Pereiti prie turinio

Automobiliu tarsos mokestis


Rekomenduojami pranešimai

 

Nematau prasmės šios peticijos. Dauguma ES šalių yra įvairūs apribojimai ir mokesčiai dėl CO2. Žinoma, galėtų būti koks nors pereinamasis laikotarpis, kad žmonės spėtų atsinaujinti autoparką.

 

Iš esmės matau daugiau teigiamos pusės iš šių mokesčių, nei neigiamos. Žinoma, pyksta tie, kuriuos labiausiai tai palies, tačiau turime kažkaip pereiti prie "švaresnių" automobilių. Juk važiuojant paskui techniškai netvarkingą automobilį visada norisi jį aplenkti, kad nereiktų kvėpuoti tais juodais nuodais, kurie išeina iš išmetimo vamzdžių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nematau prasmės šios peticijos. Dauguma ES šalių yra įvairūs apribojimai ir mokesčiai dėl CO2. Žinoma, galėtų būti koks nors pereinamasis laikotarpis, kad žmonės spėtų atsinaujinti autoparką.

 

Iš esmės matau daugiau teigiamos pusės iš šių mokesčių, nei neigiamos. Žinoma, pyksta tie, kuriuos labiausiai tai palies, tačiau turime kažkaip pereiti prie "švaresnių" automobilių. Juk važiuojant paskui techniškai netvarkingą automobilį visada norisi jį aplenkti, kad nereiktų kvėpuoti tais juodais nuodais, kurie išeina iš išmetimo vamzdžių.

 

 

Pyksta/pyks mažesnes pajamas gaunanti tautos dalis, kas realiai yar didžioji dalis. Įsivaizduok uždirbi 600, nori dar ir taupytis kažkokiam geresniam tikslui, o vairuoji 2000m passatą dyzelį. Nu ir ką, teks susimokėt 200-300€ nes senas dyzelis. Ganėtintai didelė suma kuri yra visiškai neplanuota.

Jeigu mokesčio netaikys atbuline tvarka tai galbūt nepykčiau. Turite laiko iki naujų metų nusipirkti automobilį ilgesniam laikui. Pats vairuoju 20m senumo trantuką nes pigus išlaikymas ir ekonomiškas. Atsinaujinti nematau prasmės, tuos pinigus kuriuos išleisčiau ant nuvertėjančio automobilio galėčiau panaudoti geresniais tikslais.

 

TL;DR; Nuskriaus mažiausiai uždirbančius/nepasiturinčius. Ne iš gero gyvenimo su senais trantais važinėja žmonės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na mano manymu nelabai logiskas ir progresyvus istatymas. Logiskai mastant ka jis pakeis? Jei zmogus pirks automobili uz 10 - 15k tarkim tai jam tikrai nerupes tas tarsos mokestis ir jis gales leisti sau ji susimoketi 500 ar 1000 eur. Tuos 350g co2 nelabai zinau koks gali dyzelinis auto ismesti, turejau ML 2006 4l dyzeli tai ant paso buvo 250 co2. Mano manymu sitas tarsos mokesti veiks tik siuo atveju - neapsimokes pirkti ir registruoti "Persitvarkymo laiku" automobiliu kaip ceskes, bulkos, b3,b4,b5 passatai, silkes ir t.t, nes automobilis kainuos 500 - 1000 eur ir tarkim tiek pat uz tarsa reikes sumoketi. Tai siuo atveju neapsimoka. Bet ir vel cia apkraunamas tik - paprastas, dirbantis zmogus, kuris po sio mokescio ivedimo tikrai negalvos apie savo seno tarsaus automobilio pardavima, vazines tiesiog iki kol kojos pro dugna iskris.. As manau visi kaip pirko taip ir pirks automobilius, negalvodami apie si tarsos mokesti. Ir tas auto parkas su Seimunu logika nelabai manau, kad atsinaujins ir bus toks koks likes su neaiskiu biudzeto pildimu...

 

Mano manymu turetu buti taip, kad reikia kontroliuoti i LT importuojamus senus grabus is Europos, padaryti, kad tiesiog neapsimoketu registruoti automobiliu iki Euro 4. Tada visi gyventume svariau ir LT parkas atsinaujintu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pyksta/pyks mažesnes pajamas gaunanti tautos dalis, kas realiai yar didžioji dalis. Įsivaizduok uždirbi 600, nori dar ir taupytis kažkokiam geresniam tikslui, o vairuoji 2000m passatą dyzelį. Nu ir ką, teks susimokėt 200-300€ nes senas dyzelis. Ganėtintai didelė suma kuri yra visiškai neplanuota.

Jeigu mokesčio netaikys atbuline tvarka tai galbūt nepykčiau. Turite laiko iki naujų metų nusipirkti automobilį ilgesniam laikui. Pats vairuoju 20m senumo trantuką nes pigus išlaikymas ir ekonomiškas. Atsinaujinti nematau prasmės, tuos pinigus kuriuos išleisčiau ant nuvertėjančio automobilio galėčiau panaudoti geresniais tikslais.

 

TL;DR; Nuskriaus mažiausiai uždirbančius/nepasiturinčius. Ne iš gero gyvenimo su senais trantais važinėja žmonės.

 

Ar aš kažką praleidau? Lygtais skaičiau, kad mokestį taikys tik naujai registruotiems trantams ar daug CO2 išskiriančiom transporto priemonėms.

 

Atsiprašau, tačiau man juokingas pasiteisinimas "ne iš gero gyvenimo su senais trantais gi važinėja žmonės". Tai ką, kad kitas žmogus mažiau uždirba turi kentėti kitų žmonių sveikata? Visiems žmonėms duotos galvos ant pečių, tie, kur kaip sakai, ne iš gero gyvenimo su tais trantais važinėja toliau savo sofkutės ir bambalio nemato ir tokių tikrai vienetai kurie iš tikro stengiasi, tačiau gyvenime tiesiog nesiseka, kad ir kiek kartų nesisektų, jei žmogus iš tos nesėkmės nesugeba įžvelgti galimybių, tai čia pačio žmogaus problema.

 

Verkšlenti visi sugeba, o kažką daryti, tobulėti, mokytis ne visi, juk tam reikia pastangų, o juk paprasčiau paloti, kaip gyventi sunku, duokit pašalpos...

Redagavo Miratas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pyksta/pyks mažesnes pajamas gaunanti tautos dalis, kas realiai yar didžioji dalis. Įsivaizduok uždirbi 600, nori dar ir taupytis kažkokiam geresniam tikslui, o vairuoji 2000m passatą dyzelį. Nu ir ką, teks susimokėt 200-300€ nes senas dyzelis. Ganėtintai didelė suma kuri yra visiškai neplanuota.

Jeigu mokesčio netaikys atbuline tvarka tai galbūt nepykčiau. Turite laiko iki naujų metų nusipirkti automobilį ilgesniam laikui. Pats vairuoju 20m senumo trantuką nes pigus išlaikymas ir ekonomiškas. Atsinaujinti nematau prasmės, tuos pinigus kuriuos išleisčiau ant nuvertėjančio automobilio galėčiau panaudoti geresniais tikslais.

 

TL;DR; Nuskriaus mažiausiai uždirbančius/nepasiturinčius. Ne iš gero gyvenimo su senais trantais važinėja žmonės.

 

Kaip tai neplanuota didele suma? Perkant automobili iskart pagalvosi ir apie tarsos mokesti. Tai jokiu neplanuotu sumu nematau. Viskas cia logiska ir normalu. As taip pat uz sita istatyma, nes nematau ko cia verkti. Nuvaziuok i UK ar Norvegija.. Pamatysi mokesciu automobiliui kokiu neesi net pagalvojes, kad gali buti. Vakarejam ir turime laikytis standartu kazkokiu.

 

Ir pritariu Miratui. Niekas nekaltas, kad tas zmogus nesusikure geresnio gyvenimo. Visi mes vienodi, visi pradedam nuo 0, bet kazkodel vieni stengiasi, mokosi, domisi, eina ir daro, kiti prabaliavoja savaitgalius ir paskui nepamena, kaip jo 10 metu praejo. Tokie zmones yra patys kalti. Niekas jiems neliepe dirbt kazkur, niekas neliepe ir mokytis ar siekt kazko. Kiekvienas pasirenka ka nori veikti gyvenime, o jei paskui verkia, tai tokioj stadijoje turetu susimastyti ir pabandyti apversti savo gyvenima, o ne skustis pastoviai, kaip blogai jam. XXI amzius.. Viska informacija ranka pasiekiama siais laikais, jei kas noretu, tai ir nebeverktu, o imtu ir kazka pakeistu gyvenime savo.

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tai neplanuota didele suma? Perkant automobili iskart pagalvosi ir apie tarsos mokesti. Tai jokiu neplanuotu sumu nematau. Viskas cia logiska ir normalu. As taip pat uz sita istatyma, nes nematau ko cia verkti. Nuvaziuok i UK ar Norvegija.. Pamatysi mokesciu automobiliui kokiu neesi net pagalvojes, kad gali buti. Vakarejam ir turime laikytis standartu kazkokiu.

 

Ir pritariu Miratui. Niekas nekaltas, kad tas zmogus nesusikure geresnio gyvenimo. Visi mes vienodi, visi pradedam nuo 0, bet kazkodel vieni stengiasi, mokosi, domisi, eina ir daro, kiti prabaliavoja savaitgalius ir paskui nepamena, kaip jo 10 metu praejo. Tokie zmones yra patys kalti. Niekas jiems neliepe dirbt kazkur, niekas neliepe ir mokytis ar siekt kazko. Kiekvienas pasirenka ka nori veikti gyvenime, o jei paskui verkia, tai tokioj stadijoje turetu susimastyti ir pabandyti apversti savo gyvenima, o ne skustis pastoviai, kaip blogai jam. XXI amzius.. Viska informacija ranka pasiekiama siais laikais, jei kas noretu, tai ir nebeverktu, o imtu ir kazka pakeistu gyvenime savo.

 

 

sharing is caring :) Nebuvo ir niekada nebus, kad visiems sektųsi.

 

 

Daug kur moka Europoj ir mokesčiai nemaži, bet kažkaip nei vienas nepaminėjo perkamosios galios. Apie UK mašinų kainą net nešneku. Kad toks įstatymas turi būti - tikrai sutinku. Bet manau turėtų būti kažkoks mokesčių progresyvumas ir paskatinimas normalus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sharing is caring :) Nebuvo ir niekada nebus, kad visiems sektųsi.

 

 

Daug kur moka Europoj ir mokesčiai nemaži, bet kažkaip nei vienas nepaminėjo perkamosios galios. Apie UK mašinų kainą net nešneku. Kad toks įstatymas turi būti - tikrai sutinku. Bet manau turėtų būti kažkoks mokesčių progresyvumas ir paskatinimas normalus.

 

As ir nesakiau, kad visiems turi sektis, bet 1000+++ uzdirbt nereikia sekmes, o reikia proto. Jei pragertos smegenys ir moka tik kitu pinigus skaiciuot, tai ka tokiam pasakyt? Tokie daugiausiai ir loja, ir verkia.

 

Kokios perkamosios galios? Mokesciu sitas dydis, kuris bus irgi yra logiskas - nera didelis tikrai. Grabam apsidumynusiems, taip jis didelis, bet tam ir veda sita istatyma, kad keistusi autoparkas.

 

Kaip tik vakar autostradoj vaziavau, tai priekyje audi 100 (liaudiskai vadinama silke) islindo kazkokia, kai pradejo spaust, tai per dumus, net priesrukyniu jo nesimate. Per tokius gali ir avarija padaryt, kai papus tau i langa. Traktoristai.

Redagavo BALCITOM
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tai neplanuota didele suma? Perkant automobili iskart pagalvosi ir apie tarsos mokesti. Tai jokiu neplanuotu sumu nematau. Viskas cia logiska ir normalu. As taip pat uz sita istatyma, nes nematau ko cia verkti. Nuvaziuok i UK ar Norvegija.. Pamatysi mokesciu automobiliui kokiu neesi net pagalvojes, kad gali buti. Vakarejam ir turime laikytis standartu kazkokiu.

 

Ir pritariu Miratui. Niekas nekaltas, kad tas zmogus nesusikure geresnio gyvenimo. Visi mes vienodi, visi pradedam nuo 0, bet kazkodel vieni stengiasi, mokosi, domisi, eina ir daro, kiti prabaliavoja savaitgalius ir paskui nepamena, kaip jo 10 metu praejo. Tokie zmones yra patys kalti. Niekas jiems neliepe dirbt kazkur, niekas neliepe ir mokytis ar siekt kazko. Kiekvienas pasirenka ka nori veikti gyvenime, o jei paskui verkia, tai tokioj stadijoje turetu susimastyti ir pabandyti apversti savo gyvenima, o ne skustis pastoviai, kaip blogai jam. XXI amzius.. Viska informacija ranka pasiekiama siais laikais, jei kas noretu, tai ir nebeverktu, o imtu ir kazka pakeistu gyvenime savo.

 

Nebūtina būti pijoku ar dar kažkokiu, kad kažko nepasiektum. Yra begalės faktorių, kurie gali lemti mažesnį uždarbį, vyresnio amžiaus žmonėms juolabiau. Galų gale, yra paprastų darbų, kuriems yra reikalingi paprasti darbuotojai, tačiau jų algos nesukuria perkamosios galios. Reikia juk ir valytojų, ir kasininkų - jei visi bus tokie ahujenai protingi ir kažko siekiantys, kas dirbs tuos paprastesnius darbus? Ir ar tie žmonės sugebės išsilaikyti?

 

Viską reikia vertinti ne tik iš savo perspektyvos, kaip kad daro dauguma. Aš visiškai sutinku, kad žmogus gali susikurti gerą gyvenimą, tik tam reikia pastangų, noro mokytis ir t.t. Tačiau ne visi tokie žmonės - kai kuriems jau amžius ne tas, kitiems neleidžia sveikata ar kitos gyvenimo aplinkybės, kurių arba nesuplanuosi, arba kurios buvo nulemtos ankstesnio laikmečio. Ne pagal save reikia vertinti viską, o žvelgti į visumą.

 

Visuma rodo tai, kad tiems, kurie gali sau ir taip daug ką leisti, bus visiškai pofik, o tiems, kurie vos suduria galą su galu turės dar daugiau vargo. Todėl šis mokestis nėra racionalus. Žinoma, kad taršos mokesčio reikia, tačiau šis mokestis turi būti kaip prabangos mokestis - siūlantis alternatyvas, o ne peilį po kaklu.

 

Tokie mokesčiai turėtų versti mažesnes pajamas gaunančius žmonės persėsti iš senų ir galingų triperių į taupesnes mašinas, o ne versti pirkti kuo naujesnį automobilį, kai su esamomis pajamomis sunkiai pavyksta išlaikyti seną.

 

Ne veltui sakoma, kad sotus alkano neužjaučia, nes va tokios temos ir kai kurių žmonių požiūris tą įrodo.

 

Pamatuoti ir tinkamai sukonstruoti mokesčiai yra gerai, tačiau jų esmė turėtų būti kurti bendrą gėrį - visoms pusėms. Dabartinis variantas akivaizdžiai nekuria gėrio visoms pusėms.

 

Galų gale, kitas klausimas kyla, kaip šitie pinigai bus panaudoti? Iš komentarų matosi, kad daug žmonių į tai net nesigilina, nes jiems per daug širdį skauda, kad kokia vieniša motina savo vaikus į mokyklą veža su dūmais apsipilusiu triperiu.

 

Prieš kalbant apie mokesčio įvedimą, norėtųsi išgirsti konkretų planą, kur visi tie surinkti pinigai bus panaudoti, nes mokestis be protingo pinigų panaudojimo yra tikrai nereikalingas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebūtina būti pijoku ar dar kažkokiu, kad kažko nepasiektum. Yra begalės faktorių, kurie gali lemti mažesnį uždarbį, vyresnio amžiaus žmonėms juolabiau. Galų gale, yra paprastų darbų, kuriems yra reikalingi paprasti darbuotojai, tačiau jų algos nesukuria perkamosios galios. Reikia juk ir valytojų, ir kasininkų - jei visi bus tokie ahujenai protingi ir kažko siekiantys, kas dirbs tuos paprastesnius darbus? Ir ar tie žmonės sugebės išsilaikyti?

 

Todėl tie paprasti darbai pirmiausiai ir bus pakeisti automatizuotais robotais. Jau dabar plečiasi savitarnos kasos, jau dabar yra vis tobulėjančių robotų siurblių su plovimo funkcijomis, langų plovimo robotai.

 

Viską reikia vertinti ne tik iš savo perspektyvos, kaip kad daro dauguma. Aš visiškai sutinku, kad žmogus gali susikurti gerą gyvenimą, tik tam reikia pastangų, noro mokytis ir t.t. Tačiau ne visi tokie žmonės - kai kuriems jau amžius ne tas, kitiems neleidžia sveikata ar kitos gyvenimo aplinkybės, kurių arba nesuplanuosi, arba kurios buvo nulemtos ankstesnio laikmečio. Ne pagal save reikia vertinti viską, o žvelgti į visumą.

 

Visuma rodo tai, kad tiems, kurie gali sau ir taip daug ką leisti, bus visiškai pofik, o tiems, kurie vos suduria galą su galu turės dar daugiau vargo. Todėl šis mokestis nėra racionalus. Žinoma, kad taršos mokesčio reikia, tačiau šis mokestis turi būti kaip prabangos mokestis - siūlantis alternatyvas, o ne peilį po kaklu.

 

 

Tokią nuomonę susidariau ne šiaip sau, mačiau, kaip žmonės elgiasi neturėdami iš ko gyventi, jie tiesiog prašo kitų jiems padėti, nors turi n galimybių tiesiog atsikelti nuo sofkutės ir pradėti dirbti. Tie, kurie pastoviai verkšlena, dažniausi nieko nekeičia gyvenime, kad kažkas pasikeistų. Taip, yra įvairių aplinkybių, sveikatos problemas labiausiai pateisinu, kodėl gali būti sunkiau kažką keisti gyvenime.

 

Tokie mokesčiai turėtų versti mažesnes pajamas gaunančius žmonės persėsti iš senų ir galingų triperių į taupesnes mašinas, o ne versti pirkti kuo naujesnį automobilį, kai su esamomis pajamomis sunkiai pavyksta išlaikyti seną.

 

Ne veltui sakoma, kad sotus alkano neužjaučia, nes va tokios temos ir kai kurių žmonių požiūris tą įrodo.

 

Pamatuoti ir tinkamai sukonstruoti mokesčiai yra gerai, tačiau jų esmė turėtų būti kurti bendrą gėrį - visoms pusėms. Dabartinis variantas akivaizdžiai nekuria gėrio visoms pusėms.

 

Jei mokesčiai nugultų tik ant didesnės vertės automobilių, kokią tai problemą spręstų? O gi jokios, čia pagrindinis klausimas, tai tarša, kurią generuoja senų ir galingesnių automobilių turėtojai. Kodėl turi kentėti mūsų sveikatos dėl kitų žmonių, kuriems tiesiog nesiseka su pajamomis? Ar tie žmonės nepagalvoja, kad jų išmetamos kietosios dalelės patenka į mūsų plaučius ir taip sukelia vėžį ir kitas ligas? Va kur tikri individualistai, galvoja tik apie save, kaip pigiau nuvažiuoti iš taško A į tašką B, tačiau kenkia mūsų sveikatai.

 

Asmeniškai pats neseniai gyvenau kelis mėnesius be mašinos, galiu pasakyti, kad visus miesto taškus galima pasiekti su viešuoju transportu ir visokiais citybee, todėl pasakyčiau tokiam verkšlentojui, jei neužtenka pajamų mažiau taršiam automobiliui, pasitaupyk, vadinasi dar ne laikas tau pirktis automobilį.

 

 

Galų gale, kitas klausimas kyla, kaip šitie pinigai bus panaudoti? Iš komentarų matosi, kad daug žmonių į tai net nesigilina, nes jiems per daug širdį skauda, kad kokia vieniša motina savo vaikus į mokyklą veža su dūmais apsipilusiu triperiu.

 

Prieš kalbant apie mokesčio įvedimą, norėtųsi išgirsti konkretų planą, kur visi tie surinkti pinigai bus panaudoti, nes mokestis be protingo pinigų panaudojimo yra tikrai nereikalingas.

 

Šis įstatymas tikrai turi nemažai trūkumų, tačiau, reikia džiaugtis, kad pradėjo spręsti šį klausimą, nes palyginus su kitomis ES šalimis, jau buvo seniai laikas.

 

Na, o apie pinigų panaudojimą, čia jau visiškai atskiras topic'as, nes visi žinome, kad seime sėdi tie, kurie tik ir galvoja, kaip nusukti vieną kitą mln € iš biudžeto ir pašildyti savo kišenes.

Redagavo Miratas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Todėl tie paprasti darbai pirmiausiai ir bus pakeisti automatizuotais robotais. Jau dabar plečiasi savitarnos kasos, jau dabar yra vis tobulėjančių robotų siurblių su plovimo funkcijomis, langų plovimo robotai.

 

Bus nėra lygu yra. Kai taip nutiks, tada ir bus kita kalba, bet dabar pernelyg užbėgama įvykiams už akių.

 

 

 

Tokią nuomonę susidariau ne šiaip sau, mačiau, kaip žmonės elgiasi neturėdami iš ko gyventi, jie tiesiog prašo kitų jiems padėti, nors turi n galimybių tiesiog atsikelti nuo sofkutės ir pradėti dirbti. Tie, kurie pastoviai verkšlena, dažniausi nieko nekeičia gyvenime, kad kažkas pasikeistų. Taip, yra įvairių aplinkybių, sveikatos problemas labiausiai pateisinu, kodėl gali būti sunkiau kažką keisti gyvenime.

 

Nereikėtų iš kelių pavyzdžių susidaryti nuomonę apie visus. Aš taip pat visokių pavyzdžių esu matęs ir taip - yra daugybė tų, kurie nori, kad kiti viską padarytų už juos, o ne patys stengiasi. Tačiau taip pat yra daugybė tokių, kurie labai stengiasi, bet aplinkybės paprasčiausiai yra nedėkingos.

 

Jei mokesčiai nugultų tik ant didesnės vertės automobilių, kokią tai problemą spręstų? O gi jokios, čia pagrindinis klausimas, tai tarša, kurią generuoja senų ir galingesnių automobilių turėtojai. Kodėl turi kentėti mūsų sveikatos dėl kitų žmonių, kuriems tiesiog nesiseka su pajamomis? Ar tie žmonės nepagalvoja, kad jų išmetamos kietosios dalelės patenka į mūsų plaučius ir taip sukelia vėžį ir kitas ligas? Va kur tikri individualistai, galvoja tik apie save, kaip pigiau nuvažiuoti iš taško A į tašką B, tačiau kenkia mūsų sveikatai.

 

O čia reikėtų pradėti visiškai nuo kitos pusės. :) Daugiausiai teršia techninis transportas, logistikos ir pramonės įmonės, tad pirma turėtų būti reguliuojama tarša ne paprastų žmonių gyvenime, o versle.

 

Kitas dalykas - teršia visi. Turi kažkokį naujesnį automobilį, tai ką, jis jau išvis nebeteršia aplinkos? Bijai vilko, neik į mišką. Visgi toks dalykas, kad dėl mokesčio žmogus persės į vos mažiau taršesnį automobilį tikrai nepadarys didelių pokyčių. Galų gale, dauguma žmonių vairuoja tuos taršius automobilius tikrai ne iš piktos valios ir tikrai ne norėdami kenkti kitiems. Žinoma, yra visokių pacukų, kurie geriau nusipirks seną, bet kietesnį triperį nei naujesnį kibiriuką - tokių tikrai nepateisinu. Tačiau ne visi žmonės tokie.

 

Asmeniškai pats neseniai gyvenau kelis mėnesius be mašinos, galiu pasakyti, kad visus miesto taškus galima pasiekti su viešuoju transportu ir visokiais citybee, todėl pasakyčiau tokiam verkšlentojui, jei neužtenka pajamų mažiau taršiam automobiliui, pasitaupyk, vadinasi dar ne laikas tau pirktis automobilį.

 

Iš dalies, tiesa. Aš pats sakau, kad mieste automobilis nėra labai reikalingas, nes viskas pasiekiama. Vis dėlto gyventi reikia ne savo mažam pasaulėly, o žiūrėti visos šalies mastu. Jei Vilniuje ar Kaune viešuoju transportu lengvai viską gali pasiekti, ar manai, kad tas pats galioja visoje Lietuvoje? Didmiesčiuose viskas ok, bet mažuose miesteliuose be automobilio gyventi praktiškai neįmanoma. O giliau žvelgiant, mažesniuose miesteliuose ir atlyginimai įprasti mažesni nei didmiesčiuose, tad gaunasi toks užburtas ratas, kurį kažkaip reikia bandyti išspręsti ir tas būdas tikrai nėra papildomi mokesčiai.

 

 

Šis įstatymas tikrai turi nemažai trūkumų, tačiau, reikia džiaugtis, kad pradėjo spręsti šį klausimą, nes palyginus su kitomis ES šalimis, jau buvo seniai laikas.

 

Na, o apie pinigų panaudojimą, čia jau visiškai atskiras topic'as, nes visi žinome, kad seime sėdi tie, kurie tik ir galvoja, kaip nusukti vieną kitą mln € iš biudžeto ir pašildyti savo kišenes.

 

Tai pradėti ir reikėtų nuo pinigų panaudojimo planavimo. Aš nesu prieš mokėti mokestį, jei tie pinigai bus tikslingai panaudoti ir kurs gerovę Lietuvai, tačiau tikrai nenoriu tiesiog išlaikyti specialiai tam sukurtų valstybinių darbo vietų ir padėti kokiam seimūnui dar vieną namą pasistatyti.

 

Kol nėra aiškiai nurodyta, kur ir kaip surinkti pinigai bus panaudoti, reikėtų išvis nešnekėti apie tokį mokestį, nes 'mokestis vardan mokesčio' yra mažų mažiausiai reikalingas dalykas. Čia netinka 'mums reikia, nes kiti turi'.

 

Aš visiškai pritariu, kad reikia veiksmų mažinti taršą, atnaujinti šalies autoparką ir t.t. Tačiau bandymai tai pasiekti turėtų būti racionalūs ir labiau pamatuoti. Kiek skaičiau, šis mokestis skamba kaip eilinis būdas surinkti pinigų, kurie bus neaiškiai panaudoti. Jei jau norima įvesti taršos mokestį, jis turėtų būti gerokai labiau apgalvotas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bent kažkokį mokestį ivedė. Aš būčiau už nuolatinį metinį mokestį visiems.

Dabartinis problemos nespręs, o padarys dar daugiau problemų: žmonės savo senus automobilius turės dar ilgiau, perekupams kris pardavimai. Spėčiau mūsų auto parkas (kuris ir dabar vienas seniausių Europoje) - dal labiau pasens. Nes o kam keisti gerai važiuojantį seną automobilį ir mokėti pirkimo mokestį.

 

Metinis mokestis taip pat galėtu spęsti senų nevažinęjančių ar retai važiuojančių auto problemą daugiabučių kiemuose. Juk pilna stovnčių pamirštų auto, kurie tik vietą užima. Tegul tokiems sąskaitos kaupiasi.

 

Bent gera pradžia, tikiuoasi ateityje bus metinis, o gal ir abu mokesčiai.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Gyvenu Vilniuje, matau, kad tie žmonės kurie stengiasi ir turi kažką, nesėkmių gali būti daug, tačiau reikia mokėti iš kiekvienos nesėkmės pasisemti patirties, juk tai svarbiausia, jei vis lipsi ant to pačio grėblio, tai čia negali kaltinti kitų žmonių, o tik save patį. Pats visada stengiuosi padėti žmonėms, kurie tikrai rodo iniciatyvos, tačiau pastebėjau vieną, kad žmogus greit pripranta prie gero, jei duosi "žuvį", o ne "meškerę", visada lauks pirmiau tavo dovanojamos "žuvies", todėl visada stengiuosi duoti vadinamąją "meškerę", kad žmogus mokėtų pats suktis gyvenime.

 

Vienos tiesos nėra ir tai faktas. Kiekvienas žmogus žiūri iš savo patirties, tai natūralu ir suprantama.

 

Na iš esmės, kaip sakiau, taršos mokesčio reikia, tačiau reiktų labiau taikyti didmiesčiams, pvz Vokietijoje gali važinėti su savo auto, kuris neatitinka ten kažkelinto euro standarto iki miesto ribų, nes kietųjų dalelių problema ir yra didžiausia didmiesčiuose, kur per gyvenamuosius rajonus eina miesto arterijos, todėl žmonės kvėpuoja tais nuodais.

 

Galėčiau nesutikti su tavo nuomone, kad nepakeis. Jei žmogus matys, kad senas grabas kainuoja 1k€ ir dar reikės sumokėti mokesčių tiek pat, jis verčiau nusipirks grabą už 1,5k€ kur mokesčių bus gal kokie 500€, tai realiai jis matematiškai pasvers, kad jam labiau apsimoka pirkti techniškai tvarkingesnį auto. Šis įstatymas pagrindę ir palies žmonės, kurie vos galą su galu suduria, nes tokių žmonių kur kas daugiau, nei tų kuriems šis mokestis darytų didesnę įtaką. Tas pats ir su visais mokesčių įstatymais, jie dažniausiai paliečia smulkiuosius verslininkus, nei stambiuosius, nes smulkiųjų kur kas daugiau, jų dėka ir sukasi visa ekonomika, todėl ir nepasitenkinimo visada buvo ir bus daugiau, nei pasitenkinimo.

Redagavo Miratas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gyvenu Vilniuje, matau, kad tie žmonės kurie stengiasi ir turi kažką, nesėkmių gali būti daug, tačiau reikia mokėti iš kiekvienos nesėkmės pasisemti patirties, juk tai svarbiausia, jei vis lipsi ant to pačio grėblio, tai čia negali kaltinti kitų žmonių, o tik save patį. Pats visada stengiuosi padėti žmonėms, kurie tikrai rodo iniciatyvos, tačiau pastebėjau vieną, kad žmogus greit pripranta prie gero, jei duosi "žuvį", o ne "meškerę", visada lauks pirmiau tavo dovanojamos "žuvies", todėl visada stengiuosi duoti vadinamąją "meškerę", kad žmogus mokėtų pats suktis gyvenime.

 

Vienos tiesos nėra ir tai faktas. Kiekvienas žmogus žiūri iš savo patirties, tai natūralu ir suprantama.

 

Na iš esmės, kaip sakiau, taršos mokesčio reikia, tačiau reiktų labiau taikyti didmiesčiams, pvz Vokietijoje gali važinėti su savo auto, kuris neatitinka ten kažkelinto euro standarto iki miesto ribų, nes kietųjų dalelių problema ir yra didžiausia didmiesčiuose, kur per gyvenamuosius rajonus eina miesto arterijos, todėl žmonės kvėpuoja tais nuodais.

 

Galėčiau nesutikti su tavo nuomone, kad nepakeis. Jei žmogus matys, kad senas grabas kainuoja 1k€ ir dar reikės sumokėti mokesčių tiek pat, jis verčiau nusipirks grabą už 1,5k€ kur mokesčių bus gal kokie 500€, tai realiai jis matematiškai pasvers, kad jam labiau apsimoka pirkti techniškai tvarkingesnį auto. Šis įstatymas pagrindę ir palies žmonės, kurie vos galą su galu suduria, nes tokių žmonių kur kas daugiau, nei tų kuriems šis mokestis darytų didesnę įtaką. Tas pats ir su visais mokesčių įstatymais, jie dažniausiai paliečia smulkiuosius verslininkus, nei stambiuosius, nes smulkiųjų kur kas daugiau, jų dėka ir sukasi visa ekonomika, todėl ir nepasitenkinimo visada buvo ir bus daugiau, nei pasitenkinimo.

 

Pilnai sutinku apie tą žuvies/meškerės požiūrį, nes daugybė žmonių yra tokie, bet, kalbant apie mokesčio įvedimą, reikia žiūrėti iš kitos pusės. T.y. jei tas mokestis yra visuotinas, tuomet ir reikia žiūrėti į visus žmones, tad tos mintys apie pastangas ir žmonių tingumą čia netinka. Su tokiu požiūriu reikėtų panaikinti žmonėms visokias socialines garantijas, pensijas ir t.t. - tebūnie visi stengiasi, užsidirba ir t.t. :) Bet nėra taip gyvenime ir nereikia žiūrėti pernelyg koncentruotai. Aš pilnai esu už mokesčio įvedimą, tačiau tai turėtų būti racionalu. Pvz., suprantu, kaip kokiam žmogui kaime yra būtinas automobilis, bet nesuprantu, kokio velnio Vilniuje kiekvieną dieną zulinti su savo mašina reikia. Kitas dalykas - nuvažiuojamas atstumas. Jei turiu taršų seną (ar net senovinį) automobilį, bet su juo tik savaitgaliais kaip pramogai nedaug pavažinėju - kodėl turiu mokėti daugiau, kai kiti, važiuodami kasdien šimtus kilometrų, vis tiek daugiau teršia gamtą?

 

Nemanau, kad autoparkas atnajės, būtent todėl, kad žmonės skaičiuoja ir jie tiesiog nuspręs rečiau keisti automobilius arba vairuoti turimus ir juos remontuoti, kol tie remontai bus proto ribose. Vien pagal daugumos žmonių mentalitetą matosi, kokie bus to rezultatai.

 

Pasikartosiu: būčiau už mokestį, tačiau jis turėtų būti kažkiek suindividualintas. Būtų gerai, jei mokestis būtų mokamas ne perkant automobilį (gal tu nusipirksi kažkokį automobilį ir jis iškart subyrės, o tu jau būsi sumokėjęs didelį taršos mokestį?), o atliekant techninę apžiūrą, kuomet mokestis būtų nustatomas pagal pravažiuotą kilometražą. Taip pat vertinamos turėtų būti visos taršios medžiagos, ne tik CO2 (tai labai gali iškreipti automobilio taršumo vertinimą). Galų gale, turi būti pateikta konkreti idėja, kur ir kaip surinktos lėšos bus panaudotos. Kitaip sakant, mokestis turi gerinti žmonių gyvenimo kokybę, o ne tiesiog būti papildoma žmonių našta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Kaip netinkamos, jei žmogus pats nėra motyvuotas stengtis? Šią kalbą pradėjau, nes kalbėjai apie tai, kad ne iš gero gyvenimo gyvena būtent taip, kaip gyvena. Reikia žiūrėti būtent į daugumą. Jei būtų mano valia, dykaduoniams nuimčiau tas soc. garantijas, nes didžioji dalis kaimų gyvena "ant" bedarbio pašalpų, o atėję namo apsikabina tą patį butelį ir daugiau nieko, tokį pavyzdį ir vaikams rodo, kurie galvoja, kad tai yra gyvenime norma. Problema galbūt kaip tik ir slypi soc. garantijose ir švietime, nes dabartinė sistema sudėliota taip, kad tu neesi motyvuotas ir negauni tinkamo švietimo, kad parodyti, koks pasaulis yra platus ir kiek daug galimybių tavęs laukia, tik pradėk kažką veikti...

 

Pavyzdžiui imant tą pačią Vokietiją, ten tu gauni didžiausias soc. garantijas, tačiau jei tarkim nerodysi pastangų, kad tikrai ieškaisi darbo, neeisi į mokymus, kuriuos tau priskiria, iš tavęs tiesiog atims tas pašalpas, o pas mus Lietuvoje to nėra, jei žmogus ir nueina į panašius mokymus, žmonės, kurie veda mokymus duoda pasirašyti popieriaus lapą, kad išklausei ir laisvas, tipo tu gausi laisvą dieną, o mes pinigus, dėl to, kad tau "ale" pravedėm tuos mokymus. Na bet nesiplečiant, tema ne apie tai :)

 

Dėl dažno naudojimo, iš kitos pusės pagalvok, greičiausiai, jei žmogus perka senovinį automobilį, tai jis su juo nevažinės kiekvieną dieną, susimokės vieną kartą tą mokestį registruojant ir pamirš, juk kai perki tokį auto, greičiausiai tai darai arba dėl senos neišpildytos svajonės arba dėl investicinių paskatų. Kalbant apie tuos žmones, kurie ilgiau važinės tuo trantu, vis vien ateis laikas, kai jo tiesiog neapsimokės remontuoti, reikės galvoti apie naujesnį, ko pasėkoje jau iš anksto planuosi tai ir kaupsi kitam automobiliui ir tau tiesiog nesinorės atiduodi palyginus didelės sumos mokesčiams, kai gali geriau pasitaupyti daugiau ir skirti naujesniam automobiliui tuos pačius pinigus.

 

Su nuvažiuotais km irgi nesigaus, žmonės atsisukinės juos ir taip mėgins pabėgti nuo mokesčių.

 

Aš suprantu, kad gan griežtai apibrėžiau tokius žmones, yra įvairių, taip visada ir bus, tačiau negalvok tik apie šį momentą, kad žmogui sunku, nes padidės išlaidos, galvok apie tai, kad gal po 5 ar 10 metų mažės žmonių, kurie suserga įvairiomis plaučių ligomis, vat ten tai išlaidos didelės sveikatos priežiūrai. Reikia žiūrėti į bendrą paveikslą, o ne į konkrečią detalę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Logikos daug ku nera. Ko Jus ca riejates, oi tersia tersia? Tai uzdrauskit gamint isvis tuos auto ir t.t. As cia didziausia problema izvelgiu, kad tas mokestis grynai tik pinigu surinkimas, kad lopyti biudzeto skyles. Niekas tau jokio oro nevalys, ir valdziai tikrai pajibat del kokios ten ozono skyles, ar mirstancio banginio... Suka as mokesiu tarsos mokesti, bet as turiu 5ha misko kuris "pagamina svaraus oro", ir tai mane dar nugrez uz miska. Logikos 0.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Logikos daug ku nera. Ko Jus ca riejates, oi tersia tersia? Tai uzdrauskit gamint isvis tuos auto ir t.t. As cia didziausia problema izvelgiu, kad tas mokestis grynai tik pinigu surinkimas, kad lopyti biudzeto skyles. Niekas tau jokio oro nevalys, ir valdziai tikrai pajibat del kokios ten ozono skyles, ar mirstancio banginio... Suka as mokesiu tarsos mokesti, bet as turiu 5ha misko kuris "pagamina svaraus oro", ir tai mane dar nugrez uz miska. Logikos 0.

 

Iš kitos pusės, pažiūrėk kokias reakcijas provokuoja tas mokestis? Be šios provokacijos vargu ar kalbėtume dabar čia apie taršą :) Ne viskas juk apie pinigus sukasi, kur žmonių kitokios vertybės?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip netinkamos, jei žmogus pats nėra motyvuotas stengtis? Šią kalbą pradėjau, nes kalbėjai apie tai, kad ne iš gero gyvenimo gyvena būtent taip, kaip gyvena. Reikia žiūrėti būtent į daugumą. Jei būtų mano valia, dykaduoniams nuimčiau tas soc. garantijas, nes didžioji dalis kaimų gyvena "ant" bedarbio pašalpų, o atėję namo apsikabina tą patį butelį ir daugiau nieko, tokį pavyzdį ir vaikams rodo, kurie galvoja, kad tai yra gyvenime norma. Problema galbūt kaip tik ir slypi soc. garantijose ir švietime, nes dabartinė sistema sudėliota taip, kad tu neesi motyvuotas ir negauni tinkamo švietimo, kad parodyti, koks pasaulis yra platus ir kiek daug galimybių tavęs laukia, tik pradėk kažką veikti...

 

Pavyzdžiui imant tą pačią Vokietiją, ten tu gauni didžiausias soc. garantijas, tačiau jei tarkim nerodysi pastangų, kad tikrai ieškaisi darbo, neeisi į mokymus, kuriuos tau priskiria, iš tavęs tiesiog atims tas pašalpas, o pas mus Lietuvoje to nėra, jei žmogus ir nueina į panašius mokymus, žmonės, kurie veda mokymus duoda pasirašyti popieriaus lapą, kad išklausei ir laisvas, tipo tu gausi laisvą dieną, o mes pinigus, dėl to, kad tau "ale" pravedėm tuos mokymus. Na bet nesiplečiant, tema ne apie tai :)

 

Dėl dažno naudojimo, iš kitos pusės pagalvok, greičiausiai, jei žmogus perka senovinį automobilį, tai jis su juo nevažinės kiekvieną dieną, susimokės vieną kartą tą mokestį registruojant ir pamirš, juk kai perki tokį auto, greičiausiai tai darai arba dėl senos neišpildytos svajonės arba dėl investicinių paskatų. Kalbant apie tuos žmones, kurie ilgiau važinės tuo trantu, vis vien ateis laikas, kai jo tiesiog neapsimokės remontuoti, reikės galvoti apie naujesnį, ko pasėkoje jau iš anksto planuosi tai ir kaupsi kitam automobiliui ir tau tiesiog nesinorės atiduodi palyginus didelės sumos mokesčiams, kai gali geriau pasitaupyti daugiau ir skirti naujesniam automobiliui tuos pačius pinigus.

 

Su nuvažiuotais km irgi nesigaus, žmonės atsisukinės juos ir taip mėgins pabėgti nuo mokesčių.

 

Aš suprantu, kad gan griežtai apibrėžiau tokius žmones, yra įvairių, taip visada ir bus, tačiau negalvok tik apie šį momentą, kad žmogui sunku, nes padidės išlaidos, galvok apie tai, kad gal po 5 ar 10 metų mažės žmonių, kurie suserga įvairiomis plaučių ligomis, vat ten tai išlaidos didelės sveikatos priežiūrai. Reikia žiūrėti į bendrą paveikslą, o ne į konkrečią detalę.

 

Tame ir yra esmė, kad variantų galybė, visi turi minusų...bet siūlomas pats primityviausias ir tikrai prasčiausias. :D O dėl tų ligų...galiu pasikartoti: verslai sukuria didesnę žalą nei eiliniai žmonės, tad reikia pradėti nuo kitos pusės. Žmonėms kažkaip užsifiksuoja, kad 'šitas yra blogai ir tai būtina spręsti', nors vienas toks 'sprendimas' tikrai niekaip nepadės.

 

Labai plati tema čia, bet tiesiog noriu pabrėžti, kad dabartinis siūlymas yra primityvus būdas pasipinigauti, o ne siekti naudos žmonėms. Todėl ir esu prieš. Jei būtų protingesnis įstatymas ir aiškesnis pinigų panaudojimas, tuomet būtų galima visai kitaip kalbėti. Dabartinė situacija kitokia.

 

Pvz., logiškai žiūrint, visi geriau kvėpuos šiek tiek labiau užterštu oru nei mokės po 1-2 tūkstančius pirkdami automobilį, kai dėl to ta tarša sumažės nebent tokia menka dalimi, kad net nepajausi. Kitaip sakant, kaina turi atitikti kokybę, nes dabar susimokėsi, bet kvėpuosi beveik tiek pat kenskmingų medžiagų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tame ir yra esmė, kad variantų galybė, visi turi minusų...bet siūlomas pats primityviausias ir tikrai prasčiausias. :D O dėl tų ligų...galiu pasikartoti: verslai sukuria didesnę žalą nei eiliniai žmonės, tad reikia pradėti nuo kitos pusės. Žmonėms kažkaip užsifiksuoja, kad 'šitas yra blogai ir tai būtina spręsti', nors vienas toks 'sprendimas' tikrai niekaip nepadės.

 

Labai plati tema čia, bet tiesiog noriu pabrėžti, kad dabartinis siūlymas yra primityvus būdas pasipinigauti, o ne siekti naudos žmonėms. Todėl ir esu prieš. Jei būtų protingesnis įstatymas ir aiškesnis pinigų panaudojimas, tuomet būtų galima visai kitaip kalbėti. Dabartinė situacija kitokia.

 

Pvz., logiškai žiūrint, visi geriau kvėpuos šiek tiek labiau užterštu oru nei mokės po 1-2 tūkstančius pirkdami automobilį, kai dėl to ta tarša sumažės nebent tokia menka dalimi, kad net nepajausi. Kitaip sakant, kaina turi atitikti kokybę, nes dabar susimokėsi, bet kvėpuosi beveik tiek pat kenskmingų medžiagų.

 

Tai verslams bus taikoki tokie patys reikalavimai ir mokesčiai kaip ir fiziniams asmenims, niekas nepabėgs nuo to. Kalbant apie sunkiąją techniką, jau dabar daug kur Europoje vilkikai negali įvažiuoti, jei neatitinka kažkelinto euro standarto. Mokestis nėra tobulas, sutinku, tačiau, kad jo reikia, tai čia faktas, nes jei nieko nedarysim, nieko ir nepasikeis.

 

Ar tie papildomi 25 mln € kažką pakeis biudžete, nemanau, tačiau ar pakeis kažką žmonių masės mąstyme, tai gal ir pakeis. Kaip ir siūlei, jei būtų aiškesnis tų pinigų panaudojimas, gal žmonės ir kitaip reaguotų (tarkim tie pinigai galėtų būtų skirti sveikatos priežiūros sektoriui).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai verslams bus taikoki tokie patys reikalavimai ir mokesčiai kaip ir fiziniams asmenims, niekas nepabėgs nuo to. Kalbant apie sunkiąją techniką, jau dabar daug kur Europoje vilkikai negali įvažiuoti, jei neatitinka kažkelinto euro standarto. Mokestis nėra tobulas, sutinku, tačiau, kad jo reikia, tai čia faktas, nes jei nieko nedarysim, nieko ir nepasikeis.

 

Ar tie papildomi 25 mln € kažką pakeis biudžete, nemanau, tačiau ar pakeis kažką žmonių masės mąstyme, tai gal ir pakeis. Kaip ir siūlei, jei būtų aiškesnis tų pinigų panaudojimas, gal žmonės ir kitaip reaguotų (tarkim tie pinigai galėtų būtų skirti sveikatos priežiūros sektoriui).

 

Na, verslams būtų logiška taikyti kitokius mokesčius nei paprastiems žmonėms, nes verslas veikia kitais mastais - pvz., vien tos pačios taršos daugiau bus, jei kokia picerija su savo kibiriuku visą parą pacas vežios. :)

 

Turbūt geriausias paskatinimas būtų kokios nors PVM lengvatos atsinaujinant automobilį. Žmones reikia skatinti ne su bizūnu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, verslams būtų logiška taikyti kitokius mokesčius nei paprastiems žmonėms, nes verslas veikia kitais mastais - pvz., vien tos pačios taršos daugiau bus, jei kokia picerija su savo kibiriuku visą parą pacas vežios. :)

 

Turbūt geriausias paskatinimas būtų kokios nors PVM lengvatos atsinaujinant automobilį. Žmones reikia skatinti ne su bizūnu.

 

Tai jau yra taikomas lengvatinis PVM elektroautomobiliams, tačiau tuomet galvojant apie tai, kad žmogus gali sau leisti pirkti naują automobilį iš salono, vadinasi jam ši lengvata bus kaip bonusas, o tas kuris negalėjo įpirkti ir toliau negalės. Tuo pačiu, lengvata atneša papildomos vietos verslams taikyti papildomų antkainių, ko pasekoje paprastas žmogus nepajus to bonuso.

 

Na, jei taikyti papildomus mokesčius verslams šiuo klausimų, vis vien galiausiai už juos teks susimokėti patiems žmonėms, nes žmonės yra pirkėjai/vartotojai, tik tu to ne taip pajusi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...