Uždarbis.lt: Hostinger.lt - Lietuvoje - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



  • (5 Puslapiai)
  • +
  • « Pirmas
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs Andrejus 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +49 -0
  • Pranešimai: 3.972
  • Kartu nuo: 2009-03-08

2019-05-31 10:29 (#61)

Rodyti pranešimądombrauskis, 2019-05-31 09:53, pasakė:

Andrejau, notes taken, tad iš eilės:

Kodas UZDARBIS - su šiuo kodu kiekvienas norintis įvertinti mūsų shared / cloud planus, juos gali pasiimti 3 mėnesiams NEMOKAMAI. Dėl VPS bandymų - rašykite PM ar ignas@hostinger.lt. Tačiau aš kiekvienam asmeniškai rašysiu, kad gaučiau feedbacko - kas patiko, kas nepatiko, ką rekomenduotumėt kitiems, ką verta tobulinti.

< ... >

Manau Ignai puikiai supranti, kad perkelti testavimams gyvą projektą (mano atvėju el. komercijos projektą) būtų ne vien testavimas hostinger, bet ir savo reputacijos.

Nebent turite Support lygius ir verslo klientams (kurie ne iki 1€ paslaugas perka) yra priskiriami level II arba III support'eriai.

P.S. Dirbau vokiečių hostingo įmonėje kaip custom solution support (Level IV pagal juos) ir puikiai žinau, kad jei nėra lygių - nėra ir garantijų, o kas kas, bet vokiečiai kokybe labai mėgsta.

Konsultacijos ERP, CRM, GPS tracking klausimais
El. komercijos duomenų sinchronizacija (tiekėjai, kurjeriai, buh. sistemos)
VVS, CRM, sandėlio valdymo sistemų kūrimas (individualūs sprendimai verslui)
2


Narys yra atsijungęs dombrauskis 

  • Hostinger.lt
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 17
  • Kartu nuo: 2019-05-03
  • Vardas:Ignas
  • Miestas:Kaunas

2019-05-31 11:24 (#62)

Žinoma, kad suprantu. Prieš kurį laiką vysčiau e-commerce projektą su keletos milijonų metine apyvarta (KavosDraugas.lt / KafijasDraugs.lv / PrzyjacieleKawy.pl ir kt.) ir jei kas būtų pasiūlęs perkelti gyvą projektą bei ant jo testuoti, būčiau tiesiog pasakęs ačiū ir užblokavęs :) Tad nuoširdžiai to daryti ir nesiūlau.

Tačiau jei yra poreikis įvertinti paslaugą, aptarnavimą, kito atvejo kaip bandant - nematau. Gal su WP, gal su Magento, gal kažkokį custom projektą užmesti ir žiūrėti.

Tiek verslo klientų turime (iš e-commerce pvz: https://thermowave.lt/ ar https://elanusparts.com/), tiek šiaip besirenkančių didelius cloud ar VPS planus. Tačiau į tokius lygius, kaip tavo įvardinti, klientų aptarnavimo komandos neskirstome, bet visuomet tarp kolegų yra ir junior, ir su įvairaus lygio IT backgroundo, ir šiaip Senior žmonių.


Rodyti pranešimąAndrejus, 2019-05-31 10:29, pasakė:

Manau Ignai puikiai supranti, kad perkelti testavimams gyvą projektą (mano atvėju el. komercijos projektą) būtų ne vien testavimas hostinger, bet ir savo reputacijos.

Nebent turite Support lygius ir verslo klientams (kurie ne iki 1€ paslaugas perka) yra priskiriami level II arba III support'eriai.

P.S. Dirbau vokiečių hostingo įmonėje kaip custom solution support (Level IV pagal juos) ir puikiai žinau, kad jei nėra lygių - nėra ir garantijų, o kas kas, bet vokiečiai kokybe labai mėgsta.


Šį pranešimą redagavo dombrauskis: 2019-05-31 11:26

0


Narys yra atsijungęs RomasTR 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +88 -0
  • Pranešimai: 3.691
  • Kartu nuo: 2009-02-09
  • Vardas:Romas / Rita
  • Miestas:Naujia Vilnia
  • Buvęs:PaSKuDa

2019-05-31 14:38 (#63)

Aš su mielu noru išmeginčiau dar karta hostingą, bet tiesiog netikiu, ir neįtikinote, kad nebus problemų. Dar dėl ko nebandysiu, nors tai buvo senai, bet bet kokiu atveju, jums galbūt nevertingas buvęs nemokamas subdomenas kuri buvau paėmęs ir promotinau, staiga tapo nepasiekiamas, taigi norint ji atgauti būtinai turiu paimti premium hostingą, kas yra totalus bulshit. Paaiškinsiu kodėl, jeigu davei - neatiminėk, antra jeigu atemiai ir svetainėje nurodai, kad jeigu nori nemokamai talpintis ir toliau, perkelk hostinga į https://www.000webhost.com , tačiau kaip pasirodo, negalėjau nei tada perkelti, nei dabar perkelti prieš savaite, nes tiesiog mesdavo error. Dabar ant durniau pamėginau dar karta už regint free hostingo, OK šaunuoliai, daėjo bent tai. Bet kokiu atveju, jeigu kažka duodat nemokamai, ir visiškai nesvarbu, kad tai buvo senai, tai būkim biedni bet teisingi, tada neateminėkit, ir priverstinai premium hostingo nesiūlykit norint kažką atgauti. Nes maža ką, galbūt tas subdomenas kaip mano atveju savu laiku duona nešė, o kai jo neliko, netekau ir galimų dalies klientų. Ilgą laiką, ir dabar pagal raktažodžius jis neštu man visitors, tačiau visitoriai mato ne ką kita, o taip taip - http://audioklipas.96.lt jūsų reklamėle, koks blogas savininkas, nepaėmė jūsų premium hostingo ( nors tuo metu dar turėjau su www.audioklip.lt svetaine , ir istorija aiški, kodėl isikrausčiau, ir netesiau hostingo toliau ) - todėl webas offline :) Tai kažkaip taip :)

Tikiu, kad dirbat, norit kaip geriau, bet tokie liaudiškai tariant "mielačiai" neatleistini yra. Nes realiai man labiausiai pikta ne kiek dėl hostingo, ir paslaugų jūsų, kiek dėl suteiktu ir vėliau atimtu teisiu į kažkada buvusi nemokama subdomeną. Ir visai ne tame esmė, kad "tipo taigi gali domena nusipirkti". Kai tik startavau su savu verslu, nieko nemokėjau, ir man puikiausiai tiko subdomenas, kuri prominau, kėliau paieškoje, ir ji iškėliau pagal VISUS man reikalingus raktažodžius į pirmas pozicijas. Kalbant skaičiais, tai apie 20-30 visitors potencialių klientų. Vėliau įgavus daugiau žinių isigijau pirmajį savo domeną.

Nu bet bl, tai nepateisina tokio jūsu poelgio.. bent būtu galimybe kažkur nusivest ta subdomena, į sava kitą koki hostingą, tai nifiga, arba imi premium, arba negauni išvis..

Premium žinoma gudročiai gali pasakyti, kad imk, ir nesuk galvos. Buvo ir kabėjo jis ant premium hostingo, tai čia reiktu paklausti hostinger atstovu, kodėl teko likti prie free hostingo ir nebetesti paslaugų.

Esmė tokia - trumpai - lyginant free ir premium hostingą, didelio skirtumo nemačiau. Downtime, timeout būdavo šiek tiek trumpesni, tačiau.. nu ka tačiau, trūko kantrybė ir tiek, kas karta, kas savaite rašyti supportui, ir girdėti tapati - "blogai optimizuota svetainė" ir vėliau matyti kaip įkelia į mano puslapį kokį html failiuką, ir va sako "kaip bitė krauna" :D
Todėl tiesiog nemačiau reikalo tęsti premium hostingo toliau, su pagrindiniu puslapiu išvažiavau į kitą tiekėją, o ant free palikau subdomeną. Svetainė nors ir nebuvo visada pasiekiama, bet OK, ne pagrindinis saitas, daug galvos dėl jo ir nesukau, jeigu ir būdavo kibes..

Šį pranešimą redagavo RomasTR: 2019-05-31 15:03

Radijo reklamos kūrimas / Vaizdo įgarsinimo paslaugos / PypTonų bei autoAtsakiklių gamyba / Teikiu betkokias įgarsinimo paslaugas ! http://www.audioklip.lt
Paveiksliukas
2


Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 87
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2019-06-10 15:26 (#64)

Na, kaip sakiau anksčiau - buvo lėtoki serveriai. Matydavosi prisijungus prie SSH, kad lėtas response time. Bet prieš kelias savaites iš Hostinger parašė, kad rado problemą ir sutvarkė. Tai dabar akvaizdžiai pagerėjo.
Dar nieko neskubėjau rašyti, nes reikia laiko, stebėti ar tikrai viskas susitvarkė.
Mano projekte vienas requestas užtrudavo apie 300ms, ten vyksta daug skaičiavimų. Ir nebežinojau kaip pagreitinti tą procesą. Ir dabar requestas praeina per 80ms. Taip jau kelios savaitės. Panašu, kad viskas tvarkoje. Tikiuosi taip ir toliau išliks :)
1


Narys yra atsijungęs ePavelas 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +50 -0
  • Pranešimai: 182
  • Kartu nuo: 2011-06-17

2019-06-24 17:19 (#65)

Labas visiems,

Taigi mano mėgstamiausia rubrika - nuotykiai su hostinger.lt

Pirmiausiai noriu pasidžiaugti ir pranešti, jog mano spėjimai pasiteisino ir hostinger.lt personalas tikrai skaito ir seka šį forumą. Nelabai suprantu, kodėl tik vienas žmogus prisipažino, o visi kiti, kurie mane puolė šios temos pradžioje vis tiek tyli, tačiau smagu, kai kompanija yra arčiau žmonių ir atvira diskusijoms. O vienas iš personalo žmonių parašė net asmeniškai el. paštu tam, kad sutvarkyti visas mano problemas. Iš vienos pusės smagu, iš kitos pusės jeigu reikia tiek daug pastangų, kad tiesiog normaliai ir kokybiškai naudotis paslaugomis, na nežinau, spręskite patys.

Toliau, siunčiu Jums instrukcijas kaip galima gauti normalų 99.9% uptime hostingą už tikrai neblogą kainą su tokiais privalumais kaip SSH, GIT deployment ir t.t.

  • Užeikite į hostinger.lt ir pasirinkite iškart "Cloud Hostingas".
  • Užsakykite hostingą ir apmokėkite užsakymą.
  • Rašykite į Support ir paprašykite, kad būtų perkeltas į lietuvišką serverį.
  • Turite bent jau kol kas visiškai neapkrautą, stabilų ir greitą hostingą su visais privalumais.
  • Nepamirškite naudoti kokį nors uptime trackerį.
  • Kiekvieną kartą, kai Jūsų svetainė nėra pasiekiama ilgą laiką, rašote į Support ir Jums prideda dar kelis mėnesius nemokamai.

Toliau dėl Support, yra vienas didžiulis pliusas tai 24/7 Live Chat, tačiau yra vienas didelis minusas - studentai, kurie nesupranta ką studijavo, kai bendraujate su tokiais pagalbininkais ir matote, jog žmogus labai lėtai ir neaiškiai atsakinėja, prašykite, kad Jūsų užklausa būtų užregistruota ir techninis skyrius ją sutvarkytų, šitaip sutaupysite daug laiko.

Taigi, kol kas negaliu pasakyti nieko blogo, bet ir labai džiaugtis ar dalintis pagyrimais nenorėčiau, kadangi aš esu tas žmogus, kuris moka pinigus ir tikisi tiesiog gauti kokybiškas paslaugas, kol kas jos yra kokybiškos, tačiau tiek kiek buvo problemų ir laiko sugaišta tam, kad pasiekti šį rezultatą... Žodžiu, reikia tikėtis, jog kompanija padarė išvadas ir po truputi viskas pasikeis į gerą pusę, labai laukiu naujos CPanel ir tam tikrų pakeitimų valdyme.

Pagyvensim, pamatysim. :rolleyes:

Šį pranešimą redagavo ePavelas: 2019-06-24 17:20

Don't stay in bed unless you can make money in bed.
1


Narys yra atsijungęs Tmaster 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +235 -1
  • Pranešimai: 10.245
  • Kartu nuo: 2009-09-29
  • Buvęs:bugatis

2019-06-24 18:34 (#66)

labai patogus ir nemokamas uptime trackingas yra http://uptimerobot.com/ nemokamas planas tikrina kas 5min, su mokamais planais galima padaryti, kad tikrintų ir kas minutę
pats naudoju, ir kitam rekomenduoju
1


Narys yra atsijungęs dombrauskis 

  • Hostinger.lt
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 17
  • Kartu nuo: 2019-05-03
  • Vardas:Ignas
  • Miestas:Kaunas

2019-06-24 20:21 (#67)

Pavelai, man ši jūsų (ir kitų) rubrika taip pat labai patinka. Beje, ją ne tik skaitau, bet ir reaguoju - tik gal kai kada privačiai, kai kada viešai, bet visuomet su komanda sprendžiame viską, kas įmanoma. Tad ačiū už išsakytus pastebėjimus!

Šį kartą kiek papildysiu papildau jusiškius komentarus, kad kitiems būtų dar lengviau:

  • Nuo šiol perkant hostinger.lt kiekvienas naujas hostingo planas automatiškai įkeliamas į Lietuvišką serverį, tačiau aktyvavimo metu yra galimybė pasirinkti ir kitose lokalėse esančius serverius: JAV, Singapure, Nyderlanduose
  • Jei perkelsite ar kursite WordPress ar WooCommerce svetainę / el. parduotuvę, nepamirškite įdiegti ir Litespeed cache plugin. Mes naudojame LiteSpeed web serverius, tad įdiegus minėtą pluginą, WP turinys apdorojamas žymiai greičiau.
  • Jei uptime trackerio patys nenaudojate, parašykite man, nes nors stebiu daugumą mūsų svetainių sąrašas pasipildo rankiniu būdu, tad galiu įtraukti ir jūsų svetainę bei pasidalinti rezultatais
  • Jei svetainė netyčia neveikia (nesvarbu dėl kieno kaltės), prašau kreipkitės nedelsiant - man svarbiau, kad jūsų lankytojai jus pasiektų nuolat. O jei tikrai reikės papildomo mėnesio, sakykit man - kažką sugalvosime.


SHARED vs CLOUD

Nors suprantu Pavelai jūsų komentarą dėl Cloud hostingo, tikiu, kad ne vienam yra aktualūs ir shared hostingo planai, kai turimi maži projektai ar/ir norisi ypač mažų kaštų. Aš pats savo tinklarasčius (https://www.begikouzrasai.lt ar https://www.dombrauskis.lt) laikau viename shared plane.

Primenu, kad kiekvienas norintis gali išbandyti nemokamai. Tiesiog parašykite man PM ir aktyvuosiu reikiamas paslaugas mėnesiui, kitam nemokamiems bandymams.

24/7 SUPPORT'as

Customer Success komanda šiai dienai skirstosi į specialistus, senior'us, shift lead'us, team lead’us. Juos 24/7 palaiko ir monitoringo / adminų komanda. Kiekvienu paros metu komandoje veikia visų grandžių atstovai. Visa ši komanda turi didžiulį bagažą techninių žinių hostingo sferoje, tačiau dėl spartaus augimo galima pataikyti ant naujesnio nario. Jiems visuomet padeda senior'ai ar shift lead’ai, bet sutinku, jog nuo to gali kiek pailgėti procesas. Mokomės!

Ačiū už komentarus ir iki kitos nuotykių išklotinės, Pavelai!

Ignas, Hostinger Lietuvos regiono vadovas.



Rodyti pranešimąePavelas, 2019-06-24 17:19, pasakė:

Labas visiems,

Taigi mano mėgstamiausia rubrika - nuotykiai su hostinger.lt

Pirmiausiai noriu pasidžiaugti ir pranešti, jog mano spėjimai pasiteisino ir hostinger.lt personalas tikrai skaito ir seka šį forumą. Nelabai suprantu, kodėl tik vienas žmogus prisipažino, o visi kiti, kurie mane puolė šios temos pradžioje vis tiek tyli, tačiau smagu, kai kompanija yra arčiau žmonių ir atvira diskusijoms. O vienas iš personalo žmonių parašė net asmeniškai el. paštu tam, kad sutvarkyti visas mano problemas. Iš vienos pusės smagu, iš kitos pusės jeigu reikia tiek daug pastangų, kad tiesiog normaliai ir kokybiškai naudotis paslaugomis, na nežinau, spręskite patys.

Toliau, siunčiu Jums instrukcijas kaip galima gauti normalų 99.9% uptime hostingą už tikrai neblogą kainą su tokiais privalumais kaip SSH, GIT deployment ir t.t.

  • Užeikite į hostinger.lt ir pasirinkite iškart "Cloud Hostingas".
  • Užsakykite hostingą ir apmokėkite užsakymą.
  • Rašykite į Support ir paprašykite, kad būtų perkeltas į lietuvišką serverį.
  • Turite bent jau kol kas visiškai neapkrautą, stabilų ir greitą hostingą su visais privalumais.
  • Nepamirškite naudoti kokį nors uptime trackerį.
  • Kiekvieną kartą, kai Jūsų svetainė nėra pasiekiama ilgą laiką, rašote į Support ir Jums prideda dar kelis mėnesius nemokamai.

Toliau dėl Support, yra vienas didžiulis pliusas tai 24/7 Live Chat, tačiau yra vienas didelis minusas - studentai, kurie nesupranta ką studijavo, kai bendraujate su tokiais pagalbininkais ir matote, jog žmogus labai lėtai ir neaiškiai atsakinėja, prašykite, kad Jūsų užklausa būtų užregistruota ir techninis skyrius ją sutvarkytų, šitaip sutaupysite daug laiko.

Taigi, kol kas negaliu pasakyti nieko blogo, bet ir labai džiaugtis ar dalintis pagyrimais nenorėčiau, kadangi aš esu tas žmogus, kuris moka pinigus ir tikisi tiesiog gauti kokybiškas paslaugas, kol kas jos yra kokybiškos, tačiau tiek kiek buvo problemų ir laiko sugaišta tam, kad pasiekti šį rezultatą... Žodžiu, reikia tikėtis, jog kompanija padarė išvadas ir po truputi viskas pasikeis į gerą pusę, labai laukiu naujos CPanel ir tam tikrų pakeitimų valdyme.

Pagyvensim, pamatysim. :rolleyes:

Šį pranešimą redagavo dombrauskis: 2019-06-24 20:46

0


Narys yra atsijungęs nix 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +2 -0
  • Pranešimai: 15
  • Kartu nuo: 2019-06-18

2019-06-29 15:09 (#68)

Dombrauski, paporinkit kaip jums pastarasis cPanel zingsnis pakeisti kainodara ir pakelti kainas 800%? Ar stipriais kirs per kainas?
1


Narys yra atsijungęs dombrauskis 

  • Hostinger.lt
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 17
  • Kartu nuo: 2019-05-03
  • Vardas:Ignas
  • Miestas:Kaunas

2019-07-02 13:29 (#69)

nix, ką čia porinsi - Hostinger vartotojai naudoja mūsų kurtą ir vystomą hPanel valdymo panelę. Šioje vietoje esame nepriklausomi ir bent kol kas neplanuojame didelių kainų pokyčių.

Bendru atveju, esu tikras, jog kaina pas tiekėjus naudojančius cPanel kils, tad tikrasis klausimas būtų - kiek šios mokestinės naštos tiekėjai permes savo vartotojams. Kai kaina kyla 800%, bijau, kad pokyčiai gali būti ženklūs. Šiuo metu rinkoje pastebime daug šurmulio. Kai kurie mažesni paslaugų teikėjai vis dar naiviai tikisi, kad cPanel teiksis peržiūrėti kainodarą ir pasiūlys kažką lankstesnio.

Žvelgiant iš industrijos perspektyvos, situacijos kryptis matosi gana aiškiai:




Stebėdami šiuos dalykus matėme, kaip keičiasi rinka, o valdant tokius projektus kainodaros pokyčiai nestebina. Bet pasikartosiu, greičiausiai, niekas nesitikėjo tokio didžiulio pokyčio.

cPanel žingsnis ir sujudimas dėl to - labai įdomūs :) šioje situacijoje mums pasisekė, nes kaip ir minėjau turime savo sprendimą ir esame nepriklausomi. Planuojame pokyčius išnaudoti mūsų esamų ir būsimų klientų naudai ;)


Rodyti pranešimąnix, 2019-06-29 15:09, pasakė:

Dombrauski, paporinkit kaip jums pastarasis cPanel zingsnis pakeisti kainodara ir pakelti kainas 800%? Ar stipriais kirs per kainas?

0


Narys yra atsijungęs HOST321 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +79 -0
  • Pranešimai: 7.857
  • Kartu nuo: 2011-09-30

2019-07-02 16:21 (#70)

Rodyti pranešimądombrauskis, 2019-07-02 13:29, pasakė:

[*]cPanel, Plesk ir WHMCS užima tikrai didelę rinkos dalį https://www.datanyze...-control-panels (Šaltinis ne pats geriausiais, bet atspindi bendrą vaizdą)



Visiška pievą, nei bendro vaizdo neatspindi, nei apskritai nieko neatspindi....Pagal šioje statistikoje pateiktus duomenys, mūsų kompanija su DirectAdmin būtų TOP1 ir artimiausias konkurentas būtų toli už durų.....geriau tokių statistikų ateityje net nerodykit....
0


Narys yra atsijungęs dombrauskis 

  • Hostinger.lt
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 17
  • Kartu nuo: 2019-05-03
  • Vardas:Ignas
  • Miestas:Kaunas

2019-07-02 18:05 (#71)

HOST321, sutinku (ir pats minėjau), kad šaltinis prastas ir kitą kartą jo nenaudosiu.

Bet kuriuo atveju, manau, kad abu sutiksime, jog cPanel yra dideli. Tad šis 800% kainos pokytis, tikėtina, palies reikšmingą dalį web hostingo vartotojų.



Rodyti pranešimąHOST321, 2019-07-02 16:21, pasakė:

Visiška pievą, nei bendro vaizdo neatspindi, nei apskritai nieko neatspindi....Pagal šioje statistikoje pateiktus duomenys, mūsų kompanija su DirectAdmin būtų TOP1 ir artimiausias konkurentas būtų toli už durų.....geriau tokių statistikų ateityje net nerodykit....

0


Narys yra atsijungęs DarK-SouL 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 21
  • Kartu nuo: 2007-05-31

2019-10-16 20:55 (#72)

Tikrai niekam nerekomenduočiau šio hostingo. ~Kas antrą dieną yra arba serveriai atnaujinami arba tiesiog "kažkokių" sutrikimų patiria. Kas juokingiausia, tai kad 4 metams išpirktas hostingas "verslo" klasės, nes patikėjau čiulbėjimu jų mergaitės. Kaip kompensacijai jie pridėjo prie mano ketverių metų kančių dar savaitėlę :D Degsite pragare už suvyniotą šudą aukso popierėlyje.
3


Narys yra atsijungęs GalvokNicka 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +3 -0
  • Pranešimai: 205
  • Kartu nuo: 2017-08-18

2019-10-17 18:54 (#73)

Puikus hostingas, o tokie verksniai kaip simonas ar andrejus turėtų būti užbaninti nuo internete.
1


Narys yra atsijungęs DarK-SouL 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 21
  • Kartu nuo: 2007-05-31

2019-10-20 19:52 (#74)

Taigi, Igno pagalba (ačiū), persikelėm į Cloud host'ą. Darom kiekvienai svetainei atskirą vartotoją, resursai izoliuoti nuo kitų vartotojų. Tikiuosi problemų nebekils ir sekmingai bendradarbiausim be skundų.

Šį pranešimą redagavo DarK-SouL: 2019-10-20 19:54

1


Narys yra atsijungęs dombrauskis 

  • Hostinger.lt
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 17
  • Kartu nuo: 2019-05-03
  • Vardas:Ignas
  • Miestas:Kaunas

2019-10-21 09:12 (#75)

Ačiū! Ir labai džiaugiuosi! Jei ką - ignas@hostinger.lt

Rodyti pranešimąDarK-SouL, 2019-10-20 19:52, pasakė:

Taigi, Igno pagalba (ačiū), persikelėm į Cloud host'ą. Darom kiekvienai svetainei atskirą vartotoją, resursai izoliuoti nuo kitų vartotojų. Tikiuosi problemų nebekils ir sekmingai bendradarbiausim be skundų.

0


Narys yra atsijungęs eimis50 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +147 -0
  • Pranešimai: 3.712
  • Kartu nuo: 2009-05-31

2019-10-22 08:54 (#76)

Planuoju pradėti rašyti savo blog'ą, pasirodo serveriai.lt jau baigėsi hostingas, bet dar turiu nepanaudotos premijos.. :/

Galvoju ar verta susivilioti šiuo oferiu?
Paveiksliukas
1


Narys yra atsijungęs Tmaster 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +235 -1
  • Pranešimai: 10.245
  • Kartu nuo: 2009-09-29
  • Buvęs:bugatis

2019-10-22 09:23 (#77)

Rodyti pranešimąeimis50, 2019-10-22 08:54, pasakė:

Planuoju pradėti rašyti savo blog'ą, pasirodo serveriai.lt jau baigėsi hostingas, bet dar turiu nepanaudotos premijos.. :/

Galvoju ar verta susivilioti šiuo oferiu?

hostinger visada turi akcijų, tad jei tikrai reikia perki, bet jei pirksi tik tam, kad ale va turėsiu pigesnį planą ateičiai, tada tikrai neverta
1


Narys yra atsijungęs Andrejus 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +49 -0
  • Pranešimai: 3.972
  • Kartu nuo: 2009-03-08

2019-10-22 12:26 (#78)

Rodyti pranešimąeimis50, 2019-10-22 08:54, pasakė:

Planuoju pradėti rašyti savo blog'ą, pasirodo serveriai.lt jau baigėsi hostingas, bet dar turiu nepanaudotos premijos.. :/

Galvoju ar verta susivilioti šiuo oferiu?
Paveiksliukas

Uždarbis.lt nariams Ignas siūlo dovaną, tai kai nusipirksi jam AŽ parašyk savo paskyrą ir gausi dovanų (nepamenu tikslai ar 1 + 1 tipo (metai užsakymas + metai nemokamai).
Konsultacijos ERP, CRM, GPS tracking klausimais
El. komercijos duomenų sinchronizacija (tiekėjai, kurjeriai, buh. sistemos)
VVS, CRM, sandėlio valdymo sistemų kūrimas (individualūs sprendimai verslui)
1


Narys yra atsijungęs dombrauskis 

  • Hostinger.lt
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 17
  • Kartu nuo: 2019-05-03
  • Vardas:Ignas
  • Miestas:Kaunas

2019-10-23 08:36 (#79)

Eimis50, tiek Tmaster, tiek Andrejus yra teisūs:
- nuolat darome viską, kad turėtume patrauklią kainodarą
- Uždarbio forumo nariams, kurie man parašom DM ar ignas@hostinger.lt duodu specialų pasiūlymą, nežiūrint į dabartinę kainodarą - perkant hostingą bent metams, metus pridedu dovanų.

Tad, jei ką - brūkštelk!

Rodyti pranešimąeimis50, 2019-10-22 08:54, pasakė:

Planuoju pradėti rašyti savo blog'ą, pasirodo serveriai.lt jau baigėsi hostingas, bet dar turiu nepanaudotos premijos.. :/

Galvoju ar verta susivilioti šiuo oferiu?
Paveiksliukas



Rodyti pranešimąTmaster, 2019-10-22 09:23, pasakė:

hostinger visada turi akcijų, tad jei tikrai reikia perki, bet jei pirksi tik tam, kad ale va turėsiu pigesnį planą ateičiai, tada tikrai neverta



Rodyti pranešimąAndrejus, 2019-10-22 12:26, pasakė:

Uždarbis.lt nariams Ignas siūlo dovaną, tai kai nusipirksi jam AŽ parašyk savo paskyrą ir gausi dovanų (nepamenu tikslai ar 1 + 1 tipo (metai užsakymas + metai nemokamai).

0


Narys yra atsijungęs OutCOME 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +112 -0
  • Pranešimai: 4.524
  • Kartu nuo: 2006-11-16
  • Miestas:Vilnius

2019-10-27 11:06 (#80)

O gal kaip uždarbio nariui galit padaryt pinigų sugrąžinimą po daugiau, nei 30 dienų?

Nes žinokit grynas nusivylimas man asmeniškai. Nieko nesakau, gal kitiems ir patogu, bet man tiek tas hPanel yra labai gražiai, bet labai nepatogiai padarytas, tiek tokie bajeriai kaip, kad savo WordPress theme per editor negali editint, nes išmeta error'ą jau baigia užknist.. Dėl kiekvieno š vis į support'ą tenka rašyt, nes nieko negali padaryt.. Galiu palyginimui pasakyt, kad esu turėjęs SiteGround prieš tai, tai SiteGround hosting'as man žymiai patogesnis ir geresnis. Ir support'as jų taip pat greit atrašo ir padeda atsitikus kažkokiai bėdai.

Kolkas Hostinger vertinčiau kokiems 5/10, 5 tik dėl to, kad sutrikimų su veikimu pačiu (uptime) kolkas nepastebėjau ir viskas apipavidalinta gražiai.

Tuo tarpu SiteGround tai 9/10 vertinčiau, jokių nusiskundimų jais neturiu ir ten viskas buvo tobula. Neduodu 10 SiteGround'ui tik dėl to, kad kainos aukštokos pas juos. Bet taip tai ten jokių nesklandumų nebūdavo, viskas smooth eidavosi. Kažką blogai padarei saite - paimi ištrini viską lauk ir kuri per naują tvarkingai. No problem. O su hostinger taip darant labai ilgai gali užtrukt, nes kiekvieną kart vis kokia nesąmonė išlenda.

Šį pranešimą redagavo OutCOME: 2019-10-27 11:11

0


Pasidalinti šia tema:


  • (5 Puslapiai)
  • +
  • « Pirmas
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2019-11-20 05:39

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai