Uždarbis.lt: Kaip suplanuoti reklamos biudžetą ir preliminarius rezultatus? - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs AurimasSK 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 1
  • Kartu nuo: 2018-11-05
  • Vardas:Aurimas
  • Miestas:Vilnius

2018-11-05 22:33 (#1)

Kaip suplanuoti reklamos biudžetą ir preliminarius rezultatus?


Marketingo patarimai
Sveiki, kolegos.

Esu Aurimas - marketingo specialistas. Savo Instagram paskyroje "marketingoguru" nuolatos rašau konkrečius marketingo patarimus. Nuolatos ieškau auditorijos, kuriai būtų įdomi ši tema ir patarimai. Manau, kad kai kuriais patarimais galėčiau dalintis ir čia.

Pirmas įrašas būtų apie tai, kaip planuoti reklamos biudžetą ir preliminarius rezultatus.

Šis labai paprastas instrumentas gali jums sutaupyti daug laiko ir padėti pasiekti nusistatytus tikslus. Kitaip tariant, papasakosiu apie tai, kaip aš planuoju savo reklamą.

Tam, kad pasiektumėte pagrindinį tikslą, turite jį suskaidyti į mažus žingsnelius, kuriuos galite kontroliuoti.

Tarkime jūsų užduotis yra per savaitę padaryti 3 paslaugų pardavimus.
Jūs parduodate savo paslaugas susitikimo metu.
Jūs žinote, kad jūs parduodate savo paslaugas tik per kas antrą susitikimą – konversija iš susitikimų į pardavimus yra 50 proc.
Prieš susitikimą potencialūs klientai užpildo užklausos formą jūsų tinklapyje. 3 iš 5 užpildę užklausą, sutinka su jumis susitikti – 60 proc. konversija.
Remdamiesi turimais duomenimis, jūs taip pat žinote, jog konversija iš tinklapio paspaudimų į užklausą yra apie 1 proc., o paspaudimas į tinklapį vidutiniškai kainuoja 0,10 euro.
Ką galite padaryti su šiais duomenimis? Padaryti dekompoziciją. Štai kaip ji atrodo:

3 pardavimai
6 susitikimai (konversija 50 proc.)
10 užklausų (konversija 60 proc.)
1000 paspaudimų į tinklapį (konversija 1 proc.)
Reklamos biudžetas 100 eurų (vid. paspaudimo kaina 0,10)
Tai reiškia, jog per savaitę jūs turite padaryti 1000 paspaudimų į savo tinklapį, tada gausite 10 užklausų, iš kurių 6 sutiks su jumis susitikti ir 3 nupirks jūsų paslaugas.

Taip jūs išskaidote savo tikslą iki veiksmų, kuriuos galite kontroliuoti. Šiuo atveju tai yra paspaudimai. Jei matote, kad jūs tokio reklamos biudžeto neturėsite – turite galvoti, kaip gauti nemokamų paspaudimų ir kiek jų reikės. Taip pat kartais dekompozicija atskleidžia, jog tikslai yra nerealūs ir sunkiai įgyvendinami. Tokiu atveju keliate sau kitus tikslus arba visai keičiate strategiją. Taip pat galite savęs klausti, ar tikrai jums apsimoka išleisti 100 eurų, kad gautumėte 3 pardavimus. Gal tokiu atveju jums visai neliks pelno?

Jei jums tokie įrašai pasirodytų įdomūs, galėčiau retsykiais vis parašyti čia. O jei norėtumėte pasiskaityti daugiau patarimų, galite sekti mano Instagram paskyrą "marketingoguru".

Lauksiu komentarų :)

Instagram paskyra su marketingo patarimais: marketingoguru
8


Narys yra atsijungęs mantas666 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 1233
  • Kartu nuo: 2010-06-14
  • Vardas:Mantas

2018-11-05 23:18 (#2)

Angliškai tai vadinama reverse engineering.
Žinoma, kad įdomu, rašyk šioje temoje paskaitysim

1


Narys yra atsijungęs WantedBoy 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +16 -2
  • Pranešimai: 646
  • Kartu nuo: 2009-09-15

2018-11-07 12:41 (#3)

Laukiam daugiau.

0


Narys yra atsijungęs Snowytiger 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +4 -0
  • Pranešimai: 235
  • Kartu nuo: 2011-05-01
  • Vardas:Vygandas
  • Miestas:Kaunas
  • Buvęs:vygandas87

2018-11-11 15:42 (#4)

Labai įdomu :)

Aš skaičiuoju biudžetą taip:

Padarau AdWords Keywords Planner įrankyje researchą dėl keywordų. Imu CPC kainą, kuri yra didensė arba vidutinę. Mažiausia clicko kaina per daug optimistiška.
Taigi tarkim CPC 0.2 EUR.

Tada, jei tai nežinoma sritis, bandau sugalvoti koks gali būti conversion rate. Lietuvos e-commerce vidurkis yra apie 3%. Startavus tiek pasiekti sakykim be šansų, taigi metu, kad bus 0.5%.

Tada pasiskaičiuojam, kiek reikia clickų, kad būtų konversija: 1/0.005=200. Reiškia 1 iš 200 lankytojų galimai pirks.

Tada žiūrim kokia konversijos kaina: 200 * 0.2EUR = 40EUR. Vadinasi jei taip grubiai sakant, vieną prekę parduoti kainuoja 40EUR.

Dar reikia turėti galvoje ar vartotojas sugebės naudotis svetaine, ar neužklius kokia nesąmonė, ar ras informaciją. Taip pat turi būtų cross-sell prekės šalia. Tam, kad jei ta, į kurią atėjo per reklamą netinka, būtų alternatyvos.

Na ir galiausiai taip: savikaina + 40EUR + pakavimas + pristatymas + pelno marža. Gaunasi dvi dinaminės dedamosios: ilgainiui pardavimo kaina turėtų kristi, kas didins pelno maržą.

Ar teisingai mąstau?

Šį pranešimą redagavo Snowytiger: 2018-11-11 15:44

Norvegų - Norvegų kalbos pamokos ir vertimai
Rinkoda - marketingas ir reklama
1


Narys yra atsijungęs Justinas 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +3 -0
  • Pranešimai: 698
  • Kartu nuo: 2009-06-26
  • Vardas:Justinas
  • Buvęs:xanna

2018-11-11 20:27 (#5)

Rodyti pranešimąSnowytiger, 2018-11-11 15:42, pasakė:

Labai įdomu :)

Aš skaičiuoju biudžetą taip:

Padarau AdWords Keywords Planner įrankyje researchą dėl keywordų. Imu CPC kainą, kuri yra didensė arba vidutinę. Mažiausia clicko kaina per daug optimistiška.
Taigi tarkim CPC 0.2 EUR.

Tada, jei tai nežinoma sritis, bandau sugalvoti koks gali būti conversion rate. Lietuvos e-commerce vidurkis yra apie 3%. Startavus tiek pasiekti sakykim be šansų, taigi metu, kad bus 0.5%.

Tada pasiskaičiuojam, kiek reikia clickų, kad būtų konversija: 1/0.005=200. Reiškia 1 iš 200 lankytojų galimai pirks.

Tada žiūrim kokia konversijos kaina: 200 * 0.2EUR = 40EUR. Vadinasi jei taip grubiai sakant, vieną prekę parduoti kainuoja 40EUR.

Dar reikia turėti galvoje ar vartotojas sugebės naudotis svetaine, ar neužklius kokia nesąmonė, ar ras informaciją. Taip pat turi būtų cross-sell prekės šalia. Tam, kad jei ta, į kurią atėjo per reklamą netinka, būtų alternatyvos.

Na ir galiausiai taip: savikaina + 40EUR + pakavimas + pristatymas + pelno marža. Gaunasi dvi dinaminės dedamosios: ilgainiui pardavimo kaina turėtų kristi, kas didins pelno maržą.

Ar teisingai mąstau?


Teisingai. Dar vienas dalykas, kurį turi įvertint - kliento LTV (lifetime value). T.y pirmą kartą klientą pritraukt kainuos 40 eurų, jei pirmą kartą klientas išleis 20 eurų, tai kampanija nelabai pelninga. Bet jei tas klientas sugrįš dar 5 kartus ir kaskart išleis po 20 eurų, tuomet jau geriau. Pakartotinų pirkimų skatinimui email ir remarketingo kampanijos dažnai neblogai veikia
0


Pasidalinti šia tema:


Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2018-11-13 02:48

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai