Techninė profilaktika (Uždarbis.lt neveiks): 23-07 val.

Uždarbis.lt: Marketingo patarimai - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs AurimasSK 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 17
  • Kartu nuo: 2018-11-05
  • Vardas:Aurimas
  • Miestas:Vilnius

2019-12-08 09:59 (#21)

Rodyti pranešimąMarijaB, 2019-11-21 12:58, pasakė:

Labai patiko Aurimo Sk aprašymai, bet turiu vieną klausimą dėl tripwire. Kaip kovojote su tais, kurie nėra potencialūs pirkėjai, o tik tripwire gaudytojai? "nemokamų, pigių prekių ar paslaugų medžiotojai".
Konsultacijų verslo pradžioje teko startuoti su tripwire, poto teko atsisakyti tokios idėjos, dėl tripwire gaudytojų. Mano veikloje jų labai daug. Net nutraukus tripwire, tikrųjų klientų atėjimas liko toks pats, tik aš turiu pakankamai daugiau laiko.


MarijaB, na, mums labai padėjo, kai mes už konsultaciją pradėjome imti 10 EUR. Specialiai pailginome procesą: išrašydavome faktūrą, laukdavome apmokėjimo. Taip atkrito nemokūs gaudytojai ir liko tik tie, kuriems tikrai reikėjo konsultacijos. Gal jūs viską darėte nemokamai? Ką po to darėte, kai žmogus gaudavo konsultaciją? Taip pat galite viską automatizuoti. Tarkime nufilmuoti gerą, kokybišką webinarą ir jį pardavinėti kaip tripwire. Vieną kartą padarytumėte ir vėliau pardavimai vyktų automatiškai. Jums teliktų sudirbti su užklausomis.
Instagram paskyra su marketingo patarimais: Be reklamos negerai
0


Narys yra atsijungęs AurimasSK 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 17
  • Kartu nuo: 2018-11-05
  • Vardas:Aurimas
  • Miestas:Vilnius

2019-12-18 17:24 (#22)

Praeitą kartą nagrinėjome vieną iš pardavimų piltuvėlio stadijų - core product. Aptarėme, iš ko susideda geras pagrindinis pasiūlymas.

Pagrindinė tema: Profit Maximizer

Profit maximizer tikslas: pakelti kliento vidutinį čekį.

Pakalbėkime apie populiariausias technikas, kurios padeda pakelti vidutinį čekį. Jos yra naudojamos tiek prekių, tiek paslaugų sektoriuje.

(1) Up-sell - pasiūlymas pirkti brangesnį produktą vietoje jūsų pagrindinio produkto (kai pirkėjas jau nori pirkti pagrindinį produktą).
Dažnai šį būdą galima pamatyti, kai yra parduodami bilietai į seminarus. Pavyzdžiui, jūs galite bilietą į seminarą nusipirkti už 100 EUR (pagrindinis produktas), tačiau kartu yra parduodami ir brangesni bilietai su papildoma nauda - vietos pirmose eilėse, asmeninė pranešėjo konsultacija ir t.t. El. parduotuvėse irgi galite pamatyti up-sell būdų: pavyzdžiui, jums parduodamas telefonas (pagrindinis produktas) ir tas pats telefonas tik su geresnėmis techninėmis charakteristikomis. Na, o geriausias pavyzdys, tikriausiai, yra restoranas Mcdonald’s - kur jums visą laiką pasiūlys arba didesnį kompleksą arba (ir) nusipirkti kažką papildomai.

(2) Cross-sell - technika, kai yra parduodami su pagrindiniu produktu susiję, papildantys produktai. Dažnai tinklapius kuriančios įmonės kartu parduoda ir SEO, internetinės rinkodaros paslaugas. Knygynai mums dabar asocijuojasi ne tik kaip knygų pardavėjai - knygynuose galite pamatyti ir daug kitų prekių. Lygiai taip pat yra ir su degalinėmis.

El. parduotuvėse up-sell ir cross-sell technikos dažnai yra naudojamos kartu su One time offer (OTO) technika. OTO yra vienkartinis pasiūlymas, kuris turi trumpą galiojimo laiką (kelias valandas, kelias dienas). Pavyzdžiui, į krepšelį įsidedate 10 kavos kapsulių ir krepšelio stadijoje gaunate OTO - įsigykite 100 kavos kapsulių su 40 proc. nuolaida (Up-sell). Arba perkate internetu knygą ir jums krepšelio stadijoje yra pasiūlomas trijų susijusių knygų rinkinys už specialią kainą (Cross-sell).

(3) Down-sell - skirtingai nei up-sell ir cross-sell technikos, yra naudojama tuo metu, kai potencialus pirkėjas dėl jam per didelės kainos nusprendė nepirkti jūsų pagrindinio produkto. Todėl potencialiam pirkėjui yra siūlomas mažesnės kainos produktas. Pavyzdžiui, jei pirkėjas atsisako pirkti internetinės svetainės kūrimo paslaugas, pasiūlykite jam mažiau funkcionalumo turintį tinklapį už pigesnę kainą.

Amerikiečiai turi posakį - jei jūs nenaudojate up-sell, cross-sell ar down-sell, tai jūs tiesiog paliekate pinigus ant stalo.
Instagram paskyra su marketingo patarimais: Be reklamos negerai
0


Narys yra atsijungęs AurimasSK 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 17
  • Kartu nuo: 2018-11-05
  • Vardas:Aurimas
  • Miestas:Vilnius

2020-05-21 12:26 (#23)

Kas yra socialinis įrodymas (social proof)?

Socialinis įrodymas - socialinis reiškinys, kai aplinkinių žmonių veiksmai ir požiūris daro įtaką mūsų pačių elgesiui. Pavyzdžiui, greičiausiai žmogus pasirinks eiti į tą restoraną, į kurį yra didelė eilė žmonių. Jei tiek žmonių nori patekti į tą restoraną, maistas jame juk negali būti blogas?

Kaip tai mums gali pagelbėti internetinėje rinkodaroje? Pateikiame 11 konkrečių socialinių įrodymų pavyzdžių, kurie leis jums padidinti pardavimus.

  • Facebook atsiliepimai. Proaktyviai prašykite, jog žmonės paliktų atsiliepimus jūsų Facebook paskyroje. Šiuos atsiliepimus galite importuoti į savo tinklapį. Taip žmonės tikrai žinos, jog atsiliepimai yra tikri.
  • Google atsiliepimai. Prieš pirkdami žmonės atlieka tam tikrą analizę. Pasirūpinkite, jog jūsų verslo Google paskyra būtų sutvarkyta ir su atsiliepimais. Atsiliepimus taip pat galime importuoti į tinklapį.
  • Sutvarkykite rekvizitai.lt paskyrą. Įkelkite įmonės nuotraukas, aprašymą, nuorodas į soc. tinklus, pasirūpinkite atsiliepimais.
  • Video atsiliepimai. Turėkite ne tik rašytinių atsiliepimų, bet ir video formate.
  • Atvejo analizės. Parodykite, kokius rezultatus pasiekėte su savo produktu. Apie tai, kaip turi atrodyti atvejo analizė, parašėme atskirą įrašą šioje paskyroje.
  • Žmonių įsitraukimas į mokamą reklamą. Jūsų įrašas, kuris turi daug like’ų, komentarų, share’ų sulauks žymiai daugiau dėmesio nei įrašas be jokio žmonių įsitraukimo. Darant reklamą Facebook, iš pradžių kaip tikslą pasirinkite žmonių įsitraukimą. Kai įrašas surinks daug reakcijų, tą patį įrašą paleiskite su tikslu “Konversijos”.
  • Sertifikatai. Į tinklapį įkelkite turimus oficialius sertifikatus, licencijas ir pan.
  • Sekėjų skaičius. Sutikite, kai pamatote, kad paskyra soc. tinkluose turi 5 sekėjus, jums tai pasitikėjimo nekelia.
  • Įmonių, su kuriomis dirbate, logotipai. Įkelkite į savo tinklapį įmonių, su kuriomis dirbate, logotipus.
  • Eksperto komentaras. Sužinokite, kas yra nuomonės lyderis jūsų srityje ir gaukite jo nuomonę, komentarą.
  • Blog’as ir Vlog’as. Parodykite, jog esate ekspertai savo srityje rašydami straipsnius ir filmuodami video.

Instagram paskyra su marketingo patarimais: Be reklamos negerai
0


Narys yra atsijungęs Avanhel 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +23 -0
  • Pranešimai: 229
  • Kartu nuo: 2011-05-14
  • Vardas:Artur
  • Miestas:Vilnius

2020-05-22 18:06 (#24)

Rodyti pranešimąAurimasSK, 2020-05-21 12:26, pasakė:

Kas yra socialinis įrodymas (social proof)?

Socialinis įrodymas - socialinis reiškinys, kai aplinkinių žmonių veiksmai ir požiūris daro įtaką mūsų pačių elgesiui. Pavyzdžiui, greičiausiai žmogus pasirinks eiti į tą restoraną, į kurį yra didelė eilė žmonių. Jei tiek žmonių nori patekti į tą restoraną, maistas jame juk negali būti blogas?

Kaip tai mums gali pagelbėti internetinėje rinkodaroje? Pateikiame 11 konkrečių socialinių įrodymų pavyzdžių, kurie leis jums padidinti pardavimus.

  • Facebook atsiliepimai. Proaktyviai prašykite, jog žmonės paliktų atsiliepimus jūsų Facebook paskyroje. Šiuos atsiliepimus galite importuoti į savo tinklapį. Taip žmonės tikrai žinos, jog atsiliepimai yra tikri.
  • Google atsiliepimai. Prieš pirkdami žmonės atlieka tam tikrą analizę. Pasirūpinkite, jog jūsų verslo Google paskyra būtų sutvarkyta ir su atsiliepimais. Atsiliepimus taip pat galime importuoti į tinklapį.
  • Sutvarkykite rekvizitai.lt paskyrą. Įkelkite įmonės nuotraukas, aprašymą, nuorodas į soc. tinklus, pasirūpinkite atsiliepimais.
  • Video atsiliepimai. Turėkite ne tik rašytinių atsiliepimų, bet ir video formate.
  • Atvejo analizės. Parodykite, kokius rezultatus pasiekėte su savo produktu. Apie tai, kaip turi atrodyti atvejo analizė, parašėme atskirą įrašą šioje paskyroje.
  • Žmonių įsitraukimas į mokamą reklamą. Jūsų įrašas, kuris turi daug like’ų, komentarų, share’ų sulauks žymiai daugiau dėmesio nei įrašas be jokio žmonių įsitraukimo. Darant reklamą Facebook, iš pradžių kaip tikslą pasirinkite žmonių įsitraukimą. Kai įrašas surinks daug reakcijų, tą patį įrašą paleiskite su tikslu “Konversijos”.
  • Sertifikatai. Į tinklapį įkelkite turimus oficialius sertifikatus, licencijas ir pan.
  • Sekėjų skaičius. Sutikite, kai pamatote, kad paskyra soc. tinkluose turi 5 sekėjus, jums tai pasitikėjimo nekelia.
  • Įmonių, su kuriomis dirbate, logotipai. Įkelkite į savo tinklapį įmonių, su kuriomis dirbate, logotipus.
  • Eksperto komentaras. Sužinokite, kas yra nuomonės lyderis jūsų srityje ir gaukite jo nuomonę, komentarą.
  • Blog’as ir Vlog’as. Parodykite, jog esate ekspertai savo srityje rašydami straipsnius ir filmuodami video.




Super įžvalgos, tačiau turint omeny dabartinę situaciją sunku nuspręsti ar kliento poreikiai statomi ne aukščiau nei paieškų sistemos reitingavimai bei vidiniai algoritmai, kurie kartais socialinį rodiklį nužemina dėl nepalankių apribotų rinkų situacijomis (šalimis)
0


Pasidalinti šia tema:


  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)

Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2020-05-29 12:50

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai