kažkas sako, kad gyvename Europoje, o ne bananų respublikoje :D :D

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas man papasakos: ką valdžia darys su tais surinktais pinigais? Gal orą išvalys?

 

Aš čia matau, kad Lt tik perima/kopijuoja mokesčius nuo kitų EU valstybių, taip norėdami surinkti daugiau pinigų.

Ir šitoje vietoje nukentės tik tie, kurie neturi pinigų (paskutines kelnes numaus). Turtingesni ir taip nusiperka apynaujus automobilius, nes jie gali sau leisti. Neturintys pinigų tiesiog negali sau leist nusipirkt naujų auto, tai va šitoje vietoje, dar didesniais "ubagais" taps. Negi jūs galvojat, kad visi iš principo neatsinaujina?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekas nieko nenumaus. 20 ar 30 Eur žmogui per metus susimokėti ir toliau važinėti neturėtų būti bėda. Skundžiasi tik todėl visi, nes per gerai gyvena. Vargšas su masina ir taip nesivazines.

 

Jei atvirai tai tas 20eur simbolinis mokestis bus tik pradzia apsipratimui, o paskiau su kiekvienais metais suksis kraniukas ir gers musu krauja...

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu du automobilius vienas 1.7 dyzelis pase raso 135 salia CO2 kitas 2.2 benzinas pase raso 203 salia CO2, tai taip iseina, kad kas vairuoja benzininius mokes zenkliai didesnes sumas, nepriklausomai nuo automobilio. Pvz pardaves savo 7 vietu benziniuka galeciau nupirkti 2 masinas kad tilptu visa seima ir jos nevirsytu tu 130 CO2, bet ar tarsos bus maziau nuo to?

Redagavo RTS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu du automobilius vienas 1.7 dyzelis pase raso 135 salia CO2 kitas 2.2 benzinas pase raso 203 salia CO2, tai taip iseina, kad kas vairuoja benzininius mokes zenkliai didesnes sumas, nepriklausomai nuo automobilio. Pvz pardaves savo 7 vietu benziniuka galeciau nupirkti 2 masinas kad tilptu visa seima ir jos nevirsytu tu 130 CO2, bet ar tarsos bus maziau nuo to?

Tarsos maziau nebus. Lygiai taip pat kaip vienas su savo 3.0 dyzeliu tik i darba ir namo, o kitas su 1.4 benzinu kaitina kasdien po 300km. Moki uz tarsa, bet realiai tai vos ne kaip solidarumo mokestis kad eilini karta pinigu surinkt. Kur bus tie surinkti pinigai panaudoti? Tarsa sumazes? atnaujes auto parkas? ar paskatins pirkti naujus?

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas man papasakos: ką valdžia darys su tais surinktais pinigais? Gal orą išvalys?

 

Aš čia matau, kad Lt tik perima/kopijuoja mokesčius nuo kitų EU valstybių, taip norėdami surinkti daugiau pinigų.

Ir šitoje vietoje nukentės tik tie, kurie neturi pinigų (paskutines kelnes numaus). Turtingesni ir taip nusiperka apynaujus automobilius, nes jie gali sau leisti. Neturintys pinigų tiesiog negali sau leist nusipirkt naujų auto, tai va šitoje vietoje, dar didesniais "ubagais" taps. Negi jūs galvojat, kad visi iš principo neatsinaujina?

 

Niekas ir neturėtų valyti oro ar kažkas panašaus, tas mokestis labiau skirtas žmonėms įjungti smegenis, nes Lietuvoje yra kažkokia keista mada, kieta vairuoti kokį seną BMW 530d ar audinę a6 su 2,5tdi V6 motoru. Kai kiek pats pažįstu tokių žmonių, daugumai iš jų tokia mašina yra tik dėl įvaizdžio. Nemanau, kad logiška yra važinėti dideliu, taršiu dyzeliniu automobiliu kai įprasta kelionė yra keli kilometrai namai-darbas-namai. Už tokius pinigus ką pirkti pitaką gali paimti naujesnį, mažiau taršų automobilį, renuka koki ar eglute pigiai naujesne biggrin.gif na aišku neturėsi ten įvaizdžio, pas mergų nenuvažiuosi kaip kietas bičas su kokiu litriniu kibiru biggrin.gif O šiaip tas mokestis tikrai nedidelis, ir kad per 2 metus teks kartą sumokėti ten kokius 30-50eurų, niekas nepajaus. Šiaip manau arba jo visai nereikia arba reikia tikrai didesnio, kad kažką pakeistų reikšmingiau kalbant apie auto parką Lietuvos.

Bet kažkodėl galvoju kad logiškiausia būtų mokestį rinkti pagal pravažiuojamą kilometražą, kadangi TA atliekant reikės mokėti, būtų visai logiška, bet būtų kita problema kad dar padaugėtų ridos atsukinėjimų. Nes gali turėti V6 kokį 3 litrų variklį ir su juo mažai važiuoti (reiškia ir tarša mažesnė), o gali su VW UP litriniu motoriuku sukti km visa para ir tarša bus tada žymiai didesnė, nors pagal dabartinius planus toks auto būtų visai neapmokestinamas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei valdžiai rūpėtų tarša, o ne išmelžti kuo daugiau pinigų iš žmonių, tai vietoj naujų mokesčių įvedinėjimo galėtų tiesiog išnaikinti iš kelių smirdančius dyzelius, pvz., atimant jiems TA. Tam nereiktų jokių aparatų, pakaktų tiesiog vaizdo įrašo, kaip įrodymo.

 

Toks įspūdis, kad valdžios supratimas apie ekonomiką viduramžių lygio. Svarbu kuo daugiau mokesčių įvest, o iš kur žmonės tuos pinigus ims jau nesvarbu. Kaip tik reikia kuo mažiau mokesčių, skatinti darbą, verslą, vartojimą, investavimą. Sukurti socialinių garantijų, kad žmogus jaustųsi saugesnis, nebijotų imti paskolų, kurti verslų ir t.t. Kuo daugiau pinigų bus paleista į rinką - tuo daugiau bus prigaminta naujų pinigų ir šalis klestės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei valdžiai rūpėtų tarša, o ne išmelžti kuo daugiau pinigų iš žmonių, tai vietoj naujų mokesčių įvedinėjimo galėtų tiesiog išnaikinti iš kelių smirdančius dyzelius, pvz., atimant jiems TA. Tam nereiktų jokių aparatų, pakaktų tiesiog vaizdo įrašo, kaip įrodymo.

 

Toks įspūdis, kad valdžios supratimas apie ekonomiką viduramžių lygio. Svarbu kuo daugiau mokesčių įvest, o iš kur žmonės tuos pinigus ims jau nesvarbu. Kaip tik reikia kuo mažiau mokesčių, skatinti darbą, verslą, vartojimą, investavimą. Sukurti socialinių garantijų, kad žmogus jaustųsi saugesnis, nebijotų imti paskolų, kurti verslų ir t.t. Kuo daugiau pinigų bus paleista į rinką - tuo daugiau bus prigaminta naujų pinigų ir šalis klestės.

 

bet balsai tai ateina iš pašalpinių, o jiems didžiausias džiaugsmas jei pakėlė šiek tiek pašalpą ir dar turtingiems mokesčių uždėjo. Negi dabar eisi prieš savo rinkėją ir bandysi jam paaiškint apie "darbo skatinimą" ? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekas ir neturėtų valyti oro ar kažkas panašaus, tas mokestis labiau skirtas žmonėms įjungti smegenis, nes Lietuvoje yra kažkokia keista mada, kieta vairuoti kokį seną BMW 530d ar audinę a6 su 2,5tdi V6 motoru. Kai kiek pats pažįstu tokių žmonių, daugumai iš jų tokia mašina yra tik dėl įvaizdžio. Nemanau, kad logiška yra važinėti dideliu, taršiu dyzeliniu automobiliu kai įprasta kelionė yra keli kilometrai namai-darbas-namai. Už tokius pinigus ką pirkti pitaką gali paimti naujesnį, mažiau taršų automobilį, renuka koki ar eglute pigiai naujesne biggrin.gif na aišku neturėsi ten įvaizdžio, pas mergų nenuvažiuosi kaip kietas bičas su kokiu litriniu kibiru biggrin.gif O šiaip tas mokestis tikrai nedidelis, ir kad per 2 metus teks kartą sumokėti ten kokius 30-50eurų, niekas nepajaus. Šiaip manau arba jo visai nereikia arba reikia tikrai didesnio, kad kažką pakeistų reikšmingiau kalbant apie auto parką Lietuvos.

Bet kažkodėl galvoju kad logiškiausia būtų mokestį rinkti pagal pravažiuojamą kilometražą, kadangi TA atliekant reikės mokėti, būtų visai logiška, bet būtų kita problema kad dar padaugėtų ridos atsukinėjimų. Nes gali turėti V6 kokį 3 litrų variklį ir su juo mažai važiuoti (reiškia ir tarša mažesnė), o gali su VW UP litriniu motoriuku sukti km visa para ir tarša bus tada žymiai didesnė, nors pagal dabartinius planus toks auto būtų visai neapmokestinamas.

Senai yra tas tarsos mokestis. T. y. akcizas. Kuo daugiau vaziuoji, tuo daugiau pili kuro, tuo daugiau sumoki akcizo. O ka cia dabar planuoja ivest tai "mokestis is oro", kad surinkti i biudzeta daugiau pinigu. Oro niekas nevalys, reikia tiesiog surinkt daugiau pinigu, nes skiriami vaiko pinigai, MMA keliamas ir pan. Cia su tarsa neturi nieko bendro. Jeigu noretu tikrai svaresni ora padaryti, tai visu pirma visi automobiliai su ispjautais katalizatoriais, dpf filtrais turetu nepraeiti TA. Bet kaip matom praeina ir viska smardina. Aisku, butu protingas ir vienkartinis registracijos mokestis senam tarsiam automobiliui, butu paskata vietoj 20 metu senumo trilitrnio bemwo pirkt 10 metu senumo prancuza, kurio euro standartas jau kitas. Gatves butu svaresnes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Cia kaip suprantu planuoja ikalt mokesti tik registruojant/peregistruojant? Tas kas turi dabar, nemokes nieko, jokio metinio tarsos mokescio? Jeigu taip, tai cia jie kosmosa visiska padare. Is pradziu sake tik naujai ivezamiem auto, o dabar visiem. Stos prekyba, zmones nebesikeis masinu, auto pramonej stagnacija bus. Well done, karbauski. Cia jau nekalbant apie ekonomikos skatinima, cia ekonomikos stabdymas konkretus.

 

Dar CO2 sumazino. Realiai net Euro6 tures moket mokesti. :D Na, graudu... Cia ne tarsos mokestis, o visuotinis oro apmokestinimas, nesvarbu ka vairuoji, mokesi vistiek. 99 proc. auto parko apmokestinta bus.

 

Kaip toks mokestis skatins atsikratyt seno auto, jeigu uz ji nereiks nieko moket, jeigu neperregistruosi? Kam ta 1 tukst. eur premija, kai net Euro 6 pagal ju CO2 yra tarsus auto?

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tie idiotai valdžioje eilinį kartą nusišneka: https://madeinvilniu...biliu-mokestis/

 

Automobilio mokestį reikės mokėti kiekvieną kartą registruojant. Tarkim turi seną dyzelį 200€ vertės, nori perregistruoti žmonos vardu, moki 1400€. Po to su žmona išsiskyrei, registruoji atgal ir vėl moki 1400€. Ką jau kalbėti apie įmones, kur didelis autoparkas. Prieš tai rašė, kad mokėsim kiekvieną kartą einant TA, logikos yra, TA neeini, reiškia mašina nevažinėjama, tai ir mokesčių jai nereikia. O mokestis kiekvieną kartą registruojant smarkiai įtakos automobilių prekybos rinką, žmonės rėčiau keis mašinas, kad nemokėti mokesčių, dėl ko Lietuvos autoparkas tik labiau pasens. Padaugės pardavimų be perrašymų ir t.t.

 

Lieka tikėtis, kad straipsnis ne tikslus arba valdžiažmogiai atsipeikės ir įstatymą dar pakoreguos, nes kaip suprantu dar galutinai nepriimtas.

 

Stanley bet nemanau, kad to seno dyzelio kokio passat b3 ar b4 CO2 bus labai didelis, kad tektu moketi 1400 Eur tarsos mokesti registruojant/peregistruojant...

 

Pagal mane jei jau labai pradedame rupintis automobiliu tarsa tai Euro 5 ir Euro 6 automobiliai turetu buti registruojami nemokamai. Nebent kazkoki mokesti butu galima taikyti galingesniems negu 2 litrai, nes ju CO2 automatiskai didesnis... Taip, pat stipriai apmokestinti senesniu nei Euro 5 automobiliu registracija (tu grabu kur priveza is Vokietijos ir kitos likusios Europos). Aisku Europos Sajungoje yra laisvas prekiu judejimas, bet stipriai apmokestinus senus grabus kur kas situacija pageretu.. Ukraina ir paverke protestais, lauzu deginimais prie sienos ir nieko nepese... Jei jau tokia Ukraina su tuo kovoja tai galim ir mes.

Redagavo rs500
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar labiau juokinga ir graudu "Numatoma, kad 95 proc. iš mokesčio surinktų pinigų bus skirta Klimato kaitos programai, likę 5 proc. – valstybės biudžeto reikmėms."

Tiek vaikas tiek pensininkas supranta, kad jie tuos 95% pasiims sau. Šalyje pilna probleminių vietų kur trūksta pinigų, o jie sugalvojo klimatą keisti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...