Uždarbis.lt: Kroviniu pervezimas mikroautobusais - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs zeta 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 1
  • Kartu nuo: 2019-02-17

2019-03-18 21:33 (#1)

Kroviniu pervezimas mikroautobusais


Sveiki,narsiau foruma ilga laika. Radau keleta panasiu temu, keleta atsakymu i rupimus klausimus, bet jos gana senos. Kaip manote ar apsimoka lysti i kroviniu pervezima mikroautobusais ar si sfera jau yra perpildyta gera varda uzsitarnavusiomis imonemis ir naujokui isitvirtinti yra neimanoma. Kalba eina apie tarptautinius pervezimus paletemis ( ne siuntos tasemis). Gyvenimas vercia palikti Airija ir saukia namo. Cia pradejau dirbti nuo sandelio, toliau pristatinejau siuntinius mikroautobusu DPD kompanijoje. Siuo metu dirbu vadybinku vienoje tarptautineje pervezimu kompanijoje. Tad patirtis ir ziniu bagazas sukauptas nemazas nuo pakrovimo sandelyje iki atvezimo ir iteikimo klientui, bendradarbiavimo su klientu sprendziant iskilusias problemas, marsrutu planavimu ir pan. Pazistami bando atkalbeti sakydami, kad naujas, pasitikejimo neuzsitarnaves vezejas siandienineje rinkoje yra niekam nereikalingas arba yra priverstas vezti krovini uz mazus pinigus. Ta suprantu ir pats, bet kartu ir norisi ismeginti tai ir stengiuosi irodineti, kad visos didziosios imones kazkada buvo naujos ir neuztarnave pasitikejimo.
Kitas dalykas, vizija yra paleisti bent 3-4 autobusus. Nesinori pirkti labai "nudroztu" senu. Kaip pvz: MB Sprinter ar Iveco Daily bent jau nuo 2013-14m. Investicija i 3 ar 4 iskarto gaunasi nemaza. O jeigu is tiesu nepasiseks??? Kaip manote ar realu bent jau pirmus 3 menesius bandyti dirbti su nuomotais autobusais, kad bent jau pamatyti viso to eiga - kas gaunasi, ar eina gauti kroviniu ar eina is to uzdirbti.
Aciu

0


Narys yra atsijungęs Ketleris 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +13 -0
  • Pranešimai: 413
  • Kartu nuo: 2012-10-18

2019-03-18 23:37 (#2)

pasiėmi vieną busą ir dirbi ant savęs bent pusė metų, išeisi ant minuso parduosi busą, o jei per pusė metų turėsi pastovių kliantų šiokią tokią reputaciją ir galėsi plėstis

0


Narys yra atsijungęs Stanley 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +32 -0
  • Pranešimai: 4551
  • Kartu nuo: 2013-02-28
  • Vardas:Stanislovas
  • Miestas:Vilnius
  • Buvęs:Stas22

2019-03-19 00:01 (#3)

Šiuo metu krovinių daugiau nei jų vežėjų. Didelis skaičius fūrų stovi, nes trūksta vairuotojų. Jei turi galimybes - imk ir daryk, juolab kai daug ką šioje srityje išmanai. O atkalbinėtojų visada bus kad ir ką sugalvotum daryt. Tik kad tie atkalbinėtojai dažniausiai maximos kasoj sėdi už 400€ :)

Padėsiu nupirkti automobilį Vokietijoje, Lietuvoje ir kitose šalyse: 24auto.lt
6


Narys yra atsijungęs vysva 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +4 -0
  • Pranešimai: 386
  • Kartu nuo: 2010-01-27
  • Vardas:Visvaldas
  • Miestas:Kaunas

2019-03-19 11:50 (#4)

nu tarptautiniu kroviniu paletemis su mikroautobusu tikrai bus sunku rast, nes ten sukisi 4-5 paletes ir vsio, tai tau arba neapsimokes arba dideles kainas turesi uzsiprasyt, tokie klientai ieskosi terminalu kur surenka pilna fura tokiu kroviniu ir tada uz gera kaina veza, su mikriuku tai tik po lietuva vazinet
1


Narys yra atsijungęs Stanley 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +32 -0
  • Pranešimai: 4551
  • Kartu nuo: 2013-02-28
  • Vardas:Stanislovas
  • Miestas:Vilnius
  • Buvęs:Stas22

2019-03-19 12:05 (#5)

Lenkai galima sakyti okupavę šitą nišą. Europos greitkeliuose pilna tentinių mikroautobusų su B kategorija lenkiškais numeriais. Jei neapsimokėtų, tai nevažinėtų. Jų privalumas yra greitis lyginiant su fūra, kai kurie užsakovai moka už tai daugiau. Aišku jie rizikuoja ir veža daugiau nei 3,5t, vieną neseniai pagavo, buvo berods 14t pasikrovęs :)
Padėsiu nupirkti automobilį Vokietijoje, Lietuvoje ir kitose šalyse: 24auto.lt
0


Narys yra prisijungęs TautvasM 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +15 -1
  • Pranešimai: 147
  • Kartu nuo: 2014-03-02
  • Vardas:Tautvydas
  • Miestas:Kaunas

2019-03-19 14:07 (#6)

Niša kurioje labai reikalauja didelių nervų, jeigu sugebi valdyt kritines situacijas tuomet yra šansų, kad užimsi rinkos dalį. Yra labai daug niuansų dirbant su express kroviniais Europoje, turi turėt gerą vairuotoją arba jeigu pats vairuoji turi turėt vadybininką, dirbdamas suprasi, kad reikia gerai mokėti užsienio kalbas. Baudos, Europoje stipriai galioja baudos už krovinių pristatymo vėlavimus. Jeigu turi pastovių klientų kurie užkraus busiuką tuomet viskas ok, uždirbti išeina ir jeigu puikiai viską valdysi, gyvent bus už ką. Dirbant su transporto biržom kainos kosmiškai mažos.
0


Narys yra atsijungęs TEGAS 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 265
  • Kartu nuo: 2018-06-25

2019-03-19 15:48 (#7)

As matau situacija, jog vistiek turesi ivairiu klientu ir/ar atsiras paklausimu ir pilnom furom = vistiek po truputi uzsiminesi ir persamdysi kitus.
Todel lygiai taip pat gali toki pati bizni uzsukti neturedamas savo transporto. Investijos: kompas ir tavo laikas. Pelno marza gal ir nebus tokia didele, bet tau is esmes tik save reikes islaikyti .
0


Narys yra atsijungęs ahrunaz 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 36
  • Kartu nuo: 2012-01-05
  • Vardas:Arunas
  • Miestas:Kaunas

2019-03-28 01:04 (#8)

Kokį busą turi?
We can't help everyone, but everyone can help someone.
0


Narys yra atsijungęs arthuras 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 5
  • Kartu nuo: 2008-06-09

2019-04-04 08:24 (#9)

Rodyti pranešimąStanley, 2019-03-19 12:05, pasakė:

Lenkai galima sakyti okupavę šitą nišą. Europos greitkeliuose pilna tentinių mikroautobusų su B kategorija lenkiškais numeriais. Jei neapsimokėtų, tai nevažinėtų. Jų privalumas yra greitis lyginiant su fūra, kai kurie užsakovai moka už tai daugiau. Aišku jie rizikuoja ir veža daugiau nei 3,5t, vieną neseniai pagavo, buvo berods 14t pasikrovęs :)


Taip lenkai labai smarkiai okupave europa su savo Mikriukais, bet didzioji ju dalis yra labai inoringi, like nepatikimi.
Lietuviai yra n kartu patikimesni, bet vazineja su senesnemis masinomis, o rinka yra labai banguota. 3m esu tokiu skubiu kroviniu uzsakovas-zinau ka kalbu :)

Busai yra iki 3.5t bendros mases (tik tokie gali vaziuot su B teisem, ir jiem negalioja darbo-poilsio rezimas).

tokios masinos veza oficialiai apie 1000kg (tentiniai busiukai/budos), skardiniai busai gali vezt daugiau svorio, bet juose vidaus vieta riboja tarpas tarp arku, kurios issikisa kroviniu skyriuje.

teoriskai i toki busa svorio galima pakrauti iki 2t, bet tada jau yra masinos lauzymas/padangas gali suesti per viena reisa.

Šį pranešimą redagavo arthuras: 2019-04-04 08:27

0


Narys yra atsijungęs arthuras 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 5
  • Kartu nuo: 2008-06-09

2019-04-04 08:41 (#10)

Rodyti pranešimązeta, 2019-03-18 21:33, pasakė:

Sveiki,narsiau foruma ilga laika. Radau keleta panasiu temu, keleta atsakymu i rupimus klausimus, bet jos gana senos. Kaip manote ar apsimoka lysti i kroviniu pervezima mikroautobusais ar si sfera jau yra perpildyta gera varda uzsitarnavusiomis imonemis ir naujokui isitvirtinti yra neimanoma. Kalba eina apie tarptautinius pervezimus paletemis ( ne siuntos tasemis). Gyvenimas vercia palikti Airija ir saukia namo. Cia pradejau dirbti nuo sandelio, toliau pristatinejau siuntinius mikroautobusu DPD kompanijoje. Siuo metu dirbu vadybinku vienoje tarptautineje pervezimu kompanijoje. Tad patirtis ir ziniu bagazas sukauptas nemazas nuo pakrovimo sandelyje iki atvezimo ir iteikimo klientui, bendradarbiavimo su klientu sprendziant iskilusias problemas, marsrutu planavimu ir pan. Pazistami bando atkalbeti sakydami, kad naujas, pasitikejimo neuzsitarnaves vezejas siandienineje rinkoje yra niekam nereikalingas arba yra priverstas vezti krovini uz mazus pinigus. Ta suprantu ir pats, bet kartu ir norisi ismeginti tai ir stengiuosi irodineti, kad visos didziosios imones kazkada buvo naujos ir neuztarnave pasitikejimo.
Kitas dalykas, vizija yra paleisti bent 3-4 autobusus. Nesinori pirkti labai "nudroztu" senu. Kaip pvz: MB Sprinter ar Iveco Daily bent jau nuo 2013-14m. Investicija i 3 ar 4 iskarto gaunasi nemaza. O jeigu is tiesu nepasiseks??? Kaip manote ar realu bent jau pirmus 3 menesius bandyti dirbti su nuomotais autobusais, kad bent jau pamatyti viso to eiga - kas gaunasi, ar eina gauti kroviniu ar eina is to uzdirbti.
Aciu


si sritis yra ganetinai pelninga, bet ir ganetinai rizikinga. Noredamas uzdirbti - turi tikrai tureti daugiau nei viena busa. Jei turesi tik viena busa- turi pats ji vairuoti ir tam buse turesi savo ofisa: kompas, skeneris, visada ijungtas internetas, vadinasi turesi praktiskai gyventi buse. Zinau neviena toki pavyzdi.
Lietuvoje yra nemazas poreikis eksportui i europa, ir uzsikraut i ten gal ir nebus didele beda, bet efektyviai krautis atgal i lietuva, bus bedu, jei nebendradarbiausi su kokiais ekspeditoriais - tikrai bus tusciu prastovu - ypac toliau nei Beneliukso salys.

Jei samdysi kitus vairuotojus, jais turesi laabai smarkiai pasitiket, o geri vairuotojai ir kainuoja daugiau, sitoj sferoje vairuotojas turi but labai fiziskai pajegus, nes daug kur krovinius reikes paciam pakrauti/iskrauti is masinos, ypac jei nera lifto.

kita didele problema ekspress kroviniuose yra nuovargis, per 3m patirties (kaip uzsakovo), susiduriau su neviena avarija (dazniausiai del nuovargio), avarijose buvo ir zuvusiu zmoniu (kituose auto). Ekpress kroviniai daznai yra brangus, del to avariju/staigiu stabdymu metu krovinys gali lengvai pasizeisti - cia papildoma rizika dideliu pinigu.

Praktiskai visa vokietija imanoma pasiekti per ~24h (bet po tokio vaziavimo vairuotojas buna zombis).

Nenoriu nieko nei atkalbet, nei padrasint, bet tikrai yra daugybe niuansu, apie kuriuos zmones net nesusimasto planuodami nert i sita rinka.
matydamas visa virtuve is arti as atmetu visus pasiulymus investavimui i tokios imones steigima.
0


Narys yra atsijungęs nawarazs 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 8
  • Kartu nuo: 2018-11-20

2019-04-12 18:29 (#11)

https://trans.info/l...XiQCZ-m8OLn9QCU viskas cia gali labai greitu laiku pasikeist, ir tokia kaip pervežimo mikriukais rinka gali labai stipriai susitraukti...
0


Narys yra atsijungęs Taadas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +11 -1
  • Pranešimai: 1652
  • Kartu nuo: 2015-03-24
  • Buvęs:Tudis

2019-04-12 19:20 (#12)

Rodyti pranešimąnawarazs, 2019-04-12 18:29, pasakė:

https://trans.info/l...XiQCZ-m8OLn9QCU viskas cia gali labai greitu laiku pasikeist, ir tokia kaip pervežimo mikriukais rinka gali labai stipriai susitraukti...

Nu bet realiai ar daug mikru vairuotoju vaziuoja daugiau nei 8h? Nebent varo kaip virsvalandzius, ir gauna daugiau. Arba kita kategorija durneliai kuriuos varineja kaip sunis.. Nemanau kad cia daug kas pasikeis
0


Narys yra atsijungęs nawarazs 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 8
  • Kartu nuo: 2018-11-20

2019-04-12 22:01 (#13)

As abejoju ar yra tokiu kur vaziuoja tik 8 val. Mikriuku privalumas greitis, kad europoj krovinys bus pristatytas per 24val. Uz tokius expres krovinius ir kita kaina. Greiciau ir brangiau. Arba pigiau ir krauni i fura kaip dalini krovinį. ..
0


Narys yra atsijungęs Fedia 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 3
  • Kartu nuo: 2019-05-23

2019-05-28 07:54 (#14)

Sveiki, o ar norint atidaryti pervezimo imone su b kategorija reikia tureti vadybininko egzamina islaikiis ir transporto imones licencija?
0


Narys yra atsijungęs bulletbolt 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 11
  • Kartu nuo: 2017-12-18

2019-06-12 12:24 (#15)

Turėjom tokį verslą UK, iki Brexit buvo labai gerai, dabar užpkaliukas.. Teko uždaryti. Į europą net nelindom - vieni lenkai. Jie numušę kainas ir nieko prieš gyventi busikuose. Vienintelė išeitis susirasti pirmos rankos įmones, su kuriomis tiesiogiai dirbti, o ne ieškoti krovinių įvairiuose tinklapiuose ir sub-contractinti. Yra įmonių, kurios nenori pirkti ir prižiūrėti savo transporto, su tokiomis ir reiktų pradėti. Sėkmės.

Edit: Auksinė taisyklė - jei kartą perveši krovinį pigiai - kitą kartą niekas daugiau nemokės. Nenusipigink, nes tai bus prastos kokybės ženklas. Galų gale darai iš to living!

Šį pranešimą redagavo bulletbolt: 2019-06-12 12:26

0


Pasidalinti šia tema:


Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2019-06-17 21:33

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai