Pereiti prie turinio

Žieminės padangos. Ką rinktis?


Rekomenduojami pranešimai

Ieškau šiam sezonui 2 šypuotų padangų ir dviejų paprastų. Pinigų ribose iki ~60-65eur už vnt. Ką galėtumėte pasiūlyti? Iš paprastų nusižiūrėjau hankook'us Winter I*Cept RS2 W452. Pagal vokietijos testus neblogai jos pasirodžiusios, kaip lietuviškomis sąlygomis, gal kas bandę tokias? Ant galo būtų.

O su šypuotom priekiui tai kaip žiūriu kolkas 2 variantus matau, sailun ice blazer wst3 arba kormoranai stud 2 modelis. Dar yra, ir daugiau, bet kai nežinomi gamintojai, nelabai pasitikiu. Daug važinėju prastai prižiūrimais keliais žiemą, o ir iki namų kalniukas nemenkas, tai kol iki šiol nenaudodavau šypuotų, būdavo visada kokios 2 savaitės per žiemą kai į kiemą negalėdavau įvažiuot ir net minkšto mišinio nepadėdavo. biggrin.gif

ką siūlytumėt?

205 55 r16

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Michelin atstovas Lietuvoje rekomenduoja kormoran - kainos santykis - kokybė.

Dygliuotos, maybe, nokian naudotos.. :)

 

Oi, ne, tik ne naudotos :D Net pats antra sezona tu paciu nevazineju, visada parduodu savo praito sezono or imu kitas kiekvienais metais, cia apie ziemines as cool.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar su padangos123 bendravau, prašiau rekomendacijos, kad būtų gera kokybė, bet nereiktų permokėti, tai šitą rekomendavo: https://padangos123.lt/kleber-krisalp-hp3/83442/

 

Šitas ir pats pirkau. Kažkuriais metais padangų testuose 15 vietą užėmė. Nėra blogai kaip už tokią kainą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šitas ir pats pirkau. Kažkuriais metais padangų testuose 15 vietą užėmė. Nėra blogai kaip už tokią kainą.

 

Pagal 2018 autobild testą, tai 3 vietoj buvo, tai manau išvis neblogai: https://padangos123.lt/naudinga-informacija/padangu-testu-rezultatai/top-20-padangu-pagal-autobild/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Darai labai didelę klaidą dėdamas į prieky dygliuotas, į galą ne. Dygliai turi būti arba ant visų ratų arba niekur. Tai turėtų būti reglamentuota įstatymiškai.

 

Kas liečia padangų testus, tai mažiau kreipkit dėmesio į juos. Dažnu atveju juos daro patys padangų gamintojai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Darai labai didelę klaidą dėdamas į prieky dygliuotas, į galą ne. Dygliai turi būti arba ant visų ratų arba niekur. Tai turėtų būti reglamentuota įstatymiškai.

 

Kas liečia padangų testus, tai mažiau kreipkit dėmesio į juos. Dažnu atveju juos daro patys padangų gamintojai.

 

Gal pats ką nors gero turi rekomenduoti iš žieminių?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik naujos. Jokių restauruotų, jokių dėvėtų (nes kainos kosminės).

Dedu kiniškas ir nesiparinu. Kartais atrodo, kad sukibimas geresnis nei brand'inių. Aišku jos triukšmingesnės, bet galiu su tuo susitaikyt už tokį kainos skirtumą. Tik reikia atkreipti dėmesį, kad ne visos pigiausios yra kiniškos, paskutiniu metu pasitaiko jugoslaviškų, ukrainietiškų ir pan., jų asmeniškai netestavau, montuotojai sako, kad jų net nepavyksta subalansuoti. O šiais metais jau netgi atsirado restauruotų, kurios parduodamos kaip naujos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Darai labai didelę klaidą dėdamas į prieky dygliuotas, į galą ne. Dygliai turi būti arba ant visų ratų arba niekur. Tai turėtų būti reglamentuota įstatymiškai.

 

Kas liečia padangų testus, tai mažiau kreipkit dėmesio į juos. Dažnu atveju juos daro patys padangų gamintojai.

kodel dygliai blogai tik ant varomu ratu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Darai labai didelę klaidą dėdamas į prieky dygliuotas, į galą ne. Dygliai turi būti arba ant visų ratų arba niekur. Tai turėtų būti reglamentuota įstatymiškai.

 

Kas liečia padangų testus, tai mažiau kreipkit dėmesio į juos. Dažnu atveju juos daro patys padangų gamintojai.

Kodel sakai blogai? Man svarbiausia pravažumo reikia kaip minejau nes tenka i tokia ikalne kilt link namu ir ne visada ziema pavyksta uzvaziuoti kd ir su naujom minksto misinio padangom. Ne del stabilumo ar panasiai perku. Ar sakai kad uzsukt gali kur ant ledo gala tada?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats apie restauruotas ar devėtas net neturiu minties. Bet jeigu kiniškas ar tas iš pigiausių dedi, tai jo, nelabai tuomet ką ir patarsi.

Visą automobilisto karjerą irgi buvau skeptiškas, pripažindavau tik brand'ines padangas, nes kadaise tos pigios iš tikro labai blogai važiavo. Kartą reikėjo padangų laikinai mašinai, dėvėtos kainavo 40-50€/vnt, naujos 35€/vnt, galvoju pabandysiu ir likau nustebęs kaip jos gerai važiuoja. Dabar laikai keičiasi, kiniečiai gamina vienus geriausių pasaulyje telefonų ir kitą elektroniką, tai kodėl jie negali pagaminti gerų padangų? O brand'inės padangos ne visada garantuoja kokybę, pasitaikė ne vienas modelis, kuris nekibo žiemą. Pvz., GoodYear kokybės atžvilgiu aplamai paskutinis šlamštas, pigiausios kinietiškos geresnės.

 

kodel dygliai blogai tik ant varomu ratu?

Nesvarbu ar ant varomu ar ne. Svarbu, kad ant visų ratų būtų arba su dygliais arba be.

 

Kodel sakai blogai? Man svarbiausia pravažumo reikia kaip minejau nes tenka i tokia ikalne kilt link namu ir ne visada ziema pavyksta uzvaziuoti kd ir su naujom minksto misinio padangom. Ne del stabilumo ar panasiai perku. Ar sakai kad uzsukt gali kur ant ledo gala tada?

Nedygliuotos padangos žymiai slidesnės ant ledo ar suspausto sniego nei dygliuotos. Dygliuotos padangos žymiai slidesnės ant šlapio asfalto.

Įsivaizduokim: užsidėjai dygliuotas ant priekio, nedygliuotas ant galo. Važinėji kasdien šlapiom miesto gatvėm, galas sukimba, priekis nelabai, gaudai understeer'ą, bet jei važiuoji ramiai su juo nėra sunku susitvarkyt net mažiau patyrusiam vairuotojui, kaip ir viskas ok (neskaitant to, kad lėkdamas dideliu greičiu užmiesčio kely gali nuslysti nuo posūkio). Bet, išvažiuoji į nevalytą apledėjusį kelią, staiga sukibimas kardinaliai pasikeičia, dabar priekis kimba, galas ne, bet tu jau pripratęs prie understeer'o vairuoji lygiai taip pat kaip ir anksčiau, ko pasekoje pagauni "oversteer'ą" ir užsisuki. Aišku mašinose su stabilumo kontrole tas mažiau aktualu, bet nemažai žmonių važinėja su girlianda skydelyje, tap pat stipriai užsimetus ta sistema jau gali nepadėt.

Gyvas pavyzdys iš praeitos žiemos: pažįstamas, stažo nedaug, bet jau ne pacukas, važinėja ramiai. Dėjo žieminius ratus, kažkoks liaudies ekspertas patarė jam dėti dygliuotus į galą. Užsidėjo, spėjo nuvažiuoti vos 3km šlapiu asfaltu, lygioj vietoj užmetė galą ir įlėkė griovį. Nes kaip sakiau dygliai slidūs ant šlapio.

Kai vienodos padangos ant visų 4 ratų tada mašina vienodai sukimba arba vienodai slysta ir ją lengviau suvaldyt. Čia jum sakau kaip drifteris, ne šiaip delfi straipsnių prisiskaitęs.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visą automobilisto karjerą irgi buvau skeptiškas, pripažindavau tik brand'ines padangas, nes kadaise tos pigios iš tikro labai blogai važiavo. Kartą reikėjo padangų laikinai mašinai, dėvėtos kainavo 40-50€/vnt, naujos 35€/vnt, galvoju pabandysiu ir likau nustebęs kaip jos gerai važiuoja. Dabar laikai keičiasi, kiniečiai gamina vienus geriausių pasaulyje telefonų ir kitą elektroniką, tai kodėl jie negali pagaminti gerų padangų? O brand'inės padangos ne visada garantuoja kokybę, pasitaikė ne vienas modelis, kuris nekibo žiemą. Pvz., GoodYear kokybės atžvilgiu aplamai paskutinis šlamštas, pigiausios kinietiškos geresnės.

 

 

Nesvarbu ar ant varomu ar ne. Svarbu, kad ant visų ratų būtų arba su dygliais arba be.

 

 

Nedygliuotos padangos žymiai slidesnės ant ledo ar suspausto sniego nei dygliuotos. Dygliuotos padangos žymiai slidesnės ant šlapio asfalto.

Įsivaizduokim: užsidėjai dygliuotas ant priekio, nedygliuotas ant galo. Važinėji kasdien šlapiom miesto gatvėm, galas sukimba, priekis nelabai, gaudai understeer'ą, bet jei važiuoji ramiai su juo nėra sunku susitvarkyt net mažiau patyrusiam vairuotojui, kaip ir viskas ok (neskaitant to, kad lėkdamas dideliu greičiu užmiesčio kely gali nuslysti nuo posūkio). Bet, išvažiuoji į nevalytą apledėjusį kelią, staiga sukibimas kardinaliai pasikeičia, dabar priekis kimba, galas ne, bet tu jau pripratęs prie understeer'o vairuoji lygiai taip pat kaip ir anksčiau, ko pasekoje pagauni "oversteer'ą" ir užsisuki. Aišku mašinose su stabilumo kontrole tas mažiau aktualu, bet nemažai žmonių važinėja su girlianda skydelyje, tap pat stipriai užsimetus ta sistema jau gali nepadėt.

Gyvas pavyzdys iš praeitos žiemos: pažįstamas, stažo nedaug, bet jau ne pacukas, važinėja ramiai. Dėjo žieminius ratus, kažkoks liaudies ekspertas patarė jam dėti dygliuotus į galą. Užsidėjo, spėjo nuvažiuoti vos 3km šlapiu asfaltu, lygioj vietoj užmetė galą ir įlėkė griovį. Nes kaip sakiau dygliai slidūs ant šlapio.

Kai vienodos padangos ant visų 4 ratų tada mašina vienodai sukimba arba vienodai slysta ir ją lengviau suvaldyt. Čia jum sakau kaip drifteris, ne šiaip delfi straipsnių prisiskaitęs.

Dėkui už atsakymą. O ką galėtum pakomentuot apie dygliuojamas padangas (nedygliuotas). Pvz. Hankook Winter i*Pike RS W419? Kaip suprantu tokia pat kaip ir dygliuota versija tik be sypu. Kaip tokie variantai, lyginant pvz su panasiom minksto misinio, kas labiau pasiteisintu, ir tokios skaitosi minksto misinio ar ne, neteko gyvai dar apziuret. biggrin.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mišinio minkštumas nenurodo sukibimo. Kad patikrint/palygint padangas reikia jas testuoti ant to paties auto, vienodų matmenų, vienodom sąlygom. Internete galima rasti daug panašių atsiliepimų "turėjau xxx padangas, pakeičiau į yyy, važiuoja žymiai geriau", nors iš tikro tai todėl, kad xxx buvo jau sudėvėtos, o yyy naujos. Pakeitus iš yyy į xxx sakytų tą patį. Arba "pirkau naujas xxx ant praeitos mašinos, važiavo blogai, dabartinei mašinai uždėjau yyy, važiuoja daug geriau", nors iš tikro praeitoj mašinoj buvo subyrėjus važiuoklė, pabėgęs suvedimas, kitoks svorio pasiskirstymas ir pan., su yyy padangom būtų važiavus taip pat.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už atsakymą. O ką galėtum pakomentuot apie dygliuojamas padangas (nedygliuotas). Pvz. Hankook Winter i*Pike RS W419? Kaip suprantu tokia pat kaip ir dygliuota versija tik be sypu. Kaip tokie variantai, lyginant pvz su panasiom minksto misinio, kas labiau pasiteisintu, ir tokios skaitosi minksto misinio ar ne, neteko gyvai dar apziuret. biggrin.gif

 

 

Minkštesnis mišinys yra jei tu gyveni užmiestyje, nevalyti keliai, tuomet taip, jei daugiau praleidi laiko mieste ir važinėjant ilgus atstumus, jas greit sunešiosi, jos skleis garsą prie didesnio greičio. Tačiau gyvenant užmiestyje tikrai nėra būtini dygliai, minkštesnis mišinys turi gerą sukibimą su ledu, tad pakilimas į apledėjusį kalną tampa paprastas. Hankook'o minkštesnio mišinio padangos yra tikrai geros, raštas jau pasitvirtinęs keleta metų, o ir nusiskundimų naudojant pagal paskirtį nėra. Padangos pagal kainos kokybės santykį, ir imant jog tai yra minkštesnio mišinio (minkštas naudojamas sportui, ir yra panašaus kietumo į sumaigyta plasteliną, atsfaltu nevažiuosi su tokiomis).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 11 mėnesių...

Imk bet kokias pigiausias, svarbu būtų asimetriškos ir grynai kinietiškos. Geriausia kreipkis į padangų montuotojus, patars kokias deda visiems, kurios geriausiai balansuojasi ir kurioms drąsiai gali duot garantiją. Galiu rekomenduot "Padangų Rojus".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad ir kokias issirinksi vis atsiras kasnors kuris papasakos kodel jos blogos, o jei ir neatsiras tai vistiek aiskins kad ant bmw tokios o ant audi anokios, butinai paaiskins kodel mishelin geriau nei dunlop arba atvirksciai, kiek zmoniu tiek nuomoniu. Is mano puses rinkis ziemines pagal tu saliu pavyzdzius kur buna gilios ziemos, o ne tiesiog kinietiskos nes pigios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...