Pereiti prie turinio

Kaip paaiškinti tokią carvertical ridos ataskaitą?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Trumpai, radau sau patinkančią auto autopliuse. Pardavėjas atrodo ne perekupas, šneka gražiai, mašina važinėjo jo žmona ale. 2 metus Lietuvoj. važinėjo nedaug. Sakė prasukdavo po 20k per metus. Auto iš Švedijos. Nuvažiavus apžiūrėt ir šiek tiek pravažiavus, tikrai atrodė tvarkinga. Nenutrinta, salonas gražus, beveik nenudėvėtas. Važiuoja smagiai. Auto 2012 metų, rida rodo 225 000.

 

Tačiau suvedus kėbulo nr. carvertical, gavau tokią info. Nuotraukos žemiau.

 

 

 

Be-pavadinimo.png

 

 

 

Be-pavadinimo1.png

 

 

 

 

 

Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad čia viskas akivaizdu. Tik man užkliuvo kodėl tikra rida carvertical programos yra spėjama 235k? Kai jinai sugebėjo stebūklingai sumažėt ant beveik 40k. Ir antras dalykas, 143k rida švedijoj buvo fiksuota 2016-07. Tada Lietuvoj pirmos registracijos metu 2017-12 rida fiksuota 105k. Tai logiška manyt, kad švedijoj nuo 2016-07 fiksuotos ridos iki 2017-12 buvo dar pravažiuota kokie 50k apytiksliai sprendžiant iš istorinės ridos fiskuotos švedijoj. Tai reiškia jau turim 50+40=90. T.y. netoli 100k suktą ridą?

 

Tiesiog, niekad nesinaudojau tokiomis ataskaitomis ir pamaniau gal ko nesuprantu ar blogai interpretuoju? Plius ta 235k carvertical spėjama rida dar papildomai sujaukė smegenis.

 

Būčiau dėkingas, jei labiau besigaudantys pakomentuotų. Dėkui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai dėliojasi toks vaizdas pagal šiuos duomenis.

Pirmą kartą registruota mašina 2012-09. OK.

Toliau po 4 metų atlikta technikinė 2016-07 jau beveik su 144000 km. t.y. 36000km/metus buvo važinėjama. OK.

Tikėtina, kad dar iki parvarant į Lietuvą vienus metelius dar Švedijoje prasivažinėjo +36000. Ir rida jau turėjo siekti ~180000 km. +/-OK.

2017-12 parvaryta į Lietuvą. Atsukta rida iki 105000 km. (beveik per pusę, kad galvotum, jog mašina normaliai sukosi tik ~20000 km/metus). NEOK.

Toliau vėl 2019-11 turėjo būti atliekama technikinė Lietuvoje (tik pas tave pirmam pavaikslėlyje nepavaizduota, bet kilometražą rodo 214000 km). T.y. Lietuvoje per metus prasukdavo po 50000 km/metus. Tai išeina, kad ir dabartiniai pardavėjai meluoja, apie nuvažiuotus km Lietuvoje. NEOK.

Tai realiai mašina turėtų būti pramynus ~300000km.

 

Lietuviškus duomenis dar gali patikrinti per vta.lt, bet reikia registracijos liudijimo numerio (P.S. čia ne automobilio numeriai).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir sake TA puslapyje su tam tikrais duomenim gali patikrint TA istorija, tai paziurek ar sutampa rida. Pardavejas kvailys, jeigu atsuko jau Lietuvoj TA centre uzfiksuota rida. Kitavertus, tos ataskaitos buna ir pieva rodo. Sugaudo rida automatiskai pagal VIN autoplius'e ideto skelbimo. Tai jeigu pardavejas parase nesamone, tai ir pagavo.:) Bent jau Autodna taip daro.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perikupo starter pack: Atsukta rida, vazinejo moteris, sedi ir vaziuoji, uzuodziu perikupa, dabar nebe tiek laikai, perikupai nebe su treningais ir nebe su prasmirdusiom kozom nuo tepalo vazineja, o va normalus zmones irgi tuom uzsiema. O siaip tada reikia ziureti i bendra auto bukle, detaliu nusidevejimus, nuvezti i servisa patikrai (jeigu atsisako tai viskas aisku), jeigu leidzia tada neturi ko slepti ir sako kaip yra, o koks variklis beje? Siaip manau dirzus reiketu keisti 100% del ramybes, galima uzklausus pasidereti dar kaina, jeigu nekeisti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mašiną reikia tikrinti specialistų pagalba, tos online ataskaitos dažniausiai nieko nerodo. Kad atsukta rida tai faktas, koks skirtumas ar 50k ar 100k, tokį auto pirkt nebent jei iš tikro visiškas ledas ir pigiai, nes po to tokį parduot irgi bus sunku. Kai atsuktą ridą galima lengvai nustatyt, tai tokios mašinos rinkos kaina bus žemiausia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vin skelbime nerasau ir visi kas tikrina pasisako, kad tikrino :)

 

Anksciau budavo isvis 1/20, dabar tapus populiarioms toms autodna, vertical, tai tikrina 1/10. Bet jei randa protingai atsukta rida pvz -50, -100k, niekas neturi priekaistu, nes visi supranta jog pas mus tai labai daznas dalykas.

Zinoma jei auto rida butu 400k+ jau pirkeja gazdina.

Bet jei ant skydelio 220k, o reali 300k pirkejo praktiskai niekada neatbaido.

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Numeris tai kas parašyta vietoj X 000000

rd.png

 

 

Yra regitros puslapis, kur visos Lt tech su ridom matosi, ir nemokamai. Gali patikrinti.

 

 

Dėkui. Pardavėjas atsiuntė numerį. Pirma rida Lietuvoj sutampa su carvertical ataskaita. Tai panašu, kad jokių nesutapimų šitoj vietoj nėra ir negali būti. Tenka pripažint, kad pripizdelinti odometro rodmenys.

 

 

 

 

 

 

Kaip ir sake TA puslapyje su tam tikrais duomenim gali patikrint TA istorija, tai paziurek ar sutampa rida. Pardavejas kvailys, jeigu atsuko jau Lietuvoj TA centre uzfiksuota rida. Kitavertus, tos ataskaitos buna ir pieva rodo. Sugaudo rida automatiskai pagal VIN autoplius'e ideto skelbimo. Tai jeigu pardavejas parase nesamone, tai ir pagavo.:) Bent jau Autodna taip daro.

 

 

Rida buvo atsukta jau prieš pirmą registraciją Lietuvoj. Kai tik atvaryta į Lietuvą buvo. Tarp TA apžiūrų Lietuvoj nuo 2017-12 iki 2019-11 nepanašu, kad sukta. Per 2 metus prasukta 120k. Nebent buvo su ja pravažiuota per tuos 2 metus dar daugiau ir kažkiek gal atsukta. Kas būtų vapše žiauru.

 

 

 

 

 

Perikupo starter pack: Atsukta rida, vazinejo moteris, sedi ir vaziuoji, uzuodziu perikupa, dabar nebe tiek laikai, perikupai nebe su treningais ir nebe su prasmirdusiom kozom nuo tepalo vazineja, o va normalus zmones irgi tuom uzsiema. O siaip tada reikia ziureti i bendra auto bukle, detaliu nusidevejimus, nuvezti i servisa patikrai (jeigu atsisako tai viskas aisku), jeigu leidzia tada neturi ko slepti ir sako kaip yra, o koks variklis beje? Siaip manau dirzus reiketu keisti 100% del ramybes, galima uzklausus pasidereti dar kaina, jeigu nekeisti.

 

Bendra auto būklė gera. Bent jau iš pirminės mano apžiūros. Kėbulas lygus, salonas beveik kaip naujas. Visa elektronika veikia. Klaidų nemeta. Variklis 2.0tdi 130kw vag grupės. Dirba gražiai. Aišku gali būt ir užslėptų defektų. Nepatiko, kad ant variklio dangčio apačioj šlapia bala buvo. Sako su kercheriu auto ploviau neseniai. Tai kas ten žino. Audi centre leidžia tikrint. Nors bandė kažkaip atkalbėt taip gražiai. ką tau ten jie patikrins labai, tipo nieko ten jie neras. Ir pasiūlė, kad mum nereiktų važiuot 100km, kad patikrint audi centre, tai tipo mes patys galim nuvaryt į audi centrą už jus ir palikt ten auto. Gal šiaip paslaugūs žmonės. O gal giliau šuo pakastas. Bet ne tame esmė. Esmė, kad auto kaina siekia bevek 15 000. Kai moki kokius 3k už nučiulptą, nupi*tą bemsą, tada tokius dalykus gali praleist pro pirštus. Bet šiuo atveju savigarba neleidžia numot ranka. Nebent ji tikrai labai tvarkinga ir kaina primažintų ant 1k. Tada galima svarstyt.

 

 

 

 

 

 

Mašiną reikia tikrinti specialistų pagalba, tos online ataskaitos dažniausiai nieko nerodo. Kad atsukta rida tai faktas, koks skirtumas ar 50k ar 100k, tokį auto pirkt nebent jei iš tikro visiškas ledas ir pigiai, nes po to tokį parduot irgi bus sunku. Kai atsuktą ridą galima lengvai nustatyt, tai tokios mašinos rinkos kaina bus žemiausia.

 

 

Prieš tikrinant pas tavo vadinamus specialistus, gal nesunku įmerkt 15 eurų ir susidaryt bendrą vaizdą apie auto? Atsižvelgiant kai jos kaina 15k ir dar šiek tiek viršija rinkos kainą. Taip kad skirtumas labai didelis.

Redagavo DUAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jei dabar auto su 225k rida, o 2017-12 (is esmes 2018) registruota lietuvoje su 105k, kaip gali pardavejas teigti jog '' naudojosi zmona, vaziavo nedaug po 20 k per metus''.

 

Kaip per 2 metus nuvaziuojant po 20 k (viso 40k), gali prisukt 120k km?

 

 

 

Sunku logiškai ir man paaiškint šitoj vietoj pardavėjo elgesį tokį. Bet kiek pastebėjau, pardavėjas malonus, auto jo darbovietėj stovėjo, tai kava ir arbata pavaišino. Plius gražiai šneka, naudoja biški įbauginimo taktiką, kad va čia pasipylė skambučių dėl auto, čia jau norėjau ukrainiečiam atiduot ir pan. Ir tikisi, kad ras patiklų pirkėją, kuris bus žioplas, netikrins jokių rodmenų prieš pirkdamas, pakibs ant pardavimo taktikų visų šitų ir skubės paduot pinigus kuo greičiau. Gi dar kolega va prekiaujantis mašinom viršuj minėjo, jog 1/10 perkančių tikrina ridą. Nors čia kaina visai kita. Tai net nežinau. Tiesiog, rizikuoja ir ieško durnelio, kuris ant greitų nupirks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš tikrinant pas tavo vadinamus specialistus, gal nesunku įmerkt 15 eurų ir susidaryt bendrą vaizdą apie auto? Atsižvelgiant kai jos kaina 15k ir dar šiek tiek viršija rinkos kainą. Taip kad skirtumas labai didelis.

Pvz., mano patikra kainuoja 25€ ir apžiūrėjęs pasakysiu tikrai daugiau informacijos nei tos online patikros, kur realiai didžiąją dalį info ką jie duoda gali pats susirast nemokamai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pvz., mano patikra kainuoja 25€ ir apžiūrėjęs pasakysiu tikrai daugiau informacijos nei tos online patikros, kur realiai didžiąją dalį info ką jie duoda gali pats susirast nemokamai.

 

 

Tai duok pvz, kokios tos nemokamos patikros online, kurios prilygsta carvertical. Gi bandęs. Palyginus su carvertical, pasako 10% tik. O jei nori išsamiau, ir pas tas nemokamas patikras turėsi susimokėt. Nesakau, kad ta patikra tobula ir ja galima pasitikėt 100%. Toli gražu ne.

 

Antras dalykas, minėjau, kad auto ketinu papildomai tikrinti. T.y. jo techninę būklę, pakabą, diagnostiką ir t.t. Ir jei šneki apie eurus, tai geriau susimokėsiu keliasdešimt eurų šian, keliasdešimt eurų ten, bet būsiu ramus. Kalba eina apie 15k vertės auto pirkimą. Suprantu kai auto kainuoja kelias lietuviškas minimalkes. Tada gal ir neverta. Bet tik ne šiuo atveju.

Redagavo DUAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Carvertical ir autodna naudingi tik tuo, kad turi priėjimą prie kai kurių (pabrėžiu - kai kurių) draudimo kompanijų duomenų bazių, kurios duoda info, kad auto buvo daužtas. Taip pat kai kurių aukcionų, jei auto buvo jame pardavinėjamas. Visą kita yra iš viešai prieinamų registrų. Tavo atveju mašina iš Švedijos, suvedus numerius į švedišką tinklapį gauni ne tik ridą, bet ir kitą informaciją nemokamai. Lietuvos TA istoriją irgi gali pasižiūrėt nemokamai ir bus ne tik rida kaip ataskaitoj, o ir trūkumai. Tarkim Vokietijoj labai griežta duomenų apsauga, nėra jokių viešai prieinamų registrų todėl jokios online patikros vokiškom mašinom irgi nieko nerodo. Kartais jos net nerodo to, ką galima nemokamai susirast pačiam. autodna bent parodo kiek turi informacijos prieš sumokant pinigus, carvertical sumoki 15€ aklai ir tada žiūri ką turi.

Šaunu, kad ketini tikrinti visur, tą ir norėjau įrodyti. Iš ankstesnių tavo postų galima buvo suprasti, kad online patikra tai paskutinė instancija, kuri parodo visą mašinos būklę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Carvertical ir autodna naudingi tik tuo, kad turi priėjimą prie kai kurių (pabrėžiu - kai kurių) draudimo kompanijų duomenų bazių, kurios duoda info, kad auto buvo daužtas. Taip pat kai kurių aukcionų, jei auto buvo jame pardavinėjamas. Visą kita yra iš viešai prieinamų registrų. Tavo atveju mašina iš Švedijos, suvedus numerius į švedišką tinklapį gauni ne tik ridą, bet ir kitą informaciją nemokamai. Lietuvos TA istoriją irgi gali pasižiūrėt nemokamai ir bus ne tik rida kaip ataskaitoj, o ir trūkumai. Tarkim Vokietijoj labai griežta duomenų apsauga, nėra jokių viešai prieinamų registrų todėl jokios online patikros vokiškom mašinom irgi nieko nerodo. Kartais jos net nerodo to, ką galima nemokamai susirast pačiam. autodna bent parodo kiek turi informacijos prieš sumokant pinigus, carvertical sumoki 15€ aklai ir tada žiūri ką turi.

Šaunu, kad ketini tikrinti visur, tą ir norėjau įrodyti. Iš ankstesnių tavo postų galima buvo suprasti, kad online patikra tai paskutinė instancija, kuri parodo visą mašinos būklę.

Klisti. :) turejom ne viena masina dauzta is vokietijos, kur autodna turejo nuotraukas. tik vat idomu kaip, nes nevisom buna. ar is skelbimu sugaudo jeigu vin nurodo, ar tiesiog kazkokia draudimo bendrove dalinasi. pvz. is suomijos dauztos tai visos 100 proc. buna fotkes duomenu bazej. su vokiskom loterija. o va is prancuzu jau neatsimenu kada buvo su nuotraukom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau omeny Vokietijos valstybinius registrus kaip regitra ir TA. Daužtas mato jeigu buvo parduodama aukcione.

 

Kokia šios diskusijos esmė. Tų visų online VIN patikrų pirminė paskirtis padėti pirkėjui nenusipirkti laužo. Bet dėl jų klaidinančios reklamos gaunasi atvirkščiai. Žmonės per daug jais pasitiki, vietoje to, kad pasikviesti specialistą arba nuvežti patikrinimui į servisą suveda VIN online, juk pasak jų ten viską rodo. Rezultate nusiperka daužtą lavoną su atsukta rida, nes juk online to nerodė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 metų...

Patikrinau 2 automobilius naudotus automobilius is Vokietijos, nulis irasu. Tik pirmos registracijos data ir rida  registracijos dienai 7 km. Daugiau jokiu ridos duomenu. O automobilis juk buvo tikrintas tech. apziuroje ir ne karta. Ismesti pinigai. Net jokiu tech. duomenu nera. Vienu zodziu , prigavo labiau nei automobiliniai sukciai !

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...