Techninė profilaktika (Uždarbis.lt neveiks): 23-07 val.

Uždarbis.lt: Servisas/garaziukas perspektyvumas? - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs lukonicc0 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 4
  • Kartu nuo: 2019-10-02

2019-10-02 21:57 (#1)

Servisas/garaziukas perspektyvumas?


Sveiki ką manot apie serviso/garaziuko atidarymą kuris specializuosis tik hibridinių,elektromobilių remonte? Ka apie tai manot? Verta lysti į šią sfera? Ar perspektyvų tai dabar ar bus ateityje?
0


Narys yra atsijungęs iLo 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +153 -0
  • Pranešimai: 1.390
  • Kartu nuo: 2011-08-20
  • Vardas:Augustinas
  • Miestas:Kaunas

2019-10-02 22:40 (#2)

Pas gera meistra niekada darbo netruksta :) pasakysiu tik tiek
5


Narys yra atsijungęs venom 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +80 -0
  • Pranešimai: 2.642
  • Kartu nuo: 2016-02-26

2019-10-02 22:52 (#3)

Su elektromobiliais darbo bus tik elektrikams, bet ne garažiniams, nes jie tik gali ratus permontuoti ir baigiasi visos žinios. Elektromobiliai yra visai kitas pasaulis
0


Narys yra atsijungęs Kovinity 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 323
  • Kartu nuo: 2017-12-20
  • Vardas:Nikita
  • Miestas:Vilnius

2019-10-03 02:32 (#4)

Daug kas priklauso nuo meistro!








Galėčiau padėti su soc. tinklų vystymų, administravimų, kontento surinkimų.
Socialinių tinklų administravimas, puslapio turinio papildymas, bendravimas su sekėjais
0


Narys yra atsijungęs simasj 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +20 -0
  • Pranešimai: 597
  • Kartu nuo: 2007-04-30
  • Miestas:Vilnius

2019-10-03 10:08 (#5)

Aš manau, kad visi tie garažiniai versliukai - maximum 10-čiai metų, o po to pasibaigs visiškai. Motyvai tokie:
1. Vis daugiau žmonių Lietuvoje perka naujus automobilius - juos remontuoti net nereikia, o tik prižiūrėti, ir tą galima daryti tik sertifikuotame servise.
2. Kaip minėjo žmonės aukščiau, vis daugiau ateina elektromobiliai, kuriuose visą darbą atlieka softas. Softas turi būti sertifikuotas, apsaugotas visokiais kriptografiniais raktais, todėl ten nėra taip kad "paprogramuosiu čia trupučiuką" - reikia turėti kriptografinius raktus iš gamintojo.
3. Svarbiausia priežastis - ateina savavaldžiai automobiliai. Ar kada nors susimąstei kaip savavaldžiai automobiliai pakeis visą gyvenimą? Ne tik kad automobilių, bet aplamai visiškai visą? Pagalvok:
Pvz., jei tu gyveni Vilniuje ir turi savavaldį automobilį. Tau nebereikia laikyti jo namie ar prie namų - jis gali nuvažiuoti prisiparkuoti krautis nakčiai kur nors už Grigiškių ar už Širvintų ir ten krautis visą naktį. Atsikėlei - davei per mobiliaką signalą atvažiuoti, automobilis atsijungia nuo krovimo ir atvažiuoja tavęs paimti. Nuveži vaikus į darželį, nuvažiuoji į darbą ir paleidi automobilį važiuoti kur nors toliau. Nebereikia parkavimo, nieko.

Pažiūrėk kokios aikštelės prie ofisų, prie prekybos centrų stovi tuščios. Ar reikės tokių aikštelių kai ateis savavaliai automobiliniai? Aišku kad jų nebereikės - atvažiavai į darbą, paleidai automobilį važiuoti toliau kur nors kol tu apsipirkinėji.

Nebeliks jokių Barborų, jokių DPD - juk tavo prekes ar siuntinį gali pasiimti tavo paties automobilis. Nors greičiausiai tai DPD turės savo transportinių automobilių parką kurie priveš prekę kada tau reikės ir kur reikės, o ne taip kaip dabar, kai reikia derintis pagal grafiką.

Nebeliks jokių parkavimo vietų miesto centre, nebeliks jokių darbų susijusių su automobiliais.

Aplamai, jei tu turėtum savo nuosavą savavaldį automobilį, ką tu darytum automobilio laisvu laiku? 90% tikimybė, kad tu išnuomotum jį kokiai nors Uber/Bolt ar kitai kompnijai, kad tas automobilis uždirbinėtų tau pinigus. Na, nebent tu esi kažkos šimtaprocentinis individualistas ir nori, kad tuo automobiliu naudotumeisi tik tu vienas, ir niekas kitas.

Iš čia išplaukia kita išvada - kas pirks savavaldžius automobilius? Pirmiausia juos nusipirks visokios taksi kompanijos, visokios Uber/Citybee/Spark ir kitos panašios "car sharing" įmonės, arba patys gamintojai darys. Juk joms labiausiai aktualu - turėtų 24/7/365 dirbančius arkliukus, o tai LABAI didelis konkurencinis pranašumas. Kokia bus tokios kelionės savikaina? Arti 0 centų. Greičiausiai bus sukurta kokia nors sistema, kai automobilis tiesiog atvažiuoja į krovimo tašką ir kraunasi, arba dar greičiau - koks nors robotukas ant smūgio per minutę pakeičia baterijas naujomis ir palieka senas krautis, o automobilis su naujomis baterijomis važiuoja dirbti. Jei dabar didžiąją dalį taksi savikainos sudaro benzinas ir vairuotojo atlyginimas, tai važiavimo savikaina naudojant elektrą ir be vairuotojo bus beveik lygi 0.

O toks dalykas kaip asmeninis automobilis iš viso išnyks, nes neapsimokės. Kam pirkti savo automobilį, mokėti draudimą, rūpintis kur jį pakrauti per naktį ir t.t., kai bet kada gali išsikviesti Bolt/Uber/Citybee už praktiškai 0 ct/km? Nebent jei gyveni kur nors kaime ir turi daug vietos, bet ir tai įskaičiuojant visokius "taršos mokesčius", draudimą ir kitus dalykus tau tiesiog NEAPSIMOKĖS turėti savo auto.

O tokie dideli automobilių parkai kur remontuosis savo automobilius? Tikrai ne kažkokiam garaže ar mažam servisiuke, o kažkokiame viename dideliame ir sertifikuotame servise. Visa automobilių rinka taps LABAI centralizuota.

Tai va, visa šita ilga triada tik tam, kad paaiškinčiau kodėl manau kad po 10 metų nebeliks paprastų automobilių, nebeliks žmonių vairuojančių automobilius (nes žmogiškasis faktorius - be galo didelė rizika, o savavaldžiai automobiliai važinės saugiai ir be avarijų, nebent koks žioplas žmogus išbėgs į gatvę).

Galima ginčytis tik KADA ateis savavaldžiai automobiliai. Man rodos max 5 metai ir jie bus čia.
0


Narys yra atsijungęs BenasT 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 16
  • Kartu nuo: 2017-09-22

2019-10-03 18:28 (#6)

*
Mėgstamas

Rodyti pranešimąsimasj, 2019-10-03 10:08, pasakė:

Aš manau, kad visi tie garažiniai versliukai - maximum 10-čiai metų, o po to pasibaigs visiškai. Motyvai tokie:
1. Vis daugiau žmonių Lietuvoje perka naujus automobilius - juos remontuoti net nereikia, o tik prižiūrėti, ir tą galima daryti tik sertifikuotame servise.
2. Kaip minėjo žmonės aukščiau, vis daugiau ateina elektromobiliai, kuriuose visą darbą atlieka softas. Softas turi būti sertifikuotas, apsaugotas visokiais kriptografiniais raktais, todėl ten nėra taip kad "paprogramuosiu čia trupučiuką" - reikia turėti kriptografinius raktus iš gamintojo.
3. Svarbiausia priežastis - ateina savavaldžiai automobiliai. Ar kada nors susimąstei kaip savavaldžiai automobiliai pakeis visą gyvenimą? Ne tik kad automobilių, bet aplamai visiškai visą? Pagalvok:
Pvz., jei tu gyveni Vilniuje ir turi savavaldį automobilį. Tau nebereikia laikyti jo namie ar prie namų - jis gali nuvažiuoti prisiparkuoti krautis nakčiai kur nors už Grigiškių ar už Širvintų ir ten krautis visą naktį. Atsikėlei - davei per mobiliaką signalą atvažiuoti, automobilis atsijungia nuo krovimo ir atvažiuoja tavęs paimti. Nuveži vaikus į darželį, nuvažiuoji į darbą ir paleidi automobilį važiuoti kur nors toliau. Nebereikia parkavimo, nieko.

Pažiūrėk kokios aikštelės prie ofisų, prie prekybos centrų stovi tuščios. Ar reikės tokių aikštelių kai ateis savavaliai automobiliniai? Aišku kad jų nebereikės - atvažiavai į darbą, paleidai automobilį važiuoti toliau kur nors kol tu apsipirkinėji.

Nebeliks jokių Barborų, jokių DPD - juk tavo prekes ar siuntinį gali pasiimti tavo paties automobilis. Nors greičiausiai tai DPD turės savo transportinių automobilių parką kurie priveš prekę kada tau reikės ir kur reikės, o ne taip kaip dabar, kai reikia derintis pagal grafiką.

Nebeliks jokių parkavimo vietų miesto centre, nebeliks jokių darbų susijusių su automobiliais.

Aplamai, jei tu turėtum savo nuosavą savavaldį automobilį, ką tu darytum automobilio laisvu laiku? 90% tikimybė, kad tu išnuomotum jį kokiai nors Uber/Bolt ar kitai kompnijai, kad tas automobilis uždirbinėtų tau pinigus. Na, nebent tu esi kažkos šimtaprocentinis individualistas ir nori, kad tuo automobiliu naudotumeisi tik tu vienas, ir niekas kitas.

Iš čia išplaukia kita išvada - kas pirks savavaldžius automobilius? Pirmiausia juos nusipirks visokios taksi kompanijos, visokios Uber/Citybee/Spark ir kitos panašios "car sharing" įmonės, arba patys gamintojai darys. Juk joms labiausiai aktualu - turėtų 24/7/365 dirbančius arkliukus, o tai LABAI didelis konkurencinis pranašumas. Kokia bus tokios kelionės savikaina? Arti 0 centų. Greičiausiai bus sukurta kokia nors sistema, kai automobilis tiesiog atvažiuoja į krovimo tašką ir kraunasi, arba dar greičiau - koks nors robotukas ant smūgio per minutę pakeičia baterijas naujomis ir palieka senas krautis, o automobilis su naujomis baterijomis važiuoja dirbti. Jei dabar didžiąją dalį taksi savikainos sudaro benzinas ir vairuotojo atlyginimas, tai važiavimo savikaina naudojant elektrą ir be vairuotojo bus beveik lygi 0.

O toks dalykas kaip asmeninis automobilis iš viso išnyks, nes neapsimokės. Kam pirkti savo automobilį, mokėti draudimą, rūpintis kur jį pakrauti per naktį ir t.t., kai bet kada gali išsikviesti Bolt/Uber/Citybee už praktiškai 0 ct/km? Nebent jei gyveni kur nors kaime ir turi daug vietos, bet ir tai įskaičiuojant visokius "taršos mokesčius", draudimą ir kitus dalykus tau tiesiog NEAPSIMOKĖS turėti savo auto.

O tokie dideli automobilių parkai kur remontuosis savo automobilius? Tikrai ne kažkokiam garaže ar mažam servisiuke, o kažkokiame viename dideliame ir sertifikuotame servise. Visa automobilių rinka taps LABAI centralizuota.

Tai va, visa šita ilga triada tik tam, kad paaiškinčiau kodėl manau kad po 10 metų nebeliks paprastų automobilių, nebeliks žmonių vairuojančių automobilius (nes žmogiškasis faktorius - be galo didelė rizika, o savavaldžiai automobiliai važinės saugiai ir be avarijų, nebent koks žioplas žmogus išbėgs į gatvę).

Galima ginčytis tik KADA ateis savavaldžiai automobiliai. Man rodos max 5 metai ir jie bus čia.

Nu tu cia ir prifantazavai. Po 5 metų žmonės vis dar važinės su b5 passatais, o garažiukai turės tiek pat darbo kiek ir dabar.
11


Narys yra atsijungęs Derosi 

  • Sugrįžęs po išmetimo
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +9 -0
  • Pranešimai: 958
  • Kartu nuo: 2011-02-06

2019-10-03 18:53 (#7)

Rodyti pranešimąBenasT, 2019-10-03 18:28, pasakė:

Nu tu cia ir prifantazavai. Po 5 metų žmonės vis dar važinės su b5 passatais, o garažiukai turės tiek pat darbo kiek ir dabar.


Tie 5, 10 metų praeis labai greitai. Po tiek laiko manau ir elektromobiliai dar bus mažesnei daliai žmonių pasiekiama, o čia apie savavaldžius vaikus į darželį vežančius kalba... tai nebent ateis kai jau mūsų vaikai taip anūkus leis į darželį.

Šį pranešimą redagavo Derosi: 2019-10-03 18:54

2


Narys yra atsijungęs Miratas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +54 -0
  • Pranešimai: 1.366
  • Kartu nuo: 2007-10-22
  • Vardas:Miroslav
  • Miestas:Vilnius

2019-10-03 19:03 (#8)

Rodyti pranešimąlukonicc0, 2019-10-02 21:57, pasakė:

Sveiki ką manot apie serviso/garaziuko atidarymą kuris specializuosis tik hibridinių,elektromobilių remonte? Ka apie tai manot? Verta lysti į šią sfera? Ar perspektyvų tai dabar ar bus ateityje?


Paklausos tikrai būtų, kaip kai kas sakė, kad čia 10 metų reikalas, tai manau labai klysta, nes tik nuo 2025-2030 metų dauguma gamintojų pereis ant tik elektra varomų automobilių. Kodėl sakau, kad bus darbo, dėl to, kad tos pačias baterijas reikės keisti (dabartinėmis technologijomis), dauguma lietuvių tiesiog neįpirks naujų baterijų, todėl ieškos, kas gali jas restauruoti, atnaujinti ir pan... Ir šiaip, kad autoparkas pasikeistų Lietuvoje, reikės tikrai daugiau nei 10 ar 15 metų, nes jis "atsinaujina" tik tuomet, kai pradeda iš vakarų Europos vežti papigiai įperkamus modelius. Kadangi dauguma gamintojų pereis ant elektromobilių visiškai tik po 5 metų, tai reikės laiko, kad tie automobiliai spėtų atpigti tiek, kad mūsų tautiečiai juos įpirktų.

Na ir šiaip, kad ir bus ten tos specializuotos programos, ateis laikas, kai žmonės atras išeičių ar kokių kitokių įperkamų softų darbui su tuo automobiliu, kaip ir su dabartiniais auto, yra daug softo, kuris leidžia be legalaus softo daryti visokius atnaujinimus, taip bus ir ateityje.

Iš profesinės pusės pasakysiu, kad tikrai verta, niša tikrai perspektyvi jei būsi imlus naujovėms ir sugebėsi tobulėti.
1


Narys yra atsijungęs Paulius. 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +287 -0
  • Pranešimai: 9.049
  • Kartu nuo: 2008-10-10
  • Vardas:Paulius

2019-10-03 19:28 (#9)

Idejos sekme visu 100proc priklauso nuo meistru darbo kokybes. Jei jie tikrai profai viskas bus pavydetinai sekminga, kitu atveju ne.

Mazo Servisiuko esme ne iranga, ne garazas ar nemokama kava, esme yra darbo kokybe uz protinga kaina.
1


Narys yra atsijungęs Furista5 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 436
  • Kartu nuo: 2014-08-22

2019-10-04 08:00 (#10)

uz poros savaiciu prasides padangu keitimo sezonas. Cia geru meistru nereikia, mokek varzta uzsukt prisukt ir valio. Tada visa menesi po 12h pasidarbuok 7 dienas po savaite ir grist pavasari bereiks:D man kazkada reikejo guoli pakeist tai mazdaug atvaziuok po 2sav dabar guoliu keist neapsimoka keiciam ratus tik.
0


Narys yra atsijungęs venom 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +80 -0
  • Pranešimai: 2.642
  • Kartu nuo: 2016-02-26

2019-10-04 09:53 (#11)

Rodyti pranešimąFurista5, 2019-10-04 08:00, pasakė:

uz poros savaiciu prasides padangu keitimo sezonas. Cia geru meistru nereikia, mokek varzta uzsukt prisukt ir valio. Tada visa menesi po 12h pasidarbuok 7 dienas po savaite ir grist pavasari bereiks:D man kazkada reikejo guoli pakeist tai mazdaug atvaziuok po 2sav dabar guoliu keist neapsimoka keiciam ratus tik.

Pažiūrėčiau kaip random žmogus permontuotų padangas, padangų keitimo sezone neužtenka mokėti su pistoletu dirbti, o reikia mokėti ir normaliai padangas sumontuoti


1


Narys yra atsijungęs Stanley 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +32 -0
  • Pranešimai: 4.989
  • Kartu nuo: 2013-02-28
  • Vardas:Stanislovas
  • Miestas:Vilnius
  • Buvęs:Stas22

2019-10-04 13:08 (#12)

Rodyti pranešimąsimasj, 2019-10-03 10:08, pasakė:

Aš manau, kad visi tie garažiniai versliukai - maximum 10-čiai metų, o po to pasibaigs visiškai. Motyvai tokie:
1. Vis daugiau žmonių Lietuvoje perka naujus automobilius - juos remontuoti net nereikia, o tik prižiūrėti, ir tą galima daryti tik sertifikuotame servise.
2. Kaip minėjo žmonės aukščiau, vis daugiau ateina elektromobiliai, kuriuose visą darbą atlieka softas. Softas turi būti sertifikuotas, apsaugotas visokiais kriptografiniais raktais, todėl ten nėra taip kad "paprogramuosiu čia trupučiuką" - reikia turėti kriptografinius raktus iš gamintojo.
3. Svarbiausia priežastis - ateina savavaldžiai automobiliai.

Per daug fantazuoji.

Garažiniai versliukai nepasibaigs ir po 50m.
1. Nusiimk rožinius akinius ir pažiūrėk į realybę. Šiuolaikinės plastmasinės mašinos būna sugenda ir po mėnesio, taip kad remontuoti reikia ir naujas. Aišku tuo užsiims garantija. Bet koks sveiko proto žmogus mašiną prižiūri atstovybėje tik pirmus 2 metus kol galioja garantija. Kažin ar artimiausiu metu tiek pasikeis ekonomika, kad kiekvienas galės sau leisti po dviejų metų išmesi mašiną ir pirkti naują. Paprastų servisų kaip tik kuo toliau tuo labiau trūksta.
2. Softas yra ir visuose šiuolaikiniuose skystu kuru varomuose auto, tai netrukdo remontuoti jų mechaninę dalį. Elektromobiliai nors ir patikimesni ir paprastesni, bet ten vistiek tenka keisti baterijas, elektrinė (ne elektroninė) dalis irgi būna genda. Nepamirškim ir apie transmisiją, važiuoklę, stabdžius, kondicionierių, kėbulą ir pan. Elektormobilis važiuoja ne vien softu.
3. Kur jie ateina? Kur tu juos matai? Visiškai autonominis savavaldis auto buvo sukurtas jau prieš kokius 20m. Bet kokia iš jų prasmė kai mes vis dar turim nežymėtus kelius, žvyrkelius, duobes, nevalytą sniegą žiemą ir t.t. Daugelio šalių įstatymai dar jų neleidžia. Ir dauguma žmonių dar jų nenori. Taip kad dar turi praeiti ne vienas dešimtmetis kol jie taps norma ir koks šimtmetis kol jie visiškai pakeis vairuojamus auto.
Pirmas elektromobilis buvo sukurtas maždaug prieš 100 metų, bet iš technologinės pusės labai mažai progresavo lyginant su dabartiniais, nes neturėjo tiek paklausos. Benzininiai ir dyzeliniai varikliai išsivystė gerokai daugiau. Elektromobiliams trūksta infrastruktūros, o išaugus jų gamybai pasirodė, kad trūksta medžiagų jiems gaminti.

Technologijos galėtų vystytis gerokai sparčiau, bet juos pristabdo politika, ekonomika ir žmonių konservatyvumas, šie dalykai greitai nesikeičia. Pasižiūrėk kaip atrodė Lietuva prieš 10m.? Beveik tos pačios mašinos, tokie patys servisai, tokios pačios gatvės, toks pats viešasis transportas. Gal tik paspirtukų gatvėse padaugėjo. Taip kad ir dar po 10m. niekas drastiškai nesikeis.
Padėsiu nupirkti automobilį Vokietijoje, Lietuvoje ir kitose šalyse: 24auto.lt
1


Narys yra atsijungęs simasj 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +20 -0
  • Pranešimai: 597
  • Kartu nuo: 2007-04-30
  • Miestas:Vilnius

2019-10-04 16:29 (#13)

Rodyti pranešimąStanley, 2019-10-04 13:08, pasakė:

Per daug fantazuoji.

Garažiniai versliukai nepasibaigs ir po 50m.

1. Nusiimk rožinius akinius ir pažiūrėk į realybę. Šiuolaikinės plastmasinės mašinos būna sugenda ir po mėnesio, taip kad remontuoti reikia ir naujas. Aišku tuo užsiims garantija. Bet koks sveiko proto žmogus mašiną prižiūri atstovybėje tik pirmus 2 metus kol galioja garantija. Kažin ar artimiausiu metu tiek pasikeis ekonomika, kad kiekvienas galės sau leisti po dviejų metų išmesi mašiną ir pirkti naują. Paprastų servisų kaip tik kuo toliau tuo labiau trūksta.


Nežinau kur tu gyveni, bet Vilniuje dabar dauguma automobilių yra iki 10 metų amžiaus. Iš pažiūros apie pusė automobilių - jaunesni nei 5 metų (nes vis daugiu žmonių gali sau leisti naują auto ir vis daugiau įmonių leidžia darbuotojams naudoti naujus automobilius asmeninėms reikmėms).

Rodyti pranešimąStanley, 2019-10-04 13:08, pasakė:

2. Softas yra ir visuose šiuolaikiniuose skystu kuru varomuose auto, tai netrukdo remontuoti jų mechaninę dalį. Elektromobiliai nors ir patikimesni ir paprastesni, bet ten vistiek tenka keisti baterijas, elektrinė (ne elektroninė) dalis irgi būna genda. Nepamirškim ir apie transmisiją, važiuoklę, stabdžius, kondicionierių, kėbulą ir pan. Elektormobilis važiuoja ne vien softu.

kokia dar transmisiją elektromobiliuose? Ten variklis tiesiai suka ratus. O visa kita- tai ką tu išvardinai, tai viskas ir pasibaigia "mechanika". Bet

O daugiau elektromobiliuose mechaninės dalies nėra, iš mechaninės dalies yra tik ratai.
Baterijos bus su čipais - kad tokie "garažiukai" nedėtų į automobilius visokių pigesnių kinietiškų baterijų. Mechaninės dalies elektromobiliuose kaip sakiau beveik nėra (na, jei kokio šarnyro pakeitimą laikyti dideliu remontu, tada yra :) ). Elektrinė dalis kurią tu galėsi pasikeisti pats - lemputė. Maximum. Ir tai dar gali būti kad pasikeisti lemputę turėsi važiuoti į sertifikuotą servisą (taip jau yra su kai kuriais naujais automobiliais - lemputes galima keisti tik sertifkuotuose servisuose).

Rodyti pranešimąStanley, 2019-10-04 13:08, pasakė:

3. Kur jie ateina? Kur tu juos matai? Visiškai autonominis savavaldis auto buvo sukurtas jau prieš kokius 20m.

Apsitarkime ką vadiname savavaldžiu automobiliu. Man savavaldis automobilis - tai tas, kuris gali važiuoti be vairuotojo realaus eismo sąlygomis. Jei kažkas kažkur prieš 10 metų pravažiavo jam pritaikytoje trasoje tiesia linija 20 metrų tai nėra savavaldis automobilis. Todėl prašau nemeluok - savavaldis automobilis NĖRA sukurtas. Tiksliau tik dabar atsiranda pirmieji automobiliai kurie gali realiai važiuoti realaus eismo sąlygomis.

Rodyti pranešimąStanley, 2019-10-04 13:08, pasakė:

Bet kokia iš jų prasmė kai mes vis dar turim nežymėtus kelius, žvyrkelius, duobes, nevalytą sniegą žiemą ir t.t. Daugelio šalių įstatymai dar jų neleidžia.

Nežymėtus žvyrkelius, duobes ir kitas sunkias eismo sąlygos savavaldžiai automobiliai pravažiuos geriau, nei eilinis vairuotojas. Vien dėl to, kad jie mokės tai daryti, ir todėl kad jie turi daug daugiau visokių daviklių (ne tik akis, kaip vairuotojai, bet ir visokius radarus, lidarus ir kt.)
Taip, įstatyminė bazė turi būti pakeista ir dabar jau čia ko gero bus didžiausia kliūtis. Ne mechaninė, nes pirmieji automobiliai jau testuojami ir praktiškai pasiruošę išvažiuoti į gatves. Ir didžiausia kliūtis bus tai, ką tu rašai žemiau - žmonių baimės.

Rodyti pranešimąStanley, 2019-10-04 13:08, pasakė:

Ir dauguma žmonių dar jų nenori.

Labas rytas! Čia kas per naujiena? Kuom remdamasis taip teigi? Suprantu, kad yra tokių kuriems atrodo jeigu nėra vairuotojo, tai automobilis važiuos tiesiai per žmones, bet man atrodo didžioji dauguma žmonių laukia ir nesulaukia kol bus savavaldžiai.


Rodyti pranešimąStanley, 2019-10-04 13:08, pasakė:

Taip kad dar turi praeiti ne vienas dešimtmetis kol jie taps norma ir koks šimtmetis kol jie visiškai pakeis vairuojamus auto.

Kaip žinai, kuo toliau, tuo mažiau laiko praeina nuo technologijos išradimo iki jos įsigalėjimo rinkoje. Todėl tiek metų tikra nereikės, būk ramus :) Juo labiau, kad savavaldžiai automobiliai nepavargsta vairuodami, negeria, laikosi taisyklių - jie bus daug kartų saugesni nei žmonių vairuojami. Aš manau, kad kai tik bus paleisti savavaldžiai automobiliai, per kokius 10 metų iš viso bus uždrausta vairuoti žmonėms. Jei norėsi pavairuoti "senovinį" automobilį, turėsi važiuoti į specialią trasą.


Rodyti pranešimąStanley, 2019-10-04 13:08, pasakė:

Pirmas elektromobilis buvo sukurtas maždaug prieš 100 metų, bet iš technologinės pusės labai mažai progresavo lyginant su dabartiniais, nes neturėjo tiek paklausos.

Kodėl neturėjo paklausos? Nes su akumuliatoriumi galėjai nuvažiuoti vos kelis kilometrus, krauti reikėjo neaišku kiek laiko, o akumuliatoriai labai greitai susidroždavo. O benzininiai kodėl įsigalėjo? Todėl kad nors ir triukšmingi, bet nafta labai pigi, transportuoti lengva, pasipildyti lengva. Viskas buvo daug daug pigiau.


Rodyti pranešimąStanley, 2019-10-04 13:08, pasakė:

Benzininiai ir dyzeliniai varikliai išsivystė gerokai daugiau. Elektromobiliams trūksta infrastruktūros, o išaugus jų gamybai pasirodė, kad trūksta medžiagų jiems gaminti.

Technologijos galėtų vystytis gerokai sparčiau, bet juos pristabdo politika, ekonomika ir žmonių konservatyvumas, šie dalykai greitai nesikeičia. Pasižiūrėk kaip atrodė Lietuva prieš 10m.? Beveik tos pačios mašinos, tokie patys servisai, tokios pačios gatvės, toks pats viešasis transportas. Gal tik paspirtukų gatvėse padaugėjo. Taip kad ir dar po 10m. niekas drastiškai nesikeis.


Mašinos skiriasi kardinaliai - jei anksčiau visi važinėjo 15 - 20 metų senumo vokiškais auto, dabar - kip rašiau daugiau nei pusė jaunesni nei 10 metų. Anksčiau nebuvo nei vieno elektromobilio, o kiek dabar? Vien tik taksuojančių Priusų gal kas ketvirtas automobilis. O Priusas palyginus su savavaldžiais automobiliais - tik nedidelis žingsnelis į priekį, o tikras savavaldis bus milžiniškas šuolis į priekį. Savavaldžiai pakeis tradicinius automobilius daug greičiau, nei elektromobiliai keičia benzininius. Bet labiausiai pokyčiai matosi viešajame transporte - žiūrėk, dabar kiekvinas dispčeris realiu laiku mato kur yra koks troleibusas ar autobusas, kiek žmonių juo važiuoja, kur jis įstrigo ar pan. Ir ypač matosi pokyčiai taksi rinkoje. Pagalvok kokie buvo "merslita" ar "taksomotoras" prieš 10 metų ir kaip taksi dirba dabar. Visas taksisto darbas apsivertė aukštyn kojom 180 laipsnių. Su savavaldžiais automobiliais pokyčiai bus dar didesni ir dar greitesni.
0


Narys yra atsijungęs Stanley 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +32 -0
  • Pranešimai: 4.989
  • Kartu nuo: 2013-02-28
  • Vardas:Stanislovas
  • Miestas:Vilnius
  • Buvęs:Stas22

2019-10-04 23:27 (#14)

Tu tikrai Lietuvoje gyveni? Kokie dar 5-10 metų? Oficiali statistika - vidutinis automobilio amžius 14,4 metų. Iš sąrašo išbraukus Vilnių ir komercinį transportą tai pavirstų 20 metų. Neketinu toliau su tavim ginčytis nes matau visiškam fantazijų pasaulyje skraidai. Patariu atostogų nuvažiuot ne į Turkiją, o į Lietuvos provinciją, pabendrausi su vietiniais, gal atsivers akys. Po 10m. galėsim grįžt į šią temą pažiūrėt kas buvo teisus.
Padėsiu nupirkti automobilį Vokietijoje, Lietuvoje ir kitose šalyse: 24auto.lt
3


Narys yra atsijungęs 8000k 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +118 -0
  • Pranešimai: 2.435
  • Kartu nuo: 2010-04-02
  • Vardas:Domantas

2019-10-05 04:14 (#15)

Per paskutinius kelis metus uždarbyje susirinko labai daug vienuolių iš bažnyčios kuriems suvokimą apie rinką ir jos tendencijas artai dievas nupasakoja ar sapnai po pigių narkotikų.

Kaip gali pasibaigt garažiukų/serviziukų biznis kažkada, jeigu visą amžių maža dalis visų ekploatuojamų automobilių yra apynaujai, visi kiti važinėja su senom lupynom.

Čia tas pats kas pasakyt, kadangi pasikeitė namų statybos technologijos tai už dešimet metų visi statys ir gyvent ne mažesniuose negu 300kv/m namuose.

Kaip dabar kažkas bulką laužo, taip pat už 15 metų laužys 20+ metų senumo prijusą.

Antras dalykas, nereiks meistrų, reiks tik geekų su kompais, elektrikų? Seriously? Man įdomu kaip jum tokiem proto šviesuliam elektrikas padangas pakeis, šarnyrus su kompu surestauruos, ar stabžių kalades pakeis. Pakeitus benzininį ar dyzelinį variklį elektrinių automobilio principas ir didžioji dalis komponentų išliks tokie pat ir panašūs...

Iki kol ateis tas amžius kai mašinos be padangų važinės ir stabdžių sistema veiks 100% elektriniu principu be jokių metalinių ar kitos materijos mechaninių, dylančių detalių tai mes visi po du kartus numirt spėsim.

Kažkoks narkomanų forumas darosi, iš fantastikos pakampių diskutuotojai renkasi...


P.s. On topic: aišku apsimoka jeigu supranti ką darai, pradžioje čia bus kaip ir visur geri pinigai vien dėl to jog konkurencija bus maža, kol daugelis šito biznio atstovų adaptuosis prie naujovių ir technologijų.

Šį pranešimą redagavo 8000k: 2019-10-05 04:16

You have to learn to be a great loser in order to be great champion.
3


Narys yra atsijungęs makas72 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +3 -0
  • Pranešimai: 60
  • Kartu nuo: 2010-02-28
  • Vardas:Edgaras
  • Miestas:Kaunas

2019-12-08 02:17 (#16)

Apsimoka tik didziausia problema bus rasti patikima zmogu. Ji apmokinti bus neproblema, svarbiausiai kad jam tai butu idomu ir jis butu atsidaves darbui. Pajamos butu tikrai geros, sakau tai is patities nes mano veikla yra susijusi su automobiliu elektros ir elektronikos sistemomis. Be to pats turiu autodiagnostiko ir elektriko diploma, nors ir jau seniai tuo pats neuzsiemu bet gautos zinios labai padeda mano veikloje.
0


Narys yra atsijungęs Gediminas99 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +48 -0
  • Pranešimai: 596
  • Kartu nuo: 2007-10-13
  • Vardas:Gediminas
  • Miestas:Frankfurt

2019-12-16 16:43 (#17)

 simasj, 2019-10-04 16:29, pasakė:

Nežinau kur tu gyveni, bet Vilniuje dabar dauguma automobilių yra iki 10 metų amžiaus. Iš pažiūros apie pusė automobilių - jaunesni nei 5 metų (nes vis daugiu žmonių gali sau leisti naują auto ir vis daugiau įmonių leidžia darbuotojams naudoti naujus automobilius asmeninėms reikmėms).


Tokiu atveju Vilnius yra ko gero vienas turtingesniu EU ar net pasaulio mastu miestu.

Kaip ir kolegos sake, reikia nusiimti rozinius akinius :D

Pateiksiu truputi statistikos is vieno stipriausiu miesto DE, kuriame gyvenu, t.y. Frankfurt.

Oficiali statistika sako, kad Automobiliu amzius sensta kekvienais metais, jeigu 2010m vidutinis Auto amzius buvo 8,1m, siais metais 2019: 9,5 vidutinis amzius.

Taip, kad ir koks turtingas ir brangus miestas yra, kad ir kiek bus nauju Auto, vis tiek bus ir senesniu.

Kas perka nauja Auto DE, ne visada ji keicia kai baigiasi garantija, dazniau vaziuoja toliau. Tokiu atveju VW, Audi ar kiti oficialus servisai yra per brangus aptarnavimui, tada zmones renkasi pigesnia alternatyva. Todel yra laaabai daug servisu, ir visi turi darbo. Didesne yra problema, gauti patalpas :D

Maziausiai reikia ziureti i tai, kad imones uzperka naujus auto. I tokius galima ziureti jei nori buti Oficialus servisas to gamintojo...

Taip, kad darbo buvo ir bus, technika gedo ir ges visada. :)
0


Narys yra atsijungęs saulys13 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 46
  • Kartu nuo: 2017-01-19

2020-01-14 12:51 (#18)

Rodyti pranešimąlukonicc0, 2019-10-02 21:57, pasakė:

Sveiki ką manot apie serviso/garaziuko atidarymą kuris specializuosis tik hibridinių,elektromobilių remonte? Ka apie tai manot? Verta lysti į šią sfera? Ar perspektyvų tai dabar ar bus ateityje?


Manau ypač perspektyvu dabar,nes pirmas žingsnis pereinant ant elektromobilių yra perėjimas ant hibridinių.
Šiai dienai jų rinkoje tikrai nemažai ir pakankamai senesnių nei 10m.
Galiu rekomenduoti darbuotoją-meistrą su žiniomis ir patirtimi šioje srityje.
0


Narys yra atsijungęs qumka 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 117
  • Kartu nuo: 2011-03-17
  • Vardas:Rokas
  • Miestas:Trakai

2020-01-14 18:11 (#19)

Nepereis ant elektros visi arba pereis bet dar neuŽilgo :) infrastruktūra neparuošta, gal kokiuose didžiuosiuose miestuose pasaulio ir padarys. bet kol iki LT ateis tai dar N metų... Elektros kabelius reikia keist kiek, elektros gamybą, baterijų gamybą ir t.t.. Nėra paprasta kad pastatai stotelę ir kraunasi visi. Reikia keisti laidus nes nepajėgs jie išnešti. Pajunkit namie visi kaimynai draugiškai galingus elektros prietaisus ir pamatysit kaip elektra dings. Tai vat kol tokie ir panašūs dalykai dar išssispręs tai daug laiko praeis.
1


Narys yra atsijungęs alenci 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 14
  • Kartu nuo: 2020-01-05
  • Miestas:Kaunas

2020-01-15 19:54 (#20)

Man atrodo, čia susidūrėm su tikinčiu, kad Žemė yra plokščia. Atsiprašau jeigu yra kitaip. Savaeigiams dar toli iki kasdienės realybės. Kiniečiai bando leisti kažką apčiuopiamo, bet nepraeina reikalavimų arba anksčiau ar vėliau išplaukia koks incidentas, kuris atsitinka per 'protingo' bolido klaidą :unsure: Elektromobiliai dar užtruks, kol prisitaikys rinkoje. Koks procentas juos įperka? Turi jiems nuolatinę laikymo/krovimo vietą? Vien jų įsigyjimas daugeliui žmonių yra finansinis galvos skausmas. Kam taip apsikrauti futuristika? Tą pačią elektrą kuria jėgainės, nepakrausi visų iš vėjo, saulės ar dar kokio velnio.

Apie temą. Jeigu turi rankas, pradinį kapitalą svarbiausiems įrankiams, kainas ir reklamą - bandyk. Manau čia verslas, kur gali protingai augti. Tik vėlgi, finansai..
0


Pasidalinti šia tema:


Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)

Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2020-01-26 09:45

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai