Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki.

 

Manau, kad tikrai kažkas iš čia esančių narių esate susidūrę su MB apskaitos tvarkymu, tad turiu keletą klausimų.

Pradėsiu nuo to, kad įmonė yra įsteigta 2019 m. gruodžio mėn. Esu įmonės vadovas ir vienintelis MB narys. Niekur kitur nedirbu, PSD įmokų niekas kitas už mane nemoka. Savo MB dirbu pagal civilinių paslaugų sutartį.

 

Taigi kilo tokie klausimai:

 

1. Ar PSD įmokas kiekvieną mėnesį turiu mokėti pats ar už mane jas turi mokėti MB? Mokama už einamąjį mėnesį ar už praėjusį? Kada tiksliai?

 

2. Jeigu naudojuosi MB banko kortele / sąskaita kaip vadovas asmeninėms reikmėms (kartas nuo karto) tai traktuojama kaip pinigų išėmimas asmeninėms išlaidoms ar galima traktuoti kaip atlyginimo ar jo dalies išmokėjimą? Kokie esminiai skirtumai tarp to?

 

3. Kokius dokumentus turiu pateikti, kokias formas užpildyti ar panašiai kaip apskaitą tvarkantis asmuo kiekvieną mėnesį, ketvirtį ar kas metus? Kokie terminai šiems dokumentams pateikti?

 

4. Kaip patys tvarkote apskaitą? Kur ir kaip vedate pajamas - išlaidas?

 

Jeigu nėra noro padėti už ačiū, lauksiu pasiūlymų dėl konsultacijos asmenine žinute.

 

Ačiū.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki.

 

Manau, kad tikrai kažkas iš čia esančių narių esate susidūrę su MB apskaitos tvarkymu, tad turiu keletą klausimų.

Pradėsiu nuo to, kad įmonė yra įsteigta 2019 m. gruodžio mėn. Esu įmonės vadovas ir vienintelis MB narys. Niekur kitur nedirbu, PSD įmokų niekas kitas už mane nemoka. Savo MB dirbu pagal civilinių paslaugų sutartį.

 

Taigi kilo tokie klausimai:

 

1. Ar PSD įmokas kiekvieną mėnesį turiu mokėti pats ar už mane jas turi mokėti MB? Mokama už einamąjį mėnesį ar už praėjusį? Kada tiksliai?

 

2. Jeigu naudojuosi MB banko kortele / sąskaita kaip vadovas asmeninėms reikmėms (kartas nuo karto) tai traktuojama kaip pinigų išėmimas asmeninėms išlaidoms ar galima traktuoti kaip atlyginimo ar jo dalies išmokėjimą? Kokie esminiai skirtumai tarp to?

 

3. Kokius dokumentus turiu pateikti, kokias formas užpildyti ar panašiai kaip apskaitą tvarkantis asmuo kiekvieną mėnesį, ketvirtį ar kas metus? Kokie terminai šiems dokumentams pateikti?

 

4. Kaip patys tvarkote apskaitą? Kur ir kaip vedate pajamas - išlaidas?

 

Jeigu nėra noro padėti už ačiū, lauksiu pasiūlymų dėl konsultacijos asmenine žinute.

 

Ačiū.

 

1. Moka MB už einamą mėnesį iki paskutinio mėnesio paskutinės dienos.

2. MB pinigai nėra nario pinigai. Nemaišykite pirkimų. Geriau pavedimą sau padarykite.

3-4 susiraskite buhalterį :) Tai kad MB vadovas gali būti apskaita tvarkantis asmuo dar nereiškia, kad jam paprastesni mokesčiai nei kitoms įmomėns ir mažiau ataskaitų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Moka MB už einamą mėnesį iki paskutinio mėnesio paskutinės dienos.

2. MB pinigai nėra nario pinigai. Nemaišykite pirkimų. Geriau pavedimą sau padarykite.

3-4 susiraskite buhalterį :) Tai kad MB vadovas gali būti apskaita tvarkantis asmuo dar nereiškia, kad jam paprastesni mokesčiai nei kitoms įmomėns ir mažiau ataskaitų.

Įmonės veikla nėra tokia jau didelė (bent šiuo metu), kad vertėtų sudaryti apskaitos sutartį su apskaitos bendrovėmis.

Teko išbandyti vieną įmonę teikiančią tokias paslaugas, tai rekomenduočiau tik bėgti nuo besiskelbiančių - pigia, greitai, kokybiškai.

Gal galite kažką rekomenduoti? Tačiau kaip bebūtų klausimas buvo ne apie ar geriau samdyti apskaitą tvarkantį asmenį ar tvarkytis pačiam.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tačiau kaip bebūtų klausimas buvo ne apie ar geriau samdyti apskaitą tvarkantį asmenį ar tvarkytis pačiam.

 

Atsakymas buvo dėl to, kad tų formų, situacijų, ko reikia ir ko nereikia, kada reikia ir kada nereikia yra labai daug.

Fr0608, PLN204, Fr0438, GPM313, GPM312, KIT711, FR0521, SAM, SAV ir kt.... tai tik pagridinės formos ir kiekviena turi savo terminus ir kiekvienos turi savo variancijas. Nebeužtenka apskaityti tik pajamas ir išlaidas, nebeužtenka suskaičiuoti tik pelną. Jau reikia apskaityti įr turtą ir įsipareigojimus, sudaryti ir finansines ataskaitas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsakymas buvo dėl to, kad tų formų, situacijų, ko reikia ir ko nereikia, kada reikia ir kada nereikia yra labai daug.

Fr0608, PLN204, Fr0438, GPM313, GPM312, KIT711, FR0521, SAM, SAV ir kt.... tai tik pagridinės formos ir kiekviena turi savo terminus ir kiekvienos turi savo variancijas. Nebeužtenka apskaityti tik pajamas ir išlaidas, nebeužtenka suskaičiuoti tik pelną. Jau reikia apskaityti įr turtą ir įsipareigojimus, sudaryti ir finansines ataskaitas.

Gal teikiate tokias paslaugas? Jei taip - PM.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patarčiau susirasti buhalterę, kuri viską tvarkys už Tave. Esant reikalui Vilniuje galiu parekomenduoti buhalterę. Pats turiu MB ir esu vienintelis asmuos, kuris joje dirba. LABAI pigiai man tvarko. Kartą per mėnesį tiesiog nuvežu dokumentus.

Jei nesunku - atsiusk kontaktus ir ikainius asmenine zinute.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patarčiau susirasti buhalterę, kuri viską tvarkys už Tave. Esant reikalui Vilniuje galiu parekomenduoti buhalterę. Pats turiu MB ir esu vienintelis asmuos, kuris joje dirba. LABAI pigiai man tvarko. Kartą per mėnesį tiesiog nuvežu dokumentus.

 

Galetum ir man?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...