Techninė profilaktika (Uždarbis.lt neveiks): 23-07 val.

Uždarbis.lt: Hostinger.lt - Lietuvoje - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



  • (6 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Paskutinis »
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 88
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2019-05-13 10:03 (#41)

Vėl serveris buvo restartuotas.. jau antrą kartą per pusantro mėnesio. Atsakymas iš hostinger - kad dažniausiai visi tokie (kaip serverio restartas) ir panašūs dalykai būna keliami į "https://statuspage.hostinger.com/" svetainę. Tačiau mažesni 1-2 serverių įvykiai, kurie būna trumpučiai, kartais ten nekeliami.
Būtent toks įvykis man ir atsitiko. Kaip sakė - Buvo downtime, per kurį updateino serverio apsaugas. Nieko nepranešus nei kad tai įvyks (nors turėjo žinoti), nei kad tai pavyko.

Na, čia pirmas kartas naudojantis Hostinger. Kaip minėjau, nuomoju 3 serverius. Ir per tuos 1.5 mėnesio, kada nuomoju, čia jau antras kartas kai kažkuris serveris restartuojasi, ir po restarto kelias dienas būna labai lėtas. Aš beveik 2 metus nuomoju dedicated serverį iš Digitalocean, ir per tuos 2 metus ten serveris nei karto nebuvo restartuotas. Turbūt tai ir yra vienas iš pagrindinių dedicated serverio privalumų prieš VPS.

Kaip matau, naudojantis Hostinger, nėra galimybės sužinoti kada bus restartas, arba apskritai sužinoti, jog buvo restartas.

Teks daryti tai ko anksčiau nereikėjo - kelias dienas panaudoti bandant įdiegti kažką, kas automatiškai paleistų projektą jeigu serveris buvo restartuotas. Nes kitaip čia kas porą savaičių klausinėčiau kodėl serveris buvo restartuotas :) Tikiuosi tai suveiks.
0


Narys yra atsijungęs HOST321 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +79 -0
  • Pranešimai: 7.969
  • Kartu nuo: 2011-09-30

2019-05-13 10:41 (#42)

Rodyti pranešimąmansim, 2019-05-13 10:03, pasakė:

Vėl serveris buvo restartuotas.. jau antrą kartą per pusantro mėnesio. Atsakymas iš hostinger - kad dažniausiai visi tokie (kaip serverio restartas) ir panašūs dalykai būna keliami į "https://statuspage.hostinger.com/" svetainę. Tačiau mažesni 1-2 serverių įvykiai, kurie būna trumpučiai, kartais ten nekeliami.
Būtent toks įvykis man ir atsitiko. Kaip sakė - Buvo downtime, per kurį updateino serverio apsaugas. Nieko nepranešus nei kad tai įvyks (nors turėjo žinoti), nei kad tai pavyko.

Na, čia pirmas kartas naudojantis Hostinger. Kaip minėjau, nuomoju 3 serverius. Ir per tuos 1.5 mėnesio, kada nuomoju, čia jau antras kartas kai kažkuris serveris restartuojasi, ir po restarto kelias dienas būna labai lėtas. Aš beveik 2 metus nuomoju dedicated serverį iš Digitalocean, ir per tuos 2 metus ten serveris nei karto nebuvo restartuotas. Turbūt tai ir yra vienas iš pagrindinių dedicated serverio privalumų prieš VPS.

Kaip matau, naudojantis Hostinger, nėra galimybės sužinoti kada bus restartas, arba apskritai sužinoti, jog buvo restartas.

Teks daryti tai ko anksčiau nereikėjo - kelias dienas panaudoti bandant įdiegti kažką, kas automatiškai paleistų projektą jeigu serveris buvo restartuotas. Nes kitaip čia kas porą savaičių klausinėčiau kodėl serveris buvo restartuotas :) Tikiuosi tai suveiks.


Išduosiu paslaptį - DigitalOcean NENUOMUOJA dedikuotų serverių. Ten pas tave lygiai toks pat VPS/VDS/Cloud
0


Narys yra atsijungęs hm7 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 233
  • Kartu nuo: 2019-02-09

2019-05-13 10:56 (#43)

Rodyti pranešimąHOST321, 2019-05-13 10:41, pasakė:

Išduosiu paslaptį - DigitalOcean NENUOMUOJA dedikuotų serverių. Ten pas tave lygiai toks pat VPS/VDS/Cloud

Skirtumas kad Hostinger naudoja LXC ir jokio dubliavimo, tai jei node kuriam serveris yra lūžta, kartu is visi serveriai. O DO naudoja KVM, kas yra aparatinio lygmens virtualizacija, ne konteineris kaip LXC ir dubliavimą, tai jei vienas node dūsta, permeta į kitą. Todėl uptime ir geras.
Patarčiau nuo visų tokių "tiekėjų" kur pardavinėja konteinerius bėgt kuo toliau ir imt normalų hostingą ar serverį, sumokėsi kiek brangiau, bet patikimiau. Vultr, DigitalOcean, Google Cloud, jei dedikuoto reikia DataPacket, Lietuvoj CherryServer ar RackRay, jei VPS tai dedikuoti.lt
0


Narys yra atsijungęs HOST321 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +79 -0
  • Pranešimai: 7.969
  • Kartu nuo: 2011-09-30

2019-05-14 12:45 (#44)

Rodyti pranešimąhm7, 2019-05-13 10:56, pasakė:

Skirtumas kad Hostinger naudoja LXC ir jokio dubliavimo, tai jei node kuriam serveris yra lūžta, kartu is visi serveriai. O DO naudoja KVM, kas yra aparatinio lygmens virtualizacija, ne konteineris kaip LXC ir dubliavimą, tai jei vienas node dūsta, permeta į kitą. Todėl uptime ir geras.
Patarčiau nuo visų tokių "tiekėjų" kur pardavinėja konteinerius bėgt kuo toliau ir imt normalų hostingą ar serverį, sumokėsi kiek brangiau, bet patikimiau. Vultr, DigitalOcean, Google Cloud, jei dedikuoto reikia DataPacket, Lietuvoj CherryServer ar RackRay, jei VPS tai dedikuoti.lt


Ne nuo hypervisor priklauso ar persimeta ant kito node ar ne :) Lygiai tą patį galima padaryti su bet kuo :)

Jei reikia cloud serverio - AŽ galiu pagelbėti
0


Narys yra atsijungęs hm7 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 233
  • Kartu nuo: 2019-02-09

2019-05-14 15:39 (#45)

Rodyti pranešimąHOST321, 2019-05-14 12:45, pasakė:

Ne nuo hypervisor priklauso ar persimeta ant kito node ar ne :) Lygiai tą patį galima padaryti su bet kuo :)

Jei reikia cloud serverio - AŽ galiu pagelbėti

Omeny turėjau kad KVM yra stabiliau ir lanksčiau artitimumo fiziniam serveriui pagrindu, pavyzdžiui konteinery nelabai pasikeisi tinklo konfigūraciją ir panašiai. Žinau, kad galima visur beveik dubliavimą daryt, faktas, kad Hostinger to nedaro. Taupo.
0


Narys yra atsijungęs L33T 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Moderatoriai
  • Atsiliepimai: +111 -0
  • Pranešimai: 3.257
  • Kartu nuo: 2007-08-19

2019-05-14 21:38 (#46)

Rodyti pranešimąhm7, 2019-05-14 15:39, pasakė:

Omeny turėjau kad KVM yra stabiliau ir lanksčiau artitimumo fiziniam serveriui pagrindu, pavyzdžiui konteinery nelabai pasikeisi tinklo konfigūraciją ir panašiai. Žinau, kad galima visur beveik dubliavimą daryt, faktas, kad Hostinger to nedaro. Taupo.

Gal nereikėtų norėti turėti fault tolerance ir high availability už tokią kainą?
0


Narys yra atsijungęs hm7 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 233
  • Kartu nuo: 2019-02-09

2019-05-14 23:36 (#47)

Scaleway gaunu geresnius parametrus ir redundancy už tokią pat kainą.
0


Narys yra atsijungęs HOST321 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +79 -0
  • Pranešimai: 7.969
  • Kartu nuo: 2011-09-30

2019-05-15 01:25 (#48)

Rodyti pranešimąL33T, 2019-05-14 21:38, pasakė:

Gal nereikėtų norėti turėti fault tolerance ir high availability už tokią kainą?


Ne nuo kainos čia irgi priklauso, HA ir FT yra sameshit infrastruktūroje, pas mus pvz, yra ir FT ir HA ir kainos žemos :)
0


Narys yra atsijungęs hm7 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 233
  • Kartu nuo: 2019-02-09

2019-05-15 09:05 (#49)

https://www.ibm.com/...ability?lang=en
0


Narys yra atsijungęs ePavelas 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +51 -0
  • Pranešimai: 185
  • Kartu nuo: 2011-06-17

2019-05-17 05:04 (#50)

Laba diena,

Taigi, pastovi rubrika - mano patirtis su Hostinger.
Artimiausiu metu parašysiu knygą arba žurnalą, nes mano bei Hostinger kompanijos ryšiai darosi vis glaudesni, turime ir pykčių ir džiaugsmo akimirkų, todėl negaliu nesidalinti šiomis emocijomis.

Pirmiausiai noriu pranešti džiugią žinią, mums pagaliau pavyko sutvarkyti uptime! Puslapis yra pasiekiamas visą parą, beveik, kartais būna Internal Server Error 500, bet čia nieko tokio, jis bent jau yra pasiekiamas. Kaip mums tai pavyko padaryti? Labai paprastai, mes tiesiog iš WEB hostingo perėjome į CLOUD hostingą. :D
Žinoma dabar aš rašysiu atsiliepimus 2-iems metais mažiau, nes kainų skirtumas labai pasijautė, tačiau bent jau po ilgų diskusijų, pykčių bei tam tikrų inside žinių, mums pavyko hostingo planą "pakeisti", vietoj to, kad pirkti visiškai naują planą.

Kaip ten sakoma, bėda po vieną nevaikšto, šiandien ryte gavome pranešimą, jog mūsų MX serveris yra įtrauktas į blacklist, tai nėra didelė problema, laiškų beveik nesiunčiame ir tikrai tai įvyko ne dėl mūsų problemos, kadangi siunčiame tik dalykinius laiškus, tačiau nesinori, kad asmeniniai laiškai keliautų į SPAM. Skamba kaip labai paprasta problema, tereikia pakeisti MX serverį, tačiau ir čia Hostinger sugeba pateikti staigmenų. :thumbsup:

Parašiau į Live Chat 04:44, bendravome apie nieką, labai ilgai teko laukti atsakymų, nieko konkretaus ir galiausiai po 1,5h gavau atsakymą, jog pranešimas buvo užregistruotas ir aš gausiu atsakymą, kai problema bus išspręsta! Valio! :rolleyes:

Greičiausiai atsakymo negausiu niekada, nes tokį atsakymą gaunu jau ne pirmą kartą, o visą tai parašiau, nes aukščiau labai gyriau jų support'ą.

Aš:
Labas rytas, turime problemą. Per periodinę viešų interneto juodųjų sąrašų patikrą (angl. DNS Black List) aptikome, kad Jūsų domeną aptarnaujantis serveris Gegužės 17, 2019 03:01 buvo įtrauktas į vieną iš jų.
Serveris: mx1.hostinger.lt
Tipas: MX
IP: 145.14.159.241
Informacija: IP 145.14.159.241 is UCEPROTECT-Level 1 listed. See http://www.uceprotect.net/rblcheck.php?ipr=145.14.159.241
Kadangi mes siunčiame labai nedaug laiškų, o pastaruoju metu visai nesiuntėme, greičiausiai problema yra iš Jūsų pusės.

Operatorius:
Hostinger typically replies in a few minutes.
Sveiki. Tikrinu 😊 

Aš:
Ar pavyko patikrinti?

Operatorius:
Galite patikslinti, kokias problemas jums suteikia, kad ten uzblokuotas IP?

Aš:
Gali būti sutrikęs el. pašto veikimas, kadangi juodieji sąrašai visame pasaulyje yra naudojami laiškų filtravimui interneto paslaugų teikėjų pašto serveriuose.
Ar tai normalu?

Operatorius:
Tikrinu 😊 

Operatorius:
Mes taip pat turime savo filtrus siems dalykams, tai kai tikrinau, pas mus viskas yra gerai yra jusu laiskai nera blacklistinti. Del sito jums reiketu kreiptis ten kur buvote uzblokuotas 😊 

Aš:
Ne aš buvau užblokuotas, o Jūsų MX IP adresas. Patikrinti galite čia:
http://www.uceprotect.net/en/rblcheck.php?ipr=145.14.159.241
Taip pat galite patikrinti čia:
https://www.dnsbl.info/dnsbl-database-check.php
Kur galima matyti, jog šiuo metu IP yra užblokuotas: dnsbl-1.uceprotect.net bei dnsbl.spfbl.net

Don't stay in bed unless you can make money in bed.
1


Narys yra atsijungęs hm7 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 233
  • Kartu nuo: 2019-02-09

2019-05-17 09:24 (#51)

Rodyti pranešimąePavelas, 2019-05-17 05:04, pasakė:

Laba diena,

Taigi, pastovi rubrika - mano patirtis su Hostinger.
Artimiausiu metu parašysiu knygą arba žurnalą, nes mano bei Hostinger kompanijos ryšiai darosi vis glaudesni, turime ir pykčių ir džiaugsmo akimirkų, todėl negaliu nesidalinti šiomis emocijomis.

Pirmiausiai noriu pranešti džiugią žinią, mums pagaliau pavyko sutvarkyti uptime! Puslapis yra pasiekiamas visą parą, beveik, kartais būna Internal Server Error 500, bet čia nieko tokio, jis bent jau yra pasiekiamas. Kaip mums tai pavyko padaryti? Labai paprastai, mes tiesiog iš WEB hostingo perėjome į CLOUD hostingą. :D
Žinoma dabar aš rašysiu atsiliepimus 2-iems metais mažiau, nes kainų skirtumas labai pasijautė, tačiau bent jau po ilgų diskusijų, pykčių bei tam tikrų inside žinių, mums pavyko hostingo planą "pakeisti", vietoj to, kad pirkti visiškai naują planą.

Kaip ten sakoma, bėda po vieną nevaikšto, šiandien ryte gavome pranešimą, jog mūsų MX serveris yra įtrauktas į blacklist, tai nėra didelė problema, laiškų beveik nesiunčiame ir tikrai tai įvyko ne dėl mūsų problemos, kadangi siunčiame tik dalykinius laiškus, tačiau nesinori, kad asmeniniai laiškai keliautų į SPAM. Skamba kaip labai paprasta problema, tereikia pakeisti MX serverį, tačiau ir čia Hostinger sugeba pateikti staigmenų. :thumbsup:

Parašiau į Live Chat 04:44, bendravome apie nieką, labai ilgai teko laukti atsakymų, nieko konkretaus ir galiausiai po 1,5h gavau atsakymą, jog pranešimas buvo užregistruotas ir aš gausiu atsakymą, kai problema bus išspręsta! Valio! :rolleyes:

Greičiausiai atsakymo negausiu niekada, nes tokį atsakymą gaunu jau ne pirmą kartą, o visą tai parašiau, nes aukščiau labai gyriau jų support'ą.

Aš:
Labas rytas, turime problemą. Per periodinę viešų interneto juodųjų sąrašų patikrą (angl. DNS Black List) aptikome, kad Jūsų domeną aptarnaujantis serveris Gegužės 17, 2019 03:01 buvo įtrauktas į vieną iš jų.
Serveris: mx1.hostinger.lt
Tipas: MX
IP: 145.14.159.241
Informacija: IP 145.14.159.241 is UCEPROTECT-Level 1 listed. See http://www.uceprotect.net/rblcheck.php?ipr=145.14.159.241
Kadangi mes siunčiame labai nedaug laiškų, o pastaruoju metu visai nesiuntėme, greičiausiai problema yra iš Jūsų pusės.

Operatorius:
Hostinger typically replies in a few minutes.
Sveiki. Tikrinu 😊 

Aš:
Ar pavyko patikrinti?

Operatorius:
Galite patikslinti, kokias problemas jums suteikia, kad ten uzblokuotas IP?

Aš:
Gali būti sutrikęs el. pašto veikimas, kadangi juodieji sąrašai visame pasaulyje yra naudojami laiškų filtravimui interneto paslaugų teikėjų pašto serveriuose.
Ar tai normalu?

Operatorius:
Tikrinu 😊 

Operatorius:
Mes taip pat turime savo filtrus siems dalykams, tai kai tikrinau, pas mus viskas yra gerai yra jusu laiskai nera blacklistinti. Del sito jums reiketu kreiptis ten kur buvote uzblokuotas 😊 

Aš:
Ne aš buvau užblokuotas, o Jūsų MX IP adresas. Patikrinti galite čia:
http://www.uceprotect.net/en/rblcheck.php?ipr=145.14.159.241
Taip pat galite patikrinti čia:
https://www.dnsbl.info/dnsbl-database-check.php
Kur galima matyti, jog šiuo metu IP yra užblokuotas: dnsbl-1.uceprotect.net bei dnsbl.spfbl.net


Skamba kone mazochistiškai. Nesinorėtų persikelt kur nors kur ir support turi smegenų, ir nelūžinėja?
2


Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 88
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2019-05-17 12:09 (#52)

Na va, pagaliau pirmąkart istorijoje is Hostinger gavau laišką, kad serveriai bus offline ir apytikslį laiką kada.
Laikas 10:00 - 18:00, Darbų trukmė: Nuo 15 min iki 1 val.
Bent jau dėl šito downtime nesiskūsiu :)
1


Narys yra atsijungęs hm7 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 233
  • Kartu nuo: 2019-02-09

2019-05-17 12:15 (#53)

8h timeframe - tikrai tikslu
1


Narys yra atsijungęs RomasTR 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +89 -0
  • Pranešimai: 3.741
  • Kartu nuo: 2009-02-09
  • Vardas:Romas / Rita
  • Miestas:Naujia Vilnia
  • Buvęs:PaSKuDa

2019-05-18 19:20 (#54)

Bėkit iš hostinger kol galit.

Kas buvo man būnant pas juos 2013-2016, viskas tas pats ir dabar. Viską ką rašot esu patyręs savo kailiu :)

Tiesiog tai yra laiko gaišimas, nervų gadinimas, klientų ir lankytojų praradimas :)

apgaudinėja ant kiekvieno žingsnio. Norėjau persikelti subdomena kažkada registruota pas juos, ant free hostingo. ( tiesiog tas subdomenas nors ir neveikia jau ilga laika ) - bet pagal raktažodžius meta pirmuose puslapiuose. Tai, nors ir skelbiasi, kad galima persikelti ant free hostingo, bet realybėje to negalima padaryti, kas yra klaidinimas žmonių.

Rašiau žmogui, kuris dirba hostinger, dėl subdomeno, ar įmanoma ji atgauti. Tai laukiau 7 berods dienas, kol sulaukiau atsakymo, jog įmanoma, tik reikia paimti premium planą. Pagalvojau, jus gal "jobnuti".. kad ten koja dar žengčiau :)

Žodžiu, niekas pas juos nesikeičia, tik labai gerai paruoštas melas naujiems žmonėms pritraukti :)

Ir kas labiausia piktina, kad jie giria patys save, kokie mes geri, kai visi aplink žmonės sako, kad jie yra blogi.. Kvaila, bet realiai per pokalbi su žmogum, 4 kartus išgirdau kaip jie save gyrė, kaip jie sparčiai auga, kokie jie super duper, kad turi šimtus tūkstančius klientu premium, bet comon....visiems buvusiems, ir esamiems klientams tiesiogine ta žodžio prasme spjauna į veidą, ir durnina ant kiekvieno žingsnio.. :D

Šį pranešimą redagavo RomasTR: 2019-05-18 19:39

Radijo reklamos kūrimas / Vaizdo įgarsinimo paslaugos / Radijo / Socialinių tinklų garso reklamos kūrimas / atsakiklių įgarsinimas! http://www.audioklip.lt
Paveiksliukas
3


Narys yra atsijungęs dombrauskis 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 24
  • Kartu nuo: 2019-05-03
  • Vardas:Ignas
  • Miestas:Kaunas

2019-05-30 22:10 (#55)

Romai, peržvelgiau visą Jūsų ir mūsų bendrą istoriją - labai ačiū už grįžtamąjį ryšį.

Aš, kaip ir visi mano kolegos esame atviri, tad pripažįstu, jog per visą Hostinger istoriją būta visko. Jei kažką nuliūdinome, atsiprašau. Nuoširdžiai. Jei smalsu, kokia ši istorija, žvilgtelkit mano kolegos Balio interviu Proto Industrijos laidoje https://youtu.be/xFBCdNdncek?t=637

Tuo pat metu labai tikiu pokyčiu, kuris vyksta pastaraisiais metais. Dedame nežmonišką kiekį pastangų bei juodo darbo. Labai daug mokomės tiek iš savo, tiek iš mažų laimėjimų. Tobuliname kiekvieną aspektą ir produkte, ir paslaugoje, ir aptarnavime. Tą klientai visuose regionuose labai pastebi ir vertina, tad su komanda džiaugiamės.

Bet kuriuo atveju visi žinome, jog Roma nebuvo pastatyta per vieną dieną, tad ir mes matome dar daugybę tobulintinų dalykų, kad ir toliau augtume taip pat sparčiai, kaip tai darome dabar. Kiekvienas komentaras, atsiliepimas ar istorija, iš kurių galime mokytis, mums labai svarbi - prašau pasidalinkite.

Rodyti pranešimąRomasTR, 2019-05-18 19:20, pasakė:

Bėkit iš hostinger kol galit.

Kas buvo man būnant pas juos 2013-2016, viskas tas pats ir dabar. Viską ką rašot esu patyręs savo kailiu :)

Tiesiog tai yra laiko gaišimas, nervų gadinimas, klientų ir lankytojų praradimas :)

apgaudinėja ant kiekvieno žingsnio. Norėjau persikelti subdomena kažkada registruota pas juos, ant free hostingo. ( tiesiog tas subdomenas nors ir neveikia jau ilga laika ) - bet pagal raktažodžius meta pirmuose puslapiuose. Tai, nors ir skelbiasi, kad galima persikelti ant free hostingo, bet realybėje to negalima padaryti, kas yra klaidinimas žmonių.

Rašiau žmogui, kuris dirba hostinger, dėl subdomeno, ar įmanoma ji atgauti. Tai laukiau 7 berods dienas, kol sulaukiau atsakymo, jog įmanoma, tik reikia paimti premium planą. Pagalvojau, jus gal "jobnuti".. kad ten koja dar žengčiau :)

Žodžiu, niekas pas juos nesikeičia, tik labai gerai paruoštas melas naujiems žmonėms pritraukti :)

Ir kas labiausia piktina, kad jie giria patys save, kokie mes geri, kai visi aplink žmonės sako, kad jie yra blogi.. Kvaila, bet realiai per pokalbi su žmogum, 4 kartus išgirdau kaip jie save gyrė, kaip jie sparčiai auga, kokie jie super duper, kad turi šimtus tūkstančius klientu premium, bet comon....visiems buvusiems, ir esamiems klientams tiesiogine ta žodžio prasme spjauna į veidą, ir durnina ant kiekvieno žingsnio.. :D

Šį pranešimą redagavo dombrauskis: 2019-05-30 22:16

0


Narys yra prisijungęs Andrejus 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +50 -0
  • Pranešimai: 4.005
  • Kartu nuo: 2009-03-08

2019-05-31 06:44 (#56)

Rodyti pranešimądombrauskis, 2019-05-30 22:10, pasakė:

< ... >

Toks general atsakymas, mes stengsimės, mes tobulinsim, klaidų buvo.

Siūlau pasižiūrėti diskusijas lowendtalk.com, yra atstovas ir jis diskutuoja, derina, dabar krūvos darbuotojų/samdomų promoterių ir kas jie tokie bebūtų rašo viskas super, ir tada žmonės kuriais aš labiau pasitikiu rašo kad tai š krūva, tai kaip manote, kuom aš pasitikėsiu galvodamas apie paslaugų pirkimą?

Ieškojau klientui kur persikelti didelį eshop, ir teko likti su pro.hostingas, nes https://www.hostinge...cloud-hostingas kainos kad ir geresnės (su akcijomis), bet iš komentarų matau, kad su support bėdos bus, o kur support bėdos - ten klientams bėdos, o tai yra ko nereikia nei man, nei kitiems reselleriams kurie norėtu migruoti viską nuo lietuvos hostingo monopolio kitur.

Šį pranešimą redagavo Andrejus: 2019-05-31 06:51

Konsultacijos ERP, CRM, GPS tracking klausimais
El. komercijos duomenų sinchronizacija (tiekėjai, kurjeriai, buh. sistemos)
VVS, CRM, sandėlio valdymo sistemų kūrimas (individualūs sprendimai verslui)
1


Narys yra atsijungęs dombrauskis 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 24
  • Kartu nuo: 2019-05-03
  • Vardas:Ignas
  • Miestas:Kaunas

2019-05-31 09:53 (#57)

Andrejau, notes taken, tad iš eilės:

Kodas UZDARBIS - su šiuo kodu kiekvienas norintis įvertinti mūsų shared / cloud planus, juos gali pasiimti 3 mėnesiams NEMOKAMAI. Dėl VPS bandymų - rašykite PM ar ignas@hostinger.lt. Tačiau aš kiekvienam asmeniškai rašysiu, kad gaučiau feedbacko - kas patiko, kas nepatiko, ką rekomenduotumėt kitiems, ką verta tobulinti.

Antra, Romui atsakymas toks, nes jis iš mūsų išsikraustė dar 2016’ais, tad jo komentarai teisingi ir tai reali patirtis, tik gali būti kiek outdated, nes tuo metu dirbome daug mažesnėmis apsukomis ir vos su penkiasdešimties žmonių komanda, kai, tuo tarpu, šiandien mūsų grupėje yra virš 350 žmonių, iš kurių pusė (180+) dirba klientų aptarnavime. Plius, ir kodo UZDARBIS dar neturėjau parengęs, kad galėčiau pasiūlyti įvertinti mūsų paslaugas bei aptarnavimą iš naujo. My bad.

Trečia, komentatoriams su dabartinėmis problemomis minsim, ePavelas, Simonas parašiau asmeniškai su papildomais klausimais arba konkrečiais pasiūlymais ką galiu dėl jų padaryti ir / ar padariau, tad gal jie vieną dieną apie tai papasakos, o gal ir ne. Nežinau. Kitų situacijas analizuoju ir kontaktuosiu taip pat asmeniškai.

Ketvirta, komentarai. Jų visada bus neigiamų, nes keičiasi ne tik paslaugos, bet ir klientų lūkesčiai, viskas tobulėja ir auga, tad grįžčiau prie tavo pradinės minties - ar į visa tai yra reaguojama ir ar kažkas keičiasi. Taip, šiame komentarų sraute mano reakcijos nebuvo matyti, nes sprendžiau privačiai, case by case ir sprendžiu taip toliau. Bet, po reikiamo tamstos komentaro - atverčiu kortas. Ačiū už patarimą, beje.

P.s. Kodas yra viena, tačiau tie, kurie pasirinks mūsų hostingo paslaugas bent metams - metus pridedu nuo savęs - rašykit man laišką su savo paskyros el. paštu į ignas@hostinger.lt.

P.s.2. Tie, kurie norės persikelti savo paslaugas iš kitur pas mus, rašykit man laišką - mėgstu padėti. Kartais padedant migracijos procese, kartais sudengiant laiką, kuris likęs pas kitą tiekėją, kad jum nereiktų sukti galvos.

Dar kartą ačiū už grįžtamąjį ryšį!

Rodyti pranešimąAndrejus, 2019-05-31 06:44, pasakė:

Toks general atsakymas, mes stengsimės, mes tobulinsim, klaidų buvo.

Siūlau pasižiūrėti diskusijas lowendtalk.com, yra atstovas ir jis diskutuoja, derina, dabar krūvos darbuotojų/samdomų promoterių ir kas jie tokie bebūtų rašo viskas super, ir tada žmonės kuriais aš labiau pasitikiu rašo kad tai š krūva, tai kaip manote, kuom aš pasitikėsiu galvodamas apie paslaugų pirkimą?

Ieškojau klientui kur persikelti didelį eshop, ir teko likti su pro.hostingas, nes https://www.hostinge...cloud-hostingas kainos kad ir geresnės (su akcijomis), bet iš komentarų matau, kad su support bėdos bus, o kur support bėdos - ten klientams bėdos, o tai yra ko nereikia nei man, nei kitiems reselleriams kurie norėtu migruoti viską nuo lietuvos hostingo monopolio kitur.

0


Narys yra atsijungęs supercooleris 

  • Sudie, sudie!
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Išmesti
  • Atsiliepimai: +48 -1
  • Pranešimai: 398
  • Kartu nuo: 2011-11-03

2019-05-31 10:05 (#58)

Visu pirma tobulinkit savo supporta, o tai dabar prisirinke malalietku, kurie ka tik baige universitetus ir per savo gyvenima tik wordpress ismoke instaliuot, ir jau laiko save IT specialistais. Apgailetina, kai iprastas klientas turi mokyt supporto darbuotojus kur kokius jam reikalingus nustatymus pakeist. Ne toks turi buti hostingas.
Tinklalapis grazus, reklamos grazios, apie save snekat graziai, bet tik tiek - daugiau nieko. O klientu atsiliepimai pasakoja priesingas istorijas...
2


Narys yra prisijungęs Andrejus 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +50 -0
  • Pranešimai: 4.005
  • Kartu nuo: 2009-03-08

2019-05-31 10:29 (#59)

Rodyti pranešimądombrauskis, 2019-05-31 09:53, pasakė:

Andrejau, notes taken, tad iš eilės:

Kodas UZDARBIS - su šiuo kodu kiekvienas norintis įvertinti mūsų shared / cloud planus, juos gali pasiimti 3 mėnesiams NEMOKAMAI. Dėl VPS bandymų - rašykite PM ar ignas@hostinger.lt. Tačiau aš kiekvienam asmeniškai rašysiu, kad gaučiau feedbacko - kas patiko, kas nepatiko, ką rekomenduotumėt kitiems, ką verta tobulinti.

< ... >

Manau Ignai puikiai supranti, kad perkelti testavimams gyvą projektą (mano atvėju el. komercijos projektą) būtų ne vien testavimas hostinger, bet ir savo reputacijos.

Nebent turite Support lygius ir verslo klientams (kurie ne iki 1€ paslaugas perka) yra priskiriami level II arba III support'eriai.

P.S. Dirbau vokiečių hostingo įmonėje kaip custom solution support (Level IV pagal juos) ir puikiai žinau, kad jei nėra lygių - nėra ir garantijų, o kas kas, bet vokiečiai kokybe labai mėgsta.
Konsultacijos ERP, CRM, GPS tracking klausimais
El. komercijos duomenų sinchronizacija (tiekėjai, kurjeriai, buh. sistemos)
VVS, CRM, sandėlio valdymo sistemų kūrimas (individualūs sprendimai verslui)
2


Narys yra atsijungęs dombrauskis 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 24
  • Kartu nuo: 2019-05-03
  • Vardas:Ignas
  • Miestas:Kaunas

2019-05-31 11:24 (#60)

Žinoma, kad suprantu. Prieš kurį laiką vysčiau e-commerce projektą su keletos milijonų metine apyvarta (KavosDraugas.lt / KafijasDraugs.lv / PrzyjacieleKawy.pl ir kt.) ir jei kas būtų pasiūlęs perkelti gyvą projektą bei ant jo testuoti, būčiau tiesiog pasakęs ačiū ir užblokavęs :) Tad nuoširdžiai to daryti ir nesiūlau.

Tačiau jei yra poreikis įvertinti paslaugą, aptarnavimą, kito atvejo kaip bandant - nematau. Gal su WP, gal su Magento, gal kažkokį custom projektą užmesti ir žiūrėti.

Tiek verslo klientų turime (iš e-commerce pvz: https://thermowave.lt/ ar https://elanusparts.com/), tiek šiaip besirenkančių didelius cloud ar VPS planus. Tačiau į tokius lygius, kaip tavo įvardinti, klientų aptarnavimo komandos neskirstome, bet visuomet tarp kolegų yra ir junior, ir su įvairaus lygio IT backgroundo, ir šiaip Senior žmonių.


Rodyti pranešimąAndrejus, 2019-05-31 10:29, pasakė:

Manau Ignai puikiai supranti, kad perkelti testavimams gyvą projektą (mano atvėju el. komercijos projektą) būtų ne vien testavimas hostinger, bet ir savo reputacijos.

Nebent turite Support lygius ir verslo klientams (kurie ne iki 1€ paslaugas perka) yra priskiriami level II arba III support'eriai.

P.S. Dirbau vokiečių hostingo įmonėje kaip custom solution support (Level IV pagal juos) ir puikiai žinau, kad jei nėra lygių - nėra ir garantijų, o kas kas, bet vokiečiai kokybe labai mėgsta.

Šį pranešimą redagavo dombrauskis: 2019-05-31 11:26

0


Pasidalinti šia tema:


  • (6 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Paskutinis »
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)

Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2020-06-01 14:35

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai