Pereiti prie turinio

Naršyklinis žaidimas armygrid


Rekomenduojami pranešimai

Armygrid

 

MMO-RTS browser žaidimas, veikinatis per PC, telefonus, naršyklėje, ant bet kokio lango dydžio. Šiuo metu neveikia per apple (taisysiu).

Žaidimas apie šachmatų realybę. Kuriamas 3 metus. Dizainas neseniai užsakytas, daromas, bet dar nebaigtas. Žaidimo gameplay baigta, liko pridėti daugiau content. Yra bugų, bet nelabai trukdo žaidimui.

Žadu už pusmečio kelti į Kongregate. Galima išbandyti :)

Pagrindinis puslapis dar prastas, images ir video outdated..

Tutorialas yra, nesunkus, neerzinantis.

Navigacija dar daroma, tai čia placeholderis.

post-107677-0-07579700-1542805604_thumb.png

Redagavo mansim
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo nelabai supratau. apskritai keistas tas varinejimas sachmato. reikejo labiau i travian panasu daryti gal? kad butu internetu viskas, rasytu internetu laika ir panasiai. tureciau nemazai ideju manau. ir reiketu tokio cinkelio kuris uzkabintu zaidejus (rusus) sukistu visus savo pinigus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo nelabai supratau. apskritai keistas tas varinejimas sachmato. reikejo labiau i travian panasu daryti gal? kad butu internetu viskas, rasytu internetu laika ir panasiai. tureciau nemazai ideju manau. ir reiketu tokio cinkelio kuris uzkabintu zaidejus (rusus) sukistu visus savo pinigus...

Rusai nekiš pinigų į international projektą, nes yra labai daug priežasčių, visų pirma kainų atžvilgis konvertuojant kreditus, tarkim už 10 eurų gali nusipirkti 100 kreditų, o rusas tuo tarpu sumokės už 100 kreditų 750 rublių, ir tiesiog jų atžvilgiu atrodys nesažininga, kai suma išaugs per 75 kartus, neminint valiutos kurso, į tai niekas nežiūrės, bet žiūrės taip, kad ai va esu rusas, čia tiek mokėti, o europietis tiek sumoka ir tipo gauna tą patį, o toliau eina apmokestinimas rusų, kas yra labai brangu, brangios žinutės, įmokos, ko pasekoje mažėja pelnas, bet norint išlaikyti pusiausvyrą turi suteikti mažų mažiausiai tiek pat kreditų, nesvarbu, kad tau nuo bankinio pavedimo įkris tik pusę, o kai iš lietuvio gausi 90 procentų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazka parasei cia apie skaicius bet nelabai supratom manau ka.

rusam patinka tokie zaidimai del to jei prades donatint juose tai ir donatins. neziures kiek moka (europietis ar afrikietis)...

aisku kuo daugiau rusu zais tuo kitiems bus idomiau. nes toks zaidimas atrodo grynai rusams. kazkokie ranku siekimai ir t.t.

+kainos bus visiem atitinkamos tiek eurais tiek rubliais ar kazkuo. rubliais jie net nemokes. nori mokek eurais ir tikrai atsiras kas moka.

Redagavo zwiXy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rusai nekiš pinigų į international projektą, nes yra labai daug priežasčių, visų pirma kainų atžvilgis konvertuojant kreditus, tarkim už 10 eurų gali nusipirkti 100 kreditų, o rusas tuo tarpu sumokės už 100 kreditų 750 rublių, ir tiesiog jų atžvilgiu atrodys nesažininga, kai suma išaugs per 75 kartus, neminint valiutos kurso, į tai niekas nežiūrės, bet žiūrės taip, kad ai va esu rusas, čia tiek mokėti, o europietis tiek sumoka ir tipo gauna tą patį, o toliau eina apmokestinimas rusų, kas yra labai brangu, brangios žinutės, įmokos, ko pasekoje mažėja pelnas, bet norint išlaikyti pusiausvyrą turi suteikti mažų mažiausiai tiek pat kreditų, nesvarbu, kad tau nuo bankinio pavedimo įkris tik pusę, o kai iš lietuvio gausi 90 procentų.

 

 

kam rasyti tik tam, kad rasyti :))) uzeik i travian.uk rusu, ukrainieciu klanai stipriausi ir daugiausia zaideju ir px zaidzia anglijos servuose :)) buvau rusu klane, tas is chelebinsko 8h laiko skirtumas, vistiek losia dantis sukande ir auksa perka paketais :) nes sitame zaidime kitaip neeina :) daugiausiai paypal moka ir nera problemu. tu rusus ubagais nelaikyk, kad tu tiek uzdirbtum, kiek maskvoje statistinis vadybininkas koks :)

Redagavo klientas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o šiaip klausimas rašai kokius testus visam šitam savo appsui? nes šiek tiek pažiūrėjau į kodą(matau nelabai mėgsti minifikuot?) tai dėl tokių vietų:

 

   if(c > 14) { break; }
   if(c < 0 ) { continue; }

 

sure, kad po kokių metų atsiminsi, ka reiškia tie skaičiai 14, 0 ir kintamieji pavadinimu c? :) kažkaip atrodo, pakūrei kažką, kaip gavos taip gavos, kol kas veikia, bet jeigu reiktų kažką keist ir jeigu dar keist turėtum ne tu, tai būtų labai komplikuota. turiu omeny, kad nėra kažkokios struktūros aiškios kode, prihardcode'inta pilna random reikšmių, kintamujų pavadinimai a, b, c, aa ir t.t. nežinau, bet kažkaip neatrodo labai mature programuotojo rašytas kodas. taip kad investuot pinigus į tokį projektą, ranka nekiltų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o šiaip klausimas rašai kokius testus visam šitam savo appsui? nes šiek tiek pažiūrėjau į kodą(matau nelabai mėgsti minifikuot?) tai dėl tokių vietų:

 

   if(c > 14) { break; }
   if(c < 0 ) { continue; }

 

sure, kad po kokių metų atsiminsi, ka reiškia tie skaičiai 14, 0 ir kintamieji pavadinimu c? :) kažkaip atrodo, pakūrei kažką, kaip gavos taip gavos, kol kas veikia, bet jeigu reiktų kažką keist ir jeigu dar keist turėtum ne tu, tai būtų labai komplikuota. turiu omeny, kad nėra kažkokios struktūros aiškios kode, prihardcode'inta pilna random reikšmių, kintamujų pavadinimai a, b, c, aa ir t.t. nežinau, bet kažkaip neatrodo labai mature programuotojo rašytas kodas. taip kad investuot pinigus į tokį projektą, ranka nekiltų.

 

O dėkui :) Visad minifikuodavo gruntas, net nepastabėjau, kad nebeminifikuoja.. Reiks taisyt :)

Frontendo testų nerašau. Backende yra 600 functional testų bei visos validacijos. Visus įmanomus sugalvotus scenarijus ištestavau ir vos kokį įdomesnį sugalvoju, prirašau testą :)

 

Dirbu įprastą darbo dieną kompanijoj kur viską reikia tobulai rašyti ir aprašyti. Ir taip dirbdamas dabar nei 20% tokio projekto neturėčiau. Dėl geresnio progreso kartais aukoju "gerą namingą", kad nereiktų per daug tam skirt laiko. Kas kažkiek laiko vis parefaktorinu. Bet tobulybės tikrai nesiekiu. Tikslas - kad kuo greičiau būtų išleista. O po to jau galėsiu taisyt klaidas ir refaktorint.

Nemanau, kad pats savo projektą kurdamas švaistytum laiką tobulai refaktorindamas nuo pat pradžių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip zmogui nezaidusiam panasaus tipo zaidimu tai pirmas ispudis susidare nekoks.

 

  • Neaisku ko ten atejau koks objective ir kokie veiksmai mano galimi.
  • Zaidimo UX/UI labai neintuityvu, tutorialas ingame neaiskus.
  • Youtube tutorialas su ta keista muzika irgi neaiskus kas ten vyksta.
  • Webas irgi labai keistas, remind password funkcijos nera, vedi bloga id/pw erroro jokio negauni.
  • Kalba eina apie marketinga, UX/UI, geresni weba, geresni tutoriala ir isvis geresne grafika.
  • Jeigu tu i sita grafika sukisai 10k EUR tai ismetei pinigus i bala nes pirmas ispudis - nieko gero.

Aisku cia tik mano nuomone, gal yra prastesniu narsykliniu MMO kurie yra sekmingi, rinkos nezinau.

 

Bet kas matosi tai kad cia vieno zmogaus projektas ir tau verkiant reikia daugiau resursu kad galetum kazka su tuo zaidimu pasiekti.

Redagavo android
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip zmogui nezaidusiam panasaus tipo zaidimu tai pirmas ispudis susidare nekoks.

 

  • Neaisku ko ten atejau koks objective ir kokie veiksmai mano galimi.
  • Zaidimo UX/UI labai neintuityvu, tutorialas ingame neaiskus.
  • Youtube tutorialas su ta keista muzika irgi neaiskus kas ten vyksta.
  • Webas irgi labai keistas, remind password funkcijos nera, vedi bloga id/pw erroro jokio negauni.
  • Kalba eina apie marketinga, UX/UI, geresni weba, geresni tutoriala ir isvis geresne grafika.
  • Jeigu tu i sita grafika sukisai 10k EUR tai ismetei pinigus i bala nes pirmas ispudis - nieko gero.

Aisku cia tik mano nuomone, gal yra prastesniu narsykliniu MMO kurie yra sekmingi, rinkos nezinau.

 

Bet kas matosi tai kad cia vieno zmogaus projektas ir tau verkiant reikia daugiau resursu kad galetum kazka su tuo zaidimu pasiekti.

 

 

Dėkui už gerą feedback. Išėmiau visus senus video ir paveikslėlius, nes nebeatitinka dabartinės versijos jau senai.

Webo nereikės, nes dėsiu į Kongregate, FB, konvertuosiu į appsą. Tai daug laiko į webą nededu.

Objective ir veiksmai kaip per kokį Travian ar įprastą MMORTS, MMORPG. Ten irgi nėra objective, darai ką nori. Kaip ir ten, taip ir čia yra įvairių misijų, pvp, pve, lygio kėlimas, daiktų rinkimas.

Žaidimo UX, UI dar nepagamintas, gamina šiuo metu. Tutorial vis dar gerinu, bet yra nemažai žaidėjų, kuriems tutorial buvo lengvai suprantamas.

Dabartinė grafika dar tik pusė sumos. Bokšteliai, sienos, šachmatai, žemėlapis ir šachmatų animacijos baigti. Sukurti, sumodeliuoti, suanimuoti 3D objektus ir dar paversti į gerai atrodančius sprites tinklapiui yra tikrai brangu. Ir kas dabar matosi už tuos 5k padaryta ir tikrai labai pigiai. Už tą patį darbą lietuvis buvo paskaičiavęs 15k, bet radau baltarusį, kuris pigiai gamina :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O dėkui :) Visad minifikuodavo gruntas, net nepastabėjau, kad nebeminifikuoja.. Reiks taisyt :)

Frontendo testų nerašau. Backende yra 600 functional testų bei visos validacijos. Visus įmanomus sugalvotus scenarijus ištestavau ir vos kokį įdomesnį sugalvoju, prirašau testą :)

 

Dirbu įprastą darbo dieną kompanijoj kur viską reikia tobulai rašyti ir aprašyti. Ir taip dirbdamas dabar nei 20% tokio projekto neturėčiau. Dėl geresnio progreso kartais aukoju "gerą namingą", kad nereiktų per daug tam skirt laiko. Kas kažkiek laiko vis parefaktorinu. Bet tobulybės tikrai nesiekiu. Tikslas - kad kuo greičiau būtų išleista. O po to jau galėsiu taisyt klaidas ir refaktorint.

Nemanau, kad pats savo projektą kurdamas švaistytum laiką tobulai refaktorindamas nuo pat pradžių.

 

jeigu kurčiau projektą for fun sau, tada jo, turbūt, kad nėra prasmės visko išblizginti iki tobulumo. bet čia atrodo elementarūs dalykai, JS minifikavimas, bundle'inimas, tiesiog tvarkingo kodo rašymas(kas atrodo atima laiko pradžioje, bet aš esu tikras, kad sutaupo daug daugiau negu atima, toliau plėtojant projektą). plius kaip suprantu tikiesi pritraukt investicijų ir jeigu jau nori pinigų iš išorės, tai būk malonus susitvarkyk pradžioj savo daržą :)

 

o pagrindinė bėda man atrodo ir yra tame, kad rodai dar visiškai neparuoštą produktą, skubi kuo greičiau išlįsti į viešumą. suprantu, kad dirbant 3 metus prie projekto norisi sulaukt įvertinimo iš išorės, bet dar anksti. nes pvz man užsiregistravus įspūdis susidarė nekoks, dizainas back to 90s + viskas šleiva kreiva, kaip žaist nelabai aišku, clickinu ant dalykų žaidime ir nieks nevyksta(pvz ant žvaigždės), kažkaip nėra intuityvumo. tokius dalykus išsitestuoji su keliais žmonėmis, viską kiek įmanoma išblizgini ir leidi į viešumą geriausią variantą, o ne kažkokį draft'ą. nes pirmas įspūdis reiškia labai daug. o kolkas čia situacija panaši, kaip nusiperki neįrengta butą, šviesa yra tiesiog pakabinta lemputė, kurį įsijungia sujungiant laidus, rankas plaut reikia kibire, tulikas tik skylė grindyse, miegot reikia ant pripučiamo čiužinio ir tada iš nekantrumo atsivedi draugus į tokį butą parodyt kaip čia viskas fainai. nu nėra viskas fainai, atsivesk draugus kaip viskas bus įrengta. :)

 

dar vienas dalykas, tai manau darai didelę klaidą per daug tikėdamasis iš žaidimo, nes susidariau įspūdį, kad tu įsitikinęs, kad tik paleisi žaidimą ir pradės krist pinigai iš dangaus. savo projektų tikėti yra gerai, bet iš kart tikėtis ir svajoti kaip gyvensi iš pinigų, kuriuos atneš žaidimas nėra gerai. esi pagalvojęs apie fail scenarijų? kas jeigu žaidimas bus niekam neįdomus arba bus tiesiog nišinis, nenešantis daug pelno?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai elementarūs dalykai ir yra - bundlinu, minifikuoju. Kaip sakiau - net nepastebėjau, kad nesuminifikuota. Dabar jau pataisyta. Kodas tikrai tvarkingas palyginus visus kitus projektus kur dirbau įvairiuose darbuose. Procesas nuolat vyksta ir viskas keičiasi. Jeigu pastebiu, kad judu per lėtai dėl neaiškaus kodo, puolu refaktorinti. Projektas ypač gerai optimizuotas backende, vien dėl optimizacijos perrašyta 6 kartus. Plius kas 3 mėnesius major refacoring darau tose vietose, kur kodas atrodo sudėtingiausiai.

Investicijų ieškau ne pardavinėjant kodą. Seku startupus ir investicijų ieškotojus. Ir pas daugumą ieškančių investicijos kodas tikrai nėra tobulas.

 

Rodau neparuoštą produktą - taip. Tai akivaizdžiai neparuoštas projektas. Ir tai parašiau pirmame poste. Dar net į Kongregate nededu, nes neparuošta. Tiesiog duodu pratestuoti. Skubu kuo greičiau išlįsti į viešumą - taip, būtent. To ir noriu, kuo greičiau. Tereikia sulaukti galutinio dizaino, kuris kuriamas šiuo metu. Ir nedvejodamas, nelaukdamas publishinsiu visur kur įmanoma.

 

Dizainas manau ne 90s - kaip kur yra gražūs paveikslėliai, animacijos. Nėra pixel-based. Galima priscrollinti labai arti ir pamatyti visas dėtales, puikiai atrodančius objektus. Net nežinau ar yra panašių browser žaidimų su tiek daug interaktyvumo.

Ir 3 metai suėjo, nes labai sudėtingas backend, tikrai. Stumdant žaidimo žemėlapį žaidėjui per sekundę reikia parsiųsti po 3000 objektų esant plačiam ekranui. Plius real-time bokštelių šaudymo syncinimas skirtingoms laiko zonoms. Plius pusantrų metų iš tų 3 - buvo kuriamos tik armijų kovos, kad būtų stabilios ir neužlūžtų esant unikaliai kovai, bei galėtų pavežti tūkstančius karių ant silpno prietaiso. Patį žaidimą kuriu mažiau nei 2 metai.

 

O su dizainu tik prieš 3 mėnesius apskritai pradėjau dirbti. Nes nežinojau ar išvis pavyks šita idėja, nes backendas koją kišo nuolat su lėtu performance. Bet dabar jau puikus performance. Skubiai užmausiu grafiką ir publishinsiu.

 

Kaip žaisti pradžioj tikrai neaišku, nes žaidimas nėra kopija. Kitų žaidimų patirtis čia negalioja - čia viskas nauja. Tenka apmokinti visus žaidėjus, o tai nėra lengva. Dažnai labai nustembu, kai sužinau, kad kažkokioj paprastoj vietoj naujas žaidėjas pastringa. Kaip ir šiuo atveju - net nebūčiau pagalvojęs, kad spaudžiant ant žvaigždės žemėlapyje, žaidėjas tikisi kažką gauti. Realiai reikia užlipti su šachmato figūra ant žvaigždės, kad kažką gautum. Bet reikės padirbėti ties tuom ir kažkaip pranešti žaidėjui, kad paspaudimas ant žvaigždės nieko neduos, kad reikia ant jos užlipti. Su laiku viskas išsispręs. Bet nemanau, kad tokie neaiškumai turėtų stabdyti release. Čia šioj grupėj pastebėjau labai mažai kas iš tiesų nori pažaisti - labiau ateina tik paexplorint kaip atrodo grafika, bet ne žaisti. Bet grafika dar nebagita, todėl iš čia atėjusių niekas toliau netęsia. Ir nekaltinu - tai įprasta, daryčiau tą patį. O tie, kurie tikrai norėdavo pažaisti - visuomet įveikdavo visus, net ir pačius neaiškiausius tutorialus.

 

Pavyzdys su butu tikrai įdomus :) Ir tikrai panašus į mano atvejį, nesiginčysiu. Bet, manau, tegul būna čia šis postas ir vis gausiu naujų feedback - man tai padeda. Žinau į ką atkreipti dėmesį. Ir tai veikia - visuomet bandau kažkaip pataisyti kliūtis, sukuriomis susiduria nauji žaidėjai ir apie tai praneša.

 

Tikiuosi iš žaidimo daug, nes tai mane motyvuoja dirbti po darbo vakarais ir savaitgaliais, net kai esu labai pavargęs. Tai suteikia viltį gyvenime, kad kažkada galėsiu nebebūti darbuotoju. O jei nieko nedarysiu, arba pasiduosiu neigiamai įtakai - tai būsiu darbuotoju iki pensijos, niekaip neištrūksiu iš šios neišvengiamybės. Juk taip ir turėčiau gyventi kaip mama mokino - dėl kitų, dėl gero darbo. Bet to labai nenoriu :) Todėl gerinsiu žaidimą, keisiu tiek kiek reikės, net jei tai ir užims dar 10 metų.

 

O jeigu sufailinsiu - nieko baisaus. Jau sufailinau su armijų kovom, kurias dariau 1.5 metų tikėdamasis, kad parduosiu Travianui ar panašiems žaidimams. Ir sufailinau taip galvodamas. Bet radau geresnę išeitį - pats susikurti tokio žanro žaidimą ir integruoti savo kurtas armijų kovas. Jei su šiuo žaidimu sufailinsiu - tikrai sugalvosiu kaip dar labiau paupgreidinti žaidimą ir dirbsiu toliau. Viskam esu pasiruošęs, bet tikiuosi geriausio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dizainas manau ne 90s - kaip kur yra gražūs paveikslėliai, animacijos. Nėra pixel-based. Galima priscrollinti labai arti ir pamatyti visas dėtales, puikiai atrodančius objektus. Net nežinau ar yra panašių browser žaidimų su tiek daug interaktyvumo.

Ir 3 metai suėjo, nes labai sudėtingas backend, tikrai. Stumdant žaidimo žemėlapį žaidėjui per sekundę reikia parsiųsti po 3000 objektų esant plačiam ekranui. Plius real-time bokštelių šaudymo syncinimas skirtingoms laiko zonoms. Plius pusantrų metų iš tų 3 - buvo kuriamos tik armijų kovos, kad būtų stabilios ir neužlūžtų esant unikaliai kovai, bei galėtų pavežti tūkstančius karių ant silpno prietaiso. Patį žaidimą kuriu mažiau nei 2 metai.

 

Cia tavo asmenine nuomone. Buk zmogus klausyk zaideju nes jeigu followinsi savo nuomone tai projektas netures jokios ateities.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia tavo asmenine nuomone. Buk zmogus klausyk zaideju nes jeigu followinsi savo nuomone tai projektas netures jokios ateities.

 

Tikrai klausyčiau, jeigu nors vienas iš čia rašančių būtų pažaidęs kiek ilgiau nei 5 minutes, o gal ir valandą. Yra žaidime vienas žaidėjas, kuris žaidžia mėnesį. Tai jo noumonės ir klausau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai klausyčiau, jeigu nors vienas iš čia rašančių būtų pažaidęs kiek ilgiau nei 5 minutes, o gal ir valandą. Yra žaidime vienas žaidėjas, kuris žaidžia mėnesį. Tai jo noumonės ir klausau.

 

Bet kodėl nesupranti, kad matant tokį neišbaigtumą net nekyla ranka gaišti savo laiką? Turi būt žiauriai užsivedęs ir svajoti apie žaidimą, kad kiltų ranka jį žaisti šiuo metu. Didžioji dauguma šiam forume tokie nėra ir kritiškai vertina naują produktą ir tau pateikia patarimus, kurių tu neklausai.

 

O kas tiksliau keisis dizaine? Pagrindas ir bus toks, kaip paveiksliuke, ar pasikeis?

Redagavo Blofeld
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai klausyčiau, jeigu nors vienas iš čia rašančių būtų pažaidęs kiek ilgiau nei 5 minutes, o gal ir valandą. Yra žaidime vienas žaidėjas, kuris žaidžia mėnesį. Tai jo noumonės ir klausau.

 

Kai paleisi savo projekta pinigus nes ne tas vienas zaidejas, o kazkoks procentas is nauju zaideju.

 

O su naujais zaidejais kol kas liudna ateitis svieciasi.

 

Islysk is programerio mastymo ir pagalvok apie viska is verslo/naujo zaidejo puses.

Redagavo android
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

10k už grafikos darbus čia ?? tu turbūt juokauji ar ką.. blyn su tokiom grafikom nueini į fiver puslapį tau koks babajus tokias pat ir geresnes už kelis šimtus dolerių padarys, nu ten jei daug pataisymų reiks max 1k, ir tai jau už 1k ten profą nusisamdytum. Nėra grafikos baisios, bet 10k tikrai nevertos.

O dėl pačių grafikų nelabai žiūrisi, nes IMO didelis kontrastas tarp spalvų, praktiškai žalia/raudona spalva dominuoja, gal nieko blogo bet reiktų kažkaip labiau smooth padaryti, kad mieliau žiūrėtūsi

Redagavo Suirotaro
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai keista, kad visi tik stumti tesugeba :D. Žmogus puikiai juda į priekį, progresas matosi (sekiau anksčiau).

Kalbat early stage apie visokius testus ir panašiai (nesakau, kad jų neturi būti, bet viska su protu reikia daryti). Dėl dizaino - jūs irgi savo projektams dar prieš pilnai išleidžiant jau turėdavote final design?? :D

 

 

Žinot kas yra MVP?

Ps parodykite jus man bent vieną produktą, kuris launch'e buvo pilnai ištestuotas ir panašiai :D

 

Temos autoriau, keep it up !!!

 

Tikrai klausyčiau, jeigu nors vienas iš čia rašančių būtų pažaidęs kiek ilgiau nei 5 minutes, o gal ir valandą. Yra žaidime vienas žaidėjas, kuris žaidžia mėnesį. Tai jo noumonės ir klausau.

 

Kaip sakoma - garsiausiai loja maži šunys :D

Redagavo Irmantask
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai keista, kad visi tik stumti tesugeba :D. Žmogus puikiai juda į priekį, progresas matosi (sekiau anksčiau).

Kalbat early stage apie visokius testus ir panašiai (nesakau, kad jų neturi būti, bet viska su protu reikia daryti). Dėl dizaino - jūs irgi savo projektams dar prieš pilnai išleidžiant jau turėdavote final design?? :D

 

Žinot kas yra MVP?

Ps parodykite jus man bent vieną produktą, kuris launch'e buvo pilnai ištestuotas ir panašiai :D

 

Temos autoriau, keep it up !!!

 

Kaip sakoma - garsiausiai loja maži šunys :D

 

Visi stumti tesugeba nes cia visiskai neaisku kas mums pristatyta. Cia alfa, beta ar planuojamas minimal viable product (MVP) ? Visiskai neaisku. Kas aisku tai "va cia 3m dirbu prie sito projekto paziurekit" ir kas man dar aisku tai "turiu viena zaideja kuris viska giria ir man p**** nuomones kurios nesutampa su mano".

 

Yra daug kur tobuleti, bet pagal autoriaus atsakymus nelabai matosi kad yra tas noras tobuleti.

 

3m uzsisedejo su tuo paciu projektu tai manau reality checkas siuo atveju labai labai i nauda iseis.

 

Jeigu nesupras ir nesusiims dabar, tada susiims kai paleis projekta ir nieko neuzdirbs. Tada gal prades gilintis nes programerio mastymo sitam projektui paleisti nepakaks, reikia sugebeti valdyti ir business puse (kaip reklamuosi, is ko uzdirbsi, kaip pritrausi zmones, kaip islaikysi) ir t.t.

Redagavo android
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi čia kabinėjasi prie grafikos, bet ji nėra pagrindinis faktorius tokiems žaidimams. Žaidžia žmonės ir žaidimus kur išvis niekas nejuda, vos ne vien tik tekstas. Čia kaip ir su knyga, nebūtini paveiksliukai, kad įsijaustum.

 

Tutorialo aš irgi nesupratau ar jis ten yra ar nėra, kaip ten kas veikia. Bet čia paskutinis žingsnis, tutorialą galima greit padaryti, svarbu, kad tik pats žaidimas sklandžiai veiktų.

 

Blizginti per daug nereikia, svarbu veikia funkcijos kaip reikia ir tiek. Features galima pridėti eigoje arba vėlesnėje versijoje (taip pat ir grafiką updatinti ir t.t.). Dabar svarbu paleisti MVP ir koncentruotis ties svarbiausiais dalykais, o ne smulkmenomis.

 

Tik va autorius, kaip suprantu, kaip privalumus akcentuoja visas tas technines smulkmenas ir t.t. T.y. taiko į labiau "nerdy" tipo žaidėjus, mažesnę nišą. Ir tuo pačiu metu planuoja užkariauti pasaulį pritraukdamas masę vartotojų. O dauguma labiau mėgsta paprastus dalykus, tai gali būti nelengva pritraukti tą kritinę masę, kad viskas įsivažiuotų. Reikės daug stengtis konvertuojant lankytojus į registruotus vartotojus, sudominti juos, kad neišeitų.

 

Su vieno žmogaus projektais kas sunku, tai kad kai pagaliau sukuri tą savo tobulą produktą, būna šokas, kai paleidus jį ir pareklamavus per savo susiplanuotus kanalus tampa aišku, kad to toli gražu neužtenka. Tada daug kas puola į depresiją, nuleidžia rankas. O esmė, kad marketingas lygiai toks pat darbas kaip ir kūrimas, reikia įdėti belekiek pastangų, kad žmonės tą produktą pradėtų naudoti. Tik fakto, kad produktas yra, neužtenka. Reikia ir įtikinti. Tai pasiruošk tam. Žinau, nes pačiam daugybę kartų taip buvę.

 

Žodžiu, lengva nebus, bet nepabandęs nesužinosi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...