Pereiti prie turinio

Ar like'ai ateityje dings?


Rekomenduojami pranešimai

Dar prieš žengiant į 2020-uosius būta nemažai chaoso dėl Instagram sprendimo neberodyti like‘ų skaičiaus. Atrodo menka, bet vartotojams itin reikšminga detalė, kuri per socialinių medijų gyvavimo ciklą tapo socialinės validacijos ir statuso simboliu. Kaip teigė Instagram CEO Adam Mosseri, šio pokyčio tikslas buvo panaikinti emocinį spaudimą ir dėmesio konkurenciją.

 

Toks drastiškas dėmesio bambagyslės nukirpimas buvo gražus gestas psichologinei vartotojų sveikatai, tačiau žvelgiant iš verslų ir skaitmeninės reklamos specialistų perspektyvos, pokyčiai privertė iš naujo pasverti ir perdėlioti komunikacijos metrikų prioritetus. Neatmetu galimybės, kad perversmo diskomfortas tęsis, nes tendencija slėpti interakcijas skamba ir kitų kompanijų-milžinių lūpomis: identiški Facebook testavimai Australijoje prasidėjo dar 2019 rudenį, o Twitter CEO taip pat yra užsiminęs apie svarstymą eliminuoti like‘us. Kas bus toliau? Nenustebčiau, jei Jeff Weiner irgi šoktų į šį traukinį. O kaip manote jūs?

 

Taip pat kas liečia įsitraukimą - šiuo metu atlieku tyrimą apie B2C komunikacijos Facebooke efektą vartotojams. Labai kviečiu užpildyti anoniminę vos poros minučių anketą. Jeigu forume atsiras susidomėjusių ta tema - mielai pasidalinsiu tyrimo rezultatais ir įžvalgomis. Ačiū. Anekta čia: https://forms.gle/YF9iwiZiChAfieeWA

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar prieš žengiant į 2020-uosius būta nemažai chaoso dėl Instagram sprendimo neberodyti like‘ų skaičiaus. Atrodo menka, bet vartotojams itin reikšminga detalė, kuri per socialinių medijų gyvavimo ciklą tapo socialinės validacijos ir statuso simboliu. Kaip teigė Instagram CEO Adam Mosseri, šio pokyčio tikslas buvo panaikinti emocinį spaudimą ir dėmesio konkurenciją.

 

Toks drastiškas dėmesio bambagyslės nukirpimas buvo gražus gestas psichologinei vartotojų sveikatai, tačiau žvelgiant iš verslų ir skaitmeninės reklamos specialistų perspektyvos, pokyčiai privertė iš naujo pasverti ir perdėlioti komunikacijos metrikų prioritetus. Neatmetu galimybės, kad perversmo diskomfortas tęsis, nes tendencija slėpti interakcijas skamba ir kitų kompanijų-milžinių lūpomis: identiški Facebook testavimai Australijoje prasidėjo dar 2019 rudenį, o Twitter CEO taip pat yra užsiminęs apie svarstymą eliminuoti like‘us. Kas bus toliau? Nenustebčiau, jei Jeff Weiner irgi šoktų į šį traukinį. O kaip manote jūs?

 

Taip pat kas liečia įsitraukimą - šiuo metu atlieku tyrimą apie B2C komunikacijos Facebooke efektą vartotojams. Labai kviečiu užpildyti anoniminę vos poros minučių anketą. Jeigu forume atsiras susidomėjusių ta tema - mielai pasidalinsiu tyrimo rezultatais ir įžvalgomis. Ačiū. Anekta čia: https://forms.gle/YF9iwiZiChAfieeWA

 

Su tais like'ais tricky reikalas. Jeigu juos naikintų ir nerodytų kaip žmonės įsivaizduoja, gal tas 'būti mėgstamam' kultas sumažėtų. Bet dabar, manau, kad tai yra labiau teorinis sprendimas, nes dabar ant daugelio postų yra rodoma ne tikslus skaičius, bet apykslis, pvz.: more than 300k likes this. Tai kažkaip nelabai tikiu aš tų laikų panaikinimais. Vistiek ras kaip apeiti, it nemanau, kad visiškai jį panaikins. Čia panašiau į utopiją, kai prieš maždaug 7 metus, kelis metus buvo kalbėta apie dislike mygtuką - demo versija buvo, bet po savaitės ar mėnesio ji dingo ir taip liko neįgyvendinta, o kalbų, kad dislike mygtukas bus - vis dar yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su tais like'ais tricky reikalas. Jeigu juos naikintų ir nerodytų kaip žmonės įsivaizduoja, gal tas 'būti mėgstamam' kultas sumažėtų. Bet dabar, manau, kad tai yra labiau teorinis sprendimas, nes dabar ant daugelio postų yra rodoma ne tikslus skaičius, bet apykslis, pvz.: more than 300k likes this. Tai kažkaip nelabai tikiu aš tų laikų panaikinimais. Vistiek ras kaip apeiti, it nemanau, kad visiškai jį panaikins. Čia panašiau į utopiją, kai prieš maždaug 7 metus, kelis metus buvo kalbėta apie dislike mygtuką - demo versija buvo, bet po savaitės ar mėnesio ji dingo ir taip liko neįgyvendinta, o kalbų, kad dislike mygtukas bus - vis dar yra.

 

O kur rodo tokį like skaičių? Nes tiek man, tiek iš artimos aplinkos, visiems rodo vieną-du user nickname'us ir others. Nebent jei postas populiarus, rašo 'thousands of others' arba 'millions of others'. Skaičių mato tik pats kūrėjas. Dėl dislike - toks sprendimas buvo priimtas dėl negatyvaus patyrimo prevencijos vartotojų naršymui. IMHO, jeigu kažkoks turinys nepatinka, tai tas mygtuko paspaudimas be argumentavimo ir pagrįstos kritikos yra bevertis. Todėl ir pritariu FB dėl sprendimo neįdiegti dislike. O ir be to, gavome visą paketą reakcijų, kuriomis galime aiškiau reikšti emocijas - haha, sad, love, angry. :)

 

Kas liečia šią like slėpimo temą, manau, kad tai nėra utopija ir ypač lygintina su dislike, nes ta dėmesio obsesija yra XXI amžiaus technologinės pažangos problema, ir tokie maži žingsniai gali atnešti didelį pokytį visuomenėje. Mes visi norime laisvai reikšti mintis ir nebūti smerkiami, o tas like skaičiavimas kelia spaudimą - am I good enough. Labai tikėtina, kad toks problemos sprendimas nusidrieks per kitus soc. tinklus, nes vien vertinant iš istorinės perspektyvos, funkcionalumai turi tendenciją atsikartoti, pvz: Snapchat story privedė prie FB story; IG TV ir staiga itin vystomas FB Watch ir dar daug kitų smulkmenų.

Redagavo ritalau
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kur rodo tokį like skaičių? Nes tiek man, tiek iš artimos aplinkos, visiems rodo vieną-du user nickname'us ir others. Nebent jei postas populiarus, rašo 'thousands of others' arba 'millions of others'. Skaičių mato tik pats kūrėjas. Dėl dislike - toks sprendimas buvo priimtas dėl negatyvaus patyrimo prevencijos vartotojų naršymui. IMHO, jeigu kažkoks turinys nepatinka, tai tas mygtuko paspaudimas be argumentavimo ir pagrįstos kritikos yra bevertis. Todėl ir pritariu FB dėl sprendimo neįdiegti dislike. O ir be to, gavome visą paketą reakcijų, kuriomis galime aiškiau reikšti emocijas - haha, sad, love, angry. :)

 

Kas liečia šią like slėpimo temą, manau, kad tai nėra utopija ir ypač lygintina su dislike, nes ta dėmesio obsesija yra XXI amžiaus technologinės pažangos problema, ir tokie maži žingsniai gali atnešti didelį pokytį visuomenėje. Mes visi norime laisvai reikšti mintis ir nebūti smerkiami, o tas like skaičiavimas kelia spaudimą - am I good enough. Labai tikėtina, kad toks problemos sprendimas nusidrieks per kitus soc. tinklus, nes vien vertinant iš istorinės perspektyvos, funkcionalumai turi tendenciją atsikartoti, pvz: Snapchat story privedė prie FB story; IG TV ir staiga itin vystomas FB Watch ir dar daug kitų smulkmenų.

 

Na nežinau, gal man taip užpuolė, bet kątik dar atsidariau IG patikrinti - visur matau pilnus skaičius - kiek tūkstančių ar šimtų tūkstančių, tai nesuklydau. Nebent kažkoks naujinys iki mano įrenginio neatėjo. Jeigu yra keli šimtai tūkstančių, nematau konkretaus skaičiaus, bet matau kad 300k and others likes this :) Tai pagalvokit, ar čia tikrai yra like skaičiaus panaikinimas, ar tiesiog piaro dalis? :)

 

Dėl dislike - žinau, kad atsisakyta dėl neapykantos kurstymo ir t.t. tai čia viskas seems logic, bet turiu omenyje, kad tas laikų slėpimas gali priversti prie verslų žlugimo - šiandien daug verslų yra tik IG/FB, be jokių reprezentacinių svetainių ir t.t. Influenceriai neretai turi kitus pagrindinius darbus, tai tas like skaičius jiems iš esmės yra reklamos įkainiui nusistatyti - kuo daugiau sekėjų, tuo didesni reklamos įkainiai. Bet kai like skaičiaus nuėmimas tas pradės kenkti verslui, neabejoju, kad bus perdaryta šita like slėpimo sistema. Tuo labiau, jeigu vartotojai nebematys, kiek yra laikų, jiems pranyks poreikis sekti tam tikrą paskyrą, nes pasaulyje 'bandos kultūros' jausmas yra labai stiprus. To pasekoje - pradės mažėti įvairių business profilių followerių skaičius, o verslui, jei jis gauna leads'ų iš IG ar tiesiogiai pardavimų - IG taps nenašus, ir verslai tiesiog iš ten išeis arba gerokai mažins ten apsukas, užriš biudžetus. Nepamirškit, kad Instagramą šiuo metu valdo Facebook'as, tai komercija šiuo atveju jiems yra pirmoje vietoje - nebus business profiles arba silpnės influencerių įtaka, tai reikš, kad Instagramo įtaka soc. tinklų pasaulyje pradės menkti, o jie tikrai pradės imtis atitinkamų veiksmų, lygiai taip pat kaip vos kritus business profilių reklamos vartojamumui arba vartotojų aktyvumo mažėjimui daro FB, keisdamas algoritmus, pigindamas/brangindamas reklamą, atrišdamas/užrišdamas reachą ir t.t. :) Kelis metus dirbu su FB, jie tiesiog iš to gyvena. Nieko čia blogo - visiems verslams reikia išsilaikyti.

 

Žinoma, kol nedingo tie likes ir kol IG tik stiprėja, betkokiu atveju visi tik hipotetiškai galime spėliot kas būtų jei būtų. Kas žino, gal tas likes naikinimas pasiteisins, bet jei reikėtų spėti iš praktikos kiek teko susidurti - sakyčiau, kad laikų skaičiaus išjungimas bus laikinas sprendimas.

 

Kalbant apie msn/fb stories ir IG watch tv - nepasiteisina jiems šitos investicijos ir platformos. Jie (viešai sakę, kad nori tapti didžiausiu konkurentu youtube, bet gaila, truputį profilis kitoks, ir ilgesnės trukmės video jiems nepasiteisina, o kai vartotojai pradėjo matyti daugiau video, kilo baisus nepasitenkinimas, kad nebemato draugų turinio :) kad privedė prie vieno ar kito sprendimo, nereiškia, kad tas pasiteisina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Anketą užpildžiau, sėkmės.

 

Tema gan įdomi ir aktuali, bet čia jau interesų ir nuomonės reikalas. Kas dirba su projektais ir naudoja soc. tinklus kaip reklamos terpę išties nukentėtų. Dabar, ,,like" gali būti spaudžiamas impulsyviai, patikus vos vienai detalei. O tai esmė, pinigai, dėmesys, didesnė reklama. Be ,,like" soc. tinklai taptų antraisiais dienraščiais. Kentėtų verslas. Ne vien tų, kurie dirba su IG, FB ir t.t., bet ir patys tinklai pajustų skirtumą. Nemokėsiu už ads'us jeigu srautas sumažės ir žmonės mažiau atkreips dėmesį į mano publikuojamą įrašą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...