Pereiti prie turinio

Mobilus servisas - ko tikitės?


Rekomenduojami pranešimai

Jeigu 30min važiuosi iki vieno žmogaus kaladėles pakeisti, vėliau kitam tepalus pakeisti dar 30min, tada kiek spėsi per dieną padaryti darbų? Kokia bus kaina? Ar tikiesi, kad iš vienos gatvės visi darbų kaskart pasiūlys.

 

Manau, daug laiko būtų gaištama kelyje. Vien dėl to atrodo idėja tokia labai sunkiai įgyvendinama pelno atžvilgiu.

 

 

is dvieju klientu kaip tu paminejai 60e uzdirbs, per 3h, galima namie miegoti :))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai nepaprasčiau tiesiog atidaryti 24/7 servisą su traliuko paslauga tarkim 50km spinduliu?

Reikės mokėt 2x tiem kas naktį dirbs :) Traliukui vairuotojo irgi reikia, pasiūlymas dar papildomą automechaniką pasodint į traliuką, kad vietoje taisytų, jei nesamonę sugedo ir mokėtų diagnostika naudotis, bet šiuo metu diagnostai dirba ant savęs patys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkoju už diskusijas, vienintelis dalykas kurio bene pats tikslingai nepareiškiau, tai jog pagrindinė veikla yra padangų montavimas bei diagnostika, planuojama dvi transporto priemonės įrangą galbūt paskirstyti (protingesnis variantas). Tokie kaip einamieji remontai, pagalba perkant, ar tralavimas yra antraeiliai trečiaeiliai dalykai ir apsiimami tik tuomet kuomet pagrindinių darbų nėra, ar esant laisvam busui.

 

Visa tai priklauso nuo užimtumo.

 

Dėl kainų - paslaugos neorentuotos į antros kartos golf'u vairuotojus, dirbti atmestinai neketinama, tad jog atvažiuos į namus pakeis tepalus už 10eur neverta tikėtis.

 

Kas dėl naktų ir krepšinio, meistras blaivus yra ne savo geriausioje formoje :) ar tiesiog pagal sutarimą slenkančiu grafiku atsisakyti alkoholio, juk yra ir narkotikai :)

 

 

Noriu paminėti jog tikrai nesiruošiu vienas apžergti viso to. Dėl serviso, servisas yra, tačiau minties pagrindas nėra pagrindinis jog tik dirbti servisu ant ratų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei pamatyciau skelbima padangu montavimas ir diagnostika. Tai pagalvociau ar nors viena dorai sugebes padaryt? Nes tai visiskai priesingos sritis, nors taip dabr diagnostiska daro kas antras, bet kiek is ju gali paaiskinti ka mato ekrane?

 

Orentuojates i aukstesnes pajamas turincius zmones, bet savaime jie ir nori profesionalumo.

Ne jau tikites, kad dede su S klases mersu kvies diagnostika daryti ta kuris savo reklamoje siulo ir padangas permontuoti :)

 

Sakykit ka norit kompiuterine diagnostika ir murzius keiciantis padangas niekaip nesueina :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl kainų - paslaugos neorentuotos į antros kartos golf'u vairuotojus, dirbti atmestinai neketinama, tad jog atvažiuos į namus pakeis tepalus už 10eur neverta tikėtis.

Beveik kiekviename servise tepalų keitimas kainuoja 10€. Na gal ir galima būtų kažkiek daugiau mokėti už tai, kad pačiam važiuot nereikia, prie tavo namų pakeičia. O kiek tu tikiesi gaut už tokį darbą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tai pvz neisivaizduoju kaip tu tepalus keisi daugiabucio kieme, verslo centro pozemineje, kazkur centre ant gatves, privacio namo teritorijoje uzmiestyje - vietos trukumas, ar turtingo zmogaus baime, kad jam ant trinkeliu tepalo prilases ? Ir kaip Paulius sako del baudu?

O ir dazniausiai ne tik tepalus pakeisti reikia, bet ir filtrus, , kokias kaladeles ar trauke..

Redagavo TEGAS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apskritai diagnostika yra tai, kam gali reikėti labai daug laiko. Kad kompą pajungt tai dar nėra diagnostika. Kompas parodys klaidos kodą. Tą kodą gali sukelt bent 10 priežasčių: vat tada ir prasideda diagnostika. Net dyleriniuose servisuose būna, kad siunčia tiekėją į kokį šrotą, su kuriuo geresni santykiai, jis atveža detalę, kurią įtaria sugedus, ir žiūri - po jos pakeitimo išsisprendė situacija ar ne. Jei ne - bando kažką kitą keist. O tai užtrunka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkoju už įžvalgas, tačiau jei servisas siūlo ir kebulo remonto darbus, ir mechaniniu gedimu tvarkymą, diagnostiką bei padangų montavima ar tai reikštų, jog jis yra prastas?

 

Taspats žmogus nemanau, kad darys ir montavimą ir žiūrės elektroniką - nebent tai bučiau aš :) Su elektronika, diagnostinėmis sistemomis gyvenu bene jau 7 metai, tačiau padangą permontuoti sugebu ir neišitepant veido, tačiau pats specializuojuosi ties elektronika

 

Būtent dėl tos priežasties vienijame jėgas su bendražygiu, jog pasiūlyti platesnį spektrą, kurti prekinį, kokybišką vardą, vienas iš mūsų stiprus elektronikoje, kitas padangose.

 

Kas liečiant tepalų keitimą - neužsicikliname ties tuo, tai trečiaeilis dalykas, ir tepalus galbūt ir pakeisti 10-15eur kainuotų, tačiau minimalus iškvietimo mokestis - nemažiau 15eur(taxi principu). Tad vien pakeisti tepalus bene gali būti brangu, o ir važiuoti gaišti laiką nėra verta, tad filtrus , automobilio apžiūrą į komplektą jau vertėtų prisidėti esant tokio krepšelio atveju.

 

Dėl paminėtų dalykų šiuo metu, kartojatės. Tepalų keitimą galite anuliuoti visai, jei ruošiatės apie tai plėstis.

 

Mobili diagnostika , nėra sudėtingų elektros sistemų remontas, tai reikalauja tiek dalių tiek ilgo laikom tam yra servisas, pradiniam bėdos išaiškinimui, jei tai mechaninis gedimas - prašom į servisą.

 

Juk daktaras peršvietęs ir radęs bėda organizme, iškarto neima skalpelio ir nepjausto pilvo išimti inksto ir pakeisti jį kitu?

 

Domina informacija ko tikitės - kokio aptarnavimo, sprendimų būdų, kas Jums būtų patogu. Ačiū

Redagavo InTeXaS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idejos -puiku

Bet nemanau, kad mobilus verslas skirtas paslaugoms teikti.

Tai labiau tinka pardavimu srityje ir labiau tikslines klienturos ieskant.

Galbut visiskai patrauklu butu tiesiog ''mobili autodiagnostika''. Klientas neturetu galvoti kur kada ir kaip nuvezti savo automobili diagnostikai. Atvaziuojate - nustatote gedimus, siunciate i autoservisa savo, ar i ta su kuriuo bendra darbiaujate, tuo paciu pasirupinate informacija apie kainas, pateikiate klientui ir visa kita...

Apsikrauti Varzteliais nuo a iki z tikrai neverta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Dėkoju už įžvalgas, tačiau jei servisas siūlo ir kebulo remonto darbus, ir mechaniniu gedimu tvarkymą, diagnostiką bei padangų montavima ar tai reikštų, jog jis yra prastas?

 

Taspats žmogus nemanau, kad darys ir montavimą ir žiūrės elektroniką - nebent tai bučiau aš :) Su elektronika, diagnostinėmis sistemomis gyvenu bene jau 7 metai, tačiau padangą permontuoti sugebu ir neišitepant veido, tačiau pats specializuojuosi ties elektronika

 

Būtent dėl tos priežasties vienijame jėgas su bendražygiu, jog pasiūlyti platesnį spektrą, kurti prekinį, kokybišką vardą, vienas iš mūsų stiprus elektronikoje, kitas padangose.

 

Kas liečiant tepalų keitimą - neužsicikliname ties tuo, tai trečiaeilis dalykas, ir tepalus galbūt ir pakeisti 10-15eur kainuotų, tačiau minimalus iškvietimo mokestis - nemažiau 15eur(taxi principu). Tad vien pakeisti tepalus bene gali būti brangu, o ir važiuoti gaišti laiką nėra verta, tad filtrus , automobilio apžiūrą į komplektą jau vertėtų prisidėti esant tokio krepšelio atveju.

 

Dėl paminėtų dalykų šiuo metu, kartojatės. Tepalų keitimą galite anuliuoti visai, jei ruošiatės apie tai plėstis.

 

Mobili diagnostika , nėra sudėtingų elektros sistemų remontas, tai reikalauja tiek dalių tiek ilgo laikom tam yra servisas, pradiniam bėdos išaiškinimui, jei tai mechaninis gedimas - prašom į servisą.

 

Juk daktaras peršvietęs ir radęs bėda organizme, iškarto neima skalpelio ir nepjausto pilvo išimti inksto ir pakeisti jį kitu?

 

Domina informacija ko tikitės - kokio aptarnavimo, sprendimų būdų, kas Jums būtų patogu. Ačiū

 

 

Servisuose ir dirba ne vienas žmogus. Tuo labiau, kai kalba eina apie visiškai skirtingas sritis.

 

Protingiausias variantas čia aišku būtų išanalizuoti visus blogus šios veiklos niuansus. Diagnostika - gerai. Dabar kas antras įsirašęs programas į telefonus, jos ,,bendrą vaizdą" parodo, arba bent jau užveda žmogelį ant kelio. Vėlgi, Tu vien dėl diagnostikos nevažiuosi, kiti su profesionale tos markės programa padarys diagnostiką pigiau nei Tu siūlysi. Kitas variantas toks, kad su rimtesniais bolidais žmonės pučia tiesiai į atstovybes. Kiek Tau kainuos įranga? Ar su universale dirbsi?

 

Net eksploatacinių remontų neatliksi ant smūgio ir vietoj. Protingiau tada atidaryt servisą, bet vėlgi, priklauso nuo gyvenamosios vietos. Gerų servisų su protingais žmonėmis tikrai trūksta, visur eilės. Gera reklama, geras darbas, gera kaina - augini brand'ą :) Investicijų atžvilgiu čia manau panašiai gaunasi. Vien tas autobusiuko išpildymas nemažai kaštuosis. Ne pigiau gautųsi patalpų/įrangos nuoma? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Servisuose ir dirba ne vienas žmogus. Tuo labiau, kai kalba eina apie visiškai skirtingas sritis.

 

Protingiausias variantas čia aišku būtų išanalizuoti visus blogus šios veiklos niuansus. Diagnostika - gerai. Dabar kas antras įsirašęs programas į telefonus, jos ,,bendrą vaizdą" parodo, arba bent jau užveda žmogelį ant kelio. Vėlgi, Tu vien dėl diagnostikos nevažiuosi, kiti su profesionale tos markės programa padarys diagnostiką pigiau nei Tu siūlysi. Kitas variantas toks, kad su rimtesniais bolidais žmonės pučia tiesiai į atstovybes. Kiek Tau kainuos įranga? Ar su universale dirbsi?

 

Net eksploatacinių remontų neatliksi ant smūgio ir vietoj. Protingiau tada atidaryt servisą, bet vėlgi, priklauso nuo gyvenamosios vietos. Gerų servisų su protingais žmonėmis tikrai trūksta, visur eilės. Gera reklama, geras darbas, gera kaina - augini brand'ą :) Investicijų atžvilgiu čia manau panašiai gaunasi. Vien tas autobusiuko išpildymas nemažai kaštuosis. Ne pigiau gautųsi patalpų/įrangos nuoma? :)

 

Servisas sėkmingai dirba, su rimtesne veikla, todėl ir idėja kilo būtent, nes begalės žmonių nespėjame aptarnauti, dažniausiai visko klientams reikia "vakar". Dėl įrangos turime nemaža, tačiau papildyti tikrai tikimės artimiausiu metu, pats su diagnostikos įrenginiais jau seniai bendrauju, tad manau žinau kokius vertėtų įsigyti atitinkant dabartines sąlygas.

 

Kodėl teiginys dėl diagnostikos nevažiuosi? Yra kam ir klaidų nuskaityt norisi, o gal tik jos ir trukdo, prieš savaitę ir draugui nutiko - nepaslaptis Audi nėra geriausia mašina taip ir šį kartą, sustojo ilgame kelyje, traliukas parvežė - klaida nutrinta sėkmingai važinėja toliau.

 

Kaip ir minėjau ankščiau, labiau domina ratų remonto paslaugos bei diagnostika nei eksplotaciniai dalykai. Peržvelgus dabartinę pasiūlą Lietuvoje, yra vienetai, o tai net labai populiaru kai kuriose užsienio šalyse, tad manau yra galimybių prigyti ir čionais. Na kas nerizikuoja, tas bene geria pigų alų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

iseitis paprasta. Atidarai normalu servisa ir siulai mobilias paslaugas, o jei gedimas didesns, siunti i savo autoservisa remontui, pasiulai trala ir t.t ir pan... per daug galvojat... Butinai turekit meistra, kuris turi supratima, o ne pagalbini dirbanti mechaniko darbus :D populiari specialybe pagalbinis- meistras siais laikais :D

Redagavo Alvides
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

iseitis paprasta. Atidarai normalu servisa ir siulai mobilias paslaugas, o jei gedimas didesns, siunti i savo autoservisa remontui, pasiulai trala ir t.t ir pan... per daug galvojat... Butinai turekit meistra, kuris turi supratima, o ne pagalbini dirbanti mechaniko darbus :D populiari specialybe pagalbinis- meistras siais laikais :D

 

Vertėtų perskaityti paskutinį mano atsakymą, servisas yra, kuriam darbo mažų mažiausiai netrūksta, plėsti jį kol kas negalvojama, kadangi kaip ir pats sakai - meistrų rasti laaaabai sunku, o abejotinos kokybės paslaugų teikti noro nėra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vertėtų perskaityti paskutinį mano atsakymą, servisas yra, kuriam darbo mažų mažiausiai netrūksta, plėsti jį kol kas negalvojama, kadangi kaip ir pats sakai - meistrų rasti laaaabai sunku, o abejotinos kokybės paslaugų teikti noro nėra.

 

Na nedaskaiciau, nesigilinau labai... jei servisas yra, tai bet kokios papildomos priemones, tai reklama, vadinas i nauda. :)

siulyk maziausiai uzsakoma paslauga (gedimo remonta) su 90% nuolaida darbams.. bus reklama. o antkainiai ar taipar taip 300% pelno bus ir nuo darbo ir nuo detaliu..

Redagavo Alvides
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Servisas sėkmingai dirba, su rimtesne veikla, todėl ir idėja kilo būtent, nes begalės žmonių nespėjame aptarnauti, dažniausiai visko klientams reikia "vakar". Dėl įrangos turime nemaža, tačiau papildyti tikrai tikimės artimiausiu metu, pats su diagnostikos įrenginiais jau seniai bendrauju, tad manau žinau kokius vertėtų įsigyti atitinkant dabartines sąlygas.

 

Kodėl teiginys dėl diagnostikos nevažiuosi? Yra kam ir klaidų nuskaityt norisi, o gal tik jos ir trukdo, prieš savaitę ir draugui nutiko - nepaslaptis Audi nėra geriausia mašina taip ir šį kartą, sustojo ilgame kelyje, traliukas parvežė - klaida nutrinta sėkmingai važinėja toliau.

 

Kaip ir minėjau ankščiau, labiau domina ratų remonto paslaugos bei diagnostika nei eksplotaciniai dalykai. Peržvelgus dabartinę pasiūlą Lietuvoje, yra vienetai, o tai net labai populiaru kai kuriose užsienio šalyse, tad manau yra galimybių prigyti ir čionais. Na kas nerizikuoja, tas bene geria pigų alų.

 

Juk minėjai, kad minimali važiavimo kaina 15€ :)

 

Man, pavyzdžiui, mersui Star'ą už 10€ jungia, tai tau ko gero jau neskambinsiu. Pagalvok ar aš vienas toks ;)

 

Dar įdomesnis klausimas. Jeigu servisas sėkmingai dirba, nespėjat aptarnaut žmonių kaip sakai, tai kodėl gi nepagalvojus apie tinklo plėtimą? Antras servisas? Frančizė? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Juk minėjai, kad minimali važiavimo kaina 15€ :)

 

Man, pavyzdžiui, mersui Star'ą už 10€ jungia, tai tau ko gero jau neskambinsiu. Pagalvok ar aš vienas toks ;)

 

Dar įdomesnis klausimas. Jeigu servisas sėkmingai dirba, nespėjat aptarnaut žmonių kaip sakai, tai kodėl gi nepagalvojus apie tinklo plėtimą? Antras servisas? Frančizė? :)

 

Darbas labiau orentuotas į įmones, kaip ir šiuo metu servise, į kokybiškas paslaugas. Juk kaimynas Tomas už alaus pakuotę ir 20e gali pakeisti ir pačiam variklį, kokio velnio skambinti į servisą?

 

Apie tinklo plėtima ankščiau jau kalbėjau, nėra ką pastatyti dirbti, ir laaabai didelis galvos skausmas. Norime ir toliau palaikyti kokybę, tačiau ir dabartiniai klientai susiduria, jog dirbame ties ilgalaikiais darbais, ir eilinių eksplotacinių remontų tiesiog nepriimame, tad tenka ieškoti kažko kito, susiduria su baimėmis dėl kurių jų transportas atlieka nenaudojamas, kol sulauks savosios eilės, o kaip nekeista prastova pelno tikrai neatneša.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Darbas labiau orentuotas į įmones, kaip ir šiuo metu servise, į kokybiškas paslaugas. Juk kaimynas Tomas už alaus pakuotę ir 20e gali pakeisti ir pačiam variklį, kokio velnio skambinti į servisą?

 

Apie tinklo plėtima ankščiau jau kalbėjau, nėra ką pastatyti dirbti, ir laaabai didelis galvos skausmas. Norime ir toliau palaikyti kokybę, tačiau ir dabartiniai klientai susiduria, jog dirbame ties ilgalaikiais darbais, ir eilinių eksplotacinių remontų tiesiog nepriimame, tad tenka ieškoti kažko kito, susiduria su baimėmis dėl kurių jų transportas atlieka nenaudojamas, kol sulauks savosios eilės, o kaip nekeista prastova pelno tikrai neatneša.

 

Cia reikia investicijos i darbuotoja. Isleisk darbuotojus i mokslus, sudaryk sutartis netermnuotas. Kelk atlyginima.

Apie tai niekas Lietuvoje nesneka, bet nori geru darbuotoju ''is oro'' o daugiau negu 80% skelbimu iesko tiesiog pagalbiniu darbuotoju, kurie sugeba viska.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Meistro su fiksuotu atlyginimu vargu ar suviliosi, jei jis tikrai supranta, jam tikrai apsimokiau dirbti už procentą, jei jau nutarė dirbti kitam. Jauną ne vieną turėjom kurį mokinom stengiamės, jog tobulėtų ir noro tikrai buvo, bet tai taip pat labai laikina, perdavus žinias, pasiimus paskolą atsidaro savo servisą kuris galbūt nėra įtin vykęs, kaip laikas parodo žinios be ilgametės praktikos per daug naudos neduoda, tad tenka užsiimti einamasiais remonto darbais, tačiau investuojama į tokį žmogų daug, ir tik laiko klausimas, tad ar verta - didelis klaustukas.

 

Pasamdžius meistrą - kuris bent jau taip pats galvoja, tenka iš paskos begioti ir plaktuką atimti iš rankų bei pakeisti įrankiu, tad plėtimuisi bet kokiu atveju reikalingas vyr. meistras kuris patartų atimtų plaktuką (dažnai pačiam pagaila žmonių automobilių ir sveikatos) ir suvaldytų kolektyvą, tokį žmogų rasti yra labai sunku, o jei ir galima atrasti - žino savo vertę, kuri yra jam naudingesnė nei pačiam atsidaryti servisą, kas reikštų didelius kaštus įmonei.

 

Šioje sferoje metų daug, tad žinau kaip kas vyksta ir ko reikia, tad kai ateis laikas ir matysim aiškias vizijas - plėsimės į tą pusę, šiuo metu klausimai ne ta linkme.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabega, nes atlyginimas 700 ant popieriaus. Autoservisuose ikainiai vos ne didesni negu europoj, kodel nemokami atlyginimai bent jau 2000euru?

Niekas niekur nebegiotu tuomet. O jei vistiek bega - bendradarbiaukit su darbuotojais i kuriuos investavot. Pasiulykit partneryste, pasiulykit investicija i jo autoservisa - tai ir butu pletra. Esme - niekas nevertina savo darbuotoju ir neziuri, kaip lygus i lygu..

Nezinau, kaip jus asmeniskai, bet taip yra. Oficiali LT problema. Verslininkai nebendradarbiauja, o apgaudineja vieni kitus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ha ha.. jei zmogus nenori/nemoka dirbti tu jam ir 5000 mokek - geriau nebus.

Mokek kiemsargiui 5000, bet nuo to jis IT technolohiju specialistu nepasidarys. Savo srities specialistai jau gauna gera alga arba savo versla turi. O rinkoje like tik tie kurie isivaizduoja jog pirma turi pasiulyti jiems didele alga, o paskui jie prades dirbti - va kur LT problema.

 

Verslas ne ismalda dalina.

Is esmes ka temos autorius pasake del pletros, tai yra masto ekonomija, kai plestis neapsimoka, nes pelnas nedideja proporcingai nuo papildomai investuotu lesu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ha ha.. jei zmogus nenori/nemoka dirbti tu jam ir 5000 mokek - geriau nebus.

Mokek kiemsargiui 5000, bet nuo to jis IT technolohiju specialistu nepasidarys. Savo srities specialistai jau gauna gera alga arba savo versla turi. O rinkoje like tik tie kurie isivaizduoja jog pirma turi pasiulyti jiems didele alga, o paskui jie prades dirbti - va kur LT problema.

 

Verslas ne ismalda dalina.

Is esmes ka temos autorius pasake del pletros, tai yra masto ekonomija, kai plestis neapsimoka, nes pelnas nedideja proporcingai nuo papildomai investuotu lesu.

 

Pagaliau, ačiū bent vienas kuris supranta, ir perskaitęs bent dalį temos. Kodėl neverta plėstis ta tema.

 

Ankstesniam komentatoriui sėkmės randant darbuotoją už 700eur. Pagalbinis nors ir tų neatidirbdamas dažniausiai nori daugiau, nes juk rankas teks išsitepti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...