Pereiti prie turinio

Konkurencija = impotencija


Rekomenduojami pranešimai

Jeigu tiesiogiai vertinant junginį "konkurencija - impotencija", tai nesutikčiau. Mes nesame programuojami konkuruoti, mes tiesiog esame siekiantys individai, ir jeigu turime galimybes tai ieškome kaip geriau, kaip geriau pasiekti vienokį ar kitokį rezultatą, likęs pasaulis ir kiti individai daro tą patį, taip ir atsiranda konkurencija. Jeigu individas išvertinėja sielą, kad pasiekti kažko daugiau (konkurencingai) tai toks žmogus bet kokiam etape jausis blogai, jausis ne savas. Manau, kad pasaulyje sveikos ir teisingos konkurencijos yra daugiau, ir tai veda į priekį. Menkinti kitų dėl konkurencijos nelogiška, čia jau auklėjimo spragos, žmogaus vidinės problemos, kompleksai ir visa kt. priveda prie to, kad menkinti kitus, jog pasijausti geriau pačiam, čia konkurencija ne prie ko.

 

Ir ta paminėta kūryba ilgainiui irgi taptų paprasta konkurencija, nes tai neišvengiama, nebent jeigu tam tikras kolektyvas turėtų bendrą tikslą, tada konkurencijos būtinybė būtų gerokai mažesnė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pamiršai heiteriams vidurinį pirštą atsukt ir va supuolė

edit: pačio teksto nekomentuosiu, nes neskaičiau. atsidariau, pasižiūrėjau, kad kaip ir visuomet pastraipos po vieną sakinį, tai ne, ačiū, ne man.

Redagavo wicked
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paprieštaraučiau, bet tu nepriimi kitokios nuomonės, visus heiteriais ir kvailiais išvadini(Visai kaip Jagelavičiūtė ar kaip ten ji)... Toks protingas, bet kartu toks kvailas esi :) Sekmės tau gyvenime ir su pastraipomis po sakinį!

Redagavo nDRIUZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paprieštaraučiau, bet tu nepriimi kitokios nuomonės, visus heiteriais ir kvailiais išvadini(Visai kaip Jagelavičiūtė ar kaip ten ji)... Toks protingas, bet kartu toks kvailas esi :) Sekmės tau gyvenime ir su pastraipomis po sakinį!

 

Paskaitau kartais aš tą jo blogą, kartais pamėto įdomių minčių. O dėl "heiterių", pavadinčiau tai savotiška marketingo strategija. Kurstai kažkokią diskusiją ir įrodinėji savo tiesas, galiausiai žmonės įsitraukia į diskusiją temoje ir jau žiūrėk tema turi 10-12 pranešimų ir blogą pamato dar daugiau žmonių.

Redagavo SofteriZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Padrikas žodžių kratinys, kuriame neįmanoma nieko suprasti, niekas nepaaiškinta - visur abstraktumas. Vietoj to, kad užpildytum tuščius tarpus tarp eilučių, tu palieki minties šuolius. Trūksta konkretumo ir aiškumo, ką tu nori pasakyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

teisingai cia parase zmogus, kai kunkuruoji plesaisi del visko, kad but geresnis uz kita placiaja prasme, versle ar kaip invidualus zmogus ir t.t Is to gaunas itampa ir bunam nelaimingi, kad kiti zmones uz mus turtingesni, daugiau uzdirba ir pns. Jo mintis kaip supratau maziau reik ziuret i kitus zmones-konurentus, nelygint saves su niekuom, but savim ir daryt ka reik sau ramiai lengvu ritmu :D Poto rezultatai savaime ateis. Aisku siek tiek konkurencijos reik, bet tai neturi but esme ir tave gruzint kiekviena nakti pries miega. Blogadariu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suprantu, kad konkurencija, tarkim, santykiuose yra absurdišką. Bet kaip versle? Jei pamatysi, kad tavo varžovai daro kažką geriau arba sulaukia daugiau klientų, nejaugi numosi ranka ir pasakysi "kūryba vietoj konkurencijos"?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

nDRIUZ, gali išsiplėsti.

 

Jerka, geri pastebėjimai. Išsiplečiant konkrečiai apie verslininko mindset'ą, niekas nesako, kad iš geresnių nereikia mokintis. Kad su jais nieko negali nuveikt.

Žinai kas yra sakoma, kokia pagrindinė mintis? Kad pasirinkęs kovinę poziciją nuveiksi mažiau. Kitais žodžiais, griaunantis VS kuriantis mindset'as.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pastebėjau, kad kai kurie blogeriai paskutiniais metais ėmė rašyti vienos pastraipos sakiniais. Taip daro turbūt todėl, nes bijo netekti skaitytojo dėmesio šitame uraganiško tempo pasaulyje. Suprantama. Bet tai tikrai nereikalinga, nes jei įdomiai rašysi, sakinių skaičius pastraipoje visiškai nesvarbus. :) Iš skaitomiausių knygų rašytojų tūkstantuko nė vienas nerašydavo 1 pastraipos sakiniais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pastebėjau, kad kai kurie blogeriai paskutiniais metais ėmė rašyti vienos pastraipos sakiniais. Taip daro turbūt todėl, nes bijo netekti skaitytojo dėmesio šitame uraganiško tempo pasaulyje. Suprantama. Bet tai tikrai nereikalinga, nes jei įdomiai rašysi, sakinių skaičius pastraipoje visiškai nesvarbus. :) Iš skaitomiausių knygų rašytojų tūkstantuko nė vienas nerašydavo 1 pastraipos sakiniais.

 

Autorius taip konkuruoja su kitais blogeriais :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1.The Middle Class competes…the World Class creates.

2. The Middle Class avoids risk…the World Class manages risk.

3. The Middle Class lives in delusion…the World Class lives in objective reality.

4. The Middle Class loves to be comfortable…the World Class is comfortable being uncomfortable.

5. The Middle Class has a lottery mentality…the World Class has an abundance mentality.

6. The Middle Class hungers for security…the World Class doesn’t believe that security exists.

7. The Middle Class sacrifices growth for safety…the World Class sacrifices safety for growth.

8. The Middle Class operates out of fear and scarcity…the World Class operates from love and abundance.

9. The Middle Class focuses on having…the World Class focuses on being.

10. The Middle Class sees themselves as victims…the World Class sees themselves as responsible.

11. The Middle Class slows down…the World Class clams down.

12. The Middle Class is frustrated…the World Class is grateful.

13. The Middle Class has pipe dreams…the World Class has vision.

14. The Middle Class is ego-driven…the World Class is spirit driven.

15. The Middle Class is problem oriented…the World Class is solution oriented.

16. The Middle Class thinks they know enough…the World Class is eager to learn.

17. The Middle Class chooses fear…the World Class chooses growth.

18. The Middle Class is boastful…the World Class is humble.

19. The Middle Class trades time for money…the World Class trades ideas for money.

20. The Middle Class denies their intuition…the World Class embraces their intuition.

21. The Middle Class seeks riches…the World Class seeks wealth.

22. The Middle Class believes their vision only when they see it…the World Class knows they will see their vision when they believe it.

23. The Middle Class coaches through logic…the World Class coaches through emotion.

24. The Middle Class speaks the language of fear…the World Class speaks the language of love.

25. The Middle Class believes problem solving stems from knowledge…the World Class believes problem solving stems from will.

 

Steve Siebold

http://www.mindpower.nl/documenten/World-Class_vs._Middle_Class.pdf

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Sveika konkurencija tėra iliuzija, nes ji mus apakina ir skatina atsisakyt savęs. Lenktyniaudami turime taikstytis prie žaidimo taisyklių, kurias nustato kiti. Privalome vaikytis..

 

Rašau čia ne kaip moderatorius, o kaip Simonas. Adresuoju konkrečiai šio įrašo galimam autoriui Pauliui. Skaitant tavo blogo įrašą, užkliuvo aukščiau parašyta citata. Mano subjektyvia nuomone, visas Tavo tekstas yra persmelktas kažkokios nesėkmės, kurios mes nežinome, arba impotencijos konkuruoti. Mes gyvename kapitalizmo laikais, o kapitalizmo pagrindinis variklis yra konkurencija. Aiškinantis, kas yra konkurencija, reikėtų pirmiausiai išsiaiškinti - kokia yra tavo, kaip stebėtojo pozicija.

 

Jeigu tu dirbi darbe, kaip samdomas darbuotojas, Tau konkurencija yra tavo kolegos, darbuotojai. Tu privalai būti už juos geresnis, suktesnis, labiau patikti vadovui, mokėti vadovauti. Tai yra savybės, kurios yra būtinos norint kilti. Gali būti bosas (jei esi vadybininkas), gali būti lyderis. Nėra teisingos vienos teisingos strategijos. Teisinga strategija yra peprasti savo vadovą ir jam pasirodyti geresniu ir vertesniu už savo kolegas gauti didesnį atlyginimą bei pakilti pareigose.

 

Jeigu tu esi nuosavo verslo savininkas, Tavo tikslas gal yra geresnį produktą. Tačiau tu jį kuri tam, kad iš kitų pirktų mažiau produktų ir tu iš jų atimtum pinigus ir pasiimtum juos sau. Gal, jei esi dailininkas (kai kurie save vadina verslininkais) ir neturi galvoti apie konkurentus, tačiau jeigu tu esi gamintojas, privalai sukurti tokį produktą, kad kitiems nesinorėtų pirkti konkurentų darbo. Ir tai galioja, nesvarbu ką tu darai - kepi bandeles, gamini detales lėktuvams ar vedi renginius. Nepaėmęs iš kitų - negausi sau. (Turiu omenyje rinkos dalį).

 

Jeigu Tu esi vyras, kuris siekia moters, tu privalai būti geresnis už kitus, kurie irgi jos siekia. Moterys nuo senų senovės renkasi stipresnius ir perspektyvesnius vyrus. Daug mulkių gyvenime ir nusižudo, užsivartoja narkotikus ar prasigeria, nes supranta, kad yra skystablaudžiai ir nieko daugiau nesugeba. Neturi pinigų? Nesi pakankamai pasportavęs? Tada turi įrodyti, jog Tavo vidus atstoja visus moterialius ir fizinius poreikius ir moteris jausis laiminga Tavo rankose.

 

Todėl visai nesvarbu - verslas, santykiai, darbas - konkuruoti privalai visada. Jeigu nori kažko pasiekti. Tokia yra žmogaus prigimtis. Niekas nenori būti prastas. Visi nori būti su geromis mašinomis, dideliais namais ir gražiom moterimis. Tačiau ar tu esi geresnis už kitus, kad galėtum iš jų atimti tai ir pasiimti sau? Resursai gi žemėje riboti.

 

 

Paprastai - ieškoti galimybių kaip sukurti vietoje to, kad ieškoti galimybių kaip nugalėti.

Tu jau pasirinkai, kas Tu, avis ar vilkas. Tu pasirinkai, ar dalyvausi gyvenimo rungtynėse, kuris geresnis. Tu ieškok galimybių kurti, nes nugalėti negali. O mes kartu su perspektyvių vilkų galia ieškosime ką nugalėti.

P.S. Pamąstymui, negi manai, kad pasaulio sėkmingiausio iš tiesų ieškojo būdų kaip kurti? Steve Jobs, Jeff Bezos, Elan Musk, Bill Gates. Nerasi nė vieno turbūt. Deklaruojama gali būti viena, bet pagalvok, kad ir, kiek mažų parduotuvėlių užsidarė dėl Amazon? Jie nekūrė, jie nugalėjo.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū, Simonai, už galimybę išsiplėsti.

 

Visų pirmą, turi suprasti, kad kol gyveni toje iliuzijoje, tol ieškai tam patvirtinančių atsakymų. Tol kovoji už savo "realybę".

Nekalbu apie norą eiti su mase ir baimę jai prieštaraut. Čia atskira tema. ;)

 

Tavo požiūris aiškus - džiunglės. Išlieka tik stipriausi.

Gaila, bet.. Mūsų pasaulyje kiek kitaip. Mūsų pasaulyje išlieka tie, kurie geba geriausiai prisitaikyt.

 

Ir tam, kad nepradėtum klijuoti etiketės, kad tai nesusiję, papildomai išsiplečiu ties tavo minėtais atvejais:

Taip, konkurencija savotiškas variklis. Savotiškas vergijos variklis. Vieni tai supranta, o kitiems dar ne laikas.

 

Kadangi taip drąsiai deklaruoji ir autoritetus linksniuoji, paklausiu:

Kas būtų jeigu samdome darbe kolegai padėtum? Su juo kažką sukurtum? Iš jo kažko pasimokintum? Vietoje to, kad kaip tu sakai bandytum būti "gudresnis" ar dar koks "esnis".

 

Kas būtų jeigu turėdamas nuosavą verslą mokintumeis iš geriausių? Ne varžytumeis, o mokintumeis.

Atsakyk man - kuri įmonė turi daugiau potencialo, ar ta, kuri užsisklendus su visais kovoja ar ta, kuri gali susitikti su kita tokia pačia įmone ir apsikeisti vertinga informacija? Sukurti partnerystę?

 

Kalbant apie santykius, ar tu tikrai nori tokios moters, kuri su tavimi vien dėl to, kad kažką kažkur aplenkei? Kaip manai, ar išmintingesnės moterys nesijuokia iš tų penio lyginimo varžybų? ;)

 

Kitas, ne ką mažiau svarbus klausimas - o tau svarbu kaip užsidirbai ant tos gražios mašinos, namo ir moters?

Jeigu ne, tai ties čia ir pasitaupysiu ir su tavimi baigsiu diskusiją.

Jeigu svarbu, tai savęs paklausk - ar tas vilko mindset'as neskatina purvinų priemonių?

 

Ir užbaigiant bei atsakant apie tavo paminėtus autoritetus, ar tu tikrai garantuotas, kad jų sėkmės raktas konkurencija? :) Jeigu taip, tai rekomenduoju detaliau išanalizuoti jų kelią. Kaip atspirties tašką gali pasiimti knygą 'Outliers: The Story of Success'.

 

P.S. Tau aiškinu ne dėl to, kad tave nugalėt. Dėl to, kad tikiu jog tu (ir dalis kitų skaitytojų) turi pakankamai smegenų tai suvokti ir įsisavinti. Kažkur patobulėti (vargu ar tau pavyktų čia tai pripažinti).

 

Jeigu ir toliau man kažką sieksi įrodinėt, tai tiesiog perspėju, kad nesivelsiu į diskusiją, nes pakankamai išsiplėčiau ir paaiškinau savo požiūrį. Kam reikės iš to kažką pasiims, o jeigu tavo kitoks ir nenori jo keisti, viskas gerai, pasilikim prie savų tiesų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, man irgi Simono postas dvelkia primityviu, jau atgyvenusiu Adamo Smito liberalizmu. Ypač kai moralė suprantama kaip nereikalingas, prie kojos pritvirtintas pantis, kuris tik trukdo pasiekti tikslus.

 

O Steve Jobs, Jeff Bezos, Elan Musk, Bill Gates tikrai nebuvo kūrėjai? Negi jie, būdami 15-kos metų paaugliai, savo garažuose parėmę galvas ant delnų tik ir galvodavo, kaip čia nukonkuruoti netikusius kompų gamintojus? Kiek žinau, ne. Tų žmonių galvose sukosi ne konkurencija, o nuoširdus noras išrasti kažką, kas palengvins pirkėjams gyvenimą. Iš tiesų pirmą kartą girdžiu, kad jie neieškojo būdų kurti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū, Simonai, už galimybę išsiplėsti.

 

Tu teisus, supratau tavo minti is tos pozicijos is kurios tu i tai ziuri ir taip daugeli dalyku galima turet ir be konkurencijos. Bet toks zmogus turetu but biski atitrukes nuo sociumo ir be draugu, nebent su pns, kurie taip pat nekonkuruoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Administratoriai

 

nDRIUZ, gali išsiplėsti.

 

Jerka, geri pastebėjimai. Išsiplečiant konkrečiai apie verslininko mindset'ą, niekas nesako, kad iš geresnių nereikia mokintis. Kad su jais nieko negali nuveikt.

Žinai kas yra sakoma, kokia pagrindinė mintis? Kad pasirinkęs kovinę poziciją nuveiksi mažiau. Kitais žodžiais, griaunantis VS kuriantis mindset'as.

 

Tai tu kurdamas ir konkuruoji. Rinkodara ir yra kūryba, kas kūrybiškesnis tas ir laimi. Samsung kūrybiškai pasijuoks iš apple, tad jie ir destroyina opponentą ir yra įjungę savo kūrybingumą tam jog tai pateiktų skoningai, be emocijų.

 

Matai, kad kas turi gerą idėją, bet neturi patento? Tu jį pasiimi. Yra laisvas domenas, kuris būtų galėtų būti vertingas kitam prekiniam ženklui? Tu jį pasiimi. Čia nėra kūryba, čia yra kas pirmesnis tas gudresnis - konkuravimas.

 

Nesutikčiau su Simonu dėl patikimo bosui ar varžymuisi dėl merginos. Tu turi būti SAVO PATIES geriausia versija ir jokių padlaižiavimų, kvailų konkuravimų. Jei bosas/mergina tavęs nepastebi/nėra trinties, tada jie nėra tinkami ir juos keiti! Tavo asmeninis gyvenimas nėra verslas ar sportas. Pavyzdžiui vyras ir žmona yra du viename, jokios konkurencijos negali būti, jie abu yra sielos draugai - partneriai. Bet kokia kvaila konkurencija tik pakenks santykiams. Versle irgi tas pats, tu gerini savo verslą bei nurodai oponentų klaidas tam jog "padėtumei" būsimam klientui apsispręsti, tad taip sveikai konkuruoji-augi-tobulėji.

 

Autoriau, jei jau rašai apie tokius dalykus, tai plačiau pasigilink, nurodyk kaip tu suvoki tą ir aną. Nes vienas vienaip suvoks tą sveiką konkurenciją, kitas kitaip. O parašydamas kelis sakinius su špyga tai tiek ir gausi - ketvertą. Tiesiog rašyk apie tai ką nusimanai ir tai gvildenk. Kelis sakinius parašyti nesinaudojant jokiais faktais ir giliau nekapstant gali bet kas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Loganai, jeigu kurdamas konkuruočiau, mano tekstų ir sukauptos (vieniems vertingos, kitiems ne) informacijos bei patirties neskaitytum.

 

"Rinkodara ir yra kūryba, kas kūrybiškesnis tas ir laimi." O gali laimėti ne vienas? Gali būti win win situacija?

 

Anyway, meluočiau jei sakyčiau, kad Jūsų feedback'as (objektyvus) trukdo augti.

 

 

Atsakant į tavo patarimus kaip ir ką man daryti, išsiplečiu:

 

Būtent ir rašau apie tai ką suprantu, ką ne pirmus metus studijuoju, praktikuoju ir analizuoju. Jeigu tau nesusijungia kaip mindset'as susijęs su rinkodara/verslu, tai jau ne mano bėdos.

 

Kalbant apie faktus, tai čia jau tavi, nepamatuoti lūkesčiai. Aš savo viešinamos informacijos validumu esu užtikrintas, o tu jeigu nieko negali įsileisti be faktų, tai arba pasigilink savarankiškai arba išvis nebeskaityk. Mano tekstų tikslas ne kažką įrodinėti ar ant lėkštutės paduoti, o skatinti mąstyti. Įsisavinti.

Galų gale, savo skaitytojus atsisijoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai ruošiausi IELTS egzaminui, pagrindinis patarimas skaitymo daliai buvo pradėti persiskaitant įžangos pastraipą, kiekvienos dėstymo pastraipos pirmą ir paskutinį sakinį, bei apibendrinimo pastraipą. Tokiu būdu gali greitai suvokti visą tekstą neskirdamas tam per daug laiko. Vėliau, kai ieškai atsakymų į pateiktus klausimus, skaitymo procesą šiekt tiek pamodifikuoji: išsirenki pastraipą, kurios pirmasis sakinys labiausiai atitinka klausimą, ir tada toje pastraipoje ieškai atsakymo. Tai veikia būtent dėl to, nes IELTS naudojami tekstai turi loginę struktūrą, kuri panaši į tą, kurią mums nuolat į galvą kaldavo lietuvių kalbos mokytoja:

  1. įžanga trumpai apibūdina, ką norima pasakyti šiuo tekstu;
  2. kiekvienos pastraipos pirmas sakinys pateikia tam tikrą teiginį, o likusi pastraipos dalis pateikia argumentus ir pavyzdžius šiam teiginiui pagrįsti;
  3. apibendrinimas dar kartą pakartoja, kokia buvo šio teksto pagrindinė idėja.

Vieno sakinio pastraipos leidžia paslėpti, kad tekstas yra viso labo tuščių teiginių rinkinys. Jei pastraipoje tėra tik vienas sakinys, tai autoriui nereikia pateikti jokių argumentų ar pavyzdžių. Jei po kiekvieno sakinio gali pradėti naują pastraipą, tai labai lengvai gali paslėpti visus minties šuolius, nes nauja pastraipa – naujas teiginys. Jei visą tekstą gali sudaryti vien tik iš teiginių, tai gali labai lengvai primėtyti į visą tekstą skambių frazių, nes labai lengva sugalvoti skambų ir emocionalų teiginį, ko taip lengvai negali padaryti su argumentais ir pavyzdžiais.

 

Jei tekstas neturi argumentų ir pavyzdžių, tai pasidaro sunkiau suprasti, ką autorius turėjo omeny. Jei teksto esmė yra neaiški, tai bet kas prieštaraujantis autoriui yra automatiškai neteisus, nes tiesiog galima pasakyti, kad jis nesupranta, ką autorius turėjo omeny.

 

Jei kiekvienas teksto sakinys gali būti viso labo tik emocianali frazė, tai pasidaro labai lengva savo tekstu sukelti skaitytojų emocijas.

 

Jei skaitytojo emocijos sukeltos, tai kur kas didesnė tikimybė, kad skaitytojas parašys komentarą, pasidalins nuoroda į teksta ar kitaip pritrauks daugiau dėmesio tam tekstui.

 

Jei tekstas pritraukia dėmesį net ir nepasiūlydamas jokio skaitytojui vertingo turinio, tai nereikia skirti pastangų tam turinio kūrimui.

 

Kodėl?

 

Nes tie, kas negali kurti - konkuruoja.

 

Konkuruoja dėl dėmesio.

 

Konkurencija yra neigiamos emocijos.

 

Teigiamos emocijos!

 

E lygu em kvadratu.

 

Daugiau negiamų emocijų.

 

Daugiau!

 

Neigiamų!

 

Emocijų!

 

Konkurencija = impotencija

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...