Pereiti prie turinio

Vadybininko darbas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki.

Gal kas dirba logistikos įmonėje ir netingite papasakoti darbo niuansų? Kaip vyksta darbas šiais laikais, ar nebetenka sėdėt su telefonu naktimis ir savaitgaliais? Kiek procentų darbo sudaro būtent klientų paieška, nes daugelyje skelbimų teko matyti, kad darbas apima naujų klientų radimą, tai skambinėji kaip koks pardavimų vadybininkas. Kokius darbus atlieka transporto vadybininko asistentai? Kokios algos gali tikėtis asistentas?

Ar būtina baigti kažkokias studijas, ar kai kurios įmonės pačios apmoko? Domina viskas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki.

Gal kas dirba logistikos įmonėje ir netingite papasakoti darbo niuansų? Kaip vyksta darbas šiais laikais, ar nebetenka sėdėt su telefonu naktimis ir savaitgaliais? Kiek procentų darbo sudaro būtent klientų paieška, nes daugelyje skelbimų teko matyti, kad darbas apima naujų klientų radimą, tai skambinėji kaip koks pardavimų vadybininkas. Kokius darbus atlieka transporto vadybininko asistentai? Kokios algos gali tikėtis asistentas?

Ar būtina baigti kažkokias studijas, ar kai kurios įmonės pačios apmoko? Domina viskas.

 

Labas,

 

Pirikupe,

 

Teko dirbti keletą mėnesių logistikos vadybininku. Darbas labai priklauso nuo įmonės ir rinkos su kuria teks dirbti. Jeigu dirbsi su užsienio šalimis, tikrai kiek žinau tenka ir savaitgaliais su telefonu padirbėti, siųsti koordinates ar spręsti kokias kylančias problemas, kurios nuo tavęs nepriklauso. Pvz avarijos, gedimai, ar transporto priemonių draudimai įvažiuoti dėl švenčių ar kitų priežasčių.

 

Iš asmeninės patirties, atėjus į įmonę ( kurioje didelė darbuotojų kaita) teko ieškotis sau ir klientų, ir vežėjų kurie pigiau vežtų ir skirtumą pasiimtų įmonė sau. Kitiems būna, kad duoda transportą ir rasti krovinius, kitiems dar atvirkščiai. :) Man teko surinkinėti numerius ir pramušinėti tuos klientus, tikrai varginantis darbas :) bet kiekvienam savo. Darbas buvo Kaune, po bandomojo laikotarpio įmonė sugebėjo pasiūlyti tik minimalią algą, dėl to reikėjo išeiti, tačiau įgavau patirties.

 

Asistentas dažniausiai daro visą mechaninį darbą, kad sutaupyti brangiai apmokamą vadybininko ar vadovo laiką. Jei tai yra transporto įmonė tai pildysi važtaraščius sąskaitas, vesi info į sistemas, archyvuosi, siųsi sąskaitas ir panašiai. Kitaip sakant visas mechaninis darbas, kuris yra vistiek atsakingas. :)

 

Diplomas ar mokymai nėra reikalingi šiose srityse, tik reikalingas informacijos valdymas.

 

Mano patarimas, Nenusipiginti, kadangi atlyginimą pasikelti kai kuriais atvėjais jau būna sudėtinga.Taip pat yra nemenkas stresas.. Pats dirbau tik keletą mėn šioje virtuvėje, toliau dirbau metus laiko pirkimų asistentu gamybineje įmonėje, dabar perėjau į pardavimų vadovo asistento poziciją ( treti metai bus prasidėję kaip dirbu) tačiau mažam miestelyje

 

Jeigu dar kokių klausimų yra parašyk temoje, padiskutuosime :)

Redagavo Mr Kent
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paciam aktuali tema, kiek girdejau tai galima gauti daugiau dirbant mazoje imoneje su tarptautiniais krovyniais, nes kur labai mazai darbuotoju, ten lyg labai gerai ir lengvai dalinasi pelno procentu uz ekspedijavima vadovai. kur tokios fermos kaip vlantana nieko gero negirdejau. kiek zinau labai stipriai skyriasi algos, viena imone gali pasiulyt minimuma, kitoje gausi 1000-1500k laisvai, bet gausi buti ant rysio ir savaitgaliais (imones kur uzsiima tarptautiniais pervezimais, ne vietiniais). pats kaip plana B visada isivaizdavau eiti dirbti i logistika, bet jeigu tik pasiulytu virs 1k alga.. kaip yra istikruju, ar realu tuos 1500 gauti stipriai ariant logistikoje?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paciam aktuali tema, kiek girdejau tai galima gauti daugiau dirbant mazoje imoneje su tarptautiniais krovyniais, nes kur labai mazai darbuotoju, ten lyg labai gerai ir lengvai dalinasi pelno procentu uz ekspedijavima vadovai. kur tokios fermos kaip vlantana nieko gero negirdejau. kiek zinau labai stipriai skyriasi algos, viena imone gali pasiulyt minimuma, kitoje gausi 1000-1500k laisvai, bet gausi buti ant rysio ir savaitgaliais (imones kur uzsiima tarptautiniais pervezimais, ne vietiniais). pats kaip plana B visada isivaizdavau eiti dirbti i logistika, bet jeigu tik pasiulytu virs 1k alga.. kaip yra istikruju, ar realu tuos 1500 gauti stipriai ariant logistikoje?

Niekas tau tiek nesiūlys, tu įrodyk, ir pats pasiimk tuos pinigus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekas tau tiek nesiūlys, tu įrodyk, ir pats pasiimk tuos pinigus :)

yra imoniu kurios niekad tiek nepasiulys, yra imones kur jau dirba zmones kurie tiek tikrai gauna. cia ir bus pagrindine ideja - kur tiek moka, tiek gauti gali kiekvienas, kur tiek nemoka - ten tiek ir nemokes netgi uz nezmoniskas pastangas. darbas paprastas tik jo daug ir visiskai negalima daryti klaidu, nematau cia nieko fantastisko ir turiu patirties sunkesniame ir atsakingesniame darbe, todel uz sudina alga tikrai nedirbciau, gerbiu save ir zinau ka siulau darbdaviui, irodineti nieko nereikia.. butu gaila savo asmeninio laiko savaitgaliais ir vakarais ir kol kas turiu geresni darba, todel nelendu i logistika.. pagal mane tai viena ir geriau apmokamu darbo vietu LT bet tik tam tikrose imonese, aisku nieks is darbuotoju neprisipazyns kur tiek gauna, bet gal isgirsime kur tiek tikrai niekas negauna ir tas imoneles galima bus isbraukti is sarasiuko :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Logistu atlyginimai labai skiriasi, dirbu metai laiko gaunu 600 + bonusai (bonusai iki 100eur.) pradėjau dirbt antram kurse. Keli pažįstami dirba didelioje įmonėje po 4 mėn gavo po 1000 Eur. Kitas Vilniuje per bandomaji gauna 600 + bonusai (apie 400) priklauso nuo miesto kur darbinies ištikrūjų. Daugiau pingų nori, bet bus ir streso eini į įmones su nuosavu transportu nori mažiau streso, bet bus ir mažiau pinigų eini i ekspedijavimo įmones.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir minejo daug kas priklauso nuo imones parko dydzio, nuo vairuotoju kompetencijos, nuo marsrutu ir nuo specifikos, nes kiekviena imone vistiek dirba pagal save ir vienose reikalauja vieno, kitose kito. As asmeniskai turiu buti priristas prie telefono vakarais, savaitgaliais. Vigi vilkikai vaziuoja ir bet kas gali nutikti. Taip pat ir rytiniai-naktiniai iskrovimai/pakrovimai. Taip, kad pirmiausia kreipsis i vadybininka. Nuolatos bendrauji su daugybe zmoniu (klientai, vairuotojai, kolegos) kiekvienas su savo charakteriu ir kabliukais, o tu esi viduryje tarp vairuotojo ir uzsakovo. Uz vairuotojo klaidas pirmiausia atsiklausysi tu. Siaip gan atsakinigas darbas, nes menkiausia klaida (nepasakei, kad reikia keisti paletes ar pasiimti muitines dokumentus ir pan) imomei kainuos pinigus. Mes asmeniskai turime savo klientus ir dirbame tik su vilkikais, o kroviniu ieskome birzoje, kai parvarome senus vilkikus pardavimui. Bet klientai irgi su savo principais, reikia prie ju taikytis, mandagiai bendrauti, o kartais tai tikrau uzknisa :) Kokius darbus atliekai asistentai irgi priklauso nuo imones, bet aisku kruvis mazesnis (marsrutu gal planavimas, cmr patikrinimas ar pildymas, zodziu manau smulkus darbeliai).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...