Pereiti prie turinio

Automobilio issirinkimas. Reikalinga nuomone


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Siais metais noreciau isigyti naujesni automobili ir siuo metu renkuose tarp 2007-2008 Bmw e60 (528i,525d, 530d), 2008-2010 bwm e90 (328i) ir 2008-2011 VW Passat CC (2.0 TSI). Noreciau suderinti praktiskuma, malonuma vairuoti ir patvaruma. Numatomas biudzetas automobiliui 6-7 tukst euru, rida per metus 13-14, max 15 tukst. Is navarotu sviesus salonas, sildomos sedynes, automatines deze, galinio vaizdo kamera butu nice to have. Ar sunku bus rasti kazka tvarkingo? Remontams per metus nenoreciau skirti daugiau 600-700eu (ne del to kad nera daugiau, o is principo nekist pinigu)

e60 prisibijau del internete kalno komentaru apie nesibaigiancius gedimus

is trecios serijos 328i su 3-litru atmosferiniu varikliu atrodo maziausias problematiskas variantas, nors tikrai ne taupus (bet lig dedasi dujos)

apie CC daug nezinau, ten tik beremiai langai-dureles atrodo galintys kelt problemu

Dar kaip varianta mastau bmw e83 3.0d

Kokie butu jusu patarimai, pamatysmai, rekomendacijos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BMW labai gerai važiuoja, bet važiuoja tik nuo serviso iki serviso :D Aišku galima ir netaisyt, nes didieji agregatai kaip variklis, važiuoklė ir transmisija laiko gerai, bet kasdien išlenda visokių smulkių gedimų, kurie važiuot kaip ir netrukdo, bet labai nervina. Perki mašiną su daug navarotų, o pusė tų navarotų neveikia. Čia kalbant apie E60. E90 kažkiek mažiau genda, turbūt dėl to, kad mažiau visko turi. E60 rast gyvą be šansų, E90 galima, bet teks ilgai ir nuobodžiai ieškot.

Dujos dedasi į M54 ir N52 variklius, į N53 nesideda. Variklio neatskirsi pagal kubatūrą ir kW, reikia žiūrėti kas parašyta ant lentelės arba patikrinti VIN per decoderį.

Jei nenori kišt pinigų ieškok kažko kito, mažiau populiaraus, naujesnio. Jei jau taip nori senienos, tai imk Lexus ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats vairuoju e60, būtent FL modelį kuris pradėjo eit nuo 2007, galiu pasakyt tik tiek, kad už tokią kainą labai minimalūs šansai rasti dar nenuvažinėtą už tokią kainą, aišku, nebent tau mašinos komplektacija nėra įdomu. Pats sumokėjau šiek tiek daugiau, nei rinkos kaina, tačiau per du metus keičiau tik stabdžių diskus ir kaladėles bei žinoma, tepalus su filtrais, mano akimis, išsirinkūs gerą variantą, tikrai patvari mašina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats vairuoju e60, būtent FL modelį kuris pradėjo eit nuo 2007, galiu pasakyt tik tiek, kad už tokią kainą labai minimalūs šansai rasti dar nenuvažinėtą už tokią kainą, aišku, nebent tau mašinos komplektacija nėra įdomu. Pats sumokėjau šiek tiek daugiau, nei rinkos kaina, tačiau per du metus keičiau tik stabdžių diskus ir kaladėles bei žinoma, tepalus su filtrais, mano akimis, išsirinkūs gerą variantą, tikrai patvari mašina.

 

skelbimuose beveik pas visus buna "geros bukles", o realiai kokie dazniausiai matyti trukumai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dažniausiai valgo tepalą, kebulai būna pervirinti, peršpakliuoti, bet daugumos akys negaudo dėl patirties trūkumo, suktos ridos. Remontai atlikti pardavimui, kad kuo pigiau ir tam kartui laikytų. BMW dyzelinių variklių pagrindinė bėda pakaitinimo žvakių rėlė, keičiau visoms turėtoms, kaikurioms kelis kartus. Bmw daug patvaresni motorai ir dėžės nei vw group. Taip pat ir surinkimo kokybė. Kad už turimą pinigų sumą bus sudėtingiau įsigyti tvarkingą e60 ar e90 tai faktas, bet e83 tikrai galima rast tvarkingą

 

turėjau bmw e83, e61, e91, e70 - bmw puikus pasirinkimas, jeigu supranti apie automobilius ir sugebėsi įsigyti tvarkingą variantą. :)

Redagavo proof
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BMW labai gerai važiuoja, bet važiuoja tik nuo serviso iki serviso :D Aišku galima ir netaisyt, nes didieji agregatai kaip variklis, važiuoklė ir transmisija laiko gerai, bet kasdien išlenda visokių smulkių gedimų, kurie važiuot kaip ir netrukdo, bet labai nervina. Perki mašiną su daug navarotų, o pusė tų navarotų neveikia. Čia kalbant apie E60. E90 kažkiek mažiau genda, turbūt dėl to, kad mažiau visko turi. E60 rast gyvą be šansų, E90 galima, bet teks ilgai ir nuobodžiai ieškot.

Dujos dedasi į M54 ir N52 variklius, į N53 nesideda. Variklio neatskirsi pagal kubatūrą ir kW, reikia žiūrėti kas parašyta ant lentelės arba patikrinti VIN per decoderį.

Jei nenori kišt pinigų ieškok kažko kito, mažiau populiaraus, naujesnio. Jei jau taip nori senienos, tai imk Lexus ;)

 

kas galetu but tas naujesnis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

CC iš esmės buvo gamintas siekiant konkuruoti su CLS. Kaip gavosi pakonkuruoti - skonio reikalas ;)

 

Man asmeniškai paliko neblogą įspūdį, jeigu renkiesi būtent tarp šių variantų ir neturi kažkokių nesveikų simpatijų/antipatijų. Darbingam važinėjimui tinka, važiuoja minkštai, salonas neatrodo nuobodžiai. Išlaikytas Passat kantrumas ir ekonomiškumas, detalių kainos nesikandžioja ir elektra ne tokia kaprizinga.

 

E60 nusėtos gatvės, bet ne be reikalo man atrodo. Darbiniai arkliai tiek 2.5d, tiek 3d. Naujos detalės brangesnės nei VW, bet šrotai tais modeliais užversti. Nu dar pyzdin*mo objektas - traukia vairai, airbagai, medijos, žibintai. Paskui patys perkam ,,skolintas" detales nuo draugo kaimyno :)

 

E90 nu tas pats E60, tik mažesnis ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...