Pereiti prie turinio

Problemos su auto diagnostika


Rekomenduojami pranešimai

Tikiuosi yra čia žinančių kaip išspręsti bėdą.

Visada naudojausi Delphi 150 diagnostikai, bet nusipirkęs bmw 535 delphi jo neranda, rašo, kad neatsako blokai. Nusipirkau kitą laidą K+DCAN, įsirašiau programą Inpa, rodo, kad mato ir laidą ir mašiną, bet nerodo nei klaidų, nei kitų dalykų. Kas gali padėti priversti įsijungti programoms arba delphi arba su laidu K+DCAN. Auto 2009 metų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek žinau tai ta Delphi 150 diagnostika neveikia nei su vienu e60 Bmw (arba bent jau su daugeliu neveikia). Ten kiek pamenu reikalingas Hardwaro modinimas, kad priverst jį veikti su e60, aišku priklauso ir nuo Delphi versijos kuri ten yra pas tave, ar galima ten kanors "primodint".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Delphi/Autocom su e60 ir daugeliu kitų BMW neveikia.

Inpa nors ir daug ką gali, bet pati programa labai primityvi, pastoviai su ja kovot reikia, kad veiktų. Šiandien suinstaliavai, rytoj vėl kažkas neveikia.

Iš legalių diagnostikų Vpecker geras ir pigus daiktas, tik nepamenu ar kada jungiausi prie e60.

Arba Carly for BMW su telefonu, daug galimybių turi, gal net daugiau nei Inpa, tik diagnostiką daryt nelabai patogu. Realius parametrus mato tik variklio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Diagnostika gali būti atliekama kai yra kažkoks gedimas ir reikia jį rasti. Tačiau taip pat dažnai atliekama diagnostika prieš pirkimą, kai gedimų nėra, bet reikia patikrinti ar su auto viskas gerai. Tokiu atveju rida, motovalandos, VIN ir panašūs parametrai yra svarbiausi.

 

Ką Rheingold'as gali pamatyti, ko nematys normali universali diagnostika, pvz., Launch?

 

O inpa skirta labiau programavimams, jeigu reikia atlikti būtent diagnostika ji nėra patogi. Dėl gamyklos inžinierių - iš kur tokios žinios? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Delphi/Autocom su e60 ir daugeliu kitų BMW neveikia.

Inpa nors ir daug ką gali, bet pati programa labai primityvi, pastoviai su ja kovot reikia, kad veiktų. Šiandien suinstaliavai, rytoj vėl kažkas neveikia.

Iš legalių diagnostikų Vpecker geras ir pigus daiktas, tik nepamenu ar kada jungiausi prie e60.

Arba Carly for BMW su telefonu, daug galimybių turi, gal net daugiau nei Inpa, tik diagnostiką daryt nelabai patogu. Realius parametrus mato tik variklio.

 

Su autocom nebuvo dar e60 prie kurio neprisijungtų. Prie e60 nesijungia autocom tik jei auto užkurtas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Diagnostika gali būti atliekama kai yra kažkoks gedimas ir reikia jį rasti. Tačiau taip pat dažnai atliekama diagnostika prieš pirkimą, kai gedimų nėra, bet reikia patikrinti ar su auto viskas gerai. Tokiu atveju rida, motovalandos, VIN ir panašūs parametrai yra svarbiausi.

 

Ką Rheingold'as gali pamatyti, ko nematys normali universali diagnostika, pvz., Launch?

 

O inpa skirta labiau programavimams, jeigu reikia atlikti būtent diagnostika ji nėra patogi. Dėl gamyklos inžinierių - iš kur tokios žinios? :)

 

prašom video parodyt ką tu su inpa programuot gali.

Yra specializuoti forumai kur žmonės žino kas kaip. Inpa yra gerai kai reikia tam tirkus konkrečius dalykus daryt, + galima automaziuto su ja kai kurias užduotis, bet čia nesipėlsiu. Na Launch universalus, ir jis tikrai neturės visųs rheingold galimybių, + rheingold yra visas repair manual. O jei rida gerai atsukta žiūrėk tu kur nori ir ką nori, niekur nieko nepamatysi. Netgi iš auto būklės sunku kartais spręst.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Video apie inpa kodavimą:

Prašom video parodyt kaip BMW inžinieriai inpa naudojasi.

O jeigu rida blogai atsukta ir galima pamatyti praktiškai su bet kokia universalia diagnostika, o tu su Rheingoldu nepamatei?

Žodžiu jeigu pripratai naudotis viena diagnostika ir tau ji patogiausia, tai nereiškia, kad ji pati geriausia ir viską gali, tik ją vieną reikia pirkt ir visos kitos š****. Net ir dirbant su viena marke vienos diagnostikos niekada neužtenka, nes visos turi skirtingas galimybes, nepriklausomai nuo jos "kietumo" ar kainos. Gyvas pavyzdys: sėdėjau servise, laukiau kol padarys mano mašiną, atvažiavo žmogus su check-engine lempute, meistrai vis bandė prisijungt su Bosch prietaisu už 3000€, niekaip nepavyko. Kaip tik turėjau kišenėj ELM327 už 5€, prisijungiau telefonu ir nuskaičiau klaidas be problemų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

niekur nematau kad su inpa butu koduojama ar programuojama. toliau net nesiveliu i diskusijas. kalba eina apie bmw diagnostika, o ne apie kitas markes. inpa kabelis 12eur ENET 5eur, ir gali piln1 diagnostik1 atlikt bmw. parodyk kit1 marke, kur uz kelis eur dylerinio lygio diagnostika galim atlikt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...