Uždarbis.lt: Išleistas MMO žaidimas - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



Dėmesio! Temas šioje skiltyje kurti gali tik savo tapatybę patvirtinę nariai.
Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą
  • Išryškinti

Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 86
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2019-04-15 11:13 (#1)

Išleistas MMO žaidimas


pridėta - žaidėjų statistika
Sveiki.
Pagaliau išleidau ankstyvą savo kurtą browser-MMORTS žaidimo versiją ir per porą savaičių turiu virš 13000 registracijų, apie 2000 aktyvių žaidėjų, turėjau 100 online piko metu.
Tikėjausi 10 kart mažesnių rezultatų ir daug kritikos. Bet atsirado daugybė fanų ir gerų reakcijų.
Marketingui išleista - 170 eur. Žaidimo grafikai - 8000 eur. Serveriams - 500 eur. Vienas laisvalaikiu, po darbo, programuoju beveik 4 metus.
Kadangi rezultatai tokie geri, tai ateity manau bus dar geresni kai pagerinsiu žaidimo pradžią ir grafiką. Žaidimą planuoju turėti užbaigtą už 2-3 metų.
Žaidimas skirtas globaliai casual auditorijai, yra ilgalaikis, galima žaisti metus ir ilgiau, konkuruoti su kitais žaidėjais, su jais kariauti. Galima žaisti per visus PC, tablet, mobile. Yra visiškai unikalus ir dėl to sulaukia daug gerų reakcijų.
Žaidimą išleidau dabar vien tam, kad pažiūrėti ar bus susidomėjimas ir dar nemonetizuoju. Monetizavus, dabar tikėtina būtų apie 200 - 500 eur/sav.
Klausimas - ar to jau užtenka ieškotis investuotojų? Ar reiktų visų pirma pilnai užbaigti ir dar gauti kažkiek pajamų?
Gal žinot kas domisi online žaidimų investavimu už procentus ir nebijo vieno žmogaus kuriamų laisvalaikio projektų?

Žaidimą galima išbandyti - https://kongregate.c...nsimas/armygrid
Taip pat dešinėje galima pamatyti aukštą reitingą, kiek kartų žaistas, komentarus.

Šį pranešimą redagavo mansim: 2019-04-15 11:24



Narys yra atsijungęs maugllis 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +62 -0
  • Pranešimai: 1046
  • Kartu nuo: 2010-08-13
  • Vardas:maugllis
  • Miestas:dziunglles

2019-04-15 11:19 (#2)

o tai pačio žaidimo nenori parodyt ? būtu įdomu pamatyt.

L2help.lt Lineage pagalbos portalas


Narys yra atsijungęs Tmaster 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +229 -1
  • Pranešimai: 9621
  • Kartu nuo: 2009-09-29
  • Buvęs:bugatis

2019-04-15 11:23 (#3)

Užsienyje sulaukei pagyrų, bet uždarbio forume gausi kritikos :D rodyk žaidimą :)



Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 86
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2019-04-15 11:26 (#4)

Rodyti pranešimąTmaster, 2019-04-15 11:23, pasakė:

Užsienyje sulaukei pagyrų, bet uždarbio forume gausi kritikos :D rodyk žaidimą :)

Na, ten komentarus rašo žaidėjai. Čia žaidėjų nėra daug. O kad suprasti apie ką žaidimas ir kodėl jis geras, reikia pažaisti bent kelias valandas :) Dauguma nėra žaidėjai ir pabandę kelias minutes jau skelia savo kritiką :)
Pridėjau žaidimą į aprašymą.


Narys yra atsijungęs HOST321 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +79 -0
  • Pranešimai: 7812
  • Kartu nuo: 2011-09-30

2019-04-15 11:33 (#5)

Tam, kad surasti investuotojų, turi full-time atiduoti žaidimui. Į tokias niūres perspektyvas (laiko atžvilgiu) niekas neinvestuos.


Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 86
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2019-04-15 11:38 (#6)

Rodyti pranešimąHOST321, 2019-04-15 11:33, pasakė:

Tam, kad surasti investuotojų, turi full-time atiduoti žaidimui. Į tokias niūres perspektyvas (laiko atžvilgiu) niekas neinvestuos.

Tai tokiu atveju gal už pusės ar vienerių metų tik - kai jau iš žaidimo gausiu stabilias pajamas. Tuomet jau galėsiu full time dirbti prie žaidimo.


Narys yra atsijungęs HOST321 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +79 -0
  • Pranešimai: 7812
  • Kartu nuo: 2011-09-30

2019-04-15 12:33 (#7)

Rodyti pranešimąmansim, 2019-04-15 11:38, pasakė:

Tai tokiu atveju gal už pusės ar vienerių metų tik - kai jau iš žaidimo gausiu stabilias pajamas. Tuomet jau galėsiu full time dirbti prie žaidimo.


Tada sėkmės kuriant ir negaišk nei savo nei kitų laiko investuotojų paieškai:)


Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 86
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2019-06-04 09:53 (#8)

Norėjau pasidalinti kaip sekasi. Tikiuosi per daug neužgaišinsiu brangaus Jūsų laiko :)

Pirmas mėnesis (balandzio pradžia-pabaiga). Išleidus žaidimą, turėjau daug problemų, kurios turbūt būna daugumai projektų. Žaidimas neužsikraudavo daugumai, turėjo įvairių bugų ir visą mėnesį dar nebuvo monetizacijos, todėl - jokių pajamų. Be to, didelė problema buvo blogas balansas tarp žaidėjų. Aktyviausi greit sunaikindavo savo kaimynus, nes tai buvo įmanoma. Ir plėsdavo savo teritoriją be kliūčių. Tai buvo didelė problema, nes aktyviausi žaidėjai neturėjo sau lygių varžovų, o nauji ir mažai aktyvūs žaidėjai buvo greitai sunaikinami.

Antras mėnesis (gegužės pradžia-pabaiga). įdiegiau monetizaciją. Žaidimą iškėlė į pirmas vietas, būdavo arti 100 online, bendrai apie 30.000 registracijų, žaidimas pražaistas apie 40.000 kartų. Rodos, tikrai pirkimai turėtų išaugti. Bet nieko panašaus nebuvo. Per visą mėnesį buvo nupirkta virtual goods tik už 20 dolerių. Žaidime įsivyravo anarchija ir vienas žaidėjas valdė trečdalį viso žaidimo pasaulio, naikino visus aktyviausius. Rodos, mano tokia idėja ir buvo - duoti laisvę žaidėjui. Bet nepagalvojau apie pasekmes, kad jei vienas žaidėjas žais 2 mėnesius po 10h/dieną be pertraukos, jis sunaikins viską. Nukrito reitingai. Žaidimas tapo nematomu ir vietoj 1000 sesijų per dieną liko apie 50.

Gegužės 27 išleidau armygrid2 - antrą versiją. Visą gegužę perdarinėjau žaidimą į tokį, kur nauji žaidėjai būtų saugūs, ir vėliau atsirastų bendrame žamėlapyje tarp kitų tik aktyviausių žaidėjų. Ši idėja išsprendė visas balanso problemas. Uždariau ankstesnius serverius, atidariau vieną bendrą. Bet minusas tik tas, kad žaidimas dabar paskendęs tarp kitų ir nematomas. Per dieną vos 50 naujų žaidėjų. Žaidimas nebėra naujas ir todėl nebėra sąrašo viršuje. Per pirmą savaitę sulaukiau apie 300 registracijų. 10 online, apie 50 aktyvių žaidėjų, prisijungiančių kartą per dieną. Ir tie keli žaidėjai jau užsipirko virtual goods už 750 dolerių. Atskaičiavus publisherio procentą (30%) ir valstybės procentą (30%), man lieka apie 300$.

Publisheris prieš mėnesį norėjo iškelti mano žaidimą į pirmą puslapį savaitei, bet neleidau, nes buvo per anksti. Dabar jau vyksta kalba apie tai ir kai iškels į pirmą puslapį, tikėtina kasdien po 5000 naujų registracijų (nes vienai dienai buvo iškelta, ir tiek registracijų turėjau).
Tai jei iš 300 registracijų lieka 300$ po visų mokesčių, tai tikiuosi, jog jau šią vasarą galėsiu pradėti dirbti su žaidimu full-time.


Narys yra atsijungęs Tmaster 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +229 -1
  • Pranešimai: 9621
  • Kartu nuo: 2009-09-29
  • Buvęs:bugatis

2019-06-04 11:54 (#9)

Rodyti pranešimąmansim, 2019-06-04 09:53, pasakė:

Norėjau pasidalinti kaip sekasi. Tikiuosi per daug neužgaišinsiu brangaus Jūsų laiko :)

Pirmas mėnesis (balandzio pradžia-pabaiga). Išleidus žaidimą, turėjau daug problemų, kurios turbūt būna daugumai projektų. Žaidimas neužsikraudavo daugumai, turėjo įvairių bugų ir visą mėnesį dar nebuvo monetizacijos, todėl - jokių pajamų. Be to, didelė problema buvo blogas balansas tarp žaidėjų. Aktyviausi greit sunaikindavo savo kaimynus, nes tai buvo įmanoma. Ir plėsdavo savo teritoriją be kliūčių. Tai buvo didelė problema, nes aktyviausi žaidėjai neturėjo sau lygių varžovų, o nauji ir mažai aktyvūs žaidėjai buvo greitai sunaikinami.

Antras mėnesis (gegužės pradžia-pabaiga). įdiegiau monetizaciją. Žaidimą iškėlė į pirmas vietas, būdavo arti 100 online, bendrai apie 30.000 registracijų, žaidimas pražaistas apie 40.000 kartų. Rodos, tikrai pirkimai turėtų išaugti. Bet nieko panašaus nebuvo. Per visą mėnesį buvo nupirkta virtual goods tik už 20 dolerių. Žaidime įsivyravo anarchija ir vienas žaidėjas valdė trečdalį viso žaidimo pasaulio, naikino visus aktyviausius. Rodos, mano tokia idėja ir buvo - duoti laisvę žaidėjui. Bet nepagalvojau apie pasekmes, kad jei vienas žaidėjas žais 2 mėnesius po 10h/dieną be pertraukos, jis sunaikins viską. Nukrito reitingai. Žaidimas tapo nematomu ir vietoj 1000 sesijų per dieną liko apie 50.

Gegužės 27 išleidau armygrid2 - antrą versiją. Visą gegužę perdarinėjau žaidimą į tokį, kur nauji žaidėjai būtų saugūs, ir vėliau atsirastų bendrame žamėlapyje tarp kitų tik aktyviausių žaidėjų. Ši idėja išsprendė visas balanso problemas. Uždariau ankstesnius serverius, atidariau vieną bendrą. Bet minusas tik tas, kad žaidimas dabar paskendęs tarp kitų ir nematomas. Per dieną vos 50 naujų žaidėjų. Žaidimas nebėra naujas ir todėl nebėra sąrašo viršuje. Per pirmą savaitę sulaukiau apie 300 registracijų. 10 online, apie 50 aktyvių žaidėjų, prisijungiančių kartą per dieną. Ir tie keli žaidėjai jau užsipirko virtual goods už 750 dolerių. Atskaičiavus publisherio procentą (30%) ir valstybės procentą (30%), man lieka apie 300$.

Publisheris prieš mėnesį norėjo iškelti mano žaidimą į pirmą puslapį savaitei, bet neleidau, nes buvo per anksti. Dabar jau vyksta kalba apie tai ir kai iškels į pirmą puslapį, tikėtina kasdien po 5000 naujų registracijų (nes vienai dienai buvo iškelta, ir tiek registracijų turėjau).
Tai jei iš 300 registracijų lieka 300$ po visų mokesčių, tai tikiuosi, jog jau šią vasarą galėsiu pradėti dirbti su žaidimu full-time.

Nuo 20$ pakėlei iki 750$ vien dėl to, kad padarei tą saugų laiką naujai registruotiems?
Įdomu, dalinkis ir toliau kaip sekasi vystyti žaidimą :)
beje pasidalink kokios šalies žaidėjų yra daugiausia?


Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 86
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2019-06-04 14:15 (#10)

Rodyti pranešimąTmaster, 2019-06-04 11:54, pasakė:

Nuo 20$ pakėlei iki 750$ vien dėl to, kad padarei tą saugų laiką naujai registruotiems?
Įdomu, dalinkis ir toliau kaip sekasi vystyti žaidimą :)
beje pasidalink kokios šalies žaidėjų yra daugiausia?


Na, ne visai. Bet čia buvo esmė. Atsirado saugumo jausmas ir dingo baimė viską prarasti. Pakeičiau apie 30 punktų. Smarkiai pagerinau virtual goods shop ir padariau įdomesnį. Pagerinau tutorial ir pakeičiiau daugybę ekonomikos skaičiavimų. Kaip anksčiau būdavo įmanoma per dieną daryti neribotą ėjimų skaičių, dabar galima labai ribotai, ir tą ribą šiek tiek pakelti kažką nusipirkus :) Tai atsirado daug paskatinimo pirkti.
Na, net nerinkau iš kokios šalies žaidėjai. O publisheris tokios informacijos neatskleidžia. Nors, galėčiau logint ir tai. Bet ką pastebėjau, kad didžioji dauguma apsiprekinusių šneka vokiškai :) Vienas vokietis virš 150 eur išleido. O bendra virtualios parduotuvės riba hyra beveik 1000 eur. Tai gal jis toliau kažką ateity nusipirks, jei pamatys, jog trūksta "jėgos" :)


Narys yra atsijungęs Tmaster 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +229 -1
  • Pranešimai: 9621
  • Kartu nuo: 2009-09-29
  • Buvęs:bugatis

2019-06-04 14:46 (#11)

Rodyti pranešimąmansim, 2019-06-04 14:15, pasakė:

Na, ne visai. Bet čia buvo esmė. Atsirado saugumo jausmas ir dingo baimė viską prarasti. Pakeičiau apie 30 punktų. Smarkiai pagerinau virtual goods shop ir padariau įdomesnį. Pagerinau tutorial ir pakeičiiau daugybę ekonomikos skaičiavimų. Kaip anksčiau būdavo įmanoma per dieną daryti neribotą ėjimų skaičių, dabar galima labai ribotai, ir tą ribą šiek tiek pakelti kažką nusipirkus :) Tai atsirado daug paskatinimo pirkti.
Na, net nerinkau iš kokios šalies žaidėjai. O publisheris tokios informacijos neatskleidžia. Nors, galėčiau logint ir tai. Bet ką pastebėjau, kad didžioji dauguma apsiprekinusių šneka vokiškai :) Vienas vokietis virš 150 eur išleido. O bendra virtualios parduotuvės riba hyra beveik 1000 eur. Tai gal jis toliau kažką ateity nusipirks, jei pamatys, jog trūksta "jėgos" :)

Na apie vartotojus, net tuos kurie nieko neperka, šiokią tokią statistiką reiktų rinkti, pvz, kad vėliau galėtum padaryti tikslinės reklamos, arba promotionų tik tam tikram regionui.
Aišku neperženk GDPR ribų

Šį pranešimą redagavo Tmaster: 2019-06-04 14:46



Narys yra prisijungęs Sypsnius 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +62 -0
  • Pranešimai: 1574
  • Kartu nuo: 2010-01-05
  • Miestas:Uostas

2019-06-16 23:05 (#12)

Pazaidziau zaidima apie 2 val, ir supratau, kad labai jau nuobodu, nenoriu įžeisti, bet kam kažką pirkti ir leisti pinigus tokiame žaidime, ar aš kažko nesuprantu.....


Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 86
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2019-06-18 13:55 (#13)

2 val - nemažai praleista nuobodžiam žaidime. Na, tiek pažaidus dar neatsidarė PvP, kur vyksta visas veiksmas tarp kitų žaidėjų. Iki tol dar žaidėjas apsipranta, sustiprėja ir tik po 1000 ėjimų atsiranda papildoma pilis PvP teritorijoj, kur iš visų pusių yra kiti žaidėjai. Reikės kaipnors apie tai pranešti žaidėjui, kad suprastų kada ir kur bus pagrindinis veiksmas.
O tie seni vilkai, kurie jau žaidė pirmoj versijoj, žino ko laukti - ir jau yra PvP teritorijoj, prisiperkę bonusus už dolerius, kad tik būtų stipresni už kaimynus ir galėtų plėsti savo teritoriją ten.
Dar iš tikrųjų čia labai ankstyva versija ir dar vis ieškau idėjų, kuriu naujas feratures kurių niekada neplanavau - kad tik žaidimas įgautų daugiau prasmės ir veiklos, kad būtų įdomesnis. Atrodo, tų features belekiek prikrauta ir tuoj nebebus kur dėti mygtukų, bet vis dar kažko trūksta. Tie, kas žaidžia kasdien jau tris mėnesius, panašu jiems visko užtenka. Bet ir man pačiam dar kažko tokio trūksta, kad labiau užkabliuotų ir norėtųsi kuo greičiau sustiprėti. Dar tikrai atsiras naujovių. Ir garantuoju, kad po pusmečio tai bus lyg visiškai naujas žaidimas, kur viskas veiks kitaip ir bus daug įdomiau nei dabar. Nes dabartinė versija tai visiškai skiriasi palyginus ką turėjau prieš pusmetį. O pilnai pabaigti žadu tik už 2 metų, nuo tada tik maintaininsiu.


Narys yra atsijungęs bratkax 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +90 -0
  • Pranešimai: 3606
  • Kartu nuo: 2008-03-17
  • Vardas:Paulius
  • Miestas:Vilnius

2019-06-18 14:21 (#14)

Su vidutinėm pajamom gali būti kiek sunku numatyti žiūrint į dabartinį skaičių, nes kai pats turėjau savo žaidimą pastebėjau, kad dažniausiai yra du tipai žaidėjų, arba kur nieko neperka, arba kur kiša pinigus didelėm sumom, nes labai "užsikabliavę". Čia, atrodo, kol kas irgi panašiai. Tai dar reikia ir kažkaip padaryti, kad tie, kurie kiša pinigus didelėm sumom netaptų visagaliais kitų atžvilgiu.

O dėl features... Jų gali pridėti kiek nori ir vistiek bus mažai. Nes features yra reikalingi, bet jie gal nėra tas dalykas, kuris įtraukia. Aš manau, kad labiau įtraukia kažkokia istorija, į kurią žmonės įsijaučia žaisdami ir tada atsiranda motyvacija sėdėti online ir naudotis tais features keliaujant per istorijos liniją, susitapatinant su veikėjais, lyg skaitytum knygą/žiūrėtum filmą ir dalyvautum pats. O jei nėra kažkokios įtraukiančios istorijos, tuomet lieka tik robotiški veiksmai (kovoti, kaupti, upgradinti, statyti ir vėl iš pradžių), kurie tampa monotoniški ir nelabai kuo skiriasi nuo kitų žaidimų. Va jei yra kažkokia istorijos linija, tada įdomu ją sekti. Tai manau reikia kažką pagalvoti apie tokio dalyko integravimą, per žaidimą kažką "papasakoti" ir įtraukti vartotoją, atitraukti nuo realybės ir monotoniškumo. Tai gali būti viso žaidimo esmė, arba gali būti mini istorijos tam tikrose užduotyse... Čia jau fantazijos reikalas, bet reikia kažko, kas įjungtų vaizduotę ir leistu užsikabinti.

Čia tokie pora pastebėjimų iš mano trumpos patirties. žaidimuose

O šiaip smagu, kad judi į priekį, pradžia sunki, bet vėliau viskas auga, jei nemeti to reikalo ir nenustoji tobulinti.


Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 86
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2019-06-19 10:54 (#15)

Na, nemanau, kad istorija daug ką keičia..
Esu išbandęs labai daug žaidimų, kai kuriuos po kelis metus ir niekur nesidomėjau istorija, nei skaičiau nei sekiau kas vyksta.
Tiesiog būdavo - misijos vykdymas, o dėl kokios istorinės priežasties ta misija - visai nesvarbu, jeigu būdavo parašyta - užsimerkęs skippindavau tekstą.
Jeigu pateikčiau istoriją, tektų pridėti daug teksto. Tekstų dauguma žaidėjų nemėgsta skaityti. Plius, aš prastas rašytojas.
Todėl reiktų įdėti intro video apie istoriją. Video žaidėjai nori skippint, ypač jeigu nekokybiškas. O aš kokybiškam video neturiu lėšų, esu gan prieš visokius žaidimų intro su video.
Todėl gaunasi, kad istorija turėtų būti arba labai trumpa arba visai be istorijos.

Dėl to, kad tie , kurie daug sumoka žaidime ir išbalansuoja visą ekonomiką - tikrai didelė problema, kurią dabar ir sprendžiu. Nes kiti žaidėjai skundžiasi ir grasina mesti žaidimą. Top1 sukišo porą šimtų eur ir yra neįveikiamas. Prasibandžiau kitus MMORTS - ten dar baisiau, dar didesnis atotrūkis tarp įprastų ir mokių žaidėjų, dar labiau išbalansuoja ekonomiką. Bet ten išsilygina tuom, kad jie turi babkių reklamai ir yra daug žaidėjų ir daug tokių, kurie gali žaidime daug prisipirkti. Todėl tokie tarpusavy kariauja ir jiems padeda visi kiti. Toks gaunasi vidinis balansas. Bet jeigu vienas ar vos keli daug sumoka o visi kiti - ne, tada jau būna blogai.


Narys yra atsijungęs Jasinka 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +226 -0
  • Pranešimai: 1581
  • Kartu nuo: 2010-03-23
  • Vardas:Paulius
  • Miestas:Vilnius

2019-06-19 12:32 (#16)

Apie žaidimo istoriją iš tikro daug kur rašo ir mini, kad tai yra svarbu. Nors pats asmeniškai irgi skipinu ir neseku kas su kuo ten. O gal gera istorija ir yra, kad pats nesupranti, kad tai istorija? Paveiksliukas

Mėlynieji prieš raudonuosius, įvairios rasės su savo stipriosiomis pusėmis ir yra savotiška istorija. Gal.


Narys yra atsijungęs bratkax 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +90 -0
  • Pranešimai: 3606
  • Kartu nuo: 2008-03-17
  • Vardas:Paulius
  • Miestas:Vilnius

2019-06-19 14:54 (#17)

Rodyti pranešimąJasinka, 2019-06-19 12:32, pasakė:

Apie žaidimo istoriją iš tikro daug kur rašo ir mini, kad tai yra svarbu. Nors pats asmeniškai irgi skipinu ir neseku kas su kuo ten. O gal gera istorija ir yra, kad pats nesupranti, kad tai istorija? Paveiksliukas

Mėlynieji prieš raudonuosius, įvairios rasės su savo stipriosiomis pusėmis ir yra savotiška istorija. Gal.


Taip, gera istorija tokia, kai tiesiog įsijauti į vaidmenį, neverčiant skaityti ilgiausių tekstų, nes jų tikrai niekas neskaito. Kaip tai padaryti - čia jau išradingumo reikalas. Bet jei jaučiasi progresas, kad keliauji per istoriją, o ne tik per statistinius duomenis, tuomet įdomiau.

Sakykim, kad ir tuose tradiciniuose mafijos žaidimuose. Pradedi kaip koks kišenvagis, vėliau gauni įtakos, resursų, tampi bosu, vadovauji kitiems. Taip nepastebimai fone vystosi šiokia tokia istorija, kai viską pasieki nuo nulio ir tampi gerbiamu, su ta istorija nejučia pradedama tapatintis.

Šitam žaidimui irgi galima kažką neužknisančio, bet įtraukiančio sugalvoti. Pvz. visokie asmeniniai istorijos įvykiai karts nuo karto. Sakykim, pradžioje tiesiog apsipranti, kaupi resursus ir t.t. Ir tada tam tikru metu įvyksta pirmas įvykis: ten koks nors tavo karys išduoda tave, ar kokia žinia pasklinda apie resursus netoliese ir ten reikia arba prikaupti daugiau kariuomenės, arba pastatyti kažką, arba patyrinėti, kad išspręstum tą problemą... T.y. ne tik sausai kaupti/statyti/tobulinti, bet dar ir karts nuo karto "pririšti" tikslą, kodėl taip reikia daryti.


Pasidalinti šia tema:


Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2019-06-25 14:32

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai