Pereiti prie turinio

Balti dumai. ismetimo sistema.


Rekomenduojami pranešimai

Pastebejau vaziuodamas, kad is duslintuvo eina balti dumai. Tai vyksta tik ant didesniu apsuku, t.y uzkurus masina ir stovint vietoje dumu nera, arba vaziuojant laisva pavara irgi dumu nematyti.

 

Dabar ieskau galimu priezasciu ir mastau, ar gali buti sito priezastis ta, kad pries savaite keiciant tepalus nebuvo iki gali uzsuktas tepalo filtras ir apibego variklis tepalais? (Bandau susieti su nesenais ivykiais, nes iki tol lyg ir viskas buvo gerai)

 

EDIT:

 

Pabandziau vietoje stovint pagazuot, tai irgi nera jokiu dumu. Kas gali skirtis, jog tik vaziuojant dumai atsiranda?

 

 

O gal cia gali buti beda, jog buvo keisti stabdziu diskai ir kaladeles galiniai ir rankinis tvarkytas? T.y cia tie dumai eina is ratu ne is duslintuvo (gal kas nedadaryta ir efektas gaunasi kaip ziema palikus rankini prisala stabdziai)? Vaziuojant sunku suprasti tikslia vieta.

 

Zodziu cia mano speliones, bet kaip suprantat nesu masinu guru, tai gal kas labiau patyres galetu pakomentuoti?

Redagavo Sneijder
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Volvo visada meta baltą dūmą ir labai stipriai, gan taršūs automobiliai, pats turėjau 2014-2015m. s80, tas pats būdavo.

Turėtų užkūrus žiauriai mesti dūmą, ant laisvų ne, ir jeigu dugną spaudi irgi mesti

Redagavo venom
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl ratų tai gali pavažiavęs pažiūrėt ar kaista. Visų pirma pažiūrėk ar stabdžių diskai nėra mėlyni po praėjusių kartų, po to pavažiuok kažkiek. Sustojęs patikrink ar nespinduliuoja ratas karščio, jei ne, paliesk padangą, jei vėsi, tada ratlankį. Jei bet kuris iš šių karštas, tai gali būti dėl stabdžių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabandziau pavazineti, tai diskas karstas, pats ratas ne, bet tas pats ir su priekiniais, kurie nebuvo keisti.

 

Del nustatymo ar is ratu ar ne, nezinau kaip tiksliai pats vienas patikrinti, reikes apprasyti kad kas is paskos pavaziuotu

Redagavo Sneijder
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo masinos nusipirkimo reikia grubiai tariant kas menesi siek tiek papildyti ausinimo skysti iki max. Pazistamu tarpe sake kad ausinimo skystis nugaruoja tai cia gan normalu, kad reikia vis papildyti. Lauksiu kol variklis atves ir bandysiu atidares radiatoriaus dangteli paleisti varikli. Skaiciau kad jei beda galvos tarpineje, tada matysis kylantys burbuliukai.

 

Asteroidas, nesureiksminciau jeigu nebutu reikeje vaziuot apipylus uzpakaline masina baltais dumais, per veidrodeli net nesimate normaliai kas vaziuoja uz nugaros.

Redagavo Sneijder
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo masinos nusipirkimo reikia grubiai tariant kas menesi siek tiek papildyti ausinimo skysti iki max. Pazistamu tarpe sake kad ausinimo skystis nugaruoja tai cia gan normalu, kad reikia vis papildyti. Lauksiu kol variklis atves ir bandysiu atidares radiatoriaus dangteli paleisti varikli. Skaiciau kad jei beda galvos tarpineje, tada matysis kylantys burbuliukai.

 

Asteroidas, nesureiksminciau jeigu nebutu reikeje vaziuot apipylus uzpakaline masina baltais dumais, per veidrodeli net nesimate normaliai kas vaziuoja uz nugaros.

 

Kadangi neparašei kaip rimtai čia tie dumai eina, tai taip ir pagalvojau..Tada problemos tikrai reiktų ieškoti. Manau dingstantis ausinimo skystis galėtų būti kabliukas už ko užsikabinti..Man kažkaip neteko girdėti apie nugaruojanti aušinimo skysti kaip apie naturalų reiškinį :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaitau ir žvengiu :D :D :D Šitą temą reiktų išsaugoti kaip etaloninį pavyzdį kodėl negalima gedimų ieškoti forumuose, o iš kart važiuoti į servisą.

"Volvo visada meta dūmą"

"Stabdžiai dūmija"

"Degant aušinimo skysčiui dūmija mėlynai"

"Normalu, kad aušinimo skystis nugaruoja"

"Jei bėda tarpinėje matysis burbuliukai"

Žmonės, jūs rimtai? Ar trollinat? :D

Tokiu atveju prisidėsiu ir aš - serviso meistras labai mėgo "vape" ir kai montavo padangas privarė dūmų į jas. Dabar viena prakiuro ir dūmai iš jos eina lauk.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stanley, tai sakai cia visiskas briedas?

 

With the spark plug reinstalled wait until the engine is cool and then remove the radiator cap. If the head gasket has failed and is allowing combustion gases into the cooling system they can be detected by removing the radiator cap and observing the liquid while checking for a continuous stream of bubbles while the engine is running.

 

Saltinis:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo masinos nusipirkimo reikia grubiai tariant kas menesi siek tiek papildyti ausinimo skysti iki max. Pazistamu tarpe sake kad ausinimo skystis nugaruoja tai cia gan normalu, kad reikia vis papildyti. Lauksiu kol variklis atves ir bandysiu atidares radiatoriaus dangteli paleisti varikli. Skaiciau kad jei beda galvos tarpineje, tada matysis kylantys burbuliukai.

 

Asteroidas, nesureiksminciau jeigu nebutu reikeje vaziuot apipylus uzpakaline masina baltais dumais, per veidrodeli net nesimate normaliai kas vaziuoja uz nugaros.

:D :D patikek, cia tikrai nenormalu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo masinos nusipirkimo reikia grubiai tariant kas menesi siek tiek papildyti ausinimo skysti iki max. Pazistamu tarpe sake kad ausinimo skystis nugaruoja tai cia gan normalu, kad reikia vis papildyti. Lauksiu kol variklis atves ir bandysiu atidares radiatoriaus dangteli paleisti varikli. Skaiciau kad jei beda galvos tarpineje, tada matysis kylantys burbuliukai.

 

Asteroidas, nesureiksminciau jeigu nebutu reikeje vaziuot apipylus uzpakaline masina baltais dumais, per veidrodeli net nesimate normaliai kas vaziuoja uz nugaros.

Tiek dūmų nuo stabdžių niekada nebūtų, kaip įtarinėjai. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stanley, tai sakai cia visiskas briedas?

 

 

 

Saltinis:

Ne briedas, bet per daug universalu. Labai skiriasi nuo aušinimo sistemos tipo, ar išsiplėtimo bakelis cirkuliacinis ar tik kaip rezervuaras, koks slėgis palaikomas sistemoje, koks aušinimo skystis. Pagal burbuliukus nustatinėt tarpinę tas pats kas pagal žvaigždes žiūrėt kiek valandų. Tam yra specialus cheminis testas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teoriškai taip:

Balti dūmai - dega antifrizas.

Mėlyni dūmai - dega tepalas.

 

Bet praktiškai jeigu pvz. turbina pradeda leisti daug tepalo į variklį, tai dūmina irgi baltai. Tavo atveju nevažinėčiau, o skubėčiau į servisą, kol nenutiko raznosas:

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teoriškai taip:

Balti dūmai - dega antifrizas.

Mėlyni dūmai - dega tepalas.

 

Bet praktiškai jeigu pvz. turbina pradeda leisti daug tepalo į variklį, tai dūmina irgi baltai. Tavo atveju nevažinėčiau, o skubėčiau į servisą, kol nenutiko raznosas:

Va čia yra žiauru :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...