Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki.

Pagaliau išleidau ankstyvą savo kurtą browser-MMORTS žaidimo versiją ir per porą savaičių turiu virš 13000 registracijų, apie 2000 aktyvių žaidėjų, turėjau 100 online piko metu.

Tikėjausi 10 kart mažesnių rezultatų ir daug kritikos. Bet atsirado daugybė fanų ir gerų reakcijų.

Marketingui išleista - 170 eur. Žaidimo grafikai - 8000 eur. Serveriams - 500 eur. Vienas laisvalaikiu, po darbo, programuoju beveik 4 metus.

Kadangi rezultatai tokie geri, tai ateity manau bus dar geresni kai pagerinsiu žaidimo pradžią ir grafiką. Žaidimą planuoju turėti užbaigtą už 2-3 metų.

Žaidimas skirtas globaliai casual auditorijai, yra ilgalaikis, galima žaisti metus ir ilgiau, konkuruoti su kitais žaidėjais, su jais kariauti. Galima žaisti per visus PC, tablet, mobile. Yra visiškai unikalus ir dėl to sulaukia daug gerų reakcijų.

Žaidimą išleidau dabar vien tam, kad pažiūrėti ar bus susidomėjimas ir dar nemonetizuoju. Monetizavus, dabar tikėtina būtų apie 200 - 500 eur/sav.

Klausimas - ar to jau užtenka ieškotis investuotojų? Ar reiktų visų pirma pilnai užbaigti ir dar gauti kažkiek pajamų?

Gal žinot kas domisi online žaidimų investavimu už procentus ir nebijo vieno žmogaus kuriamų laisvalaikio projektų?

 

Žaidimą galima išbandyti - https://kongregate.com/games/mansimas/armygrid

Taip pat dešinėje galima pamatyti aukštą reitingą, kiek kartų žaistas, komentarus.

Redagavo mansim
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užsienyje sulaukei pagyrų, bet uždarbio forume gausi kritikos :D rodyk žaidimą :)

Na, ten komentarus rašo žaidėjai. Čia žaidėjų nėra daug. O kad suprasti apie ką žaidimas ir kodėl jis geras, reikia pažaisti bent kelias valandas :) Dauguma nėra žaidėjai ir pabandę kelias minutes jau skelia savo kritiką :)

Pridėjau žaidimą į aprašymą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam, kad surasti investuotojų, turi full-time atiduoti žaidimui. Į tokias niūres perspektyvas (laiko atžvilgiu) niekas neinvestuos.

Tai tokiu atveju gal už pusės ar vienerių metų tik - kai jau iš žaidimo gausiu stabilias pajamas. Tuomet jau galėsiu full time dirbti prie žaidimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Norėjau pasidalinti kaip sekasi. Tikiuosi per daug neužgaišinsiu brangaus Jūsų laiko :)

 

Pirmas mėnesis (balandzio pradžia-pabaiga). Išleidus žaidimą, turėjau daug problemų, kurios turbūt būna daugumai projektų. Žaidimas neužsikraudavo daugumai, turėjo įvairių bugų ir visą mėnesį dar nebuvo monetizacijos, todėl - jokių pajamų. Be to, didelė problema buvo blogas balansas tarp žaidėjų. Aktyviausi greit sunaikindavo savo kaimynus, nes tai buvo įmanoma. Ir plėsdavo savo teritoriją be kliūčių. Tai buvo didelė problema, nes aktyviausi žaidėjai neturėjo sau lygių varžovų, o nauji ir mažai aktyvūs žaidėjai buvo greitai sunaikinami.

 

Antras mėnesis (gegužės pradžia-pabaiga). įdiegiau monetizaciją. Žaidimą iškėlė į pirmas vietas, būdavo arti 100 online, bendrai apie 30.000 registracijų, žaidimas pražaistas apie 40.000 kartų. Rodos, tikrai pirkimai turėtų išaugti. Bet nieko panašaus nebuvo. Per visą mėnesį buvo nupirkta virtual goods tik už 20 dolerių. Žaidime įsivyravo anarchija ir vienas žaidėjas valdė trečdalį viso žaidimo pasaulio, naikino visus aktyviausius. Rodos, mano tokia idėja ir buvo - duoti laisvę žaidėjui. Bet nepagalvojau apie pasekmes, kad jei vienas žaidėjas žais 2 mėnesius po 10h/dieną be pertraukos, jis sunaikins viską. Nukrito reitingai. Žaidimas tapo nematomu ir vietoj 1000 sesijų per dieną liko apie 50.

 

Gegužės 27 išleidau armygrid2 - antrą versiją. Visą gegužę perdarinėjau žaidimą į tokį, kur nauji žaidėjai būtų saugūs, ir vėliau atsirastų bendrame žamėlapyje tarp kitų tik aktyviausių žaidėjų. Ši idėja išsprendė visas balanso problemas. Uždariau ankstesnius serverius, atidariau vieną bendrą. Bet minusas tik tas, kad žaidimas dabar paskendęs tarp kitų ir nematomas. Per dieną vos 50 naujų žaidėjų. Žaidimas nebėra naujas ir todėl nebėra sąrašo viršuje. Per pirmą savaitę sulaukiau apie 300 registracijų. 10 online, apie 50 aktyvių žaidėjų, prisijungiančių kartą per dieną. Ir tie keli žaidėjai jau užsipirko virtual goods už 750 dolerių. Atskaičiavus publisherio procentą (30%) ir valstybės procentą (30%), man lieka apie 300$.

 

Publisheris prieš mėnesį norėjo iškelti mano žaidimą į pirmą puslapį savaitei, bet neleidau, nes buvo per anksti. Dabar jau vyksta kalba apie tai ir kai iškels į pirmą puslapį, tikėtina kasdien po 5000 naujų registracijų (nes vienai dienai buvo iškelta, ir tiek registracijų turėjau).

Tai jei iš 300 registracijų lieka 300$ po visų mokesčių, tai tikiuosi, jog jau šią vasarą galėsiu pradėti dirbti su žaidimu full-time.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėjau pasidalinti kaip sekasi. Tikiuosi per daug neužgaišinsiu brangaus Jūsų laiko :)

 

Pirmas mėnesis (balandzio pradžia-pabaiga). Išleidus žaidimą, turėjau daug problemų, kurios turbūt būna daugumai projektų. Žaidimas neužsikraudavo daugumai, turėjo įvairių bugų ir visą mėnesį dar nebuvo monetizacijos, todėl - jokių pajamų. Be to, didelė problema buvo blogas balansas tarp žaidėjų. Aktyviausi greit sunaikindavo savo kaimynus, nes tai buvo įmanoma. Ir plėsdavo savo teritoriją be kliūčių. Tai buvo didelė problema, nes aktyviausi žaidėjai neturėjo sau lygių varžovų, o nauji ir mažai aktyvūs žaidėjai buvo greitai sunaikinami.

 

Antras mėnesis (gegužės pradžia-pabaiga). įdiegiau monetizaciją. Žaidimą iškėlė į pirmas vietas, būdavo arti 100 online, bendrai apie 30.000 registracijų, žaidimas pražaistas apie 40.000 kartų. Rodos, tikrai pirkimai turėtų išaugti. Bet nieko panašaus nebuvo. Per visą mėnesį buvo nupirkta virtual goods tik už 20 dolerių. Žaidime įsivyravo anarchija ir vienas žaidėjas valdė trečdalį viso žaidimo pasaulio, naikino visus aktyviausius. Rodos, mano tokia idėja ir buvo - duoti laisvę žaidėjui. Bet nepagalvojau apie pasekmes, kad jei vienas žaidėjas žais 2 mėnesius po 10h/dieną be pertraukos, jis sunaikins viską. Nukrito reitingai. Žaidimas tapo nematomu ir vietoj 1000 sesijų per dieną liko apie 50.

 

Gegužės 27 išleidau armygrid2 - antrą versiją. Visą gegužę perdarinėjau žaidimą į tokį, kur nauji žaidėjai būtų saugūs, ir vėliau atsirastų bendrame žamėlapyje tarp kitų tik aktyviausių žaidėjų. Ši idėja išsprendė visas balanso problemas. Uždariau ankstesnius serverius, atidariau vieną bendrą. Bet minusas tik tas, kad žaidimas dabar paskendęs tarp kitų ir nematomas. Per dieną vos 50 naujų žaidėjų. Žaidimas nebėra naujas ir todėl nebėra sąrašo viršuje. Per pirmą savaitę sulaukiau apie 300 registracijų. 10 online, apie 50 aktyvių žaidėjų, prisijungiančių kartą per dieną. Ir tie keli žaidėjai jau užsipirko virtual goods už 750 dolerių. Atskaičiavus publisherio procentą (30%) ir valstybės procentą (30%), man lieka apie 300$.

 

Publisheris prieš mėnesį norėjo iškelti mano žaidimą į pirmą puslapį savaitei, bet neleidau, nes buvo per anksti. Dabar jau vyksta kalba apie tai ir kai iškels į pirmą puslapį, tikėtina kasdien po 5000 naujų registracijų (nes vienai dienai buvo iškelta, ir tiek registracijų turėjau).

Tai jei iš 300 registracijų lieka 300$ po visų mokesčių, tai tikiuosi, jog jau šią vasarą galėsiu pradėti dirbti su žaidimu full-time.

Nuo 20$ pakėlei iki 750$ vien dėl to, kad padarei tą saugų laiką naujai registruotiems?

Įdomu, dalinkis ir toliau kaip sekasi vystyti žaidimą :)

beje pasidalink kokios šalies žaidėjų yra daugiausia?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo 20$ pakėlei iki 750$ vien dėl to, kad padarei tą saugų laiką naujai registruotiems?

Įdomu, dalinkis ir toliau kaip sekasi vystyti žaidimą :)

beje pasidalink kokios šalies žaidėjų yra daugiausia?

 

Na, ne visai. Bet čia buvo esmė. Atsirado saugumo jausmas ir dingo baimė viską prarasti. Pakeičiau apie 30 punktų. Smarkiai pagerinau virtual goods shop ir padariau įdomesnį. Pagerinau tutorial ir pakeičiiau daugybę ekonomikos skaičiavimų. Kaip anksčiau būdavo įmanoma per dieną daryti neribotą ėjimų skaičių, dabar galima labai ribotai, ir tą ribą šiek tiek pakelti kažką nusipirkus :) Tai atsirado daug paskatinimo pirkti.

Na, net nerinkau iš kokios šalies žaidėjai. O publisheris tokios informacijos neatskleidžia. Nors, galėčiau logint ir tai. Bet ką pastebėjau, kad didžioji dauguma apsiprekinusių šneka vokiškai :) Vienas vokietis virš 150 eur išleido. O bendra virtualios parduotuvės riba hyra beveik 1000 eur. Tai gal jis toliau kažką ateity nusipirks, jei pamatys, jog trūksta "jėgos" :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, ne visai. Bet čia buvo esmė. Atsirado saugumo jausmas ir dingo baimė viską prarasti. Pakeičiau apie 30 punktų. Smarkiai pagerinau virtual goods shop ir padariau įdomesnį. Pagerinau tutorial ir pakeičiiau daugybę ekonomikos skaičiavimų. Kaip anksčiau būdavo įmanoma per dieną daryti neribotą ėjimų skaičių, dabar galima labai ribotai, ir tą ribą šiek tiek pakelti kažką nusipirkus :) Tai atsirado daug paskatinimo pirkti.

Na, net nerinkau iš kokios šalies žaidėjai. O publisheris tokios informacijos neatskleidžia. Nors, galėčiau logint ir tai. Bet ką pastebėjau, kad didžioji dauguma apsiprekinusių šneka vokiškai :) Vienas vokietis virš 150 eur išleido. O bendra virtualios parduotuvės riba hyra beveik 1000 eur. Tai gal jis toliau kažką ateity nusipirks, jei pamatys, jog trūksta "jėgos" :)

Na apie vartotojus, net tuos kurie nieko neperka, šiokią tokią statistiką reiktų rinkti, pvz, kad vėliau galėtum padaryti tikslinės reklamos, arba promotionų tik tam tikram regionui.

Aišku neperženk GDPR ribų

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

2 val - nemažai praleista nuobodžiam žaidime. Na, tiek pažaidus dar neatsidarė PvP, kur vyksta visas veiksmas tarp kitų žaidėjų. Iki tol dar žaidėjas apsipranta, sustiprėja ir tik po 1000 ėjimų atsiranda papildoma pilis PvP teritorijoj, kur iš visų pusių yra kiti žaidėjai. Reikės kaipnors apie tai pranešti žaidėjui, kad suprastų kada ir kur bus pagrindinis veiksmas.

O tie seni vilkai, kurie jau žaidė pirmoj versijoj, žino ko laukti - ir jau yra PvP teritorijoj, prisiperkę bonusus už dolerius, kad tik būtų stipresni už kaimynus ir galėtų plėsti savo teritoriją ten.

Dar iš tikrųjų čia labai ankstyva versija ir dar vis ieškau idėjų, kuriu naujas feratures kurių niekada neplanavau - kad tik žaidimas įgautų daugiau prasmės ir veiklos, kad būtų įdomesnis. Atrodo, tų features belekiek prikrauta ir tuoj nebebus kur dėti mygtukų, bet vis dar kažko trūksta. Tie, kas žaidžia kasdien jau tris mėnesius, panašu jiems visko užtenka. Bet ir man pačiam dar kažko tokio trūksta, kad labiau užkabliuotų ir norėtųsi kuo greičiau sustiprėti. Dar tikrai atsiras naujovių. Ir garantuoju, kad po pusmečio tai bus lyg visiškai naujas žaidimas, kur viskas veiks kitaip ir bus daug įdomiau nei dabar. Nes dabartinė versija tai visiškai skiriasi palyginus ką turėjau prieš pusmetį. O pilnai pabaigti žadu tik už 2 metų, nuo tada tik maintaininsiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su vidutinėm pajamom gali būti kiek sunku numatyti žiūrint į dabartinį skaičių, nes kai pats turėjau savo žaidimą pastebėjau, kad dažniausiai yra du tipai žaidėjų, arba kur nieko neperka, arba kur kiša pinigus didelėm sumom, nes labai "užsikabliavę". Čia, atrodo, kol kas irgi panašiai. Tai dar reikia ir kažkaip padaryti, kad tie, kurie kiša pinigus didelėm sumom netaptų visagaliais kitų atžvilgiu.

 

O dėl features... Jų gali pridėti kiek nori ir vistiek bus mažai. Nes features yra reikalingi, bet jie gal nėra tas dalykas, kuris įtraukia. Aš manau, kad labiau įtraukia kažkokia istorija, į kurią žmonės įsijaučia žaisdami ir tada atsiranda motyvacija sėdėti online ir naudotis tais features keliaujant per istorijos liniją, susitapatinant su veikėjais, lyg skaitytum knygą/žiūrėtum filmą ir dalyvautum pats. O jei nėra kažkokios įtraukiančios istorijos, tuomet lieka tik robotiški veiksmai (kovoti, kaupti, upgradinti, statyti ir vėl iš pradžių), kurie tampa monotoniški ir nelabai kuo skiriasi nuo kitų žaidimų. Va jei yra kažkokia istorijos linija, tada įdomu ją sekti. Tai manau reikia kažką pagalvoti apie tokio dalyko integravimą, per žaidimą kažką "papasakoti" ir įtraukti vartotoją, atitraukti nuo realybės ir monotoniškumo. Tai gali būti viso žaidimo esmė, arba gali būti mini istorijos tam tikrose užduotyse... Čia jau fantazijos reikalas, bet reikia kažko, kas įjungtų vaizduotę ir leistu užsikabinti.

 

Čia tokie pora pastebėjimų iš mano trumpos patirties. žaidimuose

 

O šiaip smagu, kad judi į priekį, pradžia sunki, bet vėliau viskas auga, jei nemeti to reikalo ir nenustoji tobulinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, nemanau, kad istorija daug ką keičia..

Esu išbandęs labai daug žaidimų, kai kuriuos po kelis metus ir niekur nesidomėjau istorija, nei skaičiau nei sekiau kas vyksta.

Tiesiog būdavo - misijos vykdymas, o dėl kokios istorinės priežasties ta misija - visai nesvarbu, jeigu būdavo parašyta - užsimerkęs skippindavau tekstą.

Jeigu pateikčiau istoriją, tektų pridėti daug teksto. Tekstų dauguma žaidėjų nemėgsta skaityti. Plius, aš prastas rašytojas.

Todėl reiktų įdėti intro video apie istoriją. Video žaidėjai nori skippint, ypač jeigu nekokybiškas. O aš kokybiškam video neturiu lėšų, esu gan prieš visokius žaidimų intro su video.

Todėl gaunasi, kad istorija turėtų būti arba labai trumpa arba visai be istorijos.

 

Dėl to, kad tie , kurie daug sumoka žaidime ir išbalansuoja visą ekonomiką - tikrai didelė problema, kurią dabar ir sprendžiu. Nes kiti žaidėjai skundžiasi ir grasina mesti žaidimą. Top1 sukišo porą šimtų eur ir yra neįveikiamas. Prasibandžiau kitus MMORTS - ten dar baisiau, dar didesnis atotrūkis tarp įprastų ir mokių žaidėjų, dar labiau išbalansuoja ekonomiką. Bet ten išsilygina tuom, kad jie turi babkių reklamai ir yra daug žaidėjų ir daug tokių, kurie gali žaidime daug prisipirkti. Todėl tokie tarpusavy kariauja ir jiems padeda visi kiti. Toks gaunasi vidinis balansas. Bet jeigu vienas ar vos keli daug sumoka o visi kiti - ne, tada jau būna blogai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie žaidimo istoriją iš tikro daug kur rašo ir mini, kad tai yra svarbu. Nors pats asmeniškai irgi skipinu ir neseku kas su kuo ten. O gal gera istorija ir yra, kad pats nesupranti, kad tai istorija? blink.gif

 

Mėlynieji prieš raudonuosius, įvairios rasės su savo stipriosiomis pusėmis ir yra savotiška istorija. Gal.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie žaidimo istoriją iš tikro daug kur rašo ir mini, kad tai yra svarbu. Nors pats asmeniškai irgi skipinu ir neseku kas su kuo ten. O gal gera istorija ir yra, kad pats nesupranti, kad tai istorija? blink.gif

 

Mėlynieji prieš raudonuosius, įvairios rasės su savo stipriosiomis pusėmis ir yra savotiška istorija. Gal.

 

Taip, gera istorija tokia, kai tiesiog įsijauti į vaidmenį, neverčiant skaityti ilgiausių tekstų, nes jų tikrai niekas neskaito. Kaip tai padaryti - čia jau išradingumo reikalas. Bet jei jaučiasi progresas, kad keliauji per istoriją, o ne tik per statistinius duomenis, tuomet įdomiau.

 

Sakykim, kad ir tuose tradiciniuose mafijos žaidimuose. Pradedi kaip koks kišenvagis, vėliau gauni įtakos, resursų, tampi bosu, vadovauji kitiems. Taip nepastebimai fone vystosi šiokia tokia istorija, kai viską pasieki nuo nulio ir tampi gerbiamu, su ta istorija nejučia pradedama tapatintis.

 

Šitam žaidimui irgi galima kažką neužknisančio, bet įtraukiančio sugalvoti. Pvz. visokie asmeniniai istorijos įvykiai karts nuo karto. Sakykim, pradžioje tiesiog apsipranti, kaupi resursus ir t.t. Ir tada tam tikru metu įvyksta pirmas įvykis: ten koks nors tavo karys išduoda tave, ar kokia žinia pasklinda apie resursus netoliese ir ten reikia arba prikaupti daugiau kariuomenės, arba pastatyti kažką, arba patyrinėti, kad išspręstum tą problemą... T.y. ne tik sausai kaupti/statyti/tobulinti, bet dar ir karts nuo karto "pririšti" tikslą, kodėl taip reikia daryti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...
  • po 2 mėnesių...

Vis dar dirbu kasdien su projektu :)

 

Tiek, kad mano planas neišdegė, nes Kongregate spotlight (jų ypatinga globli reklama) visai nieko gero :)

Antro realease neleidžia daryt, todėl žaidimas paskendo tarp naujesnių ir nėra galimybės pas juos iškelt nei už jokius pinigus.

Tai iš marketinginės pusės reikia ieškoti kur toliau tęsti bandymus, vengiant geriausių publisherių, pas kuriuos keliausiu kai žaidimas bus užbaigtas.

 

Toliau taupau ir pavyko sutaupyti dar apie 4000$, kuriuos investavau į žaidimo UI. Nesenai prasidėjo darbas, tai tikiuosi iki metų galo pabaigs.

 

Žaidimas buvo padarytas kad veiktų tik 3 rezoliucijom, kurias palaiko Kongregate. Todėl perdarinėju žaidimą į cross-browser responsive, kad galėčiau išleisti ne tik PC versiją, bet ir mobile. Todėl atsiveria daug didesnis publisherių ratas - mobile publishers, HTML5 cross browser games publishers, tablet games publisher, HTML5 games market, Facebook games. Net savo tinklapyje galėsiu laikyti ir reklamuotis kur įmanoma. Nors dabar tai visai neapsimoka, pigiau pradžiai testuotis leidžiant pas publisherį, ten gauti nemokamų testuotojų, kurie dar nieko nepirks, bet pilnai pratestuos žaidimą ir nemokamai, publisherio sąskaita :)

 

Dabartinis serveris veikia nuo gegužės ir tikrai stabiliai, paskutinius 3 mėnesius nei vieno rimto error neatsirado, o aktyvių žaidėjų laikosi apie 10-15, kurie bent kartą į dieną pasijungia. Net po tiek mėnesių jie turi dar ką veikt ir būna dienų, kai padaro net 5000 ėjimų. Žinoma, ir features vis ateina, todėl jiems yra ką veikti.

 

O iš monetizacijois - tai tie 10 žaidėjų per mėnesį sugeneruoja apie 20$ pajamų :) nėra daug, bet jei žaidėjų būtų 100 kart daugiau (kas irgi mažai), tai jau būtų arti ribos, kai galėčiau pradėti dirbti su žaidimu full-time. Gal net pavyktų po metų, jeigu viskas klostysis pagal planą.

 

O planai tokie - apie balandį~liepą kažkada išeiti iš Alpha ir pereiti į Beta. Nes jau gameplay stabilus, tinka, sąžiningas ir visai geras tiek ilgai žaidžiantiem tiek naujiem žaidėjam. Patys žaidėjai dar duoda gerų idėjų ir ateinantys features atrodo bus labai įdomūs.

 

Beta išleisiu pas naują publisher, bus naujas serveris, jeigu reikės - biški užreklamuosiu, kad pasiektų bent minimum 10k registracijų ir toliau matysiu, ar verta tęsti reklamas (jeigu pajamos geros) ar tiesiog palikti likimo valiai iki kol sutvarkysiu balansą arba įdiegsiu kokius svarbius pakeitimus, kurie pagerintų pajamas. Ir kažkada 2021 išleisiu Beta2, kur jau manau turetų būti in perfect condition, be trūkumų, vien galutiniam pratestavimui.

 

O final release net nežinau, matysiu, ar verta skubėt ar dar papolishint iki maximumo reiktų, tai gal ir iki 2022 pratempsiu, bet ne ilgiau.

 

Po Final release maždaug bus tokiu principu, kaip dauguma sėkmingų MMORTS žaidimų daro - po naują serverį kas savatę (nes naujam visuomet būna geriausi pirkimai), arba net kasdien po naują. Ir daug reklamos visur. Žinoma, tam reikės daug investicijų, kurių pradėsiu ieškoti likus metam ar mažiau iki final release, kai žaidimas jau bus puikus ir bus lengviau įtikinti artėjančia sėkme :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 metų...
  • po 9 mėnesių...

Okay, galvoju gal čia reiktų updeitą padaryti, netyčia prisiminiau šį primirštą saitą 🙂 Ir šiaip, čia rašau tik kai bent kažkiek sekasi.
 

Tai kur baigiau savo pasakojimą - gaudavau iš žaidimo po 2000$/mėnesį ir taip kokius 5 mėnesius. Ir tada viskas sustojo. 

Aš pats sustojau. Pinigai sustojo. Projektas sustojo kaip ir registracijos. 

Problemų buvo įvairių: 

1) žaidimas neatrodė užbaigtas (išvis stebėjausi kaip toks neužbaigtas ir sudėtingas geimas apskritai neša pinigus). 

2) žaidimas neturėjo jokio marketingo ir prezentacijos, niekas nežinodavo ko čia tikėtis.

3) žaidimo pradžia buvo neaiški ir nepakankamai sudominanti (nors per kelis metus turėjau 25 skirtingus tutorialus, visi failino)

4) žaidimas pernelyg inovatyvus, todėl reikėjo per daug mokintis, o mokytis/skaityt žaidimus šiais laikais nebemadinga.

 

Tai iš esmės privedė prie demotyvacijos man asmeniškai. Labiausiai tai, kad 25 kartus bandžiau padaryti gerą žaidimo pradžią ir nei karto nepavyko padaryti kažko aiškaus visiems. Net 500 išleidau profui kuris turėjo man padėt, bet pamačiau, kad neapsimoka, nes visas procesas kainuotų 15k iki sukurto naujo tutorial, labiau tikėtina būtų buvęs sekantis failas.

Su žaidimo pajamom atrodė, kad galiu prisisamdyti pigių darbuotojų ir jie kažkaip išjudins visą projektą. Bet realybė - be manęs jie nieko nedarė. Darė tik tai ko prašiau, nieko savarankiškai. Tai žinoma, nėra ko norėti iš jaunų žmonių, kuriems ir mokėjau simboliškai.

Svarbus dalykas dėl ko nustojo eiti pinigai - iš tiesų tai nebuvo "tikri" pinigai. Man atėjo tikri pinigai. Bet žaidėjams tai beveik buvo dykai. "Kongregate" turėjo kazino reklamų, kur prisireginus ir išleidus kelis dolerius gaudavo "kongregate" kreditų už šimtus dolerių. Ir juos išleisdavo mano žaidime. Ir šiaip, "kongregate" jau toks senas, buvęs flash žaidimų lyderis, dabar be flash žaidimų teturi vos kelis gyvus HTML5 geimus kaip mano. Todėl dauguma tiesiog išleido savo neišleistus kreditus kuriuos susipirko prieš daug metų. Iš tiesų tik 2 žaidėjai ten išleido po kelis šimtus pervesdami man tiesiogiai per paypal - šituos tik užskaitau. 

Tai va, nuo 2023 sausio nusisamdžiau dvi ukrainietes IT studentes puse etato, kurioms mokėjau po 200, kad tik mokintųs programuot. Vienai paėjo, kita po 3 mėnesių pasakė, kad programint nepatinka ir nori bandyt dizainą. Tai ji toliau mokinos dizainą. Man po 200 investuot jų mokslams nėra gaila, dar tikėjausi, kad kai išmoks - mokėsiu po 300 ir vėliau surasiu tikrą darbą, o man tiesiog užtenks tų padarytų mini užduočių, kur aš taip tingiu senas klaidas taisyti. Visų kitų darbuotojų nebeliko, vienus atleidau, kitiems suradau tikrus darbus savo iniciatyva, liko tik studentės.

Nuo balandžio pradėjau dirbti su nauju projektu. Niekad nemaniau, kad kadanors nustosiu dirbt su šiuo. Bet kažkoks publisheris paklausė ar galiu savo geimą paversti tik į PvP versiją. Kokią savaitę masčiau ar tai įmanoma. Man aišku viskas įmanoma, bet kažkaip atrodė, kad savo geimą taip kardinaliai pakeisti būtų overkill. Ir šiaip, laikau armygrid užbaigtą iš idėjos, bet grafika dar galėtų būti geresnė, kaip ir pradžia. Dar ir iki šiol retkarčiais padarau ten updeitus. Ir yra aktyvių žaidėjų.

Tai sugalvojau pasidaryti armygrid tipo šachmatų žaidimą. Tiesiog kaip šachmatų RPG. Kur tik žaidžiant šachmatais būtų galima kelti lygį ir stiprinti šachmatus, bet tai ir išliktų šachmatai. Todėl būtų galima praktikuotis žaisti šachmatais. Teorija tokia - tai vis dar šachmatai, bet tie šachmatai yra skirtingai stiprūs, todėl net gynėjas gali laimėti. Bet puolėjas su bonusu - 4 kart greičiau muša. Dar dėl įdomumo pridėjau 70 unikalių galių, todėl kiekviena kova neprognozuojama, nes negali žinoti kokia galia aktyvuosis. Na, realiai, man asmeniškai visai patinka. Bet žaidimą laikau uždarytą dėl tinkamesnio marketingo. Testuotojams duodu aktyvacijos kodą. O šachmatams aiškios pradžios nelabai ir reikia - dauguma žino ką čia daryti.

Per vasarą su studentėm dirbom labai intensyviai. Ir man užteko iš jų 20h/savatę mokant po 300eur per mėnesį. Bet pasirodo jų stipendija užsibaigė ir vienintelės pajamos lieka tik iš manęs. Na, nebuvau patenkintas, bet teko samdyti 30h/savaitę už 450/mėn. Aš jau iš savo algos į minusą einu, teko kreditą imti 🙂 Bet stabdyti neketinu. Kasdien didžiulis progresas, daugybė kodo pakeitimų. Kiekvienas išleistas euras jaučiasi puikiai suinvestuotas ir negaila. Nors ir nesmagu žiūrėti į vis didėjantį minusą 😄 

Nors ir sparčiai dirbam, bet išleisti žaidimo neketinu greitai. Šįkart nebedarysiu klaidos ir neskubėsiu išleisti nebaigtą netestuotą žaidimą. Nuo vasario jau bus beveik baigta, samdysiu testuotojus, gerinsiu balansą iki maksimumo, jau baigiu išversti visą žaidimą į LT kalbą, tada galės kiti vertėjai išversti į kitas užsienio kalbas. Rašom unit testus, gerinam saugumą, performance ir stress-testinam. Na, reikalų daug nors ir geimas jau dabar atrodo gan įdomus ir "beveik" užbaigtas (bet ne iš grafinės pusės).

Žadu išleisti turbūt anksčiausiai 2025 metais, gal net ir po 2026. Bet žadu padaryti puikiai veikiantį ir atrodantį geimą, kuris šįkart atneš ne varganus 10k eur, bet mažiausiai 10x daugiau per pirmus metus.

Be to, dar turiu "planą-chuliganą" - galvoju padaryti gan retą dalyką - integruoti funkcinius NFT, kur tas pats NFT veiktų per visus mano žaidimus (t.y. per abu dabar). Todėl bus galima rasti tą retą auksinį daigtą, kuris išsilaikys tarp serverių ir bus galima naudoti netgi kitame žaidime. Ir pasijungsiu savo kriptovaliutą. Bus visas marketplace žaidime, kad žaidėjai galėtų mainytis resursais perkant už crypto ir iš to užsidirbti realių pinigų. Spėju bus daug filipiniečių/indų, bet masė yra gerai.

Dar mąsčiau dėl investicijų. Iš tiesų turėjau pasiųlymą 50k eur už 30% žaidimo, bet nesutikau. Aš per metus iš savo daily-job algos po 20k suinvestuoju į žaidimą, tai man tas 50k neypatingai pagelbės, o dar už tai trečdalį atiduoti. Galvojau pasakyt tiesą, kad mano kaina yra 10x didesnė, bet ai, įsižeis dar. O kad realiai ieškoti investicijų - neskubu. Daugybė prezentacijų, dokumentų pildymo, skaičiavimų, užtruktų daugybę savaičių/mėnesių, o progreso žaidime nebūtų. Galvoju, gal tiesiog kaipnors paeis, arba jei ne - pasidarysiu kiek įmanoma pats, arba bandysiu kai žaidimas bus pabaigtas ir gerai atrodantis.

 

 

372614193_Screenshotfrom2023-11-1617-52-55.thumb.png.6830b4a39cde285c62fd61650861822b.png

 

 

 

 

Screenshot from 2023-11-16 17-54-26.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 47 minutes, mansim parašė:

Su žaidimo pajamom atrodė, kad galiu prisisamdyti pigių darbuotojų ir jie kažkaip išjudins visą projektą. Bet realybė - be manęs jie nieko nedarė. Darė tik tai ko prašiau, nieko savarankiškai. Tai žinoma, nėra ko norėti iš jaunų žmonių, kuriems ir mokėjau simboliškai.

nes pasamdei krūvą planktonų, tu likai vadovas, kuris tikėjosi kad planktonai dirbs automatu, deja taip nevyksta, šalia planktonų turi būti vadovas, kadangi tu juo nebuvai, turėjai jiems samdyti vadovą ir su juo aptarti jam keliamus tikslus, gal tada būtų pavykę pasistumėti į priekį, o ne tik išsvaistyti pinigus.

Šeip tai ką darai yra gerai, belekokius, net keisčiausius žaidimus atsiranda kas žaidžia, o jei jame galima išleisti pinigų, tai būtinai atsiranda žmonių, kurie juos ir leidžia. 👍

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...