Pereiti prie turinio

Kur altikti remap Kaune?


Rekomenduojami pranešimai

Dariau startline ir as, bet nelabai patenkintas. Daryti darbai- isiminetas ir isprogramuotas DPF ir chipavimas. Del dpf viskas ok, o su chipu kazkaip keistai viskas.. Kaip veliau issiaiskinau jie tiesiog truputi sukele kuro slegi ir turbinos slegi. Viskas. Su kuro dozavimu ir padavimo fazem nieko nezaide. Rezultatas- masina iki 100 isibegeja lygiai taip pat- laikas matuotas pries ir po. Po poros dienu del didenio slegio pramuse dvieju kuro vamzdeliu sudurimai. Sudejau naujus ir laikosi. Zinau zmogu kas ant tokio paties variklio (MB, 320cdi) uzdejo "brabus D3" tuning-box'a, kuris is esmes yra brabuso darytas map'as, ir nuejo pro mane kaip pro stovinti. Taip ir likau nesuprates uz ka palikau papildomus 100 eur ir kiek vertas ju chipavimas, ir ar isvis jis konors vertas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dariau startline ir as, bet nelabai patenkintas. Daryti darbai- isiminetas ir isprogramuotas DPF ir chipavimas. Del dpf viskas ok, o su chipu kazkaip keistai viskas.. Kaip veliau issiaiskinau jie tiesiog truputi sukele kuro slegi ir turbinos slegi. Viskas. Su kuro dozavimu ir padavimo fazem nieko nezaide. Rezultatas- masina iki 100 isibegeja lygiai taip pat- laikas matuotas pries ir po. Po poros dienu del didenio slegio pramuse dvieju kuro vamzdeliu sudurimai. Sudejau naujus ir laikosi. Zinau zmogu kas ant tokio paties variklio (MB, 320cdi) uzdejo "brabus D3" tuning-box'a, kuris is esmes yra brabuso darytas map'as, ir nuejo pro mane kaip pro stovinti. Taip ir likau nesuprates uz ka palikau papildomus 100 eur ir kiek vertas ju chipavimas, ir ar isvis jis konors vertas.

Hm.. Įdomu ar kiti turi panašios patirties su jais?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš vengčiau remapas.lt

 

Dariausi sau, mašina važiuoja praktiškai taip pat, o kuro valgo kokiais 2l daugiau nespaudžiant. Pasivažinėjęs mėnesį supratau, kad kažkas ne taip, bet jie atsisakė už dyką pažiūrėt o dar 120e sumokėt kad būtų stock nesinori. Taipogi diagnostika mato kad lįsta prie kompo.

 

P.S. kaip visada jokio čekio nepasiėmiau, tai kažkam skūstis nėra tolko.

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš vengčiau remapas.lt

 

Dariausi sau, mašina važiuoja praktiškai taip pat, o kuro valgo kokiais 2l daugiau nespaudžiant. Pasivažinėjęs mėnesį supratau, kad kažkas ne taip, bet jie atsisakė už dyką pažiūrėt o dar 120e sumokėt kad būtų stock nesinori. Taipogi diagnostika mato kad lįsta prie kompo.

 

P.S. kaip visada jokio čekio nepasiėmiau, tai kažkas skūstis nėra tolko.

Sunku nuspręst dabar, nes daug atsiliepimų jog labai viskas gerai. Bet yra ir nepatenkintų žmonių, į kurių ratą papult nesinorėtų :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sunku nuspręst dabar, nes daug atsiliepimų jog labai viskas gerai. Bet yra ir nepatenkintų žmonių, į kurių ratą papult nesinorėtų :D

Pažįstamas sakė ne vienai auto pas vimotą darėsi, tai be problemų ten. Dar pats sėdi žiūri kaip daro ir jei yra reikalas paprašo kad trauka būtų tarkim nuo didesnių sūkių, nes standartiškai visi daro rovimą iš vietos geresnį. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Papildysiu savo prieš tai buvusį komentarą.

 

Grįžau pas remapas.lt ir nupasakojau istoriją. Perdarė iš naujo, sakė pakėlė dar galios, atseit bus didesnis resusras ir ramiai važiuojant mažiau valgys. Realiai pradėjo tempt belekaip gerai, bet valgė vis tiek vienodai daug - kuro bakas ne daugiau kaip 650km iki lemputės, kai stokas traukė iki 850 o labai pasistengus ir 950. Taigi pasakiau jiems tą patį, sako na nežinau, galim tada atgal stock pastatyt ir atiduot pinigus. Kadangi stock nenorėjau, nuvažiavau pas draugo draugą į Black Smoke Factory (https://www.facebook.com/BlackSmokeFactory/) ir man viską padarė savaip. Paaiškino vietas kur remapas.lt buvo nedadarę arba padarę nelogiškai (padidintas turbo pūtimas, tačiau nenuimtas org saugiklis kuris nedavė jei daugiau pūsti, ganėtinai daug padidintos kuro normos, tačiau ne visuose žemėlapiuose, ko pasekoje man mesdavo miscommunication with engine ecu klaidos kodą). Pasivažinėjau su BSF čipu - valgo panašiai kaip stock, gal net kiek geriau.

 

Grįžau pas remap.lt, papasakojau kad jų čipas buvo nekokybiškai padarytas, paprašiau atiduoti pinigus - nesutiko, bet nesutikdami paaiškino labai durnai, atseit jei būčiau grįžęs pas juos įsirašyti stock programos būtų atidavę, bet kadangi nuvažiavau kitur tai jau neduos. Wtf?

 

Surašiau blogą atsiliepimą jų fb puslapyje ir gana greit su manim susisikė remapo savininkas. Sakė peržiūrės mano buvusį čipą kurį jie man padarė (atseit jie tuos failus pasilieka, bet jie būna užrakinti ir prisijungti gali tik jis vienas) ir jeigu viskas bus tikrai taip kaip man papaskojo BSF - grąžins pinigus. :) Tas buvo prieš kelias dienas, tad kaip tiksliai baigsis nežinau, bet bent jau reikalai pajudėjo į gerąją pusę. :)

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Papildysiu savo prieš tai buvusį komentarą.

 

Grįžau pas remapas.lt ir nupasakojau istoriją. Perdarė iš naujo, sakė pakėlė dar galios, atseit bus didesnis resusras ir ramiai važiuojant mažiau valgys. Realiai pradėjo tempt belekaip gerai, bet valgė vis tiek vienodai daug - kuro bakas ne daugiau kaip 650km iki lemputės, kai stokas traukė iki 850 o labai pasistengus ir 950. Taigi pasakiau jiems tą patį, sako na nežinau, galim tada atgal stock pastatyt ir atiduot pinigus. Kadangi stock nenorėjau, nuvažiavau pas draugo draugą į Black Smoke Factory (https://www.facebook.com/BlackSmokeFactory/) ir man viską padarė savaip. Paaiškino vietas kur remapas.lt buvo nedadarę arba padarę nelogiškai (padidintas turbo pūtimas, tačiau nenuimtas org saugiklis kuris nedavė jei daugiau pūsti, ganėtinai daug padidintos kuro normos, tačiau ne visuose žemėlapiuose, ko pasekoje man mesdavo miscommunication with engine ecu klaidos kodą). Pasivažinėjau su BSF čipu - valgo panašiai kaip stock, gal net kiek geriau.

 

Grįžau pas remap.lt, papasakojau kad jų čipas buvo nekokybiškai padarytas, paprašiau atiduoti pinigus - nesutiko, bet nesutikdami paaiškino labai durnai, atseit jei būčiau grįžęs pas juos įsirašyti stock programos būtų atidavę, bet kadangi nuvažiavau kitur tai jau neduos. Wtf?

 

Surašiau blogą atsiliepimą jų fb puslapyje ir gana greit su manim susisikė remapo savininkas. Sakė peržiūrės mano buvusį čipą kurį jie man padarė (atseit jie tuos failus pasilieka, bet jie būna užrakinti ir prisijungti gali tik jis vienas) ir jeigu viskas bus tikrai taip kaip man papaskojo BSF - grąžins pinigus. :) Tas buvo prieš kelias dienas, tad kaip tiksliai baigsis nežinau, bet bent jau reikalai pajudėjo į gerąją pusę. :)

 

Bent jau komunikuoja ir neraginėja per daug. Juk tikrai pasiūlė atstatyti ir grąžinti pinigus kas yra pagirtina šiuo atveju. Reiškias vardas jiems yra svarbus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bent jau komunikuoja ir neraginėja per daug. Juk tikrai pasiūlė atstatyti ir grąžinti pinigus kas yra pagirtina šiuo atveju. Reiškias vardas jiems yra svarbus.

Taip, bet iš mano pusės buvo sugaišta nemažai laiko ir darbus turėjau vis tiek atlikti kitur, ir dar už pigiau (net su suvažinėjimu į vilnių). :) Remapas ėmė 120eur, o black smoke factory - 70eur. Žinoma aš irgi atsiliepimą nuėmiau, nes nu tikrai pasisiūlė atidžiau šitą reikalą apsžiūrėt, bet pinigų kol kas neatgavau, tai galvos už juos neguldyčiau, kad nuspręs man naudingiausią variantą. :D

 

Ai ir dar, priimt atgal irgi iš pradžių nesutiko kaip rašiau ankščiau, bet čia buvo susirašinėjant feisbuke. Paskui paskambinau telefonu būtent į kauno skyrių kur man ir darė čipą, ten pasakė atvažiuot kad pažiūrėtų. :) Įtariu kad fb atrašinėja kažkas iš marijampolės skyriaus.

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, bet iš mano pusės buvo sugaišta nemažai laiko ir darbus turėjau vis tiek atlikti kitur, ir dar už pigiau (net su suvažinėjimu į vilnių). :) Remapas ėmė 120eur, o black smoke factory - 70eur. Žinoma aš irgi atsiliepimą nuėmiau, nes nu tikrai pasisiūlė atidžiau šitą reikalą apsžiūrėt, bet pinigų kol kas neatgavau, tai galvos už juos neguldyčiau, kad nuspręs man naudingiausią variantą. :D

 

Ai ir dar, priimt atgal irgi iš pradžių nesutiko kaip rašiau ankščiau, bet čia buvo susirašinėjant feisbuke. Paskui paskambinau telefonu būtent į kauno skyrių kur man ir darė čipą, ten pasakė atvažiuot kad pažiūrėtų. :) Įtariu kad fb atrašinėja kažkas iš marijampolės skyriaus.

Supratau, teks aplenkta šią vietą tuomet :) Galvoju dabar tarp Startline ir ChipTuningBoys abu turi nemažai atsiliepimų. Daug žmonių rekomenduoja ChipTuningBoys, nes daro pigiau ir gerai pagal juos. Pigiau, nes stendo neturi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Papildysiu savo prieš tai buvusį komentarą.

 

Grįžau pas remapas.lt ir nupasakojau istoriją. Perdarė iš naujo, sakė pakėlė dar galios, atseit bus didesnis resusras ir ramiai važiuojant mažiau valgys. Realiai pradėjo tempt belekaip gerai, bet valgė vis tiek vienodai daug - kuro bakas ne daugiau kaip 650km iki lemputės, kai stokas traukė iki 850 o labai pasistengus ir 950. Taigi pasakiau jiems tą patį, sako na nežinau, galim tada atgal stock pastatyt ir atiduot pinigus. Kadangi stock nenorėjau, nuvažiavau pas draugo draugą į Black Smoke Factory (https://www.facebook.com/BlackSmokeFactory/) ir man viską padarė savaip. Paaiškino vietas kur remapas.lt buvo nedadarę arba padarę nelogiškai (padidintas turbo pūtimas, tačiau nenuimtas org saugiklis kuris nedavė jei daugiau pūsti, ganėtinai daug padidintos kuro normos, tačiau ne visuose žemėlapiuose, ko pasekoje man mesdavo miscommunication with engine ecu klaidos kodą). Pasivažinėjau su BSF čipu - valgo panašiai kaip stock, gal net kiek geriau.

 

Grįžau pas remap.lt, papasakojau kad jų čipas buvo nekokybiškai padarytas, paprašiau atiduoti pinigus - nesutiko, bet nesutikdami paaiškino labai durnai, atseit jei būčiau grįžęs pas juos įsirašyti stock programos būtų atidavę, bet kadangi nuvažiavau kitur tai jau neduos. Wtf?

 

Surašiau blogą atsiliepimą jų fb puslapyje ir gana greit su manim susisikė remapo savininkas. Sakė peržiūrės mano buvusį čipą kurį jie man padarė (atseit jie tuos failus pasilieka, bet jie būna užrakinti ir prisijungti gali tik jis vienas) ir jeigu viskas bus tikrai taip kaip man papaskojo BSF - grąžins pinigus. :) Tas buvo prieš kelias dienas, tad kaip tiksliai baigsis nežinau, bet bent jau reikalai pajudėjo į gerąją pusę. :)

Su tuo cipavimu yra N niuansu. Kartais nesuprasi kas teisus: ar vairuotojas, ar paslaugos teikejas. Taciau kartais abi puses skiedzia nesamones. Teigti, kad pacipavus masina valgys maziau kuro yra totali nesamone. Manot, kad gamintojas toks durnas kad bandydamas isitekti i mazesni CO2 ir kuro sanaudas, specialiai padarys blogiau negu gali? Kuro sutaupymas galimas tik tokiu atveju: EGR ir(ar) dpf isprogramavimas (dpf atveju ir jo ispjovimas).

Pagrindinis principas: daugiau galios = daugiau kuro, stebuklu kitokiu nebuna. Ka remapu galima pasiekt, tai: tas pacias sanaudas vaziuojant paprastai. Tikrai ne mazesnes. Dar sakoma, kad po cipavimo kuras taupomas, del "less gear change", t. y. kad galima vaziuoti aukstesne pavara mazesniu greiciu. Kas gaaaal, kazkiek logikos turi, bet realybe tokia, kad su pacipuota masina dazniau norisi vazineti astriau, taigi visumoj kazkiek didesnes sanaudas visgi turim visais atvejais.

 

Dar sakoma, kad "normalus cipavimas" nekenkia nei varikliui, nei smagraciui, nei pavaru dezei ir pan., kas is tiesu irgi yra melas. Vaziuojant paprastai skirtumo gal ir nera, bet jeigu spaudziama - resursas minetu mazgu kazkiek vistiek sumazeja. Trumpai tariant protingas vairuotojas resurso sumazejimo greiciausiai nepamatys/nesulauks, o begalvio atveju - kas cia zino.

 

Kas del cipavimo kompaniju - tikrai sunku pasakyt kas patikimi kas ne. Skirtingos markes, skirtingi variklio valdymo blokai - vieni galbut gabesni ant vieno, kiti ant kito. Treti galbut isvis perka failus is uzsienio ir teikia tik irasymo paslauga (kas galbut net patikimesnis variantas is tiesu). To pasekoje ir buna kad tam tikri nustatymai lieka nepamodifikuoti, o automobilis nevaziuoja tai kaip noretusi/turetu.

 

Jeigu siule grazinti pinigus ir stock faila, jeigu buvai nepatenkintas paslauga, tai reikejo sutikti. Atsisakydamas pinigu grazinimo, sakyciau paslauga buvai patenkintas. Cia dabar tas pats kas pasikeist kaladeles, o po to atvaziuot ir sakyt: atiduokit pinigus, man kitam servise perdejo kitaip, geriau. :) Visgi remap'a galima vadint ir autoriniu darbu - kita kompanija ji nusiskaite, analizavo, galbut kazka panaudos (yra many ways of tuning). O tu dabar nori atsiimt pinigus, nors ju darbas kaip ir padarytas buvo - bet kaip pats sakai galbut ne iki galo (nenuimti limitai, ne visi map redaguoti ir pan). Siuo atveju palaikau ta kompanija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su tuo cipavimu yra N niuansu. Kartais nesuprasi kas teisus: ar vairuotojas, ar paslaugos teikejas. Taciau kartais abi puses skiedzia nesamones. Teigti, kad pacipavus masina valgys maziau kuro yra totali nesamone. Manot, kad gamintojas toks durnas kad bandydamas isitekti i mazesni CO2 ir kuro sanaudas, specialiai padarys blogiau negu gali? Kuro sutaupymas galimas tik tokiu atveju: EGR ir(ar) dpf isprogramavimas (dpf atveju ir jo ispjovimas).

Pagrindinis principas: daugiau galios = daugiau kuro, stebuklu kitokiu nebuna. Ka remapu galima pasiekt, tai: tas pacias sanaudas vaziuojant paprastai. Tikrai ne mazesnes. Dar sakoma, kad po cipavimo kuras taupomas, del "less gear change", t. y. kad galima vaziuoti aukstesne pavara mazesniu greiciu. Kas gaaaal, kazkiek logikos turi, bet realybe tokia, kad su pacipuota masina dazniau norisi vazineti astriau, taigi visumoj kazkiek didesnes sanaudas visgi turim visais atvejais.

 

Dar sakoma, kad "normalus cipavimas" nekenkia nei varikliui, nei smagraciui, nei pavaru dezei ir pan., kas is tiesu irgi yra melas. Vaziuojant paprastai skirtumo gal ir nera, bet jeigu spaudziama - resursas minetu mazgu kazkiek vistiek sumazeja. Trumpai tariant protingas vairuotojas resurso sumazejimo greiciausiai nepamatys/nesulauks, o begalvio atveju - kas cia zino.

 

Kas del cipavimo kompaniju - tikrai sunku pasakyt kas patikimi kas ne. Skirtingos markes, skirtingi variklio valdymo blokai - vieni galbut gabesni ant vieno, kiti ant kito. Treti galbut isvis perka failus is uzsienio ir teikia tik irasymo paslauga (kas galbut net patikimesnis variantas is tiesu). To pasekoje ir buna kad tam tikri nustatymai lieka nepamodifikuoti, o automobilis nevaziuoja tai kaip noretusi/turetu.

 

Jeigu siule grazinti pinigus ir stock faila, jeigu buvai nepatenkintas paslauga, tai reikejo sutikti. Atsisakydamas pinigu grazinimo, sakyciau paslauga buvai patenkintas. Cia dabar tas pats kas pasikeist kaladeles, o po to atvaziuot ir sakyt: atiduokit pinigus, man kitam servise perdejo kitaip, geriau. :) Visgi remap'a galima vadint ir autoriniu darbu - kita kompanija ji nusiskaite, analizavo, galbut kazka panaudos (yra many ways of tuning). O tu dabar nori atsiimt pinigus, nors ju darbas kaip ir padarytas buvo - bet kaip pats sakai galbut ne iki galo (nenuimti limitai, ne visi map redaguoti ir pan). Siuo atveju palaikau ta kompanija.

Aš iš dalies sutinku su tavo nuomone. Taip, aš galėjau grįžti pas juos kad padarytų stock ir tik tada važiuoti kitur, bet bėda tame, kad su jais neišeina susitarti, kad tarkim atvažiuoju ir iškart ima dirbti. Abu kartus turėjau ryte važiuoti palikti mašiną ir jie tos pačios dienos vakare pasukdavo, kad va galit pasiimti. Realiai turiu atsiprašinėti iš darbo, ieškotis pakaitinės mašinos ir t.t. Būtent dėl to ir nevažiavau atgal, nes mano akimis tai buvo tik laiko gaišimas.

 

Aišku, galėjau jiems paskambinti ir pasakyti, jog važiuosiu pas kitus, būtų įspėję kad pinigų tuo atveju neduos - čia mano klaida, bet jie lygiai taip pat neįspėjo manęs, kad pinigus atiduos TIK tuo atveju jei grįšiu įsirašyti stock.

 

Dėl skirtingo darbo tai pilnai sutinku, yra daug niuansų, tiek skirtingos programos, tiek skirtingi metodai, bet iš kitos pusės ne veltui egzistuoja posakis "klientas visada teisus". Mano nuomone norint turėti tikrai gerą vardą jie turėjo po dviejų nepavykusių bandymų prisišaukti mane atgal. Galų gale bent nemokamos kavos pasiūlyti ar kažką tokio. Negaliu sakyt, bendrauja tikrai mandagiai, bet daugų daugiausia ką iš kalbos ir tono supratau tai maždaug "daryk kaip nori, mes tavęs savo darbu nepatenkinom, bet jei nori atgaut šaibas dar va surink kelis papildomus checkpoint'us".

 

Kuro sąnaudos kitas dalykas. Aš irgi prieš pradėdamas šitas čipavimo sagas buvau skeptiškas, o ypač po to kai pradėjo valgyti DAUG, bet dabar kai važinėju su tikrai geru čipu galiu pasakyt. Tikrai nieko specialiai netaupau, važiuoju gal netgi kiek agresyviau, o valgo kaip minimum 1:1 su stock arba net mažiau. Padangos tos pačios kaip pernai, kurą visada pilu tose pačiose degalinėse (circle k ir neste), tad šitoj vietoj būčiau linkęs sakyti kad normaliai padarius sąnaudos padidėti neturi. Ką tu surašei atrodo logiška, tačiau mano patirtis tą logiką neigia. :D Šitą auto eksploatuoju jau beveik 2.5m, tad žinau kaip būdavo ankščiau ir kaip yra dabar, o dabar yra (pagaliau) tai ko norėjau. :)

 

P.s. trečiai pastraipai turiu labai gerą pavyzdį. Turėjau seniau 1998m Volvo V70 kuriai nedirbo rankinis. Nuvežiau į servisą kad sutvarkytų, pakeitė trosus, iš pradžių veikė bet kelis kartus užtraukus atkrito kaladėlės ir važiuojant cypdavo. Nuvežiau atgal, sako kažkas būgno viduj nupuvo, užsakė dalis, jas sudėjo, bet kai pasiėmiau buvo identiška situacija, kelis kartus viskas buvo ok o paskui vėl atkrito kaladėlės ir ėmė cypti važiuojant. trečia kartą nuvežus pasakiau kad gal ai tiek to, mašiną jau galvojau parduoti, tai sakau davai nuimk tu tas kaladėles, sudėk į maišelį ir aš perduosiu naujam savininkui su visa istorija kas kaip ir kodėl, bet meistras pasakė griežtą NE, sako tiek naujų dalių sudėta, turi viskas veikt. Tris valandas krapštėsi, sako va, imk ir bandyk dabar (nemokėjau nieko). Aišku, buvo vėl tas pats - kelis kartus ok, o paskui cypimas. Grįžau atgal ir jau nereikėjo nieko sakyt, nuėmė kaladėlės ir tiek, bet vėl gi nieko nemokėjau.

 

Tas meistras reliai dirba pagrinde su vokiškom mašinom, tad kaip paskui paskaičiau, volvose rankiniui yra kažkoks spec dalykas kurį reikia padaryt kad viskas dirbtų kaip priklauso, bet apie tai žino retas kuris meistras, ypač jei su volvom nedirba. Jis lygiai taip pat galėjo man po dviejų kartų pasakyt davai aš tau viską nuimu ir važiuok kitur nes aš su švediškom auto nedirbu, bet taip nepadarė, ir tikrai stengėsi sutvarkyti, už tai nereikalavau atiduot pinigų už pirmus du kartus ir dar dabar pas jį važiuoju remontuotis važiuoklės.

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Auto sanaudos 1:1 niekada nebuna, net su stock programa. Daznai vazineju autostrada vilnius-panevezys, visad kruizo kontrole 130km/h. Visada nunulinu trip computer del idomumo. Kartais vidutines sanaudos - 5.3l, kartais 5.6l - o kartais net 6l (butent pagal kompiuteri). Viskas priklauso nuo vejo krypties, stiprumo, kelio dangos bukles ir kitu niuansu. O teigti kad su remapu sanaudos yra 1:1 - labai drasu. :) jos negali buti 1:1, kaip pats sakai - redaguojamas map'as - prie kuo didesniu sukiu ipurskiama daugiau kuro. Galvojam logiskai. Galbut tiesiog butu paprasciau teigti: "sanaudos nepadidejo tiek, kad pajausciau".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Auto sanaudos 1:1 niekada nebuna, net su stock programa. Daznai vazineju autostrada vilnius-panevezys, visad kruizo kontrole 130km/h. Visada nunulinu trip computer del idomumo. Kartais vidutines sanaudos - 5.3l, kartais 5.6l - o kartais net 6l (butent pagal kompiuteri). Viskas priklauso nuo vejo krypties, stiprumo, kelio dangos bukles ir kitu niuansu. O teigti kad su remapu sanaudos yra 1:1 - labai drasu. :) jos negali buti 1:1, kaip pats sakai - redaguojamas map'as - prie kuo didesniu sukiu ipurskiama daugiau kuro. Galvojam logiskai. Galbut tiesiog butu paprasciau teigti: "sanaudos nepadidejo tiek, kad pajausciau".

Mes tada skirtingai suprantam 1:1. Jeigu stockas banguodavo, tai dabar tiek pat ar maažiau banguoja po čipo. :) ir aš į borto kompą nežiūriu nes maniškis optimistas. Visada skaičiuoju pagal tai kiek į baką įsileidžia (beveik visada išvažinėju iki lemputės ir pilu pilną kol sustoja) ir užpylęs iškart nunulinu odometrą.

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mes tada skirtingai suprantam 1:1. Jeigu stockas banguodavo, tai dabar tiek pat ar maažiau banguoja po čipo. :) ir aš į borto kompą nežiūriu nes maniškis optimistas. Visada skaičiuoju pagal tai kiek į baką įsileidžia (beveik visada išvažinėju iki lemputės ir pilu pilną kol sustoja) ir užpylęs iškart nunulinu odometrą.

Degalines pistoletas kartais irgi pabuna optimistas, skirtingai suputojus kurui su priedais, skirtingu laiku "issauna". :) Kompas daznu atveju meluoja, bet skaiciavimo metodika visad islieka ta pati. Ford'e dedi +0.5l prie kompo parodmenu ir turi tikra rezultata.;) Renault kiek pamenu lasa i lasa suskaiciuoja - teisingai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kaip jie dirba ir kaip mapina, bet jeigu sutiko įrašyti stock programą ir grąžinti pinigus, tai jie mldc. Dauguma sakytų nieko nežinau, viską padariau gerai, mašina važiuoja, jei tau kas nepatinka, tai pats kaltas. Bet tau tas netiko, nuvažiavai mapintis kitur, po to grįžai pas juos ir pareikalavai pinigų. Šioje situacijoje klientas tikrai nėra teisus. Bet jie vistiek sutiko grąžinti pinigus, kas jau yra galima sakyti altruizmas. Nes kiekvienas gali važinėti per visą Lietuvą per skirtingus mapintojus ir po to reikalauti pinigų grąžinimo.

 

Kas dėl mapinimo, tai realiai Lietuvoje tik keli žmonės iš tikro moka mapinti ir žino ką daro. Dauguma tiesiog parsisiunčia gatavus failus iš interneto ir supumpuoja juos į tavo mašinos ECU, kas nėra rezultatyvu, nes varikliai jau seni, kažkur purkštukas nedapila, kažkur turbina nedapučia ir t.t., po to ir gaunasi, kad viena mašina važiuoja gerai, o kita su tokiu pat mapu jau gerai. Be to, neaišku kas tuos failus darė. Todėl normalus mapinimas daromas ant stendo ir ne vieną valandą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kaip jie dirba ir kaip mapina, bet jeigu sutiko įrašyti stock programą ir grąžinti pinigus, tai jie mldc. Dauguma sakytų nieko nežinau, viską padariau gerai, mašina važiuoja, jei tau kas nepatinka, tai pats kaltas. Bet tau tas netiko, nuvažiavai mapintis kitur, po to grįžai pas juos ir pareikalavai pinigų. Šioje situacijoje klientas tikrai nėra teisus. Bet jie vistiek sutiko grąžinti pinigus, kas jau yra galima sakyti altruizmas. Nes kiekvienas gali važinėti per visą Lietuvą per skirtingus mapintojus ir po to reikalauti pinigų grąžinimo.

 

Kas dėl mapinimo, tai realiai Lietuvoje tik keli žmonės iš tikro moka mapinti ir žino ką daro. Dauguma tiesiog parsisiunčia gatavus failus iš interneto ir supumpuoja juos į tavo mašinos ECU, kas nėra rezultatyvu, nes varikliai jau seni, kažkur purkštukas nedapila, kažkur turbina nedapučia ir t.t., po to ir gaunasi, kad viena mašina važiuoja gerai, o kita su tokiu pat mapu jau gerai. Be to, neaišku kas tuos failus darė. Todėl normalus mapinimas daromas ant stendo ir ne vieną valandą.

O skaitei kad jie du kartus darė ir abu kartus padarė skirtingai, bet blogai? :) Gal man tada reikėjo kas savaitę važinėt? Gal gi būtų pataikę iš kažkelinto karto. :D Jie man pinigų nesutiko grąžint. Man realiai sumokės už nuimtą blogą atsiliepimą fb. :) JEIGU sumokės, beje, nes dar viskas procese.

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pirmą kartą padarė kaip mokėjo. Tau netiko. Tada antrą kartą perdarė, tau vėl netiko. Tada trečią kartą pasiūlė padaryti atgal stock ir grąžinti pinigus, bet tu kažkodėl nesutikai. Ar ne taip pasakojai aukščiau? Iš jų pusės viskas gerai.

Kai restorane tau atneša patiekalą ir randi jame kažką blogo - juk iš karto kvieti pardavėją? Ar suvalgai visą, o po to sakai "ai, neskanu buvo, nemokėsiu"? Ar susimoki, nueini pavalgai kitur, po to grįžti, sakai "ten skaniau buvo, grąžinkit pinigus"? :)

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pirmą kartą padarė kaip mokėjo. Tau netiko. Tada antrą kartą perdarė, tau vėl netiko. Tada trečią kartą pasiūlė padaryti atgal stock ir grąžinti pinigus, bet tu kažkodėl nesutikai. Ar ne taip pasakojai aukščiau? Iš jų pusės viskas gerai.

Kai restorane tau atneša patiekalą ir randi jame kažką blogo - juk iš karto kvieti pardavėją? Ar suvalgai visą, o po to sakai "ai, neskanu buvo, nemokėsiu"? Ar susimoki, nueini pavalgai kitur, po to grįžti, sakai "ten skaniau buvo, grąžinkit pinigus"? :)

Nežinau kieno kreivesnis mąstymas, ar tavo ar mano. :) Jeigu mano tai turbūt normalu yra turėt mašiną kuri valgo 20-25% daugiau nei stock'as ir važiuoja vienodai... Sakai man netiko, bet nemanau kad būtum pats rankom plojęs po tokio padaryto darbo.

 

Tavo restorano palyginimas visiškai netinkamas. Čipo programa nesusidėvi ir gali būti padauginta N kartų.

 

Aš sutinku, tikrai galėjau grįžti kad padarytų stock ir viskas, bet nenorėjau gaišti dar daugiau laiko, be to kaip rašiau ankščiau nebuvo paminėta kad tai yra vienintelė sąlyga susigrąžinti pinigus. Tuo metu galvojau, jog sutaupysiu laiko ir sau ir jiems: man nereiks palikti jiems mašinos dar kartą, o ir jiems nereiktų krapštytis įrašinėjant stock. Paskui supratau, kad klydau.

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kieno kreivesnis mąstymas, ar tavo ar mano. :) Jeigu mano tai turbūt normalu yra turėt mašiną kuri valgo 20-25% daugiau nei stock'as ir važiuoja vienodai... Sakai man netiko, bet nemanau kad būtum pats rankom plojęs po tokio padaryto darbo.

 

Tavo restorano palyginimas visiškai netinkamas. Čipo programa nesusidėvi ir gali būti padauginta N kartų.

 

Aš sutinku, tikrai galėjau grįžti kad padarytų stock ir viskas, bet nenorėjau gaišti dar daugiau laiko, be to kaip rašiau ankščiau nebuvo paminėta kad tai yra vienintelė sąlyga susigrąžinti pinigus. Tuo metu galvojau, jog sutaupysiu laiko ir sau ir jiems: man nereiks palikti jiems mašinos dar kartą, o ir jiems nereiktų krapštytis įrašinėjant stock. Paskui supratau, kad klydau.

 

O kaip atrodo, ar dar turėtum telefono garantiją, jei po gedimo nuneštum jį ne į garantinį, o kažkur kitur sutvarkyti? Manau, čia visiškai tas pats. Taip, padarė blogai, bet tai nereiškia, kad dabar bet kur gali nuvažiuoti, jog tau sutvarkytų, ir dar pinigus grąžinti turi :D įsivaizduok tai kaip garantijos pažeidimą, nes realiai tai čia tas pats.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai žmogus padarė, nesitampyčiau ir aš 5 kartus į tapačią vietą, jeigu jie ten dirbt nemoka. Pastovėjo žmogus už save, ko daug kam trūksta. Programos, kurias jam darė yra išsaugotos, išanalizuos, gerai ten buvo ar ne ir nuspręs, atiduot pinigus ar ne. Jūsų tie palyginimai su restoranais ir telefonais kažkokie iš lempos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiek programa tiek maistas yra įdėto darbo rezultatas, kurio atsisakius vienam klientui nebeparduosi kitam kaip kokio telefono.

Nežinau kaip jie mapino, todėl jų darbo neginu, jei tau netiko - viskas ok, didžiausia problema, kad jiems pasiūlius įrašyti stock ir grąžinti pinigus tu nesutikai, o po to varai ant jų. Sąlyga grąžinti stock yra todėl, kad kiekvienas gali apsimesti, kad jam remapas nepatiko, pareikalauti grąžinti pinigus ir toliau važinėti su tuo pačiu remapu nemokamai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...