Pereiti prie turinio

Ekspeditorius / ekspeditoriaus veikla


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Esame susidomėję išbandyti ekspeditoriaus veiklą, tačiau turiu pora klausimų. Vienas iš pagrindinių, tai kas dirbate ekspeditoriais kaip apsisaugote nuo krovinių dingimo arba krovinių pristatymu nelaiku. Labai įdomu kokias sutartis esate pasirašę kaip pavyzdį. Yra įkurta MB (mažoji bendrija), kapitalas ~5000EUR, tačiau nesinori iš karto nerti ir pirkti sunkiojo transporto, turiu omeny ne vilkikus, o 7,5-12t, visokios licenzijos ir t.t. Draudimo kompanijos neapsiima drausti įmonės kaip ekspeditoriaus, nes ir taip aišku, nauja, be kapitalo, be patirties ir t.t. Buvo kreiptasi į dvi draudimo įmones, iš abiejų buvo sulauktas neigiamas atsakymas.

 

Tai, būtų labai įdomu, kas galėtų pakonsultuoti, padėti sudaryti sutartį su vežėjais ar kažką panašaus. Nes, kuriant sutartį, manau, vienas iš didžiausių punktų būtų, tai, kad vežėjas apsiimtų visą atsakomybę už krovinio pergabenimą ar kažkas panašaus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paprasta kaip 2x2, pasinaudok gigantų sutarčių copy / paste ir tiek. Elementariai kokio Baltic translaino ar kitos didesnės įmonės transporto užsakymu. Daugiau mažiau - visi jie šabloniniai.

 

Klausimas kitas, kažkiek dirbęs transporte, ar čia naiviai tikiesi ir eini vabank? :) 5000eu, kaip pradinis kapitalas, išvis nulinis. Nebent žaisi po LT,LV, kada užsakymo kaina vidurkis 150e + pvm.

 

Kai būsi naujas, niekam netiks 45d atsiskaitymai ir pan., turėsi viliotis klientus tik su greitu apmokėjimu ar net avansiniais mokėjimais.

 

Tu bijai, kad dings su kroviniu, o vežėjas bijos, kad dingsi su visu frahtu. :-)

Redagavo Nordvas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paprasta kaip 2x2, pasinaudok gigantų sutarčių copy / paste ir tiek. Elementariai kokio Baltic translaino ar kitos didesnės įmonės transporto užsakymu. Daugiau mažiau - visi jie šabloniniai.

 

Klausimas kitas, kažkiek dirbęs transporte, ar čia naiviai tikiesi ir eini vabank? :) 5000eu, kaip pradinis kapitalas, išvis nulinis. Nebent žaisi po LT,LV, kada užsakymo kaina vidurkis 150e + pvm.

 

Kai būsi naujas, niekam netiks 45d atsiskaitymai ir pan., turėsi viliotis klientus tik su greitu apmokėjimu ar net avansiniais mokėjimais.

 

Tu bijai, kad dings su kroviniu, o vežėjas bijos, kad dingsi su visu frahtu. :-)

Manau, kad tie gigantai viešai neskelbia savo sutarčių šablonų, nebent reikia užsisakyti paslaugas. Baltic Translain, turės jau savo transporto parką ir jie jau kaip vežėjai skaitosi. Ką pavyko rasti per greitą paiešką, tai ekspeditoriaus sutartį, bet ten geležinkelio transportas.

 

Transporto logistikoje nedirbęs, turiu 6 mėn., praktiką gamybos logistikoje, ten tik nuomotis transportą reikėjo iš vietinių, o nuosavo parko neturėjo. Pats esu baigęs KK logistikos studijas. Pilnu etatu dirbti nuo 8h iki 17h, nelabai pavyktų, nes padedu prižiūrėti vaikus, kol sesė pati mokosi. Todėl ir sudomino ekspeditoriaus darbas, nes realiai galima dirbti iš namų, ir per mėnesį pasidaryti 200-400eur yra realu.

 

Kad krovinio vežėjas tiesiogiai rašo sąskaitos rekvizitus įmonei kuri yra užsakovas (gavėjas), o užsakovas moka pinigus už transportavimą vežėjui + kita sąskaita ekspeditoriui už tarpininkavimą. Ekspeditorius negauna pinigų už transportavimą, jei ekspeditorius paima pinigus už pervėžimą, gaunasi, kad jis tapo vežėju.

Redagavo Gyzka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, kad tie gigantai viešai neskelbia savo sutarčių šablonų, nebent reikia užsisakyti paslaugas. Baltic Translain, turės jau savo transporto parką ir jie jau kaip vežėjai skaitosi. Ką pavyko rasti per greitą paiešką, tai ekspeditoriaus sutartį, bet ten geležinkelio transportas.

 

Transporto logistikoje nedirbęs, turiu 6 mėn., praktiką gamybos logistikoje, ten tik nuomotis transportą reikėjo iš vietinių, o nuosavo parko neturėjo. Pats esu baigęs KK logistikos studijas. Pilnu etatu dirbti nuo 8h iki 17h, nelabai pavyktų, nes padedu prižiūrėti vaikus, kol sesė pati mokosi. Todėl ir sudomino ekspeditoriaus darbas, nes realiai galima dirbti iš namų, ir per mėnesį pasidaryti 200-400eur yra realu.

 

Kad krovinio vežėjas tiesiogiai rašo sąskaitos rekvizitus įmonei kuri yra užsakovas (gavėjas), o užsakovas moka pinigus už transportavimą vežėjui + kita sąskaita ekspeditoriui už tarpininkavimą. Ekspeditorius negauna pinigų už transportavimą, jei ekspeditorius paima pinigus už pervėžimą, gaunasi, kad jis tapo vežėju.

 

Manau, kad 200-400 gali uzsidirbti ir paprastensiu budu. Gal netgi neinvestuojant 5000, nes lysti i logistika ir dar be didesnes patirties, na nezinau, siulyciau gerai pagalvoti. Realiai konkurencija nemaza nelabai tu turi ka pasiulyti. Aisku gal ne visai prie sirdies ir atrodo nuvalkiota, bet tokia suma gali uzdirbti is paprasciausio dropshipingo. Jokios rizikos ir nervu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ryškiai nesigaudai. :) mesk šią mintį tolyn.

 

"Kad krovinio vežėjas tiesiogiai rašo sąskaitos rekvizitus įmonei kuri yra užsakovas (gavėjas), o užsakovas moka pinigus už transportavimą vežėjui + kita sąskaita ekspeditoriui už tarpininkavimą"

 

Toks modelis neegzistuoja, nes po pirmo reiso - tu sudegi. Už gržias akis, niekas tau nemokės. Visi skaičiuoja išlaidas, po pirmo reiso užsakovas tieisai kontaktuoja su vežėju ir tau labanaktis.

 

Sutartyse aiškiai kaip tik būna nurodytas punktas, kokia atsakomybė laukia kontaktuojant veežėjui su užsakovu, teisiškai tai sunku įrodyti ( kitaip sakant, vogti klientus nuo CMR yra negražu ), tačiau toks punktas egzistuoja. Dažniausiai nurodomos sumos buna xxxx eu.

 

Tiesiog matau, kad neturi nei patirties, nei žalio supratimo, kaip šis modelis verslo veikia.

 

Tikrai pasirink, kaip minėjo aukščiau - lengvesni kelia tiem 200-400eu / mėn.

Redagavo Nordvas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, kad 200-400 gali uzsidirbti ir paprastensiu budu. Gal netgi neinvestuojant 5000, nes lysti i logistika ir dar be didesnes patirties, na nezinau, siulyciau gerai pagalvoti. Realiai konkurencija nemaza nelabai tu turi ka pasiulyti. Aisku gal ne visai prie sirdies ir atrodo nuvalkiota, bet tokia suma gali uzdirbti is paprasciausio dropshipingo. Jokios rizikos ir nervu :)

+

 

Ryškiai nesigaudai. :) mesk šią mintį tolyn.

 

"Kad krovinio vežėjas tiesiogiai rašo sąskaitos rekvizitus įmonei kuri yra užsakovas (gavėjas), o užsakovas moka pinigus už transportavimą vežėjui + kita sąskaita ekspeditoriui už tarpininkavimą"

 

Toks modelis neegzistuoja, nes po pirmo reiso - tu sudegi. Už gržias akis, niekas tau nemokės. Visi skaičiuoja išlaidas, po pirmo reiso užsakovas tieisai kontaktuoja su vežėju ir tau labanaktis.

 

Sutartyse aiškiai kaip tik būna nurodytas punktas, kokia atsakomybė laukia kontaktuojant veežėjui su užsakovu, teisiškai tai sunku įrodyti ( kitaip sakant, vogti klientus nuo CMR yra negražu ), tačiau toks punktas egzistuoja. Dažniausiai nurodomos sumos buna xxxx eu.

 

Tiesiog matau, kad neturi nei patirties, nei žalio supratimo, kaip šis modelis verslo veikia.

 

Tikrai pasirink, kaip minėjo aukščiau - lengvesni kelia tiem 200-400eu / mėn.

Ačiū, bent su kažkuo pasikalbėjau ir tapo aiškiau. +

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...