Uždarbis.lt: Kaip teisingai apskaičiuoti reklamos biudžetą? - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs fad 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +117 -0
  • Pranešimai: 4.395
  • Kartu nuo: 2009-11-20
  • Vardas:Tomas
  • Buvęs:insaider

2019-07-19 17:17 (#1)

Kaip teisingai apskaičiuoti reklamos biudžetą?


Nemokama skaičiuoklė (atsisiųsti)
Iš mano kasdienybės: "Kokį reklamos biudžetą rekomenduotumėte? Gal bandom reklamai skirti X Eur, jei bus pardavimų, investuosime daugiau."

Pradėjus dirbti su tokiais klientais, dažnu atveju nemaža rizika sulaukti teiginio, jog "reklama neefektyvi". Kad to išvengti, reikėtų pasiskaičiuoti optimistines ir pesimistines prognozes darant prielaidą, jog vidutinis konversijos rodiklis svyruos tarp 0.5% ir 2%.

Dalinuosi savo sukurta Google Docs skaičiuokle, kurioje galima apytiksliai įsivertinti, koks reklamos biudžetas reikalingas Jūsų produktui ar paslaugai, jog reklama atsipirktų. Tereikia žinoti vidutinį reklamos kanalo CPC.

https://docs.google....dit?usp=sharing
Reikalinga Google paskyra, su ja nukopijuosite failą į savo Google Drive. Redaguoti tik geltonus laukelius.

7


Narys yra atsijungęs Feedback 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +48 -0
  • Pranešimai: 2.018
  • Kartu nuo: 2007-11-09
  • Miestas:ir seksas

2019-07-19 17:23 (#2)

Kaip tik šiandien skaičiau. Tekste yra ir nuoroda į lentelę.
http://www.bznstart....lamos-biudzetas
Aaa neįsiskaičiau iki gali galvojau, kad klausi. Na bet gal ir taip kam nors pravers.

Šį pranešimą redagavo Feedback: 2019-07-19 17:25

Pain doesn't tell you when you ought to stop. Pain is the little voice in your head that tries to hold you back because it knows if you continue, you will change. Don't let it stop you from being who you can be.
2


Narys yra atsijungęs Dobrij 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 14
  • Kartu nuo: 2019-07-18

2019-07-27 18:16 (#3)

Sveiki !
Pažiurejau lentele, pagal mane konversijos analize susidaro iš treju žingsniu.,

a) kiek unikaliu lankytoju pamate reklama
b) kiek iš Ju susidodejo ir užejo
c) kiek iš susidomejusiu tapo nupirko

Ir vis tiek reikia prisimint kad dalys nauju pirkeju gali grižt arba rekomenduot draugams


Šį pranešimą redagavo Dobrij: 2019-07-29 00:16

0


Narys yra atsijungęs fad 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +117 -0
  • Pranešimai: 4.395
  • Kartu nuo: 2009-11-20
  • Vardas:Tomas
  • Buvęs:insaider

2019-07-30 18:30 (#4)

Rodyti pranešimąDobrij, 2019-07-27 18:16, pasakė:

Sveiki !
Pažiurejau lentele, pagal mane konversijos analize susidaro iš treju žingsniu.,

a) kiek unikaliu lankytoju pamate reklama
b) kiek iš Ju susidodejo ir užejo
c) kiek iš susidomejusiu tapo nupirko

Ir vis tiek reikia prisimint kad dalys nauju pirkeju gali grižt arba rekomenduot draugams



Detalesniam sekimui reikėtų tinkamai sukonfiguruoti google analytics ecommerce, tuomet galima matyti visą lankytojo kelią iki pirkimo.
0


Pasidalinti šia tema:


Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2019-11-20 09:38

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai