Pereiti prie turinio

    Rekomenduojami pranešimai

    Sveiki.

    Pagaliau išleidau ankstyvą savo kurtą browser-MMORTS žaidimo versiją ir per porą savaičių turiu virš 13000 registracijų, apie 2000 aktyvių žaidėjų, turėjau 100 online piko metu.

    Tikėjausi 10 kart mažesnių rezultatų ir daug kritikos. Bet atsirado daugybė fanų ir gerų reakcijų.

    Marketingui išleista - 170 eur. Žaidimo grafikai - 8000 eur. Serveriams - 500 eur. Vienas laisvalaikiu, po darbo, programuoju beveik 4 metus.

    Kadangi rezultatai tokie geri, tai ateity manau bus dar geresni kai pagerinsiu žaidimo pradžią ir grafiką. Žaidimą planuoju turėti užbaigtą už 2-3 metų.

    Žaidimas skirtas globaliai casual auditorijai, yra ilgalaikis, galima žaisti metus ir ilgiau, konkuruoti su kitais žaidėjais, su jais kariauti. Galima žaisti per visus PC, tablet, mobile. Yra visiškai unikalus ir dėl to sulaukia daug gerų reakcijų.

    Žaidimą išleidau dabar vien tam, kad pažiūrėti ar bus susidomėjimas ir dar nemonetizuoju. Monetizavus, dabar tikėtina būtų apie 200 - 500 eur/sav.

    Klausimas - ar to jau užtenka ieškotis investuotojų? Ar reiktų visų pirma pilnai užbaigti ir dar gauti kažkiek pajamų?

    Gal žinot kas domisi online žaidimų investavimu už procentus ir nebijo vieno žmogaus kuriamų laisvalaikio projektų?

     

    Žaidimą galima išbandyti - https://kongregate.com/games/mansimas/armygrid

    Taip pat dešinėje galima pamatyti aukštą reitingą, kiek kartų žaistas, komentarus.

    Redagavo mansim
    Nuoroda į pranešimą
    Dalintis kituose puslapiuose

    Užsienyje sulaukei pagyrų, bet uždarbio forume gausi kritikos :D rodyk žaidimą :)

    Na, ten komentarus rašo žaidėjai. Čia žaidėjų nėra daug. O kad suprasti apie ką žaidimas ir kodėl jis geras, reikia pažaisti bent kelias valandas :) Dauguma nėra žaidėjai ir pabandę kelias minutes jau skelia savo kritiką :)

    Pridėjau žaidimą į aprašymą.

    Nuoroda į pranešimą
    Dalintis kituose puslapiuose

    Tam, kad surasti investuotojų, turi full-time atiduoti žaidimui. Į tokias niūres perspektyvas (laiko atžvilgiu) niekas neinvestuos.

    Tai tokiu atveju gal už pusės ar vienerių metų tik - kai jau iš žaidimo gausiu stabilias pajamas. Tuomet jau galėsiu full time dirbti prie žaidimo.

    Nuoroda į pranešimą
    Dalintis kituose puslapiuose
    • po 1 mėnesio...

    Norėjau pasidalinti kaip sekasi. Tikiuosi per daug neužgaišinsiu brangaus Jūsų laiko :)

     

    Pirmas mėnesis (balandzio pradžia-pabaiga). Išleidus žaidimą, turėjau daug problemų, kurios turbūt būna daugumai projektų. Žaidimas neužsikraudavo daugumai, turėjo įvairių bugų ir visą mėnesį dar nebuvo monetizacijos, todėl - jokių pajamų. Be to, didelė problema buvo blogas balansas tarp žaidėjų. Aktyviausi greit sunaikindavo savo kaimynus, nes tai buvo įmanoma. Ir plėsdavo savo teritoriją be kliūčių. Tai buvo didelė problema, nes aktyviausi žaidėjai neturėjo sau lygių varžovų, o nauji ir mažai aktyvūs žaidėjai buvo greitai sunaikinami.

     

    Antras mėnesis (gegužės pradžia-pabaiga). įdiegiau monetizaciją. Žaidimą iškėlė į pirmas vietas, būdavo arti 100 online, bendrai apie 30.000 registracijų, žaidimas pražaistas apie 40.000 kartų. Rodos, tikrai pirkimai turėtų išaugti. Bet nieko panašaus nebuvo. Per visą mėnesį buvo nupirkta virtual goods tik už 20 dolerių. Žaidime įsivyravo anarchija ir vienas žaidėjas valdė trečdalį viso žaidimo pasaulio, naikino visus aktyviausius. Rodos, mano tokia idėja ir buvo - duoti laisvę žaidėjui. Bet nepagalvojau apie pasekmes, kad jei vienas žaidėjas žais 2 mėnesius po 10h/dieną be pertraukos, jis sunaikins viską. Nukrito reitingai. Žaidimas tapo nematomu ir vietoj 1000 sesijų per dieną liko apie 50.

     

    Gegužės 27 išleidau armygrid2 - antrą versiją. Visą gegužę perdarinėjau žaidimą į tokį, kur nauji žaidėjai būtų saugūs, ir vėliau atsirastų bendrame žamėlapyje tarp kitų tik aktyviausių žaidėjų. Ši idėja išsprendė visas balanso problemas. Uždariau ankstesnius serverius, atidariau vieną bendrą. Bet minusas tik tas, kad žaidimas dabar paskendęs tarp kitų ir nematomas. Per dieną vos 50 naujų žaidėjų. Žaidimas nebėra naujas ir todėl nebėra sąrašo viršuje. Per pirmą savaitę sulaukiau apie 300 registracijų. 10 online, apie 50 aktyvių žaidėjų, prisijungiančių kartą per dieną. Ir tie keli žaidėjai jau užsipirko virtual goods už 750 dolerių. Atskaičiavus publisherio procentą (30%) ir valstybės procentą (30%), man lieka apie 300$.

     

    Publisheris prieš mėnesį norėjo iškelti mano žaidimą į pirmą puslapį savaitei, bet neleidau, nes buvo per anksti. Dabar jau vyksta kalba apie tai ir kai iškels į pirmą puslapį, tikėtina kasdien po 5000 naujų registracijų (nes vienai dienai buvo iškelta, ir tiek registracijų turėjau).

    Tai jei iš 300 registracijų lieka 300$ po visų mokesčių, tai tikiuosi, jog jau šią vasarą galėsiu pradėti dirbti su žaidimu full-time.

    Nuoroda į pranešimą
    Dalintis kituose puslapiuose

    Norėjau pasidalinti kaip sekasi. Tikiuosi per daug neužgaišinsiu brangaus Jūsų laiko :)

     

    Pirmas mėnesis (balandzio pradžia-pabaiga). Išleidus žaidimą, turėjau daug problemų, kurios turbūt būna daugumai projektų. Žaidimas neužsikraudavo daugumai, turėjo įvairių bugų ir visą mėnesį dar nebuvo monetizacijos, todėl - jokių pajamų. Be to, didelė problema buvo blogas balansas tarp žaidėjų. Aktyviausi greit sunaikindavo savo kaimynus, nes tai buvo įmanoma. Ir plėsdavo savo teritoriją be kliūčių. Tai buvo didelė problema, nes aktyviausi žaidėjai neturėjo sau lygių varžovų, o nauji ir mažai aktyvūs žaidėjai buvo greitai sunaikinami.

     

    Antras mėnesis (gegužės pradžia-pabaiga). įdiegiau monetizaciją. Žaidimą iškėlė į pirmas vietas, būdavo arti 100 online, bendrai apie 30.000 registracijų, žaidimas pražaistas apie 40.000 kartų. Rodos, tikrai pirkimai turėtų išaugti. Bet nieko panašaus nebuvo. Per visą mėnesį buvo nupirkta virtual goods tik už 20 dolerių. Žaidime įsivyravo anarchija ir vienas žaidėjas valdė trečdalį viso žaidimo pasaulio, naikino visus aktyviausius. Rodos, mano tokia idėja ir buvo - duoti laisvę žaidėjui. Bet nepagalvojau apie pasekmes, kad jei vienas žaidėjas žais 2 mėnesius po 10h/dieną be pertraukos, jis sunaikins viską. Nukrito reitingai. Žaidimas tapo nematomu ir vietoj 1000 sesijų per dieną liko apie 50.

     

    Gegužės 27 išleidau armygrid2 - antrą versiją. Visą gegužę perdarinėjau žaidimą į tokį, kur nauji žaidėjai būtų saugūs, ir vėliau atsirastų bendrame žamėlapyje tarp kitų tik aktyviausių žaidėjų. Ši idėja išsprendė visas balanso problemas. Uždariau ankstesnius serverius, atidariau vieną bendrą. Bet minusas tik tas, kad žaidimas dabar paskendęs tarp kitų ir nematomas. Per dieną vos 50 naujų žaidėjų. Žaidimas nebėra naujas ir todėl nebėra sąrašo viršuje. Per pirmą savaitę sulaukiau apie 300 registracijų. 10 online, apie 50 aktyvių žaidėjų, prisijungiančių kartą per dieną. Ir tie keli žaidėjai jau užsipirko virtual goods už 750 dolerių. Atskaičiavus publisherio procentą (30%) ir valstybės procentą (30%), man lieka apie 300$.

     

    Publisheris prieš mėnesį norėjo iškelti mano žaidimą į pirmą puslapį savaitei, bet neleidau, nes buvo per anksti. Dabar jau vyksta kalba apie tai ir kai iškels į pirmą puslapį, tikėtina kasdien po 5000 naujų registracijų (nes vienai dienai buvo iškelta, ir tiek registracijų turėjau).

    Tai jei iš 300 registracijų lieka 300$ po visų mokesčių, tai tikiuosi, jog jau šią vasarą galėsiu pradėti dirbti su žaidimu full-time.

    Nuo 20$ pakėlei iki 750$ vien dėl to, kad padarei tą saugų laiką naujai registruotiems?

    Įdomu, dalinkis ir toliau kaip sekasi vystyti žaidimą :)

    beje pasidalink kokios šalies žaidėjų yra daugiausia?

    Nuoroda į pranešimą
    Dalintis kituose puslapiuose

    Nuo 20$ pakėlei iki 750$ vien dėl to, kad padarei tą saugų laiką naujai registruotiems?

    Įdomu, dalinkis ir toliau kaip sekasi vystyti žaidimą :)

    beje pasidalink kokios šalies žaidėjų yra daugiausia?

     

    Na, ne visai. Bet čia buvo esmė. Atsirado saugumo jausmas ir dingo baimė viską prarasti. Pakeičiau apie 30 punktų. Smarkiai pagerinau virtual goods shop ir padariau įdomesnį. Pagerinau tutorial ir pakeičiiau daugybę ekonomikos skaičiavimų. Kaip anksčiau būdavo įmanoma per dieną daryti neribotą ėjimų skaičių, dabar galima labai ribotai, ir tą ribą šiek tiek pakelti kažką nusipirkus :) Tai atsirado daug paskatinimo pirkti.

    Na, net nerinkau iš kokios šalies žaidėjai. O publisheris tokios informacijos neatskleidžia. Nors, galėčiau logint ir tai. Bet ką pastebėjau, kad didžioji dauguma apsiprekinusių šneka vokiškai :) Vienas vokietis virš 150 eur išleido. O bendra virtualios parduotuvės riba hyra beveik 1000 eur. Tai gal jis toliau kažką ateity nusipirks, jei pamatys, jog trūksta "jėgos" :)

    Nuoroda į pranešimą
    Dalintis kituose puslapiuose

    Na, ne visai. Bet čia buvo esmė. Atsirado saugumo jausmas ir dingo baimė viską prarasti. Pakeičiau apie 30 punktų. Smarkiai pagerinau virtual goods shop ir padariau įdomesnį. Pagerinau tutorial ir pakeičiiau daugybę ekonomikos skaičiavimų. Kaip anksčiau būdavo įmanoma per dieną daryti neribotą ėjimų skaičių, dabar galima labai ribotai, ir tą ribą šiek tiek pakelti kažką nusipirkus :) Tai atsirado daug paskatinimo pirkti.

    Na, net nerinkau iš kokios šalies žaidėjai. O publisheris tokios informacijos neatskleidžia. Nors, galėčiau logint ir tai. Bet ką pastebėjau, kad didžioji dauguma apsiprekinusių šneka vokiškai :) Vienas vokietis virš 150 eur išleido. O bendra virtualios parduotuvės riba hyra beveik 1000 eur. Tai gal jis toliau kažką ateity nusipirks, jei pamatys, jog trūksta "jėgos" :)

    Na apie vartotojus, net tuos kurie nieko neperka, šiokią tokią statistiką reiktų rinkti, pvz, kad vėliau galėtum padaryti tikslinės reklamos, arba promotionų tik tam tikram regionui.

    Aišku neperženk GDPR ribų

    Redagavo Tmaster
    Nuoroda į pranešimą
    Dalintis kituose puslapiuose
    • po 2 savaičių...

    2 val - nemažai praleista nuobodžiam žaidime. Na, tiek pažaidus dar neatsidarė PvP, kur vyksta visas veiksmas tarp kitų žaidėjų. Iki tol dar žaidėjas apsipranta, sustiprėja ir tik po 1000 ėjimų atsiranda papildoma pilis PvP teritorijoj, kur iš visų pusių yra kiti žaidėjai. Reikės kaipnors apie tai pranešti žaidėjui, kad suprastų kada ir kur bus pagrindinis veiksmas.

    O tie seni vilkai, kurie jau žaidė pirmoj versijoj, žino ko laukti - ir jau yra PvP teritorijoj, prisiperkę bonusus už dolerius, kad tik būtų stipresni už kaimynus ir galėtų plėsti savo teritoriją ten.

    Dar iš tikrųjų čia labai ankstyva versija ir dar vis ieškau idėjų, kuriu naujas feratures kurių niekada neplanavau - kad tik žaidimas įgautų daugiau prasmės ir veiklos, kad būtų įdomesnis. Atrodo, tų features belekiek prikrauta ir tuoj nebebus kur dėti mygtukų, bet vis dar kažko trūksta. Tie, kas žaidžia kasdien jau tris mėnesius, panašu jiems visko užtenka. Bet ir man pačiam dar kažko tokio trūksta, kad labiau užkabliuotų ir norėtųsi kuo greičiau sustiprėti. Dar tikrai atsiras naujovių. Ir garantuoju, kad po pusmečio tai bus lyg visiškai naujas žaidimas, kur viskas veiks kitaip ir bus daug įdomiau nei dabar. Nes dabartinė versija tai visiškai skiriasi palyginus ką turėjau prieš pusmetį. O pilnai pabaigti žadu tik už 2 metų, nuo tada tik maintaininsiu.

    Nuoroda į pranešimą
    Dalintis kituose puslapiuose

    Su vidutinėm pajamom gali būti kiek sunku numatyti žiūrint į dabartinį skaičių, nes kai pats turėjau savo žaidimą pastebėjau, kad dažniausiai yra du tipai žaidėjų, arba kur nieko neperka, arba kur kiša pinigus didelėm sumom, nes labai "užsikabliavę". Čia, atrodo, kol kas irgi panašiai. Tai dar reikia ir kažkaip padaryti, kad tie, kurie kiša pinigus didelėm sumom netaptų visagaliais kitų atžvilgiu.

     

    O dėl features... Jų gali pridėti kiek nori ir vistiek bus mažai. Nes features yra reikalingi, bet jie gal nėra tas dalykas, kuris įtraukia. Aš manau, kad labiau įtraukia kažkokia istorija, į kurią žmonės įsijaučia žaisdami ir tada atsiranda motyvacija sėdėti online ir naudotis tais features keliaujant per istorijos liniją, susitapatinant su veikėjais, lyg skaitytum knygą/žiūrėtum filmą ir dalyvautum pats. O jei nėra kažkokios įtraukiančios istorijos, tuomet lieka tik robotiški veiksmai (kovoti, kaupti, upgradinti, statyti ir vėl iš pradžių), kurie tampa monotoniški ir nelabai kuo skiriasi nuo kitų žaidimų. Va jei yra kažkokia istorijos linija, tada įdomu ją sekti. Tai manau reikia kažką pagalvoti apie tokio dalyko integravimą, per žaidimą kažką "papasakoti" ir įtraukti vartotoją, atitraukti nuo realybės ir monotoniškumo. Tai gali būti viso žaidimo esmė, arba gali būti mini istorijos tam tikrose užduotyse... Čia jau fantazijos reikalas, bet reikia kažko, kas įjungtų vaizduotę ir leistu užsikabinti.

     

    Čia tokie pora pastebėjimų iš mano trumpos patirties. žaidimuose

     

    O šiaip smagu, kad judi į priekį, pradžia sunki, bet vėliau viskas auga, jei nemeti to reikalo ir nenustoji tobulinti.

    Nuoroda į pranešimą
    Dalintis kituose puslapiuose

    Na, nemanau, kad istorija daug ką keičia..

    Esu išbandęs labai daug žaidimų, kai kuriuos po kelis metus ir niekur nesidomėjau istorija, nei skaičiau nei sekiau kas vyksta.

    Tiesiog būdavo - misijos vykdymas, o dėl kokios istorinės priežasties ta misija - visai nesvarbu, jeigu būdavo parašyta - užsimerkęs skippindavau tekstą.

    Jeigu pateikčiau istoriją, tektų pridėti daug teksto. Tekstų dauguma žaidėjų nemėgsta skaityti. Plius, aš prastas rašytojas.

    Todėl reiktų įdėti intro video apie istoriją. Video žaidėjai nori skippint, ypač jeigu nekokybiškas. O aš kokybiškam video neturiu lėšų, esu gan prieš visokius žaidimų intro su video.

    Todėl gaunasi, kad istorija turėtų būti arba labai trumpa arba visai be istorijos.

     

    Dėl to, kad tie , kurie daug sumoka žaidime ir išbalansuoja visą ekonomiką - tikrai didelė problema, kurią dabar ir sprendžiu. Nes kiti žaidėjai skundžiasi ir grasina mesti žaidimą. Top1 sukišo porą šimtų eur ir yra neįveikiamas. Prasibandžiau kitus MMORTS - ten dar baisiau, dar didesnis atotrūkis tarp įprastų ir mokių žaidėjų, dar labiau išbalansuoja ekonomiką. Bet ten išsilygina tuom, kad jie turi babkių reklamai ir yra daug žaidėjų ir daug tokių, kurie gali žaidime daug prisipirkti. Todėl tokie tarpusavy kariauja ir jiems padeda visi kiti. Toks gaunasi vidinis balansas. Bet jeigu vienas ar vos keli daug sumoka o visi kiti - ne, tada jau būna blogai.

    Nuoroda į pranešimą
    Dalintis kituose puslapiuose

    Apie žaidimo istoriją iš tikro daug kur rašo ir mini, kad tai yra svarbu. Nors pats asmeniškai irgi skipinu ir neseku kas su kuo ten. O gal gera istorija ir yra, kad pats nesupranti, kad tai istorija? blink.gif

     

    Mėlynieji prieš raudonuosius, įvairios rasės su savo stipriosiomis pusėmis ir yra savotiška istorija. Gal.

    Nuoroda į pranešimą
    Dalintis kituose puslapiuose

    Apie žaidimo istoriją iš tikro daug kur rašo ir mini, kad tai yra svarbu. Nors pats asmeniškai irgi skipinu ir neseku kas su kuo ten. O gal gera istorija ir yra, kad pats nesupranti, kad tai istorija? blink.gif

     

    Mėlynieji prieš raudonuosius, įvairios rasės su savo stipriosiomis pusėmis ir yra savotiška istorija. Gal.

     

    Taip, gera istorija tokia, kai tiesiog įsijauti į vaidmenį, neverčiant skaityti ilgiausių tekstų, nes jų tikrai niekas neskaito. Kaip tai padaryti - čia jau išradingumo reikalas. Bet jei jaučiasi progresas, kad keliauji per istoriją, o ne tik per statistinius duomenis, tuomet įdomiau.

     

    Sakykim, kad ir tuose tradiciniuose mafijos žaidimuose. Pradedi kaip koks kišenvagis, vėliau gauni įtakos, resursų, tampi bosu, vadovauji kitiems. Taip nepastebimai fone vystosi šiokia tokia istorija, kai viską pasieki nuo nulio ir tampi gerbiamu, su ta istorija nejučia pradedama tapatintis.

     

    Šitam žaidimui irgi galima kažką neužknisančio, bet įtraukiančio sugalvoti. Pvz. visokie asmeniniai istorijos įvykiai karts nuo karto. Sakykim, pradžioje tiesiog apsipranti, kaupi resursus ir t.t. Ir tada tam tikru metu įvyksta pirmas įvykis: ten koks nors tavo karys išduoda tave, ar kokia žinia pasklinda apie resursus netoliese ir ten reikia arba prikaupti daugiau kariuomenės, arba pastatyti kažką, arba patyrinėti, kad išspręstum tą problemą... T.y. ne tik sausai kaupti/statyti/tobulinti, bet dar ir karts nuo karto "pririšti" tikslą, kodėl taip reikia daryti.

    Nuoroda į pranešimą
    Dalintis kituose puslapiuose
    • po 2 mėnesių...
    • po 2 mėnesių...

    Vis dar dirbu kasdien su projektu :)

     

    Tiek, kad mano planas neišdegė, nes Kongregate spotlight (jų ypatinga globli reklama) visai nieko gero :)

    Antro realease neleidžia daryt, todėl žaidimas paskendo tarp naujesnių ir nėra galimybės pas juos iškelt nei už jokius pinigus.

    Tai iš marketinginės pusės reikia ieškoti kur toliau tęsti bandymus, vengiant geriausių publisherių, pas kuriuos keliausiu kai žaidimas bus užbaigtas.

     

    Toliau taupau ir pavyko sutaupyti dar apie 4000$, kuriuos investavau į žaidimo UI. Nesenai prasidėjo darbas, tai tikiuosi iki metų galo pabaigs.

     

    Žaidimas buvo padarytas kad veiktų tik 3 rezoliucijom, kurias palaiko Kongregate. Todėl perdarinėju žaidimą į cross-browser responsive, kad galėčiau išleisti ne tik PC versiją, bet ir mobile. Todėl atsiveria daug didesnis publisherių ratas - mobile publishers, HTML5 cross browser games publishers, tablet games publisher, HTML5 games market, Facebook games. Net savo tinklapyje galėsiu laikyti ir reklamuotis kur įmanoma. Nors dabar tai visai neapsimoka, pigiau pradžiai testuotis leidžiant pas publisherį, ten gauti nemokamų testuotojų, kurie dar nieko nepirks, bet pilnai pratestuos žaidimą ir nemokamai, publisherio sąskaita :)

     

    Dabartinis serveris veikia nuo gegužės ir tikrai stabiliai, paskutinius 3 mėnesius nei vieno rimto error neatsirado, o aktyvių žaidėjų laikosi apie 10-15, kurie bent kartą į dieną pasijungia. Net po tiek mėnesių jie turi dar ką veikt ir būna dienų, kai padaro net 5000 ėjimų. Žinoma, ir features vis ateina, todėl jiems yra ką veikti.

     

    O iš monetizacijois - tai tie 10 žaidėjų per mėnesį sugeneruoja apie 20$ pajamų :) nėra daug, bet jei žaidėjų būtų 100 kart daugiau (kas irgi mažai), tai jau būtų arti ribos, kai galėčiau pradėti dirbti su žaidimu full-time. Gal net pavyktų po metų, jeigu viskas klostysis pagal planą.

     

    O planai tokie - apie balandį~liepą kažkada išeiti iš Alpha ir pereiti į Beta. Nes jau gameplay stabilus, tinka, sąžiningas ir visai geras tiek ilgai žaidžiantiem tiek naujiem žaidėjam. Patys žaidėjai dar duoda gerų idėjų ir ateinantys features atrodo bus labai įdomūs.

     

    Beta išleisiu pas naują publisher, bus naujas serveris, jeigu reikės - biški užreklamuosiu, kad pasiektų bent minimum 10k registracijų ir toliau matysiu, ar verta tęsti reklamas (jeigu pajamos geros) ar tiesiog palikti likimo valiai iki kol sutvarkysiu balansą arba įdiegsiu kokius svarbius pakeitimus, kurie pagerintų pajamas. Ir kažkada 2021 išleisiu Beta2, kur jau manau turetų būti in perfect condition, be trūkumų, vien galutiniam pratestavimui.

     

    O final release net nežinau, matysiu, ar verta skubėt ar dar papolishint iki maximumo reiktų, tai gal ir iki 2022 pratempsiu, bet ne ilgiau.

     

    Po Final release maždaug bus tokiu principu, kaip dauguma sėkmingų MMORTS žaidimų daro - po naują serverį kas savatę (nes naujam visuomet būna geriausi pirkimai), arba net kasdien po naują. Ir daug reklamos visur. Žinoma, tam reikės daug investicijų, kurių pradėsiu ieškoti likus metam ar mažiau iki final release, kai žaidimas jau bus puikus ir bus lengviau įtikinti artėjančia sėkme :)

    Nuoroda į pranešimą
    Dalintis kituose puslapiuose
    • Dabar naršo   0 narių

      Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

    • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

      Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

      Užsiregistruok dabar ir galėsi:

      ✔️ Dalyvauti diskusijose;

      ✔️ Kurti naujas temas;

      ✔️ Rašyti atsakymus;

      ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

      ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

      ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

      ir dar daugiau.

      Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

    • Naujausios temos

    • Karštos temos

    ×
    ×
    • Sukurti naują...