Pereiti prie turinio

Apartamentų atšaukimas ir Booking.com pagalba


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Taigi noriu pasidalinti mini istorija. Galbūt kuriam nors iš jūsų tai padės ateityje :)

 

Viskas prasidėjo nuo to, jog prieš mėnesį ar pusantro užsisakėme apartamentus Joninių savaitgaliui. Viskas buvo ramu iki vakar. Vakar (likus 2 dienoms iki viešnagės) gaunu žinutę iš apgyvendinimo įstaigos: Atsiprašome, bet jūsų priimti negalėsime, galite atšaukti užsakymą, pinigus grąžinsime. Man iš karto dvi mintys:

 

1. Ar gali jie tiesiog taip paimti ir atšaukti iš niekur nieko?

2. Kodėl aš turiu atšaukti užsakymą? (Jeigu jie atšaukia mano viešnagę, tai tegu patys ir atšaukinėja sistemoje, bei grąžina pinigus.)

 

Galų galę nusprendžiau paskambinti į Booking.com aptarnavimo centrą (specialiu numeriu Genius nariams.)

 

Paaiškinau situacija ir pirmas jų pastebėjimas buvo, kad tikrai ne aš turiu atšaukti užsakymą, o jie. Tada konsultantas iškart susisiekė su apartamentų savininku/e (jie pasakė kad kažkokios problemos su kita šeima (nežinau kiek tiesos :)), ir staiga iškart paaiškėjo, jog jie greičiausiai galės mus priimti vis dėl to :) Booking.com davė savininkui dvi valandas, jog savininkas aptarnavimo centrui praneštų ar galės mus priimti ar ne. Konsultantas patvirtino, jog jeigu viešnagė bus atšaukta, tai pats booking.com nutrauks užsakymą, grąžins man visus pinigus ir suras man kur gyventi be jokių papildomų mokesčių. Bet to neprireikė, po 15 minučių nuo pokalbio su aptarnavimo centru paskambino apartamentų savininkas/e ir pasakė, kad galės mus priimti :)

 

Ką aš norėjau pasakyti: Kilus neskalndumams būtinai naudokitės Booking.com pagalba, tikrai nustebino jų operatyvumas ir greitas situacijos sprendimas :)

 

O apie apartamentų savininką/ę tai neaišku ar tikrai kažkas atsitiko, ar bandė kažkaip gundriau sužaisti čia :)

 

Beje jei kas turėjot panašios patirties būtų tikrai įdomu išgirsti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Taigi noriu pasidalinti mini istorija. Galbūt kuriam nors iš jūsų tai padės ateityje :)

 

Viskas prasidėjo nuo to, jog prieš mėnesį ar pusantro užsisakėme apartamentus Joninių savaitgaliui. Viskas buvo ramu iki vakar. Vakar (likus 2 dienoms iki viešnagės) gaunu žinutę iš apgyvendinimo įstaigos: Atsiprašome, bet jūsų priimti negalėsime, galite atšaukti užsakymą, pinigus grąžinsime. Man iš karto dvi mintys:

 

1. Ar gali jie tiesiog taip paimti ir atšaukti iš niekur nieko?

2. Kodėl aš turiu atšaukti užsakymą? (Jeigu jie atšaukia mano viešnagę, tai tegu patys ir atšaukinėja sistemoje, bei grąžina pinigus.)

 

Galų galę nusprendžiau paskambinti į Booking.com aptarnavimo centrą (specialiu numeriu Genius nariams.)

 

Paaiškinau situacija ir pirmas jų pastebėjimas buvo, kad tikrai ne aš turiu atšaukti užsakymą, o jie. Tada konsultantas iškart susisiekė su apartamentų savininku/e (jie pasakė kad kažkokios problemos su kita šeima (nežinau kiek tiesos :)), ir staiga iškart paaiškėjo, jog jie greičiausiai galės mus priimti vis dėl to :) Booking.com davė savininkui dvi valandas, jog savininkas aptarnavimo centrui praneštų ar galės mus priimti ar ne. Konsultantas patvirtino, jog jeigu viešnagė bus atšaukta, tai pats booking.com nutrauks užsakymą, grąžins man visus pinigus ir suras man kur gyventi be jokių papildomų mokesčių. Bet to neprireikė, po 15 minučių nuo pokalbio su aptarnavimo centru paskambino apartamentų savininkas/e ir pasakė, kad galės mus priimti :)

 

Ką aš norėjau pasakyti: Kilus neskalndumams būtinai naudokitės Booking.com pagalba, tikrai nustebino jų operatyvumas ir greitas situacijos sprendimas :)

 

O apie apartamentų savininką/ę tai neaišku ar tikrai kažkas atsitiko, ar bandė kažkaip gundriau sužaisti čia :)

 

Beje jei kas turėjot panašios patirties būtų tikrai įdomu išgirsti :)

 

Tiesiog savininkas gavo pelningesni pasiulyma is kitu zmoniu ir nusprende tavo uzsakyma atsaukt :D ziurek, kad nedingtu kokie nors daiktai, kai nuvaziuosi, savininkas tikrai nebus patenkintas, kad skundeisi booking'ui :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Taigi noriu pasidalinti mini istorija. Galbūt kuriam nors iš jūsų tai padės ateityje :)

 

Viskas prasidėjo nuo to, jog prieš mėnesį ar pusantro užsisakėme apartamentus Joninių savaitgaliui. Viskas buvo ramu iki vakar. Vakar (likus 2 dienoms iki viešnagės) gaunu žinutę iš apgyvendinimo įstaigos: Atsiprašome, bet jūsų priimti negalėsime, galite atšaukti užsakymą, pinigus grąžinsime. Man iš karto dvi mintys:

 

1. Ar gali jie tiesiog taip paimti ir atšaukti iš niekur nieko?

2. Kodėl aš turiu atšaukti užsakymą? (Jeigu jie atšaukia mano viešnagę, tai tegu patys ir atšaukinėja sistemoje, bei grąžina pinigus.)

 

Galų galę nusprendžiau paskambinti į Booking.com aptarnavimo centrą (specialiu numeriu Genius nariams.)

 

Paaiškinau situacija ir pirmas jų pastebėjimas buvo, kad tikrai ne aš turiu atšaukti užsakymą, o jie. Tada konsultantas iškart susisiekė su apartamentų savininku/e (jie pasakė kad kažkokios problemos su kita šeima (nežinau kiek tiesos :)), ir staiga iškart paaiškėjo, jog jie greičiausiai galės mus priimti vis dėl to :) Booking.com davė savininkui dvi valandas, jog savininkas aptarnavimo centrui praneštų ar galės mus priimti ar ne. Konsultantas patvirtino, jog jeigu viešnagė bus atšaukta, tai pats booking.com nutrauks užsakymą, grąžins man visus pinigus ir suras man kur gyventi be jokių papildomų mokesčių. Bet to neprireikė, po 15 minučių nuo pokalbio su aptarnavimo centru paskambino apartamentų savininkas/e ir pasakė, kad galės mus priimti :)

 

Ką aš norėjau pasakyti: Kilus neskalndumams būtinai naudokitės Booking.com pagalba, tikrai nustebino jų operatyvumas ir greitas situacijos sprendimas :)

 

O apie apartamentų savininką/ę tai neaišku ar tikrai kažkas atsitiko, ar bandė kažkaip gundriau sužaisti čia :)

 

Beje jei kas turėjot panašios patirties būtų tikrai įdomu išgirsti :)

Pažįstama situacija. booking.com man primena ebay, kur pardavėjai suka uodega potencialiu pirkėjo neišmanimu, bet platformos valdytojas visada stovi už pirkėją, svarbiausia protingai reaguoti ir nepasimesti.

 

Beje neparašei, ar čia nakvynę pirkai Lietuvoje ar užsienyje?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pažįstama situacija. booking.com man primena ebay, kur pardavėjai suka uodega potencialiu pirkėjo neišmanimu, bet platformos valdytojas visada stovi už pirkėją, svarbiausia protingai reaguoti ir nepasimesti.

 

Beje neparašei, ar čia nakvynę pirkai Lietuvoje ar užsienyje?

 

Lietuvoje, Klaipėdoje :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko kazkada paciam atsaukineti nes koncerta perkele tais sklandu buvo.

Teko atvaziuoti su lagaminu ir tada paskambinus "tai kaip jus rasti? teko isgirsti "sorry nepriimsm" kadangi pinigai nesumoketi daug bangu ir nekeliau bet jo tokius priduoti reiktu.

 

LT variantas :DDD Tik atėjus. Pirmi žozdiai ne "laba diena." O "jei atšauksit užsakyma per booking duosim rankšluoščiu ir patalyne nemokamai".Ir kaip tokius "verslininkus" gerbti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lygiai tas pats buvo praeitais metais. Uzsakytas apartametas Klaipedoje, seimininkas rado "brangesnius" klientus (kadangi, buvo 3 dienos iseiginiu). Labai grubiai kalbejo, liepe greiciau atsaukti uzsakyma, zodziu teko susisiekti su Booking. Pabaigoje - bookingas liepe jam surasti apartamentus, kurie tiktu mums ir apmoketi skirtuma nuo sutartos kainos. Bet as jau buvau uzsakes kitus apartamentus, tai teko siusti Bookingui uzsakymo irodyma ir ir kainos skirtuma piktasis seimininkas apmokejo.

Is bookingo skambinejo mergina, kalbanti lietuviskai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...
  • po 4 mėnesių...

prieš kelias savaites vykau į DE, bevažiuojant užsibookinau kaime/kaimo turizme kažkokiame 2 dienoms. Papildomai parašiau, kad būsiu apie 21-22h ar priims, nes šiaip bookintis tą pačią dieną galima tik iki 15h, o bookinausi 18h. Atrašė, kad viskas, ok laukiam. Atvarom. Nieko nėra. Ok, pradedam žaisti questa. Spėlioti, kad gal raktai dėžutėje kuriai reikia kodo. Ieškom kodo emailuose. Nėra tokio. Bandom atspėti, nepavyksta. Rašom laišką, atsakymu nėra. Ok, questo neįveikiam, pasirenkam pagalbą telefonu kuris yra ant viešbučio durų. Skambinam, ten autoatsakiklis kažką vokiškai pezą ir diktuoja vokiškai nr. Žodžiu šiaip ne taip surenkam tuos vokiškus skaičius, manome, kad šiame queste jau pasistūmėjome. Skambiname tuo duotu nr, ten po dviejų signalų vėl įsijungė autoatsakiklis, bet jau prašantis palikti žinutę (bent jau taip atrodo). Žodžiu questo neįveikėme, gavome važiuoti iki miesto, kad patekti į bet kokį viešbutį kuriame dar dirba administracija, nes aplink visi jau senai baigę darbus. Kitą dieną iš pačio ryto jau skambina. Kadangi questo žaisti tuo metu nenorėjau tai numečiau ragelį. Rašo per bookingus, kad labai atsiprašo ir pan. ir klausia ar dar norime atvykti? Na mums ten patogi vieta strategiškai tai tiek to pasirašom ant tos pačios vietos. Tai dovanojo nemokamai apgyvendinimą, vakarienę restorane dviems ir kambaryje paliko dar didelį atsiprašymo laišką ir šampano šaldytuve. Likome patenkinti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vokietijoj neretai taip būna. Pas mus 22h dar gyvenimas verda, pas juos 20h jau viskas išmirę kaip pas mus trečią nakties. Todėl visada žiūriu į deklaruojamą check-in laiką, jei matau, kad nespėju, tai ir nebukinu. Nes jei pavėluosi, tai jau tavo problemos, kažin ar bookingo administracija kuo nors padės. Būna, kad parašyta check-in iki 23h, užbūkini 18h, atvažiuoji kokią 22h ir nieko nerandi, šiaip ne taip prisiskambini, per valandą atvažiuoja, pasirodo net nežinojo, kad kažkas užsibukino, nes jiem čia atrodo nesuvokiama kaip kažkas gali taip spontaniškai atvažiuot, pas juos priimta visą gyvenimą planuot ir vos ne prieš metus viską rezervuot :D Ypač jaučiasi per airbnb, 18-20h parašai kokiai 10-čiai hostų, iš jų atrašo vos 1-2, po to keli atrašo sekančią dieną :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...