Techninė profilaktika (Uždarbis.lt neveiks): 23-07 val.

Uždarbis.lt: Dėmesio sukaupimo - susikoncentravimo į vieną dalyką problema. Kaip spręsti? - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs 8000k 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +118 -0
  • Pranešimai: 2.435
  • Kartu nuo: 2010-04-02
  • Vardas:Domantas

2019-10-28 04:11 (#1)

Dėmesio sukaupimo - susikoncentravimo į vieną dalyką problema. Kaip spręsti?


Sveiki,

Topicas viską pasako - nuo vaikystės turiu šią bėdą. Kai buvau vaikas šitą paminėjo psichologas, šiai dienai aš akivaizdžiai matau ir jaučiu jog tai kelia daug problemų ir kenkia įvairiems rezultatams. Kas turite ar turėjot tokią bėdą puikiai žinot apie ką kalbu.

Sunku susikaupi į vieną dalyką, pvz. skaitydamas knygą per dešimtį minučių trumpai pagalvoju apie kelis ar net dešimtį skirtingų kažkokių tai dalykų.

Dar pasireiškia kai veikla sutrugduma kažkokiais su tuo nesusijusias ar dalinai nesusijusias veiksmais. Kartais pilnai sąmoningai, o kartais nevisai ar gal net visiškai nesąmoningai. Pvz. dirbdamas prie kompo per valandą kelis kartus atsirandu virtuvėje (kava, arbata, ieškojimas ką užkasti ir pan.), soc. medijos tikrinimas, nuėjimas į kitą kambarį su kažkuo pasikalbėti ir pan.

Kitas pvz. bedirbant dėl tam tikrų priežasčių reikia atsirasti youtube, facebook ar dar kažkur, kad atlikti kažkokį veiksmą susijusį su darbu, bet jį atlikus ar net neatlikus po 10 minučių pagauni save, kad tu vis dar bimbinėji tam YT ar FB, nors ką reikėjo padarei prieš 10min. arba išvis nepadarei, bet 10 min. veiki kažką su tuo net nesusijusio.

O kartais net nereikia, kad darbas nuvestų į ten, tiesiog vienam tabe kažką krapštydamas nejučia jau kelias ar keliolika min kitam tabe žiūri youtube ar feisbuką verti ar netgi ne tai. Neesu priklausomas nuo kažkokio soc. tinklo ar produkto, pateikiau tik pvz. nubimbinėju ir į skaipą, delfius, discordą ir pan.

Galima būtų teigti, kad veikla labai atgrasi, bet kaip mokykloje trizniojau lygiai taip pat ir dirbant, forumą ar knygą skaitant ir kitus dalykus darant tebetriznioju iki dabar.

NETGI vairuodamas varnų pagaudau. Tai užeina dairytis kažkur, tai užsisvajojęs varai kažkokį tai laiko tarpą. Stengiuosi taip nesielgt, bet po kiek laiko vėl "pagaunu" save tą patį darant.

Kaip spręsti tokią bėdą? Kaip ugdyti dėmesį, bei koncentraciją? Labiau domina pasidalinimas ne nuomonėmis, bet patirtimi ar faktais grindžiama informacija.

Šį pranešimą redagavo 8000k: 2019-10-28 04:22

You have to learn to be a great loser in order to be great champion.
0


Narys yra atsijungęs Ernestas 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: VIP nariai
  • Atsiliepimai: +85 -0
  • Pranešimai: 6.105
  • Kartu nuo: 2006-05-07

2019-10-28 07:20 (#2)

10 dienų vipassana. Po to kasdieninė praktika - kitaip po tam tikro laiko vėl prarasi koncentraciją. Mano nuomone tai greičiausias ir efektyviausias būdas. Tik tam reikia pasiryžti ir suprasti, kad lengva nebus. Tačiau gyvenimas visai kitom spalvom ima šviesti, kai savo dėmesį valdai pats. :)
0


Narys yra atsijungęs Loganas 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Administratoriai
  • Atsiliepimai: +106 -0
  • Pranešimai: 5.558
  • Kartu nuo: 2010-07-08

2019-10-28 08:26 (#3)

Interminent fasting + low carb dieta. Nežinau ar visiškai su problema padėtų, bet jau bent mažiau užkandžiautumei ir sveikatai būtų labai gerai. Dar prie viso šito aktyvesnis sportas atrodo kaip gera idėja, po jo mažiau blaškytumeisi, labiau susikauptumei.
0


Narys yra atsijungęs Dolan 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +5 -0
  • Pranešimai: 603
  • Kartu nuo: 2013-01-22

2019-10-28 08:42 (#4)

Aš ir turiu panašią bėda. Tai padeda visų trikdžių pašalinimas dirbant, tiesiog išjungi visus soc tinklus, užverti telefoną, pasileidi muziką ir pirmyn. Taip pat Pomodoro technika kažkada padėdavo, dabar bandau taip tiesiog sąmoningai daryti. Dieta turi įtakos tikrai, bet neturiu tiek valios dar :D
0


Narys yra atsijungęs Mr Kent 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +91 -0
  • Pranešimai: 3.008
  • Kartu nuo: 2009-11-25
  • Vardas:Mister X
  • Miestas:Lietuva
  • Buvęs:kentas2

2019-10-28 09:10 (#5)

Kaip dieta turi įtakos? :D

Jei daugiau angliavandenių daugiau energijos, pagal logiką turėtų geriau dirbtigalva ar ne?
0


Narys yra atsijungęs Dolan 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +5 -0
  • Pranešimai: 603
  • Kartu nuo: 2013-01-22

2019-10-28 09:14 (#6)

Rodyti pranešimąMr Kent, 2019-10-28 09:10, pasakė:

Kaip dieta turi įtakos? :D

Jei daugiau angliavandenių daugiau energijos, pagal logiką turėtų geriau dirbtigalva ar ne?

Nu jei energijos per daug tai susikaupt ramiai sunku :D
0


Narys yra atsijungęs MikeFo 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 65
  • Kartu nuo: 2016-07-17
  • Miestas:Kaunas

2019-10-28 10:34 (#7)

Atsikelus ryte kiekviena diena be telefono pora valandu pabuk. Gali dar sita pabandyti:
0


Narys yra atsijungęs ArX 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +49 -0
  • Pranešimai: 2.117
  • Kartu nuo: 2006-11-01
  • Vardas:Vilius

2019-10-28 10:41 (#8)

Rodyti pranešimąMr Kent, 2019-10-28 09:10, pasakė:

Kaip dieta turi įtakos? :D

Jei daugiau angliavandenių daugiau energijos, pagal logiką turėtų geriau dirbtigalva ar ne?


Subalansuotos mitybos įtaka didžiulė. Nuo to priklauso ne tik energijos lygis, bet ir smegenų darbas. Dar labai verta pasidomėti apie "gut bacteria".
Intermittent fasting man asmeniškai padėjo, ir su miegu reikalai susitvarkė.

Bet labiausiai padėjo subalansuota mityba ir sportas. Žmogui reikia minimum 30 minučių fizinio aktyvumo į dieną. Jei nesinori į sporto salę užtenka pasivaikščioti greitesniu tempu.

Toliau siūlyčiau padirbėti su asmenine motyvacija ir pasiruošimu bei užduočių paskirstymu. Trello/Google Calendar ir t.t. - įrankių pilna. reikia tik išsirinkti ir naudoti.

Šį pranešimą redagavo ArX: 2019-10-28 10:42

1


Narys yra atsijungęs Loganas 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Administratoriai
  • Atsiliepimai: +106 -0
  • Pranešimai: 5.558
  • Kartu nuo: 2010-07-08

2019-10-28 10:50 (#9)

Rodyti pranešimąMr Kent, 2019-10-28 09:10, pasakė:

Kaip dieta turi įtakos? :D

Jei daugiau angliavandenių daugiau energijos, pagal logiką turėtų geriau dirbtigalva ar ne?


https://www.additude...-adhd-symptoms/
https://www.foxnews....cus-blur-memory
0


Narys yra atsijungęs Gintex 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +9 -0
  • Pranešimai: 551
  • Kartu nuo: 2014-05-17
  • Vardas:Gintas
  • Miestas:Vilnius

2019-10-28 11:27 (#10)

Man smalsu, kiek laiko reikia laikytis to IF? Nebandęs, nežinau, gal ir padeda. Logiškai, turėtų, vis gi organizmas prasivalo. Bet laikymosi metu nežinau. Ta prasme didžiąją paros dalį esi nevalgęs. Kai norisi valgyt, man atrodo, dar sunkiau susikaupti... Ar bandėt kas laikytis? Kiek laiko tam reikia?
0


Narys yra atsijungęs amQaz 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +9 -0
  • Pranešimai: 425
  • Kartu nuo: 2015-05-19
  • Miestas:Vilnius

2019-10-28 11:35 (#11)

Sunku kažkada ir man buvo susikaupti. Man visai padėjo pomodoro technique. Užsibrėžiu taskus ir konkrečiai stengiuosi būti fokuse 25min, tada pertraukėlė ir t.t. Efektyvumas ir susikoncentravimas labai pagerėjo. Plius savidisciplina yra taip pat labai svarbi (kurią puikiai išugdo kariuomenė, jei pats nesugebi)

Šį pranešimą redagavo amQaz: 2019-10-28 11:43

0


Narys yra atsijungęs Loganas 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Administratoriai
  • Atsiliepimai: +106 -0
  • Pranešimai: 5.558
  • Kartu nuo: 2010-07-08

2019-10-28 11:49 (#12)

Rodyti pranešimąGintex, 2019-10-28 11:27, pasakė:

Man smalsu, kiek laiko reikia laikytis to IF? Nebandęs, nežinau, gal ir padeda. Logiškai, turėtų, vis gi organizmas prasivalo. Bet laikymosi metu nežinau. Ta prasme didžiąją paros dalį esi nevalgęs. Kai norisi valgyt, man atrodo, dar sunkiau susikaupti... Ar bandėt kas laikytis? Kiek laiko tam reikia?


Visiškai nesunku, gi tiek pat suvalgai tik, kad mažiau kartų valgai. Normalų, sveiką maistą tuo metu valgai ir tada viskas tvarkoje.

18/6 yra populiariausias, iki 6 valandų valgymo langas, kitomis tik vanduo. Susidėlioji taip tvarkaraštį jog kas dieną ar bent daugelį dienų taip galėtumei daryti. Čia gyvenimo būdas, ne kažkokia išgalvota dieta. Senovėje visi žmonės taip darė nes buvo toks natūralus gyvenimo būdas, atsikėlę iš ryto Kellogs gi nevalgė.
0


Narys yra atsijungęs Prodigy117 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +27 -0
  • Pranešimai: 231
  • Kartu nuo: 2015-10-11
  • Miestas:Vilnius

2019-10-28 12:00 (#13)

Siulau paklausyti labai gera audio knyga (yra ir eng kalba)

0


Narys yra atsijungęs PureZzZ 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 1
  • Kartu nuo: 2013-12-20

2019-10-28 12:09 (#14)

Nežinau, ar tai nėra tiesiog normalu, bet aš seniau irgi taip elgdavausi ir elgiuosi kartais dabar.
Kas man padeda:

Pirmiausia, reikėtų kaip ir kiti sakė sveikai maitintis ir beabėjo sportuoti, tai daro didžiulią įtaką, nesijausi toks pavargęs kaip galbūt jautiesi dabar.

Man labai labai padeda simfoninė ar bet kokia rami muzika, lietaus garsai ir pan. Seniau be jos mokytis išvis negalėjau, tai man tikriausi ir padeda labiausiai.

Taip pat kaip kiti sako, kas tam tikrą laiko tarpą daryk trumpas pertraukas, per kurias nutrauki dėmesį nuo darbo. Ar tai būtų manksta, sportas ar tiesiog žvligsnis pro langa.

Dar užblokuok ir ištrink visus tavo produktyvumą bloginančias programas. Jaip pats minėjai discord ar delfi. Kaip tik norėsi tai įsijungti, banyk daryti ką nors kito. Mano nuomonė tai vis tiek yra savotiška priklausomybė, nes žinučiu skaitymas, meme, ######, youtube žiurėjimas išsiria seratoniną, laimės harmoną, nuo kurio žmogus darosi priklausomas.

Siūlyčiau peržiūrėti bent kelis Andrew Kirby vaizdo irasos, juose kalbama kaip išlikti produktyviu ir geresniu asmeniu.



PS. Pats nebandžiau, bet girdėjau, kad labai padeda meditacija.
0


Narys yra atsijungęs Gintex 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +9 -0
  • Pranešimai: 551
  • Kartu nuo: 2014-05-17
  • Vardas:Gintas
  • Miestas:Vilnius

2019-10-28 13:52 (#15)

Rodyti pranešimąLoganas, 2019-10-28 11:49, pasakė:

Visiškai nesunku, gi tiek pat suvalgai tik, kad mažiau kartų valgai. Normalų, sveiką maistą tuo metu valgai ir tada viskas tvarkoje.

18/6 yra populiariausias, iki 6 valandų valgymo langas, kitomis tik vanduo. Susidėlioji taip tvarkaraštį jog kas dieną ar bent daugelį dienų taip galėtumei daryti. Čia gyvenimo būdas, ne kažkokia išgalvota dieta. Senovėje visi žmonės taip darė nes buvo toks natūralus gyvenimo būdas, atsikėlę iš ryto Kellogs gi nevalgė.


Bet juk kiekį tą patį suvalgai per tą trumpą laiką. Tai gaunasi didesnės porcijos, kurios man asmeniškai, ne visada normaliai sutelpa. :D
Pabandyt įdomu būtų, bet pastoviai to laikytis, manau, ne mane. :D
0


Narys yra atsijungęs Loganas 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Administratoriai
  • Atsiliepimai: +106 -0
  • Pranešimai: 5.558
  • Kartu nuo: 2010-07-08

2019-10-28 15:00 (#16)

Rodyti pranešimąGintex, 2019-10-28 13:52, pasakė:

Bet juk kiekį tą patį suvalgai per tą trumpą laiką. Tai gaunasi didesnės porcijos, kurios man asmeniškai, ne visada normaliai sutelpa. :D
Pabandyt įdomu būtų, bet pastoviai to laikytis, manau, ne mane. :D



Todėl ir nesutelpa, prasitampyk pilvą taip, bereikalingų angliavandenių nevartok ir viskas tilps.
0


Narys yra atsijungęs Gintex 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +9 -0
  • Pranešimai: 551
  • Kartu nuo: 2014-05-17
  • Vardas:Gintas
  • Miestas:Vilnius

2019-10-28 15:41 (#17)

Rodyti pranešimąLoganas, 2019-10-28 15:00, pasakė:

Todėl ir nesutelpa, prasitampyk pilvą taip, bereikalingų angliavandenių nevartok ir viskas tilps.


Na tai prasitampysi, suvalgysi, bet likusias 18 val be maisto. Na tarkim, 6-8 val miegas, tai dar 10-12 val. Nu nejaugi per jas, vien geriant vandenį neužsinorės valgyt?

Man įdomu ar kas bandė, ir po kiek laiko tokios mitybos laikymosi kas nors pasijautė? Kas pasikeitė?
0


Narys yra atsijungęs Loganas 

  • Forumo legenda
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Administratoriai
  • Atsiliepimai: +106 -0
  • Pranešimai: 5.558
  • Kartu nuo: 2010-07-08

2019-10-28 17:09 (#18)

Rodyti pranešimąGintex, 2019-10-28 15:41, pasakė:

Na tai prasitampysi, suvalgysi, bet likusias 18 val be maisto. Na tarkim, 6-8 val miegas, tai dar 10-12 val. Nu nejaugi per jas, vien geriant vandenį neužsinorės valgyt?

Man įdomu ar kas bandė, ir po kiek laiko tokios mitybos laikymosi kas nors pasijautė? Kas pasikeitė?



Google --> Intermitent Fasting

Tu pusryčių ir vėlyvos vakarienės bet kokiu atveju neturi turėti. O didžioji dalis to laiko bus praleista virškinant maistą, o po to miegant. Tu kai "nori valgyti" dabar tai yra todėl nes pas tave netinkama mityba ir tau tik atrodo jog tu nori valgyti. Tu nori paužkandžiauti. Vat kai po IF eini pavalgyti tada jau tikrai nori valgyti, bet dėl tokio laiko tarpo ten kažkokių sunkumų nebūna. Tiesiog yra žmonėms smegenys praplautos jog turi valgyti angliavandenius ryte, jog pusryčiai yra svarbiausias dienos valgis ir kiti pramanai tam jog parduotuvėse būtų perkamos prekės pilnos angliavandenių/cukraus. Breakfast todėl išvertus ir yra "nutraukti pasniką".

Daug kas pasikeis, kūnas pagražės, kai kuriems tam tikros sveikatos problemos praeina, mažiau norisi nesveiko maisto, atsiranda daugiau laiko kitiems užsiėmimams, mažėja rizika turėti sveikatos problemų, pagerėja medžiagų apykaita, organų veikla ir t.t.
0


Narys yra atsijungęs L33T 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Moderatoriai
  • Atsiliepimai: +111 -0
  • Pranešimai: 3.234
  • Kartu nuo: 2007-08-19

2019-10-28 20:28 (#19)

Turiu draugu, kurie susiduria su tokiomis problemos ir vartoja Adderall. Sako kaip diena ir naktis, zinau, kas abusina ir naudoja tiesiog siaip, kad zvalus butu non stop kai darbe reik dirbti daug ir intensyviai. Zodziu, jei priprasi, tai visa gyvenima teks vartoti, nes kitaip neisivaizduosi savo gyvenimo. Nesu tikras ar Lietuvoj lengva gauti, kad daktaras israsytu, bet pirmiausiai pameginciau low carb maista + meditacija, jei niekas nepadeda kreipciausiai pas specialistus. Kaip kazkas klause kodel maistas padeda, tai todel, kad kai darai IF ant low carb dietos, tai vien apie maista negalvoji puse dienos.

Šį pranešimą redagavo L33T: 2019-10-28 20:29

0


Narys yra atsijungęs Jerka 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +22 -0
  • Pranešimai: 1.497
  • Kartu nuo: 2011-01-26

2019-11-01 17:15 (#20)

Kiek skaičiau, IF yra labai patariama norint numesti svorio. O kas, jei su mano svoriu viskas gerai, tiesiog norėčiau mažiau laiko skirti valgymui. Ar kas bandėt IF be tikslo numesti svorį? Ar viskas tvarkoje, ar krenta kažkiek tas svoris vistiek?
0


Pasidalinti šia tema:


  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)

Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2020-01-29 22:52

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai