Pereiti prie turinio

Pirma mašina


Rekomenduojami pranešimai

  • po 1 mėnesio...

Man juokingiausia, kai žmonės perka automobilį už paskutinius pinigus ir pagaminimo metai yra viskas.

 

Aš asmeniškai geriau pasiimčiau senesnį automobilį. Komplektacija gali būti daug geresnė, komforto daugiau, remontas ženkliai pigesnis, o kaina skiriasi dažnai kaip diena nuo nakties.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Kaip tik turiu dabar 2005 legacy. Tai ką galiu pasakyti. Tikriausiai tik du pliusus matau: gerą 4wd sistemą ir patikimumą. Po facelifto geriau nepirkti 2.0 121kw motoro, nes vožtuvų reguliavimas jam eina jau išėmus variklį, kai tuo tarpu iki facelifto 2.0 101kw ir 2.5 to nereikia. 3.0 h6 bus priežiūra brangesnė. Dabar į legacy net nebežiūrėčiau, imčiau iškart Outbacką.

 

2.0 101kW automato dujų sąnaudos mieste ~14l, užmiestyje 9,5l.

 

Daugiau viskas nuvilia:

Garso izoliacijos ir komforto nulis, visiškas barškalas.

Vietos nekažką... Net golfe patogiau įsitaisyt galima... O ir bagažinė ne per didžiausia.

Visų subaru didžiausia problema yra rūdys. Visi kiti mazgai laikytų dar šimtą metų, bet kėbulai surūdyja, o senam auto nei antikorozinio nei rimto kėbulo remonto daryt finansiškai nelabai apsimoka daryt, nebent labai ilgai planuoji turėt.

Visiškai atsilikęs modelis, nėra net tokių elementarių dalykų, kaip minimalaus skysčių (tepalo, antifryzo, langų skysčio) lygio daviklių.

Berėmiai durų stiklai atrodo šauniai, bet praktiškai tik blogiau su jais: vėjas švilpia, reikia atsargiai daryt duris, kad kur neįtrenkti stiklo ir pastebėjau, kad labiau susibraižo nuo langų darinėjimo (gal tik man taip atrodo, nežinau). Tiesa vienas berėmių durų pliusas, kad labai lengva atrakinti užkišus vielą, nes stiklas lengvai atsilenkia.

Dažna problema, bėgantis tepalas pro vožtuvų dangtelio tarpines. Aišku, jas keiti, kai reguliuoji vožtuvus, bet vėl tik originalios laiko normaliai, pigesni analogai greit pradeda leist.

Dalis geriau pirkt naudotas originalias, nei naujas, nes geriau laiko.

Dažnam subarikui būna susėdęs galas ir atrodo durnai.

Valytuvų mechanizmas taip pat nereta problema, nes išklera.

Galinio lango valytuvą geriau iškart naikinti, nes užkirmyja ir po to TA kabinasi.

Spynelių užrakinimo motorai kelia problemų, kartais užtenka tik išrinkt ir išvalyt, kartais reikia keist.

Sudujinti subarikai mėgsta kliūti TA dėl išmetamų dujų netilpimo į normas.

Veidrodėlių šildymas labai prastai veikia.

Durų kišenės ypač mažos, skudūrėlis telpa, o jei langų grandiklis su labiau lenkta rankena tai jau sunkiai.

Atbulinio lempa tik viena ir ta šviečia ypač silpnai, tai naktį sunkus reikalas būna, ypač kokiam miške.

 

 

Ar pirkčiau dabar Legacy? Atsakymas NE. Galbūt pagalvočiau apie Outbacką, bet ir tai ant klaustuko. Geriau pasirinkčiau kažką brangiau išlaikomo, bet komfortiškesnio.

 

Ar pirkčiau ateityje Subaru? Net nežinau, su naujesniais neteko pavažinėt, bet vis kokia info papuola į akiratį, tai vis tiek visiškas barškalas. O po lygtai 2015 visus benzininius motorus reikia lupt lauk dėl vožtuvų reguliavimo, o tai labai sumažina dujų įrangos suteikiamą ekonominę naudą. Galbūt pagalvočiau apie naujesnį dyzelį jau su ištaisytu alkūninio nelaikymu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Spėju nusipirkai pigiausią supuvusį lavoną už 2000€ ir dabar skundies. Nesu Subaru fanas ir pats neretai su Subaristais pasikapoju dėl Subaru kokybės, bet negaliu skaityt kaip be priežasites apšikamas modelis.

 

geriau nepirkti 2.0 121kw motoro, nes vožtuvų reguliavimas jam eina jau išėmus variklį
Visiška nesąmonė, išiminėti reikia tik H6 variklius, H4 nei vieno išiminėti nereikia. Ir varikliai nesiskiria pre-FL ir FL.
Garso izoliacijos ir komforto nulis
Taip, garso izoliacijos trūksta, bet tikrai ne nulis, būna ir blogiau. Bendro komforto irgi mažai, bet mašina ir nesukurta komfortui. Važiuoklės komfortas aukščiausiam lygyje, labai mažai mašinų kur važiuoklė taip gerai valgytų duobes ir prie to pačio taip stabiliai stovėtų ant kelio.
visiškas barškalas.
Salonas gal ir ne iš premium medžiagų padarytas, bet surinkimo kokybė tikrai gera, niekas nebarška. Jei pas tave barškėjo reiškia jau buvo šimtą kartų perrinktas perekūpų.
kėbulai surūdyja, o senam auto nei antikorozinio nei rimto kėbulo remonto daryt finansiškai nelabai apsimoka daryt
O kas verčia pirkt puveką? Rinkoje dar galima rast be rūdelės, nusiperki tokį, pasidarai antikoroziją ir važinėji. Mūsų klimate labai daug mašinų pūva, net ir vokiečiai.
Visiškai atsilikęs modelis, nėra net tokių elementarių dalykų, kaip minimalaus skysčių (tepalo, antifryzo, langų skysčio) lygio daviklių.
Net 2020m. yra pilna naujų mašinų kurios neturi šių dalykų ir turės dar mažiau komplektacijos nei Legacy, kad ir irklus langams. Nepamiršk, kad Legacy yra 2003m. modelis ir tai nėra premium klasė.
Berėmiai durų stiklai atrodo šauniai, bet praktiškai tik blogiau su jais: vėjas švilpia,
Dar kartą įrodo, kad turėjai lavoną su suplyšusiom gumom arba kreivu kėbulu, nes pro langus tikrai vėjas nešvilpia.
Dažna problema, bėgantis tepalas pro vožtuvų dangtelio tarpines. Aišku, jas keiti, kai reguliuoji vožtuvus, bet vėl tik originalios laiko normaliai, pigesni analogai greit pradeda leist.
Susireguliuoji vožtuvus, pasikeiti tarpines už keliolika-keliasdešimt € ir važiuoji toliau. Daugelis kitų tokio amžiaus auto turi gerokai daugiau ir gerokai brangesnių techninių ligų.
Dalis geriau pirkt naudotas originalias, nei naujas, nes geriau laiko.
Apie kokias dalis šneki? Tepalus ir stabdžių kaladėles? Mašiną reik pirkt geros būklės, o ne lavoną, kad po to surinkinėt iš dalių.
Dažnam subarikui būna susėdęs galas ir atrodo durnai.
Ne dažnam, o tik OBK ir Forester su Self Leveling automatinio aukščio galine važiuokle. Vieną kartą mašinos gyvenime pasikeiti į paprastus amortus su spyruoklėm ir pamiršti.
Valytuvų mechanizmas taip pat nereta problema, nes išklera.

Galinio lango valytuvą geriau iškart naikinti, nes užkirmyja ir po to TA kabinasi. Spynelių užrakinimo motorai kelia problemų, kartais užtenka tik išrinkt ir išvalyt, kartais reikia keist.

Jeigu pas tave kažkas išklero ir supuvo, tai nereiškia, kad tai yra šių modelių problema. Priekinių valytuvų nesu matęs nei karto, galinį gal tik kokius porą kartų.
Sudujinti subarikai mėgsta kliūti TA dėl išmetamų dujų netilpimo į normas.
Didžioji dalis Subaru Lietuvoje yra uždujinti. Nori pasakyti jie visi turi problemų su TA? Jeigu tu vienas nepraėjai TA nereiškia, kad visi tokie.
Ar pirkčiau dabar Legacy? Atsakymas NE. Galbūt pagalvočiau apie Outbacką
Jei kartais nežinojai - Outback tai nėra kitas modelis, Outback yra Legacy, tiesiog iš gamyklos paaukštintas, su didesniais ratais ir su kitokia apdaila, visa kita tas pats.

 

Perkant Subaru reikia žinot ką perki. Tai tikrai nėra premium klasė, bet jis ir nebando toks būt. Tai mašina, su kuria gali 500k km nubildėt žvyrkeliais, po to paskandint pelkėje dvigubai toliau už daugelį krosoverių ir ištraukus iš jos iškart nuvažiuot iki Afrikos ir atgal be gedimų. O jeigu variklis turbininis, tai pakeliui dar laimėt kelis slalomus ir dragus :)

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Visiška nesąmonė, išiminėti reikia tik H6 variklius, H4 nei vieno išiminėti nereikia. Ir varikliai nesiskiria pre-FL ir FL.

 

Iki facelifto motoras yra SOHC, po facelifto eina DOHC - tad motorai skiriasi. SOHC paprasta sureguliuoti vožtuvus neišėmus variklio, DOHC įmanoma padaryti neišėmus, bet sudėtinga, todėl tiesiog lupamas motoras lauk ir niekas nesiknisa.

 

 

Taip, garso izoliacijos trūksta, bet tikrai ne nulis, būna ir blogiau. Bendro komforto irgi mažai, bet mašina ir nesukurta komfortui. Salonas gal ir ne iš premium medžiagų padarytas, bet surinkimo kokybė tikrai gera, niekas nebarška. Jei pas tave barškėjo reiškia jau buvo šimtą kartų perrinktas perekūpų.

 

Aišku su izoliacija blogiau gali būt, bet tai bus kokiam miesto mažylyje. Surinkimas nėra pats blogiausias, bet tikrai tikrai nereikia sakyt, kad niekas nebarška.

 

 

 

Net 2020m. yra pilna naujų mašinų kurios neturi šių dalykų ir turės dar mažiau komplektacijos nei Legacy, kad ir irklus langams. Nepamiršk, kad Legacy yra 2003m. modelis ir tai nėra premium klasė.

Apie kokia premium klases kalbam, ketvirtas golfas (jo pigesni atitikmenys skoda ir seat) toli iki premium ir pradėtas 1997 jau turi tokius dalykus.

 

Dar kartą įrodo, kad turėjai lavoną su suplyšusiom gumom arba kreivu kėbulu, nes pro langus tikrai vėjas nešvilpia.

Paimk subaru ir tikriausiai bet kokią panašaus segmento ir metų mašiną - prie 100+ km/h skirtumas tikrai ne subariko naudai.

Susireguliuoji vožtuvus, pasikeiti tarpines už keliolika-keliasdešimt € ir važiuoji toliau. Daugelis kitų tokio amžiaus auto turi gerokai daugiau ir gerokai brangesnių techninių ligų.

 

Keli šimtai € už DOHC variklių vožtuvų reguliavimą tikrai nėra keliolika-keliasdešimt €.

Apie kokias dalis šneki? Tepalus ir stabdžių kaladėles? Mašiną reik pirkt geros būklės, o ne lavoną, kad po to surinkinėt iš dalių.

 

Pvz.: babinas, lambda zondus visi subaristai rekomenduos imt naudotus. Granatų net nekeist į naujas, o visus pusašius imt naudotus. Jo, ir detalėmis tikrai vadinu tepalus - siūlau ir tau naudotus susipilt. Ir filtrai naudoti labai gerai dar.

 

Ne dažnam, o tik OBK ir Forester su Self Leveling automatinio aukščio galine važiuokle. Vieną kartą mašinos gyvenime pasikeiti į paprastus amortus su spyruoklėm ir pamiršti.

 

Tikrai ne tik Self Leveling susėdusiais galais važinėja. Pažiūrėk iki pre fl legacius universalus tų metų, net sudėjus naujas KYB spyruokles vaizdas nepasikeičia ir velnias žino kodėl taip yra. O ir Self Leveling keičiant į paprastus faktiškai visi deda ne stock, o pastiprintas spyruokles, kad galas nebūtų susėdęs.

Jei kartais nežinojai - Outback tai nėra kitas modelis, Outback yra Legacy, tiesiog iš gamyklos paaukštintas, su didesniais ratais ir su kitokia apdaila, visa kita tas pats.

Tai tik dėl to ir svarstyčiau OBK, nes paaukšintas ir tas atpirktų kitus trūkumus. O jei ieškočiau paprasto sedano/universalo tikrai nebežiūrėčiau į legacy.

 

Jeigu pas tave kažkas išklero ir supuvo, tai nereiškia, kad tai yra šių modelių problema. Priekinių valytuvų nesu matęs nei karto, galinį gal tik kokius porą kartų.

 

Pasidomėk, prieš sakydamas. Priekiniai dažniausiai nebenusileidžiai iki galo, o galinis užpūna nuo nenaudojimo.

 

O kas verčia pirkt puveką? Rinkoje dar galima rast be rūdelės, nusiperki tokį, pasidarai antikoroziją ir važinėji. Mūsų klimate labai daug mašinų pūva, net ir vokiečiai.

Rasti galima, bet tai užima daug laiko + jei subarikas be rūdelės tai kaina jau būna palyginus labai aukšta ir niekas ieškodamas jau pirmo gyvenime subariko net nežiūrės į tokios "kosminės kainos", kai yra dvigubai pigesnių. Dar legacy gana gerai laikosi šito vietoj palyginus su forikais, kur galiniai stakanai atsiskiria nuo kėbulo.

 

Didžioji dalis Subaru Lietuvoje yra uždujinti. Nori pasakyti jie visi turi problemų su TA? Jeigu tu vienas nepraėjai TA nereiškia, kad visi tokie.

 

Visų pirma, tavo teiginiai prasideda tuo, kad "šlamštą nusipirkau", nors kalbu apibendrindamas legacio problemas, o ne konkrečiai apie saviškį. Ne visi turi problemų, bet sudėjus dujas išdega katalizatoriai, pradeda mėtyt klaidas dėl antros lambdos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2.0 101kW ir 2.5 121kW yra SOHC, 2.0 121kW yra DOHC, nėra skirtumo FL ar ne. SOHC vožtuvų reguliavimas kainuoja ~100€, DOHC ~200€. 3.0 nuo 500€.

 

Turėjau OBK, niekas nebarškėjo, dabar turiu Imprezą, kuri faktiškai yra tas pats Legacy hečbeko kėbule - niekas nebarška. Jei netiki atvažiuok paklausyk. Esu apžiūrėjęs ne vieną Audi A6 ir BMW 5 lavoninės būklės, kur žiauriai barškėjo salonai, bet juk nesakau dėl to, kad mašina barška, nes kai salonas surinktas iš šroto, tai su gamykline surinkimo kokybe tai neturi nieko bendro.

 

Kodėl visur kiši tą Golfą? Tai nėra vienintelis auto ir tokio amžiaus Golfas tikrai nėra biudžetinė mašina.

 

Dar kartą sakau, jei tau mašina pastoviai byrėjo, tai nereiškia, kad tie gedimai yra tipiniai ir pasitaiko visiems. Yra rinkos kaina už gyvą būklę ir yra rinkos kaina už lavonus ir tos kainos labai skiriasi. Kai sau ieškojau OBK buvo kainos nuo 3000€ iki 6000€, apžiūrėjus tą pigiausią už 3000€ ir paskaičiavus kiek reikės į jį įdėti gavosi, kad už 6000€ pirkt bus pigiau. O tu matyt iš tų, kuris paėmė pigiausią ir po to skundžiasi, kad viskas byra.

 

Jeigu tau visiškai nereikalingas AWD ir lygini Legacy su panašiais auto kaip Accord ir Avensis, tai aišku, kad Legacy pralaimi beveik visom prasmėm. Bet jeigu ji lyginti tik su kitais AWD auto, tai jam konkurentų beveik nėra. Bet kokio AWD vokiečio eksploatacija bus brangesnė, aišku ir komfortas bus didesnis. Arba moki už komfortą arba važiuoji pigiai su paprasta mašina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Pievos kiti kalba apie masinas :) Lavonas yra lavonas, nesvarbi marke. Pirma masina bmw, dabartine MB ir per 10 metu pakeites 4 masinas, visos bmw. Pirmos 2 buvo lavonai, su nesibaigianciom bedom. Poto pradejau pirkt ne rinkos kainom ir, stovis auto buvo kaip diena ir naktis. Pasibaige visos bedos. Dabartinis mb w205, vaziuoja ir problemu nematau. Trukumus reikia salinti jiem atsiradus, tada ir islaidos remonto nebus kosmines. Merso aptarnavimas santykinai nera pigus, bet tu moki uz tai ka gauni, tai jeigu atrodo kitiem remontas kosmosas, tai gal laikas tada ir sest prie skodos ar toyotos vairo. As asmeniskai skaitau ~1000euru per metus remontui/atparnavimam premium segmento masinai yra logiska suma, kuria galima investuot del konmforto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...