Pereiti prie turinio

Privatus kroviniu vezimas su sunkvezimiu


Rekomenduojami pranešimai

Daug traliukų taip dirba, manau su kroviniais irgi įmanoma. Jeigu imsi naują fūrą lizingu, tai jau matematika pats užsiimk, kiek užsidirbsi iš krovinių ir kiek turėsi išlaidų. O jeigu imsi seną, tai čia jau loterija. Jeigu važiuos patikimai, tai užsidirbsi, jeigu dažnai ges, ypač Europoj kur remontas brangu, tai gali ir į minusą eit.

Manau jeigu turi grynų pinigų fūrai, tai galima sugalvoti geresnę investiciją už tuos pinigus. Nebent labai patinka važinėt, nes šiuo metu Europoje krovinių daugiau nei fūros jų gali išvežti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei turi sitoje rinkoje pazistamu (pvz ekspeditoriu, terminalu), ir gali prie ju prilipti ir tave maitins uzsakymais - apsimoka. Jei nieko nepazisti ir ieskosi kroviniu per skelbimus , tai daugiau laiko vadybininko darba namie dirbsi.

Tuo labiau klaida imti fura su mintim lietuvoje vazineti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl LT nepasakyčiau. Pvz., vairuotojui rast darbą, kad tik po LT važinėt reikia turėti labai gerų pažįstamų, kadangi visi nori dirbt su CE, bet ir namie būt. Jei Lietuvoj krovinių būtų daugiau nei fūrų, tai logiška, kad firmos nupirktų daugiau fūrų ir pasodintų vairuotojus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

i cargo.lt idek skelbima jog kasdien fura yra laisva po LT, per pora min rasi kroviniu :) siais laikais kas fura turi, problemu nera uzdirbti, nes daugiau kroviniu nei furu pasiulos :)

 

kazin , del idomumo zvilgelejau cargo.lt, marsrutus vilnius-klaipeda/klaipeda-vilnius. Jei is vilniaus dar yra kroviniu ( nors daug daliniu - ne pilna fura, o uz juos ir moka maziau, tavo reikalas komplektuotis), tai is klaipedos tik vienas i vilniu. Atgalini pasigauti mazesni sansai. O kaina vilnius-klaipeda 240 EUR. Jei atgalinio neturi ir tuscias grisi namo miegoti tai viena ant kuro busi isleides 200 EUR (fura valgo 30++ ltr/100 km).

 

O paziurejus atvirskiai, jei ieskoti kas galetu nuvezti krovini vilnius-klaipeda, tai laisvu masina belekiek.

 

Kitaip sakant yra atvirksciai nei sakai: furu daugiau nei kroviniu

Redagavo TEGAS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

i cargo.lt idek skelbima jog kasdien fura yra laisva po LT, per pora min rasi kroviniu :) siais laikais kas fura turi, problemu nera uzdirbti, nes daugiau kroviniu nei furu pasiulos :)

Is kur cia tokia statistika?

 

Kainos kaip tik nukrite dabar, plius kuo toliau tuo labiau kris. Kroviniu isvis nulis, kas po vieta vaziuoja. Apie kainas - patyliu.

 

Kaip pvz.:

 

Vilnius - Riga, ~200-220e,

Riga - Vilnius, ~150-170e, skaiciuokit matematyka patys. :)

 

Is mazesniu miestu, Siauliai, Panevezys, etc isvis kol isjudi - vargo vakariene

Redagavo Nordvas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

i cargo.lt idek skelbima jog kasdien fura yra laisva po LT, per pora min rasi kroviniu :) siais laikais kas fura turi, problemu nera uzdirbti, nes daugiau kroviniu nei furu pasiulos :)

Cia tai nesamone pasakei :) Lietuvoje dirbi ant saves su 1 vilkiku ir uzdirbti. Nu nezinau. Nebent pasirasysi sutarti su senukais ir veziosi ju krovinius :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia tai nesamone pasakei :) Lietuvoje dirbi ant saves su 1 vilkiku ir uzdirbti. Nu nezinau. Nebent pasirasysi sutarti su senukais ir veziosi ju krovinius :D

 

jusu paklausyti, tai lietuvoje niekas neuzdirba ir visi ubagai ir tik negatyvas :) isivaizduok turime imone kuri su mumis dirba, turi tik 2 vilkikus, po vokiecius vazineja ir uzdirba zmones, neverkia po 13-14k km prasuka kiekviena fura per menesi :) lietuvoje gal sunkiau, su tais kroviniais siuo metu netikrinau, nes su europa dirbu, bet europoje, kasdien truksta man masinu, nes kroviniu tukstanciai :) bet pries 2 savaites is klaipedos is tos pacios imones 5 furas pakrovem iki vln ir ok, nebuvo problemu rasti krovinio, radau per cargo.lt aisku iki klaipedos vaziavo visos is vokietijos.

 

kita vertus, ne problema turi koki DAF 2015 metu, kokiai imonei i nuoma davei, po 800 euru i menesi gausi, sededamas namie :)

 

va i timocom uzejau ant greicio, turi fura, prasom kraukis vaziuok. pora visalaik bent timocome yra

post-30129-0-24916900-1543997755_thumb.png

Redagavo klientas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau cia visi ne taip pradejom diskusija :)

Jei kroviniu nebutu, nebutu ir to didelio logistikos verslo.

Bet klausiams ar ant saves sugebesi dirbti ir turesi tiek lesu: vien furos draudimas jei neklystu nuo 4000 EUR, gedimu remontas, galu gale dar klausimas ar pats spesi ir vairuotoju ir buhalteriu dirbti. O ir kiek ekspeditoriu/kroviniu siunteju nores dirbti su fiziniu asmeniu ? atsiranda visokie atsakomybes klausimai.

 

P.S. DAF 2015 m kainuoja ~40 000 - 50 000 man regis. Tai grubiai atsiperkamumas ~4 metai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau cia visi ne taip pradejom diskusija :)

Jei kroviniu nebutu, nebutu ir to didelio logistikos verslo.

Bet klausiams ar ant saves sugebesi dirbti ir turesi tiek lesu: vien furos draudimas jei neklystu nuo 4000 EUR, gedimu remontas, galu gale dar klausimas ar pats spesi ir vairuotoju ir buhalteriu dirbti. O ir kiek ekspeditoriu/kroviniu siunteju nores dirbti su fiziniu asmeniu ? atsiranda visokie atsakomybes klausimai.

 

P.S. DAF 2015 m kainuoja ~40 000 - 50 000 man regis. Tai grubiai atsiperkamumas ~4 metai.

 

Jei pervežimai tik vietiniai - draudimas keli šimtai. Tai jei noras dirbt tik Lietuvoje yra, draudimas nebus kosmosas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei pervežimai tik vietiniai - draudimas keli šimtai. Tai jei noras dirbt tik Lietuvoje yra, draudimas nebus kosmosas

Jei pervežimai vietiniai, pasiemei plaktuka už kelis k ir nereikia dafo uz 40-50k, nes keliu kainos euro klase neitakoja.

 

O sanaudos kuro bus vienodos, nes nera atstumu. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jusu paklausyti, tai lietuvoje niekas neuzdirba ir visi ubagai ir tik negatyvas :) isivaizduok turime imone kuri su mumis dirba, turi tik 2 vilkikus, po vokiecius vazineja ir uzdirba zmones, neverkia po 13-14k km prasuka kiekviena fura per menesi :) lietuvoje gal sunkiau, su tais kroviniais siuo metu netikrinau, nes su europa dirbu, bet europoje, kasdien truksta man masinu, nes kroviniu tukstanciai :) bet pries 2 savaites is klaipedos is tos pacios imones 5 furas pakrovem iki vln ir ok, nebuvo problemu rasti krovinio, radau per cargo.lt aisku iki klaipedos vaziavo visos is vokietijos.

 

kita vertus, ne problema turi koki DAF 2015 metu, kokiai imonei i nuoma davei, po 800 euru i menesi gausi, sededamas namie :)

 

va i timocom uzejau ant greicio, turi fura, prasom kraukis vaziuok. pora visalaik bent timocome yra

 

Jei uztektu tik 1 vilkiko ir vazinet po lietuva, tai visi furistai ant saves dirbtu :D Krovniu gal yra, bet klausimas kiek uz juos duoda ? Gerai, prasuka 13k km,o kiek lieka atmetus visas islaidas ? 1000 Eur ? Na man siuo metu sitaucija neatrodo itin gera Europoje. Vilkiku daug, visi idarbinti. Birziniu kroviniu gal ir yra, bet sakau, ju kainos padengia nebent kuro islaidas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei uztektu tik 1 vilkiko ir vazinet po lietuva, tai visi furistai ant saves dirbtu :D Krovniu gal yra, bet klausimas kiek uz juos duoda ? Gerai, prasuka 13k km,o kiek lieka atmetus visas islaidas ? 1000 Eur ? Na man siuo metu sitaucija neatrodo itin gera Europoje. Vilkiku daug, visi idarbinti. Birziniu kroviniu gal ir yra, bet sakau, ju kainos padengia nebent kuro islaidas :)

 

Va būtent - aš mataau identišką situaciją. Krovinių už dyką buvo ir bus. Tik toks biznis, kam dirbt bele dirbt, sunkiai suprantamas būtų. :)

 

Nuo 2019-01-01 dar brangsta vidutiniškai ~5cnt keliai DE/BE, tai dar labiau apsunkins vakariečių darbus.

 

P.S. Po pabaltį prasukt 13k švariai, tai nebent tuščiam važinėt. :D 7-9k km visa realybė. (apie magnetinius vairus nešneku)

 

P.S.S. nikoo, kur su kokiom transporto priemonėm dirbat? :)

Redagavo Nordvas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va būtent - aš mataau identišką situaciją. Krovinių už dyką buvo ir bus. Tik toks biznis, kam dirbt bele dirbt, sunkiai suprantamas būtų. :)

 

Nuo 2019-01-01 dar brangsta vidutiniškai ~5cnt keliai DE/BE, tai dar labiau apsunkins vakariečių darbus.

 

P.S. Po pabaltį prasukt 13k švariai, tai nebent tuščiam važinėt. :D 7-9k km visa realybė. (apie magnetinius vairus nešneku)

 

P.S.S. nikoo, kur su kokiom transporto priemonėm dirbat? :)

 

Tentai, Vakaruose :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Nepamirskim ir licenciju kroviniams veztis -->> https://ltsa.lrv.lt/ltgo.php/licencijavimas

 

Vienas is variantu paciam gauti, kiti su savo sunkvezimiais glaudziasi po kitu, licencijas turinciu, imoniu sparnu. Nu be sito niekaip. Dar jei svajojat vaziuoti i Rusija, tai gauti TIR irgi sudetinga bus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Licenzijos gavimas taippogi gi nera paprastas, pradekim vien apie Transporto Vadybininko ir financinio pajagumo reikalavimus, o kad normali imone ims po savo sparnu ir rizikuos savaja licenzija labai abejoju, o su nenormalia nieko neuzdirbsi. Pats UK turiu 10 furu ir zinau ka sakau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...