Pereiti prie turinio

Kaip teisingai apskaičiuoti reklamos biudžetą?


Rekomenduojami pranešimai

Iš mano kasdienybės: "Kokį reklamos biudžetą rekomenduotumėte? Gal bandom reklamai skirti X Eur, jei bus pardavimų, investuosime daugiau."

 

Pradėjus dirbti su tokiais klientais, dažnu atveju nemaža rizika sulaukti teiginio, jog "reklama neefektyvi". Kad to išvengti, reikėtų pasiskaičiuoti optimistines ir pesimistines prognozes darant prielaidą, jog vidutinis konversijos rodiklis svyruos tarp 0.5% ir 2%.

 

Dalinuosi savo sukurta Google Docs skaičiuokle, kurioje galima apytiksliai įsivertinti, koks reklamos biudžetas reikalingas Jūsų produktui ar paslaugai, jog reklama atsipirktų. Tereikia žinoti vidutinį reklamos kanalo CPC.

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1lYT1MJjThQEmCfuN7GLpQq1lqPf3Pr16h9jGtX2MDwU/edit?usp=sharing

Reikalinga Google paskyra, su ja nukopijuosite failą į savo Google Drive. Redaguoti tik geltonus laukelius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik šiandien skaičiau. Tekste yra ir nuoroda į lentelę.

http://www.bznstart.lt/klausimai/marketingas-ir-pardavimai/5428/Koks-reklamos-biudzetas

Aaa neįsiskaičiau iki gali galvojau, kad klausi. Na bet gal ir taip kam nors pravers.

Redagavo Feedback
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Sveiki !

Pažiurejau lentele, pagal mane konversijos analize susidaro iš treju žingsniu.,

 

a) kiek unikaliu lankytoju pamate reklama

b) kiek iš Ju susidodejo ir užejo

c) kiek iš susidomejusiu tapo nupirko

 

Ir vis tiek reikia prisimint kad dalys nauju pirkeju gali grižt arba rekomenduot draugams

Redagavo Dobrij
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki !

Pažiurejau lentele, pagal mane konversijos analize susidaro iš treju žingsniu.,

 

a) kiek unikaliu lankytoju pamate reklama

b) kiek iš Ju susidodejo ir užejo

c) kiek iš susidomejusiu tapo nupirko

 

Ir vis tiek reikia prisimint kad dalys nauju pirkeju gali grižt arba rekomenduot draugams

 

Detalesniam sekimui reikėtų tinkamai sukonfiguruoti google analytics ecommerce, tuomet galima matyti visą lankytojo kelią iki pirkimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...