Pereiti prie turinio

Reikli klientė. Grąsina Vartotoju teisėm


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, gal kas patarsit kaip elgtis. Ps. siūsti ją kuo toliau nera variantas.

 

 

Situacija tokia jog klientė užsisakė prekes spalio 29 dieną. Jei siunta buvo pristatyta lapkričio 2 dieną. Kadangi paštininkas nerado jos namuose, jai paliko pranešimą pašto dėžutei apie kvietimą atvykti į paštą atsiimti siuntos. Šiandien ji man skambina ir pareiškia kad negavo siuntos.. Paprašau palaukt, sutikrinu siuntą ir nurodau jai kuriam pašte siunta yra. Ji man sako aš šiandien būsiu nuo 18h namuose atneškit man siuntą į namus. Aš jai bandau gražiai paaiškinti jog siunta jau bandyta jai pristatyti tačiau paštininkas jos nerado tad siuntą pristatė į artimiausią pašto skyrių. Ji man pareiškia kad jai prekių nebereikia grąžinkit man pinigus. Aš jai paaiškinu jog pinigų grąžinimo procedūra trunka 7 dienas nuo prekių grąžinimo dienos. Na ir tada pasipila pyp pyp pyp tu toks ir anoks. :D Aš kreipsiuos į vartotojų teises... Aš ramiu balsu pareiškiu kad jūsų valia. Po pokalbio dar parašau jei SMS su siuntos nr. ir kvietimu vykti į paštą.

 

Pagal mane aš viską padariau tinkamai ir jei ji kreiptusi į vartotojų teisės prie manęs neras prie ko prikibt. Aišku bus streso, jei jie susisieks su manim, bet reikia ir tokios praktikos...

 

Žinoma klientas visada teisus ir tuos pinigus grąžinti nėra problemos, bet nesinori likti ant ledo jei ji nusprestu nueiti siuntą pasiimti. Tai likčiau be prekių ir pinigų.

 

Tad norėjau pasiteirauti kaip jūs elgtumėtes tokioi situacijoj. Gražintumėt pinigus nedelsiant ar tik tuomet kai prekes atgautumėt? Ar rinktumėtes dar kitą variantą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką čia tu pergyveni, nesusisieks tos vartotojų teisės su tavim, be šansų mažiau pergyvenk. :D Streso sako bus, tos vartotojų teisės susisiekia tik tada kai pardavėjas bent 14 d.d ignoruoja tave, prekė išsiųsta reiškiasi viskas gerai, jeigu tos prekės jai nebereikia, tegul siunčia atgal, gausi prekę, pervesi pinigus. :D

 

Esu susidūręs jau su VVAT, tikrai nebaisūs jie kaip įsivaizduoji, jeigu ir įvyko kokia situacija, jie atsiunčia raštą kad tipo arba grąžink pinigus arba prekę pristatyk.

Redagavo zilvinaspet
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai ką ji gražinti gali, jeigu ji net nepasiemė prekės? tegu pasiema pirma, tada atsiunčia atgal ir per 14 dienų turėsi pervesti pinigus, jai po visų šitų procedurų negrąžinsi pinigų tada galėtų kreiptis į vartotojų teises, o dabar pms bobai ir p**a protą, nekreipk dėmesio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vartotoju teises gina ir pardavejus, ty nera saliskos, o naglu zmoniu vis daugiau. Plius as prekiu niekada nesiunciu per pasta, netgi neperku jei siuncia per pasta, geriau jau pastomatas arba kurjeris :) , tegul atsiima is pasto, siuncia jums atgal uz savo saskaita, paraso prasyma grazinti pinigus ir tada per berods 14dienu grazinsi :)

Bet jei turi koki facebook page ir kliente nagla ikals tau viena * ir numus reitinga. man yra buve isvis kai kurjeris nerado, atnese klientui kita diena ir ikale * uz tai kad tipo velavom pristatyti siunta viena diena :D , nes dazniausia zmones feedbacka raso tada kada nepatenkitni :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siuntos nepasiims per mėnesį, grįš atgal pas tave, tada ir pinigus grąžinsi.

Sakyčiau tiesiog su ja tiesiog grąžiai bendrauk, tempk laiką, bei dėl viso ko pasiūlyk raštiškai užpildyti siuntos grąžinimo prašymą.

Greičiausiai bus taip, kad nueis pasiims tą siuntą ir viskas taip baigsis.

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū, visiems nuraminot. Kaip pirmą kartą susidūręs su tokia situacija truputi perstresavau... Pats irgi nelabai kreipčiaus i VVAT dėl 11€ bet visokių būna... :D

Dėl neigiamo atsiliepimo jei ji kur pasireikš tai nebijau nes iškart pamatęs duosiu atsaką su situacijos paaiškinimu. (turiu kelis seklius kurie vos tik užmatė jog ieško melamino kempinėlių duoda man linką. Tai manau pamatę neigiamą tikrai praneš.)

 

Nagla, bet dirbdamas Senukuos konsultantu išmokau į tokius priekaištus ramiai reguot. Išklausyt, nusišypsot, padėkot ir ramiai ieškot sprendimo būdo, o nesivelt i bereikšmį nervų karą. Kad ir kaip viduj virtu kraujas :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū, visiems nuraminot. Kaip pirmą kartą susidūręs su tokia situacija truputi perstresavau... Pats irgi nelabai kreipčiaus i VVAT dėl 11€ bet visokių būna... :D

Dėl neigiamo atsiliepimo jei ji kur pasireikš tai nebijau nes iškart pamatęs duosiu atsaką su situacijos paaiškinimu. (turiu kelis seklius kurie vos tik užmatė jog ieško melamino kempinėlių duoda man linką. Tai manau pamatę neigiamą tikrai praneš.)

 

Nagla, bet dirbdamas Senukuos konsultantu išmokau į tokius priekaištus ramiai reguot. Išklausyt, nusišypsot, padėkot ir ramiai ieškot sprendimo būdo, o nesivelt i bereikšmį nervų karą. Kad ir kaip viduj virtu kraujas :D

to daryti nerekomenduoju, nes taip pilsi žibalo į ugnį, įsiplieks diskusija, dar jei kas iš šalies prisijungs, visiškai bereikalinga diskusija bus.

Geriau jei jau užmatysi blogą atsiliepimą, rašyk administratoriams, kad trintų tą atsiliepimą kaip nepagrįstą. Bei stenkis geriau gauti ir viešinti, tikrus, gerus atsiliepimus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai cia normali situacija, dirbant su moteriska auditorija. Yra grazinimo proceduros, pagal istatymus, jeigu nori tegul grazina, atgaus pinigus.Cia tikrai ne ta situacija, kur reiktu grazinti, be jokiu klausimu. Is tavo puses nebuvo jokio feilo.

Redagavo WinSim
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš nuo savęs pridėčiau: kiek teko susidurti su Lietuvos paštu, tai čia 100% paštininko kaltė kad nepristatė siuntinio. Ne vieną kartą pačiam teko patirti ir iš draugų teko girdėti, kad paštininkai tiesiog tingi nešiotis siuntinius, todėl įmeta lapelį į pašto dėžutę neva tai "nieko neradome namie" (nors pvz., mano atvejais žmona visą dieną būdavo namie su vaiku).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...