Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

prieš gerą savaitę užsisakiau monitorių Philips 276E8VJSB iš 1a.lt šiandien jį atsiėmiau, išvyniojau ir pajungiau ir pamačiau kad jo kampas yra praskeltas ir mėto artifaktus. Gal kas esate susidūrę su tokia situacija, kad gaunat prekę su defektais, nes esu daug kartų pirkęs bet pirmą kartą nutiko toks įvykis. Kur man reiktų kreiptis ir kokią tikimybė, kad man jį pakeis?

 

Foto monitoriaus pažeidimo:

xAfSFXI.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

https://www.1a.lt/kp/grazinimas-ir-garantija/

Skiltis: "Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės"

 

Padaryk daug nuotraukų: monitoriaus ir pačio įpakavimo ir siųsk viską jiems. Buvau nupirkęs brokuotą TLC TV iš jų, tai gal 3-4 savaites užtrukau kol pagaliau atsiuntė kurjerį pasiimti prekę atgal ir grąžino pinigus.

Redagavo AurimasK
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip dažniausiai būna, jog turi iškart patikrinti, ar jis nepažeistas išoriškai. Nes, dabar įrodyti, kad tokį gavai greičiausiai nelabai įmanoma.

 

Iš išorės dėžė nebuvo sugadinta, tik išpakavus pasimatė, tai net neturėjau tokių minčių, kad gali būti su defektu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš išorės dėžė nebuvo sugadinta, tik išpakavus pasimatė, tai net neturėjau tokių minčių, kad gali būti su defektu.

Daryk, taip, kaip patarė Aurimas, jei jam pavyko, tai gal pavyks ir tau.

 

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

 

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali klientų aptarnavimo centre arba elektroniniu paštu [email protected].

 

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

1) Prekės užsakymo numerį;

2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);

3) Prekės pakuotės nuotrauką;

4) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

 

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 dienų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1a.lt du kartus be problemų ir gana greitai grąžino pinigus už brokuotas prekes, vieną kartą už įlenktą kompiuterio korpusą, kitą kartą už minimaliai brokuotą klaviatūrą. Svarbu viską išsamiai išaiškink. Aš pats abu kartus prekes grąžinau gyvai, t. y. nuvežiau į saloną ir ten užpildžiau skundą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...