Uždarbis.lt: Kas turi daug kaloriju? - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs dziu-mAn-dzy 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +130 -0
  • Pranešimai: 6.773
  • Kartu nuo: 2008-08-26
  • Miestas:Vilnius

2019-09-08 18:31 (#21)

Rodyti pranešimąMerfas, 2019-09-08 17:56, pasakė:

O gal jam kaip tik bus veliau nesunku ta puzyrioka laipsniskai mazint?

Kaip tycia atkreipiau demesi i sausainius, kuriuos valgau. 100g - ~500kal. Pora suvalgyti nera sunku.

Sveikata nepadekos, bet svorio augimui turetu pakakt.

Tai cukru valgyk su saukstu, bus tas pats

0


Narys yra atsijungęs babunas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +14 -0
  • Pranešimai: 2.046
  • Kartu nuo: 2013-05-15
  • Miestas:Kaunas

2019-09-09 08:44 (#22)

Rodyti pranešimądziu-mAn-dzy, 2019-09-08 18:31, pasakė:

Tai cukru valgyk su saukstu, bus tas pats


arba viena gryna sviesta valgyti ir su saulegrazu aliejum uzgerti

0


Narys yra atsijungęs Merfas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +13 -0
  • Pranešimai: 2.134
  • Kartu nuo: 2008-02-10
  • Vardas:Edgaras
  • Miestas:Vilnius

2019-09-09 18:50 (#23)

Rodyti pranešimądziu-mAn-dzy, 2019-09-08 18:31, pasakė:

Tai cukru valgyk su saukstu, bus tas pats

Bandei suvalgyt 4-s saukstelius cukraus? Ne pats lengviausias uzsiemimas.
Tuo labiau, kad sausainyje cukraus ir riebalu santykis tiketina bus toks pats.

Dauguma skaiciuodami kalorijas nepagalvoja elementariu dalyku:
"cut" maistas nuo kurio jautiesi sotus;
"bulk" maistas, kuri lengva suvalgyti;

Neviskas taip paprasta, kai nesiremi vien tik popieriumi :)

0


Narys yra atsijungęs Dyneris 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +16 -0
  • Pranešimai: 235
  • Kartu nuo: 2011-10-15
  • Vardas:Marius
  • Miestas:Augsburg

2019-09-09 19:51 (#24)

Tada galbūt vertėtų pabandyt mass gainerius?
0


Narys yra atsijungęs biz 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +32 -0
  • Pranešimai: 4.325
  • Kartu nuo: 2008-09-02

2019-09-09 22:23 (#25)

Rodyti pranešimąSimonas, 2019-08-28 18:45, pasakė:

Jeigu priaugti riebalo, tai yra žiauriai lengva. Kiekvieną dieną valgyk picą/kebabą, ledų, McDonalds ar Hesburger, varyk kas trečią-ketvirtą dieną išgerk kuo daugiau alaus. Priaugti labai lengva riebalo. Ir čia per tris mėnesius sveikatos absoliučiai nesusigadintum.

Tačiau, yra daug sveikesnis ir geresnis variantas. Jeigu nori priaugti raumenų, turi valgyti nerealiai daug mėsos ir baltymų turinčio maisto, gerti proteino kokteilius po kiekvienos treniruoklės, su treneriu dirbti specialiai su programa auginti masę, kuri skiriasi nuo kitų programų.
Pirmuoju variantu tai būtų vieni geresnių trijų mėnesių tavo gyvenime jeigu turi normalią chebrą ir neturi įsipareigojimų, kompanijonų tikrai rastum. Antru variantu reikėtų investuoti ir sunkiai dirbti, tačiau po trijų mėnesių rezultatas pirmo ir antro varianto būtų nepalyginimas.

Pirmo varianto nerekomenduoju. Antras variantas yra gerasis variantas, kuriuo ir siūlau eiti, tačiau reikia susirasti profesionalų specialistą, kuris padėtų.


Kad kiek skaiciau jau senokai paneigtas mitas, kad butent po treniruotes proteino kokteili gerti, dabartines tendencijos sako, kad nesvarbu kada proteinu norma dienos gauti.

Ir del nerealiai daug baltymu irgi populiari mintis, kad uztenka apoie 1.6-1.8g baltymu kuno kilogramui, o "nerealiai daug" baltymu ne tik neprideda nieko, bet gali ir sukelti kitu problemu.
2


Narys yra atsijungęs Cro 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 489
  • Kartu nuo: 2014-05-26

2019-09-09 23:32 (#26)

Rodyti pranešimąbiz, 2019-09-09 22:23, pasakė:

Kad kiek skaiciau jau senokai paneigtas mitas, kad butent po treniruotes proteino kokteili gerti, dabartines tendencijos sako, kad nesvarbu kada proteinu norma dienos gauti.

Ir del nerealiai daug baltymu irgi populiari mintis, kad uztenka apoie 1.6-1.8g baltymu kuno kilogramui, o "nerealiai daug" baltymu ne tik neprideda nieko, bet gali ir sukelti kitu problemu.


nebepjaunam ok ? jogs cia mitas ir niekas nepaneige, parodyk straipsny. Po treniruotes raumenys reikalauja baltymu, ir visos medziagos geriausiai isisavinamos ryte bei po treniruotes kapys?

antras sakinys irgi nesamone, net nekomentuosiu.
1


Narys yra atsijungęs biz 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +32 -0
  • Pranešimai: 4.325
  • Kartu nuo: 2008-09-02

2019-09-10 00:15 (#27)

Rodyti pranešimąCro, 2019-09-09 23:32, pasakė:

nebepjaunam ok ? jogs cia mitas ir niekas nepaneige, parodyk straipsny. Po treniruotes raumenys reikalauja baltymu, ir visos medziagos geriausiai isisavinamos ryte bei po treniruotes kapys?

antras sakinys irgi nesamone, net nekomentuosiu.


Vienas is daugelio straipsniu:
https://health.usnew...er-your-workout

Citata

But here's the thing: Research also shows that you don't have to cram all that protein in immediately after your workout. "High-quality and short-term muscle biopsy studies report similar muscle anabolism after consuming an essential amino acid mix one, two or even three hours post-exercise," Witard says, citing 2014 research from his team, published in Applied Physiology, Nutrition, and Metabolism, as well as previous 2000 research from the University of Texas published in the Journal of Applied Physiology.


Meanwhile, a 2017 Medicine & Science in Sport & Exercise study found that when men drank 22 grams of protein after their workouts, they didn't build more muscle than those who didn't. But here's the catch: All of the study's subjects were already eating roughly 1.3 grams of protein per kilogram of their body mass per day.


"Taken together, this research clearly demonstrates that skeletal muscle remains responsive to protein ingestion during time periods outside the limits usually defined by the 'anabolic window,'" Witard says. "Indeed, it appears that this 'anabolic window' extends to 24 hours post-workout, or perhaps even longer."

"If there's any benefit to getting protein within a half hour and 45 minutes of your workout as opposed to a few hours later, and I'm not convinced there is, it would be very narrow," says Brad Schoenfeld, a certified strength and conditioning specialist and board member for the National Strength and Conditioning Association, who has studied protein timing in exercisers.



Siulau apsilankyti bodybuilding forume, arba reddit forume ir apsisviesti, nes jau gerus kelis metus bendrai sutariama, kad nera jokios naudos iskart po treniruotes gerti baltymus, svarbiausiai dienos baltymu norma pasiekta.

Cia straipsnis tik vienas, yra daug daugiau labai detaliu studiju apie butent tai. Jei idomu pats domekis, praleisk keleta valandu forumuose ir apsisviesi, kad ir keliais metais veliau.

Lygiai taip pat yra detaliu tyrimu apie proteino suvartojima kieki ir kiek didesnis kiekis nei kokie 1.8g/kg itakoja daugiau raumenu - labai labai minimaliai.
Patys ekstremaliausi pataria iki 2.2g, bet kaip sakiau bendra tendencija jau kelis metus (ir remiantis minetais tyrimais) yra ties 1.8g/kg riba.

Jei 10 eur paskirsi labdarai, galiu skirti pora valandu laiko parankioti rimtesniu tyrimu ta tema.
0


Narys yra atsijungęs Dezininkas 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +10 -0
  • Pranešimai: 564
  • Kartu nuo: 2012-02-17
  • Vardas:Tomas

2019-09-10 07:41 (#28)

Rodyti pranešimąCro, 2019-09-09 23:32, pasakė:

nebepjaunam ok ? jogs cia mitas ir niekas nepaneige, parodyk straipsny. Po treniruotes raumenys reikalauja baltymu, ir visos medziagos geriausiai isisavinamos ryte bei po treniruotes kapys?

antras sakinys irgi nesamone, net nekomentuosiu.


Kai gyveni dar vis kulturizmas.net forumais ir pasenusiom "dėdžių" žiniom, tai tokius komentarus ir belieka rašyt. Jeigu bent kažkiek pasidomėtum, tai žinotum, kad pasaulis juda į priekį ir sporte daug įvairiausiu irgi tyrimu atlikta, kurie paneigia tuos "BROSCIENCE" mitus, kuriais esi įsitikinęs. :)
0


Narys yra atsijungęs babunas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +14 -0
  • Pranešimai: 2.046
  • Kartu nuo: 2013-05-15
  • Miestas:Kaunas

2019-09-10 13:05 (#29)

Temos autoriau iš kur tu esi? galima būtų koperuotis ir varyti kartu sportuoti, nes pas mane panaši situacija - 29 m, 189 cm, 78 kg, tik tiek kad numečiau aš svorio, kazkada ir 105 kg turėjau tik kad lašiniai buvo o ne raumenys. Tai dabar sedėti, nejudėti ir picas kapoti, kad stagaras nebučiau ir nieko gero.
0


Narys yra atsijungęs new_one 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +12 -0
  • Pranešimai: 252
  • Kartu nuo: 2010-03-01
  • Miestas:Kaunas

2019-09-10 13:16 (#30)

Rodyti pranešimąbabunas, 2019-09-10 13:05, pasakė:

Temos autoriau iš kur tu esi? galima būtų koperuotis ir varyti kartu sportuoti, nes pas mane panaši situacija - 29 m, 189 cm, 78 kg, tik tiek kad numečiau aš svorio, kazkada ir 105 kg turėjau tik kad lašiniai buvo o ne raumenys. Tai dabar sedėti, nejudėti ir picas kapoti, kad stagaras nebučiau ir nieko gero.

jei tu is Kauno ir realiai nori sutvirteti, tai galiu padeti. uz dyka.

TACIAU kaip ir su kiekviena veikla gyvenime, be pastovumo nieko nepasieksi, todel turi issikelti sau pakankamai rimtus tikslus ir ju siekti, o ne mesti viska po pirmo menesio, nes tiesiog tingesi eiti sportuoti arba nerasi laiko tinkamai pavalgyti. Jei turi panasios patirties (turiu omeny visko metima), tai labai daug sansu, kad sekantis bandymas baigsis tuopaciu.
0


Pasidalinti šia tema:


  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2019-09-21 15:44

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai