Pereiti prie turinio

Noriu jūsų nuomonės apie mašiną


Rekomenduojami pranešimai

Ką mieliau pasirinktumet - PAVYZDŽIUI: Renault 2015 ar BMW 2008 už tą pačią kainą? Noriu jūsų argumentų.

Suprantu, kad reno ir bmw turi savo klases ir turėtų jos būti lyginamos, bet esmę supratot :D

Nebūtinai prancūzas ar vokietis, galbūt mitsubishi ir infiniti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką mieliau pasirinktumet - PAVYZDŽIUI: Renault 2015 ar BMW 2008 už tą pačią kainą? Noriu jūsų argumentų.

Suprantu, kad reno ir bmw turi savo klases ir turėtų jos būti lyginamos, bet esmę supratot :D

Nebūtinai prancūzas ar vokietis, galbūt mitsubishi ir infiniti.

o tu paimk ir pasivazinek su abiem. O tada nuspresk su kuria nori vazinet x metu. Cia uzdavei klausima kaip mazdaug kas skaniau ledai ar jautienos steikas :)

Ir aplamai peugeot 208 vs bmw 750 ar peugeot limo vs bmw 118 :D nu tai cia baisiai nekonkretus klausimas vedantis prie dar nekonkretesniu atsakymu. tuo labiau, kad tu pats vazinesi ir tu zinai ko tau reikia. Patikimumo atzvilgiu, tai bmw 10 kartu patikimiau uz peugeot, bet jei renkies tos pacios klases triperi ir renkies tarp vokiecio ir prancuzo, tai rinkis japona :) japono ir kokybe gera bus (gal net geresne) ir kaina geresne nei vokiecio

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiek prancūziškas, tiek vokiškas mašinas yra tekę eksploatuoti kaip kasdienines. Dėl gedimų - VISIŠKAS MITAS, kad prancūzai genda dažniau. Nusipirkit tą patį lietuvių mėgstamą BMW e60, ir pamatysit, kad servize jau geriausias klientas tapot su kasdienėm mašinos ligom. Ne vienas draugų rate o ir aš pats turim dabar bmw e60/e90, visi su tom pačiom brangiom bėdom lakstom.

Prancūziškos mašinos kurias tekę ilgiau turėti (daugiau nei 3 metus kasdienio važinėjimo) - Peugeot/Citroen. Dėl el. gedimų mitas, dėl mechaninių mazgų, tas pats kas BMW tų pačių metų, vis kokie šūdukai išlenda. Kalbu abiem atvejais apie dyzelinius variantus.

Todėl argumentus lietuviškus apie vokišką kokybę, ir prancūzišką "šūdą" ignoruok, nieko nesakantis faktas, tik emocijos.

 

Dėl vairavimo kokybės lyginant panašius modelius, kaip pvz Peugeot 508 / Citroen C5 2015 metų, ir iš BMW pagal klasę panašų 2008 metų E60 penktuką, tai žinoma, BMW su savo 3.0 dyzeliu "lupa" kaip žvėris, ant kelio stovės gerokai geriau nei PSA koncerno auto. Jei kalbam apie komfortą - Peugeot 508 lyginant su BMW e60 gal ir bus panašūs, bet jei paimtum Citroen C5 su hidrauline pakaba, nebenorėtum sėst į tą BMW.

 

Gerai jau kažkas komentavo, kad reiktų pravažiuoti su abiem, emocija sėdint prie vairo bus skirtinga. Peugeot/Citroen visgi labiau dizainas, neprovokuojantys varikliai spaust, tuo tarpu BMW... na su juo ir taip aišku.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiek prancūziškas, tiek vokiškas mašinas yra tekę eksploatuoti kaip kasdienines. Dėl gedimų - VISIŠKAS MITAS, kad prancūzai genda dažniau. Nusipirkit tą patį lietuvių mėgstamą BMW e60, ir pamatysit, kad servize jau geriausias klientas tapot su kasdienėm mašinos ligom. Ne vienas draugų rate o ir aš pats turim dabar bmw e60/e90, visi su tom pačiom brangiom bėdom lakstom.

Prancūziškos mašinos kurias tekę ilgiau turėti (daugiau nei 3 metus kasdienio važinėjimo) - Peugeot/Citroen. Dėl el. gedimų mitas, dėl mechaninių mazgų, tas pats kas BMW tų pačių metų, vis kokie šūdukai išlenda. Kalbu abiem atvejais apie dyzelinius variantus.

Todėl argumentus lietuviškus apie vokišką kokybę, ir prancūzišką "šūdą" ignoruok, nieko nesakantis faktas, tik emocijos.

 

Dėl vairavimo kokybės lyginant panašius modelius, kaip pvz Peugeot 508 / Citroen C5 2015 metų, ir iš BMW pagal klasę panašų 2008 metų E60 penktuką, tai žinoma, BMW su savo 3.0 dyzeliu "lupa" kaip žvėris, ant kelio stovės gerokai geriau nei PSA koncerno auto. Jei kalbam apie komfortą - Peugeot 508 lyginant su BMW e60 gal ir bus panašūs, bet jei paimtum Citroen C5 su hidrauline pakaba, nebenorėtum sėst į tą BMW.

 

Gerai jau kažkas komentavo, kad reiktų pravažiuoti su abiem, emocija sėdint prie vairo bus skirtinga. Peugeot/Citroen visgi labiau dizainas, neprovokuojantys varikliai spaust, tuo tarpu BMW... na su juo ir taip aišku.

 

Nezinau, turiu jau antra E90 ir nesigailiu. Turejau tiek benza, tiek dyzeli dabar (ir vel planuoju ant benzo sesti). Kasdieniniu bedu (spjaunu per kairi peti) kol kas nera. Viska keiciu laiku, priziuriu. Nevazineju kaip pensininkas, todel i kuro sanaudas net neziuriu, bet tikrai i 9l Vilniuje telpu. Man si klase patinka, kad stovi ant kelio labai smagiai ir ziauriai geras masinos valdymas, gali net per pirmas 10min priprasti ir jaustis saugiai.

 

Nesakau ir kad Prancuzai sudai. Bet as perku masina tokia, kad man butu malonu joje ir viduje sedeti, ko negaliu pasakyt apie jokius Citroen, kur viduje, kaip virtuveje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiek prancūziškas, tiek vokiškas mašinas yra tekę eksploatuoti kaip kasdienines. Dėl gedimų - VISIŠKAS MITAS, kad prancūzai genda dažniau. Nusipirkit tą patį lietuvių mėgstamą BMW e60, ir pamatysit, kad servize jau geriausias klientas tapot su kasdienėm mašinos ligom

 

Turiu 2006 modeli (tarp modeli, su 170kW xdrive), tai servise lankausi tik aptarnavimam : ) aisku tik nupirkus buvo ka tvarkyt, bet sutvarkius, sumokejus normalia suma , jau 2tri metai kaip viskas ok. Ai, minusini ir pliusini laidus pakeiciau sia ziema, 250eur berods kainavo. Tai lyginant su P407, gedimu kiekis ir daznumas taspats :)

Redagavo proactive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nori komforto perki senesni, bet komfortiska automobili,

Jei tau svarbu tik metai, tai perki apynauji, daznu atveju maza miesto automobiliu.

 

Cia visiskai skirtingi dalykai, vienam reikia kazkokio ivaizdzio, komforto, galios.

Kitas renkasi automobilio ekonomiskuma, gaminimo metus.

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ačiū už komentarus, bet taip ir norėjau parašyti, kad klausimas nekonkretus, kas kaip supratot tokios ir nuomonės noriu, tiesiog norėjau išgirsti argumentus kodėl ką ir kodėl.

 

Tiesiog turek omenyje, jei pirksi brangesni E90, turi atsideti KASKO (nebent tau jo nereikia) - priklausomai nuo stazo, bent man buvo tuo metu 23, 5 metai stazo tai paskaiciavo civilini ir KASKO 1400 euru. Nebuvau durnas ir draudziau ant tecio - gavosi 400 su biskiu nepamenu.

 

Taip pat turek dar atsidejes bent kelis simtus. Jei pirktum 325i, patarciau iskart keist grandine (isvis as jei benza pirksiu - iskart keiciu grandine). Keitimas kainuoja 350 euru, bet busi ramus. Man permete gesinimo metu, tai dar papildomu bedu turejau - buciau zinojes, kad tik 350 kainuoja keitimas - buciau iskart pakeites.

 

O siaip bendra eksplotacija. Iskart keiti tepalus, filtrus, zvakes (tiek benzui, tiek dyzeliui), persipurtai vaziuokle. Man 320d dabar tepalai + visi filtrai su darbu kainavo 120 euru. Taip pat praeita men keiciausi visus stabdziu diskus su kaladelem, dejau brangesnius, nes ne pardavimui masina, tai gavosi 300 su darbu. Kitas dalykas - vaziuokle. Pries tai ant E90 turejau R19 ratus su 35 aukscio padangom, tai traukes kas menesi keiciau. Gerai, kad jos nebrangios, bet turek omenyje, kad geriau mazesni ratai. Dabar nuo geguzes (beveik metai ir 28K km jau pralekta) su R16 ir nezinau kokio aukscio padangom lakstau, tai vaziuokles dar netvarkiau, o kiek pakeliu masina - sako nera ka tvarkyt - viskas ciki ir tech praejo.

 

Ir siaip patinka sitas auto.. Ilgesneje kelioneje patogus, kaip ir trumpoje. Manevringas, eksplotacija - normali, nors daug kas pasakytu "BMW numaus kelnes".

Redagavo BALCITOM
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano nuomone geriau žiūrėk ne 2015 kibirą ar bmw 2008 m o tarkime 2012 metų vidutines klases automobili uz tuos pacius pinigus. bmw eksploatacija nera žiauriai brangi, bet dauguma atveju sumokesi uz kasko daugiau nei i tarkime už kokio tvarkingo citroen remonta. tai čia tokis trpinis variantas tarp prabangos ir metų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano nuomone geriau žiūrėk ne 2015 kibirą ar bmw 2008 m o tarkime 2012 metų vidutines klases automobili uz tuos pacius pinigus. bmw eksploatacija nera žiauriai brangi, bet dauguma atveju sumokesi uz kasko daugiau nei i tarkime už kokio tvarkingo citroen remonta. tai čia tokis trpinis variantas tarp prabangos ir metų.

 

Tai KASKO ne visiems reikalingas. Tarkime as antro E90 jau nedraudziau KASKO, nes persikrausciau ir turiu pozemini, tai nematau reikalo moket KASKO. Cia nuo kiekvieno zmogaus poreikiu priklauso. Ir siaip permokesi ilgajam laikotarpiui KASKO draudziant bet koki automobili - nebutinai BMW.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai KASKO ne visiems reikalingas. Tarkime as antro E90 jau nedraudziau KASKO, nes persikrausciau ir turiu pozemini, tai nematau reikalo moket KASKO. Cia nuo kiekvieno zmogaus poreikiu priklauso. Ir siaip permokesi ilgajam laikotarpiui KASKO draudziant bet koki automobili - nebutinai BMW.

Tiesiog turint bmw patartina drausti kasko vien del didesnes detaliu paklausos nei kitu automobiliu, taip pat kiek pastebejau ir kaina kasko bmw stipriai didesnė nei kitų automobilių.Taip gali nedrausti, bet jeigu nerastai po nakties kas tikrai didesnė tikimybe nei nerasti citroen ar kokio opel tai būtų ašarų.

Redagavo dawnofwar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog turint bmw patartina drausti kasko vien del didesnes detaliu paklausos nei kitu automobiliu, taip pat kiek pastebejau ir kaina kasko bmw stipriai didesnė nei kitų automobilių.Taip gali nedrausti, bet jeigu nerastai po nakties kas tikrai didesnė tikimybe nei nerasti citroen ar kokio opel tai būtų ašarų.

 

Tai ir sakau nuo zmogaus priklauso ar draust KASKO, ar ne. Galbut turi garaza saugomam komplekse ar saugomoj aiksteleje vieta.

 

Teko porą mėnesių dirbt autoservise, tai iš BMW dažniausias svečias būdavo E65. Antras pagal dažnumą E60. E90 tai išvis nepamenu ar buvo atvežę per tą laiką. Apie prancūzus sunku kažką pasakyt, nes vos keli atvežti buvo

 

E65 isvis neaisku ar ten BMW. :D Grynas "kosmosas".

As sakau galiu viska isvardinti ka tvarkiau E90 325i per 7 men. ir ka per metus laiko 320d.. Tai praktiskai eksplotaciniai neskaitant benzui permesta grandine buvo gesinimo metu, bet cia sito niekas negali numatyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prancūzai skirtingi kaip ir vokiečiai. BMW aplamai negalima lygint su Renault, nes Renault yra šiuolaikinis žigulys. Su PSA (Peugeot-Citroen) jau galima palyginti:

Seną BMW pavargsi ieškot normalios būklės. Idealios būklės nerasi, nebent už kosminę kainą. Tuo tarpu apynaujį PSA nesunkiai galima rasti kaip naują.

Remontai aišku priklauso nuo būklės kokią nupirksi, bet visokiems aptarnavimams, susidėvinčių mazgų keitimams PSA išleisi gerokai mažiau nei BMW. BMW turi labai daug ligų ir dažnai prašo dėmesio. Tie, kurie sako, kad turi BMW daug metų ir nieko jam nedarė - matyt jiems dzin, kad viskas barška ir niekas neveikia, vedasi-važiuoja ir gerai :)

Vairavimo malonumas be abejo BMW pirmoj vietoj lyginant ne tik su PSA, o su visom kasdienėm markėm. Tik ne visiem to reikia ir ne visi tai gali pajausti.

Garso izoliacija - Pežo geriausia.

Važiuoklės minkštumas - Citroen (su hidropneumatika).

Bendras komfortas, salono ergonomika ir t.t. viską sudėjus - BMW.

Kas liečia komplektacijas, tai pliko BMW nuo pilno kaina gali skirtis netgi dvigubai. Ir kuo geresnė komplektacija, tuo sunkiau rast ir nupirkt. Tuo tarpu PSA skirtumas kainoje mažesnis ir didelė dalis parduodamų skelbimuose jau turės nemažai navarotų.

Varikliai - pirmą vietą dėčiau BMW, nes jį galima paimti su palyginus patikimu ir galingu 6cil benzu, kurį dar galima ir uždujinti. Naujesni PSA benzai dažniausiai eina su 1.6 "Prince engine", kurie trumpai sakant š. krūva. Dar būna Citroenų su 3.0 V6, bet žiauriai retas variantas, aš tokio jau pusę metų negaliu rast. Šnekant apie dyzelius pirmoj vietoj PSA su 2.0hdi - vienas patikimiausių dyzelių aplamai, paprastai ir pigiai aptarnaujamas. BMW 6 cilindrų dyzeliai irgi patikimi, bet nematau logikos pirkti dyzelį, kuris valgo kaip benzas.

Dar vienas aktualus faktas - nuvertėjimas. Nupirkęs seną BMW ir išlaikęs jį geros būklės po kelių metų gali jį parduoti už tiek pat kiek pirkai. O prancūzai nuvertėja greitai.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tie, kurie sako, kad turi BMW daug metų ir nieko jam nedarė - matyt jiems dzin, kad viskas barška ir niekas neveikia, vedasi-važiuoja ir gerai :)

 

Gal nori atvaziuoti ir perziureti ta "barskuti"? As i servisa nuvaziuoju karta per men del profilaktikos pasikelti, perziureti akiai matomus dalykus (man tai nieko nekainuoja, tai kodel gi ne) ir dazniausiai viskas buna gerai. Tau gal parasyti ka isleidau savo BMW? Neieskau problemu, kur ju nera ir tiek. Pradejo vos jaustis stabdziai, kad nusidevejo - nuvaziavau kita savaite pakeiciau. Pradejo kardanas drebet - nuvaziavau sutvarke. Jei vazineja kiti su barskanciais ir sako, kad nieko neinvestuoja, tai nereiskia, kad ir kiti taip tik sako.

 

Pats priziuriu masina ir skiriu jai 10-15% nuo jos vertes per metus. Cia yra normali kaina bet kokio automobilio prieziurai (as net daug maziau isleidziu nei kiti, nes apklausos ir statistika rodo, kad kiti daug daugiau isleidzia).

Redagavo BALCITOM
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tie, kurie sako, kad turi BMW daug metų ir nieko jam nedarė - matyt jiems dzin, kad viskas barška ir niekas neveikia, vedasi-važiuoja ir gerai :)

 

Klysti, man kekvienas garsas kurio neturi but - vaziavimas i servisa tikrint. Prie to pacio ir viska tikrina, tik tiek kad per paskutini tikrinima nerado ka. Dabar tik stabdziu kalades/diskai i pabaiga. Nemegstu nei barskancio garso vaziuoklej, nei bet kokio klaidos pranesimo. Masina darau sau, todel dabar kai tik pasvarstau galimybe parduot ir atsinaujint, gaila. : ]

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

10-15 % per metus eksplotacinem islaidom ir einamiesiems remontams yra nedaug jei masinos verte nu max 3000 eur.

Del kiekvieno garso vaziuoti i servisa visko tikrinti ir dar nieko nerasti irgi ne pats gudriausias dalykas.

 

Esme tokia (grynai is komentaru) jog BMW eksplotacines islaidos labai dideles, nes:

1. Remontuoja pastoviai kazkas, kas sudaro 10-15% vertes masinos

2. Neremontuojama niekas, bet vistiek reguliariai lankomasi servise.

 

Siaip pastebejimas jog daugeliui bmw tampa ne masina, o pomegiu, i kuri pastoviai investuojama savo malonumui o ne is reikalo. Panasiai kaip kokia zvejyba ar medziokle.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

10-15 % per metus eksplotacinem islaidom ir einamiesiems remontams yra nedaug jei masinos verte nu max 3000 eur.

Del kiekvieno garso vaziuoti i servisa visko tikrinti ir dar nieko nerasti irgi ne pats gudriausias dalykas.

 

Esme tokia (grynai is komentaru) jog BMW eksplotacines islaidos labai dideles, nes:

1. Remontuoja pastoviai kazkas, kas sudaro 10-15% vertes masinos

2. Neremontuojama niekas, bet vistiek reguliariai lankomasi servise.

 

Siaip pastebejimas jog daugeliui bmw tampa ne masina, o pomegiu, i kuri pastoviai investuojama savo malonumui o ne is reikalo. Panasiai kaip kokia zvejyba ar medziokle.

 

As i masina neinvestuoju isvis. Man masina yra nuo tasko A i B ir tolimesnem kelionem. Butent del ju rinkausi BMW, nes kiek vazinejau su Passat, Golf, Opeliais - nepatiko.

Beto pasakiau, kad reguliariai lankausi, nes man tai nemokama ir galiu tuo pasinaudoti, tai kodel gi ne? Juolab, kad ten masina daznai stovi.

 

320d remontas per 11 men buvo toks: pakeisti tepalai ir visi filtrai pirma pirkimo diena 120eu, pakeistas termostatas uz 20 euru ziema, pakeisti stabdziu diskai su kaladelem + pakeistos dvi kardano gumos isviso 520 euru. Del stabdziu galejau sutaupyti, jei planuociau parduoti, bet dejau geresnius. Del kardano netaupiau taip pat, nes masina planuoju dar tureti apie 2 metus. Ar cia daug, ar ne - spresti jums. Bet as vaziuoju ir vargo nematau ir tiesiog keista, kai sako kad brangus islaikymas BMW. Jei nebuciau suvares kardano per savo lakstymus + chipuota pas mane nezenkliai (daugiau del eco).

 

325i remontas per 7men buvo toks. Pakeisti visi filtrai, zvakes, tepalai 160eu, keista grandine + sutvarkytas voztuvas 350eu, 3x traukes (del R19 ratu ir "geru" vilniaus gatviu) po 20 ar 30 eu nepamenu, tvarkytas generatorius 80 eu.

 

Ir jei pasakysit, kad tai paziek kiek isvardinai.. Bet tada paskaitykite kokie tie gedimai - grandine, kardanas, stabdziai (nors cia eksplotacinis), generatorius.. tai po 50-150k km laikantys tvarkymai. Susitvarkai viena kart - pamirsti kol turi ta masina. Ir sakysite, kad kitai masinai pigiau keist grandine ar tvarkyt generatoriu? Parodykit. CLS mersui grandine keist 1,5k..

Redagavo BALCITOM
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koks skirtumas kiek kas investavo ir ka taise, kai perkamas 10metu senumo daiktas. Svarbiausia tai kokios bukles automobili nupirksi.

Turiu pazystama kuriam tam tikram modeliui greicio deze subirejo net kelis kartus, kai su tais paciais modeliais taksai dirba be jokiu brangiu gedimu.

Automobilis yra devimas, normalu, kad kartais ateina ir tie brangiai kainuojantis defektai, bet loterija yra tai ar jis jau buvo ankstesniam savininkui, ar bus tau., o gal sekanciam po taves.

 

BMW yra brangiau islaikomas nei Pezo, reno ir t.t. Bet jis duoda visiskai kita komforta ir jausma.

Bet nereikia galvoti, kad 15metu senumo BMW yra brangiai tvarkomas.

 

Zmones pirkit automobilius pagal savo kisene ir nereikes prakaituoti kai vaziuosit i servisa.

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš asmeniškai pasirinkau 2014 VW JETTA 1,4l. TSI (125AG) benziną.

 

Kodėl?

 

Todėl, kad atsiradus vaikui ieškojau praktiško, saugaus, patikimo, nebrangiai eksplotuojamo automobilio už racionalią kainą. JETTA atitiko šiuos mano reikalavimus. Ir taip pat, ko labai norėjosi po 2001 Astra Coupe, JETTA turi labai erdvią bagažinę kaip kompaktinės klasės automobiliui (lyginant su pvz. Toyota Corolla). Į detales nesigilinsiu, bet turiu pusantrų metų - gedimų kolkas nebuvo. Yra ir dalykų, kurie man nepatinka - pvz. USB jungties nėra, kas yra biški kosmosas tokiam amžiui. Taip pat norėtųsi šiek tiek daugiau galios. Bet tai yra dalykai su kuriais galiu taikytis.

 

Taip, kad manau tau tiesiog reikia irgi pagalvot kokie keli dalykai tau yra svarbiausi ir tuomet pagal juos rinktis. Manau paprasčiausiai viskuo tobulo automobilio nerasi. Kiekvienam rasi prie ko prisikabint - vienam brangi eksplotacija, kitam pigios apdailos medžiagos, trečiam dar kasnors.. :)

Redagavo OutCOME
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BMW remontas nebrangus, bet dažnas. Man labai patinka BMW, turėjau jų daug, draugai irgi, bet kaip kasdieniam auto teko atsisakyt, nes atsibodo tos smulkios ligos. Servise pinigų išleidau palyginus nedaug, bet esu šiek tiek pedantas ir man mašina turi važiuot kaip nauja, be jokių pašalinių garsų, visi prietaisai turi veikti, skydelyje jokių klaidų ir t.t. Deja, su BMW taip neįmanoma, nespėji sutvarkyt vienos smulkmenos kol išlenda dar dvi. Ir nereikia čia "blabla lavoną nusipirkai", šneku apie 9-10 skirtingus BMW, kuriuos turėjau pats arba iš artimos aplinkos kuriuos pažįstu kaip savo.

 

Dar vienas pavyzdys: draugas dirba BMW servise, kur taip pat juos ardo dalim. Pagrindiniai klientai E60, E65, E53, E70. Turi visas sąlygas susiremontuoti pačiam po darbo, dalys irgi beveik nemokamai. Po kelių turėtų BMW nusipirko Lexus, nes tiesiog atsibodo nuolatiniai gedimai.

 

Ir nereikia sakyti "ko tu nori, sena mašina, visos genda". Tikrai ne, japonai genda mažiau, nes tiesiog turi mažiau vietų kur sugesti, na ir požiūris į klientą visai kitas. Kaip dėl prancūzų dar neišsiaiškinau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad nekurti naujos temos: kokie butu jusu pasiulymai masinai iki 7k eur? Visa laika vazinejama mieste; per diena 4 "reisai" po 5km; vazineju pagrinde vienas, tai daug vietos nereikia.

Galvoju arba imti kazka kas atlaikytu sezona su minimaliai remonto ir butu galima keisti arba kazkoki ilgaamziskesni varianta. Kokios jusu mintys sia tema?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...