Uždarbis.lt: Kas turi daug kaloriju? - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs Sohei 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 41
  • Kartu nuo: 2018-02-25

2019-08-28 18:30 (#1)

Kas turi daug kaloriju?


Sveiki, man 27 ugis 186cm svoris 75kg... Kai buvau paauglys eidavau i kacialka, tai visad kovojau su kudumu kol viska meciau, nes nepavyko normaliai atsikacialint. Pagrindine beda svorio nera. Planuoju vel pradet sportuot, bet pries tai noriu kokius 3 menesius atsipeneti kaip kiaule. Na kolkas tik turnikas, atsispaudinai ir t.t. Patarkit ka valgyt kad nusipeneciau? As nieko pries ir dideli pilva :D Storuma iskocioti paprasciau... nes dabar sonkauliai sviecia... beda kad netalpa man pastoviai tas koses ryt, nuo kuriu tik pucia pilva. Koks patiekalas turi labai daug kaloriju? Bent 3000 kaloriju reiktu per diena surinkti kad pradetu pagurklis augt... man to ir reikia :D

0


Narys yra prisijungęs Auksinis 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +21 -0
  • Pranešimai: 1.853
  • Kartu nuo: 2013-02-05
  • Miestas:Vilnius

2019-08-28 18:35 (#2)

Pasiskaityk apie Sumo kovotojų dietą. :) Ryte suvalgo didelį plovą (ryžiai, mėsa...) ir išgeria stikliuką sake, tada - pogulio. Po to - treniruotes, paskui - pertrauka, vėl valgymas... ir t.t.

Parduodu WMZ https://uzdarbis.lt/...ost__p__2467805
Jokių BTC ir kitų kriptovaliutų neperku ir neparduodu! Per Skype ir kitas online programas, chatus ir elektroninius paštus sandorių nesudarinėju! Į Skype niekam pirmas nerašau!
0


Narys yra atsijungęs Reanox 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +143 -0
  • Pranešimai: 1.143
  • Kartu nuo: 2008-02-19

2019-08-28 18:37 (#3)

Matyt truputį pasiskaitęs esi, bet ne iki galo. Pradėk sportuot dabar ir valgyt, tada priaugsi raumens masės. O ne pirma valgyt, lašinių priaugt, o po to bandyt raumenų priaugt ir mest lašinį. Sėkmės :winner:

Paveiksliukas
2


Narys yra atsijungęs Sohei 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 41
  • Kartu nuo: 2018-02-25

2019-08-28 18:37 (#4)

Rodyti pranešimąAuksinis, 2019-08-28 18:35, pasakė:

Pasiskaityk apie Sumo kovotojų dietą. :) Ryte suvalgo didelį plovą (ryžiai, mėsa...) ir išgeria stikliuką sake, tada - pogulio. Po to - treniruotes, paskui - pertrauka, vėl valgymas... ir t.t.


O, gera mintis. Dekui! Einu skaityt.
0


Narys yra atsijungęs Loganas 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Administratoriai
  • Atsiliepimai: +104 -0
  • Pranešimai: 5.452
  • Kartu nuo: 2010-07-08

2019-08-28 18:39 (#5)

Riešutų sviestas. Proteino kokteilis.

Jei tu angliavandenius vien valgysi tai taip ir sveikatą susigadinti gali, o tada vėl žingsnis atgal ir tada keto, intermitent fasting tam jog atstatytumei sveikatą ir pašalintumei riebalus.

Mažiau angliavandenių, daugiau mėsos, daržovių, kiaušinių, riešutų ir besportuodamas gausi masę, bet tai bus lean mass ir būsi tuo pačiu ir sveikas.
1


Narys yra atsijungęs Sohei 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 41
  • Kartu nuo: 2018-02-25

2019-08-28 18:40 (#6)

Rodyti pranešimąReanox, 2019-08-28 18:37, pasakė:

Matyt truputį pasiskaitęs esi, bet ne iki galo. Pradėk sportuot dabar ir valgyt, tada priaugsi raumens masės. O ne pirma valgyt, lašinių priaugt, o po to bandyt raumenų priaugt ir mest lašinį. Sėkmės :winner:


Nenoriu mest lasiniu :D Galiu pabut ir siek tiek "storas" . Visa gyvenima buvus kudam, storas pilvas man suteiktu daug dziaugsmo :D nu bent laikinai :D
0


Narys yra atsijungęs Simonas 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Moderatoriai
  • Atsiliepimai: +110 -0
  • Pranešimai: 2.505
  • Kartu nuo: 2008-10-27

2019-08-28 18:45 (#7)

Jeigu priaugti riebalo, tai yra žiauriai lengva. Kiekvieną dieną valgyk picą/kebabą, ledų, McDonalds ar Hesburger, varyk kas trečią-ketvirtą dieną išgerk kuo daugiau alaus. Priaugti labai lengva riebalo. Ir čia per tris mėnesius sveikatos absoliučiai nesusigadintum.

Tačiau, yra daug sveikesnis ir geresnis variantas. Jeigu nori priaugti raumenų, turi valgyti nerealiai daug mėsos ir baltymų turinčio maisto, gerti proteino kokteilius po kiekvienos treniruoklės, su treneriu dirbti specialiai su programa auginti masę, kuri skiriasi nuo kitų programų.
Pirmuoju variantu tai būtų vieni geresnių trijų mėnesių tavo gyvenime jeigu turi normalią chebrą ir neturi įsipareigojimų, kompanijonų tikrai rastum. Antru variantu reikėtų investuoti ir sunkiai dirbti, tačiau po trijų mėnesių rezultatas pirmo ir antro varianto būtų nepalyginimas.

Pirmo varianto nerekomenduoju. Antras variantas yra gerasis variantas, kuriuo ir siūlau eiti, tačiau reikia susirasti profesionalų specialistą, kuris padėtų.

Šį pranešimą redagavo Simonas: 2019-08-28 18:46

2


Narys yra atsijungęs Mazeika 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +27 -0
  • Pranešimai: 5.728
  • Kartu nuo: 2008-07-28
  • Buvęs:dageris_

2019-08-28 18:59 (#8)

Rodyti pranešimąSohei, 2019-08-28 18:30, pasakė:

Sveiki, man 27 ugis 186cm svoris 75kg... Kai buvau paauglys eidavau i kacialka, tai visad kovojau su kudumu kol viska meciau, nes nepavyko normaliai atsikacialint. Pagrindine beda svorio nera. Planuoju vel pradet sportuot, bet pries tai noriu kokius 3 menesius atsipeneti kaip kiaule. Na kolkas tik turnikas, atsispaudinai ir t.t. Patarkit ka valgyt kad nusipeneciau? As nieko pries ir dideli pilva :D Storuma iskocioti paprasciau... nes dabar sonkauliai sviecia... beda kad netalpa man pastoviai tas koses ryt, nuo kuriu tik pucia pilva. Koks patiekalas turi labai daug kaloriju? Bent 3000 kaloriju reiktu per diena surinkti kad pradetu pagurklis augt... man to ir reikia :D

Nu tai nuo kokios košės tau ta pilvą pučia?
0


Narys yra atsijungęs ovsas1 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +104 -0
  • Pranešimai: 2.230
  • Kartu nuo: 2011-04-04
  • Vardas:Ovidijus

2019-08-28 19:05 (#9)

Kada nors skaičiavai kiek suvartoji kalorijų per dieną? Ar tiesiog valgei ,,daug"?

Skaičiuok bent apytiksliai, pradėk žiūrėti į produktų etiketes, kiek kas turi kalorijų ir iškart turėtų pasijusti rezultatas.

Šį pranešimą redagavo ovsas1: 2019-08-28 19:07

0


Narys yra atsijungęs Sohei 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 41
  • Kartu nuo: 2018-02-25

2019-08-28 19:06 (#10)

Rodyti pranešimąMazeika, 2019-08-28 18:59, pasakė:

Nu tai nuo kokios košės tau ta pilvą pučia?


Pagrinde Avižų. Nu kai daug prikertu, tai nuo visų :D Šiaip valgau, 5 grudu koses... kur 5 viename.
0


Narys yra atsijungęs wtkz 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +3 -1
  • Pranešimai: 1.229
  • Kartu nuo: 2007-11-26
  • Miestas:silute

2019-08-28 19:37 (#11)

itariu sunkiausia bus valgyti o ne sportuoti, valgyti, valgyti ir dar valgyti tik daugiau ir aisku pavalgius neuzmirsk pavagyti :D aisku derink su sportu ir poilsiu.
Mano klaidos yra mano motyvacija, o ne pasiteisinimas.
0


Narys yra atsijungęs Mazeika 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +27 -0
  • Pranešimai: 5.728
  • Kartu nuo: 2008-07-28
  • Buvęs:dageris_

2019-08-28 19:51 (#12)

Rodyti pranešimąSohei, 2019-08-28 19:06, pasakė:

Pagrinde Avižų. Nu kai daug prikertu, tai nuo visų :D Šiaip valgau, 5 grudu koses... kur 5 viename.

O pakeitus į ryžius, grikius?
0


Narys yra atsijungęs krekas 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +9 -0
  • Pranešimai: 863
  • Kartu nuo: 2007-02-27
  • Miestas:Kaunas

2019-08-28 20:18 (#13)

pasiziurek youtube ka zmones valgo kai i mase eina
0


Narys yra atsijungęs Tmaster 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +233 -1
  • Pranešimai: 10.029
  • Kartu nuo: 2009-09-29
  • Buvęs:bugatis

2019-08-28 20:29 (#14)

Pries miega valgyk sausainius ir batonu sumustinius su salemiu, ilgainiui tikrai nutuksi :D
0


Narys yra atsijungęs Gintex 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +9 -0
  • Pranešimai: 448
  • Kartu nuo: 2014-05-17
  • Vardas:Gintas
  • Miestas:Vilnius

2019-08-29 10:12 (#15)

Rodyti pranešimąSohei, 2019-08-28 18:30, pasakė:

Sveiki, man 27 ugis 186cm svoris 75kg... Kai buvau paauglys eidavau i kacialka, tai visad kovojau su kudumu kol viska meciau, nes nepavyko normaliai atsikacialint. Pagrindine beda svorio nera. Planuoju vel pradet sportuot, bet pries tai noriu kokius 3 menesius atsipeneti kaip kiaule. Na kolkas tik turnikas, atsispaudinai ir t.t. Patarkit ka valgyt kad nusipeneciau? As nieko pries ir dideli pilva :D Storuma iskocioti paprasciau... nes dabar sonkauliai sviecia... beda kad netalpa man pastoviai tas koses ryt, nuo kuriu tik pucia pilva. Koks patiekalas turi labai daug kaloriju? Bent 3000 kaloriju reiktu per diena surinkti kad pradetu pagurklis augt... man to ir reikia :D


Drįsčiau paneigti. Tavo minimą riebalą yra kur kas lengviau užsiauginti, negu po to tą pilvą iškočioti. Tai kaip tu tikiesi jį iškočiot, jei net riebalo nepavyksta priaugt?
1


Narys yra atsijungęs babunas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +14 -0
  • Pranešimai: 2.046
  • Kartu nuo: 2013-05-15
  • Miestas:Kaunas

2019-08-30 08:56 (#16)

maziau stenkis vaikscioti ir aplamai judėti, kur gali visur važiuok su masina. Pagrindinde valgyk 8-23 h ir iskarto miegot eik, kisk i save visko po daug kaip cipsai, bulkutes, picos kad galetum istisai valgyt, o ne po porcija, taip psichologiskai lengviau bus daug suvalgyt ir nejausi sotumo. Po puses metu turetum jau bent 100 kg pasiekti tikrai, turesi grazu, afigiena tuza ir papus kokio B dydzio bent jau, tai dar koki puse metu galesi savo figura pasidziaugt kol infarkta gausi.
0


Narys yra atsijungęs new_one 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +12 -0
  • Pranešimai: 252
  • Kartu nuo: 2010-03-01
  • Miestas:Kaunas

2019-08-30 09:37 (#17)

pas zmogu body dysmorphia ir jus jam siulote <maziau judeti> ir <kimsti kiek eina>...

autoriui: jei tavo svoris tau nesukelia jokiu sveikatos problemu, o priaugimo noras kyla vien is psichologines puses, tai tau nereikia priaugti svorio - tau reikia tvarkyti savo mintis. Gali meginti tiek savarankiskai, tiek pas specialistus apsilankyti

Šį pranešimą redagavo new_one: 2019-08-30 09:49

2


Narys yra atsijungęs Dezininkas 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +10 -0
  • Pranešimai: 564
  • Kartu nuo: 2012-02-17
  • Vardas:Tomas

2019-08-30 10:15 (#18)

Pusė čia pasireiškusių tai konkrečiai šneka bele šnekėt, o kita pusė tiesiog išsip***nėja. Jeigu visą gyvenimą valgei po 1,5k kcal, o dabar šoksi ant 3k kcal ir žiūrėsi tik į kaloricjų kiekį, nesekant absoliučiai macro, tai svarstyklių duomenys džiugins, bet veidrodis ne. Ir tada tiesiog galėsi džiaugtis savo lašiniais ir būsi "skinny fat" taip vadinamas. Todėl pirmas dalykas yra susiskaičiuot, kiek on daily basis standartinėj tavo dienoj yra kalorijų ir kas 2sav po 200-300 kcal kelt kažkur iki kol pamatysi, kad po truputį auga svoris. Taip pat prieš keliant kalorijų kiekį, pasiskaičiuok Macros. Taip pat pasiskaityk/pasigooglink ir pasidomėk macros skaičiavimu, nes Loganas su tuo angliavandenių vengimu irgi nusikalbėjo, kadangi baltymų perteklius yra irgi nenaudingas. :)
0


Narys yra atsijungęs babunas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +14 -0
  • Pranešimai: 2.046
  • Kartu nuo: 2013-05-15
  • Miestas:Kaunas

2019-08-30 10:47 (#19)

 Dezininkas, 2019-08-30 10:15, pasakė:

Pusė čia pasireiškusių tai konkrečiai šneka bele šnekėt, o kita pusė tiesiog išsip***nėja. Jeigu visą gyvenimą valgei po 1,5k kcal, o dabar šoksi ant 3k kcal ir žiūrėsi tik į kaloricjų kiekį, nesekant absoliučiai macro, tai svarstyklių duomenys džiugins, bet veidrodis ne. Ir tada tiesiog galėsi džiaugtis savo lašiniais ir būsi "skinny fat" taip vadinamas. Todėl pirmas dalykas yra susiskaičiuot, kiek on daily basis standartinėj tavo dienoj yra kalorijų ir kas 2sav po 200-300 kcal kelt kažkur iki kol pamatysi, kad po truputį auga svoris. Taip pat prieš keliant kalorijų kiekį, pasiskaičiuok Macros. Taip pat pasiskaityk/pasigooglink ir pasidomėk macros skaičiavimu, nes Loganas su tuo angliavandenių vengimu irgi nusikalbėjo, kadangi baltymų perteklius yra irgi nenaudingas. :)


tai kaip neis**sinet, kad temos autoriaus tikslas but storu, tai cia vienetinis atvejis, arba isvis cia trolis, bet visokiu yra. Idomu pas dietologa nuejus jam pasakytum, kad nori tuzo ir nutysusio pagurklio ka jis pasakytu.

Dar drastiska priemone yra kai riebalus nusiurba tai gali juos kitur suleisti, tai gali susirasti kas nusisiurbineja ir kad tau juos suleistu, greita ir efektyvu, gal tik brangiau.

Šį pranešimą redagavo babunas: 2019-08-30 10:49

0


Narys yra atsijungęs Merfas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +13 -0
  • Pranešimai: 2.134
  • Kartu nuo: 2008-02-10
  • Vardas:Edgaras
  • Miestas:Vilnius

2019-09-08 17:56 (#20)

O gal jam kaip tik bus veliau nesunku ta puzyrioka laipsniskai mazint?

Kaip tycia atkreipiau demesi i sausainius, kuriuos valgau. 100g - ~500kal. Pora suvalgyti nera sunku.

Sveikata nepadekos, bet svorio augimui turetu pakakt.
0


Pasidalinti šia tema:


  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2019-09-21 21:46

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai