Pereiti prie turinio

Xoom užsidirbk 40€ Laikas ribotas paskubėkite!


Rekomenduojami pranešimai

Temos autoriui reikėtų susirūpinti, nes 2 dienos kaip atšaukta operacija, o pinigų sąskaitoje nėra.

 

Tai reiškia kažkur sistemoje pastrigo tavo pinigai pamėgink paskambinti į jų telefonus taip greičiau bus. Nes aš jau į support parašiau lauksime atsakymo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jūs vedat iš LT banko kortelės į Revolut 50 eur. O gavėjo adresą kokį rašot, nes mano yra toks pat kaip ir LT sąskaitos, t.y Lietuva. Ir vedant iš EUR -> GBP renkatės Revolut'e UK sąskaitą ar EUR? Nes Revolut'e mano UK sąskaita prasideda LT45xx, o EUR sąskaita GB484xx.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jūs vedat iš LT banko kortelės į Revolut 50 eur. O gavėjo adresą kokį rašot, nes mano yra toks pat kaip ir LT sąskaitos, t.y Lietuva. Ir vedant iš EUR -> GBP renkatės Revolut'e UK sąskaitą ar EUR? Nes Revolut'e mano UK sąskaita prasideda LT45xx, o EUR sąskaita GB484xx.

 

Adresai nesvarbu jie ten nelabai ką jau tikrina :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jūs vedat iš LT banko kortelės į Revolut 50 eur. O gavėjo adresą kokį rašot, nes mano yra toks pat kaip ir LT sąskaitos, t.y Lietuva. Ir vedant iš EUR -> GBP renkatės Revolut'e UK sąskaitą ar EUR? Nes Revolut'e mano UK sąskaita prasideda LT45xx, o EUR sąskaita GB484xx.

 

Iš LT banko į Revolut 50 eurų į GB sąskaitą, ten rašai savo adresą tokį pat kaip ir LT sąskaitos, EUR -> GBP kai vedi pasirenki Revolut GB sąskaitą ir ten yra LOCAL ir pasirenki Account 8 skaitmenų ir Sort code 6 skaitmenų. Tu SWIFT turbūt žiūri, o reikia local žiūrėti GB Revolut sąskaitoje. Tikiuos niekur nesuklydau atsakydamas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...