Pereiti prie turinio

Kokia dabartinė situacija su drabužių el. parduotuvėmis?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, žinau, kad forume tikrai yra ne vienas ir ne du uždarbiečiai, kurie turi/turėjo drabužių el. parduotuvę. Gal nepasididžiuotumėt pasidalinti patirtimi, kokia šiai dienai situacija yra šioj rinkoj?

Ką aš pats matau, tai dabar dominuoja lenkiški, nebrangūs moteriški drabužiai, kurie anksčiau būdavo daugiausia turguose, tačiau dabar tiesiog persikėlę į virtualią erdvę, arba turkiški vyriški (žemos kokybės, bet gerai atrodantys kostiumai, armani treningiukai ir pan.). Galbūt klystu, nes nesu tiek daug įsigilinęs į šią rinką. Todėl būtų labai įdomu išgirsti įžvalgas - gal šiuo metu kaip tik yra kažkokių pokyčių ir mano minėti drabužiai nebėra ant bangos, nes tapo populiaru kažkas kito ir pan. Arba galbūt atsirado pasistūmėjimas toje būtinybės matuotis srityje ir šiuo metu jau perkama daug drąsiau? Tiesiog įdomi diskusija šia tema, kadangi turiu minčių eiti į šią rinką, tačiau su ganėtinai specifiniu produktu, kuris tinkamas ir aktualus tik nedidelei daliai moteriškos auditorijos, tad įdomu, kas dabar išvis per situacija.

Šiaip šiek tiek neramina pats pirkėjas - moterys. Kiek teko susidurti pardavinėjant papildus, tai, žinoma, kaip ir visur, yra tikrai žinančių, ko nori ir konkrečių pirkėjų, bet būtent moterų pasitaiko nemažai, kaip kad pvz. "sveiki, ką rekomenduojat lieknėjimui", tada pasiteirauji, ar išvis sportuoja ir dažnas atsakymas "ne, neturiu tam laiko", o jei ir kalba pasistumia šiek tiek toliau, vis tiek galiausiai moteris pirkėja atrodo ganėtinai pasimetusi, turinti daug laiko ir neskaičiuojanti kitų žmonių, t.y. pirkėjų laiko. Gali išklausinėti ganėtinai išsamiai, bet galiausiai tiesiog nieko nebeatrašyti ir pan. Na, bet čia patirtis iš maisto papildų sportui srities. O diskusiją norėčiau šiuo metu užvesti būtent apie drabužių el. parduotuves.

Kas kuo turit pasidalinti? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakomentuosiu labiau apie moterų rūbų/batų rinką, nes joje turiu daugiau patirties.

 

Dauguma atvejų su laiku žmogus įgauna patirties, kad ieškodamas kokybės, longrun'e laimės. Kadangi didžioji dalis interneto pionierių buvo jaunimas, visa internetinio pirkimo kultūra prasidėjo nuo to galo, kai labiau vertinama kiekybė vietoje kokybės.

 

Tuo noriu pasakyt, kad brangus segmentas egzistuoja ir jis vis labiau plečiasi į internetą. Suprantama, kad toks klientas ir reiklesnis ir kaip pirkėjas racionalesnis, todėl didelę kainą teks "atstovėt". Geriausia lūkesčius dar ir pranokt.

 

Atsakant konkrečiai į tau rūpimus klausimus, tai ir tos ir tos rinkos egzistuoja ir tik nuo tavęs priklausys kaip jas realizuosi.

Lyginant kiekybę ir kokybę, tai vienareikšmiškai rekomenduoju kokybę, nes kaip ir pats minėjai tų niekučių pergrūstas internetas. Brangus klientas ir lojalesnis ir mokesnis. Galų gale dažniausiai naują klientą pritraukti kainuoja brangiau nei išlaikyti seną.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Butent apie moterisku rubu prekyba tai is patirties galiu pasakyti, kad tragedija, neadekvatus klausimai, skundai, draskymaisi.

Pigus lenkiski rubai ypac traukia auditorija is provincijos, supermamytes ir t.t.. kur sedi 24/7 prie interneto ir nieko daugiau neveikia.

As nelysciau i sita segmenta.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Butent apie moterisku rubu prekyba tai is patirties galiu pasakyti, kad tragedija, neadekvatus klausimai, skundai, draskymaisi.

Pigus lenkiski rubai ypac traukia auditorija is provincijos, supermamytes ir t.t.. kur sedi 24/7 prie interneto ir nieko daugiau neveikia.

As nelysciau i sita segmenta.

 

Iš dalies su tavim sutinku. Sutinku, kad moterys emocionalesnės.

Gerai, kad atskyrei pigius lenkiškus, nes yra begalės faktorių kodėl negalima absoliutinti tavo patirties.

Redagavo Dzigidzigi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Butent apie moterisku rubu prekyba tai is patirties galiu pasakyti, kad tragedija, neadekvatus klausimai, skundai, draskymaisi.

Pigus lenkiski rubai ypac traukia auditorija is provincijos, supermamytes ir t.t.. kur sedi 24/7 prie interneto ir nieko daugiau neveikia.

As nelysciau i sita segmenta.

 

Tikrai tikiu, kad taip ir yra. Tik kad planuoju orientuotis į šiek tiek brangesnę prekę plius tik tam tikrai daliai moterų aktualią. Tai labai tikiuosi išvengti visokių super mamyčių ir kitų laiką gaišinančių personų.

 

Gražinimai sudaro didelę dalį problemų, kadangi internetu perkant, galima dėl spalvos gražinti jei netinka, o moterys mėgsta pervertinti savo išmatavimus labai...

 

Gal kas turi patirties, kaip pardavimus gali pakeisti nemokamas grąžinimas, kai net ir pašto išlaidas apmoka pardavėjas? Nes, kiek žinau, grąžinti pinigus pagal viską reikia tik už grąžintą prekę, o už pašto išlaidas - ne. Tačiau pvz. ta pati eavalyne.lt leidžia grąžinti nemokamai ir pati prisiima pašto išlaidas. Ar tai vertinga praktika? Gal kas taikėte abu būdus ir kuris nors labiau pasiteisino?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai tikiu, kad taip ir yra. Tik kad planuoju orientuotis į šiek tiek brangesnę prekę plius tik tam tikrai daliai moterų aktualią. Tai labai tikiuosi išvengti visokių super mamyčių ir kitų laiką gaišinančių personų.

 

 

 

Gal kas turi patirties, kaip pardavimus gali pakeisti nemokamas grąžinimas, kai net ir pašto išlaidas apmoka pardavėjas? Nes, kiek žinau, grąžinti pinigus pagal viską reikia tik už grąžintą prekę, o už pašto išlaidas - ne. Tačiau pvz. ta pati eavalyne.lt leidžia grąžinti nemokamai ir pati prisiima pašto išlaidas. Ar tai vertinga praktika? Gal kas taikėte abu būdus ir kuris nors labiau pasiteisino?

 

Kalbant apie pirmą pastraipą, visada gali įdėti papildomo darbo, kad padidint prevenciją visokiems resursus švaistantiems š..

 

Atsakant į tavo klausimą antroje pastraipoje, jeigu tavo tikslas išlaikyti/susigrąžinti klientą, tai natūralu, kad kažkokios problemos sprendimą turi padaryt jam kuo paprastesniu ir malonesniu. Šiuo atveju nemokamas ir pasirūpintas grąžinimas jam paliks teigiamesnį potyrį.

Jeigu nėra tikslo skaičiuoti ilgalaikės kliento vertės, o tikslas daryti vienkartinius pardavimus, tai privalai skaičiuotis kiek gali sau leisti ir kiek tau reikia būti lanksčiu.

Dažniausiai pritraukti naują klientą kainuoja daugiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas turi patirties, kaip pardavimus gali pakeisti nemokamas grąžinimas, kai net ir pašto išlaidas apmoka pardavėjas? Nes, kiek žinau, grąžinti pinigus pagal viską reikia tik už grąžintą prekę, o už pašto išlaidas - ne. Tačiau pvz. ta pati eavalyne.lt leidžia grąžinti nemokamai ir pati prisiima pašto išlaidas. Ar tai vertinga praktika? Gal kas taikėte abu būdus ir kuris nors labiau pasiteisino?

Pas jų gal taip sistema veikia, greitesniam problemų šalinimui, ir jiems patogiau - viskas per vieną siuntėja ateina, ir klientui daug patogiau. Pagal EU įstatymus, jei gražinimo taisyklėse nėra nurodyta, kad už gražinimo siuntimą moka klientas, tai iš jo to reikalauti negalima. Mažai, kas skaito apie tai ir tokie kaip eavalyne papilkdomų karmos taškų gauna už gražinimų apmokėjimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...