Uždarbis.lt: 2 000 – 20 000 ž. apimties informatyvių/vartotojams naudingų straipsnių rašymo ir publikavimo paketai SU DIDELE NUOLAIDA - GERIAUSIA KAINA LIETUVOJE! - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



Dėmesio! Nuo šiol forume talpinti skelbimus ir į juos atsakyti gali tik savo tapatybę patvirtinę nariai
Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą
  • Išryškinti

Dėl narių saugumo, forume sandorius gali atlikti ir skelbimų autorių informaciją matyti tik tapatybę patvirtinę nariai.

Patvirtinti tapatybę dabar

2019-04-15 21:47 (#1)

2 000 – 20 000 ž. apimties informatyvių/vartotojams naudingų straipsnių rašymo ir publikavimo paketai SU DIDELE NUOLAIDA - GERIAUSIA KAINA LIETUVOJE!


TEMINIAI / INFORMACINIAI / NAUJIENŲ POBŪDŽIO TINKLALAPIAI !!!
2 000 – 20 000 ž. apimties informatyvių/vartotojams naudingų straipsnių rašymo ir publikavimo paketai GERIAUSIA KAINA VISOJE LIETUVOJE!

STRAIPSNIŲ PAKETAI SU DIDELE NUOLAIDA (PAKETŲ SKAIČIUS RIBOTAS):

„GIGA“ ☺ 2 000 Ž. APIMTIES PAKETAS – 100 EUR
Paketo apimtį galima paskirstyti 2, 3 arba 4 straipsniams, pvz., 2 vnt. 1000 ž., 3 vnt. 650 ž. arba 4 vnt. 500 ž.

„TERA“ ☺ 5 000 Ž. APIMTIES PAKETAS – 200 EUR
Paketo apimtį galima paskirstyti 5, 8 arba 10 straipsnių, pvz., 5 vnt. 1000 ž., 8 vnt. 650 ž. arba 10 vnt. 500 ž.

„PETA“ ☺ 10 000 Ž. APIMTIES PAKETAS – 300 EUR
Paketo apimtį galima paskirstyti 10, 17 arba 20 straipsnių, pvz., 10 vnt. 1000 ž., 17 vnt. 600 ž. arba 20 vnt. 500 ž.

„EXA“ ☺ 20 000 Ž. APIMTIES PAKETAS – 500 EUR (POPULIARIAUSIAS)
Paketo apimtį galima paskirstyti 20, 33 arba 40 straipsnių, pvz., 20 vnt. 1000 ž., 33 vnt. 600 ž. arba 40 vnt. 500 ž.

INFORMACIJA KLIENTUI:


AUKŠČIAUSIOS KOKYBĖS UNIKALUS TURINYS. Visi straipsniai yra SKIRTINGI, ĮDOMŪS, INFORMATYVŪS, NAUDINGI SKAITYTOJAMS.
☺ Straipsnyje - ne mažiau kaip 2 nuotraukos.
☺ Straipsniuose naudojamas tinkamas formatavimas - panaudojamos H žymos, pasvirasis tekstas, pajuodintas tekstas, pabrauktas tekstas.
☺ Straipsniuose gali būti pateikiamos ir papildomos išorinės nuorodos į „cituojamus šaltinius“ (pvz., „Wikipedia“, naujienų portalai (LT/EN), informaciniai portalai (LT/EN) ir kt.). Tai didina straipsnio patikimumą/reikšmingumą/vertę/naudą. Kliento pageidavimu, tokių nuorodų galime nenaudoti, tačiau klientas apie tai turi informuoti iš anksto.
☺ Jei klientas straipsnių pageidauja su publikavimu, tinklalapius straipsnių publikavimui galima pasirinkti iš apytiksliai ~60 teminių/informacinių/naujienų pobūdžio tinklalapių ir/arba iš ~150 skirtingų bendrinės tematikos tinklalapių. SEO ir skaitmeninės rinkodaros tematikos straipsniai nerašomi ir netalpinami.
☺ Pateikiame praktiškų patarimų, kaip klientas galėtų efektyviau/optimaliau suformuoti savo raktažodžių/nuorodų planą.
☺ Talpiname Jūsų pageidaujamu reguliarumu, tačiau ne daugiau kaip 1 straipsnį per dieną (arba nepublikuojame, jei tiesiog pageidaujate gauti parašytus straipsnius, kuriuos patys savo nuožiūra skelbsite savo tinklalapyje/tinklaraštyje ar kituose teminiuose/naujienų tinklalapiuose). Savaitgaliais ir švenčių dienomis straipsniai nepublikuojami.
☺ Jei straipsnių pageidaujate su publikavimu, tarpines ataskaitas (nuorodas į straipsnius) siunčiame kiekvieno mėnesio paskutinę dieną. Jei straipsnių publikavimo nereikia, parašytus straipsnius (MS Word .docx formatu) siunčiame kiekvieno mėnesio paskutinę dieną (arba kiekvienos savaitės pabaigoje – tai galioja tik straipsniams, kurie pasirenkami be publikavimo).

KLIENTO PATEIKIAMA INFORMACIJA:

☺ Raktažodžiai ir nuorodos (pvz., 10 straipsnių „PuslapioPavadinimas.lt“ - nuoroda; 3 straipsniai „plikam“ adresui - nuoroda; 1 straipsnis „Pasirinkta raktinė frazė“ - nuoroda ir t.t.). Jei klientas pageidauja, galime pasiūlyti optimalesnį raktažodžių/nuorodų paskirstymą. Jei klientui straipsnių publikavimo nereikia, klientas gali tiesiog pateikti pageidaujamus raktažodžius/raktines frazes arba pageidaujamas straipsnių temas (arba apskritai jų nepateikti, suteikdamas laisvę rašyti su kliento projekto rinka susijusiomis pasirinktinėmis temomis).
☺ Pageidaujamą straipsnių publikavimo reguliarumą (pvz., 2 straipsniai per savaitę, 4 straipsniai per mėnesį ir kt.). Šis punktas netaikomas, jei klientui straipsnių publikavimo paslaugos nereikia, ir jis tiesiog pageidauja gauti parašytus straipsnius.
☺ Duomenis sąskaitai išrašyti. Darbas pradedamas kitą darbo dieną po gauto apmokėjimo.

UŽSAKYMO EIGA:

1. Pateikiate užsakymą ir suderiname užsakymo detales.
2. Išrašome sąskaitą. Gavę apmokėjimą, pradedame vykdyti užsakymą.
3. Sutartomis datomis klientui atsiunčiame tarpines atliktų darbų ataskaitas (nuorodas į publikuotus straipsnius) arba parašytus straipsnius (be publikavimo).


Kilus klausimams, rekomenduojame paieškoti atsakymo D.U.K. Jeigu čia nerasite atsakymo į savo klausimą ir turėsite papildomų klausimų, prašome kreiptis asmenine žinute arba kontaktais, nurodytais http://bit.ly/turiniorinkodara (bit.ly/turiniorinkodara).

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI (D.U.K.)

K. Ar turite straipsnių pavyzdžių?
A. Be abejo! Straipsnių pavyzdžių turime tūkstančius. Kai kuriuos iš jų rasite šioje nuorodoje - http://bit.ly/turiniorinkodara (bit.ly/turiniorinkodara).

K. Kokiu formatu bus pristatyti parašyti straipsniai (užsakant straipsnius be publikavimo)?
A. Visas turinys pristatomas Microsoft Word .docx formatu.

K. Ar galima patiems pasirinkti tinklalapius publikavimui?
A. Taip, jeigu užsakysite straipsnius su publikavimu. Dėl tinklalapių sąrašų klientas susisiekia asmeniškai.

K. Ar pritaikote nuolaidą, užsakant daugiau kaip vieną maksimalaus (20 000 ž.) dydžio paketą?
A. Taip. Nuolaidą deriname individualiai. Ji priklauso nuo užsakymo dydžio.

K. Ar privalau iš anksto pateikti visą informaciją straipsniams?
A. Ne, užsakymo pradžiai galite atsiųsti ir dalinę informaciją, jeigu nespėjote sudaryti viso plano. Pvz., galite atsiųsti informaciją 5-10 straipsnių, o likusiems informaciją atsiųsti savaitės bėgyje.

K. Ar užsakymo vykdymo metu galima koreguoti raktažodžių/temų planą?
A. Taip, tačiau planas koreguojamas tik dar neparašytiems (būsimiems) straipsniams. Jeigu darbo procese klientas nori pakoreguoti planą, apie tai jis turi informuoti iš anksto, o mes, savo ruožtu, pateikiame klientui informaciją apie tai, kiek ir kokie straipsniai dar neparašyti, ir kuriems straipsniams bus galima koreguoti informaciją.

K. Ar atsiunčiate nuorodas į paskelbtus straipsnius?
A. Taip. Tarpines atliktų darbų ataskaitas (nuorodas į paskelbtus straipsnius) siunčiame kiekvieno mėnesio paskutinę dieną. Užsakius straipsnius be publikavimo (t.y. norite, kad Jums būtų atsiųsti parašyti straipsniai), parašytus straipsnius galime atsiųsti kiekvienos savaitės pabaigoje (tai galioja tik straipsniams, užsakytiems be publikavimo) arba mėnesio paskutinę dieną.

K. Ar straipsnius galiu naudoti savo reprezentaciniams vidiniams tinklalapio puslapiams (paslaugų/prekių aprašymams, „apie mus“ tekstams ir pan.)?
A. Ne. Tai nėra Jūsų svetainei skirti reprezentaciniai tekstai. Tai yra informaciniai/vartotojams naudingi/naujienų pobūdžio straipsniai, kuriuos...
1) ...galima publikuoti mūsų siūlomuose teminiuose/naujienų tinklalapiuose ir tinklaraščiuose;
2) ...klientas (kuris pageidauja straipsnių be publikavimo) gali savo iniciatyva publikuoti jo turimuose arba kitų paslaugų teikėjų siūlomuose teminiuose ar naujienų portaluose;
3) ...galima skelbti kliento tinklalapio naujienų skiltyje, tinklaraštyje ir kt.

K. Kam gali būti naudojami straipsniai?
A. Jūsų tinklalapio naujienų skilčiai, Jūsų tinklaraščiui, naujienų puslapiui, publikavimui naujienų portaluose, informaciniuose tinklalapiuose arba teminiuose puslapiuose.

K. Kokias pozicijas internetinėje paieškoje galėsiu pasiekti?
A. Šios paslaugos yra turinio rinkodaros paslaugos. Tai nėra SEO paslaugos. Klientas, kuris naudojasi šiomis turinio rinkodaros paslaugomis ir užsako straipsnius su publikavimu, PATS ATSAKO už savo tinklalapio pozicijas. Tokiu atveju savo tinklalapį jis turi optimizuoti savo jėgomis ir taikydamas savo strategiją. Turinio rinkodaros paslaugų teikėjas NEATSAKO už pozicijas. Šios paslaugos nesiejamos su „rezultatais“ arba „pozicijomis“. Šių paslaugų tikslas – straipsnių kūrimas ir publikavimas (jeigu klientas užsako ne tik straipsnių rašymą, bet ir jų publikavimą). Tai reiškia, kad į klausimą dėl pozicijų gali atsakyti tik pats klientas, nes jo tinklalapio pozicijos priklauso nuo jo naudojamų kompleksinių priemonių, numatytos strategijos ir daugelio kitų individualių veiksnių.

K. Kiek laiko straipsniai bus paskelbti?
A. Jei klientas pageidauja, kad parašyti straipsniai būtų publikuojami pasirinktuose tinklalapiuose (iš atsiųsto tinklalapių sąrašo), paskelbti straipsniai gyvuoja tol, kol gyvuoja ir patys tinklalapiai. Straipsniai niekada nešalinami.

K. Kada užsakymas pradedamas vykdyti?
A. Užsakymas pradedamas vykdyti kitą darbo dieną po atlikto apmokėjimo, o jeigu kitą darbo dieną po atlikto apmokėjimo klientas nebus pateikęs straipsniams reikalingos informacijos - kitą darbo dieną po tokios informacijos gavimo.

K. Ar išrašote sąskaitą?
A. Taip, kiekvienam užsakymui išrašome sąskaitą faktūrą (ne PVM).

Kilus klausimams, rekomenduojame paieškoti atsakymo D.U.K. Jeigu čia nerasite atsakymo į savo klausimą ir turėsite papildomų klausimų, prašome kreiptis asmenine žinute arba kontaktais, nurodytais http://bit.ly/turiniorinkodara (bit.ly/turiniorinkodara).



Dėl narių saugumo, forume sandorius gali atlikti ir skelbimų autorių informaciją matyti tik tapatybę patvirtinę nariai.

Patvirtinti tapatybę dabar

2019-07-19 09:54 (#2)

Gerus straipsnius rašo. Ne tipiniai "uzdarbio SEO straipsniai", kur bijai, kad niekas nepamatytų, nes gėda brandui daro :)

Tikrai rekomenduoju.



Pasidalinti šia tema:


Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2019-11-12 15:08

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai