Pereiti prie turinio

Marketingo patarimai


Rekomenduojami pranešimai

Labai įdomu :)

 

Aš skaičiuoju biudžetą taip:

 

Padarau AdWords Keywords Planner įrankyje researchą dėl keywordų. Imu CPC kainą, kuri yra didensė arba vidutinę. Mažiausia clicko kaina per daug optimistiška.

Taigi tarkim CPC 0.2 EUR.

 

Tada, jei tai nežinoma sritis, bandau sugalvoti koks gali būti conversion rate. Lietuvos e-commerce vidurkis yra apie 3%. Startavus tiek pasiekti sakykim be šansų, taigi metu, kad bus 0.5%.

 

Tada pasiskaičiuojam, kiek reikia clickų, kad būtų konversija: 1/0.005=200. Reiškia 1 iš 200 lankytojų galimai pirks.

 

Tada žiūrim kokia konversijos kaina: 200 * 0.2EUR = 40EUR. Vadinasi jei taip grubiai sakant, vieną prekę parduoti kainuoja 40EUR.

 

Dar reikia turėti galvoje ar vartotojas sugebės naudotis svetaine, ar neužklius kokia nesąmonė, ar ras informaciją. Taip pat turi būtų cross-sell prekės šalia. Tam, kad jei ta, į kurią atėjo per reklamą netinka, būtų alternatyvos.

 

Na ir galiausiai taip: savikaina + 40EUR + pakavimas + pristatymas + pelno marža. Gaunasi dvi dinaminės dedamosios: ilgainiui pardavimo kaina turėtų kristi, kas didins pelno maržą.

 

Ar teisingai mąstau?

Redagavo Snowytiger
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai įdomu :)

 

Aš skaičiuoju biudžetą taip:

 

Padarau AdWords Keywords Planner įrankyje researchą dėl keywordų. Imu CPC kainą, kuri yra didensė arba vidutinę. Mažiausia clicko kaina per daug optimistiška.

Taigi tarkim CPC 0.2 EUR.

 

Tada, jei tai nežinoma sritis, bandau sugalvoti koks gali būti conversion rate. Lietuvos e-commerce vidurkis yra apie 3%. Startavus tiek pasiekti sakykim be šansų, taigi metu, kad bus 0.5%.

 

Tada pasiskaičiuojam, kiek reikia clickų, kad būtų konversija: 1/0.005=200. Reiškia 1 iš 200 lankytojų galimai pirks.

 

Tada žiūrim kokia konversijos kaina: 200 * 0.2EUR = 40EUR. Vadinasi jei taip grubiai sakant, vieną prekę parduoti kainuoja 40EUR.

 

Dar reikia turėti galvoje ar vartotojas sugebės naudotis svetaine, ar neužklius kokia nesąmonė, ar ras informaciją. Taip pat turi būtų cross-sell prekės šalia. Tam, kad jei ta, į kurią atėjo per reklamą netinka, būtų alternatyvos.

 

Na ir galiausiai taip: savikaina + 40EUR + pakavimas + pristatymas + pelno marža. Gaunasi dvi dinaminės dedamosios: ilgainiui pardavimo kaina turėtų kristi, kas didins pelno maržą.

 

Ar teisingai mąstau?

 

Teisingai. Dar vienas dalykas, kurį turi įvertint - kliento LTV (lifetime value). T.y pirmą kartą klientą pritraukt kainuos 40 eurų, jei pirmą kartą klientas išleis 20 eurų, tai kampanija nelabai pelninga. Bet jei tas klientas sugrįš dar 5 kartus ir kaskart išleis po 20 eurų, tuomet jau geriau. Pakartotinų pirkimų skatinimui email ir remarketingo kampanijos dažnai neblogai veikia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Kol kas nekursiu naujų temų ir čia surašysiu kitus savo patarimus.

 

Šį kartą apie nuobodžius dalykus – reklamos rodiklius, kuriuos reikia sekti kasdieną. Įspėju, kad čia bus kažkiek skaičiavimo, bet tikrai nedaug. Pasistengsiu įtikinti, kodėl šių rodiklių žinojimas yra didelis privalumas.

➡ Peržiūrų ir paspaudimų konversija – kiek pamačiusiųjų reklamą ant jos paspaudė. Šis rodiklis skaičiuojamas taip: (paspaudimų skaičius / peržiūrų skaičiaus) *100. Tarkime jūsų reklamą pamatė 1000 žmonių ir ant jos paspaudė 10. Skaičiuojame: 10/1000*100=1%. Kuo mažesnę konversiją turėsite, tuo daugiau mokėsite už vieną paspaudimą. Ką reiškia, jei konversija labai maža? Jūsų skelbimas yra nepatrauklus žmonėms. Ką reikia keisti? Skelbimo tekstą, antraštę, paveiksliuką, pergalvoti pasiūlymą, kelti video.

 

➡ Kaina už paspaudimą (CPC – Cost per Click) – kiek jūs sumokate už vieną paspaudimą? Skaičiavimas labai paprastas: reklamos biudžetui skirtas lėšas padalinkite iš paspaudimų skaičiaus. Pavyzdžiui, reklamai išleidote 10 eurų ir sulaukėte 100 paspaudimų. Vieno paspaudimo kaina yra 0,10 euro (10/100). Paspaudimo kaina yra didelė, jei jūsų skelbimas yra nepatrauklus žmonėms. Jei peržiūrų ir paspaudimų konversija yra maža, reiškia ir paspaudimas jums kainuos brangiau. Kaip mažinti paspaudimo kainą? Lygiai kaip ir su peržiūrų ir paspaudimų konversija reikia gerinti patį skelbimą.

➡ Paspaudimų ir užklausų konversija – kiek naudotojų, užėjusių į jūsų tinklapį, užpildė užklausos formą. Šis rodiklis skaičiuojamas taip: (užklausų skaičius / paspaudimų į tinklapį skaičius)*100. Rodiklis yra išskiriamas procentais. Pavyzdžiui, į jūsų tinklapį užėjo 132 naudotojai, 4 užpildė užklausą. Skaičiuojame: 4/132*100=3,03%. Kokia yra optimali konversija? Sunku pasakyti, priklauso nuo nišos. Tačiau 2-5 proc. konversija yra optimalus variantas. Jei konversijos rodiklis yra mažesnis nei 1 proc., tada reikėtų susirūpinti. Mažas konversijos rodiklis reiškia, jog reikia daryti pakeitimus tinklapyje: jūsų pasiūlymas nepatrauklus, svetainė atrodo nepatikimai ir morališkai pasenusi. Jums reikia atsakyti į klausimus: ar tinklapyje nuotraukos yra kokybiškos? Ar yra atsiliepimų skyrelis? Ar yra nurodyti įmonės rekvizitai? Kaip jūs skiriatės nuo konkurentų? Ar tinklapyje yra video? Ar tinklapyje yra live chat? Ir kt. Studijuokite geriausius tinklapius ir žiūrėkite, ko neturi jūsų tinklapis.

 

➡ Užklausos kaina. Tiesiog reklamos biudžetą padalinkite iš užklausų skaičiaus. Jūs turite žinoti, kiek jums kainuoja potencialaus kliento palikta užklausa. Pradėsite visai kitu greičiu atsakinėti į užklausas, kai paskaičiuosite, kiek jos jums kainuoja. O šiaip rodiklis matuoja reklamos efektyvumą. Jeigu jūs turite dvi Facebook kampanijas: iš vienos kampanijos užklausa kainuoja 3 eurus, iš kitos 1 eurą. Gal vertą visą biudžetą investuoti į antrą kampaniją? Jeigu jūs šitą rodiklį sekate ilgą laiką, galite labai tiksliai nuspėti, koks reklamos biudžetas reikalingas tam, kad sugeneruotumėte planuojamą skaičių užklausų.

 

➡ Užklausų ir pardavimų konversija. Kiek potencialių klientų, kurie užpildė užklausą, tapo jūsų klientais (nupirko paslaugas). Šis rodiklis skaičiuojamas taip: (pardavimų skaičius / užklausų skaičius)*100. Rodiklis yra išskiriamas procentais. Pavyzdžiui, gavote 15 užklausų, iš kurių 4 tapo klientais. Skaičiuojame: 4/15*100=26,66%. Jei rodiklis yra mažas, tai gali reikšti kelis dalykus. Jūs neefektyviai parduodate telefonu arba susitikimo metu. Taip pat tai gali reikšti, jog jūsų užklausos yra netikslinės (pvz.: daug užklausą užpildžiusių žmonių yra nemokūs).

 

➡ Vidutinis čekis. Kiek vidutiniškai jūs gaunate pajamų iš vieno pardavimo. Pajamas daliname iš pardavimų skaičiaus. Kodėl svarbu sekti šį rodiklį? Galite lengvai paskaičiuoti, kiek turite padaryti pardavimų, norint pasiekti užsibrėžtą tikslą. Jeigu jūs darote daug pardavimų, tačiau jūsų vidutinis čekis nėra didelis, jums verta apgalvoti, kaip jūs galite pakelti vidutinį čekį. Taip jūs galite padidinti pajamas vienu veiksmu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar manau reiktų paminėti "brand traffic" sekimą. Kas tai per dalykas? Tai yra srautas, kurio keyworduose yra jūsų prekinio ženklo pavadinimas. Pvz. brendas "Lolx". Naudojate pagrinde keywordus tarkim "kokybiski baldai", "baldu uzsakymai kaunas" ir pan. Šitie keywordai atveda žmones, kurie yra susidomėję konkrečia paslauga. Viskas ok, tačiau tai nenurodo kiek žmonių žino jūsų pavadinimą. Tarkim leidžiade pranešimus spaudai, darote tv reklamą ir pan. Tam reikia sukurti naują kampaniją sy keywordais "lolx", "lol x" ir pan. Reklamuojant produktiją, augant klientų ratui, šios kampanijos kreivė turėtų po truputį augti ir tai reiškia, kad vis daugiau žmonių ieško JŪSŲ konkrečiai ir jau žino, ką jūs darote. Tai gali būti žinios iš kitų reklamos šaltinių, gali būti, kad pasakė draugas, gal kur paskaitė, gal tiesiog prisiminė, gal patiko produkcija ir žmogus grįžta vėl.

 

Pavyzdys iš patirties: sukonstravau web'ą, kreipėsi žurnalistė. Pridaviau interviu. Prieš straipsnio publikavimą padariau kampaniją, kur keywordai tik iš visokių pavadinimo variacijų. Straipsnyje nebuvo backlinko, tačiau buvo paminėtas pavadinimas. Projektas neturėjo gerų seo pozicijų, dėl to jį sunku rasti. Šita kampanija surinko visus, kurie susidomėjo ir googlino pagal pavadinimą.

Redagavo Snowytiger
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šį kartą patarimas e-parduotuvių turėtojams. Įrašas trumpesnis, tačiau turiu jums konkretų patarimą.

 

Ką daryti, jei potencialūs klientai dažnai palieką „krepšelį“ neapmokėtą? O gal jūs galvojate, jog jums ši situacija neaktuali? Siūlau iš karto dabar per Google Analytics pažiūrėti, kiek yra tokių atvejų.

Tikriausiai dažnai tenka susidurti su atveju, kai potencialus klientas įsideda į krepšelį prekių, tačiau palieka „krepšelio“ puslapį neapmokėjęs. Kaip sprendžiate šią problemą? Siūlau krepšelio puslapyje parašyti tokį tekstą „apmokėkite per 20 min ir gaukite papildomą 5 proc. nuolaidą visam krepšeliui“. Labai nesudėtingas pakeitimas, tačiau gali žymiai padidinti pardavimų kiekį.

 

Jei šį būdą išbandėte, pasidalinkte, kokie pas jus rezultatai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Kaip gauti daug užklausų? Unikalus pasiūlymas pagal 4U formulę.

 

Per kiek laiko jūsų tinklapis turi sudominti potencialų klientą, jei nenorite, kad jis iš karto paliktų puslapį? Per 6-7 sekundes. Ką galima padaryti, jog per šį laiką potencialus klientas susidomėtų jūsų preke ar paslaugomis? Žinoma, puiku, jeigu jūsų tinklapis yra struktūriškai tinkamai sudėliotas. Tačiau tik gera antraštė gali sudominti potencialų klientą per tokį trumpą laiką. Vien dėl geros antraštės jūsų svetainės konversija gali šokti kelis kartus.

 

“Anglų kalbos mokykla”, “Grožio salonas Vilniuje”, “Gitaros pamokos Vilniuje” - tai nėra tos antraštės, kurios gali sulaikyti jūsų potencialų klientą. Šiandien įrašas apie vieną iš daugelio antraščių kūrimo metodikų - 4U: Usefulness (nauda), Ultraspecificity (specifiškumas), Urgency (skubumas), uniqueness (unikalumas). Visi šie kriterijai turi būti jūsų antraštėje.

 

Nauda. Antraštėje iš karto turi būti nurodoma nauda, kurią gaus jūsų klientas. Pasakysiu super banalią frazę: jei jūs parduodate lovas, jūs klientui turite pardavinėti kokybišką miegą.

 

Specifiškumas. Kai klientui yra aiški nauda - ją reikia konkretizuoti. Kiek konkrečiai pinigų sutaupys klientas, jei praeis jūsų kursus apie finansus? Kiek dainų išmokysite groti gitara?

 

Skubumas. Pabrėžkite, per kokį laiką klientas gaus jūsų aprašytą naudą. Pavyzdžiui, per kiek laiko klientas išmoks groti gitara 10 dainų?

 

Unikalumas. Pasakykite, kodėl jūsų prekė ar paslauga yra pranašesnė nei konkurentų.

 

O dabar pabandykime sukurti antraštę pagal 4U formulę.

 

Kaip nišą paimkite gitaros pamokas. Pabandykime vietoj “Gitaros pamokos Vilniuje” sukurti geresnę antraštę.

 

Jau po 5 pamokų su gitara mokėsite groti 10 dainų, naudojant 6 pagrindinius akordus.

 

Nauda - išmokti groti gitara.

Specifiškumas - išmokti groti 10 dainų.

Skubumas - per 5 pamokas.

Unikalumas - naudojant 6 pagrindinius akordus.

 

Žinoma, kartais visų kriterijų antraštėje panaudoti nepavyksta, nes pasiūlymas gali skambėti nelogiškai ir absurdiškai. Arba tiesiog antraštė gali tapti labai ilga. Bet net ir 2-3 kriterijų panaudojimas gali sustiprinti jūsų pasiūlymą. Tikiuosi, kad visi suprantame, kad nerealių ir melagingų antraščių irgi negalima kurti.

 

Taip pat gali būti, jog jūsų nišai netiks tokia antraščių formavimo metodika. Visada reikia testuoti. Gali būti, jog jūsų tikslinei auditorijai tokios antraštės nepatiks. Bet apie tai reikia spręsti remiantis surinktais duomenimis iš testų, o ne savo nuomone.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar nemanote, kad tokios antraštės yra brukančios ir atbaido normalius klientus?

man atrodo normalu: "išmok groti gitara per 5 pamokas"

Tai nėra "clickbait" ir visi žino, kad netapsi super muzikantu, bet to pilnai užteks pradėti,- o juk to žmonėms ir reikia, t.y. konkretumo.

Sakykim pamoka trunka po 1 valandą, tai žmogus tikrai gali susipažinti ir išbandyti per 5 valandas, bei suprasti ar jis to tikrai nori. Tada mokytis toliau arba mesti ir užsiimti kita veikla.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Kaip surinkti didelę potencialių klientų duomenų bazę? Lead Magnet

 

Ačiū, kad vis dar skaitote! Savo įrašų turiniui skiriu nemažai laiko, tad man būtų didelė motyvacija ir toliau rašyti įrašus, jei jūs po šiuo įrašu parašytumėte pliusą!

 

Kas yra Lead magnet ir kodėl tai verta daryti? Lead magnet – nemokamas, vertingas pasiūlymas, kurį gavęs žmogus turi palikti savo kontaktus. Jo pagalba jūs gana pigiai gaunate potencialių klientų kontaktus, kuriems siunčiate naujienlaiškius, skambinate.

 

9 Lead Magnet pavyzdžiai

 

List of resources. Dažniausiai tai yra nuorodų rinkinys į potencialiam jūsų klientui aktualų turinį. Pvz.: „TOP 10 tinklapių apie marketingą”.

 

Webinar’as arba video instrukcija. Pvz.: „Atsisiųskite vaizdo įrašą, kuriame dalijamės patirtimi, kaip sudaryti individualų mitybos planą”.

 

Online kursas. Trumpas kursas, sudarytas iš kelių dalių. Pvz.: „Gaukite 7 dienų kursą, kaip išmokti kokybiškai fotografuoti telefonu”. Ir taip kiekvieną dieną el. paštu kurso prenumeratoriams siųsti po vieną pamoką (straipsnį arba video).

 

El. knyga. Trumpa PDF formato knyga aktualia tema. Pvz.: „Atsisiųskite nemokamą elektroninę patarimų knygą, kaip efektyviai mokytis”. Taip pat tai gali būti straipsnis PDF formatu.

 

Nuolaidų kuponas. Pvz.: „Užpildykite užklausos formą ir gaukite 15 proc. nuolaidos kuponą pirmam apsipirkimui”.

 

Uždaro klubo narystė. Mainais už kontaktus suteikite prieigą prie uždaro klubo, kuriame yra talpinama kitiems nepasiekiama informacija. Tai galima padaryti savo tinklapyje, suteikiant prisijungimus, arba įkuriant uždarą Facebook grupę (paprastesnis variantas).

 

Šablonas. Sukurkite darbinį failą, kuris spręstų potencialaus kliento „skausmą”. Pvz.: „Atsisiųskite įmonės pinigų srauto valdymo šabloną”.

 

Testas. Paprastas testas, kurio rezultatai būtų pateikiami tik pateikus kontaktus. Pvz.: „Atsakykite į 7 klausimus ir sužinokite, koks veido kremas jums tiktų labiausiai”.

 

Checklist. Klausimynas, kurio pagalba potencialus klientas galės įsivertinti tam tikrą savo veiklą. Pvz.: „Įsivertinkite, ar jūs išnaudojate visas Instagram galimybes”. Potencialus klientas atsisiunčia visų Instagram galimybių sąrašą ir žymi, kurias iš jų jis naudoja, kartu pamato, kokių Instagram teikiamų galimybių dar neišnaudoja.

 

Sąrašas nėra baigtinis. Svarbu, kad žmogui būtų aišku, ką jis gaus suteikdamas savo kontaktus. Failą žmogus turi gauti iš karto. Turinys turi būti labai kokybiškas ir teikiantis naudą klientui. Jeigu sukursite nekokybišką dokumentą, pirmas įspūdis apie jus bus nuviliantis ir vargu, ar potencialus klientas norės ateityje iš jūsų pirkti ar gauti naujienlaiškį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 8 mėnesių...

Ar jūsų tinklapyje vis dar egzistuoja antraštė “Palikite užklausą”?

Kokį raginimą vartotojui veikti (Call to action) galima dažniausiai rasti Lietuvos verslų tinklapiuose? “Palikite užklausą” arba “Palikite užklausą ir mes su jumis susisieksime”. Kuo mes galėtume pakeisti šį CTA ir tuo pačiu padidinti pardavimų konversiją? QUIZ - APKLAUSA

 

Kas yra Quiz ir kaip ji veikia?

 

Tai yra apklausa, kuri tinklapio vartotojui padeda parinkti prekes arba paslaugas atsižvelgiant į vartotojo poreikius. Vartotojas užeina į jūsų tinklapį ir jam iš karto yra siūloma atsakyti į trumpą testą, kur būtų klausiama apie jo poreikius. Testo gale vartotojas turi palikti savo kontaktus, kuriais jam bus pateiktas jo poreikius atitinkantis pasiūlymas.

 

Pavyzdžiui, maisto tiekimo įmonės tinklapyje “Užpildykite užklausą” pakeitėme į “Atsakykite į 6 klausimus ir gaukite 3 Jūsų biudžetą atitinkančius meniu pasiūlymus per 3 valandas”. Šį pavyzdį galite pažiūrėti užėję į tinklapį: www.valciunai.lt

 

Ką reikia padaryti, jog quiz’as turėtų aukštą konversiją?

 


  1.  
  2. Užėjus į tinklapį, vartotojas iš karto turi matyti apklausą.
  3. Antraštėje turi būti pabrėžiama, ką vartotojas gaus atsakęs į testą.
  4. Užduokite 3-6 trumpus klausimus, kurie atskleistų vartotojo poreikius.
  5. Klausimai turi būti pateikti su atsakymo variantais.
  6. Testo pabaigoje paprašykite vartotojo kontaktų.
  7. -Galite papildomai pasiūlyti 10 proc. nuolaidą, jei klientas pateiks savo kontaktus.

 

Galite pažiūrėti keletą mūsų darbų, kur įdiegėme quiz’ą:

www.valciunai.lt

www.birivata.lt

www.danstema.lt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Tema: Tripwire - padidinkite savo pardavimus

 

Trumpas įvadas

Ar naudojate savo versle pardavimų piltuvėlį, jog padidintumėte savo pardavimus? Bandote iš karto parduoti savo pagrindinį produktą ar prieš tai bandote įgyti kliento pasitikėjimą suteikdami naudingą paslaugą / produktą už mažą kainą? Kaip atrodo pardavimų piltuvėlis:

 

- Lead magnet - nemokamas ir vertingas produktas, kuris yra atiduodamas, jei potencialus klientas palieka savo kontaktus.

- Tripwire - nuo 1 iki 20 EUR kainuojantis produktas, kurio vertė iš tikrųjų yra žymiai didesnė, todėl potencialiam pirkėjui yra lengva tokį produktą įsigyti.

- Core offer - jūsų pagrindinis produktas.

- Profit maximizer - papildomi produktai, kuriuos parduodate, kai jau klientas įsigija pagrindinį produktą.

- Return path - veiksmai, kurie skatina klientą pirkti iš jūsų pakartotinai.

 

Kiekvieną savaitę aptarsime po vieną iš šių stadijų. Apie Lead magnet stadiją jau esu rašęs. Taip pat pateikiau keletą pavyzdžių, kaip gali atrodyti jūsų lead magnet. Visą straipsnį galite perskaityti čia: https://www.instagram.com/p/BsVNKo7FEtN/

 

Tripwire

 

Jau kiek apžvelgėme, jog tripwire yra pasiūlymas, kuris mažai kainuoja - paprastai nuo 1 iki 20 EUR. Tripwire pagrindinis tikslas - potencialius pirkėjus paversti tikrais pirkėjais ir taip priartinti juos prie pagrindinio produkto. O kur čia magija? Sunku įtikinti asmenį iš karto pirkti pagrindinį produktą, nes dažniausiai žmogui reikia atsisveikinti su nemaža pinigų suma. Todėl pirkimo procesas gali tapti ilgu.

 

Būtent šią problemą ir sprendžia tripwire. Jis suteikia didelę vertę už labai mažą kainą. Kai produktas kainuoja 5 EUR - mums nereikia ilgų apmąstymų dėl produkto įsigijimo. Taip pirkdami, mes rizikuojame maža suma, jei produktas mums nepatiktų. Pamačius tripwire pasiūlymą, žmogui turi kilti mintis, jog atsisakyti tokio pasiūlymo būtų tiesiog kvaila. Toks ir yra pagrindinis tripwire principas: low cost - low risk.

 

Pagrindiniai tripwire bruožai:

 

- pasiūlymo kaina turi būti nuo 1 iki 20 EUR, nes su tokia suma žmogui atsisveikinti yra nesudėtinga.

- Potencialiam pirkėjui turi atrodyti, jog jam siūloma didelė vertė už mažą kainą. Tiksliau tariant ta vertė ir turi būti žymiai didesnė už jos kainą. Jei Tripwire produktą nupirkęs žmogus nusivils pačiu produktu, greičiausiai jis iš jūsų nenupirks ir pagrindinio produkto.

- Pasinaudoti produktu turi būti lengva ir greita.

- Produktas turi būti nepilnas, neužbaigtas. Tripwire turi sukelti norą pirkti pagrindinį produktą, todėl nereikia visko klientui atskleisti šioje stadijoje.

 

Kokie dar yra tripwire pliusai?

 

Tripwire yra puikus įrankis tiems verslams, kurie ką tik susikūrė ir dar neturi pasitikėjimo rinkoje. Darydami tripwire jie turi galimybę prisistatyti klientui ir parodyti savo kompetenciją. Būtent dėl to tripwire produktas ir turi būti labai kokybiškas.

 

Pavyzdžiai

 

Čia pateiksiu keletą pavyzdžių, kaip gali atrodyti tripwire pasiūlymai.

 

- Savo įmonėje išbandėme tokį pasiūlymą: gaukite asmeninį 15-20 min. video, kuriame atliksime jūsų tinklapio auditą ir pateiksime patarimų, kaip galite reklamuotis internete. Šio pasiūlymo kaina 10 EUR.

- 30 min. konsultacija gyvai arba online.

- E-knyga.

- Webinaras - puikiai tinka, jei ruošiate gyvą arba nuotolinį mokymų kursą.

- Trijų prekių komplektas už mažą kainą. Pavyzdžiui, trys knygos už 5,99 EUR.

- Instrukcija.

- Mitybos / treniruočių planas

 

Dažniausiai tripwire pasiūlymai neneša pelno. Atvirkščiai - jie nuostolingi. Todėl labai svarbu išlaikyti kontaktą su klientu, jog jis pasiektų kitas jūsų pardavimų piltuvėlio stadijas.

 

Svarbu suprasti, jog bet koks verslas gali sugalvoti savo tripwire. Jei jums tai yra sudėtinga - pabandykite pažiūrėti savo konkurentus arba panašias nišas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Pagrindinė tema: Core offer - pagrindinis pasiūlymas

 

Nors iš pirmo žvilgsnio visiems yra aišku, kas yra pagrindinis pasiūlymas (jūsų pagrindinė paslauga ar prekė), pateiksiu keletą principų, kuriais remiantis galima tobulinti savo pagrindinį pasiūlymą.

 

Iš ko susideda geras pagrindinis pasiūlymas?

 


  •  
  • Pagrindinis pasiūlymas turi turėti daug sudedamųjų dalių (bonusų). Taip jūs parodysite, kad jūs suteikiate didelę vertę už pakankamai protingą kainą. Pavyzdžiui, jei esate sporto klubas ir jūsų pagrindinis produktas yra 6 mėn. abonementas, prie jo galite pridėti 4 įvadines treniruotes su treneriu, mitybos planą, baseiną. Sutikite, toks pasiūlymas skambės žymiai patraukliau nei “Pirkite 6 mėn. abonementą ir ir gaukite 20 proc. nuolaidą”.
  • Pagrindinis pasiūlymas turi rodyti, kiek žmogus sutaupo, jei įsigis jūsų produktą. Tiesiog paprastai pridėkite sakinį, kuris pabrėžtų tikslią pinigų sumą, kurią sutaupytų klientas, jei užsisakytų jūsų produktą.
  • Pagrindinis pasiūlymas turi būti palaikomas garantijomis ir atsiliepimais. Pagrindinio pasiūlymo puslapyje taip pat turi būti klientų atsiliepimai (tikri atsiliepimai; siūlyčiau į tinklapį importuoti atsiliepimus iš savo Facebook puslapio, taip atsiliepimai atrodys žymiai patikimiau). Taip pat klientui pasitikėjimo suteikia garantijos. Pavyzdžiui, jei atliekate vidinės apdailos darbus, parašykite tokį sakinį: “Su savo klientais pasirašome sutartį, kurioje yra nurodoma galutinė darbų sąmata. Todėl garantuojame, kad darbų sąmata neišaugs pradėjus vykdyti darbus.” Tokie teiginiai puikiai “kovoja” su žmonių prieštaravimais.
  • Pagrindinis pasiūlymas skatina pirkti, užsakyti čia ir dabar. Žmogui perskaičius aprašymą, turi kilti jausmas neatidėlioti ir daryti užsakymą. Kaip tai galėtų atrodyti? Aprašysiu pavyzdį, kaip mes padarėme su savo klientu. Kliento veikla - stogų montavimas. Mes prie užklausos formos įterpėme paprastą sakinį: “Dar turime laisvų vietų šiai vasarai”. Šis sakinys potencialiam klientui siunčia žinutę, jog stogdengių srityje užimtumas yra labai didelis, todėl geriau paskubėkite, jei norite sutvarkyti stogą dar šiais metais.
  • Pagrindinis pasiūlymas turi atsakyti į pagrindinius kliento prieštaravimus. Jūs turite išsiaiškinti, kokie yra pagrindiniai potencialių klientų prieštaravimai, kurie stabdo juos nuo pirkimo. Geriausias būdas išsiaiškinti šiuos prieštaravimus - tiesiog paklausti klientų. Dažniausiai šiuos prieštaravimus galima nuspėti ir patiems. Tarkime, jūs esate NT brokeris. Padarykime prielaidą, jog šioje srityje pagrindiniai prieštaravimai yra šie: žmonės galvoja, kad brokeris pasiima sau didelius komisinius; brokeris neįdeda didelių pastangų parduodant būstą; brokeris turi daug objektų, todėl darbas bus neefektyvus; brokeris stengsis parduoti ir už mažesnę kainą, nes jam svarbu greitas uždarbis. Pagrindinio pasiūlymo puslapyje turi būti atsakyta į šiuos prieštaravimus. Pavyzdžiui, į prieštaravimą "brokeris neįdeda didelių pastangų parduodant būstą", galite aprašyti visus darbus, kuriuos atlieka brokeris: kokybiškas fotografavimas, skelbimų įdėjimas į portalus, skelbimo išsiuntimas turimai duomenų bazei, bendravimas su potencialiais klientais, susitikimų pravedimas, pagalba derinant dokumentus ir t.t. Sutikite, kai pateikiamas ilgas darbų sąrašas, nebeatrodo, kad brokeris nieko neveikia.

 

 

Žinoma, tai nėra baigtinis sąrašas. Tačiau jei laikysitės šių principų, didelė tikimybė, kad jūsų pardavimų konversija padidės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagrindinė tema: Core offer - pagrindinis pasiūlymas

 

Nors iš pirmo žvilgsnio visiems yra aišku, kas yra pagrindinis pasiūlymas (jūsų pagrindinė paslauga ar prekė), pateiksiu keletą principų, kuriais remiantis galima tobulinti savo pagrindinį pasiūlymą.

 

Iš ko susideda geras pagrindinis pasiūlymas?

 


  •  
  • Pagrindinis pasiūlymas turi turėti daug sudedamųjų dalių (bonusų). Taip jūs parodysite, kad jūs suteikiate didelę vertę už pakankamai protingą kainą. Pavyzdžiui, jei esate sporto klubas ir jūsų pagrindinis produktas yra 6 mėn. abonementas, prie jo galite pridėti 4 įvadines treniruotes su treneriu, mitybos planą, baseiną. Sutikite, toks pasiūlymas skambės žymiai patraukliau nei “Pirkite 6 mėn. abonementą ir ir gaukite 20 proc. nuolaidą”.
  • Pagrindinis pasiūlymas turi rodyti, kiek žmogus sutaupo, jei įsigis jūsų produktą. Tiesiog paprastai pridėkite sakinį, kuris pabrėžtų tikslią pinigų sumą, kurią sutaupytų klientas, jei užsisakytų jūsų produktą.
  • Pagrindinis pasiūlymas turi būti palaikomas garantijomis ir atsiliepimais. Pagrindinio pasiūlymo puslapyje taip pat turi būti klientų atsiliepimai (tikri atsiliepimai; siūlyčiau į tinklapį importuoti atsiliepimus iš savo Facebook puslapio, taip atsiliepimai atrodys žymiai patikimiau). Taip pat klientui pasitikėjimo suteikia garantijos. Pavyzdžiui, jei atliekate vidinės apdailos darbus, parašykite tokį sakinį: “Su savo klientais pasirašome sutartį, kurioje yra nurodoma galutinė darbų sąmata. Todėl garantuojame, kad darbų sąmata neišaugs pradėjus vykdyti darbus.” Tokie teiginiai puikiai “kovoja” su žmonių prieštaravimais.
  • Pagrindinis pasiūlymas skatina pirkti, užsakyti čia ir dabar. Žmogui perskaičius aprašymą, turi kilti jausmas neatidėlioti ir daryti užsakymą. Kaip tai galėtų atrodyti? Aprašysiu pavyzdį, kaip mes padarėme su savo klientu. Kliento veikla - stogų montavimas. Mes prie užklausos formos įterpėme paprastą sakinį: “Dar turime laisvų vietų šiai vasarai”. Šis sakinys potencialiam klientui siunčia žinutę, jog stogdengių srityje užimtumas yra labai didelis, todėl geriau paskubėkite, jei norite sutvarkyti stogą dar šiais metais.
  • Pagrindinis pasiūlymas turi atsakyti į pagrindinius kliento prieštaravimus. Jūs turite išsiaiškinti, kokie yra pagrindiniai potencialių klientų prieštaravimai, kurie stabdo juos nuo pirkimo. Geriausias būdas išsiaiškinti šiuos prieštaravimus - tiesiog paklausti klientų. Dažniausiai šiuos prieštaravimus galima nuspėti ir patiems. Tarkime, jūs esate NT brokeris. Padarykime prielaidą, jog šioje srityje pagrindiniai prieštaravimai yra šie: žmonės galvoja, kad brokeris pasiima sau didelius komisinius; brokeris neįdeda didelių pastangų parduodant būstą; brokeris turi daug objektų, todėl darbas bus neefektyvus; brokeris stengsis parduoti ir už mažesnę kainą, nes jam svarbu greitas uždarbis. Pagrindinio pasiūlymo puslapyje turi būti atsakyta į šiuos prieštaravimus. Pavyzdžiui, į prieštaravimą "brokeris neįdeda didelių pastangų parduodant būstą", galite aprašyti visus darbus, kuriuos atlieka brokeris: kokybiškas fotografavimas, skelbimų įdėjimas į portalus, skelbimo išsiuntimas turimai duomenų bazei, bendravimas su potencialiais klientais, susitikimų pravedimas, pagalba derinant dokumentus ir t.t. Sutikite, kai pateikiamas ilgas darbų sąrašas, nebeatrodo, kad brokeris nieko neveikia.

 

 

Žinoma, tai nėra baigtinis sąrašas. Tačiau jei laikysitės šių principų, didelė tikimybė, kad jūsų pardavimų konversija padidės.

 

 

Pažįstu Aurimą, bijau sumeluoti, kokį 12 metų. Tikras savo srities profesionalas.

 

Ačiū už straipsnį!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai patiko Aurimo Sk aprašymai, bet turiu vieną klausimą dėl tripwire. Kaip kovojote su tais, kurie nėra potencialūs pirkėjai, o tik tripwire gaudytojai? "nemokamų, pigių prekių ar paslaugų medžiotojai".

Konsultacijų verslo pradžioje teko startuoti su tripwire, poto teko atsisakyti tokios idėjos, dėl tripwire gaudytojų. Mano veikloje jų labai daug. Net nutraukus tripwire, tikrųjų klientų atėjimas liko toks pats, tik aš turiu pakankamai daugiau laiko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Labai patiko Aurimo Sk aprašymai, bet turiu vieną klausimą dėl tripwire. Kaip kovojote su tais, kurie nėra potencialūs pirkėjai, o tik tripwire gaudytojai? "nemokamų, pigių prekių ar paslaugų medžiotojai".

Konsultacijų verslo pradžioje teko startuoti su tripwire, poto teko atsisakyti tokios idėjos, dėl tripwire gaudytojų. Mano veikloje jų labai daug. Net nutraukus tripwire, tikrųjų klientų atėjimas liko toks pats, tik aš turiu pakankamai daugiau laiko.

 

MarijaB, na, mums labai padėjo, kai mes už konsultaciją pradėjome imti 10 EUR. Specialiai pailginome procesą: išrašydavome faktūrą, laukdavome apmokėjimo. Taip atkrito nemokūs gaudytojai ir liko tik tie, kuriems tikrai reikėjo konsultacijos. Gal jūs viską darėte nemokamai? Ką po to darėte, kai žmogus gaudavo konsultaciją? Taip pat galite viską automatizuoti. Tarkime nufilmuoti gerą, kokybišką webinarą ir jį pardavinėti kaip tripwire. Vieną kartą padarytumėte ir vėliau pardavimai vyktų automatiškai. Jums teliktų sudirbti su užklausomis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Praeitą kartą nagrinėjome vieną iš pardavimų piltuvėlio stadijų - core product. Aptarėme, iš ko susideda geras pagrindinis pasiūlymas.

 

Pagrindinė tema: Profit Maximizer

Profit maximizer tikslas: pakelti kliento vidutinį čekį.

 

Pakalbėkime apie populiariausias technikas, kurios padeda pakelti vidutinį čekį. Jos yra naudojamos tiek prekių, tiek paslaugų sektoriuje.

 

(1) Up-sell - pasiūlymas pirkti brangesnį produktą vietoje jūsų pagrindinio produkto (kai pirkėjas jau nori pirkti pagrindinį produktą).

Dažnai šį būdą galima pamatyti, kai yra parduodami bilietai į seminarus. Pavyzdžiui, jūs galite bilietą į seminarą nusipirkti už 100 EUR (pagrindinis produktas), tačiau kartu yra parduodami ir brangesni bilietai su papildoma nauda - vietos pirmose eilėse, asmeninė pranešėjo konsultacija ir t.t. El. parduotuvėse irgi galite pamatyti up-sell būdų: pavyzdžiui, jums parduodamas telefonas (pagrindinis produktas) ir tas pats telefonas tik su geresnėmis techninėmis charakteristikomis. Na, o geriausias pavyzdys, tikriausiai, yra restoranas Mcdonald’s - kur jums visą laiką pasiūlys arba didesnį kompleksą arba (ir) nusipirkti kažką papildomai.

 

(2) Cross-sell - technika, kai yra parduodami su pagrindiniu produktu susiję, papildantys produktai. Dažnai tinklapius kuriančios įmonės kartu parduoda ir SEO, internetinės rinkodaros paslaugas. Knygynai mums dabar asocijuojasi ne tik kaip knygų pardavėjai - knygynuose galite pamatyti ir daug kitų prekių. Lygiai taip pat yra ir su degalinėmis.

 

El. parduotuvėse up-sell ir cross-sell technikos dažnai yra naudojamos kartu su One time offer (OTO) technika. OTO yra vienkartinis pasiūlymas, kuris turi trumpą galiojimo laiką (kelias valandas, kelias dienas). Pavyzdžiui, į krepšelį įsidedate 10 kavos kapsulių ir krepšelio stadijoje gaunate OTO - įsigykite 100 kavos kapsulių su 40 proc. nuolaida (Up-sell). Arba perkate internetu knygą ir jums krepšelio stadijoje yra pasiūlomas trijų susijusių knygų rinkinys už specialią kainą (Cross-sell).

 

(3) Down-sell - skirtingai nei up-sell ir cross-sell technikos, yra naudojama tuo metu, kai potencialus pirkėjas dėl jam per didelės kainos nusprendė nepirkti jūsų pagrindinio produkto. Todėl potencialiam pirkėjui yra siūlomas mažesnės kainos produktas. Pavyzdžiui, jei pirkėjas atsisako pirkti internetinės svetainės kūrimo paslaugas, pasiūlykite jam mažiau funkcionalumo turintį tinklapį už pigesnę kainą.

 

Amerikiečiai turi posakį - jei jūs nenaudojate up-sell, cross-sell ar down-sell, tai jūs tiesiog paliekate pinigus ant stalo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 5 mėnesių...

Kas yra socialinis įrodymas (social proof)?

 

Socialinis įrodymas - socialinis reiškinys, kai aplinkinių žmonių veiksmai ir požiūris daro įtaką mūsų pačių elgesiui. Pavyzdžiui, greičiausiai žmogus pasirinks eiti į tą restoraną, į kurį yra didelė eilė žmonių. Jei tiek žmonių nori patekti į tą restoraną, maistas jame juk negali būti blogas?

 

Kaip tai mums gali pagelbėti internetinėje rinkodaroje? Pateikiame 11 konkrečių socialinių įrodymų pavyzdžių, kurie leis jums padidinti pardavimus.

 


  1.  
  2. Facebook atsiliepimai. Proaktyviai prašykite, jog žmonės paliktų atsiliepimus jūsų Facebook paskyroje. Šiuos atsiliepimus galite importuoti į savo tinklapį. Taip žmonės tikrai žinos, jog atsiliepimai yra tikri.
  3. Google atsiliepimai. Prieš pirkdami žmonės atlieka tam tikrą analizę. Pasirūpinkite, jog jūsų verslo Google paskyra būtų sutvarkyta ir su atsiliepimais. Atsiliepimus taip pat galime importuoti į tinklapį.
  4. Sutvarkykite rekvizitai.lt paskyrą. Įkelkite įmonės nuotraukas, aprašymą, nuorodas į soc. tinklus, pasirūpinkite atsiliepimais.
  5. Video atsiliepimai. Turėkite ne tik rašytinių atsiliepimų, bet ir video formate.
  6. Atvejo analizės. Parodykite, kokius rezultatus pasiekėte su savo produktu. Apie tai, kaip turi atrodyti atvejo analizė, parašėme atskirą įrašą šioje paskyroje.
  7. Žmonių įsitraukimas į mokamą reklamą. Jūsų įrašas, kuris turi daug like’ų, komentarų, share’ų sulauks žymiai daugiau dėmesio nei įrašas be jokio žmonių įsitraukimo. Darant reklamą Facebook, iš pradžių kaip tikslą pasirinkite žmonių įsitraukimą. Kai įrašas surinks daug reakcijų, tą patį įrašą paleiskite su tikslu “Konversijos”.
  8. Sertifikatai. Į tinklapį įkelkite turimus oficialius sertifikatus, licencijas ir pan.
  9. Sekėjų skaičius. Sutikite, kai pamatote, kad paskyra soc. tinkluose turi 5 sekėjus, jums tai pasitikėjimo nekelia.
  10. Įmonių, su kuriomis dirbate, logotipai. Įkelkite į savo tinklapį įmonių, su kuriomis dirbate, logotipus.
  11. Eksperto komentaras. Sužinokite, kas yra nuomonės lyderis jūsų srityje ir gaukite jo nuomonę, komentarą.
  12. Blog’as ir Vlog’as. Parodykite, jog esate ekspertai savo srityje rašydami straipsnius ir filmuodami video.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas yra socialinis įrodymas (social proof)?

 

Socialinis įrodymas - socialinis reiškinys, kai aplinkinių žmonių veiksmai ir požiūris daro įtaką mūsų pačių elgesiui. Pavyzdžiui, greičiausiai žmogus pasirinks eiti į tą restoraną, į kurį yra didelė eilė žmonių. Jei tiek žmonių nori patekti į tą restoraną, maistas jame juk negali būti blogas?

 

Kaip tai mums gali pagelbėti internetinėje rinkodaroje? Pateikiame 11 konkrečių socialinių įrodymų pavyzdžių, kurie leis jums padidinti pardavimus.

 


  1.  
  2. Facebook atsiliepimai. Proaktyviai prašykite, jog žmonės paliktų atsiliepimus jūsų Facebook paskyroje. Šiuos atsiliepimus galite importuoti į savo tinklapį. Taip žmonės tikrai žinos, jog atsiliepimai yra tikri.
  3. Google atsiliepimai. Prieš pirkdami žmonės atlieka tam tikrą analizę. Pasirūpinkite, jog jūsų verslo Google paskyra būtų sutvarkyta ir su atsiliepimais. Atsiliepimus taip pat galime importuoti į tinklapį.
  4. Sutvarkykite rekvizitai.lt paskyrą. Įkelkite įmonės nuotraukas, aprašymą, nuorodas į soc. tinklus, pasirūpinkite atsiliepimais.
  5. Video atsiliepimai. Turėkite ne tik rašytinių atsiliepimų, bet ir video formate.
  6. Atvejo analizės. Parodykite, kokius rezultatus pasiekėte su savo produktu. Apie tai, kaip turi atrodyti atvejo analizė, parašėme atskirą įrašą šioje paskyroje.
  7. Žmonių įsitraukimas į mokamą reklamą. Jūsų įrašas, kuris turi daug like’ų, komentarų, share’ų sulauks žymiai daugiau dėmesio nei įrašas be jokio žmonių įsitraukimo. Darant reklamą Facebook, iš pradžių kaip tikslą pasirinkite žmonių įsitraukimą. Kai įrašas surinks daug reakcijų, tą patį įrašą paleiskite su tikslu “Konversijos”.
  8. Sertifikatai. Į tinklapį įkelkite turimus oficialius sertifikatus, licencijas ir pan.
  9. Sekėjų skaičius. Sutikite, kai pamatote, kad paskyra soc. tinkluose turi 5 sekėjus, jums tai pasitikėjimo nekelia.
  10. Įmonių, su kuriomis dirbate, logotipai. Įkelkite į savo tinklapį įmonių, su kuriomis dirbate, logotipus.
  11. Eksperto komentaras. Sužinokite, kas yra nuomonės lyderis jūsų srityje ir gaukite jo nuomonę, komentarą.
  12. Blog’as ir Vlog’as. Parodykite, jog esate ekspertai savo srityje rašydami straipsnius ir filmuodami video.

 

 

Super įžvalgos, tačiau turint omeny dabartinę situaciją sunku nuspręsti ar kliento poreikiai statomi ne aukščiau nei paieškų sistemos reitingavimai bei vidiniai algoritmai, kurie kartais socialinį rodiklį nužemina dėl nepalankių apribotų rinkų situacijomis (šalimis)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...