Pereiti prie turinio

Pirma mašina


Rekomenduojami pranešimai

Reiktu buti daugiau negu naiviu tikintis, kad po 12kos metu ten ta baterija nors koki gyvybes zenkla rodytu :D o baterija turbut kainuoja brangiau negu sita masina. ir panasu, kad cia toks hybridas, kuris ant elektros atskirai visiskai nevaziuoja, tik "padeda" benzininam varikliui. reziume, gal ir nieko blogo, bet naudos 0, nes siuo atveju benzo i ji pilsi tiek pat kiek ir ne i hybrida.

Neabejoju, kad yra kur pasitikrinti prieš perkant tą baterijų gyvybingumą. Normaliai eksploatuojant (nelaikant mašinos niekur nejudinamos ilgesniais periodais) toms baterijoms tiek metų tikrai nėra gyvybingumo riba. To meto Honda (tiek Civic, tiek Insight) neturėjo "tikros" hibridinės sistemos, tik gan neseniai pradėjo gaminti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas zmona 2009 Insight atitemptas is Japonijos. Jau apie 200K kilometru man rodos prisukta, o eina kaip bite ir niekas nebyra. Ko nepasakysi apie panasaus kilometrazo europinius prabangos brandus :)

Cia klausimas buvo iskeltas del vertes tos elektros palyginus su tokiu pat civiki ne hibridiniu, kuris, speju, pigesnis butu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepamirškit, kad hibridą lyginti reikia su automatu nehibridu. Tokiu atveju kuro sąnaudos skiriasi ženkliai.

Kad baterijos kosminėm kainom - bobučių pasakos. Taip, jeigu pirkti atstovybėje naują baterijų paką, tai gal ir kainuos daugiau nei mašina, bet kai senam dyzelyje variklis sugenda - niekas juk nevažiuoja į atstovybę pirkt naujo variklio. Baterijos keičiasi cėlėm, sugedusias cėles galima pakeisti kitom nuo naujesnio auto arba restauruoti, remonto kaina dažniausiai būna kelaisdešimt €. Net jeigu baterijos ir pavargusios - auto vistiek važiuos be problemų, tik valgys šiek tiek daugiau nei turėtų, bet vistiek mažiau nei toks pats civic benzas/dyzelis automatas.

Kainos šitų hibridų kaip tik žemos, nes pilna urvinių žmonių, kuriems hibridas tai kažkokios kosminės technologijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia klausimas buvo iskeltas del vertes tos elektros palyginus su tokiu pat civiki ne hibridiniu, kuris, speju, pigesnis butu.

Aha, ir siaip pirkt hybrida, kuris nichera ant elektros nevaziuoja, tai turbut tas pats kas siais laikais mint dvirati su dinamu ant rato ir kaitrine lempute. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei domina hibridas Prius visais atzvilgiais geriau uz Honda. Nesu sutikes pigiau islaikomo ir tokio kantraus auto. Nebent isvaizdai labai isrankus :D

Nedomina, bet ir taip kažkur girdėjau, kad prius rasti, kuris nebuvo taxi neįmanoma, nes nujoti jie.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nedomina, bet ir taip kažkur girdėjau, kad prius rasti, kuris nebuvo taxi neįmanoma, nes nujoti jie.

Yra tu prius tikrai islikytu, bet ju kainos yra nemazos, tikrai geri variantai pvz 2 prius apie 4k euro kainuoja ir daugiau uz 15 metu senumo masina ekonomines klases... Bet jei daug vazineti po miesta, dar pastatai dujas, atperka tuos pinigus investuotus. Vilniuje turetu uztekti 4 euru 100km nuvaziuoti, dabartinem duju kainom jei nedraskysi ir pigiau :) Eksplotacija irgi pigi, jei paimi gera varianta priziureta, pamirsi apie remontus. Hondos hibridai yra pagaminti kitokiu principu, ten elektros variklis stovi tarp variklio ir dezes taigi negali veikti atskirai nuo benzininio motoro ir tik jam padeda, o toyota hibridine sistema turi ir EV galimybe, vaziuojant nedideliu greiciu pvz parkinge vaziuoji tik ant elektros. :) Todel honda hibridai yra zymiai pigesni lyginant su toyota, ir taip nera vertinami, taip pat ir komplektacija geresne daznai buna lyginant panasia kaina ir vaziave maziau.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

....Vilniuje turetu uztekti 4 euru 100km nuvaziuoti, dabartinem duju kainom jei nedraskysi ir pigiau :)

Manau dabartinėm kainom 2,5-3eur/100km. Šią žiemą Kaune į 6-8ltr dujų tilpdavau. O dėl draskymosi - nelabai jaučiasi skirtumas ar ramiai/ekonomiškai važinėjau ar spaudžiau. Na tik į užmiestį išlėkus dingsta visa ekonomija :) Pats svarstau įsigyti tokį asmeniniam naudojimui, beeeet 3-4k už 12-15m auto...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai elementaru, ziuri kiek tokios klases ne hibridai kainuoja. Imi skirtuma, imi savi kilometraza ir ziuri ar atsipirks per kiek metu planuoji vazinet.

 

Dar isivertini spejama pardavimo kaina po to laiko palyginus su nehibridines, kad teisingesni vaizda del pirkimo kinu skirtumo matytum.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nedomina, bet ir taip kažkur girdėjau, kad prius rasti, kuris nebuvo taxi neįmanoma, nes nujoti jie.

Du Priusus pirkau, rasti geros būklės užtruko kaip ir bet kurią kitą auto, nepastebėjau, kad tų visų nujotų, bet ir nežiūrėjau pigiausių. Per du metus dviem Prius pakeistas vienas rato guolis, viena elektrinė pompa ir sailenblokų komplektas. Po visų turėtų vokiškų dyzelių tai yra juokingos išlaidos, jų praktiškai nėra. Nuvertėjimas per 2 metus kokie 500€. O dar CO2 tik 130g, draudimas metams 60-70 €.

Dabar apie Lexus GS450H galvoju, tikiuosi toks pat patikimumas, bet 7-8k € už kokių 2007m. auto kelia abejonių :D Labiausiai bijau senuose auto rūdžių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

450H didžiausias minusas, kad dujos nesideda, tai vietoj 2-3€/100km jau bus beveik 10. Patikimumas toks pats, tik čia jau premium klasė, tai jei išlys koks gedimas bus gerokai brangiau nei Priuse. Užtat visai kita klasė - išvaizda, komfortas, trauka ir pan., vis geriau nei koks nuvalkiotas betmenas. Bet jeigu nereikia premium, galios ir galo varomo, tai patarčiau Camry Hybrid - patogus, erdvesnis, valgo mažiau, techniškai paprastesnis, už tą pačią kainą išeina naujesnių metų. Didžiausias trūkumas, kad nebuvo europinių, tik amerikonai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi už, kad jaunimas važinėtų smagiom mašinom ir norisi verkt kai jie perka visokius pasatus. Bet čia negalioja pirmai mašinai, ji skirta važinėti max metus kad išmokt vairuot ir susipažint su auto pasauliu. Ir kodėl pagal tave vienintelė smagi mašina BMW? Pilna kitų modelių, tarkim Civic, mūsų krašte pats geriausias jaunatviškas auto mažas pajamas gaunančiam jaunuoliui. Važiuoja smagiai, valdosi gerai, pilna tiuningo už centus, kuro sąnaudos juokingos, eksploatacija kainuoja gal 10x mažiau nei BMW. Jei kišenė leidžia - yra kiek brangesnių modelių, Impreza, Lexus IS200, Hyundai Tiburon ir t.t., visų jų eksploatacija vistiek bus pigesnė nei BMW. Ir ne, aš nesu tas tipinis BMW heiteris, kuris jame net nesėdėjęs, o nuomonę susidaręs iš 15min antraščių. Man irgi patinka BMW, bet neturiu užsidėjęs rožinių akinių ir matau realybė, kad jie nė velnio nepatikimi ir nepigios eksploatacijos. Turėjau 8 skirtingus BMW (asmeninius, ne pardavimui) trys iš jų buvo E46, dar tris E46 iš artimos aplinkos pažįstu labai gerai. Tai nėra ta mašina, su kuria kasdien sėdi ir važiuoji tik tepalus keiti. Pradžiai nusipirkęs kaifuoji nuo valdomumo ir komforto, bet su laiku prie to pripranti, o prie nuolatinių remontų nė velnio nepripranti. Taip, didieji agregatai kaip varikliai, transmisija laiko gerai, bet pilna visokių smulkmenų, kurios pastoviai genda. Kad pirkt seną BMW čia reikia būt fanatui ir turi patikt pastoviai karpštytis garaže.

Moralas tame, kad nereikia žmonėms siūlyt pirkt BMW, nes jeigu jis BMW, tai nusipirks ir taip, be jokių siūlymų. O jeigu ne, tai jis nesupras kokia prasmė iš to BMW.

Dar jaunam žmogui svarbu išskirtinumas, su įdomesne mašina gali išsiskirti iš kitų, su BMW tampi toks pats kaip visi ir pasimeti minioje.

 

 

Bent jau pas mane aplinkoj, tai su tais lavonais civicais po 500eu važinėjantys nesudarė jokio išskirtinumo, o juoką keldavo kaukdami su kiaurais duslintuvais ar n1 po 20lt prisipirkę.

 

Aš manau, kad jeigu nori išsiskirti, tai reikia kokį agurką pirkt ar šiaip kažką oldschoolinio, pvž norint palakstyt kokį kadetta gsi, jeigu tokių dar likę išvis :D. Nu, o jei šiaip pasivažinėt, tai agurkas ar koks volvo 240 labiau dėmesį atkreips nei slyva, e46 ar civicas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Iš karto pasakysiu, kad už tiek net nesvajok apie Legacy, jos gyvos dvigubai-trigubai brangesnės. Šiaip neblogos mašinos, labai gerai valdosi, jeigu lyginti su japoniškais analogais, kaip Toyota ar Honda, tai eksploatacija bus brangesnė ir sąnaudos didesnės, bet jeigu lyginti su kitais AWD auto, tarkim Audi, tai eksploatacija žymiai pigesnė ir sąnaudos mažesnės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš karto pasakysiu, kad už tiek net nesvajok apie Legacy, jos gyvos dvigubai-trigubai brangesnės. Šiaip neblogos mašinos, labai gerai valdosi, jeigu lyginti su japoniškais analogais, kaip Toyota ar Honda, tai eksploatacija bus brangesnė ir sąnaudos didesnės, bet jeigu lyginti su kitais AWD auto, tarkim Audi, tai eksploatacija žymiai pigesnė ir sąnaudos mažesnės.

O kaip Tribeca? Lyg ir girdejau kazkokiu variklio bedu turi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...