Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Chatbotas ELIZA sukurtas 1964 m.

https://en.wikipedia.org/wiki/ELIZA

 

Isivaizduoju, kad sia diena ir nepatyres programeris gali tokia sukurti LT kalba.

 

Ne?

 

Ar tai vis dar nepasiekiama?

Reikia atskirti kelis klausimus:

1. Lietuvių kalba kurti yra sudėtinga, nes yra daug visokių linksnių ir kt. kalbios dalių, dėl ko pati kalba sudėtingesnė nei anglų

2. jei kalbi apie "tokią" tai taip, gali kurti ir kuria studentai praktikuodamiesi programavimą. Bėda, kad rišlaus pokalbio ir kažkokios naudos su tokia programa neišgausi. Pasižaidimui tinka.

3. O jei kalbant šiaip apie chatbotus, tai jie dabar labai labai pažengę. Bet ten visai kitos technikos naudojamos kiek mano diletantiškos žinios leidžia suprasti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Angliškai būtų paprasčiau.

 

Jei reikia lietuviškai, lengvesnis variantas būtų automatiškai versti visus žmogaus rašomus tekstus į anglų kalbą.

Tada galima naudoti bet kurį anglišką chatbot kūrimo įrankį.

 

Sudėtingesnis variantas būtų treniruoti chatbotą lietuviškai, tokiu atveju siūlyčiau išbandyti Rasa NLU. Rašo, kad jį galima treniruoti bet kokia kalba.

 

https://rasa.com/docs/rasa/nlu/language-support/

 

> You can use Rasa to build assistants in any language you want!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Angliškai būtų paprasčiau.

 

Jei reikia lietuviškai, lengvesnis variantas būtų automatiškai versti visus žmogaus rašomus tekstus į anglų kalbą.

Tada galima naudoti bet kurį anglišką chatbot kūrimo įrankį.

 

Sudėtingesnis variantas būtų treniruoti chatbotą lietuviškai, tokiu atveju siūlyčiau išbandyti Rasa NLU. Rašo, kad jį galima treniruoti bet kokia kalba.

 

https://rasa.com/docs/rasa/nlu/language-support/

 

> You can use Rasa to build assistants in any language you want!

 

Kiek suprantu Eliza nera chatbotas. Tai yra tokia programa kuri pateikta sakini (-ius) perfrazuoja (taip sakant), ir skatina tokiu budu vartotoja teikti vis nauja informacija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek suprantu Eliza nera chatbotas. Tai yra tokia programa kuri pateikta sakini (-ius) perfrazuoja (taip sakant), ir skatina tokiu budu vartotoja teikti vis nauja informacija.

 

Wikipedija rašo, kad yra:

 

> ELIZA was one of the first chatterbots and one of the first programs capable of attempting the Turing test.

 

Beje, Amazon skiria milijonus studentų komandoms, kad tobulintų pokalbių technologijas: https://developer.amazon.com/alexaprize/about

 

 

O Jums reikia lietuviškos Elizos pakalbėti apie orą ar specialios paskirties chatboto?

Realiai čia nedaug programavimo - tik pritaikyti vieną iš daugybės įrankių, ir labai daug duomenų suvedimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Wikipedija rašo, kad yra:

 

> ELIZA was one of the first chatterbots and one of the first programs capable of attempting the Turing test.

 

Beje, Amazon skiria milijonus studentų komandoms, kad tobulintų pokalbių technologijas: https://developer.amazon.com/alexaprize/about

 

 

O Jums reikia lietuviškos Elizos pakalbėti apie orą ar specialios paskirties chatboto?

Realiai čia nedaug programavimo - tik pritaikyti vieną iš daugybės įrankių, ir labai daug duomenų suvedimo.

 

Siaip apie ora... bet ne apie ora.. :) Taip yra todel, kad Eli bus reiklainga tam, kad isgauti is zmogaus pirmine info apie jo (teisine) problema. Kuo daugiau info. Per klausimus, per prasymus papasakoti, .... O klausimai ir prasymai generuojami is to, ka jis jau pasake.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir kas tada? Chatbotas suteiks kažkokį patarimą ar tiesiog parašys "Dėkojame už informaciją, palikite savo telefono numerį ir per 2 darbo dienas su jumis susisieks mūsų darbuotojas"?

 

Kokią vertę tai sukurs Jums ir Jūsų klientams?

 

Butent "Dekojame uz informacija".

Verte ispudinga visu pirma man: vietoj ilgo pirmo pokalbio, vietoj visu siu klausimu kuriu tikslas nustatyti pagaliau ko klientui reikia as gaunu info apie jo problema, iskart rasau jam ko man reikia, sakau kokia kaina.

Taip galima sutaupyti 5-10-20 proc. laiko. As taupau laika, klientas - pinigus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai ką čia aprašėte yra vienas "veiksmas", kurį gali atlikti chatbotas.

Smulkūs chatbotai paprastai gali atsakyti apie 50 klausimų kylančių jūsų klientams apie jūsų paslaugas ir atlikti vieną ar kelis tokius veiksmus.

 

Jei jums reikia tik šio veiksmo, būtų daug paprasčiau padaryti kontaktų formą su privalomais laukais visai jums reikiamai informacijai.

 

> iskart rasau jam ko man reikia, sakau kokia kaina.

 

Šitą tikrai gali padaryti ir chatbotas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai ką čia aprašėte yra vienas "veiksmas", kurį gali atlikti chatbotas.

Smulkūs chatbotai paprastai gali atsakyti apie 50 klausimų kylančių jūsų klientams apie jūsų paslaugas ir atlikti vieną ar kelis tokius veiksmus.

 

Jei jums reikia tik šio veiksmo, būtų daug paprasčiau padaryti kontaktų formą su privalomais laukais visai jums reikiamai informacijai.

 

> iskart rasau jam ko man reikia, sakau kokia kaina.

 

Šitą tikrai gali padaryti ir chatbotas.

 

Ne. Man nereikia atsakymų apie mano paslaugas, man reikia kliento atsakymų apie jo problemą.

Taip, kontaktų forma. 99,9 proc. žmonių ten parašys "Man reikia advokato. Nes noriu kreiptis į teismą".

Su ELIZA tai būtų tik pradžia.

Pvz. Klientas - "Man reikia advokato. Nes noriu kreiptis į teismą";

Eliza - "Į teismą? Papasakokit daugiau".

Ir t.t. ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, kad būtų geriau tobulinti kontaktų formą.

 

Pirmas žingsnis. Pasirinkti paslaugą:

1. Noriu kreiptis į teismą.

2. Reikia gynėjo kriminalinėje byloje

3. Reikia gynėjo civilinėje byloje

4. Skyrybos

5. ...

 

Antras žingsnis. Detali forma pasirinktam paslaugos tipui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, kad būtų geriau tobulinti kontaktų formą.

 

Pirmas žingsnis. Pasirinkti paslaugą:

1. Noriu kreiptis į teismą.

2. Reikia gynėjo kriminalinėje byloje

3. Reikia gynėjo civilinėje byloje

4. Skyrybos

5. ...

 

Antras žingsnis. Detali forma pasirinktam paslaugos tipui.

 

Taip, galimas ir toks variantas. Tada tai gali padaryti ir eilinis chatbotas.

Eliza butu tobulesne (su salyga, aisku, kad gebes traukti info is zmogaus. Vat to gebejimo man ir reikia).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, galimas ir toks variantas. Tada tai gali padaryti ir eilinis chatbotas.

Eliza butu tobulesne (su salyga, aisku, kad gebes traukti info is zmogaus. Vat to gebejimo man ir reikia).

 

Sutinku, kad tai ko Jūs norite nėra chatbotas, tai panašiau į stebuklingą automatinį tardytoją reikalaujantį informacijos, bet nesuteikiantį jokių atsakymų.

 

Jei tai ko Jūs norite yra įmanoma, tai labiau ne techninė, o literatūrinė užduotis - parašyti tokį scenarijų, kokį Jūs įsivaizduojate. Suprogramuoti jį turėtų būti nesudėtinga.

Jei taip iš tikro bendraujate su savo klientais, tai geriausias kandidatas parašyti scenarijų ir esate Jūs pats.

 

Tokie projektai daromi analizuojant tūkstančius pokalbių įrašų ar išrašų, kategorizuojant juos ir paruošiant atsakymus bei papildomus klausimus (jei reikia) visiems svarbiausiems scenarijams.

 

Jei dar to neturite, geras pirmas žingsnis būtų įsirengti webchatą ir paskirtį kokį pigesnį darbuotoją bendrauti su klientais. Privalumas tas, kad darbuotojas gali vienu metu bendrauti su keliais klientais ir po metų turėsite pakankamai duomenų analizei ir galėsite žiūrėti, ką galima automatizuoti.

Dar galimi visokie hibridiniai variantai - kai lengvi klausimai atsakomi automatiškai, o sunkesni klausimai paliekami atsakyti žmogui, pvz. https://www.zendesk.com/answer-bot/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku, kad tai ko Jūs norite nėra chatbotas, tai panašiau į stebuklingą automatinį tardytoją reikalaujantį informacijos, bet nesuteikiantį jokių atsakymų.

 

Jei tai ko Jūs norite yra įmanoma, tai labiau ne techninė, o literatūrinė užduotis - parašyti tokį scenarijų, kokį Jūs įsivaizduojate. Suprogramuoti jį turėtų būti nesudėtinga.

Jei taip iš tikro bendraujate su savo klientais, tai geriausias kandidatas parašyti scenarijų ir esate Jūs pats.

 

Tokie projektai daromi analizuojant tūkstančius pokalbių įrašų ar išrašų, kategorizuojant juos ir paruošiant atsakymus bei papildomus klausimus (jei reikia) visiems svarbiausiems scenarijams.

 

Jei dar to neturite, geras pirmas žingsnis būtų įsirengti webchatą ir paskirtį kokį pigesnį darbuotoją bendrauti su klientais. Privalumas tas, kad darbuotojas gali vienu metu bendrauti su keliais klientais ir po metų turėsite pakankamai duomenų analizei ir galėsite žiūrėti, ką galima automatizuoti.

Dar galimi visokie hibridiniai variantai - kai lengvi klausimai atsakomi automatiškai, o sunkesni klausimai paliekami atsakyti žmogui, pvz. https://www.zendesk.com/answer-bot/

 

Ilgas kelias. Tikiu, kad ne vienintelis.

Reikia algoritmo, kuris dirbtų su pateiktu, bet ne reaguotų, nebūtų iš anksto suprogramuotas.

Gal čia yra reikiamas dalykas

 

https://www.semantika.lt/SyntaticAndSemanticAnalysis/Analysis

 

?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 mėnesių...
  • po 1 mėnesio...
  • po 1 mėnesio...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...